فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

دلمی کمی بغل میخواهد....

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۶ ب.ظ

دلم کمی بغل میخواهد...

دلم کمی آرامش با طعم اشک چشم میخواهد....

دلم کمی هوای گریه در ازای نوزاش سر میخواهد....

دلم کمی خنده با نوای فدایت شوم میخواهد...

دلم کمی گرفته ! شاید کمی مهربانی با دوچشم پاک می خواهد....

دلم کمی انتظار شاید در آمدن ات با یک بغل عشق میخواهد...

دلم کمی هوای داشتنت در این هوای سرد میخواهد...

دلم کمی پدر برای این دل گرفته در کنارت میخواهد...

دلم کمی امنیت با جرعه ایی گرمی وجودت در کنار لبخند جان میخواهد....

دلم یک بابا در کنار عروسک هایم میخواهد... ایا میشود که برگردی ؟

دلم یک دل سیر زیارت در کنار مرقد بی بی میخواهد...

دلم کمی هوای دست گرفتن در این حرم عشق میخواهد....

دلم کمی نوای دخترم دخترم میخواهد....

دلم گرفته از بس ...

دلم میخواهد بدوم و بگویم بابایی نرو... دلم میخواهد بگویم اگر رفتی تنها نرو...دلم میخواهد بگویم ببین موهایم رو! دلم میخواهد بخندم به نگاه لطیف تو...

دلم میخواهد بگویم یتیمی در این دنیا سخت است...دلم میخواهد بگویم جهاد کار مرد است...دلم میخواهد بگویم من پدرم شهید است.

دلم میخواهد بگویم بابا من هم کنیز رقیه (س)...دلم میخواهد بگیوم پدر من چه قدر دلیر است...

دلم میخواهد بگویم اینها اثر اشک روضه است... دلم میخواهد بگویم  آه شهادت چه قدر آرزویت بود... دلم میخواهد ببینم حداقل پیکر پاک ات ؟!

 هوای گریه نداری برای ناز دختر عزیزت ؟

.............................................................

تقدیم به شهید جاوید الاثر محمد اینانلو و تمامی شهدای مدافع حرم....

نظرات  (۹)

))):
پاسخ:
:((
۱۷ آذر ۹۵ ، ۰۰:۲۸ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
راهشون پر رهرو...
پاسخ:
سلام
ان شاالله...
۱۷ آذر ۹۵ ، ۰۵:۴۲ رفاقت به سبک شهید
نمیدونم چی بگم فقط بدونید با خوندنش روضه به پا شد 
پاسخ:
سلام
التماس دعا.....
۱۷ آذر ۹۵ ، ۰۶:۳۷ ❤منتـــظر المهدی 313❤
بی نظیر بود احسنت
پاسخ:
سلام
ممنون....
۱۷ آذر ۹۵ ، ۱۴:۰۴ نـــای دل
احسنت...
پاسخ:
ممنون!
برای خانواده مدافعان حرم اذن جهاد دادن هم یک امتحان سختی هست!
سختی که خانواده شهدا می‌کشند اجری والاست....
دختران بابایی اند و چه اندوهناک و سخت هست تحمل نبود پدر...
این حسرت ها، جز با تجربه برای هیچ شخصی جز خود خانواده شهدا قابل درک نیست...

راهشان پر رهرو که واقعا مدیونشانیم:(
پاسخ:
سلام
دقیقا همین طوره....
سلام
ممنون از توجهتون به شیعه بلاگ و دنبال شدید
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون
۲۰ آذر ۹۵ ، ۰۱:۳۴ نـــای دل
:(
پاسخ:
:((
۲۰ دی ۹۵ ، ۲۲:۲۶ شهید ابراهیم هادی
سلام وبلاگ خوبی داری به من هم سر بزن!

وبلاگ شهید ابراهیم هادی

ak313.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی