فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

ماجرای حسین فریدون برادر حسن روحانی،یک ماجرای چند روزه و یا چند ماهه نیست.حسین فریدون از ابتدای کار دولت روحانی،نقش مهم و پر رنگی در مبادلات اقتصادی و سیاسی ایفا کرده است. در واقع فریدون نقش سایه روحانی را در فعالیت های سیاسی اقتصادی شخصی دکتر روحانی را عملا اجرا میکند.

ماجرای تقلید صدای فریدون و تماس او با گمرک و برخی معاونین آقای روحانی ،انسان را به یاد تقلید صداهای اعضای فرقه مسعود رجوی معدوم و گروهک منافقین می اندازد.

حسین فریدون با تقلید صدای برادرش،و تماس با برخی مقامات گمرک سعی در ترخیص کالاهای ممنوعه و یا جعل دستور با عنوان برادرش!!! یکی از مضحک ترین و در عین حال مهم ترین جرم ها را مرتکب شده است.

نقش حسین فریدون در ماجرای حقوق های حرام و نجومی و نامشروع مدیران اصلاحطلب دولت تدبیر و امید، نه تنها یک سر ماجرا نیست بلکه شاید بتوان گفت فریدون ریشه ی اجرایی و نه فکری ماجرا باشد.

عملا نقش فریدون در نصب مدیران نجومی و نا مناسب در دولت روحانی، ثابت شده است.

هرچند حسین فریدون ،دستیار حسن روحانی رئیس جمهور است ولی او عملا روحانی در کالبد لباس شخصی است.

علیرضا
۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۱:۳۷ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۴ نظر

 

هوا گرم است،ماه رمضان است،تشنگی و بی حالی در اغلب ساعات روز بر انسان غالب میشود،افتاب به صورت تقریبی 90 درجه می تابد، خیلی ها در این هوا اگر به انها پول هم بدهید حاضر نیستند مسافتی را پیاده طی کنند! اما چه می شود جماعت میلیونی می آیند؟

امام ره میتوانست به جای آخرین جمعه ماه مبارک رمضان،مثلا ماه شعبان یا ذی الحجه و هر ماه قمری دیگر را برای روز جهانی قدس انتخاب کند! اما چرا امام ره می آیند آخرین روز ماه مبارک را انتخاب میکنند؟

شاید دلایل سیاسی و فرهنگی متعددی برای این کار بیابیم اما یک دلیل انسانی اسلامی هست که بر همه ی دلایل سایه انداخته است.

کودکان غزه در نوار غزه در محاصره ی کامل هستند،اخیرا تصاویری از قاچاق نان به داخل غزه منتشر شده، مردم غزه به دلایل امنیتی سختی که صهویونیست ها برای آنها تدارک دیده اند،در متراکم ترین نقطه ی جهان زندگی میکنند.

آنها به همه مواد دارویی و غذایی دسترسی ندارند. صهیونیست ها برخی منابع آب زیر زمینی را هم به عمد مسموم کرده اند تا شرایط سخت تری برای مسلمان مظلوم غزه فراهم شود.

امام با انتخاب این روز در ماه رمضان ودعوت به شرکت همه با دهان روزه در این روز،نشان داد ضرب المثل چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام از اساس باطل و غیر قابل قبول است. حالا برخی مدعیان دموکراسی و حقوق بشر بیایند برای دیگر موضوعات اشک تمساح هم بریزند نمی توانند روز قدس در ماه رمضان را انکار کنند.

امام خمینی همیشه در ضربه زدن و بازکردن مشت لیبرال دموکراسی، دارای مواضعی محکم و حساب شده بود و انتخاب این روز در این ماه بر این امر صحه میگذارد.....

حال از این طرف ملت های مسلمان می آیند با  دهان روزه در هوای گرم شعار حمایت از فلسطین و غزه سر می دهند،خب مگر همیشه نمی گویند انسان ها در شرایط سخت کمی باید همدیگر را درک کنند؟ این هم یکی از همان همدردی هایی است که امام خمینی ره با بینش متعالی خود این روز را انتخاب کردند.

انصافا در روزقدس راه پیمایی رفتن خیلی سخت است برای ماهایی که در ماه رمضان ترجیح میدهیم در زیر کولرهای خنک استراحت کنیم! پس این انتخاب ،علاوه بر تمام دلایل سیاسی،دلیل انسانی اسلامی آن بر همه دلایل سنگینی بیشتری دارد اگر حکام خونخوار کشورهای مرتجع عربی بفهمند.....

همین....


علیرضا
۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۳ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱ نظر