فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

جنایت جهرمی؟

شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۲۶ ب.ظ

مقتول: طلبه همدانی،علت : نفرت و نژاد پرستی! قاتل: آذری جهرمی وزیر ارتباطات!

خبر خیلی کوتاه بود،یک عدد طلبه همدانی،در هنگام خروج از مدرسه علمیه،توسط شرور در شرف شهرت، در فضای مجازی،با اسلحه کلاشینکف به قتل رسید..!

خبر کوتاه تر،پسری با سفر به شهرستان و ملاقات با دوست دختر خود،او را به باد کتک و فحاشی گرفته و فیلم آنرا بصورت زنده پخش نمود..!

خبر خیلی کوتاه تر! ملت همیشه آنلاین،بلافاصله بعد از پخش دو خبر بالا،ضمن فالو کردن شرور های آنلاین،آنها را باد فحش و تشویق و.. گرفته ..

خبر نیمه کوتاه تر! اینستاگرام،محل بروز و نمایش،عرض اندام ،آموزش و ترویج شرور های مجازی و توزیع در فضای حقیقی و واقعی شده اشت.

خبر از زانو به بالا،مشترک گرامی !وزارت ارتباطات ،هرگونه فیلتر یا حداقل نظارت بر فضای مجازی را به صورت کاملا هدفمند رها کرده است،لطفا مجددا سوال نفرمائید..

خبر از ناف پایین تر،بخشی از مردم علت دشمنی با روحانیون را عملکرد فاجعه بار حسن روحانی میدانند،این درحالی است که اکثریت قاطع طلاب و روحانیون انقلابی بوده و هیچ نسبت و تناسبی با این شیخ لیبرال ندارند!

خبر بند ناف! بخشی از مردم سیل زده لرستان و خوزستان و حتی اهل تسنن آق قلا،با مشاهده بیل زنی طلاب جوان و کمک به مردم سیل زده،نظر منفی خود را درباره طلاب و روحاینون تغییر دادند!!گفتنی است علت تصور اشتباه قبلی مردم در مورد طلاب جوان ،هم لباسی آنها با این تجسم عینی شیطان ،جناب شیخ کلید بوده است.

خبر بالای شکم، موج کمک رسانی طلاب و بسیجی ها به سیل زدگان و علاقه مردم به آنها ، ما تحت الوات نامرد خیابانی و سینمایی،وزارتی و شمال شهرنشینی را بسیار بد سوزانده است.

خبر..! خانواده ی شهید طلبه همدانی،از امشب عزار دار هستند،آقای جهرمی،اینستاگرام ،تلگرام و..با سیاست لیبرال فرهنگی امثال شما،محل بروز و ظهور الوات خیابانی و سینمایی و.. شده است،براحتی استفاده از سلاح گرم را نمایش میدهند،فحاشی میکنند علیه ارکان حکومت،ترویج مشروب خواری و بی بندی باری جنسی میدهند،هرکسی با اندکی سرمایه،اقدام به خرید فالوئر و ممبر میکند،ما قاتل اصلی را آن لات حرام لقمه و حرام صفت نمی دانیم،قاتل اصلی شما هستید،شما و دولت و وزارت بی در و پیکرتان! نمی گویم ببندید یا پهنای باند را کم کنید،میگوییم اگر میتوانید کمی هم نظارت کنید! بعد از افتضاح جاسوسی دوپوسته دور زننده فلیترینگ تلگرام و این قتل وحشیانه،استعفا دهید،شاید مرهمی بر دل زخم خورده آن خانواده داغدار باشند..

رونوشت به:

رئیس انجمن سلبریتی های ضد ریا،(پرویز)،جهت بررسی ریا بودن خون ریخته شده ی طلبه همدانی

فرهنگستان ادب پارسی،تمام نوشتار بالا،از ادبیات فضای مجازی الهام گرفته شده است.

همین..!

نظرات  (۴)

مدتی نبودید و حالا هم الحمد الله عالی و کوبنده آمدید.
پاسخ:
سلام
ممنون :)
مشکل از این بنده خدا نیست مشکل از خود مردمه
بازاریابی دیخیتال مارکتینگ حتما تو گوگل ببین که اگر اینستا فیلتر کنن بر سر روزگار مردم و کسب درامد خیلی ها
پاسخ:
هیچ کشوری مثل ایران،فضای محازی بی در و‌ پیکر ندارد!
۰۷ شهریور ۹۸ ، ۰۷:۴۲ تشنه به خون دشمن خدا

خواب تشریف دارید. مردم خیال می کنند اگر اسلام از بین برود ایران سوئیس می شود. برای همین نفرت از اسلام روز به روز در حال افزایش است. مردم دیگر غیرت و حیا ندارند. تحمل نهی از منکر شنیدن را ندارند. 

پاسخ:
از همه مردم نظرسنجی کردید؟

موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی