فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

12 نکته از لاریجانیسم تا دلواپسیسم

شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۲۶ ب.ظ


ایام عزادری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله تسلیت...

...........................................................................................


در سال 92 دولتی روی کار آمد که سفر های استانی اش (بخوانید سفر به مراکز شهر هر مرکز استان !!!) برای منتقدین اش به یک تفریح تبدیل شده است! که با هر سفر دولت روحانی به شهر ها... عکس ها و فیلم های استقبال های فرمایشی و کم جمیعت اش شده است به یک تفریح مجازی برای منتقدین....

2: موشکی به نام عماد آزمایش شد، شما از مشخصات این موشک از تلوزیون و رسانه ها چیزی نشنیدید! چرا؟ از بردش چیزی نمیدانید؟! چرا؟

این موشک بالستیک بردی بین 2800 کیلومتر تا 3500 کیلومتر دارد! پرتاپ این موشک توسط وزارت دفاع و زیر تیغ سانسو و فشار دولت برای عدم پرتاپ آن و از طرفی نمایش شهر موشکی سپاه پاسداران بعد از تصویب طرح اجرای برجام در مجلس ظرف بیست دقیقه!!! و واکنش ذلت آفرین وزیر امور خارجه نسبت به این نمایش شهر موشکی در عمق 500 متری زمین و رساندن این پیام به دشمن که شما فردو را تعطیل کردید و با فردو های احتمالی چه می کنید که بیشتر محمد جواد ظریف را عصبانی ساخته....

3: این نمایش شهر موشکی بیشتر از دشمنان،تیم مذاکراتی را غافل کرده است و این گمانه زنی را مطرح کرده است که سایت فردو که در عمق 70 متری بوده و به مساحت 200 متر! از کجا معلوم جمهوری اسلامی،شهر هسته ایی مثل شهر موشکی در عمق 500 متری نساخته باشد؟

مطمئنا اگر تیم مذاکراتی این دولت ! از دیگر ظرفیت های نظام در بحث هسته ایی و موشکی خبر داشته بود! حتما دو دستی آنرا در برجام به 5+1 تقدیم میکرده است! و اسم آنرا بازی برد برد میگذاشت!

4: شاید بتوان گفت دلیل جدایی گروهی از نمایندگان در سال 90 را از گروه لاریجانی ها در مجلس و تشکیل جبهه پایداری را هم اکنون دانست!

زمانی که جبهه پایداری تشکیل شد . همه این جبهه را متهم به تفرقه گرایی کردند! شاید اگر پایداری ها سال ها تلاش میکرند تا جنس تفکرات علی لاریجانی ها را به مردم نمایش بدهند، نمی توانستند مثل خود لاریجانی با تصویب بیست دقیقه ایی یک طرح، این عمل مهم را نمایش دهند...

5: علی لاریجانی تاکینیک باز خوبیست! چه در جریان استیضاح ناجوانمردانه ی برخی وزرای دولت احمدی نژاد که با عتاب رهبری مواجه شد و چه در جریان رای گیری وزرای دولت روحانی و رای آوری افراد مسئله دار و پرونده داری مثل زنگنه و آخوندی و فانی! خوب توانست با اجرای برخی تاکنیک ها،مزد زحمات احمدی نژاد را در ریاست اش بر مجلس هشتم بدهد!

اما نکته مهم این است که دکتر لاریجانی استراتژست خوبی نیست! او نمی تواند پیش بینی درستی از آینده کاری و حزبی خود داشته باشد!

اکثریت فراکسیون نزدیک به او یعنی رهروان ولایت،عمما افرادی هستند که سابقه نمایندگی شان در مجلس یا یک دور است(دور فعلی) یا نهایتا دو دور است! یعنی به شدت محتاط عمل می کنند،اگر بوی رای آوری از اردوگاهی دیگر بلند شوند، حتما این افراد از کاظم جلالی گرفته تا ابوترابی و دیگر هم فکرانش! او را به مانند دستمالی کار کرده و چروک کنار خواهند گذاشت!

6: دولت در حالت بیم و امید است! در آخرین گفتگوی تلوزیونی حسن روحانی با مردم در رسانه ملی،روحانی به صراحت عنوان میکند که مردم حتی با اجرای بند به بند توافق برجام، حداقل تا آخر سال امیدی به رفع مشکلات اقتصادی نداشته باشند!

یعنی دکتر روحانی با زبان بی زبانی میگوید مردم فعلا در انتخابات اسفند ماه امسال به من و هم فکران من رای دهید تا ببینیم خدا چه میخواهد و کداخدا چه امری میکند!

دولت استراتژی رفع مشکلات اقتصادی ندارد! یعنی از اولش هم نداشته است! دولت با تزریق بیش 6 هزار میلیارد باز هم نتوانسته است رکود را ریشه کند! چرا که این تزریق نقدینگی نه به دست مردم و بازار بلکه به دست بانک ها رسیده است! و معلوم شد عبور از رکود یعنی چه!؟

7:با این حجم ورود هیئت های خارجی اقتصادی به ایران،تا بحال پای یک سرمایه دار به ایران باز نشده است! عموم کسانی که تاکنون به ایران امده اندیا بازار یاب بوده اند که بیاند اجناس بی کیفیت خود را به ایران بفروشند یا در خوش بینانه ترین حالت کسانی بودند تاجر بودند که باز هم بازار یاب ها به این ها شرف دارد!

یعنی دولت روحانی با سیاست تعامل با دنیا(بخوانید غربی ها) هنوز نتواسنته پای سرمایه داران را به ایران باز کند!

حال بماند که اگر سرمایه دارانی هم به ایران بیاند معلوم نیست نسبت سرمایه گذاری شان وسود دهی اش برای ایران چقدر خواهد بود!

8: شخص حسن روحانی و هم فکرانش در اتهام زنی و برچسب چسبانی به منتقدین که به دلواپس ها مشهور شد اند از هیچ چیز فروگذاری نکرده اند...

اما جالب بدانید در نامه ی رهبری به حسن روحانی در مورد تصویب برجام در شورای امنیت ملی، اکثریت حرف های دلواپس ها گنجانده شد و رهبری بارها از وجود خلا های فراوان و نقاط مبهم و اشکلاتات فراوان در در توافق برجام هسته ایی، سخن گفتند و در شروط نه گانه ، شروط مهمی را به دولت متذکر شدند!

جالب است بدانید برای اولین بار است که مصوبات محرمانه شورای امنیت ملی و نتیجه ی آن برای مردم علنی مشود که حاکی از مهم بود مسئله ی برجام برای کشور دارد....

9: علی لاریجانی و هم فکرانش،فعلا در حالت انفعال و سردرگمی سیاسی در آینده نگری به سر میبرند،استراتژِ این ها با دولت روحانی در حالت استندبای و تا حدودی همراهی با دولت روحانی بوده است! اما بجایش دولت روحانی در مواجه با این طیف از اصولگرایان! به صورت تهاجمی و شات داون بوده است!

لاریجانی دقیقا نمیتواند پیش بینی کند که فرجامش با دولت روحانی چه میشود! از طرفی نه دوست دارد به طیف بهاری ها یا همان مشایی احمدی نژادی ها نزدیک شود(هر چند به کمک همان ها رئیس مجلس شده) و از طرفی دستش را نمی تواند به ریسمان بنفش ها گره بزند! چون سرنوشت این دولت هنوز در سایه ایی از ابهام به سر می برد!

10:کمیته سه نفره ی اصولگرایان به محوریت آیات عظام مصباح یزدی،محمد یزدی و موحدی کرمانی، معلوم نیست چه خوابی برای لاریجانی ها دیده باشند و علی لاریجانی باز نمی تواند در مورد تبعیت از این کمیته که یکی از اضلاع آن یعنی علامه مصباح،است، تصمیم گیری کند.

لاریجانی خواسته یا ناخواسته سرنوشت خود را به دوبت روحانی گره زده است!

اگر لاریجانی در لفظ عامیانه در چندی پیش یک اصولگرا شناخته میشود اما هم اکنون بیشتر یک بنفش یک آتشه تبدیل گشته است!

11:مثال اصلاحطلبان،مثال کرکس های در حال گشت در آسمان بالای سر یک جاندار کم جان است! اصلاحطلبان گاهی در مسائل مجلس،تماشاچی هستند گاهی میاندار و گاهی همان کرکس.... اما نتوانستند نه برای دولت فعلی و نه برای مجلس فعلی نقش لیدر حتی در مسائل ایدوئولوژیک را ایفا کنند! چرا که عقبه شان در فتنه 88 از بین رفت و باقی مانده ها همین که بتوانند خودشان را سرپا نگه دارند هنر کرده اند...

مرگ این دولت،مرگ آنهاست! همان طور که سعید حجاریان،تئورسین پیر اصلاحات گفته بود شکست دولت در اجرای برجام،ختم این دولت است،......البته بدانید که ختم این ها نیز است.

آنها حصر را فراموش نکرده اند ولی دیده اند حصر انسان !!! هایی به مانند موسوی و کروبی به مراتب کم اهمیت از حیات سیاسی گروهی شان است!

شاید تنها گروهی که هم فکران لاریجانی را بر ضد پایداری ها همیشه تحریک میکند همین اصلاحطلبان اند!

دیگر اصولگریان بیشتر تابع عقاید فکری پایداری لااقل در مسئله ی هسته ایی قرار گرفتند.

12:رهبری جام زهر را شکست و مقداری اش را در دهان امثال هاشمی رفسنجانی و هم فکرانش ریخت! رهبری کاری با دولت کرد که دولت نفهمید چوب عبور از خطوط قرمز که یکی پس دیگری نقص کرده بود را از کجا خورده است!

دلواپسیم نشان داد در زیر باران تهمت ها هجمه ها و سانسور ها....میتوان تاثیر گذار بود و به مانند دور برگردانی عمل کرد که هر وقت ماشین دولت کج رفت به راه اصلی بازگرداند....

همین...

نظرات  (۹)

سلام
امیدوارم این دولت و این مجلس دولتی روز به روز در پیشگاه مردم رسواتر بشن!
خدا مکرشونو خنثی کنه ان شاالله

...................
(این تیکه خصوصیه)
با توجه به توصیفات شما، وزارت دفاع از دولت حرف شنوی نداره و از خودمونه؟
پاسخ:
سلام
ان شالله
وزارت دفاع در راهبرد نه ولی در تقسیم بودجه چرا....
حضرت امام خامنه ای(حفظه الله تعالی):
«نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خود دفاع میکند، از انقلاب و ارزشها و دستاوردهای آن، همین طور دفاع کنید.»
پاسخ:
سلام
ممنون
به قول حسن عباسی : اصول گرایی 4 نوع هست : اول اصول گرایی ناب که رهبری پرچم دار اون هستند. دوم اصول گرایی عمیق که جوانان انقلابی و بسیجی کف دانشگاه ها مصداق آن هستند و نیز شخصیت هایی که همواره تندرو و افراطی خوانده می شوند. (همان دلواپس ها)
سوم اصول گرایی معمول : مانند کسانی که دل در گروی انقلاب دارند اما در روش با دسته ی دوم همراه نیستند . (اصول گرایان بیخیال)
چهارم اصولگرایان رقیق یا همان وصول گرایان که در ظاهر اصول گرا اند اما تنها نان اصول گرایی را می خورند و گهی این سویند و گهی آن سو... مانند لاریجانی و علی مطهری و ... .

لاریجانی فاتحه ی خودش رو خونده چون مطمئنا اصلاحطلبان نقشی در مجلس آینده برای او قائل نیستند. البته ناگفته نماند که خود اصلاح طلبان هم در خیال مجلس به سر می برند و در این خیال هم باقی می مانند.
پاسخ:
سلام
بله دقیقا
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۲ بانوی گمنام
سلام علیکم
حضـرت آقـا حفظه الله :
من اعتـماد ندارم، خوشبین نیستـم به مذاکره،لکن میخواهند مذاکره کننـد، بکننـد؛ما هم به اذن‌الله ضرری نمیکنیـم.
یک تجربه‌ای در اختیـار ملّت ایـران است که این تجربـه ظرفیّـت فکری ملّت ما را بالا خواهـد برد.

خوبه که برخی نمایندگان بی عرضه  مجلسمون خودشونو نشون دادن...ان شاءالله اسفند ماه نشون میدیم که یه مشت بی عرضه ی ترسوی  به درد مملکتمون نمیخورن
حالا مردم فهمیدن عده ای تجربه ای به دست آوردن دستشون عده ای بیدار شدن ولی بدا به حال کسانی که نه تجربه ای کسب کردن ونه بیدار شدن نه به رهبر لبیک گفتن بلکه هنوز هنوز خودشون رو به خواب زدن

پاسخ:
سلام
ممنون
۰۷ آبان ۹۴ ، ۰۴:۳۸ گردان سایبری خیبر
شکر لله شیعه ای نامی شدیم """اهل جمهوری اسلامی شدیم

از خمـینی درس عشق آموختیم """ در تنور جنگ و جبهه سوختیم

بیعتی کردیم با سید علی""" راه حق در قول و فـعلش منجلی . . .




سلام خدا قوت وب بسیار زیبا و پر محتوایی دارید خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید و در ارتباط باشیم همسنگر عزیز !
سلام
اگر برای وبلاگتان نرم افزار اندرید میخواهید ما نرم افزار اندرید را برای شما رایگان می سازیم برای اطلاعات بیش تر به وبلاگ زیر مراجعه کنید
http://hpmq.blogfa.com/post/130
سلام.
دولت قفل و کلید با دستان خودشان گور خودشان را دارند میکنند! برجام یعنی فرجام دولتی که به کد خدایی چشم دوخته که حتی به هم پیمانانش هم رحم نمیکند چه رسد به جمهوری اسلامی ایرانی که تابوی اربابی کدخدا را شکست ....
#احسنت
پاسخ:
سلام
ممنون!!!
با سلام و احترام:سایت زیبای شما لینک شد لطفا سایت بنده را با عنوان:پیشگیری بلاگ وبه ادرس:http://www.pishgiri.blog.ir لینک بفرمائید-باتشکر
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
شما هم لینک شدید
باسلام وب با محتوا و زیبایی دارید اگه صلاح میدونین بیاین تبادل لینک  و لوگو کنیم حتما بهم خبر  بدین
باتشکر
معبر شهدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی