فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

1:از آنجایی که قبلاها هم در معرفی خودم گفته بودم اول یک جوال دوز به خودمان و بعد یک سوزنکی به دیگران ! از خودم شروع می کنم، از آنجایی بنده انسان صد در صد پاکی نیستم و ایضا چشمانم ! و دارای گناهانی هستم که جز با لطف و بخشش خداوند بخشیده نمی شود و آبرویی هم دارم از پرده داری حضرت حق است.

در ضمن ! انسانی هم هستم دوست دارم به آنچه اعتقاد دارم عمل کنم!

2: در دوسال پیش به گذاشتن نام کامل خواهران در وبلاگ ها تذکراتی را داه بودم و با گسترش شبکه های مجازی لازم می بینم که باز هم بگویم از این معضلی که برخی خواهرانی که ناخواسته و شاید هم خواسته به این معضل دامن می زنند.

برخی از خواهرانی که به لفظ عامیانه با حجاب و چادری هستند، اصلا متوجه نیستند که فضای مجازی هم مثل دنیایی که در آن نفس می کشند می شود هم گناه کرد و باعث به گناه شد و هم ثواب کرد و هم باعث ثواب بردن شد.

3: این دسته از خواهران ! شبکه های مجازی مثل فیس بوک و گوگل پلاس تا شبکه های وطنی مثل هم میهن و کلوب وافسران و... را با عرض معذرت با قاب عکس دیوار اتاق شخصی خانه شان اشتباه گرفته اند!!!

این دسته از خواهران نمی دانند چه می کنند و از آن طرف ادعای دینداری و با حجاب بودن و یحتمل قریب به یقین ادعای عفیف بودن می کنند !

این دسته از خواهران (دقت کنید! دارم از لفظ خواهر استفاده می کنم و منظورم هر خانمی نیست)  عکس آواتار یا همان پروفایل و صفحه شخصی شان را با آلبوم عکس شان اشتباه گرفته اند.


4: خواهر من ! شاید من نوعی !!! نتوانم در حضور شما و به صورت حضوری ! از زیبایی که خداوند به شما داده و حجاب داشته تان !!! استفاده کنم ! ولی با گذاشتن عکستان در اینترنت ! آیا امثال من و بدتر و بهتر از من ! نمی توانند روزی 1000 بار از چهره ی شما فیض ببرند ؟

آیا نمی توانند در مورد دماغ ! و دهن و احتمالا حجم بدنتان در ذهن آشفته بازار خود ، مبتلا به گناه شوند...؟


علیرضا
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۳۴ موافقین ۱۰ مخالفین ۱ ۲۲۱ نظر

علیرضا
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۰۵ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳ نظر


علیرضا
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۰۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳ نظر

1: مانکن : در قدیم به موجودات جاندار و جذابی !!! می گفتند که در خیابان ها و پاساژ ها دیده می شدند ! اما در زمان حال به لطف اعتدال همسران معتدل ! در کاخ های دولتی و با هزینه ی دولتی پیدا می شوند...

2:ایران شناس : بیشتر از ده کدخدا را می گویند ! در گذشته  به شغل شریف قاچاقچی و جاسوسی و در زمان حال به ایران !!! شناسان معروف هستند...

3:یادگاری : در گذشته به عملی می گفتند که بچه های شیطون بروی دیوار مدارس و گاهی هم در زیر میز کلاس انجام می دانند !!! اما در زمان حال به عملی می گویند که استوانه های نظام برای به جان هم انداختن دیگران انجام می دهند..مهم منافع شخصی خانوادگی استوانه مهم است و نه کشور !

4: مکتب ایرانی : به یادگاری ترین مکتب برخواسته از اندیشه ی استوانه با همکاری دایره ی قطبی دولت سابق برای ساقط کردن دین عوام الناس می گویند !

5: مارکسیسم : به نوع تفکرات فرهنگی پسته های بی مغز خندان می گویند ! گفتنی است تفکر اقتصادی این جریان به سرمایه داری مشهور است...

6: مشاور فرهنگی : به آشناترین افرادی می گویند که در زمان ریاست بر یکی از امنیتی ترین نهاد یک استان! می توانند سخنرانی یک نفر را تعطیل و سپس مردم را بیرون و مسجد را پلمب کنند ! گفتنی است این افراد هر گونه سخنرانی مذهبی را سیاسی تلقی می کنند..

7: بودجه فرهنگی : به مفت ترین و بی ارزش ترین و مال البیت ترین بودجه ایی گفته می شود که دولتمردان می توانند برای استفاده ی حزبی و گروهی به اسم کار فرهنگی خرج کنند..!

8:  مدیر فرهنگی : کسی که بودجه ی فرهنگی را خرج می کند ! سوالی هست ؟!!!

9: سگ های زرد : به چیز یا چیزهایی گفته می شوند که در عین طبیعی بودن رنگشان به دلیل خواندن اشعار زرد رنگ می توانند با بودجه فرهنگی توسط مدیران حتما فرهنگی!!! بعد از مرگشان در ایران دفن شوند ...!

10: ممیزی : به عملی می گویند که اگر برای دوستان خودشان باشد ایراد دارد ولی اگر برای منتقدان باشد !!! ثواب دارد ...

11: کلیپس : نماد مد فرهنگی دختران عصر اعتدال است ! گفتنی است اگر در تابستان از فاصله ی 500 متری آن ها را مشاهده کنید نباید با شتران بیابان اشتباه بگیرید ! یک نوع خطای دید مثل سراب در کویر است...!!!

12: ابروی مردان : همان چیزی که اگر بر روی الف آن کلاهی(آ و ا)  نباشد ! می شود همان چیز نداشته در  زیر ابروی چشمان مردان عصر حاضر...!

13: جمهوریت : به همان اعتقاد نداشته ی فتنه گر 88 می گویند که این روز ها مدام برای جذب خلق الله تکرار می کند...

14: منبع تغذیه : به همان منبعی می گویند که در مهم ترین اتاق ساختمان مجمع تشخیص وجود دارد و می توان با آن برای برهم زدن سخنرانی یک دیپلمات در دانشگاه امیر کبیر استفاده کرد ! البته زهی خیال باطل...!

15: کیش : به مکانی می گویند که دولتمردان برای فرهنگ سازی کار جهادی به دیدن دلفین ها می روند ! گفتنی است از ملزومات سفر داشتن یک عدد کلنگ برای ساختن ظاهری جهادی است !

16 : ببعی : به چیزی می گویند که ایرانی نیست ! اما به دلیل داشتن ظاهری بامزه و جذاب ! نماد تقلید کردن یک عده از فرهنگ کدخدا می باشد ! گفتنی است این چیز !!! می تواند بع بع را به زبان انگلیسی تلفظ کند...

17 :کاخ نشین ها : به افرادی می گویند که می خواستند با چماق و هویج ! فرهنگ ایثار و گذشت از دریافت یارانه را به مردم آموزش بدهند ! اما...!

18 :نانای نای نای : به اصوات و یا شاید هم به حرکات یک عده با داشتن سنی بین 18 تا 25 سال در فرهنگ جمیعتی! اعتدالیون به آن ها خردسال!!! گفته می شود !!!  میگویند ! گفتنی است  میزبان،  این عده هنوز فرق بین ملودی شاد...!  و مولودی شاد !!! را هنوز نمی داند !

19: احساس تکلیف : به احساس عرفانی و شاید هم سیاسی ، عارف ترین اصلاحطلبی می گویند که از دو سال پیش شروع شده و تا انتخابات مجلس 94 ادامه خواهد داشت ! گفتنی اسن این فرد برای رسیدن به ریاست مجلس ! در پوست خود از حالا نمی گنجد ...!!!

20 : پاسپورت : مانکن ها از نوع ساپورتشان را دارند و دیپلمات ها  برای رفتن به روستای کدخدا از نوع با عزتشان را هم ندارند...!

21:  شیب ملایم : به فرهنگ سازی که  توسط دولت برای لیز خوردن مردم از چاله به چاه! را می گویند! گفتنی است در این نوع فرهنگ سازی بر اساس داستان لباس نامرئی پادشاه!!! الگو گیری شده ! و هر کس که بخواهد با گذاشتن گونیا !!! زاویه شیب را اندازه بگیرید به بی سوادی و کم سوادی متهم می شود !!!

22: خود جوش : به مجموع کار های فرهنگی که توسط منتقدان کم سواد دولت صورت می گیرد می گویند ! گفتنی است این نوع کارها  در واقع مته بروی خشخاش کلید داران معتدل است ! 

23: شبکه های مجازی : دیپلمات ها از آن برای لایک کردن! و یا شاید هم پاک کردن!!! افتخارات خود استفاده می کنند ! اما مجردان ترشیده برای پیدا کردن همسر.....! سوالی هست ؟ جوابی نیست !

24: ساده زیستی : به سبک زندگی ایی می گویند که که بتوان از ته دیگ خزانه ی خالی !!! برای خود و دوستان استخر و سونا و جکوزی درست کرد ! 

25 : برج میلاد : به نماد فکری عصر مدرن ! تفکرات فرهنگی غربی می گویند ! گفتنی است این گونه برج ها از مناره های مساجد کوتاه تر هستند ! به همین دلیل شهری مثل تهران کاملا بر اصول اسلامی بنا شده است...

26: فرهنگ : چیزی است که در ذهن مدیران ! پایین تر از سبزی خوردن در سفره ! و بالاتر از خرده های نان خشک در سفره اغنیا است !

27:فرهنگی ورزشی: به پیشوند اسم مکانی می گویند که به دلیل فقر فرهنگی !  افراد فوتبالیست! آن ،برای پول آجیل شب عیدشان محتاج دیگرانند !گفتنی است از ورزش فقط مدل مو و ابرو و ماشین خارجی ها را می دانند ...

همین....

..........................................................................

بازتاب این مطلب در سایت های زیر:

راهکارنیوز

عمارنامه

علیرضا
۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۲۵ موافقین ۵ مخالفین ۰ ۳۲ نظر