فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

در انتخابات سال 1388 . یک گروهی از طرفداران میرحسین موسوی که خود را اصولگرایان حامی میرحسین می نامیدند در فضای سیاسی آن دوران پا به عرصه گذاشتند.

اصولگریان حامی میرحسین موسوی

مشکل اصلی این گروه این بود که موسوی از طرف اصلاحطلبان و به خصوص اصلاحطلبان تندرو حمایت می شد که افرادی مثل اکبر گنجی و سروش پشت سر این فرد بودند در حالی که این گروه خود را کاملا ولایی و اصلوگرا نامیده بودند در توجیه حمایت خود از میرحسین موسوی وی را نخست وزیر امام قلمداد می کردند و هیچ دلیل محکمی برای حمایت از این فرد که هیچ قرابتی با گفتمان ناب اصولگرایی نداشت ! نداشتند ! وبیشتر به اصلوگریان جعلی شباهت داشتند تا ....

یکی از ستاد های این بندگان خدا ! در نزدیکی ما بود ! من هم هر از گاهی به این ستاد سری می زدم و اوضاع را بررسی می کردم ! جالب این بود که این ستاد جزو خلوت ترین ستاد های موسوی به حساب می آمد ! معلوم نبود این ها منظورشان از اصولگرایی چه بود ؟!

تا جایی که برخی از اصلاحطلبان از این گروه استقبال می کردند و برخی دیگر با بی مهری هرچه تمام تر از آن ها دوری می جستند !

چند ماه پیش ستاد مرکزی دکتر قالیباف لوح فشرده ایی را به منظور افزایش میزان اطلاعات سیاسی و طرز جواب دادن هوادران قالیباف در صورت بحث های سیاسی بین این حامیان این فرد پخش کردند ! در این لوح فشرده هرگونه شبهه ایی به قایباف به خصوص عملکرد وی در فتنه 88 و دیگر مسائل را به هواداران توضیحی داده و با روش هایی مثل فرافکنی و بهترین دفاع ! حمله است و به هواداران قالیباف در پاور پوینت های مختلف تذکر داده اند که در بحث هایی که در دفاع از قالیباف می شود  وارد جزئیات نشوید ! مثلا شاید شما با این گونه پاسخ های حامیان قالیباف تا به حال مواجه شده باشید که می گویند که قالیباف در مورد فتنه 88 بهترین عملکرد را داشته و شهرداری تهران هر روز پس از اغتشاش نسبت به پاکسازی تخریب های فتنه گران عمل می نموده است ! ولی یک نفر پیدا نشد به این ها بگوید که پاکسازی شهر و گذاشتن چند باره ی سطل های  پلاستیکی برای آتش زدن از طرف فتنه گران !!! چگونه موضع سیاسی محسوب می شود ؟و یا این که در این لوح فشرده سعی شده تا قالیباف را انسان نظامی نشان ندهند ! و یا این که بگویند که قالیباف اولین کسی بود که جریان انحرافی در دولت را کشف کرده است ....

ادامه در ادامه مطلب....

علیرضا
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ نظر

با همان عبا ! با همان صدای همیشگی ! با همان نگاه نافذ اش ! با همان مکث در جملاتش ! یک جمله بیشتر نگفت !

بسم الله ... تصمیم ام را گرفتم ! کاندید می شوم !(نمی دانم ! ولی شد سه تا جمله )

یک نفر بیشتر نیست ! ولی ببین چه می کند ! تورم 9 درصدی را به 49 درصد می رساند !

دلالان دلار به افتخار آمدنش سر از پا نمی شناسند !

سید محمد هم که گفته خیر دنیا و انقلاب است !

مرعشی که باهاش فامیله گفته بود نمیاد !

فکر کنم استخاره کرده ! حالا با تسبیح یا قرآن یا نمی دانم ! شاید با حافظ !


فقط می خواهم بدانم اگر با حافظ بوده ! شعرش چی بوده ؟

خیر بوده یا ....

چی شد ! ما که طرفدار حاج محمود بودیم ! حالا نیستیم ؟ ولی یک عده که دوست نداشتند سر به تن اش (منظور آقای عالیجناب) باشه ! حالا شده اند حامیان اش !

شاید ورژن اش به روز شده ؟ ورژن 2013 همراه با پک آموزشی !!!

سردار خلبان دکتر محمد باقر هم یک روز هایی شاید تا همین یکی دو هفته پیش خیلی او را دوست داشت ! بالاخره

تا همین دو هفته پیش الگوی تکنوکراسی بود ! بماند که این محمد باقر زیاد نمی تواند سر حرف هایش بماند یا تکذیب می کند یا یک جوری می پیچاند ! همین چند روز پیش گفت که من تکنو کرات نیستم ! فعلا آقای خلبان دکتر یا شاید دکتر خلبان سردار !!! در چاله ی تکنوکراسی گیر افتاده و اگر ادامه دهد فکر کنم از چاله تکنوکراسی به چاه سو استفاده از بیت المال بیافتد !

بیچاره سایت ها طرفدار قالیباف !


تا همین چند روز پیش از تکنوکراسی حرف می زدنند !!! و دفاع می کردند ! حالا باید هرچی گفتند .... ولش کن ! داشتیم می گفتیم !

حالا سردار تکنوکرات ما ! شروع کرده نمکدان شکستن ! و ناسزا گفتن به استاد سابقش ! ببینید چه دوره زمانه ایی شده !

میگن نهاد ریاست جمهوری ! مرده را زنده می کند ! درسته ؟

فائزه که نمی دانست چطوری خوشحالی کند ! کم مانده بود....(زشته )

داش محمود که با آقا اسفندیار رفته بود برای ثبت نام ! جون یکی از شرایط ثبت نام ! حضور اولیای داوطلب است !!!

حاجاآقا جنتی هم که گفته بود ! مگر مرده باشم فلانی را ....

حاج حسن ! که فکر کرده بود مردم آلزایمر دارند ! رفته بوده کتاب برای افتضاحاتش چاپ کرده بوده ! هیچ ! ثبت نام کرده ! ولی میگن به نفع عالیجناب میره کنار ! ولی یک عده میگن ! حاجا آقا علی اکبر !!! فقط گفته که می خواد با اسفندیار کشتی بگیره تا تلافی سال 88 را در بیاره !

اگر اسفندیار رد صلاحیت بشه ! شاید حاجی هم بره کنار ! به قول معروف دیر آمدی ! زود هم می خواهی بروی !

حاج سعید ! با پراید اومده بوده ! از اون مدل هایش که ایربگ نداره ! (حلبی چیه که ایربگ بخواد ) با کسی حرف نزد ! اسم نوشت رفت ! فکر کنم می خواست روی اعصاب سردار دکتر خلبان محمد باقر (سه بار تکرار شود ) راه بره ! آخه حداد شعر و ادب گفته شاید به نفع اش برویم کنار !


برادر دیپلمات تاریخ دان هم یک چیزی در مایه های همین حرف را زده ! گفته شاید ائتلاف برایش حمایت کنه ! خدا را چه دیدی !!!

دکتر درس خوان ما هم آقا کامران را میگم ! گفته باید گفتمان یک کاندیدا داشته باشه ! بیچاره ! هاشمی ! نیامده این همه آرایش انتخاباتی بهم خورد !

راستی چطوری ثبت نام کرده ؟ شاید فائزه شناسنامه ی بابا را دست کاری کرده و سن اش را 10 سالی پایین کرده ! هرچی نباشد برای احساس تکلیف بوده دیگه ! پس چون نیت خیر بوده ! عمل هم زیاد مشکلی نداره !


آقا محسن ! و نه اون آقا محسن ! رد صلاحیت شد ! بهش گفتن تو ولی نداری ! بهش اعتقاد نداری ! بیچاره تا الان کلی ناراحت شده !

مهدی هم که فعلا بخاطر باباش و انتخابات ! از دست دادگاه راحته ! شاید  برای همیشه ! و شاید هم با شیخ بی سواد و مهندس چیزک ! محاکمه شدند !

سید عبا شکلاتی امروز ها نمی دانه چه کار کند ! همه برایش دعا کنند !

عفت خانوم ! این چند روزه خودش را برای رای گیری  در روز 24 خرداد آماده می کند ! آخه قرار سیگنال شروع فتنه را ایشان ارسال کنند !

ماشاالله ! این خانواده ! فعال ترین خانواده ایرانی است !


یاسر هم داره برای باباش خاطره سازی می کنه ! پسر خوبیه ! در کل خلف و صالح در آمده و حلال زاده  ! فکر کنم به خان دایی اش برده !

یک سوال ! بنز حاج اکبر ! معاینه فنی داره !

قدیما می گفتن یک شهردار نمی تواند رئیس جمهور بشود و وزیر می تواند  ولی الان میگن یک وزیر نمی تواند و شهردار می تواند ! شاید بخاطره تورم است !

شهرداری تهران که شده ستاد انتخاباتی دکتر خلبان ! فقط کم مانده با ماشین حمل زباله ی شهرداری بروند برای سخنرانی در دانشگاه ! واگر دانشجویی پرسید چرا با ماشین شهردای آمدید برای سخنرانی انتخاباتی ! بگوید برای حمل زباله آمدیم !

دروغ که نمیشه ؟ میشه ؟!!

راستی !


این یکی آقا محسن ! میگن با یک لشکر آدم که از خانواده و قوم و قبیله گرفته تا حامیانش برای ثبت نام آمده ! شاید خواسته نشان بده کسی جرات رد صلاحیت اش را نداره ! ناگفته نماند که آقا محسن اقتصاد دادن شرقی غربی  که چند روز پیش تقلید از اقتصاد چین را برنامه اقتصادی اش عنوان کرده بود !!! به این ضرب المثل قدیمی اعتقاد داره که می گویند : تا سه نشه !!! بازی نشه !

خب ایشان برای بار سوم کاندید شدن تا شاید فرجی شود ! احتمالا آقا عماد افروغ هم حزو حامیانش شده !

دفعه قبل که نماینده ی خاکستری مجلس گفته بود برای این که رای اش حرام نشه به آقا محسن رای داده و حالا خودش هم کاندید شده ! و شاید مردم برای این که رای شان حرام نشه به او رای ندهند ! ,ولی نشد ! یک نفر دیگه را به جای خودش فرستاد !تا هم آقا محسن سودی نکند و هم مهندس بی هنر !

11 روز حاج محمود خانه رفته بود! الان میگن 6 روز ! فکر کنم قضیه همان نرخ کرایه تاکسی است ! طرف کرایه اش شده بود 10000 تومن !

به راننده گفت 9000 زیاد ! بیا این 7000 را بگیر ! راننده که عصبانی شده بود گفت 7000 !!! مسافره هم گفت : چه خبره عمو ! این مسر کرایه اش 4000 تومنه ! من  پول خورد ندارم ! بیا این هزار تون را بگیر ! خدایت را شکر کن که در این کسادی بازار هزار تومن گیرت آمده !!!

همین .....



علیرضا
۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۳۲ موافقین ۴ مخالفین ۰ ۴۷ نظر


 ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س)

و سالروز ولادت امام خمینی (ره) بر عاشقان ولایت مبارک باد...


علیرضا
۱۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۴۲ موافقین ۴ مخالفین ۰ ۳۲ نظر