فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

7 آبان از آن روز هاست...

يكشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

بهانه، بهانه است،فرقی نمیکند راست باشد یا دروغ؛،مهم این است که بهانه ای جهت بهانه گرفتن باشد،میشود از میان انبوه کلمات تشکر از 40 میلیون رای دهنده،بچسبی به خس و خاشاک خواندن چند تا معترض.. یا حتی میتوان برای شروع دعوا،به نوک دماغ یکی بسنده کنی..

از فردای 22 خرداد88،انتخابات دیگر یک رقابت سیاسی چند روزه نشد،تبدیل شد به یک لج بازی سیاسی،به یک گروکشی،بهانه هم لازم بود،دروغ تقلب!راستش را بخواهید،هر طور که فکر کنی،آن همه برنامه ریزی قبل انتخابات،برای آشوب،تنها برای فشارآوردن به رهبری و تصاحب قدرت سیاسی نبود،این بار باید یک کار بزرگتر صورت میگرفت.

از آن روز به بعد برخلاف باقی انتخابات های قبل از ان،مردم را دو گروه کردند،به دسته ای گفتند مزدور حکومت! دسته دیگر را حق طلبان نامیدند،اصلا خودشان هم میدانستند نه تقلب یازده میلیونی قابل انجام است و نه با آشوب در تهران،ان ها بالاتر از میدان ولیعصر و بالاشهر و..میشود حکومت را عوض کرد!

هدف فقط مردم بودند،تب اعتراضات با 9 دی خوابید،باید این تنور دوباره داغ میشد،شبکه های اجتماعی مجازی که آمدند،حتما باید این دو دستگی و چند دستگی بیشتر میشد،عده ای را دلواپس کردند و عده دیگر را کاسب! دسته ای شدند زخم خوردگان تحریم و دسته ی دیگر صاحبان ثروت!

کار بجایی رسید که انتخاب ها فقط بر اساس لج بازی با دسته دیگر از مردم ،انجام میشد،فرق نمی کرد طرف را برای مجلس و دولت بشناسند یا خیر،فقط کسی بیاید که کس طرف مقابل نباشد..،حالا هر که میخواهد باشد..!

دلار که بالا و پایین میشود،مردم مثل دو تیم آبی و قرمز،با متلک ها یقه یکدیگر را مورد تفقد قرار میدهند،شاید خود بنده هم بی تقصیر نباشم..بهانه هم همیشه هست...

یک روز انتخابات،یک روز برجام،یک روز سوریه وآنتالیا حالا هم 7 آبان!که معلوم نیست چرا تا چند سال پیش نبوده و حالا قد کشیده! بهانه است دیگر،همینکه چند تا جوان به جان هم بپرند و گروه های موافق و مخالف کوروش راه بیافتد،بس است! دل عمه جان ملکه و بنیامین ودونالد راحت میشود..اصلا چه کسی گفته است اربعین رفتن در مقابل آنتالیا است؟ اربعین پیام وحدت با تمام مردم جهان است،اگر هم بیمار دلی طرف آنتالیا را گرفت،با دعوت به اربیعن نمی شود شفایش را گرفت؟

در شرایط جنگی،اگر مردم را با بهانه های مختلف،تقسیم کنیم،بازنده هستیم..

همین..


نظرات  (۱)

۱۲ آبان ۹۷ ، ۱۴:۳۱ باید کاری کرد
سلام برادر. داشتم پیوند های وبلاگم را مرور میکردم. اکثر رفقا وبلاگ رو ترک کردند خیلی خوشحال شدم که همچنان این سنگر رو حفظ کردی خدا قوت


یا علی مدد
پاسخ:
سلام
ممنون😎

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی