فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

برای آنانی که فکر می کنند گرگ توبه می کند ! برای آنانی که فکر می کنند دشمن ! با یک بده و بستانی قانع می شود و می رود پی کارش ! برای آنانی که از بچه های انقلاب انتظار معجزه دارند و فکر می کنند دشمن با یک لبخند ما و نیش خند آنان ! مهربان می شود !

برای آنانی که هنوز بن مایه های فکری و اعتقادی صهیونیسم را نمی دانند ! برای آنانی که هنوز نمی دانند چرا امام حسین (ع) با یزید صلح نکرد....

برای آنانی که کارخانه ها و مراکز تولیدی را به حالت تعلیق در آورده اند و همه چیز را و حتی بی ربط ترین مسائل را به مذاکرات هسته ایی گره زده اند !و می گویند ببینیم مذاکرات چه می شود !

برای آنانی که فکر می کنند دشمن با چند گرم اورانیوم ما مشکل دارد ! و برای آنانی که هنوز نمی دانند شیعه یک دشمن دارد و آن صهیونیست است....

برای آنانی که فکر می کنند چون الآن قرن 21 است و عرصه دیپلماسی است !و نمی دانند حق گرفتنی است و نه دادنی....

برای آنانی که فکر می کنند مشکلات اقتصادی ما همش مربوط به تحریم است...

برای آنانی که دشمن را نشناختند...

امام حسین (ع) به ما درس بزرگ هوشیاری و شناخت دشمن را داد.

(برای مشاهده کیفیت بهتر تصویر بالا. بر روی آن کلیک کنید)

امام خامنه ایی :(92/8/12)

ملّت باید بیدار باشد، تبلیغاتچى‌هاى دشمن تبلیغ میکنند که اگر ما در مقابلِ طرف مقابل تسلیم شدیم، همه‌ى مشکلات اقتصادى و مانند اینها حل خواهد شد؛ این خطا است.  همین دشمنیها، همین مخالفتها از اوّل انقلاب بود؛ اگر یک روزى هم جمهورى اسلامى عقب‌نشینى کرد و مسئله‌ى هسته‌اى همانطور که آنها میخواهند، حل شد ؛ خیال نکنید مسئله تمام خواهد شد؛ نه، بهانه‌هاى دیگر را به‌تدریج پیش میکشند.

بازتاب این مطلب در سایت های :

شبکه ی دانا

دولت بهار !!!

حرف تو

سیاهگل

علیرضا
۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۳:۵۴ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۴۴ نظر

درست که ماجرای ما و کارهای دولت از دو ماه پیش تا کنون ! شروع شده است . انتظاری از دولتی که با شعار اعتدال آمده و با شعار هر یک کمباین ! یک وزارت خانه ! خانه تکانی اساسی را شروع کرده که در تاریخ انقلاب بی سابقه است....را نیست....

دولتی که قرار بود یک دولت فراجناحی باشد ! حالا بیشتر به یک شوخی تبدیل شده ... دولتی که از ساکتین تا فتنه گران هر یک سهمی در آن دارند. وقتی هم کوچکترین سوال (انتقاد بماند...) می کنید ! با سیل توهین و هجمه توسط 10 تا روزنامه ی معلوم حال و مجله که یشترین افتخارشان این است که در هر بار چاپشان عکس یک خواننده یا بازیگر زن با ججاب نداشته اش هستند....را می گذارند...

اما شهرداری تهران که همچون رئیس جمهور معتدلمان !!! با رای ناپلئونی بر کرسی بهشت مانده است ! همچین بدش نمی آید به دولت بچسبد تا مردم جهاد با طعم روحانی را بچشند !

خبر که نه! گزارش هم که نه ! مشاهدات نشان داد شهرداری جناب دکتر قالیباف . بیلبورد های صداقت یانگی ها را از سطح خیابان های تهران جمع کرده است!


یک عده هم شروع کردند به اعتراض . اما اعتراض به چه کسی ؟

فشار از کجا بود ؟ ترکیدگی از کجا ؟؟؟

فشار که معلوم است ! از آشنا ترین فرد دولت بگیر تا وزارت خانه ی وزیری که تحمل تیتر یک روزنامه ایی دو صفحه اش فقط مطلب رنگی دارد !

وزیری که از ایران تا سویس با ویلچر بود ! وقتی مقابل زنی که معلوم نیست DNA اش برای کدام شریک رخت خواب مادرش بوده ! و ملتی را که علم در جان را مدیون اوست را فریب کار و نیرنگ باز بنامد ! به نشانه ی احترام از جایش بلند شود ! و با ریش پورفسوری اش ! لبخند ملیحی بزند !

ده ها خبر نگار را با خودش با هزینه ی بیت المال ببرد ژنو ! و بعد بیاید بگوید ! محتوای مذاکرات محرمانه بود ! ملت ایران نامحرم تر از خاخام های صهیون هستند...

راستی ! کسانی که در وطن ! صدایشان برای همراهان احمدی نژاد در سال 91 در سفر به نیویورک در آمده بود ! چرا صدایشان برای هواپیمای اختصاصی و ده ها خبرنگاری که بجای گزارش ! با هزینه ی دولت به گردشگری در سویس رفته بود ! چرا ساکتند ؟

کاندید چهادی چرا واکنش مناسبی برای جمع آوری بیلبورد ها نمی دهد ؟ نکند ! ازبلدوزر رئیس اصلاحطلب شورای شهر تهران هراسی دارد ؟

جهاد و ترس ؟؟؟ مگر می شود ؟!

کسانی که این روز ها ! بعد از 9 سال تلاش نتوانستند بروند پاستور نشین شوند ! چرا همه ی تقصیر های جمع آوری بیلبورد ها سر دولتی که کمباین بودنش را قبل از اتمام صد روز ثابت کرده است ! خالی می کنند ؟ این بود ادعای جهادی بودنتان ؟

راستی ! خواهشا مثل حضرت استوانه که اول ماجرای انتشار خاطرات جعلی ! را گردن مسئول سایتش انداخت و سپس آمد صداوسیما را با صفت سانسور کننده ! مورد نوازش قرار داد ! شما هم نروید گردن سازمان زیباسازی شهرداری و دولت بیاندازید ! دولت که حال و روزش معلوم است ! شما چه کردید ؟

یکی از حامیان دکتر قالیباف در وبلاگش نوشته ! بیلبورد ها را جمع کردید با کتیبه های محتشم چه می کنید ؟

آری ! حرف خوبی زده است ! با کتیه های محتشم چه می کنید ؟! اگر جهادی بودنتان مثل قضیه بیلبورد ها باشد ! مطمئن باشید ! این دولت ! امید زیادی  برای جمع آوری کتیبه های هیات ها و مجالس عزای حسینی (ع) پیدا خواهد کرد ... چون هنوز شما ها پیام دولت را نگرفته اید !

حرف زیاد است ! می گویند آرامش را  بر هم نزنید ! صحبت نکنید ! بیچاره ها نمی دانند الان آرامش هست ! منتها آرامش قبل از طوفان...

همین....

بازتاب این مطلب در :

صابرنیوز

دولت بهار !!!


علیرضا
۰۶ آبان ۹۲ ، ۱۰:۴۵ موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۷ نظر


علیرضا
۰۲ آبان ۹۲ ، ۱۳:۱۶ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر