فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

علیرضا
۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۳:۳۳ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲ نظر

شاید مهم ترین کنش فرهنگی در جامعه امروز ما و چه حتی جامعه جهانی ،مسئله ی پوشش و حضور خانم ها و رابطه ی پنهان مانند ان با اقتصاد کشور است.

کم تر همایش یا بحثی را در مورد حجاب خواهید که مخالفان حجاب اسلامی ، دم از اقتصاد خانواده ها و گرسنگی عده ی کم بضاعت نزنند!

گاهی این کنش و واکنش ها تا یک مغلطه های اساسی پیش می رود که گویا عده ایی دلسوز اقتصاد کشور هستند و نگران شکم ها و دستان کارگری یک عده دیگر! ولی وقتی بیشتر مسئله را موشکافی!!! می کنیم می بینیم اینان نه درد اقتصاد دارند و نه درد فرهنگ! اینان بیشترشان گاهی از روی کینه و عناد و گاهی از روی عقیده های غرب زده حرف هایی درمخالفت با حجاب می زنند که برای عده ایی تعجب آور است.

اینان بیشتر دنبال اهداف خاص سیاسی و اقتصادی خود از راه دفع فرهنگ اسلامی خانواده هستند...

مهم ترین نوع پوشش اسلامی چادر است! چادر به لحاظ ویژگی های خاص خودش همواره مورد توجه موافین و مخالفین آن بوده است.

از قدیم الایام ،کشور های استعماری،برای این که بتوانند کشور مستعمره ی خود را ،بیشتر وابسته کنند و این وابستگی در مسئله ی اقتصادی بیشتر نمایانگر بوده و به طوری که اقتصاد بر سیاست و امنیت تاثیر گذار است.

کشورهای استعماری برای این که تولیدات خودشان را در کشور هدف رونق دهند و بازار آن کشور رابدست بگیرند اولین جایی که دست می گذاشتند و می گذارند!!! فرهنگ مردم آن کشور بوده است. وقتی فرهنگ کشوری دچار استحاله شود، دیگر آن زن و مرد در بحث پوشش به سبک سابق خود رفتار نمی کنند و وقتی دنبال تغییر پوشش بگردند ، ناچار خواهند بود همیشه از مد و مدگرایی پیروی کنند!

یکی از اثرات مدگرایی و تفکر غلطی که از ان ناشی میشود مسئله بروز بودن است! پس کارخانه ها و کارگاه های تولید پوشاک، دائم با بروز کردن مدل های تولیدی خود ، مشتریان خود را مجاب می کنند که از مد مدنظر آن ها پیروی کنند! از طرفی تولیدات آن ها بفروش می رسد و از طرفی دیگر سود رشار آن به جیب یک عده ی خاص میرود و از همه مهم تر فرهنگ مردم دائم دچار تغییر می شودو این تغییر تنها در پوشاک نیست و تمام سبک زندگی یک کشور اسلامی را به یک سبک زندگی غربی مبدل می کند که این سبک زندگی فکر و اندیشه ی جامعه هدف را براحتی تغییر می دهد.

علیرضا
۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۸:۳۵ موافقین ۶ مخالفین ۰ ۲۶ نظر