فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

میلاد امام زمان (عج) بر تمام منتظران مبارک...


......................................................................................................................

با توجه به گذشت چند ماه از آغاز دولت حسن روحانی و اقدامات انجام شده توسط این دولت در طی این بازه ی چند ماهه، تعدادی سوال است که شاید در ذهن بیساری از مردم شکل گرفته باشد که پاسخ مناسبی را از سوی دولت مردان یازدهم ، امری ضروری و اجتناب ناپذیر خواهد بود!


1: جناب دکتر حسن روحانی ، شما در برنامه های انتخاباتی سال 92 ، دردفاع از اقدامات خود در زمان دبیری شورای امنیت ملی ، تعلیق تاسیسات هسته ایی را رد و آن را تکمیل نمودن پروژه نام بردید! آیا این تکمیل نمودن منظورتان همان تکمیل کردن فشار های سه کشور اروپایی در آن سال ها بوده است ؟ آیا شما و حامیان شما، در 8 سال آینده ، دوباره ادعای تکمیل کردن به جای تعلیق کردن استفاده نخواهند کرد؟

2:جناب دکتر روحانی ، چه کسی اولین بار قانون حجاب اجباری را در ادارات و مراکز نظامی ، در اول انقلاب اسلامی را اچرا نمود ؟ و چرا آن شخص اکنون دم از دینی میزند که صدای علما را در آورده است ؟ چرا دولت شما در حال تضعیف حجاب و ارزش های اسلامی تلاش می کند؟؟؟

3:چرا دولت تدبیر و امید ، با دادن آدرس غلط، زندگی مردم را به صنعت هسته ایی گره زده است ؟

4: جناب دکتر روحانی ، واردات بی رویه از چین و سایر کشور ها ، چگونه با شعار های انتخاباتی شما در حمایت از کارگران ایرانی ، هماهنگ است ؟ آیا در کشوری مثل ایران ، کمبود پسته داشته ایم که برای خشنودی دل آمریکایی ها ازآن کشور واردات پسته انجام داده شده است ؟

5: چگونه می شود وزیری را برای وزارت مهم صنعت و معدن انتخاب کرد که که هنوز آثار سو مدیریت ایشان بر صنعت خوردو از دهه هفتاد ، سالانه چان هزاران ایرانی را در جاده های کشور می گیرید؟ وزیری که آثار تفکر خودباختگی در مقبال غرب از اظهارات نپخته مثل بسته بندی برنج ایرانی و .. فقط باعث بی اعتباری در بین اهالی صنعت شده است ؟!!!

6:جناب دکتر روحانی ، آیا شایسته سالاری در انتخاب مدیران ، نمونه اش همان رییس سابق میراث فرهنگی تان و آن ماجرای کذایی شیردال!!! تقلبی نبود که بعد از مدتی کوتاه از شروع دولت جابجا کرده اید ؟

7: جناب دکتر روحانی ، سوال پرسیدن ازماجرای توافق نامه ی ژنو و مانور کذایی پیروزی بعد از آن ! چرا ذهن منتقدان دولت شما را یاد ماجرای هلوکاست و سوال پرسیدن و پیگرد های بعد از آن میاندازد ؟ این بود حق انتقاد در در دولت شما ؟

8: چرا برنامه ی وعده های صد روزه شما به یکبارگی رنگ باخت ! و تبدیل شد به یکسری حرف ها و حدیث های فراوانی که هر انسانی را به یاد وعده های سر خرمن بعضی ها در اوایل فصل کاشت می اندازد ؟

9: وعده ی انتخاباتی شما درباره ی یارانه ها چه بود که ملت شما را با نه 73 میلیونی خود یاری نکردند ؟ چرا در دولت شما یک فکر واحد اقتصادی برای حل مشکلات اقتصادی کشور وجود ندارد ؟

10 : به راستی کاسبان واقعی تحریم چه کسانی هستند ؟ اگر این تحریم ها برای دیگران آب نداشت ! ولی برای شما و حامیان شما در بدست آوردن پیروزی در انتخابات با رای شکننده ی 50.7 درصدی ، نان نداشت ؟

11:ارتباط خانوادگی برخی از مدیران شما با دلالان وارد کننده ی بنزین و رسانه های زنجیره ایی و شخص رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و از همه مهم تر شخص وزیر نفت در نابودی تولید ملی بنزین با کیفیت در پتروشیمی ها چیست ؟

12: جناب حجت السلام حسن روحانی ، آیا آن زمانی که شما در قبل و اوایل انقلاب ، بر روی منبر می نشستید ! احساس یک طرفه بودن سخنرانی هایتان بر روی منبر می داشتید که این گونه در این روز ها از منبر با عنوان رسانه ایی یک طرفه یاد می کنید ؟

13: رئیس جمهور محترم ، تا چه زمانی برای پوشاندن ضعف ها و ناتوانی های دولت خود، دست به سیاه نمایی برعلیه دولت قبل از خودتان خواهید زد ؟ آیا فکر می کنید مردم منتظر بودن کسی بیاید و دم از بدختی ها بزند و راه حلی ارایه ننماید ؟ آیا شما و هم فکرانتان ، فکر می کنید مردم به این وضع راضی خواهند بود ؟

14:جناب دکتر روحانی ، نویسنده های سخنرانی های شما ، آیا از شاگردان مکتب تقی زاده ها و ملکم ها و سروش ها هستند که در سخنرانی هایتان ، انسان را با مفاهیم فلسفه ی غربی و اومانیسمی و ... سعی در تغییر اذهان مردم از تفکرات اسلامی می کنند ؟ چرا شما باید متود غربی را با نام نام چهانی نام ببرید ؟ آیا می شود با همین روش علوم اسلامی را گسترش داد ؟

15 :آیا با اخراج دانشجویان ایرانی از اروپا ، عزت پاسپورت های ما بالا رفته است؟ چرا وزارت خارجه تاکنون کاری جدی برای این امر نکرده است ؟

16 : آیا تفکرات شما و حامی اصلی و پدر معنوی دولت شما ، همان مدافع تفکری نبود که باعث شد جنگ تحمیلی به جای 4 سال به 8 سال طول بیانجامد ؟


علیرضا
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۰ موافقین ۸ مخالفین ۰ ۳۴ نظر

ولادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و امام زین العابدین حضرت سجاد (ع) مبارک ....

علیرضا
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۶ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۴ نظر

از آنجایی رئیس جمهور محترم در اون دانشگاه معروف! فرموده بودند تا استادان دانشگاه از دستاورد هسته ایی دولت تدبیر و امید حمایت کنند،و از آن جایی که متقدان بی شناسنامه هر روز برای خودشان همایش برگزار می کنند، ما به دولت و حامیان قاطع و محض دولت چند پیشنهاد می دهیم تا به مجمع عقلای دولت فشار نیاید !!!

1:سبدیسم!

در این همایش با محوریت موضوع مهم و حیاتی معیشت مردم قانون مدار ! و نه آن مردم بی قانون 49.3 درصدی !!! شرکت کنندگان با تعداد سوراخ های سبد کالا و طریقه ی بافتن آن سبد در سرمای زمستان در زیر برف آشنا می شوند! برای بسته فرهنگی همایش می توان ماکارونی همراه با برنج هندی اهدا کرد! در ضمن می توان کارگاه آشنایی با فناوری پیشرفته ی بسته بندی برنج در مقادیر 10 کیلویی به وسیله ی هندیان گرامی برگزار کرد!!!

سخنران پیشنهادی برای همایش می توان از استاد محترم حضرت وزیر صنعت فعلی دعوت کرد! البته برای ترجمه سخنان ایشان می توان از وزیر محترم کار نیز دعوت به عمل آورد...

2:چرخیسم!

در این همایش شرکت کنندگان می توانند با نحوه ی برقراری ارتباط اورانیوم غنی شده با چرخ پنچر شده ی هسته ایی و زندگی مردم آشنا شوند! برای بسته ی فرهنگی همایش می توان عکس های یادگاری وزیر خندان را با خواهر گرامی کاترین خانم به همراه چند عدد دانه ی قهوه ی اصل فرانسوی اهدا کرد!

سخنران پیشنهادی می توان از طیب سیاست و با سابقه در امور تفرقه اصولگرایی دعوت کرد! در ضمن می توان برای شرکت کنندگان طریقه ی پلمب تاسیسات هسته ایی را آموزش داد تا شرکت کنندگان بتوانند فرق تکمیل کردن با پلمب کردن را بفهمند!

3:بنزینیسم!

در این همایش شرکت کنندگان در رابطه با اصول تعطیل کردن پتروشیمی ها و شاد کردن دلالان وارد کننده ی بنزین از خارج ، مباحثی را یاد می گیرند! البته برای بسته فرهنگی می توان از بنزین خارجی بی کیفیت در قالب بسته بندی ایرانی استفاده کرد تا شرکت کنندگان باورشان بشود که تولید ایرانی آلاینده است. سخنران پیشنهادی در صورت بهبود جسمی خانم رئیس سازمان محیط زیست، می توان دعوت به عمل آورد!

البته کارگاه آشنایی با نحوه ی پنهان کردن اسناد بی ضرر بودن بنزین ایرانی در شرکت نفت را می توان برپا کرد!

4:تخم مرغیسم!

در این همایش  شرکت کنندگان با در دست داشتن هر یک عدد شانه ی تخم مرغ به صورت زنده با چیدن آن آشنا می شوند! در واقع این همایش زیر بنای کل سیاست خارجی دولت با تدبیر خواهد ! به صورتی که اگر کسی نتواند تخم مرغ هایش را در یکسبد بچیند ! به آن فرد انگ عامل همه ی تحریم ها ،زده خواهد شد!!!! پس بنابراین باید شرکت کنند همانند آقا جواد همیشه خندان به صورت ظریفانه تخم مرغ ها را فقط در یک سبد بچینند تا بدانند تحصیل در آمریکا یعنی شانه ی تخم مرغ های شکسته...

سخنران پیش نهادی می توان از کل تیم مذاکره کننده دعوت کرد تا به صورت دسته جمعی به بیان نظرات بپردازند...

5: انحرافیسم!!!

در این همایش و جلسه شرکت کنندگان با نحوه انحراف ذهن مردم از مسائل اقتصادی و وعده های عملی نشده دولت در زمینه اقتصادی با طرح موضوعاتی همچون ماهواره و شلاق و بهشت و .... آشنا می شوند!

برای بسته فرهنگی می توان از روزنامه های زنجیره ایی سال های 76 تا 84 استفاده کرد!

سخنران پیش نهادی می توان از شخص شیخ الرئیس یا مشاور امور اقلیت های وی دعوت به عمل آورد...

6:خاطره ایسم !!!!!!!

در این همایش کسی حق شرکت ندارد ! بلکه باید  یک نفر که نقش سخنران دارد بخوابد و فردایش از طریق سایت به بیان خاطرات خود و خواب های خود بپردازد! از بسته های فرهنگی که می توان برای مردم فرستاد از نسخه های روزنامه آرمان استفاده کرد!

گفتنی است هر کدام از خاطره ها اگر زیر سوال رفت می توان همه تقصیرات را بر گردن گردانندگان نازک گردن سایت انداخت تا به حقانیت خواب های حاج آقا کسی شبهه ایی وارد نکند.

7: کرسنتیسم!

این همایش چه برای این طرفی ها و چه برای اون طرفی به هیچ وجه قابل برگزاری نیست ! چیزی در حد هولوکاست از نظر سیاسی برای برخی هاست ! پس حتی طرفداران دولت فعلی هم نمی توانند برگزار کنند! چون آبروی یک عدد وزیر و یک کابینه تدبیر و باعث ناامیدی آقازاده ی معروف میشود ! هر چند بویش مثل گاز طبیعی باشد!

8: کلیدیسم!

این همایش برعکس موضوع آن ربطی به کلید حاج حسن آقا ندارد ! بلکه به موضع چگونگی بدست آوردن کلید درب اصلی کاخ سعد آباد توسط همسر محترمه می باشد! شرکت کنندگان در این همایش می توانند برقصند (البته فقط برای بانوان) ! بسته ی فرهنگی می تواند شامل آلبوم مدل های اروپایی تا جدیدترین ترانه های اون ور آبی باشد...

سخنران خاصی ندارد ، می توان از نوازندگان مطرح زیر زمینی دعوت به عمل آورد! کارگاه آشنایی با نحوه ی سانسور این همایش و ریز هزینه های آن مراسم در کنار سالن برگزاری همایش دایر خواهد شد!(ورود برادران به شدت ممنوع خواهد شد)

9: رانتیسم !
در این همایش مردم می توانند با نحوه ی سرپوش نهادن بر خیانت کوچک دوستان بعضی هااااا! آشنا شوند! بسته ی فرهنگی شامل کتاب چگونه با کمک دوستان میلیاردر شویم و همچنین چگونه بانک مرکزی را ساکت نگه داریم خواهد بود!

سخنران پیش نهادی می توان از خود حضرت سخنگو و خندان .... دعوت کرد.

10:بی خیالیسم !!!

در این همایش ،به تعداد شکرت کنندگان تخت خواب راحت و نرم گذاشته و سپس با نواختن نوای روح بخش سخنان رئیس جمهور مبنی بر پیروزی بزرگ در توافق ژنو ! با پس زمینه ی نوای  به یادگار مانده ی لا لا لا لایی لا لا لایی ! بخواب کوچولوووو ! بخواب کوچولوووو.... شرکت کنندگان را از عقب نشینی های هسته ایی بی خیال کرد !

سخنران پیش نهادی می توان از جناب یا جنابان استاد خوشکل کلام ! تا مشاور کرواتی دولت و ضد پدیده ی لبو فروشی دعوت کرد.

11: قاطعیسم !

در  این همایش که حتما باید در سالروز صدور پیام 24 خرداد برگزار شود! شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکارد هایی با نوشته ی 50.7 درصد قاطع تر از 62 درصد است شرکت می کنند ! علت این کار مشخص نیست و روان شناسان و ریاضی دانان هم هنوز نخواهند فهمید !!!!

سخنران پیشنهادی برای مراسم می توان از رئیس جمهور و تمام اعضای ستادی اش دعوت کرد.

بسته ی فرهنگی خاصی ندارد ولی برای نشان دادن قاطع بودن پیروزی پارسال می توان از جیگر ترین عروسک دنیا و با شعار قاطعم قاطعم استفاده کرد!

12:منبریسم !!!

در این نوع از همایش ! شرکت کنندگان محترم با طریقه خفه کردن منتقد خود و نشان دادن خود به عنوان کسی که از منبر های یکطرفه بدش میاید !!!! نحوه ی انتقاد پذیری را یاد می گیرند ! گفتنی است سخنران پیشنهادی سابقه ی طولانی در منبر های یکطرفه دارد ! به صورتی که در همین چند روز پیش در ظاهر از منبر های یک طرفه و بلند گوهای کاسه ایی ابراز انزجار کرده است! سوالی هست ؟

بسته ی فرهنگی شامل انواع برنامه های ورود به فیس بوک و جزوه ی آثار مفید عضویت در شبکه های خارجی اجتماعی  می توان به مردم داد!!!


همین.........

درج این مطلب در سایت های زیر:

دولت بهار

بهترین های حرف تو

علیرضا
۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۵ موافقین ۴ مخالفین ۰ ۱۵ نظر