فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

یک : اینکه میگویند وزیر کشور با رای بالایی انتخاب شد پس نشان میدهد مجلس دست اصلاحطلبان نیست،یک حرف سطحی و غلط، و از روی بی اطلاعی محض است،رحمانی فضلی،کسی است که بیشترین نیروی اصلاحطلب و البته تندروی با سابقه در فتنه 88 را در فرمانداری ها و استانداری ها(پیشنهاد وزیر و رای هیات وزیران) بکار گرفته بود بطوری که در انتخابات امسال،6 استاندار و چندین فرماندار و بخشدار به محاکم قضایی بابت تخلفات انتخاباتی به سود روحانی ،معرفی شدند! صدای مخالفت برخی نماینده های اصلاحطلب بابت باج گیری بیشتر از رحمانی فضلی بوده است!

دوم: باز این که بگویید رای بالا به محمدجواد ظریف،نشان از این دارد که مجلس اصولگرا هم نیست!بله نیست! ولی اصولگرا است ومنتها اصولگرایی که از محتوا خالی شده و اسمی را یدک میکشد ...!

سوم:علی لاریجانی،نه رئیس مجلس است،و نه یک فرد اصولگرا! او یک راست سنتی و هم فکر وهم پیمان حسن روحانی از ابتدای انقلاب بوده است،علی لاریجانی و ریاستش بر مجلس،حاصل عجله و شتاب در تصمیم و مشاوره غلط فکری به محمود احمدی نژاد در انتخابات هشتم مجلس (سال86) و کنار زدن حداد عادل و و قدرت گرفتن لاریجانی بوده است،احمدی نژادی که فکر میکرد با حمایت از لاریجانی،اصولگراها را مدیریت خواهد کرد و شد و آنچه در این سه دوره از مجلس دیدید...(گفتنی ها در این مورد فعلا بسیار است...)

چهارم:هیچ امیدی به این مجلس نداشته باشید،یک مجلس متعهد،با پخش تراول چک بالا نمی اید،با لیست ادم های سن بالا و امتحان پس داده بالا نمی اید،این مجلس حاصل گزینش غلط لیست از سوی اصولگرایان(بخصوص تهران)،جنگ روانی اصلاحطلبان ،پول پاشی نمایندگان و خرید رای از مردم و خیانت برخی از مردم در فروش رایشان بوده و هست! و عدم شرکت پایین مناطق محروم در انتخابات مجلس بود! به فکر مجلس آینده باشید...

پنجم:از انتخاب وزیر ارتباطات هم برخلاف عصبانیت ظاهری برخی رسانه های اصلاحطلب ،خوشحال نباشید،کافیست فقط دو تا سه ماه صبر کنید تا کلمه ازادی بیان کمی برایتان در فضای مجازی ،غریب شود،فریب بازی رسانه ای انها را نخورید...

ششم: یکی از دلایلی که پیروزی جناب رئیسی به صلاح نبود،وجود همچین مجلس وکیل الدوله ای بوده است،مطمئن باشید تا مجلس درست نشود،هر دولت انقلابی بیاید به مشکل میخورد...

هفتم : ناکارآمدی و جابجایی رفع حصر بجای رفع فقر،نباید به حساب کل نظام نوشته شود،هر کار غلط مجلس،مثل انتخاب وزیر مسکن رکود ساز!تا سلفی حقارت و شهوت آمیز برخی نمایندگان لیست امید،باید به حساب جریان فکری و دولت پشت سر آنها نوشته شود...

هشتم:وقتی در کنار اختلال داشتن نهاد های فرهنگی،نهاد قانون گذاری کشور هم مختل هست،آتش به اختیارید! از رای اعتماد مجلس به وزرای پیر و از کار افتاده ناراحت نباشید،اگر اقای روحانی،بجای اینها،17 برند پوشاک تا شکلات معرفی میکرد هم باز رای میاوردند،مسئله رانت و وعده پست و مقام در این مجلس از سوی وزرا به آنها،واقعا پر رنگ بود(بنا بر منطق بیژن زنگنه)

 فعلاهمین...

 

 

علیرضا
۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۲ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر

شاید چیزهایی که اینجا مینویسم را کمتر جایی شنیده یا خوانده باشید!

تصور روحانی و دولتش از برجام چیز دیگری بود،روحانی معتقد بود که با برداشته شدن بخشی از تحریم ها،بقیه تحریم مرتبط با هسته ایی یا غیرمرتبط، به مانند برداشتن تکه اجری از یک دیوار و ریزش آن،فرو خواهد ریخت،برای همین هم بود که روحانی در روز اعلام برجام،از برداشتن شدن همه ی تحریمهای مالی و هسته ای تا نظامی سخن گفته بود،این تصور غلط بود که باعث شد،در متن برجام بجای درج واژه لغو تحریمها،از واژه تعلیق استفاده کنند و شد دبه آمریکایی ها!

این که فکر کنید با نقض برجام،روحانی شکست برجام را اعلام میکند،یک تصور غلطی است،برجام هرچند نوع پاره شده آن،تبدیل به مشروعیت شخص روحانی و دولتش شده است!

تصور غلط دیگرتان،این است که فکر کنید با اعلام شکست برجام،آن دسته از افراد که دل خوش به آمریکا هستند،به امریکایی ها بدبین میشوند! این امر هیچ گاه اتفاق نخواهد افتاد که یکی از ده ها دلیل اش این خواهد بود که شکست برجام را نه به گردن آمریکا،بلکه به گردن جمهوریخواه ها و ترامپ خواهند انداخت!با این که اکثریت قاطع دموکراتها و همفکران اوباما هم به تحریم جدید رای دادند!!!

فقط دسته ای از افراد از امریکا روی برمیگردانند که از اول هم به آمریکا دلخوش نبودند ولی فکر میکردند با آمدن روحانی و امثال ظریف و..میشود با امریکایی ها هم ساخت!اینان بیشترین دل زدگی را پیدا خواند کرد به آمریکا و دولت روحانی ...

تصور غلط دیگرشماها این خواهد بود که فکرمیکنید رسانه های متعدد حامی روحانی و شخص روحانی، اثر منفی تحریم ها رانه اکنون بلکه در آینده نزدیک گردن آمریکا خواهند انداخت!اینان حتما تمامی اثرات ماه های آینده تحریم بر اقتصاد شکننده ایران را گردن موشکها و نیروی سپاه پاسداران خواهند انداخت،شک نکنید...

تصور دیگرشما البته بازهم به غلط این است که فکر میکنید با نقض چندباره برجام(بعد تحریم داماتو و مادر! و..) روحانی دست از خیال مذاکره با غرب(کشورهای اروپایی و امریکا) برمیدارد،مطمئن باشید چنین نخواهد بود و جریان اغواکننده مواجب بگیر دولت او،فضا را به گونه ای آماده خواهد کرد که مذاکره با غرب و دادن امتیازهای دیگر ،دوباره مطالبه بخشی از مردم خواهد شد...!

علیرضا
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۴۲ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲ نظر

هرچند بنا نداشتم در مورد انصراف آقای قالیباف از انتخابات 96 حالا حالا ها مطلبی بنویسم،ولی جمله ی بالا،را نه از روزی که ایشان انصراف داد بلکه حتی قبل از انتخابات قبول داشتم!

دکتر قالیباف! حالا دیگر شهردار تهران را نمی توان بدون واژه سابق! بکار برد در نامه ای خطاب به جوانان گفته بودید منتظر اقدامات از بالا به پایین نباشید! هر چند میدانم از چه چیزی نارحت هستید!ولی خوب میدانم در این 12 سال که شهردار تهران بودید،با همه ی مدیریت قوی و کار زیادتان،از مشاورین سیاسی خوبی برخوردار نبودید!چه همان زمان که فکر کردید به مانند احمدی نژاد میتوانید از شهرداری به ریاست جمهوری بروید(سال92) و چه ان زمان که فکر کردید بعد از کلی همگرایی فکری با جریان ارتجاع و شخص هاشمی ،به یکباره در نقش رقیب اش ظاهر شوید!(سال84) و چه همین امسال که فکر کردید یا فکر داده شدید که بتوانید بر طبل ناتوانی روحانی، سکان ریاست جمهوری را بر عهده بگیرید.. همیشه اشتباه مشورت داده شدید..!

آقای قالیباف! نه شما منظورم هستید و نه کسانی خودشان را اصولگرا میدانند! در تاریخ انتخابات های(ریاست جمهوری) ایران،هیچگاه کسی که یکبار کاندید شده و رای نیاورده (حالا به هردلیل حلال و غیر حلال!!) نتوانسته دور بعد پیروز شود! خود بنده حتی مخالف ورود اقایان جلیلی و.. بودم و حتی مخالف ورود دوباره جناب رئیسی در انتخابات بعدی!هر چند اگر میامدندو..به ناچار باید حمایت میکردیم و این خود یعنی از دست رفتن انرژی جوانان!

شما بر چه اساسی شرکت کردید و باعث شدید بعداز متلک گازانبر به کارخانه لوله سازی ارتقا پیدا کنید؟ شما که توان پاسخ دادن به یک فرد ملبس و ایضا حیله گر را نداشتید چرا وارد شدید ؟

در نامه تان از خود انتقادی در جریان نو اصولگرایی و.. صحبت کرده بودید!حاضر هستید بپذیرید که ورود بی حساب شما و خروج احساسی تان فقط منجبر به کاهش انرژی جوانان انقلابی و از دست دادن روحیه بعد از شکست در انتخابات شدید؟

در نامه تان از دایره باز اصولگرایی تان در سال 92 چیزی نگفته بودید!از تجربه بکارگیری عناصر تند و بعضا دو چهره اصلاحطلب در ارکان رسانه ای شهرداری تان چیزی نگفتید! خواهشا بگذارید جوانان انقلابی به مانند تیر84 خودشان عمل کنند...

آقای قالیباف! در نامه تان،از چگونگی کنار آمدن با تغییر سبک زندگی طبقه متوسط بدون چشم پوشی از آرمانها سوال کرده بودید..!اما کیست نداند به واسطه مدیریت شما و پیشرفت های عمرانی بدون نگاه فرهنگی تان در این 12 سال بر کلان شهر تهران، شما یکی از خادمین به توسعه غرب زده بودید و خود یکی از عاملین تغییر سبک زندگی بودید!نه معماری پروژه هایتان به سبک زندگی ایرانی واسلامی شباهت داشت و نه حتی کاربردشان!خدمت کردید و خدمتی بی نظیر!ولی هیچگاه توصیه دلسوزان انقلاب را در پروژه هایتان که از نظر مهندسی موفق ولی ازنظر فرهنگی،ضدش عمل کردید را گوش ندادید...

علیرضا
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۱۴ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر