فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

آیت اللهی که فرمان آشوب به اختیار می داد!

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ب.ظ

قبل از انقلاب،مسجد آتشیها که بعدا شد قبا،را فعال نمود،بعد ازانقلاب شد محفل درس و بحث و...!شیرازی بود!برخلاف چهره اش ،تند بود! سید علی محمد دستغیب،خواهزاده شهید دستغیب و برادر ایت الله علی اصغر دستغیب تولیت حرم شاه چراغ (ع) است.،انقلاب که پیروز شد،با حکم مرحوم منتظری قائم مقام رهبری،شد رئیس دادگاه انقلاب،در تمام ادارات شیراز نفوذ داشت!خود را زیاد به امام ره نزدیک میدانست ولی هیچ حکمی از امام نگرفته بود!بنی صدر که کاندید شد،علی محمد،برایش سنگ تمام گذاشت!

رئیس دادگاه که بود،زمین های مردم را به عناوین واهی مثل ارتباط با شاه وخانها و..،تصرف میکرد!صدای اعتراض مردم درآمده بود!شهید دستغیب هم بسیار از کارهای خواهزاده اش و مسجد قبا،ناراحت بود،کاربجایی رسید که نامه زد به مرحوم مشکینی وتقاضای خلع مسئولیت او را خواست و تهدید کرد اگر علی محمد برکنار نشود،از شیراز میرود!

سید عبدالحسین  دایی او،بدست منافقین که ترور شد،آقای حائری شد امام جمعه،مریدانش میگفتند نماز را پشت سر او بخوانید ولی دوباره در منزل فرادا بخوانید!بعضی اوقات هم نمازجمعه را با آشوب و سردادن شعار بهم میزدند!امام ره که در جماران او را نپذیرفته بود،به روحانیون فشار میاورد که نماز جمعه را کنسل کنند!!!امام ره ،آقای جنتی را فرستادند شیراز برای حل موضوع،ولی علی محمد،جنتی را قبول نکرده..! امام هم دستغیب را احضار و هشدار دادند که دست از این کارها بردارد!نفوذ علی محمد دتسغیب به حدی بود که بعد از شهادت دایی اش،پسر دایی اش را دوسال معطل استخدام معلمی و.. به بهانه عدم شرکت در مسجد قبا نگه میدارند!ولی با با نام دایی و بعد از شهادتش،رای مردم را میگیرد و میشود یکی از 5 نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری !

منتظری که از قائم مقامی عزل شد،بشدت از او حمایت کرد!با دولت هاشمی رفسنجانی زیاد میانه نداشت !از مسائل اقتصادی دولت سازندگی انتقاد میکرد،محمد خاتمی که در سال 76 کاندید شد،از حامیان او بود،دیگر در چشم او همه مشکلات مردم و اقتصاد حل شده بود!در انتخابات مجلس ششم به رد صلاحیت برخی افراد اعتراض کرد، کلا با شورای نگهبان مشکل داشت!قتل های زنجیره ای که اتفاق افتاد، مصطفی موسوی از عناصر اصلاحطلب وزارت اطلاعات،متهم ردیف دوم بود که به حبس ابد محکوم شد،شاگرد و از مریدانش علی محمد دستغیب در مسجد قبا بود...

#فرهنگ_پرواز

شدیدا تحت تاثیر اطرافیانش بود،گاهی دادگاه ویژه،برخی طلاب منحرف را بازداشت میکرد،براساس شنیده هایش!!نامه های بی ادبانه را به رهبری مینوشت!

اولین رساله فقهی عملی اش را سال 87 چاپ کرد!احمدی نژاد،رئیس جمهور کشور را با توهین هایش،نوازش میداد!میرحسین که کاندید شد،به او گفته بود نسبت به علما،مراجع و بخصوص رهبری،اطلاعت پذیری داشته باشد ..!

بعد انتخابات،احمدینژاد که حتی 13 میلیون رای موسوی را قابل احترام دانسته بود،به آن خس و خاشاکش که به اشوب گران گفته بود،گیرمیداد!

بعد از اعلام تقلب گسترده از سوی موسوی و کروبی،علی محمد با پشتیبانی رسانه های اصلاحطلب و اصحاب فتنه،همراهی رادیو اسرائیل و..با بیانیه های متعدد بر طبل آشوب و دروغ تقلب می کوبید!کار بجایی رسید که به نمایندگان خبرگان رهبری نامه نوشته و میگفت چهل میلیون نفر میگویند رای ما کجا رفته است؟!

(برای مشاهده تصویر با کیفیت بالا،بر روی آن کلیک کنید)

و در اجلاسیه شهریور 88،بدون اشاره به قانون شکنی و اغتشاش حامیان موسوی،از خبرگان میخواهد تا با دعوت از موسوی و کروبی،سخنان آنها را بشنود! آنروزها،ریاست خبرگان بر عهده هاشمی رفسنجانی بود..!

 

 

علی محمد دستغیب میگفت مردم دیگر پشتیبان ولایت فقیه نیستند! حتی سخن امام خمینی ره،را طوری تحریف کرد و گفت : اینکه امام گفته پشتبیان ولایت فقیه باشید تا به این انقلاب آسیبی نرسد،یعنی همین که اگر مردم حمایتشان را از این ولایت فقیه برداشتند،دیگر از این ولایت کاری ساخته نیست..! تحریف سخنان امام را طوری بیان مینمود که انسان گاهی به خودش هم شک میکرد...

علی محمد که از سوغات موسوی برای تهران نشیان،خوشش آمده بود،خواست سوغات آشوب و درگیری را به شیراز ببرد!

او در قبال حرمت شکنی عاشورای حسینی 88،که با لطف رسانه ملی 90 درصد تصاویر آن هیچگاه پخش نشد و معلوم نبود اگر میشد چه اتفاقی برای میرحسین و آشوب گران می افتاد ،سکوت محض را اختیار کرد!بعد از حماسه نهم دی 88، و نابودی جریان کف خیابانی فتنه گران،علی محمد بیکار ننشست و در یکسال بعد،در شهریور89،با سخنرانی شدیدی علیه آیت الله خامنه ای،خشم مردم را شعله ور ساخت! مردم به نشانه اعتراض و در قالب دسته های عزاداری شهادت امام علی (ع)،در مقابل مسجد قبای او،تجمع کرده بودند،شاگردان متعصب و تندرو او،با شکسته شیشه های مسجد وانداختن سنگ و اجسام دیگر به طرف مردم از پشت بام مسجد،باعث شدند ده ها نفر از مردم  راهی بیمارستان شوند...!

علی محمد دستغیب،در جلسات درس خود،آیات قرآن و احادیث معصومین را طوری تفسیر میکرد که نظام اسلامی را خائن و ظالم عصر خود معرفی میکرد!اما هیچگاه بیان نمی کرد جماعتی که ادعای تقلب در انتخابات را داشتند چرا حتی یک سند مبنی بر تقلب یازده میلیونی نشان ندادند و مرکز کشور را درگیر هشت ماه آشوب کردند؟

علی محمد هیچگاه از عمل بر ضد رهبری و تضعیف نهاد رهبری دست برنداشت!

او میگفت ولایت فقیه با ولایت مطلقه فقیه گاهی برهم منطبق است مثل زمان امام ره و گاهی هم نیست..!

در واقع استفتای او بدین معنی بود که تمام اختیارات حکومتی زمان رسول الله بیشتر از علی ع بوده!(نه مقام معنوی)یا اختیارات حکومتی حضرت علی بیش از فقیه است!!! امام خمینی این استفتای علی محمد را در زمان حیات خود جواب داده بود و او حرف باطل و غلطی زده بود...

مغلطه او در واقع این بود که علی محمد قبول داشت مقام معنوی امام خمینی پایین از پیامبراسلام(ص) بوده اما پاسخ نمی داد اگر قبول دارید که باید هم داشته باشید،پس چگونه است امام خمینی اختیارات رسول الله داراست ولی رهبری فعلی نباید داشته باشد؟

او و همفکرانش حتی قانون اساسی را هم گاهی قبول دارند و گاهی نه...

کار علی محمد دستغیب بجایی رسیده بود که اعضای خبرگان رهبری،تصمیم به اخراج وی از این مجلس میگرند،ولی وقتی خبر این کار به گوش رهبری میرسد،آقای خامنه ای شدیدا معترض و مخالفت میکند..آیت الله قرباغی از اعضای مجلس خبرگان گفته بود او صلاحیت سخن گفتن درباره کشور و خبرگان را ندارد و بهتر است کمتر به او بپردازیم و به حال خودش رها کنیم...!

از نکات جالب درباره او این بود که مرجعیت علی محمد را اولین بار صدای آمریکا اعلام کرد!از لحاظ سواد دینی وحوزوی بشدت کم سواد بود !حتی در یک اشتباه آشکاردر یکی از بیانیه های سیاسی اش،آیه قرآن <انالله وانا الیه راجعون> را الراجعون نوشته بود...!شبکه سلطنتی پارس،بعد از فحاشی علیه مراجع تقلید،از علی محمد دستغیب به نیکی یاد کرد!کار او بجایی رسیده بود که اخبار شبکه های خارجی و ضد انقلاب از او ،از سایرین زودتر میرسید...!

حتی یکبار هم رادیو اسرائیل از قول او،گفته بود احتمال ترور موسوی و کروبی در حصر توسط ماموران امنیتی هست!

بعد پیروزی روحانی در سال92،در نامه ای به او،خواستار رفع حصر شد،و انتخابات 88 را کودتا بر ضد مردم نامید! باچهار میلیون رای نامیدن رقبای روحانی در مقابل 18 میلیون روحانی(فقط رای جلیلی را بحساب اورده بوده!!!و نه باقی آرای اصولگرایان) توهین های دیگری را نصیب نظام و رهبری و اصل دموکراسی وارد کرد...

در آخر باید گفت،داستان زندگی او،داستان کسانی است که خودشان چیزی ندارند ولی با سو استفاده از نام نیک نزدیکانشان،برای خود بروبیایی درست میکنند و علیه نظام کار میکنند و در آخر با لطف نظام وخویشتن داری مردم به زندگی منافقانه ی خود ادامه میدهند..

کسانی که امام فرموده بود کاری نکنید که دشمنان از شما تعریف کنند...

همین..

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی