فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

جنگ طلبی اصلاحطلبان در بستر سیاست خارجه

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ب.ظ

 

سکانس اول:

جنگ میان عراق و ایران پایان یافته است، شوروی رو به اضمحال رفته و عراق که رویای فتح تهران را در سر می پراند اکنون با یک بدهی 65 میلیارد دلاری، و سکوهای نفت از بین رفته در جنگ،عملا در کف دست خود چیزی نمی بیند!

صدام حسین، از کشورهای عربی به خصوص سه کشور کویت و عربستان و امارات به دلیل آنچه که دفاع از مرزهای شرقی اعراب در مقابل ایران میخواند،از از اعراب میخواهد تا 30 میلیارد دلار از مجموع کل بدهی هایش توسط این سه کشور بخشیده شود!

اعراب زیر بار نمی روند و صدام حسین که خود را تنها و زخم خورده می بیند، با حمله به کویت در صدد است لااقل با تصرف این کشور ،هم اعراب را ترسانده و هم بدهی هایش را به صورت کاملا خشن صاف نماید.

آمریکا با کمک اعراب به صدام حمله میکنند،عراق از روز های قبل خود،ویران تر می شود، اما سر وصدایی هایی مبنی بر دخالت ایران در جنگ اول خلیج فارس به گوش میرسد!

دولت در دست کارگزاران و مجلس در اختیار نیروهای عمدتا چپ و اصلاحطلب است!

عده ای از عوامل سیاسی در ایران که معروف به جریان چپ بودند بر ضرورت دخالت ایران در جنگ بین آمریکا و عراق و دفاع از صدام حسین !!! به عنوان نماینده مسلمان در مقابل آمریکا را خواستار میشوند!

مجمع روحانیون مبارز که به دبیر کلی مهدی کروبی و عضویت افرادی چون سید محمد خاتمی(رئیس دولت اصلاحات) ،علی اکبر محتشمی پور،اسدا...بیات!موسوی خوئینی خواه،محمود دعایی(مسئول فعلی روزنامه اطلاعات)،موسوی لاری(وزیر کشور دولت اصلاحات)و بسیاری از چهره های معروف اصلاطلب را در عضویت خود داشت و دارد!! بیانیه ایی صادر کرده و از عموم مسلمانان جهان اسلام و ملت ایران میخواهد تا با دفاع از صدام حسین،متجاوزگر به ایران! در مقابل آمریکا،و تشویق مردم ایران به شرکت در جنگ خلیج فارس، ایران را در باتلاق جنگ فرو ببرند!

در جای دیگر،علی اکبر محتشمی پوراصلاحطلب! جنگ عراق با آمریکا را جنگ خالد بن ولید با کفار عنوان میکند!

در یکی از روزهای کاری مجلس شورای اسلامی،تمامی نماینده های چپ و اصلاحطلب با برپایی راه پیمایی در محوطه بهارستان،در حمایت از ورود ایران به جنگ و کمک به صدام ،شعار سر میدهند!

اما هوشمندی امام خامنه ایی،مدیریت و محکوم کردن هر دوطرف جنگ و اعلام موضع بی طرفانه ایشان باعث میشود ایران در باتلاق جنگ ناخواسته فرو نرود و روابط دیپلماتیک و اعزام زائیران به عربستان و تبادل اسرا با عراق و قبول کردن قعطنامه 1975 الجزایر از سوی عراق و برگشت عراق به مرز های بین المللی بعد از صلح 598!!! و دیگر برکات اقتصادی برای ایران را به ارمغان بیاورد....

 سکانس دوم:

یکسالی از روی کار آمدن سید محمد خاتمی از اعضای اصلی مجمع روحانیون مبارز و تشکیل دولت اصلاحطلبان گذشته است!

چپ های رادیکال دیروز،اصلاحطلبان امروز را تشکیل میدهند،شعار،شعار گفتگو و گفتمان با سایر دولتها و ملتهاست و آمریکا سعی در برقراری ارتباط نزدیک با ایران را دارد.

طالبان در افغانستان تقریبا به اوج قدرت نظامی خود رسیده و شهر مزار شریف در حال سقوط است.

وزارت خارجه ی دولت اصلاحات پیامی را به کاردار ایران در مزار شریف افغانستان مبنی بر دایر بودن کنسول گری و ماندن دیپلماتها میدهد.

بروجردی،نماینده ویژه خاتمی در امور افغانستان زیاد موافق این تصمیم نیست! اما خرازی وزیر خارجه،مخالف آمدن دیپلماتها به کشور است...

سرویس اطلاعاتی پاکستان با هدایت غربی ها در پوشش سپاه صحابه در قالب نیروی های طالبان !!! به کنسولگری حمله و 10 دیپلمات ایرانی به همراه یک یک خبرنگار صداوسیما به شهادت میرسند.

از این گروگانگیری خونین یک دیپلمات با تن زخمی موفق به فرار میشود.این فرد به دلیل داشتن اطلاعاتی خاص که به ضرر اصلاحطلبان بود،بدون آنکه مورد تقدیر قرار بگیرد ،زودتر از موعد بازنشست میشود...!

دولت محمد خاتمی که به دنبال بهانه ایی برای ارتباط با آمریکا بود، جو را طوری هدایت میکند که احساسات مردم با دخالت نظامی ایران در افغانستان، موافق شود،ایران در خطر فرو رفتن در باتلاق افغانستان قبل از حمله ی آمریکا به این کشور قرار دارد،ده ها هزار نیوری نظامی ایران در مرز با افغانستان مستقر و آماده ی حمله میشوند.

بعد از شوروی،حالا قرار است ایران در افغانستان زمین گیر شود! اما بر خلاف رویای نظریه پردازان اصلاحطلب،رهبری اجازه ی این کار را به نیروها نمی دهد و ایران برا برگزاری یک رزمایش نظامی،اجساد و باقی گروگان ها را از طالبان تحویل میگرید.

اصلاحطلبان و آمریکایی ها از این اقدام رهبری،عصبانی می مانند...

سکانس سوم:

طالبان قدرت یافته،اکثر مناطق افغانستان را در اشغال خود دارد، ایران مستقیما از حزب الله حمایت میکند، دولت اصلاحات در نامه ای مخفیانه اعلام مکند حاضر از دست از حمایت از گروهای مقاومت بردارد! بعدها نامه افشا میشود...

آمریکا با کمک اطلاعاتی برخی از اصلاحطلبان و باقی کشور ها به افغانستان حمله میکند...

موسویان،عضو تیم مذاکره کننده هسته ایی دولت اصلاحات،مذاکراتی که برای اولین بار بعد از انقلاب بین آمریکا و ایران برای حمله به افغانستان را برگزار میشده است را این طور توصیف میکند:

در سال 2001 مذاکراتی جدی و پرمحتوا بین دولت‌های ایران و آمریکا برای یافتن راه‌های همکاری بین دو کشور در افغانستان آغاز گردید. رایان کراکر، معاون دستیار وزیر امور خارجه وقت آمریکا که تیم آمریکایی را در مذاکرات مزبور رهبری می‌کرد، در سخنرانی خود در بنیاد کارنگی، فضای حاکم بر جلسات را اینگونه توصیف می‌کند؛ «در روزهای پیش از حمله (آمریکا به افغانستان)- یادتان هست که حملات هوائی اوائل اکتبر 2001 آغاز گردید- حرف ایرانی‌ها بر این بود که شما چه اطلاعاتی لازم دارید که سر آنها را به سنگ بکوبید. شما آرایش جنگی آنها را می‌خواهید؟ نقشه‌اش اینجاست. می‌خواهید بدانید از نظر ما نقاط ضعف آنها کجاست؟ اینجا، اینجا و اینجا. می‌خواهید بدانید ما فکر می‌کنیم آنها به حملات هوائی چگونه واکنش نشان می‌دهند؟... از ما بپرسید، ما جوابش را داریم...!!!

محمد جواد ظریف،وزیر فعلی و دیپلمات مستقر در غرب ما در آن روزها که میدانست حامد کرزای کاندید مورد علاقه ی آمریکاست تمام تلاش خود راکرد تا آمریکایی ها به اهداف نظامی و سیاسی خود را کرد تا دولت غرب گرای کرزای تشکیل بشود!

رهبری از اول اعتقاد داشت این تاکنیک آمریکایی هاست!موسویان میگوید بعد از یکی از جلسات شورای امنیت ملی،قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس،نیز با رهبری هم نظر بوده است...

اما مزد تمام این خوش خدمتی دولت اصلاحات،محور شرارت قرار گرفتن ایران از سوی بوش پسر،رئیس جمهور آمریکا شد!

سکانس چهارم:

دولت حسن روحانی ،تنی چند از سربازان مرزبانی توسط یکی از گروهک های تروریستی گروگان گرفته میشوند،وزارت خارجه به صورت منفعلانه از پاکستان میخواهد تا با ایران در پیدا کردن این سربازان کمک کند،روزها،روزهای گرماگرم شبکه های اجتماعیست! بازار کمپین ها و هشتگ ها سربازان ایرانی را آزاد کنید گرم است.

وزیر خارجه و تیم مطبوعش! در شبکه های اجتماعی فعال هستند.

جریان سیاسی خاص که به دنبال زیر فشار قرار دادن سپاه پاسداران است،سعی میکند افکار عمومی را به جای مطالبه گری از وزرات اطلاعات و خارجه به سمت سپاه که در سوریه با تروریست ها درگیر است بکشاند!

شایعات مختلفی در میاید که گاهی میگویند جنگنده های ارتش برای حمله به مقر مخفی!! این گروهک تروریستی آماده می شوند و روزدیگر از اعزام تکاوران ارتش سخن میگویند!

جریان اصلاحات با حمایت بی معنی از ارتش و شایعه سازی درباره سپاه سعی میکند کشور را بحرانی جلوه دهد،تعدادی از آنها شهید میشوند و یکی از انها بعد از دادن امتیازات فراوان که در مذاکرات مخفی وزارت خارجه با طرف پاکستانی بوده آزاد میشود..

اصلاحاطلبان که به دنبال گرم کردن آبی برای خود بوده اند! دوباره اذهان عمومی را به ماجرای هسته ایی و وعده های سرخرمن اقتصادی دولت و فریب مردم روی میاورند...!

همین....

.............................................................................................

این مطلب در سایتهای زیر:


حرف تو

نظرات  (۴)

۱۸ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۱۰ رفاقت به سبک شهید
عالی بود عالی مثل همیشه روشنگری جامع و کامل :)
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
واکاوی خوبی بود. چپ رو زیر و رو کردی.

ما که به اقتضای سن و سال مون اینها را یادمان نیست. اما، مثل اینکه حافظه تاریخی ملت هم کلاً تعطیله...!!
پاسخ:
سلام
ممنونم!
۲۰ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۴۵ مهرداد طارقلی
سلام. ممنون از وبلاگتون.  فقط یه سوال :
تو سکانس دوم نام اون دیپلمات ایرانی که موفق به فرار شد را میدونید چیه ؟
شاید بشه پیداش کرد و باهاش مصاحبه ترتیب داد.
پاسخ:
سلام
اسمش را یادم نیست، باهاش مصاحبه هم شده و بیچاره را بزور بازنشسته اش کردند.....
سرچ کنید...
مرکز جزوات مطالعاتی در حوزه های جبهه فرهنگی انفلاب اسلامی
http://hekmatebaligh.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی