فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

 

اولا لازم است بدانید رهبری طبق قانون نمی تواند رئیس جمهور را مستقیما عزل کند!

 عزل رئیس جمهور تنها در سه حالت می تواند امکان پذیر باشد:

یکم: این که مجلس شورای اسلامی رای به عدم کفایت وی دهد و سپس تایید رهبری! دوم: دادگاه دیوان عالی کشور حکم به مجرم بودن و عزل وی دهد و سوم: این که رئیس جمهور به دلیل بیماری و یا غیبت ..دوماه نتواند در محل کارش حضور یابد که خب معاون اول با اجازه رهبری موقتا جانشین وی تا برگزاری انتخابات میشود.

دوما:طبق قانون اساسی،هیچ کسی نمی تواند مجلس شورای اسلامی را منحل کند! درصورت استعفای نمایندگان هم فقط در حوزه های انتخابیه انان،انتخابات میان دوره ای برگزار خواهد شد!

سوما:این که احمدی نژاد گفته باشد که رئیس دستگاه قضا عزل شود! بیشتر یک جبهه گیری است تا یک پیشنهاد!صادق لاریجانی تا چند وقت دیگر ،جایش را به آیت الله ا... از مدیران حوزه علمیه قم خواهد داد! پس فکر نکنید اگر چند روز دیگر مراسم معارفه ایشان برگزار شد بخاطر نامه این اقا بوده باشد!

چهارما: با سه مقدمه بالا باید گفت که احمدی نژاد میخواهد عامل نابسمانی ها و مشکلات را به طور مستقیم رهبری نظام و شخص آیت الله خامنه ای معرفی کند! احمدی نژاد به خوبی میداند که طبق قانون رهبری چه اختیاراتی دارد ولی در نامه خود رهبری را دارای اختیارت گسترده معرفی و سپس پیشنهاد عزل و انتخابات فوری و آزاد میدهد! او میداند که شرایط کشور در سال آینده از نظر اقتصادی و اجتماعی به یک بحران ملی تبدیل شود،پس میخواهد خود را منجی مظلوم جلو دهد و بگوید مردم من این پیشنهاد ها را دادم ولی رهبری گوش نکردند...!

پنجما: اگر بخواهیم نظرات محمود احمدی نژاد بخصوص در دهه هشتاد را در مورد شورای نگهبان و دستگاه قضایی و زندانی سیاسی ردیف کنیم به یک چرخش 180 درجه ای نسبت به امروز خواهیم رسید..!

ششما:عموم طرفدران فعلی احمدی نژاد یا از قشر پایین و کم اطلاع جامعه هستند و یا جوانان ساده دل! او میداند که توپ را در زمین رهبری انداخته است!پس بیخود و بی دلیل نگویید احمدی نژاد با این نامه خواسته توپ را در زمین روحانی بیاندازد!

هفتما:کانال ها و سایت ها و صفحات بهاری،از سال 90 تا امروز،جوری وانمود کرده اند که رهبری درد مردم را نمیداند و یا اگر عذرخواهی هم کرده،بخاطر دولت نیست و بخاطر اشتباهات فردی خود رهبری بوده است! پس منجی احمدی نژاد است!

هشتما:بعد از قضیه خانه نشینی او و همچینین ورود اطلاعات سپاه و دستگیری برخی از اطرافیان مشایی و نیز بازداشت چند رمال مشخص شد چه کانال هایی خبرهای آینده را به بعضی افراد نزدیک او میدهند!

نهم:دولت روحانی،دست به یک فشار اقتصادی سازمان یافته با ورود غیر قابل باور جنس قاچاق و خام فروشی و تاکید بر حفظ برجام زده است تا از رهبری امتیاز بگیرد،از این طرف احمدی نژاد،با این نامه نگاری ها خواسته فشار را بر رهبری بیشتر نماید ولی یادتان باشد که وقتی بعد از انتخابات 96،روحانی که رادیکال تر شده بود و میرفت که حتی خدا را هم بنده نباشد! رهبری از طریق دو کانال خود!یعنی اطلاعات سپاه با دستگیری حسین فریدون و دوم یادآوری ماجراهای بنی صدر و عزل او،چنان فشاری را به حسن روحانی آورد که کمی بیشتر مراعات دو فک بالایی و پایینی خود را بکند و چنین هم شد! که یکی از نتایجش!دلجویی از رئیسی بخاطر تهمت های عجیبش به او ! و دوم قبول ایجاد پیمان های پولی دوجانبه بجای ارزهای یورو و دلار هرچند بصورت محدود!پس آقای احمدی نژاد بداندآیت الله سیدعلی خامنه ای  بازیگر خوبی در سیاست هست!

دهم: چه بخواهیم و چه نخواهیم،از دولت هاشمی تا امروز،استفاده از رمال ها و پیش گو در عالم سیاست ایران،همه گیر شده است! یکی از رمالها به بهاری ها گفته بود آیت الله جنتی در سال 92 یا 96 میمیرد! ویا دیگری پیغام داده بود یکی از بزرگان نظام(که بهاری ها فکر میکردند منظورشان رهبری است) وفات میکند ولی بعدا دیدند هاشمی رفسنجانی بوده است!

ویا حتی محمد جواد ظریف که بعد از اولین خیانت های اوباما در اجرای برجام،به هند رفته و در یکی از معابد مهم بوداییان ،سرنوشت برجام را جویا شده بود!

اینها همه نشان از عدم پختگی و بی ایمانی در بین مشاورانی دارد که محصول دانشگاه های غرب زده علوم انسانی ایران هستند!

خدا عاقبت همه را ختم بخیر گرداند.

همین...!


نظرات  (۲)

تحلیل جالبی بود
متشکر
پاسخ:
سلام
ممنون
جالب بود. 
پاسخ:
سلام
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی