فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

میگویند ما با این کارها میخواهیم جذب بکنیم!چه کسی را جذب بکنید؟

هر دو لبه ی یک قیچی هستند! شاید  نیت خیر باشد،عملش اما شر است!

پیامبر با زبان قومش با مردم صحبت کرد ولی هم رنگ آنها نشد! نگفت که حالا انها مشرک اند بگذارید پس من هم مثل انها مشروب.. و فساد بکنیم تا احساس دوستی و.. صورت بدیم؟! ایا همچین چیزی بوده؟

عمل کثیف دختری که عمدا عکس های خودش را در اینترنت پخش میکند صدها بار بدتر از دختر بی حجابی است نادانسته در خیابان بی حجابی میکند.

پسر ریش دار حزب اللهی که درهر مکانی و گروهی،لباس اش و تیپش را به رنگ های دیگر تغییر میدهد،معنی اش چیست؟ عرضه ندارد با همان تیپ مذهبی ،دوستان را جذب تفکرات خودش کند؟ مگر آفتاب پرست است؟

خود من بین دختری که به دلیل محیط خانواده و شهر و...بدحجاب است تا دختری که با چادر و عکسهایش! عشوه گری میکند، اولی را انتخاب میکنم!

جنس تقلبی معنا ندارد! بهتراست برخی ها خودشان فریب ندهند!

میگوییم اقا!کروات نماد فرهنگ غربی است! حکم شرعی اش هست،ترویج فرهنگ غرب نباید بشود! میگوید داریم جذب صورت میدیم! حالا ما نخواهیم شما این طور جذب صورت بدید،چه باید بکنیم؟ حالا نمیگویند فلانی هم میخواهد با ما ارتباط برقرار کند،رسم و پوشش ما را پذیرفته ؟!

شرایط ازدواج را سخت تر شده،رسومات غلط در خانواده ها شکل گرفته،موانع ازدواج یکی پس از دیگری بزرگتر میشوند،دست های پنهان در اقتصاد هستند تا جامعه را به سمت انحطاط اخلاقی بکشانند،انگاه یک عده هم این طوری دلبری میکنند!؟

مطمئن باشید دخترانی وپسرانی که در نت و... به هر نحوی دلبری و عشوه گری و جلوه گری میکنند،از بیماری های روانی و ذهنی برخوردارند! حالا نه این که همه شان این طور باشند،البته خیلی کسانی هستند که نا دانسته این کارها را میکنند،ولی این بیشتر یک خوش خیالی مفرط است...!

خدا میداند چقدر جوانان مذهبی،در گرداب این اعمال التقاطی ،گرفتار گناه میشوند...

با این افراد بحث نکنید،بی فایده است،تجربه نشان داده! بیشتر که بحث میکنید اگر کامنت ها را مسدود نکنند(نظرات) ،تازه خیال میکنند که چون خیلی جذاب و شیک اند پس این نظر و بحث صورت گرفته..اینها که خود را به خواب زده اند ،فقط خدا بیدارشان خواهد کرد...

همین...

نظرات  (۱۲)

در پاراگراف آخر، متوجه منظورتون نشدم!
پاسخ:
واضحه...!
احسنت
واقعیت های تلخ جامعه ی ما علی الخصوص قشر مذهبی نما...
پاسخ:
سلام
ممنون
۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۴:۰۴ رفاقت به سبک شهید
خیلی وقت نیست این مسئله که به نام کار فرهنگی وارد دنیای مجازی شدن ولی زدن جاده خاکی
پاسخ:
بله...

میدونین مشکل کجاس مشکل دیر ازدواج کردن در هر صورت  که ۹۰شاید بیشتر خانواده هان که درس خوندن و پول در اوردن و مهم تر جلوه میدن از ازدواج من خودم واقعا الان که نگاه میکنم شاید درس خوندنم ولی  واقعا دوست ندارم کار کنم حتی ولی خوب الان بالاجبار شرکت کردم حالا به غیر از سختی ها دانشجویی واقعا ارزش نداره 
پاسخ:
سلام
بله یکیش مشکل اصلی همینه
یک جریان فراگیر هم شده....
پاسخ:
🤔
اونا فقط راه و گم کردن اگه بیشتر به مسایل اخلاقی قبل دانشگاه پرداخته بشه واقعا تاثیر میزاره ولی متاسفانه کتاب های معارف هم به لحاظ اموزش ضعیفه  و قتی اخلاق اسلامی و کاربردی بهش کم پرداخته میشه اون وقت یه دختر دانشجویه الهیات تهران هم عکس منتشر میکنه از مدارج علمیش این نشون میده  براش مراتب علمیش مهم تر از اخلاق و دینه
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۲ دی ۹۶ ، ۱۶:۱۱ محب المهدی
باتشکر از سایت خوبتان کاش به جای گلایه بعضی ها  از فیلتر شدن فضای مجازی از رسانه مجازی بومی سروش حمایت بیشتری بشود 
پاسخ:
بله...ممنون
سلام ممنون از سایت خوبتان!!😊😊
پاسخ:
سلام
🌷

با آرایشی ها کاری ندارم ولی دخترای با حجاب حق ندارن صفحه داشته باشن؟؟؟؟ چرا باید اینقدر محروم باشن به خاطر این تعبیر غلط شما از سنگینی و محرومی که خیلیا حجاب برترو دوست ندارن من نمیگم تبلیغ فرهنگ غرب کنن یا با آرایش عکس بزارن ولی دخترای چادریم حق دارن بروز باشن و صفحه داشته باشن محرومی اسمش سنگینی نیست

پاسخ:
چی نوشتیم
جی فهمیدید
و چی نظری دادید..!

با آرایشی ها کاری ندارم ولی دخترای با حجاب حق ندارن صفحه داشته باشن؟؟؟؟ چرا باید اینقدر محروم باشن به خاطر این تعبیر غلط شما از سنگینی و محرومی که خیلیا حجاب برترو دوست ندارن من نمیگم تبلیغ فرهنگ غرب کنن یا با آرایش عکس بزارن ولی دخترای چادریم حق دارن بروز باشن و صفحه داشته باشن محرومی اسمش سنگینی نیست

نظر خاصی ندارم چون یک کلمم نفهمیدم گفتین از دختر چادری و ....منم چادری بودم اومدم ولی بابا من دوازده سالمه ها چرا باید با این چیزا که مال بزرگتراس ذهنمو درگیر کنم

سلام.من تاحدود زیادی با مقالتون موافقم و واقعا معضل مذهبی نماها از بدحجابی های علنی بد تره چون اعتماد مردم به قشر مذهبی از بین می ره.

اما انتقاد من.من خودم یه دختر محجبه چادری هستم و کاملا موافق داشتن صفحه و اکانت های مجازی هستم چون نیاز روز و جزیی از زندگی انسان امروزی هستش ،اما اینکه یه دختر محجبه که می دونه چهره و ژست هاش توی عکس هایی که از خودش آپلود می کنه باعث جلوه گری جنبه زنانه وجودش می شه و کرامت انسانی شو به عنوان یک خانم محترم کم می کنه باید از این کار پرهیز کنه و عکس های مناسبی رو از خودش بذاره.آراسته و شیک اما بدون آرایش و جلوه گری های نامناسب.

مطمئنا خانم ها خودشون به خوبی می تونن عکس مناسب و نامناسب رو از هم تشخیص بدن.

خانما به خاطر حفظ کرامتتون خودتونو گول نزنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی