فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

در مسجد جوزستان،تفسیر قرآن میگفت،نزدیک انقلاب بازداشت شد و قبل از انقلاب!آزاد و رفت فرانسه و در کنار امام قرار گرفت.

قرآن را با محور مبارزاتی و ..تفسیر به رای میکرد!شهید مطهری و بهشتی بارها اعتراض کردند!ساواک هم سید محمد موسوی خوئینی ها را به جرم ارتباط با مجاهدین خلق بازداشت کرده بود!دقیقا زمانی که سازمان مارکسیست و تغییر عقیده داده بود!

خوئینی ها،بارها مطهری وشهید مفتح را به دلیل تدریس در دانشگاه در زمان شاه،سرزنش میکرد!در جلسات تفسیرش،از عباس عبدی و ملکی،میرداماد وپیمان و خالقی(اصلاحطلبانی که بعد از انقلاب سفارت آمریکا را اشغال نمودند) و..تا گودرزی طلبه ای جوان(رهبر گروهک فرقان) شرکت میکردند!

حتی یکبار خوئینی ها،مطهری را مصداق و یصدون عن سبیل الله نامید و گودرزی و دوستانش تحت تاثیر افکار او شدند! عطریانفرمیگفت گوردزی 20 سالش بود تفسیرات مبارزاتی از قرآن میکرد..! بعدا استاد مطهری و مفتح وسپهد قرنی را ترور و شهید نمودند،ولی ترور هاشمی رفسنجانی نافرجام ماند!

صباغیان،گروهک فرقان را نتیجه جلسات جوزستان و افکار شبه مارکسیستی موسوی خوئینی ها،میدانست!فرقان با مجاهدین خلق ارتباط داشتند وتا زمان دستگیری اعضا بازوی نظامی انها بودند..

قبل از انقلاب وقتی بازداشت بود،ملکی با همکاری مردم پول جمع کرد و برای خانواده او خانه ای خرید!بعد انقلاب،خوئینی ها،خانه را فرخت و به خانه باغ بزرگ و نجومی یکی از درباریان شاه انتقال داد و ساکن شد!

ناطق نوری میگفت در دادگاه از متمهان گروهک فرقان سوال کردم چگونه به نتیجه رسیدید که استاد مطهری را ترور کنید که انها گفتند ما تحت تاثیر جلسات مسجد جوزستان خوئینی ها قرار گرفتیم و عمل کردیم!

وقتی قرار شد سفارت آمریکا،گرفته شود،انجمن اسلامی مخالفت نمود،قرار شد با امام ره مشورت شود،ولی عده ای از دانشجویان با خوئینی ها مشورت میکنند،موسوی میدانست که امام مخالف است ولی خواست امام را در عمل انجام شده قرار دهد!سفارت که اشغال شد،امام دستور داد تا تمام اسناد افشا شود!ولی سند ارتباط بنی صدر با سفارت که جز اسناد امحا شده نبود و کاملا سالم بدست میاید!!! با دستور خوئینی افشا نمی شود!ولی در عوض خوئینی به دانشجوها میگوید بگردند تا سندی علیه شهید بهشتی پیدا کنند که ناکام میماند!

وقتی که شورای نگهبان نبود!خوئینی ها از طرف امام مامور بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات اولین دوره ریاست جمهوری شد!او درحالی که ارتباط بنی صدر با جاسوسان آمریکایی را میدانست،بنی صدر را تایید صلاحیت نمود..!وقتی شهید بهشتی به رد صلاحیت جلال الدین فارسی اعتراض کرد،موسوی خوئینی ها او را افغانی نامید..

رجایی و باهنر که در انفجار شهید شدند،پرونده متهمین که برخی چهره های سرشناس چپ و اصلاحطلب در بین شان بود به جریان افتاد،با شهادت قدوسی و رازینی و برکناری لاجوردی از دادستانی انقلاب،موسوی خوئینی ها،شد دادستان کل کشور!تقی محمدی همدست کشمیری،در زندان،به صورت مشکوک کشته شد!خوئینی ها گفت خودم بازجویی ها را ادامه میدهم ولی هیچگاه جزییات پرونده را به وزیر دادگستری و آقای اردبیلی رئیس شورای قضایی به صراحت بیان نمیکرد!دوستانش در مجاهدین انقلاب،میگفتند پرونده را مختومه اعلام کن!ولی 62 نفر از نمایندگان به امام نامه نوشتند که پرونده پیگیری شود!از آن طرف 61 نفر از وزیران کابینه میرحسین موسوی و نمایندگان و..به امام نامه نوشتند پرونده مختومه شود و متهمین بی گناه اند!بسیار مواظب بهزاد نبوی بود که مبادا اتهامش ثابت شود...!

مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی در حضور امام خمینی با دادستان کل یعنی خوئینی ها ودادستان انقلاب وقت تهران سید ابراهیم رئیسی را جلسه میگذارد!خوئینی ها اعترافات متهمین حتی برای انها که کیفر خواست صادر شده (جرم اثبات شده)را انکار میکند و میگوید پرونده چیزی ندارد!ولی رئیسی به اردبیلی میگوید با نظر خوئینی ها مخالف است و جرم برخی ثابت و اعتراف کردند! ولی محمد موسوی خوئینی ها اصرارش را ادامه میدهد !

محمد موسوی خوئینی ها

بعدا خوئینی ها به رئیسی دستور میدهد که مختومه شدن پرونده را به رسانه ها اعلام نماید...

علیرضا
۲۷ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۲۳ موافقین ۲ مخالفین ۱ ۱ نظر

هرچند بنده سعی نداشتم در مورد آقای احمدی نژاد و اطرافیانش فعلا و فعلا... مطلبی بنویسم و یا نظری دهم،و سعی ام در این دوره این بوده که یک نیم نگاهی به جریان شناسی افراد و گروه های اصلاحطلب و لیبرال و..داشته باشم تا نسل جوان و نوجوان بیشتر با این افراد آشنا شوند،اما با ثبت نام دکتر احمدی نژاد لازم است چند نکته را خدمت شما بزرگواران بیان کنم:

اولا: هرکسی حق ثبت نام در انتخابات را داراست،مکانیزم سیستمی انتخابات هم حق دارد تا افراد ثبت نامی را بر اساس قانون و سابقه افراد،بررسی تایید و رد نماید،پس این که بگوییم چرا فلانی ثبت نام کرد،شاید درست نباشد ولی میتوانیم فرد را از نظر قول و قرارهایی که داده و تبعیت از ولی فقیه،مورد ارزیابی قرار دهیم.

دوما: دقیقا هنوز مشخص نیست چرا آقای بقایی میخواهد کاندید شود!!!باتوجه به سخنان احمدینژاد،و قضیه بازداشت چندماهه بقایی توسط وزارت اطلاعات،و سپس عدم اثبات جرم او،سانسور او از سوی بخشی از اصولگرایان،پوشش غیرواقعی از سوی رسانه های اصلاحطلب،انتقادات احمدینژاد از راس قوه قضاییه،معجونی از مظلوم نمایی برای او در بخشی از مردم را آماده کرده است!


سوما:نهی رهبری از طریق مصلحت ندانستن حضور رئیسجمهور سابق،نامه تبعیت احمدینژاد از رهبری،سپس چندماه بعد،فوت هاشمی رفسنجانی،مخالف جدی او،توصیه احمدینژاد به نزدیکانش برای عدم شرکت در کاندیداتوری،سپس چند روز بعد،اعلام حضور بقایی،کنفرانس مشایی و یکی دانستن بقایی و احمدینژاد و خودش!دوباره تغییر نظر احمدی نژاد،اعلام حمایت از بقایی،کنفرانس خبری احمدی نژاد و بیان اینکه الان دیگر با حضور دیگرکاندیدها،دوقطبی نبوده وسه قطبیست!

مشایی


یا تاثیرات فوق خاص آقای مشایی را بر احمدی نژاد ثابت میکند،یا بازی احمدی نژاد با تیم روحانی و..

علیرضا
۲۳ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۱۸ موافقین ۴ مخالفین ۰ ۱ نظر

ولادت امام علی

علیرضا
۲۲ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۵۳ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲ نظر

تهرانی بود،دبیرستان که بود با بعضی از اعضای مجاهدین خلق آشنا شد،در دانشگاه که کشاورزی میخواند ساواک به دلیل ارتباطش با مجاهدین خلق بازداشت و زندانی اش کرد!خسرو میگفت چون هاشمی وطالقانی هم ارتبط داشتند پس ماهم داشتیم! انقلاب که شد عضواطلاعات کمیته انقلاب شد! رجایی که نخست وزیر شد،با نفوذ بهزاد نبوی،رجایی شاگرد سابقش را کرد معاون اطلاعات نخست وزیری!در زندان شاه که بود،با بیشتر اعضای منافقین مثل حسین برادر مهدی ابریشمچی شکنجه گر معروف مجاهدین خلق دوست شده بود!اطلاعات نخست وزیری را که تشکیل داد،حراست کل هم زیر نظراو بود،رجایی وباهنر که در انفجارشهید شدند، خسرو قنبری تهرانی با اندک جراحتی و کاملا به هوش بیرون آمد!

#فرهنگ_پرواز

یکی از افراد که به طرف اتاق سوخته میدوید، بهزاد نبوی را دیده بود که از پله ها ها پایین میاید و مدام میگوید کشمیری شهید شد! خسروتهرانی،آوردن کشمیری به دولت را از رکن دوم ارتش وستاد ضد کودتای نوژه تعریف میکرد!خودش میگفت همیشه در مقابل آمدن اعضای مجاهدین خلق به اطلاعات نخست وزیری مقاومت میکرده!ولی یکبار که کشمیری میخواسته به اطلاعات سپاه نفوذ کند،مسئول گزینش سپاه او را همراه خسرو دیده بود!

روز تشیع جنازه رجایی و باهنر،پیکر این دو سوخته بود ولی استخوان هایشان باقی مانده بود!در عوض درتابوت کشمیری،یک کیسه خاکستر گذاشته بودند! موسی زرگر دیده بود و گفته بود اگرجنازه با بمب آتش زا بسوزد،جمجمه بخاطر داشتن اب،سالم میماند!اقای خامنه ای همانجا متوجه موضوع میشود و به پاسدارها اطلاع میدهد! کشمیری از قبل خانواده اش را خارج کرده بود! قنبری تهرانی که خارج شدن کشمیری قبل از انفجار را دیده بود،قضیه را تا بعد از فرار کشمیری از ایران،مخفی مینماید!ومیگوید بعدا با کار اطلاعاتی فهمیده مقصر کشمیری بوده..

تهرانی ،کشمیری را دبیر شورا امینت کرده بود! شهید رجایی به کشمیری علاقه داشت!همان بمب را اول میخواسته ببرد جماران که پاسدارها مانع ورود بدون تفتیش او شده بودند و ناکام مانده بود.

علیرضا
۱۶ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۳۲ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱ نظر

همین چند وقت قبل بود که واحد اطلاعات سپاه پاسداران،اقدام به بازداشت ابر بدهکاران بانکی و فاسد مالی کرده بود،در بین بازداشت شدگان افرادی بودند که به مانند عزل و نصب مدیران نجومی بگیر یا رابطه نزدیکی با حسین فریدون داشتند یا با نفوذ و اعمال فشار فریدون در به مقامات عالی اداری دست پیدا کرده بودند..!

خبر دیگری در این چند روز منتشر شد و البته نه تایید شد و نه تکذیبیه مهمی انتشار یافت!این بود که نهاد های اطلاعاتی اعم از وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و حراست کل و..توافق کرده اند با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری،فعلا از تعقیب قضایی فریدون خودداری نموده و به بازداشت و جمع آوری اطلاعات از باقی مدیران نزدیک به حسین فریدون برادر روحانی،بسند نمایند!

خبر بعدی، سوژه شدن ماجرای انتخاب علوی،وزیر اطلاعات توسط روحانی بود! به طوری که خود جناب علوی با صراحت میگوید که سر رشته و تخصصی در حیطه وزارت ..نداشته و با صرف سید بودن و فرزند ائمه بودن و..این مهم را پذیریفته و توسط مجلس نهم رای اعتماد گرفته...!

بعد از این مصاحبه تلوزیونی بود که خبر رسید معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات گزینه ی مورد حمایت فریدون و تحمیلی بر علوی بوده است! به طوری که با در کنار هم قرار دادن مصاحبه های علوی، معلوم میشود چرا هر بار جناب علوی در برابر نقد عملکردش قرار میگیرد!به موضوعات قیمت گوجه و تورم و دستاورد های خیالی برجام تا تقلیل فساد 12 هزار میلیاردی صندوق فرهنگیان در دولت روحانی به فساد دو یا سه هزارمیلیاردی!!! می پردازد و عملا وزارتخانه وی،در بحث مقابله با فساد مالی ،سکوت اختیار کرده است..!

ماجرا از آنجا جالب تر می شود که در بحث مدیران دو تابعیتی و کم کاری علوی و همکارانش،معلوم می شود که برخی ابربدهکاران مالی دستگیر شده توسط سپاه پاسداران،دارای تابعیت کشورهای اروپایی و امریکایی نیز بوده اند...! که متاسفانه با فشار شخص روحانی و برادر ایشان،دستگیری برخی دیگر فعلا امکان پذیر نبوده است..!


علیرضا
۱۰ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۱۵ موافقین ۴ مخالفین ۰ ۲ نظر

حوزه که میرفت درست درس نمیخواند!ولی عاشق اندیشه های مائو بود!سربازی که رفت یکبار از شاه و سلطنت تعریف کرد!با هرکسی که حال نمیکرد،حالگیری میکرد!سیدهادی ،برادرش که داماد منتظری بود،کتاب شهید جاوید که چاپ شد،بین انقلابیون قبل انقلاب سر دفاع یا رد اش اختلاف بود! آیت الله شمس ابادی رئیس حوزه اصفهان را برد لب جاده و کشت!بعدها علتش را مخالفت شمس ابادی با کتاب جاوید ذکر میکرد!ولی منتظری و مرحوم مشکینی از مدافعان کتاب بودند!شهر اصفهان که سر این قضیه آشوب شده بود،ساواک که خود از حامیان مخفی چاپ این کتاب بود،به ناچار سیدمهدی هاشمی را بازداشت و زندانی کرد!

#فرهنگ_پرواز 

انقلاب که شد از زندان ازاد شد،حشمت و فرزندانش را به جرم پول دار بودن و شیخ قنبر و..را کشته بود!از اعضای حلقه اولیه انتخاب بنی صدر برای انتخابات بود!شهید محمد منتظری پسر اول منتظری،بعدا که با بنی صدر زاویه پیدا کرد،سیدمهدی هم ناچار شد از بنی صدر فاصله بگیرد!ولی دلش با حزب جمهوری یکی نبود!محمد که در انفجار حزب جمهوری شهید شد،سید مهدی شد مسئول نهضت های ازادی بخش سپاه !(سپاه قدس ان زمان)،مسئول نهضت ها که بود،هرکاری که با اعتقادتش همخوانی داشت انجام میداد!یکبار سازمان جاسوسی لیبی را در افغانستان نفوذ داد و شیعیان افغان را جان هم انداخت!و شد سه هزار کشته..


از طریق برادرش و بیت منتظری،به اسناد مک فارلین دسترسی و انها را با همکاری روزنامه ای لبنانی افشا میکند!تا هم به نظام برای محاکمه ی احتمالی وی و رساندن پدرزن برادرش به رهبری نظام،فشار وارد نماید!دسترسی به اسنادی که خود منتظری بعدها به آن اقرار میکند...

اولین خانه تیمی که وزارت اطلاعات در جریان پرونده کشف کرد معلوم شد برای نهضت ها و مهدی هاشمیست!انواع سلاح ها...کشف شد!اطلاعات که وی را بازداشت کرد،در اولین مصاحبه اش خود را منحرف و توطئه گر توصیف کرد!از همکاری اش با ساواک و به خروج سلاح و اسنادمحرمانه از سپاه و قتل ها اعتراف کرده بود!از نقش اش در تاثیرگذاری در بیت منتظری و سو استفاده از مرحوم منتظری برای اهدافش سخن گفت!هادی هاشمی و سعید فرزند دیگر منتظری از او اعلام برائت کردند!مرحوم منتظری که در ابتدا پخش مصاحبه را به ضرر بیت خود میدید برای عدم پخش ان به هاشمی رفسنجانی نامه زده بود! بعدا در نامه ای از امام خواسته بود به اتهامات مهدی رسیدگی کنند!

علیرضا
۰۵ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر