فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

نماد یا قاتل؟

شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۹ ب.ظ

نجفی،همسر دوم اش را با ضرب گلوله کشت! شاید بگویید این خبر هم در کنار سایر خبرهای قتل است!اما نه! باید از تصویرش شروع کرد!خود در کنار عشق باز یبا معشوق مقتول مرحومش! البته به مانند استاد پرویز پرستویی..!باید عکس نجفی را در کنار یک چهره مذهبی میگذاشتم و میگفتم مردم خودتان قضاوت کنید..!آه یادتان آمد؟ حالتان بهم خورد؟ دیدید عکس مدیر جوان شبکه سه با کاپشن بهاره احمدینژادی را در کنار فردوسی پور سه تیغ کرده کت و شلواری و روغن به مو مالیده گذاشته بود؟ چقدر مضحک..!؟

تازه یکسال ازدواج کرده بودند،نجفی از دولت موسوی تا خاتمی و روحانی وزیر و معاون و مدیر ارشد بود!وزیر آموزش بود ،خودش به تنهایی 230 بود! شورای شهر که رفت،دشمنی خود را با حماسه نهم دی و نام گذاری میداینی نشان داد، در وزارت علوم و  قضیه بورسیه ها چه تهمت ها که به دانشجویان نزد،قلیان کشی که کارش بود،کت شیک میپوشید وشهردار که شد، میخواست تهران را برای زنان امن و آرام کند! نجفی،نماد مدیران تکنوکرات لیبرال اصلاحات بود،نجفی قبل از این نماد،نماد عکس ها دروغین انیستاگرامی است! تصاویری که دو زوج مثلا خوشبخت را نشان میدهند،نماد تزویر مجازی و پز دادن های اینستاگرامی ..،این حقیقت اکثر این تصاویر بود،باورتان میشود؟ به یکسال نرسیده بود که زن جوانش برای حفظ آبرو از درج  خبری،فسادی و چیزی را با مشت و لگد نوازش میداد،عجب دنیایی است خدا..

نجفی نماد است،نجفی به مانند هم قطاران آمریکایی کت و شلوار پوشیده و کروات زده ای که آدم میشکند،زن کتک میزنند،اما همیشه نماینده ازادی زنان و حقوق بشر اند، بود..

اصلا مگر میشود؟ مگر نه اینکه زنان چادری همیشه در سریال های ایرانی بدبخت و دزد و حسود وبی سواد اند؟ مگر نه اینکه،مردان مذهبی ها بی عقل و تند و احساسی ریاکار و کثیف و حمام نرفته ..؟ چه شد پس؟ نجفی نماد است،از جنس همان دولتمردان اصلاحات،از جنس همان خاتمی،از جنس رقص و کنسرت و آواز،حالتان بهم نخورد از این سیاسی نویسی درباره یک قتل خانوادگی؟ همه این نوشته ها،نمایش محصول منطق بی منطقی جریان لیبرال سکولار اصلاحات است،چه عرض کنم؟ خودم هم در این شب عزیز لیالی قدر،بالا آوردم..

از هر دستی که بگیری،از همان دست..

همین!


نظرات  (۲)

۱۲ خرداد ۹۸ ، ۰۱:۳۴ پژوهش های حقوق و ادیان (بانک صهیونیسم)
100 درصد جانب دارانه بود
اما لازم بود...
۱۶ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۲۴ املاک بیستون

سلام تمایل به تبادل لینک دارید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی