فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

درس اش خوب بود،ولی شخصیت عجیبی داشت!گاهی چند روز مثنوی وگلستان میخواند و گاهی انها را نجس می شمارد!در وسط نهار،به یکباره شروع به نماز خواندن میکرد!از هم مباحثه های مرحوم سید مصطفی خمینی و مهدوی کنی بود!دوستانش همیشه از اخلاق و اعتقاداتش تعجب میکردند! از انقلابیون مشهد بود،به تبلیغ امام ره و..میپرداخت!ساواک وی را دستگیر و تبعید کرد.

قبلا به خواستگاری بدری،دختر(تک خواهر تنی رهبری از دیگر خواهران ناتنی) حاج سید جواد خامنه ایی رفت و داماد ایشان شد!بعدها که انقلاب پیروز شد،نماینده مشهد در مجلس خبرگان قانون اساسی و رئیس دادگاه انقلاب مشهد و..شد!از مخالفان سرسخت جلال الدین فارسی برای ریاست جمهوری بود! از کسانی بود که برای بنی صدر در انتخابات خراسان سنگ تمام گذاشت!

برادرزنشان،آیت الله خامنه ایی که شد امام جمعه تهران،به امام نامه نوشت و از انتصابش انتقاد کرد!تیغ تهمت هایش شهید بهشتی و مرحوم هاشمی،را بی نصیب نمی گذاشت!روزی نبود که علیه سران حزب جمهوری اسلامی چیزی نگوید!

شیخ علی مرداخانی معروف به تهرانی،لقب استادی اخلاق را یدک میکشید!امام در موردش گفته بود کتاب اخلاق و توحید را می نویسد ولی خودش از آن بی خبر است!کتاب اقتصادی مینوشت ولی بوی سوسیالیستی میداد!امر انتظام که به جرم جاسوسی برای آمریکا محاکمه شد،از بنی صدر خواست که دخالت کند!هاشمی و بهشتی را در این ماجرا مقصر میدانست و برای دانشجویان سخنرانیها میکرد..!

کسی که تا دیروز به نام امام ره،وجوهات از مردم میگرفت،هر روز انتقاداتش را به امام بیشتر میکرد،ارتباط وی با سازمان مجاهدین خلق منتشر شد!در زمان اوج جنگ تحمیلی و نیز تعطیلی دانشگاه ها،شیخ علی تهرانی فتوا داد که قتل اعضای حزب جمهوری واجب است!هر روز تحرکاتش بیشتر میشد و دادگاه حکم بازداشتش را داد!بازرگان برای وی تقاضای کمک کرد! در زندان مشهد که بود،با کمک برخی،از زندان فرار کرد و با کمک منافقین،به عراق و صدام پناهنده شد!

همسرش،بدری خامنه ای به همراه پنج فرزندش اول به ترکیه رفتند و سپس به باغ مخصوص صدام ،که شیخ علی تهرانی در آنجا بود ملحق شدند!آیت الله خامنه ای که ریاست جمهوری را عهده دار بود،از این اتفاق بسیار نارحت شدند و به هاشمی اطلاع دادند...بدری خامنه ای،در مصاحبه ایی در جمع خبرنگاران عراقی،مدعی شده بود که از برادرش(سید علی) کمک خواسته ولی وی رد کرد است..

شیخ علی تهرانی ،که در سفره شراب صدام و حزب بعث شرکت میکرد،با رادیو حزب بعث وارد همکاری و تبلیغ علیه ایران و سران نظام در بحبوحه جنگ شد!از دیگر برنامه های شیخ..!حضور در جمع اسرای ایرانی،و تشویق انها به جدایی از ایران و امام ره بود...

ده سال بعد،در سال 74،شیخ توبه کرد و در مرز خود را تسلیم پاسگاه مرزی نمود،دادگاه ویژه روحانیت به دلیل اتهامات ضد امنیتی او و تشویق به کشتار مردم ایران و..،محارب و حکم اعدام وی را داد ولی به دلیل تسلیم شدن او در مرز،حکمش به 25 سال حبس تقلیل یافت!استاد تهرانی،در دادگاه خودش را مستحق سه بار اعدام و امام خمینی را موحد ترین فرد روی زمین توصیف کرده بود.

سال 84،با وساطت برخی مسئولین!!!و به علت بیماری وی،از زندان آزاد شد و رافت اسلامی شامل حالش شد،اشکوری از متهمان کنفرانس برلین،در اوین گفته بود که شیخ خودش را مستحق اعدام میدانست! اما شیخ علی تهرانی،به خاطر شخصیت دائم در حال تغیرش،دوباره در منزلش علیه نظام و انقلاب و..سخنرانی ها میکرد!تابستان 92 خبر رسید که هادی خامنه ای اصلاحطلب به همراه بدری،خواهرش به عیادت مهدی کروبی در بیمارستان رفته است!

دی ماه 95،به همت مجمع مدرسین حوزه علمیه(اصلاحطلب) و دبیری ایازی...همایش نکوداشت آیت الله میلانی برگزار میشود که آیات عظام از مکارم شیرازی تا سبحانی و... حسین فریدون برادر حسن روحانی!حضور داشتند ،مجله ای پخش میشود که فردی با نام جعلی میرزاعلی خراسانی ضمن بیان خاطراتی از اقای میلانی،امام ره را متهم به همکاری با ساواک شاه کرده بود!حمید روحانی،افشا میکند که این فرد همان شیخ تهرانیست!انصاری،قائم مقام موسسه نشراثار امام،از لحن افشاگری روحانی ناراحت میشود!و بعد از چند روز ناچار به ارسال جوابیه و واکنش به سخنان کذب شیخ تهرانی مینماید! انجمن مفاخر خراسان،مسئول مراسم،زیر فشارهای مردم و طلاب،مجبور به عذر خواهی میشود و جناب ایازی ترجیح میدهد که سکوت کند!همین...

عضویت در کانال:

https://telegram.me/joinchat/AjzDWTuoHYOXY5tQ3IHuyA

نظرات  (۱)

✔✔
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی