فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

مرد پشت صحنه،از هدایت ترورها و قتلها تا فتنه ها...

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۲۳ ب.ظ

در مسجد جوزستان،تفسیر قرآن میگفت،نزدیک انقلاب بازداشت شد و قبل از انقلاب!آزاد و رفت فرانسه و در کنار امام قرار گرفت.

قرآن را با محور مبارزاتی و ..تفسیر به رای میکرد!شهید مطهری و بهشتی بارها اعتراض کردند!ساواک هم سید محمد موسوی خوئینی ها را به جرم ارتباط با مجاهدین خلق بازداشت کرده بود!دقیقا زمانی که سازمان مارکسیست و تغییر عقیده داده بود!

خوئینی ها،بارها مطهری وشهید مفتح را به دلیل تدریس در دانشگاه در زمان شاه،سرزنش میکرد!در جلسات تفسیرش،از عباس عبدی و ملکی،میرداماد وپیمان و خالقی(اصلاحطلبانی که بعد از انقلاب سفارت آمریکا را اشغال نمودند) و..تا گودرزی طلبه ای جوان(رهبر گروهک فرقان) شرکت میکردند!

حتی یکبار خوئینی ها،مطهری را مصداق و یصدون عن سبیل الله نامید و گودرزی و دوستانش تحت تاثیر افکار او شدند! عطریانفرمیگفت گوردزی 20 سالش بود تفسیرات مبارزاتی از قرآن میکرد..! بعدا استاد مطهری و مفتح وسپهد قرنی را ترور و شهید نمودند،ولی ترور هاشمی رفسنجانی نافرجام ماند!

صباغیان،گروهک فرقان را نتیجه جلسات جوزستان و افکار شبه مارکسیستی موسوی خوئینی ها،میدانست!فرقان با مجاهدین خلق ارتباط داشتند وتا زمان دستگیری اعضا بازوی نظامی انها بودند..

قبل از انقلاب وقتی بازداشت بود،ملکی با همکاری مردم پول جمع کرد و برای خانواده او خانه ای خرید!بعد انقلاب،خوئینی ها،خانه را فرخت و به خانه باغ بزرگ و نجومی یکی از درباریان شاه انتقال داد و ساکن شد!

ناطق نوری میگفت در دادگاه از متمهان گروهک فرقان سوال کردم چگونه به نتیجه رسیدید که استاد مطهری را ترور کنید که انها گفتند ما تحت تاثیر جلسات مسجد جوزستان خوئینی ها قرار گرفتیم و عمل کردیم!

وقتی قرار شد سفارت آمریکا،گرفته شود،انجمن اسلامی مخالفت نمود،قرار شد با امام ره مشورت شود،ولی عده ای از دانشجویان با خوئینی ها مشورت میکنند،موسوی میدانست که امام مخالف است ولی خواست امام را در عمل انجام شده قرار دهد!سفارت که اشغال شد،امام دستور داد تا تمام اسناد افشا شود!ولی سند ارتباط بنی صدر با سفارت که جز اسناد امحا شده نبود و کاملا سالم بدست میاید!!! با دستور خوئینی افشا نمی شود!ولی در عوض خوئینی به دانشجوها میگوید بگردند تا سندی علیه شهید بهشتی پیدا کنند که ناکام میماند!

وقتی که شورای نگهبان نبود!خوئینی ها از طرف امام مامور بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات اولین دوره ریاست جمهوری شد!او درحالی که ارتباط بنی صدر با جاسوسان آمریکایی را میدانست،بنی صدر را تایید صلاحیت نمود..!وقتی شهید بهشتی به رد صلاحیت جلال الدین فارسی اعتراض کرد،موسوی خوئینی ها او را افغانی نامید..

رجایی و باهنر که در انفجار شهید شدند،پرونده متهمین که برخی چهره های سرشناس چپ و اصلاحطلب در بین شان بود به جریان افتاد،با شهادت قدوسی و رازینی و برکناری لاجوردی از دادستانی انقلاب،موسوی خوئینی ها،شد دادستان کل کشور!تقی محمدی همدست کشمیری،در زندان،به صورت مشکوک کشته شد!خوئینی ها گفت خودم بازجویی ها را ادامه میدهم ولی هیچگاه جزییات پرونده را به وزیر دادگستری و آقای اردبیلی رئیس شورای قضایی به صراحت بیان نمیکرد!دوستانش در مجاهدین انقلاب،میگفتند پرونده را مختومه اعلام کن!ولی 62 نفر از نمایندگان به امام نامه نوشتند که پرونده پیگیری شود!از آن طرف 61 نفر از وزیران کابینه میرحسین موسوی و نمایندگان و..به امام نامه نوشتند پرونده مختومه شود و متهمین بی گناه اند!بسیار مواظب بهزاد نبوی بود که مبادا اتهامش ثابت شود...!

مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی در حضور امام خمینی با دادستان کل یعنی خوئینی ها ودادستان انقلاب وقت تهران سید ابراهیم رئیسی را جلسه میگذارد!خوئینی ها اعترافات متهمین حتی برای انها که کیفر خواست صادر شده (جرم اثبات شده)را انکار میکند و میگوید پرونده چیزی ندارد!ولی رئیسی به اردبیلی میگوید با نظر خوئینی ها مخالف است و جرم برخی ثابت و اعتراف کردند! ولی محمد موسوی خوئینی ها اصرارش را ادامه میدهد !

محمد موسوی خوئینی ها

بعدا خوئینی ها به رئیسی دستور میدهد که مختومه شدن پرونده را به رسانه ها اعلام نماید...

اما رئیسی زیر بار نمی رود و خوئینی ها با نامه به امام و رسانه ها اعلام میکند که پرونده انفجار نخست وزیری مختومه است!

بهزاد نبوی از متهمین اصلی پرونده که وزیر صنایع دولت میرحسین بود میگفت هر وقت دولت میخواهد کار کند یکی عده ای از مردم را بازداشت و کشور را به آشوب میکشند!

امام ره،خوئینی ها را نمی شناخت و او به پیشنهاد مرحوم منتظری و..دادستان کل کشور شد! امام گفته بود:من ایشان را نمی‌شناسم، ولی افرادی که مورد اعتماد من هستند به من گفتند...(نقل به مضمون)

 قطعنامه 598 که پذیرفته شد،نیروهای ایرانی از جبهه ها عقب رفتند،مجاهدین خلق باعملیات فروغ جاویدان به کشور حمله کردند،گروهک هایشان که قبلا در عملیات های مسلحانه بازداشت و زندانی شده بودند،در زندانهای شهرهای مختلف،دست به شورش زدند و قصد فرار و اخلال در داخل کشور را برعهده گرفتند،آنهایی که در شورش نبودند بعدها آزاد شدند،وانهایی که شورشی بودند دوباره محاکمه شدند و تعدادی نیز محکوم به اعدام شدند،موسوی خوئینی ها در جایی گفته بود بالاتررفتن تعداد اعدام اینها(بخوانید دوستان و همفکران سابقش)نشان قدرت نظام و..است(نقل به مضمون)!

حکم اعدام که در فتوای منتظری،جایز بود،بعدها صدای خودش را درآورد!چرا که برادر دامادش مهدی هاشمی نیز بر اساس همین،به جرم قتل و آدم ربایی اعدام شده بود!!

بعد فوت امام خمینی،در جلسه خبرگان اکثریت اعضا به رهبری آیت الله خامنه ای رای دادند!ولی خوئینی ها،نه خودش رای داد و نمی خواست ایت الله باریک بین که بقل دستش نشسته بود قیام کند و رای دهد!

از این که رهبری جدید،او را رئیس قوه قضاییه نکرده بود نارحت بود،هاشمی رفسنجانی در خاطراتش به ان اشاره کرده بود!رهبری خواست کاری در بیت به او بدهد ولی قبول نکرده بود!بجایش هاشمی که رئیس جمهور شده بود،به او شغلی داد!!!

میگفت رهبری بهترین فرد انتخاب شده است!ولی شاید مملکت را به سمت آمریکا ببرد!

وقتی درنهاد ریاست جمهوری کار تحقیقاتی میکرد!تعداد 400 تا 500 نفر را با بورسیه دولتی به اروپا فرستاد،اینها زمانی که برگشتند همگی از مسئولین دولت خاتمی شدند!

موسوی خوئینی ها،باکمک عبدی،شاگردش، روزنامه سلام را راه انداخت که برای خودش تریبون جناح چپ بود!در زمان خاتمی،قتلهای زنجیره اتفاق افتاد،اسم سعید امامی را به عنوان عامل اصلی قتلها باب کردند!خود امامی که به صورت مشکوک کشته شد،چند روز بعدش در جریان طرح اصلاح قانون مطبوعات درمجلس(نظارت بر مطبوعات به دلیل رشد قارچی روزنامه های زنجیره ای چپ،حمله به مقدسات،بعد از تعطیلی یکی،دوباره با همان کادر تحریریه روزنامه با نام دیگری منتشر میکردند)، روزنامه سلام، سند جعلی از وزرات اطلاعات منتشر کرد که میگفتند این قانون به پیشنهاد امامی بوده!سلام که توقیف شد،تعدادی از دانشجوها؛به تحریک خوئینی ها،وباقی دوستان اصلاحطلب و دولتی اش مثل تاج زاده و موسوی لاری تجمع اعتراضی کردند،یک مامور پلیس را به گروگان گرفتند و داستان آشوب و فتنه تیر 78 شروع شد با درایت رهبری و مردم در راهپیمایی23 تیر جمع شد!

به غیر از دادستان ،از شاکیان خصوصی ،میتوان احمدی نژاد و.. را نام برد!خوئینی ها،که دبیرکل مجمع روحانیون مبارز بود،از کسانی بود که در انتخابات 88،میرحسین موسوی را بعد از بیست سال سکوت وادار به حضور کرد و خاتمی را مجبور به انصراف!دو روز قبل از انتخابات88،موضوع تقلب را پیش کشید!فردای سخنان تاریخی رهبری در نماز جمعه 29 خرداد،به منظور شکستن فصل الخطاب بودن رهبری،راهپیمایی و اغتشاش را دوباره کلید زد!خوئینی ها،در کلاس درسش در دانشگاه آزاد گفته بود از اول هم ولایت مطلقه فقیه را قبول نداشتیم ولی رویمان نمیشد با امام مخالفت کنیم..!

میگفت باید با بهانه تقلب و آشوب ،رهبری را وادار به تسلیم نمائیم...!خوئینی ها،کسی بود که روزی تضعیف فردی مثل بنی صدر راهم تضعیف نظام میدانست!

وقتی که برای اولین بار اسناد ویکی لیکس افشا شد،نام سید محمد خوئینی ها،به عنوان رابط شوروی و جاسوس در ایران افشا میشود!اوآموزش هایش را درآلمان شرقی تا یمن جنوبی گذارانده بوده است!در کتاب شنود اشباح هم در دوران اصلاحات به نفوذی بودن او اشاره شده بود که وزارت فرهنگ خاتمی،تمامی کتب چاپ شده را از بازارنشر جمع آوری نمود!

خوئینی ها که از عاملین اصلی قطع ارتباط با آمریکا بود،بعد از فتنه88،در جمعی گفته بود نباید قطع رابطه با آمریکا یک معضل باشد!

خوئینی ها،همیشه مرد پشت صحنه جریان اصلاحات بوده است...

همین...! 

عضویت در کانال:

https://t.me/joinchat/AjzDWTuoHYOXY5tQ3IHuyA

نظرات  (۱)

۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۳۵ رفاقت به سبک شهید
طیب الله واقعا عالی و جامع !
ولی نمیدونم چرا میترسم ... بازی تازه ای که جناب احمدی نژاد انداختن
پاسخ:
سلام
ممنون
توکل برخدا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی