فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

چندی پیش ! حسین مظفر نماینده ی مجلس و رئیس ستاد ائتلاف 2+1 در جمع دانشجویان دانشگاه شاهد با بیان این که دکتر قالیباف مواضع ضعیفی داشته و در خصوص بحث تکنوکراسی و تکنوکرات بودن جناب دکتر قالیباف شهردار فعلی تهران و از کاندیداهای ائتلاف سه گانه گفت:

قالیباف انسان ولایی، مذهبی و جبهه‌ای و با مبنای فکری حزب‌اللهی است و منظور او تخصص در کنار تعهد است!!!

الان مشکلی که با طرفدارن و شخص جناب قالیباف وجود دارد این است که این ها زمانی که رهبری معظم انقلاب در درنوروز امسال کنایه ایی به تکنوکرات ها زدند اول سعی کردند که نشان بدهند رهبری کنایه آمیز صحبت نکرده !!!! ولی بعد دیدند نه ! مردم زیر بار نمی روند ! بعد آمدند گفتند منظور قالیباف چیز دیگری بوده است !

منظور تعهد در کنار تخصص بوده !

اما یک سوال ! تعهد به چه چیزی ؟


تعهد به زدن حرف های دوپهلو که این جماعت تنکورات همیشه به آن قائل بوده اند ! یا تعهد به این که اگر قرار باشد یک طرحی را اجرا کنند کم ترین ارزشی به دین نباشد!  چرا انسان باید یک حرفی را بزند که بعدا بیاید با هزار اندی ترفند !!! توجیح اش کند !؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کسی که از نظر اعتقادی مشکلی نداشته باید هیچ گاه از این گونه سخنان نمی زند ! درسته !

مواضع دکتر قالیباف چرا ضعیف بوده که حتی حسین مظفر هم به آن اشاره ی کوچکی کرده است !

در این جا به بررسی مواضع دکتر قالیباف می پردازیم !

دکتر قالیباف در تاریخ 2/4/1388 (دوم تیر 88) بدون آن که به دروغ تقلب اشاره ایی بکند !!! در گفتگوی ویژه ی خبری در شبکه ی دوم سیما می گوید: وقتی یک منازعه ایی پیش می آید و یک اختلافی پدید می آیدهر دو طرف مقصر اند !

حالا یک سوال از قالیباف ! منظور شما ازطرف دوم کیست ! نظام است که مورد تهمت پوچ فتنه گران قرار گرفته ! این یعنی عدم داشتن بصیرت زمانی !!!

بصیرت زمانی یعنی داشتن قدرت تحلیل درست واقعه در کم ترین زمان ممکن! که متاسفانه آقای قالیباف بار ها ثابت کردند قدرت تحلیل شان از مردم همیشه عقب تر بود است !

شهردار تهران ! در تاریخ 20 تیر 88 در مراسم گرده همایی فصلی مدیران ارشد شهرادی تهران بعد از فشار های فراوانی که به او درباره ی موضع گیری هایش آورده شد ! مجبور شد! حوادث بعد انتخابات را فتنه بنامد ! و مبنای کار را میانه روی !!!اساس قرار دهد !

حالا ! این هم یکی دیگری از مواضع دو پهلو و گاهی چند پهلوی جناب سردار دکتر خلبان محمد باقر قالیباف است ! ایشان نگفتند در شرایط فتنه ! یعنی جایی که حق در برابر باطل دارد مقابله می کند ! انسان چگونه می تواند میانه ی حق و باطل بایستد !

ادامه در ادامه مطلب....

از همه بدتر ! زمانی که کسانی که در تحلیف رئیس جمهور منتخب مردم در سال 88 حاضر نمی شدند ! مردم آنان را همراه فتنه گران می نامیدند! دکتر قالیباف در 12 مرداد 88 در مراسم تحلیف رئیس جمهور توسط رهبری حاضر نشد ! تا همه به  مواضع قالیباف بیشتر شک کنند !

اوج بصیرت و هوشمندی جناب قالیباف این بود بود که همه ی فتنه ی88 را گردن مناظرات انتخاباتی بیاندازد ! فتنه ایی که به فرموده ی رهبری از چند سال قبل توسط دشمن در خارج از کشور طراحی شده بود ! و تقلب اسم رمز آشوب بوده است !

قالیباف انسانی محافظه کاری است که این ویژگی را مردم جنگ و دفاع مقدس ندارند و نباید داشته باشند !

جالب تر این که ! همان طور که قبلا به آن بنده اشاره کردم ! دکتر قالیباف ! بصیرت زمانی نداشته ! و مواضع ایشان فقط با دور شدن از فتنه و گذشت زمان بهتر می شد! و مواضع صحیح می گرفتند ! و این یعنی اوج محافظه کاری !

مثلا دکتر قالیباف در تاریخ دوم مهر 88 گفتند : نخبگان و خواص باید در فتنه با بصیرت به روشنگری بپردازند !

در واقع موضع گیری های دکتر قالیباف همانند نوش داروی بعد مرگ سهراب است ! موضع گیری هایی غلط در زمان خود و بعد موضع گیری هایی صحیح  بعد از گذشت زمان خاص خود !!!

بماند که همین نوش داروی بعد مرگ سهراب هم !!!! تاریخ گذشته و فاسد بوده است ! یعنی دارویی که هرچند دیر به بیمار می دهند ولی خود آن دارو فاسد است !

دکتر قالیباف در بعد از حادثه عاشورای سال 88 و حرمت شکنی فتنه گران در ظهر عاشورا می گوید : چه آن هایی که بد مدیریت می کنند و بد تصمیم می گیرند و چه آن هایی که ناامنی درست می کنند و نمی گذارند مدیریت کار خود را انجام دهد هرکدام به نوعی چوب لای چرخ انقلاب می گذارند تنها آنارشیست ها هستند که برای حل مشکلات کف خیابان را به منطق و گفتگو و قانون ترجیح می دهند !!!

اما قالیباف نگفت که چه کسانی بد مدیریت می کنند ! آیا بد مدیریت کردند یک عده باعث شده که یک عده دیگر با برنامه ریزی از قبل تهیه شده از سوی آمریکا و انگلیس برای حرمت شکنی در عاشورای 88 ! آن کار های زشت را انجام دهند ! چرا انسان باید همچین موضع گیری های دو پهلویی داشته باشد !؟

دلیل موضع گیری های دو پهلوی آقای قالیباف این است :

کسی که معمولا نظرات دو پهلو می زند ! یعنی می خواهد بین دو جریان نظرش را بگوید ! معلومه که پیش هر دو جریان منافع دارد ! یا می تواند به دلیل این باشد آن فرد دو پهلو از نظر بینش و بصیرت و ... مشکل دارد ! که احتمال می رود این دو احتمال هر دو در آقای قالیباف وجود داشته باشد !

یکی از شعار های دکتر قالیباف و حامیانش استناد به شعار اصولگرایی اصلاحطلبانه امام خامنه ایی است ! شعار که بیشتر قالیباف به جذب آرای اصلاحطلبان فکر می کند ! و نه اصلاحات اسلامی مد نظر امام خامنه ایی (دامه برکاته).

شعاری که آمدن چهره هایی مثل هاشمی رفسنجانی و ... به ضرر آقای قالیباف می انجامد !

اگر در آینده فرصت شد ! مواضع همکاران و اطرافیان جناب قالیباف ! در شهرداری تهران مثل آثای ایازی و دنیامالی و....و  عملکرد روزنامه ی همشهری را خواهم آورد!!!

حداد عادل نیز در یکی از آخرین مصاحبه های خود گفته است : قبول دارم که مواضع آقای قالیباف ضعیف بوده است ! ولی با مواضع بنده تناقض ندارد !

حال یک سول دیگر!!! آقای حداد عادل نگفت چرا با کسی که موضع ضعیفی دارد ائتلاف کرده است !!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کسی شک ندارد که دکتر ولایتی نزدیکترین فرد به رهبری در طی سال های اخیر بوده است !

جمله بالا از کسی نیست جز حسین مظفر رئیس ستاد انتخاباتی  ائتلاف سه گانه !!! در پاسخ به پرسشی که از او درباره ی ارتباط ولایتی و هاشمی رفسنجانی سوال شد!!!! اما مظفر نگفت نزدیک بودن به رهبری و ارتباط با هاشمی !! چه ربطی به هم دارند !

این مثل آن می ماند که بنده از شما درباره ی اضافه وزن بدن شما سوال کنم ! و بعد شما به من بگویی که فلان غذا ! غذای خوشمزه اییست ! ولی نمی گویی که انسان ضعیف النفسی هستی ! و نمی توانی جلوی شکمت را بگیری ! این همان پیچاندن !!!! در علم فلسفه است ! 

نشریه متن ! از حرف تا واقعیت ! چرا تخریب پایدرای ؟

نشریه متن ! که در 100 صفحه به قیمت 3000 تومان است ! در شماره 25 خودش ! برای تخریب پایدرای ! چه کرده است ؟

در نشریه متن !

از میلیاردی به نام صادق محصولی ! شروع کرده است ! با اتهاماتی بی اساس ! در این نشریه ! اول آمده زندگی صادق محصولی باجناق دکتر ولایتی و طرز آشنایی او با فرماندار خوی یعنی دکتر احمدی نزاد شروع کرده و سپس در چند سطر به ماجرای ثابت نشده ی کدورت او و شهید باکری اشاره کرده است !

این  نشریه برای همین به به سراغ همسر شهید حمید باکری برادر شهید سردار مهدی باکری  رفته و با ذکر حرف های او و هاشمی رفسنجانی خواسته تا صادق محصولی را در ذهن مخاطب منفی جلوه دهد و سپس رفته ماجرای پولدار شدن صادق محصولی و ....

فاطمه امیرانی همسر شهید حمید باکری که در قبال سال 88 ! و دفاع های جانانه ی او از میرحسین موسوی و شرکت کردن او در میتینگ انتخاباتی میرحسین موسوی در تبریز را مردم به خوبی به خاطر دارند ! 

سپس این نشریه به سراغ علی مطهری نماینده وقت مردم تهران  و فعلی تهران !!! رفته ! در ماجرای جلسه ی رای اعتماد مجلس هشتم به صادق محصولی وزیر پیشنهادی وزارت رفاه ! علی مطهری تمام حوادث انتخابات سال 88 را گردن بی مدیرتی و عدم کفایت صادق محصولی انداخته است !

علی مطهری که بنگاه شایعه پراکنی بی بی سی فارسی ! از او به عنوان نیو اصلاحطلب یاد کرده است ! همیشه مورد انتقاد مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی است !


از همه جالب تر این که ! احمد سالار ! نویسنده ی مقاله! آمده در موضوعی با نام جبهه ی پایداری جبهه یا باند ؟ آمده مواضع صریح و روشن این جبهه و شخص حضرت آیت الله مصباح یزدی (دامه برکاته) که به فرموده ی رهبری ایشان مطهری زمان هستند را مورد هجوم نقد غیر منصفانه ی خود قرار داده است ! و گفته است که این جبهه مواضع درستی در قبال جریان انحرافی نداشته است !

حال آن که روزنامه ی دولتی ایران ! بار ها و بارها !!! به مانند اصلاحطلبان در سال های 76 تا 84 ! شخص آیت الله مصباح را تخریب می کردند ! مورد نوازش !!! زبان تیز خود قرار می داده است !

حال یک سوال از این نویسنده و نشریه ی شاید اصلوگرای متن !!! باید پرسید ! وقتی آیت الله مصباح خطر انحراف در دولت دهم را هشدار می داند ! شماها کجا بودید !

این نشریه آمده در جای دیگری ! جبهه ی پایدرای را متهم به سهم خواهی از اصولگرایان کرده است !

این نشریه ! آمده است جبهه پایداری را متهم به این می کند که چرا از همان ابتدا از احمدی نزاد جدا نشده اید ! چرا وقتی می گفتند احمدی نژاد و مشایی یک طرز فکری را دارند ! شما چرا سکوت کرده اید !؟؟؟؟

در جواب به این گونه تهمت ها باید گفت که وقتی گناه کسی ثابت نشده ! چگونه می توان از او جدا شد ! حال آن که آیت الله مصباح در جلسات درس خود و سخنرانی های متعدد اولین کسی بوده است که خطر انحراف را گوش زد کرده اند !

وقتی نشریه ایی و یا رسانه ایی بخواهد جریانی را تخریب کند ! همین گونه شورع می کند !

اول می آید به ثروت اشخاص گیر می دهد !و بعد می آید با توسل به برخی افراد معلوم الحال که بارها باعث ناراحتی رهبری انقلاب از مجلس شده اند ! دست به تخریب میزند !

و بعد میاد کار های انجام شده را انجام نشده جلوه می دهد !

یکی نیست به این ها بگوید ! اگر شما کم حافظه هستید ! مردم که کم حافظه نیستند !

کار بعضی از جریاناتی که خود را اصولگرا می دانند و رسانه هایشان مثل مشرق نیور و خبرگزاری فارس ! و خبرگزاری مهر ! دست به سانسور سخنان آیت الله مصباح می زنند ! در آخرین نمونه این سانسور که صدای خیلی ها را در آورد! آیت الله مصباح یزدی در دیدار با اعضای یکی از احزاب اصولگرا دربارهی اتحاد نیور های اصولگرا در بخضی از سخنان خود فرموده بودند : حتی همان سه نفری که در ابتدا با هم ائتلاف کرده اند(منظور حداد عادل و ولایتی و قالیباف) در عمل با هم نمی سازند !

در اقدامی آشکار !!! این ها آمده اند ! سانسور را بر نشر حقایق ترجیح داده اند !

خبرگزاری فارس که ادعا داشت خط قرمزش فقط نظام اسلامی و ولایت فقیه است ! از انتخابات مجلس نهم به این ور !!! کاملا تغییر رویه داده است ! و خط قرمزش شده است برخی از جریانات اصولگرایی !

خود بنده از اولین برخود های تبعیض آمیز و ناجوان مردانه علیه جبهه ی پایدرای را در زمستان سال 90 تجربه کردم ! زمانی که در دوره ایی سیاسی عقیدتی شرکت کرده بودم و یک بنده خدایی را آورده بودند که فکر می کرد من و دوستانم از همه چیز بی اطلاعیم ! هی می خواست جریان پایداری بر اصول حقیقی را به جریان انحرافی دولت وصل کند !


سایت صراط نیوز که در ابتدا رویه خوبی را شروع کرده بود ! ولی متاسفانه از آنجایی که هر رسانه ایی یکسری مخارج مالی دارد و مسائل چک برگشتی !!! به ناچار به باج دادن به برخی از باند های قدرت و ثروت شد ! و الان تقریبا شده یک سایتی با نام صراط مغضوبین و ظالمین !  ونه صراط مستقیم ! نمونه آخریش هم تهیه یک مستند کذب درباره ی اعتراض به لاریجانی رئیس مجلس در 22 بهمن قم ! که بیشتر به یک شوخی اینترنتی شباهت داشت !

سایت فردا و دیگر سایت های بیشمار جناب آقای قالیباف ! که از درج هر گونه فحش و ناسزا و توهینی به جریان پایداری و شخص آیت الله مصباح یزدی (دامه برکاته) و شخص دکتر لنکرانی واهمه ایی ندارد! و گاهی اوقات آقای لنکرانی را با الفاظ زشت مورد خطاب قرار می دهد !

این بود اخلاق و تقوایی که شما مدعیان شاید اصولگرایی از آن دفاع می کردید ؟

اصولگرایانی که با نام 2+1 و 4+1 در گاهی اوقات از اصلاحطلبان وطن فروش در بی تقوایی پیشی گرفته اید ؟

اصلاحطلبان و لولویی به نام انحرافی !

الان یکی از موضوعاتی که حامیان جریان قالیباف و ولایتی خیلی روی آن مانور می دهند این است که مردم را از روی کار آمدن جریان انحرافی و اصلاحطلبان می ترسانند و می گویند اگر این ها با هم ائتلاف کنند احتمال این که در انتخابات پیروز شوند زیاد است !

اما از آنجایی که حضرت آیت الله مصباح فرمودند : سران اصلاحات قطعا رد صلاحیت می شوند ! پس نباید از چیزی ترسید !

ولی باز یک عده به آرای مهدی کروبی در انتخابات سال 84 که فقط با 500 هزار رای کم تر از احمدی نژاد نتوانست به دور دوم برود اشاره می کنند !

ولی اینجا باید گفت زمانی که کروبی و دیگر اصلاح طالبان روی هم توانستند نزدیک به 8 میلیون رای بیاورند که پایگاه اجتماعی داشتند و نه الان که پایگاه اجتماعی آن ها سقوط کرده است !

جریان انحرافی را هم می توان به سفر های استانی هیئت دولت که دوره چهار و البته انتخاباتی اش شروع شده اشاره کرد که با نگاهی ساده می توان دریافت که احمدی نژادی که در دور های قبل با سفر به هر شهر و روستا همیشه بالای 1 ساعت طول می کشید تا از میان جمیعت انبوه به جایگاه سخنرانی برسد ! ولی حالا با چه وضعی روبروه شده که عده ی بسیار قلیلی به استقبالش می روند ! که شاید اکثرشان برای مشایی نیامده باشند !!!

چیزی که الان بعضی از افراد به خصوص حامیان ائتلاف 2+1 دارند تلاش می کنند این است که بگویند بله ! اصلح خوب است ! ولی فعلا به صالح مقبول رای دهید تا فلان اصلاحطلبان رای نیاورند ! دقیقا چیزی ضد سخنان رهبری در نوروز 92 که رهبری بارها از کاندیدای اصلح نام بردند ! و هیچگاه چیزی به نام کاندیدای صالح مقبول بر زبان مبارک خود جاری نکردند !

کمی فکر بد نیست !

......................................................................

صرفا جهت اطلاع:

این مطلب بنده در برخی از سایت ها مثل رجانیوز با عنوان : وقتی تکنواصولگرایان و نئو اصلاحطلبان برای تخریب آیت الله مصباح متحد می شوند بازتاب داده شده است!

بچه های قلم

همین...

پی نوشت :


وقتی روزنامه ی همشهری سخنان قالیباف را در مرود نفی هولوکاست سانسور می کند !!!

نظرات  (۶۸)

سلام خیلی عالی بود من لینکش رو میذارم تو وبم
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون !

خدا قوت

خیلی ممنون،تحلیل جالب و خوبی بود.

استفاده کردیم
تشکر از اطلاع رسانی....

اگه ممکنه شماره همراه خویش را جهت مشاوره و مشورت بردارانه در همین زمینه و زمینه فرهنگی از طریق نظرات وبلاگ به صورت خصوصی ارسال فرمایید.

یا علی

التماس دعا

پاسخ:
سلام

ممنون !
والا امکانش نیست به کسی شماره بدم !
اگر ایمیل خواستید ! در خدمتم !
سلام.خیلی جالب بود و  تامل برانگیز.خدا آخرشو ختم بخیر کنه.التماس دعا
سلام.خیلی جالب بود و  تامل برانگیز.خدا آخرشو ختم بخیر کنه.التماس دعا
با سلام

تحلیل جالبی بود خسته نباشید

ممنونم که خبرم کردین .

سلام علیرضا جان

 

شما که سرور بنده هستین و بهتر از خودم واقف به وقایع سیاسی پشت پرده!

فقط برای روشن شدن دیگر دوستان عرض میکنم تا گرای سنگر بعدی دشمن پنهان نظام(لیبرالها) باشه

همیشه ساکتین هر فتنه ای , سران و نقش آفرینان فتنه بعدی خواهند بود!

به هوش باشید و بیاد آرید ساکتان فتنه 88 را

 

مبادا علی تنها بماند

علی 4 سال است که از فتنه گران شکایت میکند

ولی عده کثیری از مسئولین از ساکتین هستند

نگذارید علی احساس تنهایی کند

نگذارید قلب پسر فاطمه(س) بشکند

ما که اهل کوفه نیستیم

هستیم؟!

سلام  علیرض جان . آنچه از این مقاله ارزشمندت بدست آوردن روشن بینی و روشن نگری بود به قول این دوستمون همیشه ساکتین هر فتنه ای میشوند عاملین فتنه های بعدی نوستالوژی آنها خیلی پیچیده نیست و تابع مقررات افکار چنین اشخاصی است که همه رو ساده لوح میپندارند و خودشان رو زیرک ترین افراد صحبت های حضرت آقا رو همیشه تفسیر به رای میکنن همون حرفهایی که اگه از یک شخص ساده لوح روستایی و یه پیرمرد بی سواد بپرسیم خوب، صریح و بی پرده لب مطلب رو میگه اما آقایون... خدا به داد مردم برسه دیشب بعد از نمازمون یه جوون اصفهانی اومد بهم گفت از عید تا حالا بیکارم و شرمنده ی زن و بچه ام این آقایون مسئولین کدوم گوری هستند که منه طلبه باید این مردم رو به صبر و بردباری دعوت کنم حضرات کجان ببینن من و امثال من خودمون چطور داریم بنا به فرمایش آقا صبر میکنیم و تحمل اونوقت همایش های ۲۰ هزارنفری و صدهزار نفری مخارجش از کجا میاد
متاسفانه هر کاری بخوایم بکنیم بعضی ها برنامه ریزی کردن اقای قالیباف ریسس جمهورز بشه
پاسخ:
سال 84 هم خیلی ها برنامه ریزی کردن که قالیباف یا حداقل هاشمی بشه ! ولی چه شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باعلی در بدر بودن شرط نیست
ای برادر نهروان در پیش روست!!!!
سلام نه من اهواز چه میکنم برادر؟؟؟ اما برا حواشی این پست رو بخون تاسف انگیزه
http://mehrandadashzade.mihanblog.co
پاسخ:
سلام
لینکش مشکل داره !

  اسناد شکسته شدن پهلوی حضرت زهرا سلام الله علیها

همچنان منتظر حضور گرمتان و دیدگاهای ارزشمندتان هستیم...

اجر شما با حضرت زهرا(س)


سلام

تحلیلت بسیار بسیار جالب و توپ بود

حتما برا دوستان ایمیل می کنم

تو این اوضاع و شرایط در به در دنبال همین مطالب بودم واقعا ممنونم ازت.

تو این یکی دو ماه رسالتت خیلی سنگینه

مسلسل وار بنویس

پاسخ:
سلام
ممنون ! ولی من در همین یکی دوماه وقتم خیلی کمه !

ﻗﺎﻟﯿﺒﺎﻑﻭﻻﯾﺘﯽ
ﺣﺪﺍﺩ
ﮐﻠﯿﻪ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ ﺍﺯ ﺩﻡ!
ﻋﻠﯽ ﻣﻄﻬﺮﯼ
ﺍﻟﺒﺎﻗﯽ ﺍﺻﻮﻟﮕﺮﺍﯾﺎﻥ!
ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻧﮋﺍﺩ ﻭ ﺑﺎﻗﯽ ﺷﺮﮐﺎ
ﺍﯾﻦ ﻟﯿﺴﺖ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺗﺎﺧﺘﯿﺪ!!! ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻫﻢ ﺩﺭ ﺟﻠﺴﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺁﻗﺎﯼ ﻟﻨﮑﺮﺍﻧﯽ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻫﻤﻮﻥ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ ، ﺍﯾﺸﻮﻥ ﻫﻢ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﻣﺜﻞ ﺷﻤﺎ ﻫﻤﻪ ﻋﺎﻟﻢ ﻭ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺑﺪ ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﻦ ﺍﻻ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﺸﻮﻥ ﺩﺭ ﺟﺒﻬﻪ ﭘﺎﯾﺪﺍﺭﯼ ﺭﻭ !!
ﺁﺧﻪ ﻣﻦ ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﻢ ﭼﺮﺍ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﭘﺎﯾﺪﺍﺭﯼ ﻭ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭﺍﺵ ﺑﺎ ﻋﺎﻟﻢ ﻭ ﺁﺩﻡ ﺩﺷﻤﻨﯽ ﺩﺍﺭﻥ !!!!!
ﺑﻌﺪ ﺟﺎﻟﺒﻪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﻣﻄﻠﺒﺘﻮﻥ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﺯﺑﺎﻥ ﻣﺮﺩﻡ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﯾﻦ ! ﺷﻤﺎ ﻣﮕﻪ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﻣﺮﺩﻡ ﻫﺴﺘﯿﻦ؟؟ ﻣﮕﻪ ﺯﺑﻮﻥ ﻣﺮﺩﻡ ﻫﺴﺘﯿﻦ؟! ﻣﯿﺸﻪ ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ ﺳﺮﺷﻨﺎﺱ ﺗﺮﯾﻦ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﭘﺎﯾﺪﺍﺭﯼ ﺩﺭ ﻣﺠﻠﺲ ﻣﺜﻞ ﺁﻗﺎﯾﺎﻥ ﮐﻮﭼﮏ ﺯﺍﺩﻩ ﻭ ﺭﺳﺎﯾﯽ ﺭﺍﯼ ﭼﻨﺪ ﺩﺭﺻﺪ ﺗﻬﺮﺍﻧﯽ ﻫﺎ ﺭﻭ ﮐﺴﺐ ﮐﺮﺩﻥ ؟؟؟ ﺧﻨﺪﻩ ﺩﺍﺭ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﭘﻨﺞ ﺩﺭﺻﺪ ﺗﻬﺮﺍﻧﯽ ﻫﺎ ﻫﻢ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺭﺍﯼ ﻧﺪﺍﺩﻥ ﻭ ﺷﻤﺎ ﻧﻈﺮ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﻧﻈﺮ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﯽ‌ﺩﻭﻧﯿﺪ !!!!
پاسخ:
آقاتهرانی رای دوم را آوردن در تهران !
همین حداد عادل هم با پایداری لیست مشترک داشت و رای اول را آورد !
حجت السلام نبویان !
و......
کمی اطلاعاتتان را بیشتر کنید !
من با سند حرف زدم !

خیلی خیلی عالــــــــــــــــــــــــــــــــی بود .
متاسفانه دم انتخابات که میشه مشکل به خاطر کسب بعضی از منفعت ها همه با هم ائتلاف میکنن .
امان از بی بصیرتی هایی که آدم رو شبیه به کوفی ها میکنه تا علی زمان تنها باشه .
اما به کوری چشم دشمنان و عافیت طلبان و منقعت و کل هم الجمعین ما به کاندیدای اصلح  ولایت پذیر رای میدیم .
  ممنون از حضور گرمتون
اجر شما با خانوم فاطمه الزهرا انشالله
خوشحال میشیم حضورتون مستدام باشه
خداقوت یاعلی

سلام

تحلیل بسیار خوبی بود

ممنون از دعوتتون

سلام علیکم

بسیار عالی ممنون از دعوتتون
"کسی شک ندارد که دکتر ولایتی نزدیکترین فرد به رهبری...."
به دلیل نداشتن موقعیت اجتماعی می خواهند از رهبری خرج کنند.

تخریب هم همیشه نتیجه عکس داده الحمدلله

ما هم در بیعت علامه مصباح هستیم
انشاالله ریاست جمهوری دکتر لنکرانی

« چرا انسان باید یک حرفی را بزند که بعدا بیاید با هزار اندی ترفند !!! توجیح اش کند !؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کسی که از نظر اعتقادی مشکلی نداشته باید هیچ گاه از این گونه سخنان نمی زند ! درسته ! »


سلام

عالی بود


موفق باشید

یا علی


۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۱۷ سید امیر علی حیدری
سلام بنده خوب خدا
خدا قوت

۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۵۰ هیئت منتظران شهادت
سلام
عالی بود
موفق باشی برادر
یاعلی
۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۳۲ مدیروبلاگ بیداری
سلام ...با تشکر از مطلب شما ....
من چیز خاصی نمیگم جز اینکه : اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا ( شاید بی ربط باشه اما اخر همه دلهره ها وتشویشهای انتخابات به این دعا ختم میشه)
یا علی
سلام
تحلیل زیبا بود
البته میدونم دوست دارید تو بحث شرکت کنم
اما فعلا نظر خاصی ندارم
ممنون از روشنگری شما
سلام همسنگر

خسته نباشید و خدا قوت

پست پرمحتوایی بود

و منتظر نظر های شما در مورد پست های جدید هستیم


و برای حمایت از ما لوگوی ما را در وب خود قرار دهید


موفق باشید

یا علی
[گل]

سلام و درود بی پایان
خسته نباشی مرد
بازم مثل همیشه عالی بود
ببخش من گرفتار دانشگام واسه همین دیر میام سر میزنم
اجر کم عندالله
التماس دعا
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم...

سلام

دو مورد از سخنان محمود احمدی نژاد در این چند روز گذشته را رهبر انقلاب قبلا پاسخ گفته اند. یکی اینکه احمدی نژاد در سخنان اخیرش گفته: "برخی می‌گویند چرا حرف‌هایی می‌زنید که توقع مردم بالا برود در حالی که ما رییس‌جمهور شدیم که حق مردم را به مردم بدهیم، در برابر فساد و ظلم سکوت نکنیم و جلوی فساد را بگیریم " و دیگری اینکه " نمی گذارند کار کنیم". پاسخ های رهبر انقلاب را در لینک زیر بخوانید.

یا علی

http://yaasekabud.blogfa.com/post-60.aspx

 

بیشتر شبیه هزیان بود
امثال شما مانند احمدی نژاد هشتند که همه را بد غیر علمی و خود را بهترین و کار کشته میپندارند و زمانی که سکان قدرت را بدستشان میدهی (مانند هشت سال ریاست جمهوری) نه تنها ایران را به ویرانه ای تاریک تبدیل کرده اند، که کماکان طلبکار نیز هستند.
رفتار و گفتار شما دقیقا همان راهی است که طی هشت سال پیش طی شده.تا وقت هست به خود آیید
-------------------------------------------
پ.ن: از این "علامت تعجب" های مسخره و بی معنی که در سرتاسر متن بی محتوایتان به چشم میخورند استفاده نکنید بهتر است.
پاسخ:
حرف هایتان دقیقا مثل میرحیسن موسوی فتنه گر است !
بماند که امروز ها هرچه بیشتر جلو می رویم !!! (علامت تعجب) حرف های قالیباف بیشتر رنگ موسوی را می دهد ! مثل همینی که درباره ی هولوکاست گفته !
ملاک رئیس جمهور آینده:
امتیازات رئیس جمهوری فعلی منهای نقاط ضعف! درسته ؟

سلام مطلبتون رو در وبم گذاشتم
یه سر بزنید
ان شاءالله مطلب جدیدم رو میزارم

سلام ممنون از دعوتتون عذر میخوام دیر خدمت رسیدم راستش گرفتار پایان نامه ام مطلب رو کامل نخوندم ولی تا جاییکه خوندم با نظراتتون موافقم...

موفق باشید

۰۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۳۱ حقایق را بیابید
به نام خدا
سلام
این ها که گفتید اکثرا درست است ولی این جا دموکراسی است و هرکس با هر عقیده ای می تواند نظرش را بیان کند حزب تشکیل بدهد و کار کند
همه این ها یک طرف
ما به کسی رای می دهیم که بیشترین کار را برای مردم خواهد کرد!
سلام.
خوشحال میشیم سری به ماهم بزنید.
از خواب غفلت بیدار بشید آی مسلمون نماها....تا وقتی رهبر عزیز و فرزانمون هست بیعت با هر کس دیگه خیانته...شرکه...کفره....حالا هی بگید در بیعت علامه مصباح هستیم.(کی علامه شد این آقا).نکنه مثله مدرک دکترای بعضی آقایون گردن کلفت یه شبه به این درجه رسیده.؟؟
پاسخ:
امام خامنه ایی :
علامه مصباح مطهری زمان هستند.....
در ضمن !
وحید یامین در مرود بیعت حرف زدن و نه من ! ولی جوابش این میشه :
می دانی بیعت چیست ؟
بیعت عهد و پیمان با کسی !
وقتی یک نفر برای یک هدفی با کسی دیگری عهدی دارد نمی تواند عهد شکنی کند  و به عهد (بیعت) کس دیگری در بیاید ! این در بیعت علامه هستیم در جواب به یکی از کاندیدا ها بود که آقای دکتر یامین پور در جواب به آن کاندیدا داده اند !!!
در ضمن !
علامه هم در بیعت آقا هستند و پس یامین پور هم در بیعت آقا هستند !
علامه حضرت آیت الله مصباح یزدی (دامه برکاته ) نماینده ی امام خامنه ایی در موسسه ی آموزشی و پژوهشی امام خیمنی (ره) و رئیس موسسه هستند ! محض اطلاع بی اطلاعتان !!!
راستی !
جدید ترین افاضات آقای قالیباف حمله به سیاست ضد هولوکاستی احمدی نژاد که رهبری بارها تایید فرموده اند ! جالب تر این که روزنامه ی همشهری (متعلق به شهرداری تهران) برای حفظ آبروی قالیباف ! اقدام به سانسور کرده است !

یه دونه mبه اخر کام اضافه میکردی درست میشد برادر اینجا کلیک کن

پاسخ:
ممنون !
سلام
وبلاگ پرمحتوایی دارین خسته نباشین 
واقعا از پسر شهید مطهری انتظار بیشتری میره اما .....................فقط میشه تاسف خورد...........
پاسخ:
سلام
راه پسر از پدر جداست.....
با مطلبی تحت عنوان یادنامه سالک الی الله عزیز خدا به روزم ...
سلام
ای کاش شما که با زمین و آسمان دعوا دارید کمی در باره کسانی بهشون تهمت و افترا میزنید مطالعه داشتید.
1- قالیباب اگردر فتنه 88گفته باشد دو طرف مقصرند .(منبع را معرفی کنید) فکر می کنم از بصیرت بالای ایشان بوده .بصیرتی که اون روز کسی فکر نمیکرد طرف دوم (دولتی ها) اینگونه باشند که شما میبینید، ایشان امروز را آن روزها دیده بود.
2- عملکرد آقای قالیباب در فتنه به قدری قوی بود که خبر گزاریهای خارجی حیرت زده شده بودند . و شهر به قدری خوب بازسازی میشد که انگار اتفاقی نیفتاده است.
3- شما چرا گذشته کسانی را که برایشان قلم میساید نمی بینید. آنهاییکه  آن روز احمدی نژاد نعوض بالله برایشان حکم ..... را داشت ولی امروز تند ترین مواضع را درمقابل ایشان دارند. آیا این همان نان را به نرخ روز خوردن نیست!!!؟
4- حد اقل آقای دکتر قالیباف هنوز هم همان مواضعی را داند که آن روز داشتند به قول شما گفتند دوطرف (دولتی های امروز هم) مقصرند.  
سلام
ای کاش شما که با زمین و آسمان دعوا دارید کمی در باره کسانی بهشون تهمت و افترا میزنید مطالعه داشتید.
1- قالیباب اگردر فتنه 88گفته باشد دو طرف مقصرند .(منبع را معرفی کنید) فکر می کنم از بصیرت بالای ایشان بوده .بصیرتی که اون روز کسی فکر نمیکرد طرف دوم (دولتی ها) اینگونه باشند که شما میبینید، ایشان امروز را آن روزها دیده بود.
2- عملکرد آقای قالیباب در فتنه به قدری قوی بود که خبر گزاریهای خارجی حیرت زده شده بودند . و شهر به قدری خوب بازسازی میشد که انگار اتفاقی نیفتاده است.
3- شما چرا گذشته کسانی را که برایشان قلم میساید نمی بینید. آنهاییکه  آن روز احمدی نژاد نعوض بالله برایشان حکم ..... را داشت ولی امروز تند ترین مواضع را درمقابل ایشان دارند. آیا این همان نان را به نرخ روز خوردن نیست!!!؟
4- حد اقل آقای دکتر قالیباف هنوز هم همان مواضعی را داند که آن روز داشتند به قول شما گفتند دوطرف (دولتی های امروز هم) مقصرند.  
پاسخ:
علیک سلام !
1:اتفاقا مطالعه دارم !
در مورد منبع ! بروزید سرچ کنید ! اگر به نتیجه ایی غیر از نتیجه ی من برخوردید ! اطلاع دهید !
چه جالب ! فتنه گرانی که از مدت ها قبل برنامه ریزی کرده بودند ! و اصل نظام را زیر سوال برده بودند ! حالا شما می گویید منظورش دولت بوده ! بنده خدا ! دولت یکی از نهاد های نظام است ! در آن شرایط هرکس به دولت می تاخت دقیقا داشت به نظام میتاخت !
2: نمی دانستیم ! که پاکسازی شهر هم جزو موضع گیری های سیاسی محسوب می شود !
3: حرف خوبی زدید !
ملاک حال فعلی افراد است ! درسته !
تا گناه کسی ثابت نشده نمی توان او را مجرم دانست !
4:
آقای قالیباف می خواهد رای هر دو طرف را داشته باشد که دقیقا همان شیوه ی هاشمی رفسنجانی است ! درسته ؟
من هر وقت وارد فضای سیاست بشم عجیب حالم بد می شه بس که این فضا ....
ولش کن، خواستم بگم به روزیما تشریف بیارین.
سلام بروزم
پایداری اینقدر پسته که از جلیلی فقط برای جذب طرفدار برای لنکرانی استفاده کرد و حالا با کمال پررویی میگن به نفع جلیلی کنار نمیروند
بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام. بامطلب جدیدی تحت عنوان: "ما که دلمون پاکه" درخدمتتون هستیم. لطفا تشریف بیارید. برای دانلود نرم افزار دینی تقویم شمیم یار (92) روی آیکون پایین-سمت چپ وبلاگ کلیک کنید. منتظر نظرات سازنده ی شما هستیم.
یاعلی
اللهم عجل لولیک الفرج وجعلنا من خیر اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه
دعای عهد فراموش نشود! التماس دعا...
۰۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۲۶ جا مونده از شهدا
سلام
هر چه بیشتر به آخر الزمان نزدیک میشویم شرایط سخت تر میشود
ما گوش به فرمان آقا هستیم توکلت علی الله
۰۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۲۴ قافله ی صبر و بصیرت
===================================
ندیــدم آینــه ای چون لبــاس خاکــی ها
هماـــن قبیلــه که بودند غرق پاکــی ها
به عشق زنده شــدن عنـــد ربهــم بودن
شده ست حاصل آنها زسینه چاکی ها
دلــیل غربتـشان اهل خاک بودن ماست
نه بـــی مـــزار شدنها نه بــی پلاکی ها
به آسمان که رســیدند رو به ما گـــفتند
زمین چقـــدر حقیــر است آی خاکی ها
===================================
با سلام
وبلاگ " قافـله ی صــبر و بــصـیرت " منتظر قدوم شماست
نظر هم بدید خوشحال میشیم
یــــــــ علــــــــــی ـــــا
سلام
با ویدئویی با عنوان «تفکرات اسفندیار رحیم مشایی»...
به روز شدم!
منتظر نظرات کارشناسی شما هستم.!
یا علی
سلام
دوست داشتی منتشرش نکن
موافقم امام حس میکنم قلم شما از حیث صورت_کاری به محتوا ندارم_تحت هیجان شما رفتار میکنه.شاید اگه کیفیت قلمتونو ارتقا بدین و قدری مطالعه ی بیشتر داشته باشین نفوذ کلامتون بیشتر خواهد بود.
برادرانه بود
سلام .
با اجازه .
ما همون خاکستر سبزیم .
من برای ائتللاف بین قالیباف و ولایتی مشکلی نمیبینم چون هر دوشون نسبتا یکی هستن ولی برای حداد عادل دلم میسوزه که داره گره آبادانیه دنیاش رو به نابودی آخرتش میزنه اونم به خاطر چه کسی ؟
به روزم .
سلام.خیلی جالب بود
سلام دوستان پایداری همانطوری که معتقدم دشمن دراطرافیان قالیباف نفوذ کرده درشما هم نفوذ کرده قطعا نیروی نفوذی سازمانهای جاسوسی در شما نفوذدارد شما همه یاران انقلاب رازیر سوال میبرید جدا ازخدایخواهید شماراببخشد شما اتش تفرقه رادراصولگرایان روشن میکنید

قالیباف=انحراف

۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۵۸ لینکدونی پلاک سفید
بسم الله الرحمن الرحیم

با تنها یک کلیک جزوی از حامیان جبهه جنگ نرم باشید.

در دوران جنگ نرم برآن شدیم سایتی پیرامون اشتراک گذاری مطالب وبلاگ ها و وب سایت های ارزشی ترتیب ببینیم تا دلسوزان و فعالان جبهه سایبری علاوه بر انتشار مطالب خود ، با دیگر افسران جنگ نرم آشنا شده و اتحادی دوچندان در سال حماسه سیاسی، حماسه ملی پیدا کنند. از طرفی با بازدید از لینک های دیگر سایت ها ، باعث رونق و افزایش بازدید آنها شده تا این ما باشیم که در سطح اول وبلاگ های فضای مجازی قرار بگیریم.یعنی در واقع با تنها یک کلیک از جبهه ارزشی و سایبری جمهوری اسلامی که متشکل از همین وبلاگ ها و وب سایت ها می باشد ،حمایت کنیم.
انتشار لینک در این لینکدونی برخلاف خیلی از سایت های دیگر کاملا رایگان می باشد.
links.pelakesefid.ir

ما را لینک کنید.....
سلام
آپم خوشحال میشم یه سر بزنید و بازم مثل همیشه نظر بزارین
سلام .
ما یه بار البته با وبلاگ  خاکستر سبز مهمون شما شدیم .
اما خوب منتظریم که یکم پول پیش جمع کنیم تا بتونیم بیاییم به این خونمون .ممنون میشیم اگه لینک کنین .
خدا کنه با کارهامون باعث نشیم حق الناس بیافته گردنمون به اسم سیاست غیبت نکنیم و تهمت نزنیم
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
۱۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۴۰ بسیجی عاشق شهادت
باسلم.
با موضوعی در رابطه با حضرت فاطمه(س)و چرا دعای ما مستجاب نمیشود آپم
منتظر حضور گرمتون هستیم این وبلاگ بعد از مدت ها دوباره فعالیت خودرا آغاز کرده
باتشکر
یاعلی
شما بخودتون زحمت دادین یکبار به حرفهای مشایی گوش کنین یا همینجوری یه چیزی شنیدین میگین انحرافی!
پاسخ:
کی میگه انحرافی ؟
شما میگید نیست !!!؟؟؟؟؟؟؟
راستی ! کسی که یکبار با حکم حکومتی رهبری از معاون اولی عزل شده ! چطور می تواند رئیس جمهور شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا همه بد، شما خوب
قالیباف بد، لنکرانی خوب
قالیباف اصلا اهل جنگ و دفاع مقدس نیست، لنکرانی 10 سال جبهه داره
کسی که تمام مسئولیت های زندگیش از سمت رهبر بوده اینقدر ضعیفه!!!!
چطور میتونه رهبر بهش اتکا کنه!!!
واقعا که...

نوشتم که بخونید، احتمالا مانند سایت محترم رجانیوز تایید نکنید؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
پاسخ:
ما کی گفتیم فلانی صد در صد بد و فلانی صد در صد خوب؟
در مورد ضعیف بودن باید بگم ! هر کسی را بهر کاری ساختند ! در ضمن ! رهبری هم در نوروز 92 در مضهد تذکر دادند که از اسم ایشان خرج نشود !!!
شما به سوابق لنکرانی مراجعه کنید !
بی اطلاع صحبت نکنید !

سلام جالب بود مطالب جدیدیرو داشتید اما برای من هنوز یه سوال باقیه چرا در لیست کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی جبهه پایداری نام شخصی بود که با جریان انحرافی سر و سری داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ومن الله التوفیق
پاسخ:
سلام
شما چه کسی را می گویید ؟
همچین کسی وجود نداره !
این روز ها خیلی ها دم از ولایت و اصولگرایی می زنند باید هوشیارانه انتخاب کنیم
 راجب رابطه ی ولایتی و هاشمی که نوشته بودید.همین دیروز بود فکر کنم که ولایتی درباره هاشمی گفت ایشون در فتنه 88 نقش داشته !(به سایت عصر ایران مراجعه کنید).اینکه ولاتی رو  از طرفداران هاشمی میدونن اشتباه بزرگیه!ایشون موضع اعتدال رو درباره هاشمی داره و این همون چیزی هست که آقا هم دارن.یعنی با تفکرات هاشمی موافق نیستن اما دنبال بیرون کردن هاشمی از دایره انقلاب هم نیستن! 
 به نظر میاد رابطه ی ولایتی با هاشمی مثل سال 84 نیست کما اینکه هاشمی سال 84 هم مثل الان نیست. البته آ ولایتی درباره کناره گیری شون در سال 84 به نفع هاشمی به توصیه ی حاجاقا مجتبی عمل کردند.
پاسخ:
ولی آقای ولایتی نگفت که آقای هاشمی نقش مثبتی در فتنه داشتند یا منفی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمی دانم ! موضع اعتدال درسته !؟؟؟ یا جذب آرای مربوط به هاشمی ؟؟؟؟!!!!
در مورد کناره گیری ایشان حتما به این لینک سری بزنید ! خیلی جالب نقدش کرده ! کلیلک کنید !
با سلام
مقاله ی خوبیست.
موفق باشید.

سلام.

تحلیل خوب وپرمغزی بود.انصافا حقش بود تو رجا ثبت بشه.

چند بار اومدم نظر بدم فرصت نشد!!

وامانظرچون زمان گذشته به گفتن یک جمله بسنده میکنم:

تقریبا همزمان بانشر ایت مقاله ما در دانشگاهمون میزبان آقای سراج بودیم.زمانی که در مورد تکنوکرات بودن آقای قالیباف پرسیدیم:

ایشون گفتن در مورد آقای قالیباف شک وجود داره که دفاع یا تعریفشون از تکنو کراسی همون موضعه در زمان دولت سازندگی باشه!!!

باید ببینیم زمانی که مدیریت فنی وبا مدیریت فقهی در تزاحم باشه چی انتخاب میکنن؟!؟

در غیر اینوصرت خود حضرت آقا هم قائل به مدیریت فنی وتخصصی در تمام مسائل می باشن.

 

سلام
شرمنده از اینکه دیر سر زدم
تحلیل عالی نوشتید  خدا قوت...این سنگر رو تا انتخابات رها نکنید
یازهرا
نه قالیباف نه کس دیگه فقط انصاف - انصاف - انصاف 

بسم رب الشهدا و الصدیقین
سلام
ممنون از حضورتون 
با افتخار لینک شدید 
یا علی مددی 
۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۵۱ فدایی سید علی
 سلام
شهادت جانسوز امام هادی تسلیت.

سلام دوست عزیز

فقط یک کلام خدا عاقبتمونو به خیر کنه

ای کاش به کمک خدا و دعای امام غریبمون بهترین گزینه انتخاب شه .....

 

اینم محض دل نازنین حضرت صاحب الزمان عج

امام حسین(ع): درباره ی مهدی ما زیاد سخن بگویید و بنویسید، مهدی ما مظلوم است، بیش از آنچه نوشته و گفته شده باید درباره اش نوشت و سخن گفت...

 

برای فرج صلوات

سلام
این مطلبم خیلی جالبه. بحث اصلح یا صالح مقبول هم تو همین سایت خیلی دقیق و منطقی بررسی شده.
اگه ممکنه انتشارش بدید.
راستی مطلبتون خیلی جالب بود. استفاده کردم.
ولی کاش همه حرفا رو مستند می کردین که راحت تر میشد کارمون.
پاسخ:
تعدای از آن ها را در ادامه مطلب مستنداتش را آوردم !
در آینده ان شاالله بقیه را می آورم ! خود شما هم می توانید مستنداتش را پیدا کنید ! کاری ندارد !!!!
قالیباف در همدان (27/2/92) گفت: همه جا گفته ام اینجا هم می گویم  در دو سال ، همه مشکلات اقتصادی و سیاسی را با برنامه هایی که با کارشناسان تدوین کرده ام « حل می کنم » و در کشور با ثبات و آرامش زندگی خواهید کرد. قالیباف 15 روز بعد (12/3/92) در تبریز : شما مردم دست به دست هم می‌دهید تا در دو سال آینده « اولین گام‌ها » را برای حل همه مشکلات روزمره از جمله بیکاری، اقتصاد و ...  برداریم
پاسخ:
ممنون؛
شما چرا فکر می کنیدکه با گذاشتن بسیار زیاد علامت تعجب ،همراهی مخاطب را ونیز اثر گذاری بیشتر متن را فراهم میکنید.اگر منطق تان قوی باشد وتناقض هایی که احساس می کنید را بتوانید کنار هم بچینید خود خواننده تعجب می کند ونیاز به افکت گذاری با علامت تعجب نیست.البته حس می کنم که این یک شیوه تخلیه عصبیت هم هست که موجب استفاده افراطی از نشانه های ادبی می شود.درهر صورت بعنوان خواننده متن تان ، علامت های تعجب افراطی برایم دلیلی بر افراطی گری شما در نوع تحلیلهایتان به حساب می اید.منطق بیاورید خودمان تعجب می کنیم.به زور مارامتعجب نکنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی