فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

مشکلات هسته ای ! این طوری شروع شد..

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ب.ظ

وقتی در سال اخر مجلس ششم،نماینده اصلاحطلب مجلس،کسی که خودش دارای مدرک فیزیک بود،بعد از جنجال افرینی داعش های وطنی مقیم خارج،گرهک منافقین و افشاگری به زعم خودشان علیه تاسیسات درحال ساخت نطنز و یو سی اف،امد ان تهمت ها را علیه کل نظام و تیم مذاکره کننده هسته ایی ان زمان که مسئولش خود حسن روحانی بود،بیان کرد،هیچ کس فکر نمی کرد این حمله به خودی، اقای شیرزاد،که با واکنش تند مهدی کروبی،رئیس مجلس همراه بود باعث بروز مشکلاتی در کشور شود که امروزه روی پل شکسته شده برجام،نه راه رفت راحت داریم و نه راه برگشت راحت!سبب شود...

شیرزاد در ان نطق جنجالی و وطن فروشانه ی خود،کاری کرد که وقتی حسن روحانی در زمان ریاست جمهوری خود از ان تعبیر به انداختن سنگی در چاه توسط عده ایی  کرد و رسانه اصلاحطلب با تمام وقاحت ان را به اسم دلواپسان زدند!

بعد از ان نطق جنجالی شیرزاد و متهم کردن نظام به کار دیوانه وار و مخفیکاری نوزده ساله !ان هم در شرایطی که تیم روحانی و دولت خاتمی در راستای مذاکرات سعداباد در حال اعتماد سازی با غربی ها بودند و سپس طرح سه فوریتی مجلس اصلاحطلب ششم برای پذیرش پروتکل الحاقی،به تمام معنا و گفته های خود روحانی در ان زمان،ایران را در مذاکرات با سه کشور اروپایی دست خالی کرد!روحانی که بسیار نارحت شده بود،تهدید به استعفا کرد اما با پادرمیانی عده ایی،منصرف شد ولی عملا نظام ایران توسط عده ی ایرانی نما و اصلاحطلب،در جهان،به مخفی کاری متهم شد و دولت جرج بوش را دیگر از این بهتر نمیشد علیه ایران ،قرار داد!

امثال شیرزاد که فرق نیروگاه اب سنگین با گرافیتی(چرنوبیل) را با وجود مدرک فیزیک خود نمی دانستند!به همراه هم فکران خود برای ضربه دیگری علیه نظام تحصن در مجلس و نوشتن زهرنامه به رهبری و عبور از شورای نگهبان و تسلیم در مقابل دولت بوش را خواستار بودند امروزه بازهم مدعی منجی ملت شدند!

شیرزاد و هم قطارانش،هیچ گاه محاکمه نشدند!تنها برخورد با او و همکاران فراری اش از ایران،فقط ردصلاحیت در انتخابات مجلس هفتم بود،کاری که شیرزاد و هم فکران اصلاحطلبش کردند ،بعدها ناراحتی خرازی وزیرخارجه وقت،روحانی و خاتمی به دنبال داشت!ایران،قبل از اقدامات منافقین و شیرزاد،اطلاع رسانی های لازم را به آژانس اتمی،انجام داده بود ولی مسئله ایی که اینان باعث و بانی اش شدند،وطن فروشی،تهیه یپش زمینه برای صدور قطعنامه ضدایرانی،بدتر کردن نگاه غرب و شورای حکام،ساختن چهره ای عراقی صدامی از ایران در زمان حمله غرب به عراق و افغانستان بود.

کسانی که باعث دردسرهای هسته ای شدند هیچگاه به روی خود نیاورند و طلب کار هم هستند!چون اینجا ایران است...

نکته ایی که رهبرانقلاب دوهفته قبل از انتخابات مجلس دهم دوباره به ان اشاره کردند ولی مردم شمال شهر نشین تهران،همان هایی بعد از توافق لوزان و...دلار را با یک هزارتومنی و گلکسی و.. نشان میدادند ومی رقصیدن !لیست امید را تکرار کردند!!!

امروزه هم می بینیم یک نماینده اصلاحطلب،اول تهمت میزند،خوراک رسانه های بیگانه را تامین میکند،سپس انکار و معذرت خواهی میکند!وقتی اعتماد مردم را از قوه قضاییه از بین برد،میگوید منظوری نداشتم!

دیروز کل جهان را نسبت به خود توسط همین اقایان روشنفکر بی اعتماد کردیم و امروزه مردم را ...

اگر ان نطق ها و خنجرها های خودی نماها علیه مان رخ نمیداد،میتوانستیم در کمال ارامش و به صورتی منظم توانمندی مان را در هسته ایی بالا ببریم و بعد که با فشار امریکا و .. مواجه می شدیم،به جای سیگنال تفرقه و وطن فروشی به غرب،سیگنال اتحاد بدهیم و تحریم ها نتواند بر مردم و تفکر مردم اثر سو بگذارد.و ایران به راحتی با دادن چند امتیاز کوچک،به جای لخت کردن خود در برجام،هم صنعت هسته ایی اش بچرخد و هم صنعت کارخانه هایمان...

هر سخن و نطق خارج ازچارچوب و عقل را سریع شجاعت،غیرت،معرفی نکنیم...نتیجه اش همین میشود..حالا بروید به درخانه ی کری و اوباما سنگ و خودکار پرت کنید شاید ترامپ از پرت کردن قند و استکانت ترسید....

همین...

نظرات  (۳)

۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۲:۰۱ قاسم صفایی نژاد
بله متاسفانه. نیازمند تبیین هستیم، بیشتر و بیشتر.
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتون
۰۱ دی ۹۵ ، ۰۱:۱۱ عباس حیدری
استفاده کردیم
دوباره مزاحم خواهم شد!
پاسخ:
سلام
ممنون!
تشکر
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی