فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

چند سوال ساده از ائتلاف 2+1 ؟؟؟

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۵۸ ب.ظ

چند وقتی است که آقایان دکتر ولایتی و دکتر حداد عادل و دکتر قالیباف که هر سه از نظر فکری نزدیکی زیادی ندارند در قالب یک ائتلاف سه نفره و با دعوت از دیگر کاندیدا ها سعی در کسب رای مردم دارند !

این جا 10 تا سوال از این سه نفر و حامیان آن ها پرسیده شده ! هرکس می تواند با دلیل پاسخ دهد !

بعضی از سوالات چند بخشی هستند !  و جواب های جداگانه ایی لازم دارند !


سوال اول :

رابطه ی منتصب بودن و منتسب بودن ! به رهبری و شرکت در انتخابات و تبلیغات چیست ؟

آیا کسانی که منصوب رهبری هستند می توانند هر طور که دلشان خواست رفتار نمایند ؟

چه راه کاری وجود دارد تا با احساسات مردم ولایتمدار بازی نشود در باره ؟


سوال دوم :

چرا دکتر ولایتی در سال 1384 به نفع آقای هاشمی رفسنجانی کنار رفتند ؟

آیا این کنار رفتن نشان از قرابت فکری با هاشمی رفسنجانی ندارد ؟


سوال سوم :

اگر کسی با تکنوکرات ها ائتلاف کند نشان از قرابت فکری هم با این دسته از افراد ندارد ؟


سوال چهارم :

مواضع کتر محمد باقر قالیباف در حوادث پس از انتخابات 1388 و فتنه چه بوده است؟

آیا این موضع گیری ها صریح و بدون پهلو بوده است ؟ آیا این مواضع با مواضع رهبری تناقض داشته یا خیر؟

موضع گیری آقایان ولایتی و حداد عادل هر کدام به تنهایی چگونه بوده است ؟

سوال پنچم :

آقای حداد عادل . در صورت پیروزی کاندیدای ائتلاف در سال 1392 چگونه می خواهید قدرت را میان خودتان تقسیم کنید؟

آیا این تقسیم قدرت چیزی شبیه دولت وحدت ملی و یا با این تقسیم قدرت .کسی می تواند در دولت آینده از کسی انتقاد کند ؟

آیا این تقسیم قدرت در مبارزه با مفاسد  اقتصادی و سیاسی  و مبارزه با استکبار جهانی . دولت شما را دچار مشکل نمی کند؟


سوال ششم:

این ائتلاف نشان از بی برنامه بودن شما برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ندارد؟ آیا این ائتلاف هدفش فقط کسب قدرت نیست ؟


سوال هفتم :

چرا کسی که از ماه ها قبل  ستاد های انتخاباتی اش را تشکیل داده است و ولعی برای ریاست جمهوری ندارد !!! چگونه می تواند به ائتلاف وفا دار بماند؟


سوال هشتم :

کسانی که برای کسب قدرت و پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ائتلاف کرده اند ! چگونه می توانند در صورت پیروزی وزارت خانه ها را بین خودشان تقسیم کنند؟

آیا این ائتلاف همان مدل غربی - عربی در خاورمیانه نیست که کشور هایی مثل عراق و لبنان را دچار مشکل کرده است ؟


سوال نهم:

جایگاه عدالت و ولایت پذیری در ائتلاف کجاست ؟


سوال دهم :

موضع ائتلافی ها در رابطه با جریان انحرافی و باند قدرت و ثروت چیست ؟

این ائتلاف چگونه می خواهد برای وزیران در صورت پیروزی در انتخابات از مجلس رای اعتماد بگیرد ؟

............................................................................................................................................................

نکته :

کسانی که نظرات خصوصی در مورد این مطلب می گذارند ! بدانند ! اگر بیش از این بخواهید منطق خودتان را به بنده نشان دهید !

بنده ناچار می شوم تا نظرات خصوصی شما !!! که بیشتر به دیکتاتوری سیاسی شبیه است را برای سایر بازدید کنندگان نمایش بدهم تابازدیدکنندگان بیشتر با منطق زور و بی ادبی شما که ادعای طرفداری از برخی از کاندیداهای احتمالی را دارید آشنا شوند!

............................................................................................................................................................

پی نوشت !

عید را پیشاپیش تبریک می گویم !

در ضمن ! حرمت ایام فاطمیه را نگه داریم.

یا فاطمه (س)

............................................................................................................................................................

پی نوشت (2)

 بخش هایی از بیانات مهم امام خامنه ایی در حرم امام رضا (ع) در روز اول فروردین 1392

در ادامه مطالب.....(حتما بخوانید)

بازتاب داده شده (مطلب چند سوال ساده...) در:

رجانیوز

و دیگر سایت ها...


ما به عملکرد و برنامه گذشته و آینده‌مان نگاه می‌کنیم. باید نگاه واقع‌بینانه و ارزیابی درست باشد. برخی از مردم ما وقتی به اوضاع کشور نگاه می‌کنند، فقط ضعف‌ها را می‌بینند. گرانی، افت تولید برخی از واحدهای تولیدی و فشارهای دشمن را می‌بینند. فقط مشکلات را مشاهده می‌کنند. این نگاه، نگاه ناحقی است.

مقام معظم رهبری ادامه دادند: من نگاه متفاوتی دارم. وقتی به اوضاع کشور و ملت‌مان نگاه می‌کنم، یک میدان عظیم پرچالش را مشاهده می‌کنم که ملت ایران در میدان به رغم دشمنی‌ها، سربلند و پیروز ظاهر شده است.

دستاوردهای بزرگ این ملت نشان‌دهنده ظرفیت‌ها و قدرت و توانایی این ملت بزرگ است. وقتی انسان به این صحنه هم‌آوردی نگاه می‌کند، مشاهده می‌کند که یک قهرمان در این میدان پیروز است و آن قهرمان در این صحنه عظیم، ملت ایران است. هر کس این صحنه را به درستی ببیند، به ملت ایران آفرین می‌گوید، همان‌طور که صداهای آفرین هوشمندان و نکته‌بینان جهان را امروز می‌شنویم.

ایشان اظهار کردند: تنها نگاه به ضعف‌ها، غلط است. باید دید که مجموعه تلاش‌ها چگونه انجام می‌شود و به کجا می‌انجامد. با این نگاه باید به ایران و ایرانی آفرین گفت.

ایشان هم‌چنین یادآور شدند: برخی از پیشرفت ایران ناراحت می‌شوند و در این زمینه دو کار عمده در برنامه‌ آن‌هاست؛ اول این‌که تا آن‌جا که می‌توانند مانع‌تراشی کنند که ملت ایران نتواند رشد کند. با تحریم و مشغول کردن مدیران و جوانان به کارهای درجه دو در راستای مانع شدن عملی می‌کوشند و اقدام دیگر آن‌ها این است که در تبلیغات خودشان پیشرفت‌ها را انکار کنند. یک شبکه تبلیغاتی عظیم با هزاران رسانه از انواع مختلف در دنیا مشغول است که اثبات کنند در ایران پیشرفتی صورت نمی‌گیرد و پیروزی ملت را انکار کنند. ضعف‌ها را بزرگ و قوت‌ها را پنهان کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به نطق رییس‌جمهور آمریکا، گفت: رییس‌جمهوری آمریکا در نطق رسمی خود از مشکلات اقتصادی ایران حرف می‌زند. مثل این‌که از پیروزی‌های خود صحبت می‌کند و به قوت‌های این ملت و پیروزی‌های بزرگ آن اشاره نمی‌کند. همچنان که در 30 سال گذشته اشاره نکرده است.

یشان خاطرنشان کردند: دشمنان دو کار را انجام داده‌اند؛ ممانعت عملی با تهدید، فشار، تحریم و امثال آن و با تلاش تبلیغاتی برای کوچک نشان دادن نقطه‌های قوت و بزرگ نشان دادن نقطه‌های ضعف.

ایشان فرمودند: امروز 34 سال است که هرگاه نام دشمن برده می‌شود، ذهن ملت ایران متوجه دولت آمریکا می‌شود. خوب است دولتمردان آمریکا توجه کنند و بفهمند که ملت ایران در طول سی و چند سال چیزهایی دیده‌اند و مراحلی را گذرانده‌اند که تا می‌گویند دشمن، ذهن آن‌ها متوجه آمریکا می‌شود. برای دولتی که می‌خواهد در دنیا با آبرو زندگی کند، این مساله قابل توجه و دقت است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ادامه دادند: مرکز توطئه و اساس دشمنی، آمریکا است. البته دشمن‌های دیگری هستند که آن‌ها را در ردیف اول حساب نمی‌کنیم. دشمن صهیونیستی هم است، منتهی رژیم صهیونیستی در قواره و اندازه‌ای نیست که در صف دشمنان ملت ایران به چشم آید.

ایشان تاکید کردند: سرمداران اسرائیل گاهی ایران را تهدید می‌کنند اما به نظر می‌دانند که اگر غلطی بکنند جمهوری اسلامی، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

ایشان اظهار کردند: نفت، بانک و مبادلات بانکی و پولی ما را محدود کرده‌اند. مخالفت و عناد می‌ورزند و توقع دارند که ما این عناد را نفهمیم و این همان سیاستی است که از اواخر دوران بوش آغاز شده و تا حالا هم ادامه دارد. این همان پنجه چدنی در زیر دستکش مخملی است که من چند سال پیش هم در همین سخنرانی نوروزی در جوار مرقد امام هشتم به آن اشاره کرده بودم که مراقب باشید دستکش مخملی روی پنجه چدنی کشیده‌اند و می‌خواهند تظاهر به دوستی کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ادامه دادند: آمریکایی‌ها برای این‌که ارتباط و اتصال اقتصادی ما را محدود کنند، مامور ویژه گذاشتند تا ارتباطات مربوط به نفت ما را قطع کنند و حتی شرکت‌ها را برای ارتباط با ما جریمه کنند. انتظار داشتند ایران در مقابل این کارها دست از فعالیت‌های رشدیابنده علمی خود بردارد و تسلیم زورگویی‌های آمریکا شود.

ایشان با بیان این‌که «تحریم‌ها تاثیرگذار بوده است» در عین حال خاطرنشان کردند: چند ماه پیش وقتی من به این مساله اشاره کردم، آن‌ها خوشحال شدند و گفتند که فلانی اعتراف کرده است که تحریم‌ها بی‌اثر نبوده است، بله تحریم‌ها اثرگذار بوده است. این هم اشکال اساسی در خود ماست که اقتصاد ما وابسته به نفت است. دولت‌ها باید این را در برنامه خود می‌گنجاندند. 17 – 18 سال پیش من به آقایانی که بر سر کار بودند، گفتم که باید کاری کنید که بتوانیم هر وقت که اراده کردیم، در چاه‌های نفت را ببندیم، اما آن آقایان که به زعم خودشان تکنوکرات هم بودند، گفتند مگر می‌شود چنین کرد.

ایشان ادامه دادند: بله؛ تحریم‌ها اثرگذار بوده است، منتهی نه آن اثری که تحریم‌کنندگان به دنبال آن بودند. آن‌ها سعی کردند در عرصه سیاسی نیز ایران اسلامی را منزوی کنند و نگذارند سیاست‌گذاری منطقه‌ای، جهانی و سیاست داخلی کشور خودمان را اعمال کنیم، اما این طرح با شکست کامل روبرو شد.


ایشان فرمودند: مردم در روز 22 بهمن با حضور متراکم خود احساسات‌شان را نسبت به اسلام و نظام اسلامی ابراز کردند و مشت محکمی بر دهان آن‌ها زدند.

ایشان ادامه دادند: دشمن در عرصه امنیتی تلاش کرد، امنیت کشور را برهم زند که ناموفق شدند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: در زمینه سیاسی در منطقه قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران را یک بار دیگر تجربه کردند. در مسائل منطقه‌ای کار به جایی رسید که اعتراف را اقرار کردند که بدون حضور به رای ایران، مساله مهم و مشکل بزرگی در منطقه حل نمی‌شود.

ایشان ادامه داد: در قضیه حمله رژیم صهیونیستی به غزه، حضور قدرتمند جمهوری اسلامی در پشت صحنه موجب شد که خودشان اعتراف کردند که در مقابل مبارزان فلسطینی شکست خوردند، گفتند و اصرار کردند که اگر حضور جمهوری اسلامی نبود و قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی نبود، مبارزان فلسطینی نمی‌توانستند در مقابل اسرائیل مقاومت کنند، چه برسد به این‌که اسرائیل را به زانو درآورند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: گفتیم که تحریم‌ها و تلاش‌های آن‌ها بی‌اثر نبود، بله بی‌اثر نبود. اما در کنار اثر منفی، اثر مثبت بزرگی داشت. تحریم‌ها موجب شد نیروهای درونی ملت ایران و ظرفیت عظیم ملت ایران فعال شود، استعدادها بروز پیدا کند و کارهای عظیمی تحقق پیدا کند. به برکت تحریم، به کارهای بزرگی دست پیدا کردیم. اگر تحریم نبود، به توفیقات دست پیدا نمی‌کردیم.

ایشان ادامه دادند: پیشرفت در سال 91 در مقایسه با سال‌های قبل به قدری است که سال 91 از این نظر برجسته است. در زمینه راه، انرژی، کشف جدید منابع نفتی و اورانیوم، ایجاد و توسعه نیروگاه، پالایشگاه و ده‌ها کار صنعتی بزرگ پیشرفت داشته‌ایم که‌ این پیشرفت‌ها زیرساخت اقتصادی آینده می‌شوند. اگر این زیرساخت‌ها را از قبل فراهم می‌کردیم، تحریم‌ها به همان میزان نیز اثر منفی را به جای نمی‌گذاشت.

مقام معظم رهبری تاکید کردند: توانستیم پابه‌پای تحریم دشمن در جهت مثبت جلو برویم.

ایشان یادآور شدند: یک قلم پیشرفت‌؛ پیشرفت‌های بزرگ علمی در طول سال 91 است. جوانان ما ماهواره ناهید به فضا فرستادند. کاوشگر پیشگام با موجود زنده به فضا فرستادند. جنگنده فوق پیشرفته ساختند. اهمیت این‌ها به قدری است که برای هر کدام از آن‌ها جا دارد ملت ابراز خشنودی کند و برایش جشنواره دست کنند، اما تبلیغات و خبررسانی کامل نیست.

ایشان ادامه دادند: وقتی موجود زنده به فضا فرستاده شد و سالم برگشت، آن‌قدر برای دشمنان و ناظران بین‌المللی تعجب‌آور بود که اول انکار می‌کردند و بعد دیدند که چاره‌ای نیست و حقایق روشن را مشاهده کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه بیانات‌شان در مشهد افزودند: در حوزه سلامت و مهندسی پزشکی که سلامت مردم است، پیشرفت‌های بسیاری صورت گرفته است. در حوزه زیست فناوری، مقام اول را در منطقه به دست آورده‌ایم. کارهای برجسته‌ای انجام شده است. اقلام متعدد دارویی تولید شد و این‌ها در همان سالی اتفاق افتاد که بر ملت ما سخت گرفتند.

ایشان ادامه دادند: در نانو فناوری رتبه اول را در منطقه پیدا کرده‌ایم. در چندین حوزه علمی مهم، مقام اول را در منطقه کسب کرده‌ایم. در انتشار مقاله، سهم کشور از تولید علم و مسابقات علمی و فناوری رشد داشته‌ایم. تعداد دانشجو در سال 91، 25 برابر اول انقلاب است. این‌ها پیشرفت‌های عظیمی است. در حوزه‌های آب، محیط زیست، انرژی‌های نو و انرژی هسته‌یی کشور پیشرفت کرده است و این در همان سالی است که دشمنان تلاش کردند ملت ما را محدود کنند.

ایشان فرمودند: حوادث سال 91 درس بزرگی به ما می‌دهد. یک ملت زنده از فشار دشمنان هرگز به زانو درنخواهد آمد. برای ملت آن‌چه مهم است، تکیه بر استعداد درونی خود و تکیه و توکل به خداوند و عدم تکیه به دشمنان است. سال 91، میدان رزمایش و تمرین بود. فلج نشدیم، توانستیم برجستگی‌هایی را از خودمان نشان دهیم و ضعف‌های خودمان را هم شناختیم.

ایشان خاطرنشان کردند: خاصیت رزمایش همین است که هم قوت خود را بشناسیم. هم ضعف‌های خودمان را بشناسیم و برطرف کنیم.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به ضعف‌های اقتصادی کشور، وابستگی به نفت، بی‌اعتنایی به سیاست‌های کلان اقتصادی را از اشکالات اقتصادی دانسته و فرمودند: سیاست روزمره و تصمیم‌گیری‌های روز به روز مناسب نیست. مسوولان امروز و مسوولانی که در آینده بعد از انتخابات خواهند آمد، توجه داشته باشند که کشور باید سیاست اقتصادی مدون داشته باشد. بنیه کشور قوی است و وقتی بنیه قوی باشد، تاثیر خصمانه دشمنان به حداقل می‌رسد.

ایشان تصریح کردند: اگر مسوولان کشور با تدبیر کار کنند، مدیران با هم کار کنند و با تدبیر عمل کنند، می‌توانیم از هر تهدید، یک فرصت بسازیم. همچنان که در سال 91 از تهدیدها، فرصت ساختیم.

ایشان با تاکید بر این‌که «اقتصاد» مساله مهم کشور است، در عین حال فرمودند: با این وجود اقتصاد تنها مساله کشور نیست. امنیت کشور مهم است، سلامت مردم مهم است، پیشرفت علمی، اساس و زیربنای کار است. استقلال کشور مهم است، نفوذ و اقتدار منطقه‌ای، پشتوانه استقلال کشور است و ما در همه این‌ها پیشرفت داشته‌ایم.

رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: ملت ایران ثابت کرده است که خلاف آن‌چه که آمریکا معتقد است و می‌خواهد اثبات کند که باید برای زندگی خوب، زیر سایه آمریکا بود، این حرف‌ها دروغ است.

 

رهبر انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود تاکید کردند: وابسته نبودن به قدرت‌های بزرگ برای یک ملت فرصت است، نه تهدید. ملت ایران فرصت را با شجاعت و هوشمندی به دست آورده است.

 حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: ما در برنامه‌ریزی‌ها باید همیشه جلوتر از دشمن حرکت کنیم. در مقابل فعالیت دشمن نباید کشور در حال انفعال به سر ببرد. باید هوشمندانه فتنه دشمن را حدس زد، تشخیص داد و جلوتر از دشمن عمل کرد. در مواردی این‌طور عمل شده است.

یک نمونه مساله سوخت 20 درصد مورد نیاز نیروگاه علمی و آزمایشی است که رادیو داروهای مهم مورد نیاز کشور در آن‌جا تولید می‌شود. نیروگاه کوچکی در تهران که رادیو داروهای کشور را تولید می‌کند.


در انتخابات همه سلیقه‌ها و جریانات معتقد به جمهوری اسلامی شرکت کنند. این هم حق همه است و هم وظیفه است. انتخابات برای یک سلیقه و جریان سیاسی خاص نیست. همه کسانی که به استقلال کشور و آینده کشور اهمیت می دهند و دلشان برای منافع ملی می سوزد باید در انتخابات شرکت کنند. روی گرداندن از انتخابات مناسب کسانی است که با نظام اسلامی مخالفند.

 رای مردم به طور نهایی تایید کننده است. باید خود مردم دقت کنند و تحقیق کنند و اصلح را انتخاب کنند. رهبری یک رای بیشتر ندارد مانند همه مردم. این رای هم تا وقتی به صندوق انداخته شود، هیچ کس از آن مطلع نخواهد بود. اینجور نیست که کسی بیاید نسبت بدهد که نظر رهبری به فلان است و به بهمان نیست. البته این روزها متاسفانه حرف های گوناگون و نسبت‌های گوناگون به اشخاص گوناگون با اقسام گوناگون رسانه، با پیامک رونق دارد. مراقب باشید تحت تاثیر اینچیزها قرار نگیرید.

از حقیر کسی چیزی در این زمینه نخواهد شنید(توصیه برای رای دادن به یک فرد خاص)

 همه باید در مقابل قانون در مسئله انتخابات و غیرانتخابات تسلیم باشند و تمکین کنند. حوادثی که در سال 88 پیش آمد که برای کشور ضرر داشت از همین ناشی شد که کسانی نخواستند به رای مردم و قانون تمکین کنند. دعوت به شورش خیابانی، از خطاهای جبران ناپذیری است که اتفاق افتاد.

 آنچه که برای رئیس‌جمهور آینده نیاز داریم، عبارتست از امتیازاتی که امروز وجود دارد منهای ضعف‌هایی که وجود دارد. رئیس جمهور هر دوره‌ای باید امتیازات کسبی و ممکن‌الحصول رئیس جمهور قبلی را داشته باشد و ضعف های او را نداشته باشد. روسای جمهور چه امروز و چه فردا نقاط ضعف و قوتی دارند. آنچه امروز برای دولت و رئیس جمهور نقاط قوت محسوب می شود باید در رئیس جمهور بعدی وجود داشته باشد و آنچه امروز نقاط ضعف شناخته می شود، باید از خودشان دور کنند. بایستی در سلسله دولت‌هایی که پشت سر هم می آیند رو به پیشرفت و تعالی و تکامل باشیم. هر کسی می آید پایبند به ارزش ها و انقلاب و نظام اسلامی و خرد جمعی و تدبیر باشد.


رئیس جمهوری می‏خواهیم با امتیازات امروز منهای ضعفهای موجود

این هایی بخش هایی از سخنرانی باشکوه رهبری بودند.

برای مطالعه ی کامل به سایت www.khamenei.ir  مراجعه فرمایید.

لینک دانلود فیلم و صوت هم در سایت معظم له موجود است.

نظرات  (۷۲)

۲۸ اسفند ۹۱ ، ۱۶:۳۲ حامیان دکتر ولایتی
بعید میدونم بفهمی
ولی این ائتلاف جنسش فرق داره
کسی ولایت مدارتر از این سه وجود ندارد
در مورد فتنه قابل تطبیق ترین گفتمان با رهبری رو این سه نفر داشتند
عدالت یعنی برابری شمال و جنوب شهر که داریم میبینیم و این یک مصداق کوتاه برای این موضوع و قابل بسط دادن به سایر افراد ائتلاف است
این ائتلاف یک ائتلاف اعتقادی است و بحث سهم خواهی و غیره نظیر کشورهایی که فرمودید ندارد
حرف بی سند باد هواست
حرف بی سند بی اخلاقی است
حرف بی سند = پشت کردن به رهبری
خیلی بچه تشریف داری  و کوچه بازاری مطالب رو بیان میکنی
خوبه قبل کپی برداری جواب مزالب رو بخونی
مواضع این افراد روشن است نسبت به جریان انحرافی

یک سوال چرا مواضع شما نسبت به این افراد مشابه فتنه و جریان انحرافی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
شما که دانشجویان طرفدار قالیباف بودید ! پس چرا اسمت را نوشتی حامیان دکتر ولایتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وقتی کسی را تکبر وجودش را پر کند !!!! بقیه را از خود پایین تر می بیند !  و حرفش را عوامانه ! و کوچه و بازاری تعریف می نماید !
نقطه سر خط !!!!
سه بار از رویش بخوان و تکرار کن !
اگر مواضع ام با جریان انحرافی یکی بود !!!! چرا گفتم موضاعشان را نسبت به جریان انحرافی بیان کنند ؟
یا سند من لا سند له .....
اندازه ادب بعضی ها در جواب دادن به دیگران و فهم آن ها در تایید نظرات دیگران و شعور آن ها در تشریح عقلشان معلوم می شود !!!
راستی یادم رفت بگم !
من معمولا مطالبم را خودم می نویسم و مثل بعضی ها کپی برداری نمی کنم !
تازه ! اگر هم از سایتی کپی برداری کنم حتما منبعش را ذکر می کنم!

سوالات جنابعالی خیلی خیلی کلی هستن! به قول بعضیا اینا سوال نیست بیانیه است!!
پاسخ:
شما یاد بده ! تا جزئی ترش کنم !
۲۸ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۴۰ حقیر الی الله
به نام الله
سلام علیکم
سپاس از دعوت شما
خداوند عز و جل نور حضورتان دهد
پاسخ:
علیکم السلام!
خیلی ممنون !
سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟ممنون که وبلاگ ما سر زدی ولی ما که از این چیز میزا سر در نمیاریم در هر موفق باشششششششششششششششششی
پاسخ:
سلام
ممنون !
ولی خوبه که آدم سر در بیاره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۸ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۵۱ احمد کریمی
من سعی میکنم به سفارش امیرالمومنین (ع) به امام حسن(ع) در نامه 31 توجه کنم...سیاست رو از بالا کنکاش کنم و درگیرش نشوم....
امروزه با این همه جریاناتی که معلوم نیست نیتشون چیه و منظورشون از رفتن به طرف ریاست چی هست، تنها خط مستقیم ، ولایت پذیری رهبر انقلاب امام خامنه ای هست، و بس...
باید حواسمون باشه این جریانات از مسیر ولایت حتی به اندازه موئی انحراف نداشته باشند...بقیه اش دست خداست...
ممنون از متن خوبتون...
پاسخ:
ممنون از حضور و نظرتون.
تمام هدف این ائتلاف حذف قالیباف است
پاسخ:
نمی دانم !
سلام به نظر بنده دو مورد اساسی رو نباید فراموش کنیم.
1-توی صحنه حظور داشته باشیم (به هر صورتی که برای نظام جمهوری اسلامی مفیده)
2-به کسی رای بدیم که لیاقت منصبی رو که بهش میدیم رو از هر نظر داشته باشه
پاسخ:
سلام
درسته !

سلام علیکم سوالهایتان تامل برانگیز است

ازنظربنده واحتمالا شما کاندیدای جبهه ی پایداری اصلح است اما خوب دقت کنیم آقایانی که ذکرنمودید به اندازه ی سن بنده واحتمالا شما خدمت نموده اند به نظام . تقوای سیاسی...

جواب همه ی سوال هایتان باانتخاب مردم مشخص خواهدشد انشاالله

یادش بخیر جواب سال 84

 

پاسخ:
سلام
احتمالا.....
تقوای سیاسی ... نکته ی خوبی بود.
آیا حق چند تا سوال به عنوان یک ایرانی هم نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام وبلاگ زیبایی دارید حاضر به تبادل لنک هستید؟

سلام

متاسفانه الان فرصت ندارم ولی حتما میام جواب میدم

درجوار امام مهربانی ها علی ابن موسی الرضا (ع) دعاگویتان هستم...

دعا فراموش نشود...

در پناه حق

پاسخ:
سلام
منتظرم.......
سلام برسان.....
سلام.ممنون از اطلاع دهی.واقعا خیلی خوب پرسشها رو مطرح کردید.اینقدر بدبین شدیم به مردم که اصلا نمیتونیم از الان بگیم هر کدوم از این آقایون چه جوری خواهدند بود!باید صبر کنیم ببینیم نظر رهبری چیه.
التماس دعا
پاسخ:
سلام
مممنون!
شما هنوز به این درجه نرسیده اید که راجب به مسائل سیاسی نظر بدهید شاید اقای ولایتی صلاح را بر این دیدند که کار هارا بکند.ضمنا اقای ولایتی شخصی با تجربه و مورد اعتماد رهبری هستند.پس لازم نیست شما در میان افکار مردم تزلزل ایجاد کنید با تشکر فراوان.
پاسخ:
خیلی ببخشید این درجه چه درجه ایست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درجه سرهنگی یا درجه ی .....
من چند تا سوال کردم ! شما چرا متعصبانه حرف می زنید ؟
اگر جواب پرسش ها را داری بگو؟ وگر نه ....
۲۹ اسفند ۹۱ ، ۱۷:۳۹ حامیان دکتر ولایتی
من دکتر قالیباف رو دوست دارم ولی گزینه ی من دکتر ولایتی است
به نطرم این بی ادبی ها و خلاف ادیشه ی امام راحل شهیدان و رهبری حرک کردن شما رو به جایی نمیرسونه
پاسخ:
  جناب دانشجوی !!!! حامی قالیباف !
چرا یکبار با اسم محمد !!!! و بعدش با اسم حامیان ائتلاف سه گانه !!!! و بعدش با اسم حامیان دکتر ولایتی نظر می گذاری!!! می خواهی نشان بدهی جناب عالی چند نفر هستی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در آینده ی نزدیک ! مواضع دکتر قالیباف که از زبان خود ایشان و در روزنامه های حامی ایشان و به خصوص همشهری چاپ شده ! را در وب می گذارم !
راستی !
چرا با چند سوال ساده از کوره در میری؟ چرا بی خودی از طرف رهبری و علما حرف می زنی ؟ چرا به جای این که به چند سوال جواب بدی ! می گویی حرف بی سند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه بنده حرف زده ام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا نشان می دهی کمی از ادب به دور هستی ؟
اگر نماز می خوانی به کسی تهمت و برچسب نزن !
در ضمن ! آی پی جناب عالی هم در وبلاگ فرهنگ پرواز ثبت می شود ! بی خودی با اسم های مختلف نظر نده!
نگاه کن ! من بر خلاف جناب عالی ! نظرات !!!! جناب عالی را نمایش عمومی می دهم !

در ضمن کسی که با جریان انحرافی باشه ! از کسی درباره ی موضعش نسبت به جریان انحرافی سوال نمی کنه ! کمی فکر کن و بعد.....
راستی برای آگاهی بازدیدکنندگان !!!! آدرس وبلاگ جناب عالی را نمایش می دهم ! http://dr-ghalibaf.blogfa.com/
۲۹ اسفند ۹۱ ، ۱۷:۴۱ حامیان دکتر ولایتی
درضمن مواضع شما کاملا در باب ائتلاف سه گانه و اعضای ائتلاف منطبق بر جریان انحرافی و فتنه است
بزرگی می فرماید هر وقت دیدید دشمنان برای شما دست می زنند به راه خود شک کنید
نقل به مضمون
مقام معظم رهبری روحی فداک
پاسخ:
  جناب دانشجوی !!!! حامی قالیباف !
چرا یکبار با اسم محمد !!!! و بعدش با اسم حامیان ائتلاف سه گانه !!!! و بعدش با اسم حامیان دکتر ولایتی نظر می گذاری!!! می خواهی نشان بدهی جناب عالی چند نفر هستی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در آینده ی نزدیک ! مواضع دکتر قالیباف که از زبان خود ایشان و در روزنامه های حامی ایشان و به خصوص همشهری چاپ شده ! را در وب می گذارم !
راستی !
چرا با چند سوال ساده از کوره در میری؟ چرا بی خودی از طرف رهبری و علما حرف می زنی ؟ چرا به جای این که به چند سوال جواب بدی ! می گویی حرف بی سند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه بنده حرف زده ام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا نشان می دهی کمی از ادب به دور هستی ؟
اگر نماز می خوانی به کسی تهمت و برچسب نزن !
در ضمن ! آی پی جناب عالی هم در وبلاگ فرهنگ پرواز ثبت می شود ! بی خودی با اسم های مختلف نظر نده!
نگاه کن ! من بر خلاف جناب عالی ! نظرات !!!! جناب عالی را نمایش عمومی می دهم !

در ضمن کسی که با جریان انحرافی باشه ! از کسی درباره ی موضعش نسبت به جریان انحرافی سوال نمی کنه ! کمی فکر کن و بعد.....
راستی برای آگاهی بازدیدکنندگان !!!! آدرس وبلاگ جناب عالی را نمایش می دهم ! http://dr-ghalibaf.blogfa.com/
۲۹ اسفند ۹۱ ، ۱۷:۴۵ حامیان ائتلاف سه گانه
جناب دکتر حداد عادل ، ولایتی ، قالیباف به این نظام خدمت کردند و کسی به اندازه ی این سه نفر سبقه ی انقلابی ندارد
مورد تایید علما و رهبری هم هستند
مواضعشون هم بیشترین تطبیق با بیانات رهبری رو داره

چرا وبلاگ فرهنگ پرواز voa فتنه bbc جریان انحرافی موضع مشترکی نسبت به این افراد دارند؟؟
پاسخ:
 جناب دانشجوی !!!! حامی قالیباف !
چرا یکبار با اسم محمد !!!! و بعدش با اسم حامیان ائتلاف سه گانه !!!! و بعدش با اسم حامیان دکتر ولایتی نظر می گذاری!!! می خواهی نشان بدهی جناب عالی چند نفر هستی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در آینده ی نزدیک ! مواضع دکتر قالیباف که از زبان خود ایشان و در روزنامه های حامی ایشان و به خصوص همشهری چاپ شده ! را در وب می گذارم !
راستی !
چرا با چند سوال ساده از کوره در میری؟ چرا بی خودی از طرف رهبری و علما حرف می زنی ؟ چرا به جای این که به چند سوال جواب بدی ! می گویی حرف بی سند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه بنده حرف زده ام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا نشان می دهی کمی از ادب به دور هستی ؟
اگر نماز می خوانی به کسی تهمت و برچسب نزن !
در ضمن ! آی پی جناب عالی هم در وبلاگ فرهنگ پرواز ثبت می شود ! بی خودی با اسم های مختلف نظر نده!
نگاه کن ! من بر خلاف جناب عالی ! نظرات !!!! جناب عالی را نمایش عمومی می دهم !

در ضمن کسی که با جریان انحرافی باشه ! از کسی درباره ی موضعش نسبت به جریان انحرافی سوال نمی کنه ! کمی فکر کن و بعد.....
راستی برای آگاهی بازدیدکنندگان !!!! آدرس وبلاگ جناب عالی را نمایش می دهم ! http://dr-ghalibaf.blogfa.com/
حق کاملا با حامیان دکتر ولایتی است
حرف بدون سند مورد سرزنش رهبری بارها قرار گرفته
تقوا و ادب و اخلاق اسلامی و سیاسی مخالف این مورد است
پاسخ:
  جناب دانشجوی !!!! حامی قالیباف !
چرا یکبار با اسم محمد !!!! و بعدش با اسم حامیان ائتلاف سه گانه !!!! و بعدش با اسم حامیان دکتر ولایتی نظر می گذاری!!! می خواهی نشان بدهی جناب عالی چند نفر هستی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در آینده ی نزدیک ! مواضع دکتر قالیباف که از زبان خود ایشان و در روزنامه های حامی ایشان و به خصوص همشهری چاپ شده ! را در وب می گذارم !
راستی !
چرا با چند سوال ساده از کوره در میری؟ چرا بی خودی از طرف رهبری و علما حرف می زنی ؟ چرا به جای این که به چند سوال جواب بدی ! می گویی حرف بی سند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه بنده حرف زده ام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا نشان می دهی کمی از ادب به دور هستی ؟
اگر نماز می خوانی به کسی تهمت و برچسب نزن !
در ضمن ! آی پی جناب عالی هم در وبلاگ فرهنگ پرواز ثبت می شود ! بی خودی با اسم های مختلف نظر نده!
نگاه کن ! من بر خلاف جناب عالی ! نظرات !!!! جناب عالی را نمایش عمومی می دهم !

در ضمن کسی که با جریان انحرافی باشه ! از کسی درباره ی موضعش نسبت به جریان انحرافی سوال نمی کنه ! کمی فکر کن و بعد.....
راستی برای آگاهی بازدیدکنندگان !!!! آدرس وبلاگ جناب عالی را نمایش می دهم ! http://dr-ghalibaf.blogfa.com/
۲۹ اسفند ۹۱ ، ۱۸:۰۴ عشق و زندگی
آپم

سلام
اجازه هست لینکتون کنم؟
اگر سوالاتتان استفهام انکاریست در برخی با شما هم عقیده ام
اما در خصوص تعدادی از سوال ها خیر
متاسفانه فرصت ندارم برای بخث مفصل
اما فقط درباره سوال 3عرض کنم
علت جدایی جبهه پایداری از اصولگرایان همین مطلب است که
پایداری معتقد به خالص گرایی است و متحد اصولگرا معتقدنگهداری
شاید مثل حرکت رهبری که با وجود اشکالات هاشمی باز هم وی رو رییس مجمع تشخیص می کنند
کلا مطالب جالبی داری
سال نوت مبارک
پاسخ:
سلام !
حرکت رهبری را با حرکت جبهه ی پایداری قیاس نکنید !
اگر اون طور است ما چرا از منافقین در اول انقلاب جدا شدیم !!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما را لینک می کنم !
یاعلی (ع)
۲۹ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۴۹ رضا (صبر و بصیرت)
عید امســال پر از بوی گل یــاس شده
و پر از خاطره ی گندم و دستاس شده
همـه ی دشـت گواهنـد که با بوی بهـار
عطر یک خانه ی آتش زده احساس شده
السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)
" سال جدید بر شما مبارک باد "[گل][گل][گل]
پاسخ:
سلام
عالی بود !
یا فاطمه (س)
۲۹ اسفند ۹۱ ، ۲۳:۱۱ وبلاگی برای شیعیان

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


سال نو مبارک


[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


اللهم عجل لولیک الفرج

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
پاسخ:
سلام
سال نو شما هم مبارک باشه...
به امید ظهور حضرت حجت (عج)
۳۰ اسفند ۹۱ ، ۰۰:۲۰ دانشجویان حامی دکتر محمد باقر قالیباف
سلام
لطف کن اینقدر تهمت نزن اخوی اون دنیا ازت نمی گذرم
آی پی من رو رو کن غیر چنتا نطر خصوصی که برای فرستادم من کلا نت رو میبوسم میزارم کنار
اگر خیلی دلت میخواد بحث کنی وردار هرکسی رو میخوای بیار یه کامنت خصوصی بزار با شماره تلفنت رو وبلاگم تا بگم دفتر واست یه وقت خالی کنن بیا بشینیم حضوری صحبت کنیم
سوالات شما پاسخش رو مینویسم رو وبلاگم میزارم فعلا سرم شلوغه مثل شما بیکار نیستم

انشاالله هرچی حقه همون میشه
یا حق


پاسخ:
سلام!!!
نمی خواستم شب عیدی ! این را بگویم ! ولی مجبورم کردی!!!! لعنت بر پدر و مادر کسی که !!!!! تهمت می زند ! به حق فاطمه (س) خوار و ذلیل گردد.....
راستی نگفتی چند سالته ؟؟؟؟
این هم آی پی جناب عالی !!!2.177.93.145
همه کسانی که از سرویس دهنده ی بیان استفاده می کنند ! حرف من را تایید می کنند !

لبیک یا خامنه ای ...

سلام. تالار گفتمانی با عنوان : "تالار گفتمان پایگاه وبلاگ نویسان مهدوی" در روز جمعه و به مناسبت آخرین جمعه سال 1391 ایجاد شده انشاءالله که با کمک و همکاری شما بتوانیم این تالار را گسترش دهیم. لطفا از تمامی وبلاگ نویسانی که میشناسید به این تالار دعوت کنید. (البته اگر زحمتی نیست[لبخند]) امیدوارم که به این وسیله بتوانیم در این جنگ سایبری که امام خامنه ای ما جوانان را افسران مقابله ی با جنگ نرم دانسته اند.

شرکت کنیم و مانع اهداف دشمان شویم به امید آنکه در نزدیک شدن ظهور نقشی داشته باشیم.

اگر موافقید بسم الله!


آدرس تالار گفتمان :


http://pwm.rozblog.com/forum

اللهم عجل لولیک الفرج وجعلنا من خیر اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه

حق سوال ...فکرکنم داشته باشید

اما سوالات شما چیزی تو مایه های استفهام انکاری بودند(ادبیات دبیرستان که خاطرتان هس؟)

حق سوال رو خیلی ها دارند

رئیس جمهور ،نماینده های مجلس....-همانی که آقا گفت در وضع فعلی به صلاح مملکت نیست

وبنده واحتمالا شما کلی فحش بار نمایندهای ملت کردیم که: "ایول به بصیرتتان ..باید شخص اول مملکت بیاید ودقیقا به شما دیکته کند که الان چه کاری به صلاح است؟؟"

تقوای سیاسی...

پاسخ:
سلام!
بله معنی اش را می دانم ! ولی رشته من ادبیات نیست!
خواهشا بحث را با هم قاطی نکن !
سوال از ئیس جمهور و ... بحثش جداست !
این جا من به عنوان یک ایرانی دارم سوالات شخصی ام را می پرسم ! آیا حق ندارم ! و کسی که وارد عرصه ی انتخابات شده باید فکر همه جایش را بکند !
این خیلی مسخره است که یک بیایید بگویید سوال ما از جنس سوال بر هم زننده ی نظم کشور است ! روزنامه ها و سایت ها روزانه چقدر از این قبیل سوالات را مطرح م یکنند ؟؟؟؟
ممنون از نظرتون !
۳۰ اسفند ۹۱ ، ۰۰:۳۹ سید مجید - انقلاب سوم
سلام با همه ی سئوالات شما موافقم!
حالا به نظر شما "جبهه ی پایداری" اصلا می تونه با اینا اعتلاف کنه؟
دائم می گن بیا با ما ائتلاف کن تا وحدت اصولگرایان حفظ بشه!
وحدت به چه قیمتی؟ به قیمت از دست رفتن اصلح و بر مصدر نشستن یک لابی گر؟
خدا عاقبت همه ی ما رو بخیر کنه!
پاسخ:
سلام
نه فکر نکنم ! ائتلاف نمی کنه !
ان شاءالله

با سلام برادر سوال داشتن حق هر کسی هست ولی ادبیات باید به گونه ای باشد که حالت تخریب و بی احترامی به خودش نگیره منم در حد خودم به سوالات شما پاسخ میدم

1- خوب به نظر شما چون مشاور رهبری هستند منتصب به رهبری هستند؟
این طرز فکر با وجه به شناخت رهبری و انتخاب مشاوران تهی و بی پشتوانه است
2- نه - ایشون احترام پیشکسوت بودن آقای هاشمی رو نگه داشت به هر حال حضرت آقا هم هیچ وقت نفرمودند آقای هاشمی مشکلی دارند بلکه از ایشون حمایتم کردند بعد یکی از ارکان نظام تحت مدیریت ایشونه
3- به نظرم اسلام دین تکنو کرات هاست ارجاع میدهم به سخن حضرت آقا که ما باید از هر لحاظ ثروتمند باشیم چه اقتصادی چه نظامی و ...
4- آقای حداد و ولایتی که کاملا مشخص بوده دکتر حداد در برنامه دیروز امروز فردا و آقای ولایتی در برنامه فرهنگ کانال 4 در مورد آقای قالیباف ایشون هر وقت لازم بود در این مورد از اصل نظام دفاع کردند و چون مجال رسانه ای و مشغله های کاری شهرداری به ایشون اجازه تریبونی صحبت کردن رو نمیداد از ایشون کم شنیدید
5- بستگی به فرد نهایی دارد تقسیما قابل پیش بینی هست
- جامعه نیاز بع همبستگی دارد بعد دولت وحدت مل ینمیشه گفت چون هر سه اصولگرا هستند
-چرا باید دچار مشکل شوند ؟ هر سه بزرگوار در امور مربوطه متخصص هستند
6- ائتلاف یعنی همفکردی و میشه گفت و ارجاع داد به ضربالمثل یدست صدا نداره
7- شما در باطن کسی نیستید بعد این ستادها خیلی جاها به صورت خدجوش و مردمی راه اندازی شده
8- هر سه در جایگاه خاصی تخصص دارند و نیازی نیست هر سه به عنوان وزیر فعالیت کنند
9 - همبستگی و مشارکت حداکثری مردم
10 -تکراری
پاسخ:
سلام ! نمی دانم کجای سوالات من ! بی احترامی بود !
برادر من ! کسی که از روی تعصب هرچیزی حتی نامه فدایت شوم را هم بخواند می گوید بی احترامی و ...
جواب همه سوالات نبود ! ولی خب ! باز هم یک نفر پیدا شد که در حد خودش جواب سوالات را بده ! این خودش جای خوشحالی داره !
درباره ی تکنوکراسی یکم تحقیق بد نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماشاالله آقای قالیباف  هر چه به انتخابات نزدیک تر می شویم یا در شبکه ی تهران هستند یا شبکه دو و یا شبکه ی سه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقایان ولایتی و قالیباف قرابت فکری ندارند !!!!
آقای ولایتی به احترام بزرگتر بودن و.... کنار نرفتن ! برای حمایت کنار رفتن ! رجوع شود به روزشمار تا انتخابات سال 84 !
بله خیلی از ستاد ها مردمی راه اندازی شده !!! ولی خودم هم یک سوال یادم رفت ! آقای قالیباف در سال 84 گفتند بعد انتخبات خواهد گفت هزینه های مالی اش را از کجا تامین کرده !!! ولی نگفته تا به امروز ! فراموش نشود که در سال 84 ! پر خرج ترین نامزد حتی بالاتر از هاشمی قرار گرفت !
با هاشمی مشکل خاصی نداریم !!!!!!!!!! ولی کسی که ادعا می کند با هاشمی قرابت فکری ندارد ! چرا در دور دوم  سال 84 از او حمایت کرد ؟
فکر نکنم آخری تکراری بود !
عدالت و ولایت چه ربطی به همبستگی داشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون !
سلام
خیلی گیج کننده بود
هم سوالاتتون
هم نظرات خوانندگان
هم پاسخ های شما
ولی
اینجا
خیلی وقته که جناب رضایی قدرتمند در حال تبلیغ هستند
البته نه به شکلی که بتوان اسمش رو تبلیغ گذاشت
در هر صورت من مطمئنم ملت به مانند گذشته فهیم برخورد میکنه
و ولایتمداریشو ثابت میکنه


موفق باشید


عذرخواهی که همیشه بدون دعوت وسرزده میام

سال نو مبارک

پاسخ:
سلام
آسیاب به نوبت !
سال نو شما هم مبارک.
موید باشید.
۳۰ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۰۲ محسن از جهرم فارس
سلام ممنون از لطفتون . ایشالا که سال پرخیر و برکت و سرشار پیروزی و موفقیت داشته باشین . یازهرا (س)
پاسخ:
سلام
ممنون !
ادم تو این سیاست یک چیزایی میبینه که شاخ در میاره.............اصلا قالیباف با ولایتی چه نقطه مشترکی دارند.................ولی فکر کنم این کار اونا برای جلوگیزی از درگیری های احتمالی باشه.چون امسال تعداد کاندیدها زیاده و هر لحظه هم بیشتر میشه تا الان 13 نفر قطعی شدن و احتمالا تا17 نفر هم میرسه و این یعنی تقسیم شدن رای بین افرادی که افکارشون کاملا با هم متفاوته
پاسخ:
سلام!
خدا می داند !
سلام ممنون از روشنگری هاتون



۰۱ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۳۸ حقایق را بیابید
به نام خدا
سلام
عیدتان مبارک انشا الله بتوانیم از ایام فاطمیه هم بهترین استفاده ها را داشته باشیم.
1- سعی در نزدیک کردن خود به رهبری یک کار بدی است که از سوی بعضی ها انجام می شود و هم از لحاظ دموکراسی اشتباه است هم از لحاظ اخلاقی اگر کسی می خواهد از رهبری دفاع کند باید در عمل نشان دهد.هرچند الان مد هست که بدکتر را نقد کنیم ولی دکتر احمدی نژاد با وجود این که اشتباهاتی هم در این زمینه داشته ولی به خوبی کار کرد.
2- ایشان بر اساس حال افراد برخورد کردند.
3- ائتلاف اگر به معنی اتحاد باشد برای پیشرفت مملکت اسلامی خوب است این تکنوکرات و  ... را بعضی جو زده های سیاسی می سازند ملاک این است که می تواند بهتر کار کند و مدیریت کند.
4- باید از خودشان پرسید.و خیلی هم مهم است.
5- خودشان جواب می دهند ولی حتما فکر این جا را که کرده اند!
6- چیزی در این زمینه نشان نمی دهد ولی در رابطه با قدرت اگر قرار است کسی اصلح باشد خوب است قدرت دست ایشان باشد.
7- نظری ندارم
8- این ائتلاف را نمی دانم ولی در کل ائتلاف تقسیم قدرت نیست تقسیم فکر و نیرو بهتر است. در کشورهایی مثل لبنان هم اگر استکبار سنگ اندازی نکند هیچ مشکلی نیست.
9- نظری ندارم
10- باند ثروت و قدرت بد است! نمایندگان هم حتما از این باندها نیستند! و به شخص و کارآمدی اش رای می دهند.
پاسخ:
سلام
عید شما هم بمراک . ان شاءالله که بتونیم از فاطمیه استفاده کنیم.
وقتی که چند نفر بر اساس نظر سنجی !!!! بیایند یک ائتلاف را تشکیل دهند ! مردم چه فکری می کنند ! این جا بحث احمدی نژاد نیست !!!!!!!!!!!!!!
ممنون !

سلام

عید واقعی از آن کسی است که آخر سالش را جشن بگیرد نه اول سال را

 

نوروز ۹۲ بر شما مبارک . . .

 

سلام مجدد
مرسی که اجازه دادید
متوجه نمیشم که چرا نباید کار رهبر رو با جبهه پایداری قیاس کنیم؟
مگر عملکرد رهبری برای ما الگو نیست
مشخصا اگر شخصی مثل قالیباف مثل منافقین راه بازگشت نداشته باشه از او هم جدا میشیم مثل موسوی و کروبی
اما جذب حد اکثر و دفع حداقلی این نیست که با هر انحرافی به جای اصلاح شخص به طرد او مشغول باشیم
علاوه بر اینکه برای مثال هاشمی مطرود از سوی انقلاب بسیار خطرناک تر از هاشمی فعلی است. به همین دلایل بنده عملکرد جبهه متحد اصولگرا رو بیشتر از پایداری می پسندم
و یک سوال اگر برادر شما خدای ناکرده کمی عقاید نا متناسب با اسلام داشته باشه سریع او رو از خانواده بیرون می اندازید تا ادیان دیگه فرصت بهتری برای انحراف و قلب افکار او داشته باشند یا با حفظ او در کانون خانواده سعی در اصلاح فکر و به حداقل رسوندن اشتباهات عملی او می کنید؟
و اینکه اگر منظورتون بحث انتخاب اصلح و حضور اصلح هست
بنظرم هضم قالیباف در این ائتلاف بهترین روش برای به حداقل رساندن ضرر ناشی از استقلال قالیباف در انتخابات و احتمال موفقیت ایشون هست
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم !
رهبری همه چیزش الگوی ماست! ولی یک نکته !
اصلا می دانی هدف جذب حداکثری و دفع حداقلی چیست ؟ اصلا می دانی هدف از تشکیل ائتلاف چیست ؟
 هم وطن ! چرا ائتلاف تشکیل دادند ؟ نگو که هدف پیشرفت کشور و ... بوده ! که کمی کتابی و تئوریک است !
هدف از تشکیل ائتلاف بنا بر گفته ی خودشان !(دوباره بخوان) بنا بر گفته ی خودشان ! دیدن در نظر سنجی ها هیچ کدام از این سه نفر ! آرای اکثریت مطلق را ندارند ! آمدند ائتلاف کردند تا !!!!!!! رای بیاورند ! والسلام !
مطمئن باشید ! این شخص ! یعنی جناب دکتر قالیباف ! از دو حالت خارج نیست ! یا میاید از ائتلاف جدا می شود ! و خودش تنها شرکت می کند ! ویا شرط می گذارد که اگر شخصی غیر از او نماینده ی ائتلاف شد ! او را به معاون اولی !!!!! با کلی اختیارات !!!! که یک جورایی !!!! رئیس جمهور(آینده ) پشت صحنه باشد ! عمل کند!
کسی که از 8 سال پیش سودای ریاست جمهوری دارد به این راحتی زیر بار نمی رود !
در ضمن ! تکنوکرات بودن این فرد ! و اطرافیانش(دقت کنید ! اطرافیان همیشه از خود فرد مهم تر بوده اند ! و رجوع شود به صحیفه ی امام خمینی (ره) ) تکنوکرات و دارای افکار لیبرالیستی هستند......
اطرافیان ولایتی هم چنگی به دل نمی زنند !!!!

سلام بنده متعصبانه حرف نزدم وعین واقعیت را گفتم این درجه درجه ی فهم کامل مسائل سیاسی است درجه ی عقلی است نظرتان را برای خودتان نگه دارید وان را ابراز نکنید تا مایه دردسر نشود شما فکر میکنی که تنها خودتان زندگینامه شهدا را خوانده ای ؟ شاید نتوانم سیره شهدا را عملی کنم ولی سعی میکنم بخوانم بفهمم وملکه ی ذهنم کنم اگر جایی حرف بدی زدم دلیل بر نشناختن شهدا نیست درضمن از آنچه که درنظرات شما میبینم شما متعصب وعصبانی تر از بنده ای ؟
پاسخ:
خواهر من !
همین لحنی الان شما نظرت را نوشتی !!! نشان دهنده ی چیست ؟
کسی که بیاید بگوید ! فلانی تو به درجه ایی نرسیده ایی که حرف سیاسی بزنی ! نشان دهند ی چیست ؟
فقط و فقط نشان دهنده ی این می تواند باشد ! که من فهم بیشتر است و دیگران نفهم ! هستند ؟ درسته ؟
من ادعای خواندن !!! زندگی نامه ی شهدا نیستم !
خواهرم!
شما صحبت های دیروز رهبری در حرم امام رضا(ع) را گوش دادی ؟ آنجایی که رهبری یک گذری به 17 -18 سال قبل به تکنوکرات ها کردند را گوش دادی ؟
کمی بیشتر تا انتخابات صبر کن !
رهبری وقتی ویژگی های رئیس جمهور آینده را فرمودند ! کمی تامل کن.....
اگر قرار باشد چون فلانی مخالف نظرات و عقاید من است پس باید خفه شود !!! این از دیکتاتوری هم بدتر است !
راستی ! شما چرا نظرات من را در وبلاگتان نمایش نمی دهید ؟
واقعا برایتان متاسفم.....

۰۲ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۰۶ اسماعیل بیگی

ماسه و جهاد با محسن رضایی

هنگام حماسه و جهاد میاید/ هم در سیاست هم اقتصاد میاید

این عیدکه بگذرددرعیدشعبان/ معمار بزرگ اقتصاد میاید

با رای من و رای تو و رای ما/ یک حماسه ساز با سواد میاید

راضی شوی گر رای به رضایی بدهی/جون دشمن هرفقروفساد میاید

             شاعر : عباس اسماعیل بیگی ( سرلیدر پرسپولیس )
جبهه جهاد اقتصادی

پاسخ:
شرمنده !
بنده به احتمال زیاد به آقا محسن رای نخواهم داد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پرسپولیسی هم نیستم !
سلام و عرض تبریک
از این که نظرتان را هدیه کردید ممنونم
دوست من برای پاسخ به سوالاتتان به پستهای ما سری بزنید در ضمن شما چرا بخشی از حرفهای دکتر قالیباف را ملاک قرار میدی. 
برای هدف ائتلاف هم به نظرات آن ها مراجعه کنید و بدانید اگر ایشان پی قدرت بود تنهایی وارد میشد و این کار را برای اثبات عدم قدرت طلبی انجام داد و ایشان ، هم برنامه دارند و هم کارنامه.
در ضمن در مصاحبه با "مهر" ایشان نظرش را نسبت به هاشمی گفته و در 84 هم ایشان از هاشمی حمایت نکرد و بنده به عنوان یکی از طرفداران سرسختش به هاشمی رای ندادم و ایشان طرفدارانش را آزاد گذاشت که به هرکه خواستند رای بدهند که اکثرا به احمدی نژاد رای دادند.
اگر اطلاعات دقیقتری میخوای یه ایمیل بزن
در ضمن در بحثها سعی کنید با محبت باشید یکی از اهداف دکتر مبارزه با بداخلاقی های سیاسی است.
موفق باشی التماس دعا
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک!
اگر منظورتان بخش هایی از حرف های قالیباف است ! منظورتان تکنوکرات بودن است ! که رجوع کنید به سخنرانی امام خامنه ایی در روز اول فروردین 92 در حرم امام رضا(ع) که بنده هم در پی نوشت (2) آورده ام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همیشه انحراف از یک جایی کوچک شروع می شود برادر من !
اتفاقا برای ائتلاف من به نظرات این سه نفر رجوع کردم !
بنا بر گفته ی خودشان چون دیدن از این سه نفر هیچ کدام آرای اکثریت مطلق را ندارند و برای جلوگیری از دو مرحله ایی شدن انتخابات !!!!! چون به ضررشان تمام می شود !!! آمدن ائتلاف تشکیل دادن و این عین روز روشن است!
عزیز من ! معلومه شما اطلاعاتت درباره ی سال 84 کمه! خود دکتر قالیباف و !!! ستاد مرکزی ایشان صریحا از هاشمی حمایت کرد ! و از همه جالب تر این که امکانات ستادش را در اختیارش گذاشت !!! و بعد !!!! دقت کنید و بعد !!!! به صورت تلویحی آمد گفت رای بدهید! به هر کس که مورد نظرتان است !
یکمی مطالعه !
والا بعضی ها تا دلتان بخواهد به ما تهمت زدند ! یک طفه به قاضی نروید ! کی گفته من بی محبت ...
یاعلی(ع)
قالیبافی که من میشناسم ضمن احترام به بزرگترها از اولین منتقدان هاشمی بود و اونوقت که کسی جرات نمیکرد به او ایراد بگیره ازش انتقاد کرد. درضمن بنده از اعضای ستاد مرکزی استانمان بودم و اطلاعاتم کافیه ضمنا منظور رهبری کارگزارن واصلاح طلبانه و ایشون تا به حال بدون هماهنگی با رهبری کاری انجام ندادن و حتی فروردین 88 که همه چیز را اماده کرده بودند ولی چون تلویحا تایید رهبری را دریافت نکردند کنار کشیدند که رای های اصولگرایان نشکنه و اگر به نظرات قالیباف در مور
رد اءتلاف د اظد اءتلاتوجه ه
پاسخ:
سلام!
دوباره شما برو حرف های رهبری را بخوان!
رهبری گفتند تکنوکرات ها !!!! تکنوکرات ها اصلاحطلب و اصلوگرا نمی شناسه !
در کل این روز ها ما حرف های جدیدی می شنویم ! نخیر برادر من ! قالیباف در دور دوم از هاشمی حمایت کرد!
نمی شود انسان یک حرف غلطی را بزند و بعد دید که ملت موضع می گیرد و بهش فشار می آورد بیاید حرفش را درست کند!!!!
ما بیشتر نگران بعضی از اطرافیان قالیباف هستیم!
کسی که از 8 سال پیش دنبال ریاست جمهوری است را نمی شود به این راحتی بهش اعتماد کرد !
عزیز من ! دنیای سیاست هیچ چیز را نمی شناسد !

ببخشید در ادامه باید به عرض شما برسونم که نظر دکتر در مورد ائتلاف این است که این ائتلاف یک ائتلاف اعتقادی است و به پیشنهاد دکتر ولایتی که پیشکسوت محسوب می شوند این کار صورت گرفت و هدف بیشتر جلوگیری از تشتت اصولگرایان است و از دست نرفتن فرصت تسلط اصولگرایان بر دولت و اگر ایشون حامی هاشمی بود سال 84 سیبل حملات حامیان هاشمی و اصلاح طلبای تندرو نمیشدند و تنها کسی که مورد حمله شدید هاشمی قرار گرفت دکتر قالیباف بود چون روزهای آخر در نظرسنجی های آن موقع حتی از هاشمی هم بالا زده بود و در یک بازی سیاسی در آخرین روزها کاری کردند که ایشون رای نیاره.
اگر ایشون مشکلی داشت چندین بار تا حالا از رهبری برای جاهای حساسی مثل ناجا حکم نگرفته بود و این نشاندهنده اطمینان رهبری به ایشان است.
در ضمن اکثر مراجع ایشان را تایید میکنند و اگر در تهران دقت کرده باشید ایشان به مسائل اعتقادی و فرهنگی بسیار اهمیت میدهند و بیشترین فعالیت را برای حفظ فرهنگ پرواز (جهادی) داشته اند و ...
ضمنا در مورد تبلیغات پرحجم 84 باید بگویم بیشتر آن بدون هماهنگی و خودجوش بود و ما هم موافق نبودیم ولی بعدا معلوم شد که از طرف رقبایی مثل کروبی و هاشمی هم بوده که ایشان را فردی اسرافگر جلوه دهند و خرابش کنند تا حدی که موفق هم بودند.
ما که در ستاد مرکزی استان بودیم خبر داشتیم که مسئولین ستادها تا دو سال بعد بدهکاری ستادها را پیگیری میکردند تا پرداخت کنند.

پاسخ:
این حرف ها خیلی ببخشید کمی مضحک است !
عزیز من ! من همان حرف های سخنگوی ائتلاف را گفتم به شما ! دیدن هیچ کدام آرای مطلق نیستند آمدند ائتلاف کردند ! نگو که اعتقادی است که دکتر ولایتی با قالیباف فرسنگ ها با هم فاصله دارند!!!!!
خود شما  با دهان خودت داری می گویی جلوگیری از تشتت اصولگرایان !!!!! یعنی چی ؟ یعنی همان حفظ آرای مردم ! یعنی همان حفظ قدرت ! یعنی همان پیروزی در انتخابات ! یعنی همان ضد ائتلاف مثلا اعتقادی !!!
این که بگوییم که قالیباف رای اول بوده در سال 84 !!! همه اش از جنس حرف های میرحسین موسوی در سال 88 است ! نخیر ! عزیز من ! وقتی یک عده بروند از مناطق خاص و نظر سنجی را از افراد خاص بکنند و بعد بیایند به فلان شخص بگویند جناب عالی بر اساس نظر سنجی آرای اول هستی !!! یعنی همان کاری که با میرحسین در سال88 کردند که فتنه گر بیچاره دچار توهم بشود !!! اگر هاشمی و طرفدارانش می توانستند !!! برای خودشان کاری می کردند ! نه این که جلوی قالیباف را بگیرند !
این که بگوییم که از رهبری حکم گرفتند !!!! از جنس همان حرف هایی است که رهبری در روز 1/1/1392 در مشهد ! امسال از آن ابراز ناراحتی کردند !
این که بگوییم مراجع تاییدش کردند ! آیا مراجه برای ریاست جمهوری تایید کردند ! نه ! هر کدام از این مسئولان بروند پیش مراجع ! مراجع تقلید بر اساس یکسری از خصوصیات فرد ! ایشان را تایید می کنند و مثلا می گویند فلانی خوب کار می کند و یا فلان شخص مثلا خوب می نویسد ! یعنی نویسنده ی خوبی است !   
آیا این نویسنده ی خوب به درد ریاست جمهوری می خورد ! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچ وقت حرف در دهان مراجع نگذارید ! این ها جور حرف زدن ها برای مردم قدیمی شده است.
در ضمن ! جناب قالیباف هنوز در مورد خرج های سنگین سال 84 با مردم شفاف سازی نکرده اند!!!!!
در مورد کار فرهنگی ! یک مشکلی که ما در کشور داریم این است که اگر کسی بیاد کتابخانه بسازد می گوید کار فرهنگی کرده است ! اگر کسی بیاید مجوز 10 تا روزنامه بدهد می گوید کار فرهنگی کرده است ! برادر من ! این ها و از این قبیل کار ها کار فرهنگی حساب نمی شود !
یک سوال !
مدیرت شهرداری تهران ! تا الان چه کار هایی انجام داده تا بچه های زیر 7 سال ما ! با انقلاب و فرهنگ اسلامی آشنا شوند ؟؟؟؟؟

۰۳ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۵۵ سامره فصیحی مقدم
سلام و عرض تبریک عید
امیدوارم سالی که در پیش رو دارید سالی پر از شادکامی و موفقیت برایتان  و سال ظهور حضرتش باشد
با آرزوی بهترینها برای برادرم
یاحق
پاسخ:
سلام
ما هم همین طور...
ان شاءالله
سلام
شرمنده الان جایی نیستم که بتونم مطلب بخونم ببخشید
لینک شدید یاعلی.

برادر عزیز شما که شناختی از دکتر قالیباف ندارید و ظاهرا خیلی معتقد هستید و دلتون برای نظام و مملکت میسوزه این گونه قضاوت نکنید و کمی در مورد ایشان تحقیق کنید. ضمن اینکه ما حال افراد را باید در نظر بگیریم و عملکردشان را نه اینکه به یک نکته مبهم بچسبیم و بقیه موارد را نادیده بگیریم.
برای آشنایی با ایشان شما را به سایتهای زیر ارجاع میدهم:
http://havadarportal.ir
http://tehranefarda.com
دیگر خود دانید. امیدوارم همگی ما با دقت و حساسیت مسائل را مطرح کنیم که در غیر این صورت مدیون کسانی خواهیم بود که در مورد آنها درست قضاوت نکرده ایم.
با آرزوی موفقیت برای تمامی کسانی که واقعا برای نظام و مملکت دل میسوزونند. خدا نگهدار شما باد

پاسخ:
سلام!
اصلا چون شناخت نداشتم چندا تا سوال کردم ؟
ولی درسته که به جای جواب دادن !!!! هی آدم بره حاشیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نگران نباش ! مشکل ما با آقای قالیباف عقیدتی است برادر من !
اتفاقا ما حال فعلی ایشان را در نظر گرفتیم و دیدیم نسبت به چند سال گذشته ایشان همان گونه اند !!!!
سایت  هایی که شما معرفی کردید را هر دویشان را من قبلا رفتم !
عزیز من ! نمی شود ریاست جمهوری را به هرکسی سپرد!
هر کس که وارد میدان انتخابات می شود ! باید بتواند به سوالات مردم پاسخ دهد !
والسلام....
سلام مجدد آقا علیرضا
در پاسخ حضرتعالی جواب سوالاتم رو نگرفتم اگر اشکال از فهم من بوده که متوجه نشدم بفرمایید مجدد پاسختون رو مطالعه کنم
اگر هم هم عقیده هستیم در پرسش های مطرح شده باز بفرمایید ممنون میشم و جهت جلوگیری اینبار مطالبم رو با1 2 3می نویسم تا پاسخ شما برای بنده واضحتر باشه
1- اما درباره ائتلاف فرمودید که خودشان گفتند دیدند در نظرسنجی ها رای نیاوردند گفتند ائتلاف کنیم رای بیاوریم
و این گفتار رو برابر تصاحب قدرت فرض کردید
اما در اسلام تصاحب قدرت فی نفسه بد نیست و اگر هدف این ائتلاف جلوگیری از ریاست جمهوری افرادی چون مشایی و یا اصلاح طلبان باشه بنده مساله ای نمی بینم(البته شاید ایراد از دید من هست) به علاوه اینکه اتحاد اصولگرایان هم البته مورد تاکید آیت الله مهدوی کنی بوده
قبلا هم عرض کردم که قالیباف رو قبول ندارم و درمورد دکتر ولایتی اطلاع دقیقی ندارم اما شخصیت حداد عادل نشون داده که هم از نظر اخلاقی سالم هست و هم دنبال کسب قدرت برای ارضای نفس نیست
صحبتتتون((نگو که هدف پیشرفت کشور و ... بوده ! که کمی کتابی و تئوریک است ! هدف از تشکیل ائتلاف بنا بر گفته ی خودشان !(دوباره بخوان) بنا بر گفته ی خودشان ! دیدن در نظر سنجی ها هیچ کدام از این سه نفر ! آرای اکثریت مطلق را ندارند ! آمدند ائتلاف کردند تا !!!!!!! رای بیاورند ! والسلام !))
وجود ذهنیت منفی از اشخاص (درست یا نادرست کاری ندارم)هست و اگرنه اگر همین ائتلاف رو شهید رجایی و باهنر و مثلا هاشمی رفسنجانی باهم انجام میدادند جهت پیروزی بر ابوالحسن بنی صدر از طرف شما کار ناپسندی محسوب می شد بازهم؟؟؟
2-پیرامون دکتر ولایتی و اطرافیانش و تفکراتش اگر اطلاعاتی دارید ممنون میشم به بنده هم بگید
3-در بین 5طیف حاضر
اصلاح طلبان که نه
طیف دولت هم که نه
افراد تقریبا مجزا مثل پور محمدی و رضایی هم که نه
می ماند اصولگرا ها که فعلا این سه نفر هستند و جبهه پایداری که شخص رای دار به نظر نمیرسد(شاید به نظر من)
خوب تکلیف چیست؟
متشکرم از اینکه حوصله می کنید و سوالات بنده رو پاسخ می دهید
پاسخ:
سلام
1:
اگر استراتژی این است که افرادی مثل مشایی و اصلاح طلبان رای نیاورند ! کمی دور از ذهن است ! چرا که این افراد اصلا بدنه ی اجتماعی ندارند !
در ضمن ! اگر بگوییم برای این که مفسد قدرت پیدا نکند ! بیاییم به زعم (خیال) خودمان ! صالح مقبول را بر اصلح ترجیح دهیم ! این کار خودش گناه بزرگتری است !
ترجیح دادند این که به صالح مقبول(به نظرمان !!! رای اش بیشتره ) بر اصلح ! بر خلاف قرآن و نصایح ائمه (ع) است.
این وجود ذهنیت منفی نیست ! شما نگاه کنید ! این ها خودشان به دلیل همان ساز وکار نظرسنجی این ائتلاف را تشکیل دادند ! جالب تر این که پورمحمدی و باهنر و متکی هم ائتلاف تشکیل دادند ! و این انتخابات ! شده بازی ائتلاف ها !!!شما هاشمی امروز را هاشمی 32 سال پیش به حساب نیاورید !
دکتر حداد عادل هم شخصیت خوبی است ولی ائتلاف ایشان که فردی فرهنگی و به خصوص حزب اللهی است با قالیباف را کمی غیر مترقبه بود ! نمی دانم ! شاید ایشان خودش در آینده در ارتباط با ائتلاف تجدید نظر کند !
2: در مورد جناب ولایتی شما بهتر است کمی در مورد سابقه ی ایشان و کار در وزرات خارجه هاشمی بعداز ریاست جمهوری آیت الله خامنه ایی  که حتی در واقع ایشان وزیر خارجه میرحسین موسوی به دلیل قانون آن سال ها و این که در مورد سخنگوی فعلی این ائتلاف 3 نفره و سابق ی ایشان تحقیق کنید !
3:
جواب سوال سوم همان جواب سوال اوله ! به دلیل تشابه سوال !
شما که فکر می کنید جبهه ی پایداری شخص رای دار نداره ! چه کسی فکر می کرد در انتخابات سال 84 ! فردی مثل احمدی نژاد که کسی حتی نصف مردم تهران و بشتر مردم اردبیل و جوان هایش او را بشناسد ؟ در حالی که از بندرعباس و دیگر شهر ها رای آورد ! وشد رئیس جمهور این کشور!
مردم به شعار ها و سابقه ی افراد و ولایتمداری و سابقه اطرافیان فرد و... نگاه می کنند !

دیگر حرفی برای آدمی مثل شما ندارم اگر بنابر قضاوت از روی لحن نوشته باشد لحن شما متعصبانه تر ومتکبرانه تر از لحن من است لطفا نگاهی به کامنت هایتان بیندازید.چشم بنده با دقت به حرف های مقام معظم رهبری گوش میدهم وبا تامل تصمیم میگیرم .کامنت هایی که شما در وبم گذاشتی مربوط به انتقاد به خودم بوده وهیچ ربطی به مطالب وبم نداشته بنابراین تایید نکردم مطمئن باشید اگر درباره ی وبم بود تایید میشد مانند همان پستی که خواستید حذف شود بنده نیز حذف کردم به جای تاسف خوردن برای من برای خودتان متاسف باشید که نسنجیده هرحرفی را میزنید وزود قضاوت میکنید.
پاسخ:
اول سلام !
دوم این که شما به اولین کامنت انتقادی !!! که برای من نوشتید نگاهی بیاندازید ! بعد بگویید کی متعصبانه حرف زده ؟
برای چند تا سوال این طور نارحت شدن !!! چه دلیلی می تواند داشته باشد!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر بنده متعصبانه برخورد کردم مرا ببخشید!
نامتان فاطمه است....
امشب شب شهادت حضرت فاطمه(س) است (بنا به روایتی)

سلام مجدد
شهادت روتسلیت عرض می کنم
ببخشید اگر با ادامه گفتگو موجب خستگی تون می شم
1: از توضیحاتتون بابت سوال 2 متشکرم
2 :فرمودید"" این که به صالح مقبول(به نظرمان !!! رای اش بیشتره ) بر اصلح ! بر خلاف قرآن و نصایح ائمه (ع) است.""امکانش هست روایت یا آیه ای بفرمایید چون من این بصحبت رو قبل هم شنیده بودم اما دلیلی براین نظر به خاطر ندارم
3:فرمودید""گر استراتژی این است که افرادی مثل مشایی و اصلاح طلبان رای نیاورند ! کمی دور از ذهن است ! چرا که این افراد اصلا بدنه ی اجتماعی ندارند "" و همچنین گفتید""شما که فکر می کنید جبهه ی پایداری شخص رای دار نداره ! چه کسی فکر می کرد در انتخابات سال 84 ! فردی مثل احمدی نژاد که کسی حتی نصف مردم تهران و بشتر مردم اردبیل و جوان هایش او را بشناسد ؟ در حالی که از بندرعباس و دیگر شهر ها رای آورد ! وشد رئیس جمهور این کشور""
آیا اگر شما فکر می کنید مشایی یا اصلاح طلبان رای ندارند مثل قضیه 84 اتفاق نمی افتد؟
3- در ثانی همیشه تفرقه در جبهه حق وقتی با اتحاد باطل همراه باشه حتی باطل به اصطلاح شما بدون بدنه اجتماعی پیروز میدان خواهد شد
4-  فرمودید""چه کسی فکر می کرد در انتخابات سال 84"" جسارت نباشه ولی اگر شما چنین فکری نمی کردید دلیل بر سالبه کلی نیست
مثلا اگر من بگویم برای من چندان دور از ذهن نبود و افراد دور و بر من نظر شما چیست؟
5-چرا فکر می کنید مشایی رای ندارد جبهه مورد نظر آنها امثال من و شما نیستیم اگر وضعیت کاندیداها به همین سبک پیش برود و حضور هاشمی یا خاتمی یا خاتمی های نوین مثل محقق داماد را هم ضمیمه کنیم احتمال دور دوم کشیده شدن انتخابات با یک طرف دولت و آن طرف از هر طرف وجود دارد وباز تکرار 84 اگر نفرمایید""چه کسی فکر می کرد در انتخابات سال 84""
6- فرمودید"" این انتخابات ! شده بازی ائتلاف ها""
کی انتخابات حرکت سیاسی(نیت +یا-) ائتلاف ها نبوده
گاهی چندین نفر در پشت پرده 1نفر را معرفی می کنند گاهی چندین نفر را
این مطلب مختص این انتخابات نیست
7و آخر: فرمودید""شما که فکر می کنید جبهه ی پایداری شخص رای دار نداره"" عرض کردم کسی به نظر من  نرسیده
به نظر شما آیا کسی هست؟یا به عبارتی قویترین شخصی که می شود جبهه پایداری معرفی کند کیست؟
ممنون که حوصله می کنید و پاسخ می دید
پاسخ:
و علیک السلام !
یک نکته : خواهشا قالب وبلاگتان را کمی سبک کنید !
من با اینترنت پر سرعت هم نمی توانم باز کنم ! سرعتم بالای 512 است !!!
1: ممنون !
2:مراجع عظام تقلید و همچنین مقام معظم رهبری فتواهایی که صادر می کنند بر اساس قرآن و احادیث معتبر است ! در جریان مجلس نهم ! از رهبری استتاء شده که اصلح بر صالح مقبول ارجحیت دارد یا نه که ایشان فرمودند بله ! البته در همان روز ها !!!! یک عده که به مذاقشان خوش نیامده بود شایعه کردند که همچین جوابی از سوی رهبری نیامده است! و متاسفانه مردم باور کردند ! بماند که دفتر رهبری این شایعه را تکذیب کردند ! ولی باز همان قصه ی پیامک بازی ها و رسانه ها که رهبری امسال هم به آن هشدار دادند پیش آمد !
اصلا یک سوال !
کدام انسان عاقلی از بین خوب تر و خوب ! میاید خوب را انتخاب می کند ؟
کدان انسان مسلمان عاقلی ! میاید از بین خوب تر و خوب و بد ! خوب را انتخاب کند ! خب میاد همان خوب تر را انتخاب می کند !
یک نکته :
در زمان خلفای سه گانه !!!!! می گفتند علی بن ابی طالب قاضی خوبی است و مهارت زیادی دارد ! ولی دیگران هم قضات خوبی اند !!!! و می توان به جای علی (ع) از آن ها استفاده کرد!!!
این همان انحراف است ! آمدند گفتند دیگران هم قاضی خوبی اند ! ولی نگفتند که علی(ع) که از آن ها بهتر بود !(خوب تر = اصلح) چرا کنار گذاشتید و آمدید از دیگران برای محاکم قضایی استفاده کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیه قرآن هم زیاد است برای این ماجرای اصلح ! می توانید از مرجع تقلیدتان سوال کنید !
من ان شاءالله در آینده ی نزدیک حکم مراجع را برای انتخاب اصلح و صالح می آورم !
حتی برای خود انتخاب مرجع تقلید! هم این قضیه ی اصلح و صالح مقبول وجود دارد ! (مراجعه شود به احکام انتخاب مرجع تقلید)
3:حرف شما می تواند درست باشد ! ولی غلط است !
احمدی نژاد در سال 84 ! در اکثر قریب به اتفاق نظر سنجی ها ! از بین7  نفر همیشه رتبه ایی بهتر از 4 یا 5 پیدا نمی کرد !
شاید بگویید خب ! اصلاحطالبان و مشایی هم هم اکنون ! در نظر سنجی ها رتبه ی خوبی ندارند ! مشکل شما هم اینجاست ! من گفتم مردم به شعار ها و اطرافیان و سابقه ی فرد نگاه می کنند ! احمدی نژاد اگر در سال 84 رای آورد دلیلش همان شعار های انقلابی و به تعبیر امام خامنه ایی زنده کردن آرمان های انقلاب اسلامی در انتخابات بود ! ولی شما حالا به شعار های مشایی و احمدی نژاد فعلی و اصلاحطلبان نگاه کنید !!! چه کسی این گونه شعار ها را می پذیرد ؟
4: همان 3 است ! اکثر نظریه پردازان ! و نظر سنجی ها و نخبگان سیاسی ! برای همین بود که در سال 84 به احمدی نژاد لقب معجزه هزاره ی سوم گفتند !
شما کتاب تکیه گاه نوشته ی محمد حسن روز طلب را بخوانید !
5:اصلاح طلبان از سال 83 به بعد (مجلس هفتم) بیشتر به یک مرده ی متحرک تبدیل شده اند ! خودشان هم بهتر می دانند !
امثال خاتمی ! خودش که هیچ ! حرف جدیدی با توجه به اتفاقات سال 88 و شورش علیه جمهوریت نظام ندارند !
مشایی رای هم داشته باشه ! از دوحالت خارج نیست ! به احتمال قوی رد صلاحیت می شود ! یا این که اگر بتواند حکم حکومتی هم بگیرد(که احتمالش ضعیف است  چون رهبری در قضیه معاون اولی در سال 88 او را عزل کرد)  حرف جدیدی ندارد ! و بیشتر به ایرانیان خارج کشور و برخی از اصلاحطلبان خوش است !
6: شما اول باید معنی ائتلاف را بدانید !
وقتی می گوییم چند نفر ائتلاف کردند یعنی این که بین خودشان یکسری قرارهایی گذاشتند که در صورت پیروزی ! قدرت را بین خودشان تقسیم کنند !مثلا فلانی بشود معاون و اون یکی وزیر کشور و فرد پیروز هم رئیس جمهور !
ولی وقتی که چند نفر پشت یک نفر قرار بگیرند !!!مثل سال 88 ! که بعضی ها پشت میرحسین قرار گرفتند ! میرحسین می تونست در صورت پیروزی زیرآب همه چیز را بزند ! چون قراری بین خودشان نبسته بود ! و صرفا یک سری حمایت سیاسی و مالی از او کرده بودند !
احمدی نژاد هم با اصولگرایان در سال 88 ائتلاف نکرده بود ! و اصولگریان فقط در قالب حمایت های سیاسی و .... از او حمایت کرده بودند بدون آن که احمدی نژاد بهشان قول هایی داده باشد !!!!!!
پس نگاه کنید خیلی فرق می کند !
7:
همین کار جبهه ی پایداری ! خودش یک ترفند بسیار قوی و البته موثر و  بجایی است ! پایداری ها ! تا اعلام ملاک های یک رئیس جمهور خوب از سوی امام خامنه ایی صبر می کنند !
که این اشتباه سریع عمل کردن را دقیقا ائتلاف 2+1 و ائتلاف 3+1( پورمحمدی و متکی و باهنر و ...) انجام داده اند که صدای بعضی از اصولگراها مثل رئیس حزب موئتلفه را هم در آرود !!!
مطمئن باشید ! وقتی رهبری ملاک ها را اعلام کنند ! حتما بعضی از ملاک های مهم با ملاک های این افراد متفاوت خواهد بود !
و اونجاست که مردم تصمیم خواهند گرفت.....
یکی از این ملاک ها که حال خیلی ها را گرفت !!! همین جمله ی نقاط مثبت رئیس جمهور فعلی منهای نقاط منفی فعلی ! یعنی چی ؟ یعنی رهبری به طور غیر مستقیم باز هم شعار های سوم تیری را تایید کردند ! و کسانی که می خواستند با گفتن گفتمان ارتجاع(بازگشت به گفتمان هاشمی و خاتمی) را بهم زدند !
والسلام !
۰۶ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۵۳ سید امیر علی حیدری
حرف های آقای قالیباف جدید از سینه سپر کدرن و ادای تکنوکرات بودن و ربط دادن آن به دین و سلوک را یک طرف داشته باشید.
و با فاصله اندک انتقاد آقا از تکنوکرات ها.
به هر سازی رقصیدن کجاش خوبه؟! ما می خواهیم کشورمان به آبادانی برسد اما در این راه پر فراز نشیب رسیدن به رفاه و آبادانی ، نمی خواهیم از آرمان های انقلاب و اصولمان کوتاه بیایم و این معانی زیاد در افکار تکنو کرات ها آویز محکمی ندارد.

من از آقای ولایتی و حداد عادل دید دیگری داشتم اما این ائتلاف چیزهای ظریفی را روشن کرد.
ممنون.
خدا قوت/.
پاسخ:
خدا از همه داناتر است.....
ممنون !
۰۷ فروردين ۹۲ ، ۰۱:۰۴ دانشجویان حامی دکتر محمد باقر قالیباف
«می گویند "تـقـــوا" از "تخصص" لازم تر است٬ آن را می پذیرم، اما می گویم آن کس که تخصص نـدارد و کاری را می پذیرد، بی تقــواسـت.». شهید چمران
۰۷ فروردين ۹۲ ، ۰۱:۰۵ دانشجویان حامی دکتر محمد باقر قالیباف

رهبر انقلاب اسلامی در سال 1371، در جلسه بیست و هشتم تفسیر سوره بقره این‌گونه می‌فرمایند: «تحصیلات متنوع و مختلف، کارگزاران جامعه و متخصصین را درست می‌کند و به اصطلاح، تکنوکرات‌ها را به وجود می‌آورد. و به عبارت دیگر کسانی را که امور اداره‌ی صنعتی و فنی و علمی و اداری و سازمانی تشکیلات گوناگون را اداره خواهند کرد به وجود می‌آورد.». حال این تعبیر رهبری از شکل‌گیری تکنوکرات‌ها و متخصصین را در کنار مؤلفه‌های ارزشی نظام اسلامی قرار دهید تا به پازل نیروی متعهد ـ متخصص نظام اسلامی برسید. استفاده از ابزارهای روز و روش‌های نوین اجرایی و مدیریتی و فنی در مسیر اهداف کلان جمهوری اسلامی و با حفظ ارزش‌های مطلوب آن، دستاورد مهمی است که در نظام متبلور می‌شود

پاسخ:
سلام!
زیاد مهم نیست زیر دستان چه کسانی باشند.....
ولی وای به حال روزی که کسی که در راس قرار می گیرد اصول عقائدش خالص نباشد......

کسی که به تکنوکراتی بودن افتخار می کند .. نمی تواند اصول عقائد خالصی داشته باشد.
کسی که این مشکل را دارد نباید بر منصب ریاست قرار داد.....
شاید بتوان یک یهودی را مسئول نگهداری از خزانه  ی بیت المال مسلمین قرار داد ولی هیچ گاه نباید یک یهودی را مسئول استفاده از خزانه قرار داد.....
منظورم را گرفتی ؟
۰۷ فروردين ۹۲ ، ۰۱:۰۷ دانشجویان حامی دکتر محمد باقر قالیباف

فصل الخطاب، ولایت فقیه(حضور در گفتگوی ویژه خبری سوم تیرماه 1388): نامزدهای معترض باید بپذیرند که در هر کجای دنیا یک فصل الخطاب وجود دارد و در ایران این فصل الخطاب، ولایت فقیه است. وقتی رهبری با صراحت در نماز جمعه در پیشگاه خدا و ملت خود را امانتدار رای مردم می دانند و اطمینان می دهند که از رای ملت صیانت می کنند، کسانی که اعتراض دارند باید مستندات خود را ارائه دهند، اما باید بدانند که با فشارهای غیرقانونی هم نمی توانند کاری را پیش ببرند

     

فتنه امروز از جنس فتنه نهروان و جمل(سخنرانی در مراسم سیزدهمین سالگرد شهید محمد حسن نظرنژاد در مشهد-پنجم مرداد 1388): «این فتنه ها از جنس فتنه های جنگ نهروان و جمل است زیرا نهروانی ها انسان هایی احمق و نادان بودند که با کج فهمی به جنگ با علی (ع) پرداختند اما در جنگ با آگاهی و عقل سیاسی در مقابل حضرت ایستادگی کردند.وی ادامه داد: در هر صورت وظیفه ما این است که در مقابل فتنه ها ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم که به نظام ولایت خدشه ای وارد شود».

 

تاکید بر اشتباهات بازیگران سیاسی(مصاحبه با خبرگزاری الجزیره دهم آذر 1388):  «به نظر من بازیگران سیاسی بعد از انتخابات رفتار خوبی از خود به جا نگذاشتند و رفتار درستی در عرصه سیاست نداشتند. آنهایی که پیروز شدند رفتار سیاسی درست یک پیروز را نداشتند چرا که بعد از پیروزی نیز نیازمند ایفای نقش خاصی است و همچنین کسانی نیز که در این رقابت پیروز نشدند رفتار مناسبی از خود نشان ندادند و این منجر شد به این که یک حرکت بسیار شیرین بعد از انتخابات تبدیل به یک تلخکامی برای همه شود .به هر حال در حال حاضر شکاف سیاسی در حوزه بازیگران سیاسی و مردم وجود دارد که این به نفع ما نیست و باید تلاش کنیم با گرایشهای مختلف شاهد این تلخی ها نباشیم.»

 

تاکید بر ظرفیت‌های قانونی لازم در ایران برای احقاق حقوق و آرای مردم(مصاحبه با روزنامه دانمارکی سی آذر 1388): «من فکر می‌کنم که گروه‌های سیاسی و نخبگان باید بیش از همه درخصوص وقایع پس از انتخابات پاسخ بدهند؛ چرا که اگر تجربه بالاتری وجود داشت لازم بود که به جای آوردن منازعات به سطح خیابان‌ها از طرق قانونی و مدنی کار سیاسی را صورت داده و مطالبات پیگیری می‌شد. همچنین اگر ابهام جدی نسبت به انتخابات بود باید از روش‌ها و مسیرهای قانونی پیگیری می‌شد.

 

هتک حرمت روز عاشورا حادثه‌ای تلخ و غیر قابل تحمل(خبرگزاری مهر- هشتم دی 1388): خواسته مردم از مسئولان این است که با حرمت‌شکنان برخورد کنند و واقعاً جای آن نیست که با آن‌ها مدارا کرد.»

 

نگرانی نسبت به اقدامات خائنانه(واکنش نسبت به جسارت به عکس حضرت امام بیست و سه آذر 1388): هتک حرمت به عکس حضرت امام راحل (ره) از آن دست رویداد هایی بود که به گمان من نمی توان و اصلا نباید به راحتی از آن گذشت. به گمان من هر فرد یا افرادی که به هر شکلی مسبب شکل گرفتن این اقدام نا پسند بوده اند را باید جزو خائنین به آرمان های انقلاب و نظام اسلامی و مردم عزیز دانست.

 

تحلیل ریشه های فتنه در مصاحبه با ویژه نامه نوروزی همشهری: حوادث بعد از انتخابات ناشی از جهت گیری غلط فضای سیاسی و افراط کاری ها است

 

تاکید بر توهم بودن ادعای تقلب و ریشه یابی حوادث سال 1388 در گفتگوی صریح با ویژه نامه همشهری «گذار از فتنه»: جریان فتنه کلیت نظام را زیر سئوال برده و با تهدید مواجه کرده بود

 

آسیب شناسی وقایع بعد از انتخابات در مصاحبه با هفته نامه مثلث: وقایع پس از انتخابات از یکسو معلول برخی رفتارها و تفکراتی است که در اثنای انتخابات و نیز فضای سیاسی چند سال اخیر رواج و گسترش یافته و نیز از سویی دیگر خود بزرگترین عامل رشد و افزایش آن فضاست.

 

حمایت قاطع از حماسه 9 دی: نهم دی ماه قاطبه ملت ایران با عزم راسخ و شعور انقلابی خود به میدان آمدند و خط پایانی بر فتنه و فتنه سازان کشیدند. شما اگر فضای قبل و بعد از حماسه 9 دی را با یکدیگر مقایسه کنید به اهمیت این مقطع تاریخی پی می برید. با این حضور باشکوه مردمی شاهد بودیم که چگونه فتنه گران از توهم خودساخته بیرون آمدند و به چشم خویش دیدند که کوچکترین پشتوانه مردمی ندارند.

 

افراطی گری عامل فتنه(مصاحبه با تهران امروز نوزدهم بهمن 1389): امروز دیگر برای همه روشن شده که مهم‌ترین عامل وقایع مربوط به‌انتخابات ریاست‌جمهوری دورشدن از مسیر عقلانیت و اعتدال و گرفتارآمدن در دام افراط و تندروی بوده است. با نگاه به‌تاریخ می‌بینیم که نخبگان بی‌بصیرت در هر دورانی مهم‌ترین عامل رکود و انحطاط جامعه در آن دوران بوده‌اند.

 

سران فتنه نه بلوغ سیاسی دارند نه دین دارند و نه عقل(یادداشت به مناسبت حوادث بیست و پنج بهمن 1389): آنچه در 25 بهمن، توسط عوامل و سربازان تحجر و نفاق اتفاق افتاد بیانگر و گواه این حقیقت بود که در صحنه‌ کنونی انقلاب همچون تاریخ اسلام، صف‌آرایی حق و باطل این بار میان جاهلان و مدعیان منفعت طلب با مخلصان عاشورایی است که می طلبد داعیه داران انقلابی زیستن و انقلابی بودن با الهام از عبرتهای عاشورا، در این رویارویی، نگذارند چنین تحرکات کور و منفعلانه‌ای، کوچکترین خدشه ای به ساحت نظام ولایت فقیه بعنوان مادر ارزشهای انقلاب و میراث جاویدان امام عزیزمان وارد آید مسببان این اتفاقات و علی الخصوص سران فتنه نه بلوغ سیاسی دارند نه دین دارند و نه عقل؛ و از منظر ملت شریف ایران، گناه عملکرد آنان مشابه و مترادف کسانی است که هم اکنون ما آنها را به نام منافقین می شناسیم.

 

تاکید بر نقش مقام معظم رهبری در مدیریت حوادث بعد از انتخابات (سخنرانی در مراسم شکرانه سلامت مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر): مقام معظم رهبری در بزنگاه سال۸۷ و ۸۸ با درایت خود باعث رفع کدورتی که پیش آمده بود، شدند

 

 

آیا این سخنان گواهی بر کذب بودن مسائل مطرح شده نیست؟

 

پاسخ:
زیاد نگران نباش!
قبلا هم بهت گفتم !
مواضع دو پهلوی قالیباف را در آینده ی نزدیک بر روی خروجی وبلاگم قرار می دهم ! با ذکر آدرس و تاریخ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نمی شود یک نفر هرجا دلش خواست یک طور موضع بگیرد و روز بعد یک موضع دیگر!!!!
نان به نرخ روز.....
۰۷ فروردين ۹۲ ، ۰۱:۰۹ دانشجویان حامی دکتر محمد باقر قالیباف

محمد باقر قالیباف : «بنده شاید جزو اولین کسانی بودم که در سال 73 به ایشان و روند دولت ایشان انتقاد کردم. این موضوع را بطور مفصل زمانی با آقای هاشمی در میان گذاشتم که در قرارگاه سازندگی بودم و مثالی هم برای ایشان از مدل مدیریت در دوران دفاع مقدس در بکارگیری نیروهای بسیجی در کنار دیگر سازمانها آوردم. در انتقادی که در آن زمان مطرح کردم این نکته را عنوان کردم که توسعه و پیشرفت ما باید مبتنی بر هویت و رویکرد اسلامی و تلقی دینی از انسان شکل بگیرد

پاسخ:
شما نگاهی به مقاله ی آقای قالیباف که در روزنامه همشهری در سال 83 چاپ شد و بار دیگر همان مقاله در سال 91 چاپ شد در یکی از مجلات همشهری را نگاهی بیاندازید !
قالیباف در مقاله ی با عنوان دولت توسعه گرا ( شبیه همانی که هاشمی تحت عنوان دولت توسعه = سازندگی):
 می گوید:

"اگر توسعه ضرورتی حتمی برای کشور ماست، راه تحقق آن در دولت نهفته است، تنها نوعی خاص از دولت، یعنی دولت «توسعه‌گرا». تحقق چنین دولتی نیز نیازمند دگرگونی‌هایی در درون اندیشه و ساختارهای شکل‌دهنده و جهت‌دهنده دولت است که می‌توان در یک کلام به آن «توسعه دولت» اطلاق کرد. نتیجه نهایی آنکه، توسعه نیازمند دولت توسعه‌گرا است و دولت توسعه‌گرا نیازمند توسعه دولت است."

چند ماه بعد، در اردیبهشت ماه 88 رهبر معظم انقلاب در جمع مردم کردستان سخنان مهمی را درباره توسعه، پیشرفت و تفاوت های بنیادین این دو مفهوم ارائه کردند. هر چند در آن برهه به علت نزدیک بودن انتخابات دهم ریاست جمهوری، این سخنان که مسلتزم تامل و تبیین بیشتر نخبگان بود، مهجور ماند و کمتر مورد توجه قرار گرفت اما بازخوانی بخشی از بیانات آن روزهای رهبر انقلاب که در 27 اردیبهشت 88 در جمع دانشجویان استان کردستان ارائه شد، همچنان راهگشاست:

"وقتى میگوئیم پیشرفت، نباید توسعه‏ى به مفهوم رائج غربى تداعى بشود. امروز توسعه، در اصطلاحات سیاسى و جهانى و بین المللى حرف رائجى است. ممکن است پیشرفتى که ما میگوئیم، با آن چه که امروز از مفهوم توسعه در دنیا فهمیده میشود، وجوه مشترکى داشته باشد - که حتماً دارد - اما در نظام واژگانى ما، کلمه‏ى پیشرفت معناى خاص خودش را داشته باشد که با توسعه در نظام واژگانى امروز غرب، نبایستى اشتباه بشود ... غربى‏ها یک تاکتیک زیرکانه‏ى تبلیغاتى را در طول سالهاى متمادى اجرا کردند و آن این است که کشورهاى جهان را تقسیم کردند به توسعه‏یافته، در حال توسعه و توسعه‏نیافته."

ایشان در ادامه فرمودند:

"در وهله‏ى اول انسان خیال میکند توسعه‏یافته یعنى آن کشورى که از فناورى و دانش پیشرفته‏اى برخوردار است، توسعه‏نیافته و در حال توسعه هم به همین نسبت؛ در حالى که قضیه این نیست. عنوان توسعه‏یافته - و آن دو عنوان دیگرى که پشت سرش مى‏آید، یعنى در حال توسعه و توسعه‏نیافته - یک بارِ ارزشى و یک جنبه‏ى ارزش‏گذارى همراه خودش دارد. در حقیقت وقتى میگویند کشور توسعه یافته، یعنى کشور غربى!  با همه‏ى خصوصیاتش: فرهنگش، آدابش، رفتارش و جهت‏گیرى سیاسى‏اش؛ این توسعه‏یافته است. در حال توسعه یعنى کشورى که در حال غربى شدن است؛ توسعه‏نیافته یعنى کشورى که غربى نشده و در حال غربى شدن هم نیست. این جورى میخواهند معنا کنند. در واقع در فرهنگ امروز غربى، تشویق کشورها به توسعه، تشویق کشورها به غربى شدن است!"

رهبر معظم انقلاب در تبیین بیشتر این مساله فرمودند:

"در مجموعه‏ى رفتار و کارها و شکل و قواره‏ى کشورهاى توسعه‏یافته‏ى غربى، نکات مثبتى وجود دارد ... که اگر بناست ما اینها را یاد هم بگیریم، یاد میگیریم؛ اگر بناست شاگردى هم کنیم، شاگردى میکنیم؛ اما از نظر ما، مجموعه‏اى از چیزهاى ضد ارزش هم در آن وجود دارد. لذا ما مجموعه‏ى غربى شدن، یا توسعه‏یافته‏ى به اصطلاحِ غربى را مطلقاً قبول نمیکنیم. پیشرفتى که ما میخواهیم چیز دیگرى است."

  کمتر از 4 سال بعد از انتشار مقاله شهردار تهران درباره دولت توسعه گرا در سال 87، نشریه همشهری ماه در شماره مهرماه 1391 خود، در اقدامی معنادار به بازنشر مجدد این مقاله پرداخت.

در حالی که طی این مدت رهبر انقلاب به کرات و صراحتا درباره این موضوع سخنان مهمی را ایراد کرده اند، انتشار مجدد این محتوا آن هم در یکی از مجلات زیر نظر شهرداری تهران نشان می دهد تفاوت نگاه برخی مسئولان اجرایی کشور با رهبر معظم انقلاب در برخی رویکردهای کلان گفتمانی تا چه اندازه آشکار است

.


 شهردار تهران در این مقاله که با عنوان "چرا دولت در ایران باید توسعه گرا باشد؟" بازنشر شده، اگرچه بیان داشته که توسعه نمی تواند فی النفسه به عنوان یک هدف برای جمهوری اسلامی مطرح باشد و باید با یک نگاه بومی و دینی به آن نگریست اما در جای جای دیگر این مقاله با استناد به برخی منابع سکولار، ترجمه ای و غیر بومی، نتیجه می گیرد باید یک دولت توسعه گرا در ایران روی کار بیاید، دولتی که "خصلتی عمیقا توسعه‌گرایانه داشته باشدو البته توضیح نمی دهد تعریف خصلت عمیق توسعه گرایانه آن دولت در ایران چیست و این تعریف چه تفاوتی با تعاریف اونز، اپتر، لفت ویچ، هانتینگتون، جانسون و ... از دولت توسعه گرا دارد؟

به عبارت دیگر آقای قالیباف تلاش می کند تا هم از ضرورت دولت توسعه گرا در جامعه ایرانی سخن بگوید و هم با نقد برخی وجوه منفی توسعه، آنچه مدنظر دارد را "متعادل" نشان دهد اما مشخص نیست اصرار وی بر بکار بردن تعبیر توسعه چیست و عبارت پیشرفت که رهبر معظم انقلاب آن را به عنوان بدیلی برای توسعه تجویز کرده اند، دارای چه اشکالی است شهردار تهران از بکارگیری آن استنکاف می کند؟

هم چنین توجه به این نکته ضروری است که در مباحث مربوط به گفتمان شناسی، نمی توان اثرات دال مرکزی یک گفتمان را بر دال های فرعی آن بی تاثیر دانست و در این جا نیز نمیشود دال مرکزی یک گفتمان را "توسعه" در نظر گرفت اما همزمان از دال های فرعی آن مانند "نقض عدالت"، "پیشرفت نامتوازن"، "ترویج سکولاریزم"، "عرفی شدن دین" و ... چشم پوشی کرد، اما در سراسر مقاله شهردار تهران کمترین توجهی به این مساله نشده و در مقابل با توسل به برخی عبارات کلی و شعارگونه، سعی در تعدیل و جراحی مفهوم توسعه آشکار است.


 آنچه پس از مطالعه یادداشت مذکور، هر فرد دلبسته به گفتمان انقلاب را بیشتر نگران می سازد، اشاره صریحی است که شهردار تهران به ویژگی های سیاست خارجی یک دولت توسعه گرا می کند. وی در بخشهای پایانی نوشتار خود آشکارا از لزوم تنش زدایی در عرصه سیاست خارجی سخن می گوید و می نویسد:

 "شرط استفاده از این فرصت‌ها آن است که دولت موفق شود گونه‌ای سیاست خارجی معقول را در فضای بیرونی مدیریت کند، سیاست خارجی‌ای که در آن مسئله زمینه‌سازی برای توسعه، محور باشد. رهاشدن سیاست خارجی از دیدگاه‌های تهدیدگرایانه مصرف، گامی مهم در این مسیر است. دولت توسعه‌گرا در سیاست خارجی خود، به گذر از دیدگاه‌های احساساتی به سوی واقع‌گرایی نیازمند است؛ این گذار را می‌توان رنسانس سیاست خارجی ایران نامید. رنسانسی که در نهایت، میزان تنش با دنیای بیرون را برای ایران کاهش می‌دهد. این تنش‌زدایی، بسیاری از فرصت‌ های موجود در محیط بین‌المللی را برای ایران به ارمغان خواهد آورد، فرصت‌هایی که نیاز ضروری ایران در روند توسعه هستند."

این مساله آنگاه معنای بیشتری پیدا می کند که به خاطر آوریم  آقای قالیباف در 17 خرداد 84 زمانی که به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری نهم در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان برای ارائه مواضع خود حاضر شده بود، درباره دیپلماسی و نوع سیاست خارجی مورد نظر خویش در موضوع هسته ای به دفاع از رویکرد دولت خاتمی پرداخته و گفته بود:

"روشی که دولت (اصلاحات) در بدست‌ آوردن این انرژی دنبال کرده است بسیار مناسب و منطقی است و باید همین سیاست دنبال شود
راستی می دانی که چقدر سیاست دولت خاتمی در انرژی هسته ایی مورد انتقاد رهبری و نخبگان قرار گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
۰۷ فروردين ۹۲ ، ۰۱:۳۸ دانشجویان حامی دکتر محمد باقر قالیباف
این شاخه عوض کردن از تخریبی به تخریبی دگر شخصیت شما رو آشکار میکنه
اینم جواب بدم باز یه چیز دیگه از رفقات کپی پیست میکنی
من نظرات وبلاگ رو نه موافق نه مخالف رو منتشر نمی کنم و اگر پست های من رو ببینید می فهمید
به قول چارلی چاپلین کسی که خودش رو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد که مصداق حضرتعالی و رفقای هم مکتب شماست
یا علی
پاسخ:
کمی آرام تر ! ولی گریه نکن !
حتما شما این همه متنی که در وبلاگت و در نظرات من گذاشتی ! خودت نوشتی ! نگو که باور نمی کنم !
چون قبلا در بعضی از سایت های معلوم الحال خوانده بودم !
ولی من بر عکس بعضی ها که مرد نیستند ! آدرس همان کپی بیس را هم بهت می دهم ! برو وبلاگ دست نوشته ها ی یک دانشجو (امیر حسین ثابتی) در گوگل سرچ کن ! بریات میاره !
شما که جواب تخریب داری بده ! والا حرفت می شود یک تهمت!
خدا را شکر می کنم که به ساکتین فتنه و فتنه گران ! و افراد تکنوکرات و دوپهلو ! هیج تمایلی ندارم !
کاش به همان علی که نوشتی یا علی اعتقاد داشتی !
نهج البلاغه را بخوان !
ببین در مورد ابزار های رسیدن به قدرت حضرت چه پیام صریحی می دهند........
زیاد جوش نیار !
ملت خودشان فرق بین تخریب و انتقاد سالم را می دانند.....
۰۷ فروردين ۹۲ ، ۰۱:۴۲ دانشجویان حامی دکتر محمد باقر قالیباف
واست سر نماز دعا می کنم شما اصول یم بحث منطقی رو هم نمیدونی و همش دنبال تخریب بی اخلاقی و مجادله هستی
انشاالله هر چی حق است به مدد مولی پیش میاد
خوشحال میشم قلم خودت رو هم ببینم نطیر همون چیزی که دیدید در سایتهای مختلف از قلم بنده!
یا حق
پاسخ:
محتاجیم به دعا.....
قلم خودم ! اکثریت قاطع مطالب وبلاگم و همین مطلب ! ساده و اما جنجالی هم خودم نوشتم !
نگران نباش!
در آینده ! مطالب بیشتر  ان شاءالله می گذارم......
اگر خیلی من اعصابت را بهم می ریزم ! می توانی به وبلاگم سر نزنی ! کسی مجبورت نکرده !
ولی نشان می دهد خودت دنبال جر و بحثی!
سلام
خوب هستید؟
عیدتون مبارک
ممنون از حضور گرمتون
موفق باشی
بازم تشریف بیار

۰۸ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۱۱ دانشجوی خط رهبری
مقام معظم هبری:
در انتخابات با کرامت رفتار کنند همه چه انهایی که نامزد میشوند/ چه انهایی که طرفدار انهایند/چه انهایی که مخالف با بعضی از نامزدها هستند.جناحهای مختلف کشور بداخلاقی و بدگوئی واهانت وتهمت واین حرفها  را مطلقا راه ندهند.این از ان چیزهایی است که اگرپیش بیاید دشمن از او خوشحال میشود.

خیلی مراقب باشید.

پاسخ:
چشم !
خوب است واقعا بحث را گفتمانی کنیم آقایان نظرشان در مورد رابطه تکنیک و تکنوکرات با دین و دینداری چیست، چگونه بین دین و توسعه غربی جمع می کنند، آیا مدلهای توسعه غرب صرفا ابزارهای بی جهت و اقتضایند. تا کی ما باید مقلید مفاهیم اقتصاد لیبرالی باشیم؟ و...  اقتصاد مقاومتی با اقتصاد شبه سرمایه داری کدام اولویت دارد؟ اقتضائات هر کدام چیست؟
پاسخ:
درسته !

من تعجب میکنم از افرادی که خود را جوان و دانشجو می دانند و خود را حامیان دکتر ولایتی و قالیباف و... می خوانند.
دکتر ولایتی بسیار شریف و انقلابی و مومن هستند اما دوره خدمت این بزرگوار به سر آمده انرژی ای برای ایشان نمانده که بخواهد بار سنگین ریاست جمهوری را بردوش بکشد ... همینطور جناب حداد عادل به نظر نمی آید توان لازم و شور و نشاط بایسته ریاست جمهوری را داشته باشد
جناب قالیباف هم که اگر رای بیاورد قاعدتا" مثل زمان شهرداری خود هرچه مدیر ضدانقلاب سبزکی هست را در شهرداری مشغول به کار می کند و پولهای صدها میلیاردی که از عوارض و مالیات من و امثال من اخذ کرده صرف پروژه گندسازی خیابان 17 شهریور می کند و صدهاهزار نفر را از زندگی ساقط می کند ! وای به حال اینکه رییس جمهور 75 میلیون ایرانی شود خدا میدونه چند نفر را به خاک سیاه می نشاند !
شخصا به چهره های جوان و پرشور و نشاط و جدید متمایل هستم نه به امثال آقای ابوترابی که "احساس تکلیف!!" کرده است من مانده ام چه کار اجرایی و چگونه رجل سیاسی است؟؟
پاسخ:
سلام
ممنون!
با سلام
متاسفانه تازه با وبلاگتون آشنا شدم اما به هر حال هر وقت ماهی را از آب بگیری تازه است تقریبا بیشتر مطالب را خواندم اکثرشون منطقی و برآمده از یک دغدغه انقلابی بود سئوالاتتون بجاست ولی بجای شما بودم سئوالات مربوط به تقسیم وزارتخانه ها را مطرح نمیکردم انشااله در آینده بیشتر کامنت خواهم گذاشت. راستی پابوس علی بن موسی الرضا دعا که رفتم دعاگویتان خواهم بود.
پاسخ:
سلام
ممنون !
وزارتخانه ها... اتفاقا اصل ماجرا همین جاست....
سلام بسیار سئوالات بجایی بود کاش اقای حداد عادل کمی بیشتر دقت کرده بود
پاسخ:
برای حداد متاسفم !
میدونستی دوباره رفتی رو رجا نیوز؟
پاسخ:
سلام
آره !
من از متن و پاسخ های شما به نظرات متوجه شدم که انسان خودرای و خودخواهی هستید- انسان عالم و با تقوا اینطور نظر نمیده... من مدعی
این صفات نیستم ولی رفتار و نظرات انسانهای باتقوا را خواندیم و شنیدیم
خیلی مودبانه و منطقی حرف میزنند.من پیشنهاد میکنم اول روی خودتون
کار کنید بعدش به نظر دادن هم میرسید
یا حق
پاسخ:
من هم از نظر شما فهمیدم که نظرات دیگران را سرسری ! و سریع و بدن دقت خوانده اید !
می توانید قبل از این که به دیگران برچسب بچسبانید ! خودرای بودن را برای من تعریف کنید !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من ادعادی تقوا هیچ وقت نکردم !
مقام معظم وخبری: با این وجود اقتصاد تنها مساله کشور نیست. امنیت کشور مهم است، سلامت مردم مهم است، پیشرفت علمی، اساس و زیربنای کار است. استقلال کشور مهم است، نفوذ و اقتدار منطقه‌ای، پشتوانه استقلال کشور است و ما در همه این‌ها پیشرفت داشته‌ایم.

أکر باهوش باشید متوجه می شوید إز عنوان کردن بحث أمنیت و سلامت ، اقا منتظر وجود جه کسانی هستند
پاسخ:
امنیت= جلیلی
سلامت=لنکرانی !
ببخشید آقای به شدت تعصبی !!
مگه مقام معظم رهبری نفرمودن که بار اجرایی کشور نیازمند توان بالایی است پس چرا شما آقای لنکرانی رو پیشنهاد میدید که نتونسته یه بیمارستانو تو شیراز مدیریت کنه !
درسته که ایشون با تقوا و حزب اللهی هستند ولی سعی نکنید با تبلیغ ایشون با سخنان صریح رهبری معارض شوید.
پاسخ:
ببخشید آقای برچسب زن !
شما از اصول مدیرت در بیمارستان چیزی سر در می آوری؟
اسم بیمارستان را می توانی برای من بگی ؟
ایشان امتحانش را در وزارت بهداشت دولت نهم به بهترین نحو پس داده ! این را دوست و دشمن معترفند !
از این وصله ها به ایشان نمی چسبد !
شما برو جواب این چند  تا سول بنده را بده ! و همین طور این ده تا سوال !
در ضمن !
رهبری درباره ی این که کسی به جای ایشان صحبت کند ! چیزی نفرموده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی ! یک پیرمرد 60  ساله چطوری می تواند بار سنگین ریاست جمهوری را به دوش بکشد !!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِیکی از امتیازات آقای احمدی نژاد ! جوان بودن و پر کاری ایشان بود ! (خصوصیات رئیس جمهور آینده = امتیازات رئیس جمهور فعلی منهای ضعف ها!)
در ضمن ! رهبری معظم در سال 88 در کردستان یکی از شاخص های ریاست جمهوری را داشتن نشاط جوانی عنوان کردن ! درسته ؟
فکر نکنم آدم 60 ساله نشاط جوانی داشته باشد !
در ضمن ! ریاست جمهوری ! عرصه ی کتاب خوانی و تاریخ نگاری در شبکه ی 4 نیست ! فرق داره !

مردم در انتخابات سال 84 ، یک بار برای همیشه به این بازی های سیاسی و ائتلاف های "چند + چند" نــــــــــــــه گفتند ! حنای اینگونه ائتلافات وحدت آفرین !! سالهاست که رنگ و لعاب خود را نزد ملت از دست داده است ! البته بنده امیدوارم که آقایان ولایتی و حداد عادل هر چه سریعتر راجع به این ائتلاف شفاف سازی کنند و انگیزه ی خود را از این ائتلاف بیان کنند !
یا حق
احسنتم
کلا جز آشوب به پا کردن کاره دیگه ای بلد نیستی!؟
سلام
شما که احمدی نزاد رو بزرگ کردین چرا اینجوری علیه ش جبهه نمی گیری. فقط با حذف دیگران بگو بگو من برترم
پاسخ:
سلام
شما اگر پایت را یک سوزنی فرو برود و زخم کند ! می روی ! دماغت را عمل می کنی ؟
شما فعلا جواب این ده تا سوال را بده !
دوست عزیز 
در خصوص موضع دکتر قالیباف در فتنه سال 88 باید به استحضار برسانم در آن برهه کمتر کسی به اندازه دکتر قالیباف به نظام و انقلاب خدمت کرد . چرا که به اعتراف رسانه های بیگانه ، وقتی خبرنگارانشان روز بعد از شلوغی های خیابانی که تا 3 یا 4 صبح طول می کشید و کلی خرابی و ویرانی را در پی داشت ، جهت تهیه خبر و انعکاس نا آرامیها به خیابانها مراجعه می کردند کوچکترین اثری از شلوغی شب گذشته یافت نمی کردند و دست از پا درازتر برمی گشتند . که این عملکرد شهرداری تهران تحسین بسیاری از دلسوزان نظام را برانگیخت . 

پاسخ:
دوست عزیز سلام !
شما اول باید بدانی که عملکرد شهرداری تهران چیست ؟ و بعد بیایی در مورد موضع شخص قالیباف صحبت کنی !!!
نه عزیز من !
شستن خیابان ها و جمع آوری آشغال ها و سطل های سوخته !!! تا همین لحظه که دارم جواب شما را می نویسم ! جز موضع گیری در قبال فتنه نیامده !
کمی فکر.....
متاسفانه با شما هم عقیده هستم
 و فک میکنم که تقسیم این جوری قدرت  جنگهای پشت پرده زیادی در بگیره
و ریس جمهور اختیار تام نداشته باشه و در نتیجه مسئولیت تام هم نداشته باشه
سلام
خداقوت به امت اسلامی
1. و الی الله تصیـــــر الامور !!!!
2. درباره سیاست هیچگاه زود تصمیم نگیرید که مجبور خواهید شد زودبه زود تغییر موضع دهید.
3. زنده باد بی ادعاتر ، عالِم تر ،​ مردمی تر !
4. امام خامنه ای می فرمایند بصیــــــــر باشید! پس ببینیم درجامعه چه کسانی فقط تبلیغ سیاسی می کنند و چه کسانی(همچون "مصباح" الهدی) با تمام توان خود بصیـــــــرت افزایی می کنند.
تشکر از این صفحه ی محترم!!
salam vaghaen bikarin
لطفا از نتایج فرم های نظرسنجی بازدید نمائید.با تشکر

http://iran-election2013.blogfa.com/
با سلام و عرض ادب
معتقدم شما یا دروغ گویی یا یه آدم نادان که هر چیزی رو بدون اینکه در موردش تحقیق کنه منتشر میکنه.
میخوام بدونم شما از کجا در آودی که امام خامنه ای در حرم مطهر امام رضا (ع) فرموندد "تکنوکرات" ؟!!
اینم لینک سخنان ایشان در سایتشان:
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=22233
هر چند که بعید میدانم پاسخگو باشید.
پاسخ:
سلام و عرض ادبتان که همراه با تهمت است !!!! بنده را متعجب کرده است !
قابل توجه ! طرفداران تکنوکرات ها !!!!
آقای محمد ! یا مشکل بینایی دارند یا سواد خواندن و نوشتن ! (باعرض پوزش) یا....
آقای محمد !
پاراگراف میدانی یعنی چی ؟
برو به همان آدرسی که برای بنده گذاشتی !
خط ششم (6) از پاراگراف 15 !  رهبری فرمودند :باید اقتصاد خودمان را از نفت جدا کنیم؛ دولتهای ما در برنامه‌های اساسیِ خودشان این را بگنجانند. من هفده هجده سال قبل به دولتی که در آن زمان سر کار بود و به مسئولان گفتم  کاری کنید که ما هر وقت اراده کردیم، بتوانیم درِ چاههای نفت را ببندیم. آقایانِ به قول خودشان "تکنوکرات" لبخند انکار زدند که مگر میشود؟! بله، میشود؛ باید دنبال کرد...
در ضمن ! قبلا از زدن تهمت کمی فکر کردن بد نیست !
راستی !
درنوروز 92 ! در زمان سخنرانی رهبری . شما کجا بودید ؟
یاعلی

۲۹ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۲۳ علیرضا زیبائی نژاد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

چه حرکات بچه گانه ای!!

این مردم **** * **** را خوب شناخته اند!!

دوست عزیز شما که اینقدر ادب برات مهمه چرا فقط با کسایی به کسایی باادب جواب میدی که موافقت هستن و هرکس از نوشتت انتقاد کرده رو میکوبی.... من طرفدار رهبریم و به قالیباف رای دادم چون به حداد اعتماد کردم
پاسخ:
سلام
کامنت های هم رای هایت را بخوان!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی