فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

چند سوال ساده از دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید ؟

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۲۰ ب.ظ

میلاد امام زمان (عج) بر تمام منتظران مبارک...


......................................................................................................................

با توجه به گذشت چند ماه از آغاز دولت حسن روحانی و اقدامات انجام شده توسط این دولت در طی این بازه ی چند ماهه، تعدادی سوال است که شاید در ذهن بیساری از مردم شکل گرفته باشد که پاسخ مناسبی را از سوی دولت مردان یازدهم ، امری ضروری و اجتناب ناپذیر خواهد بود!


1: جناب دکتر حسن روحانی ، شما در برنامه های انتخاباتی سال 92 ، دردفاع از اقدامات خود در زمان دبیری شورای امنیت ملی ، تعلیق تاسیسات هسته ایی را رد و آن را تکمیل نمودن پروژه نام بردید! آیا این تکمیل نمودن منظورتان همان تکمیل کردن فشار های سه کشور اروپایی در آن سال ها بوده است ؟ آیا شما و حامیان شما، در 8 سال آینده ، دوباره ادعای تکمیل کردن به جای تعلیق کردن استفاده نخواهند کرد؟

2:جناب دکتر روحانی ، چه کسی اولین بار قانون حجاب اجباری را در ادارات و مراکز نظامی ، در اول انقلاب اسلامی را اچرا نمود ؟ و چرا آن شخص اکنون دم از دینی میزند که صدای علما را در آورده است ؟ چرا دولت شما در حال تضعیف حجاب و ارزش های اسلامی تلاش می کند؟؟؟

3:چرا دولت تدبیر و امید ، با دادن آدرس غلط، زندگی مردم را به صنعت هسته ایی گره زده است ؟

4: جناب دکتر روحانی ، واردات بی رویه از چین و سایر کشور ها ، چگونه با شعار های انتخاباتی شما در حمایت از کارگران ایرانی ، هماهنگ است ؟ آیا در کشوری مثل ایران ، کمبود پسته داشته ایم که برای خشنودی دل آمریکایی ها ازآن کشور واردات پسته انجام داده شده است ؟

5: چگونه می شود وزیری را برای وزارت مهم صنعت و معدن انتخاب کرد که که هنوز آثار سو مدیریت ایشان بر صنعت خوردو از دهه هفتاد ، سالانه چان هزاران ایرانی را در جاده های کشور می گیرید؟ وزیری که آثار تفکر خودباختگی در مقبال غرب از اظهارات نپخته مثل بسته بندی برنج ایرانی و .. فقط باعث بی اعتباری در بین اهالی صنعت شده است ؟!!!

6:جناب دکتر روحانی ، آیا شایسته سالاری در انتخاب مدیران ، نمونه اش همان رییس سابق میراث فرهنگی تان و آن ماجرای کذایی شیردال!!! تقلبی نبود که بعد از مدتی کوتاه از شروع دولت جابجا کرده اید ؟

7: جناب دکتر روحانی ، سوال پرسیدن ازماجرای توافق نامه ی ژنو و مانور کذایی پیروزی بعد از آن ! چرا ذهن منتقدان دولت شما را یاد ماجرای هلوکاست و سوال پرسیدن و پیگرد های بعد از آن میاندازد ؟ این بود حق انتقاد در در دولت شما ؟

8: چرا برنامه ی وعده های صد روزه شما به یکبارگی رنگ باخت ! و تبدیل شد به یکسری حرف ها و حدیث های فراوانی که هر انسانی را به یاد وعده های سر خرمن بعضی ها در اوایل فصل کاشت می اندازد ؟

9: وعده ی انتخاباتی شما درباره ی یارانه ها چه بود که ملت شما را با نه 73 میلیونی خود یاری نکردند ؟ چرا در دولت شما یک فکر واحد اقتصادی برای حل مشکلات اقتصادی کشور وجود ندارد ؟

10 : به راستی کاسبان واقعی تحریم چه کسانی هستند ؟ اگر این تحریم ها برای دیگران آب نداشت ! ولی برای شما و حامیان شما در بدست آوردن پیروزی در انتخابات با رای شکننده ی 50.7 درصدی ، نان نداشت ؟

11:ارتباط خانوادگی برخی از مدیران شما با دلالان وارد کننده ی بنزین و رسانه های زنجیره ایی و شخص رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و از همه مهم تر شخص وزیر نفت در نابودی تولید ملی بنزین با کیفیت در پتروشیمی ها چیست ؟

12: جناب حجت السلام حسن روحانی ، آیا آن زمانی که شما در قبل و اوایل انقلاب ، بر روی منبر می نشستید ! احساس یک طرفه بودن سخنرانی هایتان بر روی منبر می داشتید که این گونه در این روز ها از منبر با عنوان رسانه ایی یک طرفه یاد می کنید ؟

13: رئیس جمهور محترم ، تا چه زمانی برای پوشاندن ضعف ها و ناتوانی های دولت خود، دست به سیاه نمایی برعلیه دولت قبل از خودتان خواهید زد ؟ آیا فکر می کنید مردم منتظر بودن کسی بیاید و دم از بدختی ها بزند و راه حلی ارایه ننماید ؟ آیا شما و هم فکرانتان ، فکر می کنید مردم به این وضع راضی خواهند بود ؟

14:جناب دکتر روحانی ، نویسنده های سخنرانی های شما ، آیا از شاگردان مکتب تقی زاده ها و ملکم ها و سروش ها هستند که در سخنرانی هایتان ، انسان را با مفاهیم فلسفه ی غربی و اومانیسمی و ... سعی در تغییر اذهان مردم از تفکرات اسلامی می کنند ؟ چرا شما باید متود غربی را با نام نام چهانی نام ببرید ؟ آیا می شود با همین روش علوم اسلامی را گسترش داد ؟

15 :آیا با اخراج دانشجویان ایرانی از اروپا ، عزت پاسپورت های ما بالا رفته است؟ چرا وزارت خارجه تاکنون کاری جدی برای این امر نکرده است ؟

16 : آیا تفکرات شما و حامی اصلی و پدر معنوی دولت شما ، همان مدافع تفکری نبود که باعث شد جنگ تحمیلی به جای 4 سال به 8 سال طول بیانجامد ؟



17:به نظر شخص حضرت عالی ، عملکرد دولت شما در بارش برف سنگین زمستان 92 که منجبر به کشته شدن تعدادی از هم وطنان و خسارت مادی و محاصره شدن مردم در برف سرما در مازنداران و گیلان و همچنین سیل امسال این استان ها ، مثبت بوده است ؟ که ناچار شدید با اکراه و سختی و نه از روی قدردانی !!! از سپاه و بسیج ، به دلیل کمک رسانی به مردم در سرما، تشکر کنید ؟

چرا معاون اول دولت شما ، چند روز بعد عذر خواهی شما را بخاطر توزیع افتضاح سبدکالا در زمستان و دهه فجر 92 را به نوعی با گفتن حرف های انحرافی ، تضعیف کرد ؟ دلیل خاصی داشت ؟!!!

18 : آیا دولت شما در سیاست خارجی برنامه  ی مدون داشت که اکنون تمام سعی خود را می کند تا یک توافقی هر جند ضعیف با طرف های غربی بدست بیاورد ؟ آیا این گونه عمل کردن در سیاست خارجی ، از بین بردن منافع جمهوری اسلامی را در پی ندارد ؟

19 : چرا برای جبران کاستی ها در سیاست خارجی ، از رهبری و راضی نشان دادن ایشان استفاده می کنید ؟ در کجای سخنان معظم له که بارها از بدبینی به غربی ها سخن فرمودند ، شما استناد می کنید ؟ چرا در بین مردم جنین شایعاتی توسط حامیان شما پخش می شود ؟

20: چرا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت شما ، قبل از دیدن یک مستند !!!! حکم به تکفیر و تکذیب آن را می دهد ؟ مگر نبود ادعای شما و یاران شما مبنی بر این که باید ممیزی ها توسط خود مردم انجام بشود ؟ چرا دوگانه برخورد می کنید ؟

عدم حضور رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب تهران و ارتباط آن با کتاب های ضد اسلامی حاضر در نمایشگاه را چگونه توجیه می کنید ؟

21: چگونه می شود که رهبری معظم انقلاب ، فرهنگ را و اولیوت بندی آن را بالاتر از مسائل اقتصادی می شمارند ولی وزیر ارشاد دولت شما حرف از فرهنگی بر پایه اقتصاد می زنند ؟ آیا می شود خلاف سخنان رهبری حرف زد و عمل کرد و آن گاه بیاییم در جلوی رسانه دم از اطاعت از رهبری بزنیم ؟

22:جناب دکتر حسن روحانی ، چرا برخی ها با استفاده از هوای دولت شما ، دوباره سعی می کنند با طرح مباحثی همچون شواری رهبری ! خواب های شوم و بی تبیری را در سر می پرانند ؟ موضع حضرت عالی چیست ؟

23:دولت تدبیر و امید ، چرا بجای زنده کردن شعار ما می توانیم ، که شعار امام راحل (ره) بود، بر طبل نمی توانیم می کوبد ؟ این بود وعده ساختن ایرانی آباد ؟

24:ماجرای رانت 650 میلیون یورویی در دولت شما که وعده مبارزه با رانت خواری ویژه داده بودید در سال اول دولتان نشانه چیست ؟ چرا کسی نمی تواند ماجرای قرار داد کرسنت را پیگیری کند ؟

25: دکتر حسن روحانی ، ساده زیستی مسئولان در دولت شما چه جایگاهی دارد ؟ آیا می توانید به مردم بگویید که زندگی شخصی شما حداقل با زندگی متوسط مردم برابر است ؟

26:چند استاد دانشگاه تا کنون توانستند از قرار داد ژنو دفاع کنند ؟ چرا این قرار داد در بین نبخگان جایی برای دفاع ندارد ؟ علت این همه پنهان کاری چیست ؟ علت تهدید های مکرر آمریکا بعد از قرار داد ژنو علیه ایران اسلامی چیست ؟


27: علت رایگان بودن هزینه پیامک های تبریک نوروزی شما به میلیون ها ایرانی و هزینه گزاف ، از سوی اپراتور های تلفن همراه و مجوز افزایش تعرفه از طرف دولت یازدهم چیست ؟

28: ارتباط طرح مباحثی همچون بهشت زورکی و ماهواره !!! برای انحراف افکار عمومی از مسائل اقتصادی چگونه است ؟ اثرات فرهنگی اجتماعی این بحث ها چه پیامدهایی برای کشور خواهد داشت ؟

29: چرا دولت یازدهم در ابتدای کار با لجبازی مثال زدنی خود، طرح فروش نفت که توسط وزیر نفت دولت دهم بخوبی در حال اجرا بود متوقف و سپس بر طبل تاثیر تحریم های نفتی زد ؟

30: ناتوانی دولت شما در تحقق وعده های خود، چه اثر سویی را بر میزان مشارکت مردم در انتخابات های آینده خواهد گذاشت ؟ آیا تجربه ی مشارکت پایین مردم در زمان دولت سازندگی آقای هاشمی رفسنجانی را تکرار می کنید ؟؟؟ آیا خاطره ی مشکلات اقتصادی زمان سازندگی برای مردم تداعی خواهد شد ؟

31: ارتباط بی شناسنامه خواندن منتقدان از سوی شما با میزان پایبندی دولت شما به اخلاق رسانه ایی و فردی چقدر است ؟

32:ریاست محترم جمهور ، شما که سوالات بنده را انتقاد نمی دانید ؟ باتشکر...

همین....

...............................................................

بازتاب این مطلب در سایت های زیر:

راهکارنیوز

افسران

دولت بهار

روایت نو

نظرات  (۳۴)

سوال های زیبا
که جواب هایی دارند
بس زیبا تر...
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام   سئوالای بی جواب  که  میگن  همینن دیگه  ...شما هنوز نمیدونید  دولت  راستگویان  تنها  کاری که  بلد  نیست  پاسخگوییه ؟؟ بی صوااااد الااااف  بی کاااار  

پاسخ:
سلام
چی بگم؟
بی سوادم آرزوست...
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۲ محمد جواد سالم
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

استفاده کردیم از مطالب برادر...لطفا مطالبتون رو برامون ارسال کنید
info@p313.ir
p313.ir
یاحق
پاسخ:
سلام
ممنون
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۲۴ امیر رضا رضایی
سلام.دوست عزیز اگه با پیوند موافقی من با اسم
"لذت وبگردی" لینک کن با ادرس http://kokooja.blog.ir
و خبرم کن تا لینکت کنم.ممنون
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۲۵ نیما انصاری
سلام دوست عزیزم
عید شما هم مبارک باشه

پاسخ:
همچنین...
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۰ علیرضا همتی فارسانی

سلام

استفاده کردیم  خیلی خوب بود

ممنون

پاسخ:
سلام
ممنونم
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۷ محرم سرباز کوچولو
ترسم که بر سنگ قبرم چنین بنویسند
او هم جمال یوسف زهرا ندید و رفت!!!
وای برمن!!!
التماس دعای آدم شدن دارم شاید اینطوری گامی در جهت فرج برداشته باشم!!!
منتظر حضور شما در وبگاهم هستم

  واما در مورد پستتون سوالهایی که تا ظهور امام زمان (عج) بی پاسخ خواهند ماند با این وضع!!!
سلام
متنتون عالی بود
دورد بر روحانی با ایمان و معتقد و انقلابی
 ولی نه برحسن روحانی
پاسخ:
سلام
ار لحاظ درود:))))
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۲ مرتضی معادی
به قول فامیل دور : من دیگه حرفی ندارم .
پاسخ:
!!!!!
سلام مومن !

شما دعوتین به محفلی از رندان ....


این بار با مطالبی با عنوان :
و باز شدیم مشغول ...
(اندر احوالات جام جهانی )

منتظرتون هستیم 

۲۳ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۳ یاران باران
سلام مطلبتونو تو وبلاگم و کلوپ کزاشتم دوست داشتید  لینک کمیند ممنون
پاسخ:
سلام
تشکر
سلام
سوالهای بسیار جالبی بود!!!
پاسخ:
سلام
ممنون
۲۸ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۱ سجاد نوجوان
با عرض سلام و خسته نباشید
 

من دیگه از چند ماه پیش که دولت اعتدال روی کار اومده و دولت بی مهری که با تقلب اومده بود سر کار رفت دیگه راحت میخوابم، نمیدونم دیگه چطور میتوان به این تندروهایی که الکی دلواپسن بفهمونیم که بابا دولت راستگویان اومده دیگه دلواپسی برای چی؟
دیگه بار روانی تورم به مردم وارد نمیشه!!!
دیگه نمایندگان ملت که هیچ حتی خود مردم محرم حکومت شدند!!!
بابا دزدی 3000 میلیاردی دیگه تموم شد و الان با رانت 3000 میلیاردی میتونی اجناس وارد کنی و به اقتصاد مملکتت کمک کنی!!!
دیگه کسی بیکاری نیست و امارهایی که وزرا و رئیس دولت میگه دیگه باهم منافات نداره!!!
بابا دیگه بی حساب کسی از بانک مرکزی قرض نمیکنه!!!
دیگه کسی دیگه به مسکن مهر ببخشید مسکن اجتماعی نیاز نداره!!!
دیگه باز بودن فضای انتقاد دیگه خداییش یه سجده شکر میخواد!!!

ببخشید یادم رفت که بگم بابا دیگه اون کسی که مردم به خیابان ها ریخت و تقلب در انتخابات داشت و نظام و کشور تا حد فروپاشی برد دیگه رفت و باید گذشته رو فراموش کنیم-احمدی نژاد و طرفدارانش را میگما اشتباه فکر نکن تو این دولت انتقاد میشه کرد و کسی تخطئه نمیشه و بیسواد بهش نمیگن
پاسخ:
سلام
!!!!
ممنون
 سلام بصیر
ابتکاری برای رهایی ا ز بحران فرنگی!
به روز هستیم
یا علی
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۶ باران (رازی در منتهیٰ الیه مشرق)

سلام و ادب.

امروز توی برنامهٔ شناسنامه، جناب مجری یه سؤال قشنگ پرسید و جناب نوبخت یه جواب عجیب داد.

لطفاً تشریف بیارید به "رازی در منتهیٰ الیه مشرق" و برداشت خودتون رو در این باره بنویسید.

۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۳:۵۱ آیات نورانی
سلام
شما دعوتید به "معجون ایمان و کفر" در آیات نورانی

http://ayatenoorani.blog.ir/1393/03/31/iman-va-kofr

موفق باشید
سلام
سری پوستر شماره 2- بیضاء
با محوریت شهید بزرگوار شهید بیضایی
منتشر شد

ــــقَــــلَــــمـــــــــــــــــــ
دات بلاگ دات آی آر



galam.blog.ir
سلام حلول ماه بندگی و مناجات های سحر مبارک ماهی که شاه و گدا پاک و گناهکار همه سر یه سفره میشینن ......
در این ماه برای هم دعا کنیم تا ان شالا براورده بشه .....
شما رو برای خواندن داستان کوتاه اما زیبایی دعوت میکنم .....امیدوارم این جمله از ذهن کسی پاک نشه کار خوبه خدا درست کنه سلطان محمود خر کیه؟؟؟؟؟
یاعلی
سلام مومن

شما دعوتین به محفلی از رندان ....
منتظرتون هستیم 

این بار با مطالبی با عنوان :

آنان که ماندن مجنون نبودن ...
دنیا خودت را آماده کن ....
دعایی مهمتر از تعجیل ظهور امام عصر ...
توصیه حاج آقا دولابی برای ماه مبارک رمضان

http://nishtar.ir/

التماس دعای شهادت و شفاعت بی بی

بسم الله الرحمن الرحیم

سلامی گرم به تمامی حق جویان !

این وبلاگ بنا دارد که در حد توانایی خود گوشه ای از دلواپسی های موجود در زمینه های مختلف را اطلاع رسانی کند تا شاید به گوش مسئولین کشور رسیده شوند .

اینجا مکانی است برای شنیدن تحلیل های مختلفِ صاحب نظران در موضوعات مختلف...

مکانی برای اطلاع از دغدغه هایی که در میان رجل سیاسی ما علمداری ندارند...

و دلواپسی هایی که به قلم تحریر کشیده خواهند شد

اگر قصد دارید با ما همکاری داشته باشید ، یا علی ....

با لینک کردن ما در جهت تجمیع نیروی جبهه ی انقلاب ، قدمی بردارید...

www.delvapasan.blogfa.com

۱۲ تیر ۹۳ ، ۰۰:۲۸ باران (رازی در منتهیٰ الیه مشرق)

سلام و عرض ادب و آرزوی قبولی طاعات و عبادات.

جریان دستور جدید به حراست دانشگاه آزاد دربارهٔ پوشش دانشجویان، چند روزه سر و صدا ایجاد کرده.

واقعاً آیا این دستور نادرسته؟

اگر از دیدگاه‎‎هایتان برای تکمیل مباحث بهرهمندم سازید سپاسگزار خواهم بود.

یا علی.

۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۲:۵۷ سلام بصیر
 سلام بصیر
التماس دعا در این ایام پر فضیلت
یا مولا علی
پاسخ:
سلام
همچنین
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۸:۴۷ سید پارسا
سلام
با پستی بسیار مهم به روزم
خواهشا سر بزنید و نظر بدهید
دوباره مداحی که از مداحی سو استفاده کرده است
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۲ فانوس جزیره
سلام علیکم
دعوتید به دیدن رایگان فیلم
اینجا شهر دیگریست

راجع به غربت دو روز آخر زندگی امیر المومنین علی (علیه السلام)

به کارگردانی: احمدرضا گرشاسبی
با حضور عوامل فیلم و اهل قلم

اطلاع بیشتر:
azf06.blog.ir

بزرگوار می توانید با دوستان و خانواده خود تشریف بیاورید.
لطفا رسانه باشید و به دوستانتان اطلاع دهید
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۸:۰۹ (شهیدان راه حق)
ماه مبارک آمد، ای دوستان بشارت

کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت

آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز

باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت

طاعاتتون قبول باشه

۱۶ تیر ۹۳ ، ۰۳:۳۰ سرباز سایبری امام زمان
سلام بعد از 6ماه دوری با مطلبی تحت عنوان نماند از سایر معاصی منکری که نکرد و مسکری که نخورد بروز هستم.خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید .
یا علی مدد

۱۶ تیر ۹۳ ، ۰۳:۳۱ سرباز سایبری امام زمان
سلام بعد از 6ماه دوری با مطلبی تحت عنوان نماند از سایر معاصی منکری که نکرد و مسکری که نخورد بروز هستم.خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید .
یا علی مدد
۲۰ تیر ۹۳ ، ۲۱:۵۸ تجمع عفاف و حجاب
در پی تلاش‌های صورت گرفته توسط حوزه علمیه آیت‌الله ایروانی مجوز برگزاری تجمع احیای فرهنگ حجاب و عفاف بیست و یکم تیرماه مصادف با روز ملی حجاب و عفاف توسط استانداری تهران صادر شد. این تجمع قرار است ساعت 17:30 شنبه، 21 تیرماه مقابل درب اصلی پارک ملت برگزار شود.

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/324772/%D9%85%D8%AC%D9%88%D8%B2-%D8%AA%D8%AC%D9%85%D8%B9-%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%B9%D9%81%D8%A7%D9%81-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%AF%D8%B3%D9%86%D8%AF
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۴ حقایق را بیابید
به نام خدا
سلام
کجایی خبری ازت نیست؟
نماز روزه هات هم قبول باشه یادت نره ما رو دعا کنی
پاسخ:
سلام
هستم! ولی نیستم
محتاجیم به دعای خیر
سلام
قلمتون استوار
التماس دعا در این شب عزیز
پاسخ:
ممنون، محتاجیم...
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۴۵ ........ قاسمیان
سلام استفاده نمودیم
پاسخ:
سلام
ممنون
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۴۷ ........ قاسمیان
سلام خدا قوت
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۶ نسیمی از بهشت

سلام دوست گرامی

لینک سایت ما در پیوندهای شما دیده نشده

لطفا بگید با چه نامی لینک کردید.

یاعلی

پاسخ:
درست شد!
سلام من آدم سیاسی ای نیستم ولی انصاف حکم میکنه که اجازه بدیم  دوره چهارساله ریاستشون تموم بشه بعد سوالات این چنینی بپرسیم ،
شما که هشت سال ریاست احمدی نژاد رو تحمل کردین ! حالا این چهار سال هم روش ،


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی