فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

آرمان احمدی نژادی یا آدم احمدی نژادی ؟

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۵۹ ب.ظ


نمی دانم ! شاید شوری بوده! مثل این سینه زنان که یکهو ! شور می گیرند و می روند در عالم عاشقی! و یاشاید هم منتظر کسی بودند! یا شاید هم هیج کدامش !

ولی یک چیزی را خوب می دانم ! چیزی که از دل برآید بر دل نشیند!

همه مردم ایران حزب اللهی نیستند و همه ی حزب اللهی ها هم تیپ حزب اللهی ندارند ولی همه ی مردم ایران را هم نگویم ولی اکثر ایرانی ها اسلام را دوست دارند! اکثرشان حسینی بودن را دوست دارند ولی حالا چرا بعضی ها کارشان با دوست داشتن هایشان یکجا جمع نمی شود بحث دیگری است که در آینده با هم بحث می کنیم!

روستایی ها هم تیپ خودشان را دوست دارند! شهری ها هم همینطور ! اون بالاشهر نشینی که روزانه چند هزار تومن خرج ! لاک کردن ناخن های کثیفش می کند همین طور!

اگر ریا نباشد یکبار برای کنکجاوی رفته بودم اردوی جهادی ! یک پسره با هاش آشنا شدم ! تیپش مثل من نبود ! از من خوش تیپ تر بود ! (بماند که ما مثل رفتگران می گردیم!) موهاش را روغن می زد! هیکلش هم بدنسازی بود! در واقع الگوی بدن سازی شده بود ! راجع به مسائل سیاسی بحث کردم! از نظر سیاسی باهم جور نبودیم! ولی خیلی اهل حال بود! مهربان بود! و فداکار ! دلم نیامد باهاش ضد بشوم ! کلی هم بعدا باهم رفیق شدیم!

ولی بخاطر این هر دویمان برای اردوی جهادی آمده بودیم ! با هم کنار آمدیم ! دلیلش هم واضح بود!

این روزها که بعضی ها از سیاسی و روحانی و غیره را بگیر تا بعضی ها آدم های مغرض ! کلامشان یک کلام است! این که چرا به در سال 84 از احمدی نژاد حمایت کردیم!

در ماجرای اخلال در راهپیمایی در 22 بهمن ! در شهر مقدس قم ! یک عده همین را به ما می گفتند ! چرا به احمدی نزاد رای دادیم!

جواب ما هم یک کلام  بود ! این بود ! که اگر دوباره به سال 84 برگردیم! دوباره اگر همان شرایط و کاندیدا ها باشند دوباره رای می دهیم ! درست است که پسر شلوغ ! یعنی محمود ! کمی تغییر کرده ! ولی بهتر از کسانی بود که از همان ابتدا چهره ایی ریاکار و .... داشتند!

مردم قبل از این که به آدمه ! یعنی رئیس جمهور فعلی رای داده باشند به آرمان ها او رای داده اند ! ولی حالا یک عده سعی می کنند ! که مردم در انتخابات سال 92 ! به کسی که ضد این آرمان ها و یا حداقل از این آرمان دور باشد رای دهند!

این آرمان ها همان ساده زیستی و عدالت و ولایت پذیری است!

چه می کند ! این صندلی های پاستور ! مرده را زنده می کند! چه برسد به دوران سازندگی و لیدر آن !

در انتخابات پیش رو ! کسانی کاندید خواهند شد ! که خود را از این آرمان دور نشان دهند و این را برای خود افتخار هم میدهند ! نمونه اش هم از کسانی هستند که از الان حرف از کاندیدا شدن می زنند!

اشکال ندارد ! این ها به سیلی خوردن علاقه دارند ولی این دفعه ملت انقلابی سیلی محکم تر از سوم تیر سال 84 می زنند !

اشکال ندارد! یک عده که فکر می کنند ! که مردم عاشق چشم و ابروی احمدی نژاد هستند و هرکسی را بیاورند که با مردم اسرائیل دوست باشید! بذار با فکر بهاری ! خوش باشند ! حتی اگر تایید صلاحیت شوند ! ملت فقط به آرمان احمدی نژادی رای می دهند ونه به فرد احمدی نژادی ! حالا می خواهد هرکسی باشد!

اشکال ندارد! بگذار یک عده فکر کنند که اگر رقیبشان در فتنه نابود شد! با شعار های گوناگون ! حتی اگر از طرف رهبری بر مسندی ! منتسب شده اند می توانند رای جمع کنند! مشاور و غیر مشاور هم ندارد!

ملت کارش را خوب بلد است ! گول ظاهر را نمی خورد ! یکبار می گفتند با امام (ره) عکس یادگاری داریم ! شدند فتنه گر و این بار کسانی دیگر می گویند ما انتخاب شده های رهبری هستیم ! و خدا می داند ..... سر این قصه دراز است...

اشکال ندارد ! هر وقت نقدی داشته باشی ! تو را می چسبانند به جریان انحرافی و اگر نقدی به جریان انحرافی داشته باشی می چسبانند به جریان قدرت و ثروت! دوران سازندگی !

مردم با ارمان هایشان زندگی میکنند ! و نه با کاپشن  !  و نه با متروسازی تا فرودگاه امام  ! و تاریخ نگاری !  در شبکه  یک سیما و نه با یار هرکسی بودند!

اشکال ندارد ! بگذار یک عده ! را تا دفترش ! 40 نفر همراهی کنند ! و شعار تشکر تشکر بدهند ! و یک نفر  از فرط خوشحالی نتواند احساساتش را بیان کند ! همانی که شده نماد بی بصیرتی !

ملت می دانند کدام سایت ها خبر ها را تغییر می دهند و کدام روزنامه ها عکس را !

ملت شعارشان این بود ! ما برای پیاز انقلاب نکردیم!

ملت جواب بداخلاقی هر کسی را خوب می دهند ! منتها جایش را بعدا معلوم می کنند ! بیچاره ها فکر می کنند ....... !

همین...

در ضمن در ادامه مطلب جدیدا یکسری از فرمایشات امام خامنه ایی در دیدار با هیئت دولت و دکتر احمدی نژاد در مرود شعار ها و آرمان از سایت خامنه ایی. آی آر آورده ام! بخوانید!





یکى از شعارهاى این دولت، عدالت است. عدالت یقیناً محور انقلاب بود؛ در این شکى نیست. هیچ دولتى هم از اول نیامده صریحاً بگوید من نمى‌خواهم طبق عدالت رفتار کنم؛ لیکن من باید از آقاى احمدى‌نژاد تشکر کنم که ایشان کار جدیدى کردند؛ عدالت محورى را به عنوان یک شعار گذاشتند وسط؛ این کار خیلى بزرگى بود. وقتى که ایشان تبلیغات انتخاباتى مى‌کردند، به افراد خانواده‌ى خودم مى‌گفتم اگر آقاى احمدى‌نژاد رأى هم نیاورد، این خدمت بزرگ را به انقلاب کرد که شعار عدالت محورى را مطرح کرد؛ نگذاشت به فراموشى سپردنِ این شعار بشود یک سنت. این شعار مطرح شد و ذهن‌ها را به خودش متوجه کرد. خوشبختانه مردم هم فهمیدند، خواستند، دوست داشتند و رأى دادند. این کار، کار مهمى است. بنابراین عدالت‌محور بودنِ این دولت حرف بزرگى است؛ طرح این شعار به عنوان محور حرکت دولت، یک کار جدید است؛ خودش یک تحول است؛ به این پایبند باشید.


دولت اسلامى دشمنانى هم دارد. دولت اسلامى دو دسته دشمن دارد؛ یک دسته دشمنان شناخته شده هستند. همه‌ى سلطه‌گران و دیکتاتورهاى دنیا به دلایل واضح دشمن دولت اسلامى‌اند؛ چون دولت اسلامى با اصل سلطه و دیکتاتورى مخالف است. کسانى هستند که به دین یا به ورود دین در عرصه‌ى زندگى معتقد نیستند - به اصطلاح سکولارها - اینها هم با دولت اسلامى مخالفند؛ مى‌گویند اقتصاد باید از دین جدا باشد، سیاست از دین جدا باشد، زندگى اجتماعى از دین جدا باشد، تحرکات و نشاطهاى مردمىِ عمومى از دین جدا باشد. مخالفت‌ها هم در طیف وسیعى انجام مى‌گیرد؛ از مخالف بودن، تا مخالفت کردن، تا معارضه‌هاى جدى کردن. مترفین بین‌المللى - یعنى ثروتمندان عظیم جهانى که نفت و منابع عمده‌ى جهانى را در اختیار خودشان مى‌خواهند و براى این کار دارند حداکثر تلاش علمى و عملى را مى‌کنند - اینها هم جزو دشمنان بیرونى دولت اسلامى‌اند. عرض کردیم دشمن‌ها لزوماً دشمنى نمى‌کنند؛ بعضى از آنها دشمن‌اند، بعضى دشمنى کردنشان به صورت مخالفت و اعتراض است، بعضى وارد میدان مى‌شوند و گلاویز مى‌شوند. بنابراین انواع و اقسام دشمنى وجود دارد و باید با هر کدام به نحوى برخورد کرد.


دسته‌ى دوم دشمنان درونى‌اند؛ یعنى آفت‌ها، بیمارى‌ها و میکروب‌ها. مرگ ما بیش از آنچه ناشى از این باشد که دیگرى بیاید ما را بکُشد، ناشى از این است که در درون خودمان اختلافى به‌وجود مى‌آید. غالباً مرگ‌هاى ما ناشى از ویروسى، میکروبى، بیمارى‌یى و سلول عاصى‌یى است که سرطان درست مى‌کند؛ کمتر ناشى از این است که کسى بیاید آدم را بکُشد. دولت اسلامى هم همین‌طور است؛ باید مواظب دشمن‌هاى درونى‌اش باشد؛ اینها آفتهایش است.

یکى دو مورد از این آفتها را بگویم. اولِ صحبت به بخشى از این آفتها اشاره کردم. غفلت کردن و از راه منحرف شدن، یکى از آفتهایش این است که ما ادبیات دینى را غلیظ کنیم؛ بدون این‌که مابازایى در عمل داشته باشد. این ما را، هم به ریاکارى مى‌کشاند و هم ریاکارى را در بین مردم تشویق مى‌کند. این‌که ادبیات دینى تقویت شود، من با آن هیچ مخالفتى ندارم؛ ولى باید مابازا داشته باشد. بیش از آنچه در رفتارمان اسلامى عمل مى‌کنیم، در زبان و اظهار و تظاهراتمان نخواهیم خود را جلوه دهیم. بیشتر اهمیت دادن به فرم تا به محتوا، از آن آفتهاست.



نکته‌ى بعد، توجه به ساده‌زیستى است. یکى از شعارهاى خوب آقاى احمدى‌نژاد مسأله‌ى ساده‌زیستى است. این شعار، شعار بسیار مهمى است؛ این را نباید دست‌کم گرفت. یک وقت هست که ما در زندگى شخصى خود مثلاً حرکت اشراف‌گونه‌یى داریم بین خودمان و خدا؛ که اگر حرام باشد، حرام است؛ اگر مکروه باشد، مکروه است؛ اگر مباح باشد، مباح است؛ اما یک وقت هست که ما جلوى چشم مردم یک مانور اشرافى‌گرى مى‌دهیم؛ این دیگر مباح و مکروه ندارد؛ همه‌اش حرام است؛ به‌خاطر این‌که تعلیم‌دهنده‌ى اشرافى‌گرى است به: اولاً زیردست‌هاى خودمان، ثانیاً آحاد مردم به این کار تشویق مى‌شوند. ما نباید مردم را به این کار تشویق کنیم. ممکن است در داخل جامعه کسانى پولدار باشند و ریخت و پاش کنند - البته این کار بدى است، ولى به خودشان مربوط است - اما ریخت و پاش ما اولاً از جیبمان نیست، از بیت‌المال است؛ ثانیاً ریخت و پاش ما مشوق ریخت و پاش دیگران است. واقعاً «النّاس على دین ملوکهم». ملوک در این‌جا به معنى پادشاهان نیست که بگوییم ما پادشاه نداریم؛ نه، ملوک شماها هستید؛ النّاس على دین ماها.

در یکى از تاریخ‌ها خواندم زمانى که ولیدبن‌عبدالملک خلیفه شده بود، چون خیلى اهل جمع‌کردن ثروت و جواهرات و اشیاء قیمتى بود، مردم کوچه و بازار وقتى به همدیگر مى‌رسیدند، مکالماتشان از این قبیل بود: آقا! فلان لباس را آوردند، شما خریدید؟ آقا! فلان نگین را فلان کس آورده، شما خریدید؟ یعنى مردم همه‌اش راجع به خرید و فروش وسایل و اشیاء زینتى و امثال اینها حرف مى‌زدند. بعد از ولید، سلیمان‌بن‌عبدالملک خلیفه شد. او اهل ساختمان‌سازى بود و به کاخ‌سازى و ساختمان‌سازى خیلى عشق مى‌ورزید. این مورخ مى‌گوید مردم حتّى وقتى براى نماز به مسجد مى‌آمدند، یکى مى‌گفت: آقا! شما کار ساختمانىِ منزلتان را تمام کردید؟ دیگرى مى‌گفت: آقا! شما فلان خانه یا زمین را خریدید؟ دیگرى مى‌گفت: آقا! شما آن دو اتاق را اضافه کردید؟ حرفهایشان همه از این قبیل بود. بعد از این دو نفر، عمربن‌عبدالعزیز آمد. او اهل عبادت بود. مورخ مى‌گوید مردمِ کوچه و بازار وقتى به هم مى‌رسیدند، یکى مى‌گفت: آقا! راستى شما دیروز دعاى ماه رجب را خواندید؟ دیگرى مى‌گفت: آن دو رکعت نماز را خواندید؟ بنابراین رفتار ماها یک تأثیر قهرى در رفتار مردم دارد. ساده‌زیستى بسیار چیز خوبى است.


آدرس فرمایشات معظم اله به صورت کامل کلیک کنید!

نظرات  (۵۰)

سلام...متن خیلی خوبی بود ... من نمیدونم چی بگم ....
فقط بقول یکی از دوستامون التماس دعای بینش.....
الان دغدغه ی فکری و کاریم زیاده... در اینده نزدیک ان شا الله دوباره سر میزنم و نظرم رو بطور کامل مینویسم...
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون!
باهات موافقم در ضمن من احمدی نزززززاد رو از خیلی از این پاستور نشینهای مدعی ولایی تر میدونم ایشالله خدا حفظش کنه ودچار اضمحلال نشه

من هم اگه به عقب برگردم بازم احمدی رو انتخاب میکنم 
پاسخ:
ممنون!
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۰۰ درانتظارمنجی....آخرالزمان....ابراهیم زاده
سلام...پست خوبی بودولی مقام معظم رهبری فعلا تاکیدبه وحذت میکنن///فعلا چنین پستی نذارچون رهبرمیگه من نمیگم.....عوضش بیا برارهبری پست بذاروبه صورت کنایه به احمدی نژادتیکه بنداز این خوبه........ممنون ازخبرکردنت
پاسخ:
سلام
هدف ما که تیکه اندازی به این و اون نیست!
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۳۰ پرده اسرار
سلام علیکم

بله صددرصد همین هست که مردم به آرمان های احمدی نژاد رای دادند

و این هم درست ست که مردم به قدری آگاه و بیدارند که صحیح را از غلط نشان می دهند

ما باور داریم که ملت ما رهبر دارد از ان مهمتر امام زمان(عج) را دارد

پس نباید نگران باشیم و باید بدانیم که اسلام همیشه و همه جا پیروز است و با افکار پلید یک شخص مسئول شکست را قبول نمی کند .

مملکت ما صاحب دارد، کار را که به صاحبش بسپاریم دیگر جای نگرانی نیست
توکلت علی الله
پاسخ:
علیکم السلام!

سلام
به نظر من حرف شما درست است ...دقیقا ما سال 84 و 86 درست ترین انتخاب را انجام دادیم
الانم اگر انتخابات با همون شرایط انجام شود باز به بین اون چند نفر به احمدی نژاد رای میدهیم ..
برادر من قضیه زیاد هم پیچیده نیست ....
دو نفر لنگه کفش خوردن ...تاوان گوش ندادن به حرف حرف رهبر است ...مگه نفرمود علنی نکنید اختلافات را .....
به نظر من باید تمام کنند این بازی ها را ...هرچند این وسط یک نفر شاکی است و حق هم دارد ولی الان وقت این صحبتها نیست....
البته نظرم شخصی است ونظر هر کسی واسه خودش محترم است....
پاسخ:
سلام!
کی لنگه کفش خورده !....

سلام
خیلی زیبا بود
مرسی
به نظرمن هیچکدوم ازکسایی که به عنوان ریس جمهور انتخاب میشن معصوم نیستن .آقای دکتر احمدی نژادهم درسته اشتباهاتی داشته ولی درمجموع بهترین بود ودستش هم درد نکنه ...
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۳۱ مقتدر مظلوم
سلام همسنگر

خسته نباشی
مطلب جالب و به موقعی بود

ان شاالله همیشه با قدرت باشی

مطالبتو من خیلی دوست دارم

به مطالب ما هم نظرتو بده

و نقدشون کن

در ضمن خواستی از نواهای آنلاینی که با طراحی جذاب ساختیم استفاده کن
http://mazloum.ir/page/nava

یا علی
پاسخ:
سلام
ممنون!
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۰۸ حسنا حیدری
سلام.الان هر چی بگیم تف سر بالاست.باید ببینیم رهبر چی میگن.والا ما که موندیم دیگه چیکار کنیم.بصیرت رهبری رو عشقه وایستاریم ببینیم چه دستوری میدن.التماس دعا
پاسخ:
سلام
آفرین
سلام.
خیلی دقیق و زیبا بود، خصوصا تو این فضایی که خیلی ها سعی میکن حق و باطل رو طوری آمیخته کنن که عوام( البته در فرهنگ لغت اونها) قادر به تبیین نباشن.
یا علی
پاسخ:
سلام
یاعلی
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۵۶ یونس امین پرست
سلام ممنون الز دعوتتون
من خودم به احمدی نژاد رای دادم هردو دوره
ولی فقط به قسمتی از پاسخ لاریجانی  به ایشان که در مجلس قرائت کردند اشاره میکنم:
... شما اوضاع کنونی را یک بن بست برای نظام می خوانید ولی جناب اقای رئیس جمهور ما در مملکت خود از نعمت ولایت فقیه برخورداریم، پس بن بستی نداریم...
لازمه بگم که من طرفدار آقای ولایتی هستم نه لاریجانی
موفق باشید 
پاسخ:
سلام!
شرمنده! من طرفدار هیچ کدامشان نیستم!
موید باشید.
سلام . علیک .
خواندم مطلبتان را ... میشه گفت با قسمتی از آن موافق هستم .
متشکر
پاسخ:
علیکم السلام!
مممنون!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** ** احمدی نزاد

احمدی ننگت باد که خون به دل رهبرمان کردی
مرگ بر مشاییییی که دذدی بیش نیست

شما هم اینقد نمی خواد تعریف این ادم ها را بدهی
من خوب این دو را میشناسم هر چقدر که بخواهی از دزدی /زیر پا گذاشتن قانون /توهین به مردم/لج بازی /همه را میدانم
او انسانیت ندارد اگر داشت لج نمیکرد اینقدر بگم بگم نمیکرد
در روز استیضا مرتضوی حرف فاضل لاریجانی را نمیزد چون هیچ ربتی نداشت
هرچه بخوتهی از این دو میدانم
از اطرافیانش که در دست تعقیب هستند
از دورو بری هایش که با منافقین در ارتباط هستند......
این مطلبی که شما گذاشتی بیشتر جنبه ای انتخاباتی برای رحیم مشایی دارد
احمدی نزاد را مردم خوب میشناسند و دیگر این حرفهای دروغ در مورد خوب بودنش بی معنی است
تمام کشور شده پر از نفرت از این دو.....
فقط به خودتون یک سئوال کنید : اگر مسلمان بود به دنبال بردن ابروی دیگران بود
تهمت زدن به این و اون بود
او در مجلس حرف فاظل لاریجانی را زد که هیچ ربتی به ریس مجلس نداشت
حیف که نشد بیشتر بنویسم
شما هم لطف کن همینطور مطلب را بزار نه اینکه هر کدوم را دوست داشتی بزاری....
پاسخ:
شما باید کمی ادب تان را بیشتر کنی!
در ضمن !
نظرت پر از غلط های املایی! فاضل درسته و نه فاظل!
فکر کنم شما خیلی متعصب هستی!
برو یکبار دیگر مطلب بنده را بخوان !
من کجا از مشایی حمایت و تعریف کردم!

۲۶ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۴۳ هیئت منتظران شهادت
دل شکستگی اقا
منتظر حضورتان هستیم..........   
پاسخ:
چشم!

سلام

درود بر شما نکته ای که تو دل همه مون بود

پاسخ:
lسلام
ممنون!
سلام
متن خوبیه
باهات موافقم
جبهه پایداری رو فراموش نکن
یاحق
پاسخ:
سلام!
جبهه ی پایداری حسابش کمی جداست!
بعدا میگم!

درود بر شما و بر ملت بصیر ایران!
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۰۴ پشت هیچستان
سلام علیکم
سال هشتادو چهار به او رای دادیم تا پرچمی که بعد از سالها بلند کرده بود بلندتر به اهتزاز در بیاید.
سال هشتادو هشت به او رای دادیم تا علمدار را زمین نزنند.
و الان حتی اگر علمدار زمین خورد، علم زمین نمی خورد، راه روشن است، انشاالله برگردد امّا ما ملتی هستیم که منتظری ها را دیده ایم و شنیده ایم، برای هر شرایطی آماده ایم.
یا علی
سلام اگه یادتون باشه متنی رو درباره ی بهرام رادان گذاشته بودم حالا دعوتتون میکنم تشریف بیارید جواب جناب رادان رو بخونید...منتظر نظرتون هستم
پاسخ:
چشم!
سلام حاجی از بابت فونتم شرمنده چشم
ایشالله درستشون میکنم
کاش خدا به بعضی از این سیاست مدارهای ما کمی عقل و بصیرت میداد
به خدا خیلی ها عمق بصیرت در کلام رهبری رو درک نکردن
به قول امام :*نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم.
غلط می‌کنی قانون را قبول نداری!
قانون تو را قبول ندارد
نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت ، ما شورای نگهبان را قبول نداریم.
نمی‌توانی قبول نداشته باشی*

...

پاسخ:
سلام
حاجی ! دشمنت شرمنده باشه!
حب مقام است دیگه !

سلام.مطلب خوبی بود وبا نظرتون موافقم.شاخص برای حضرت آقاست وچشم مابه پرچم هدایت ایشان است.درزمان انتخاب آ.احمدی نژاد نظر رهبری به طور واضح روی ایشون بود.ماهم به شخص رای ندادیم.هرفردی به هرمیزانی با رهبری زاویه داشته باشه ما هم به همون میزان باهاش زاویه پیدامی کنیم.البته نباید خدمتهای ایشونو هم نادیده بگیریم که از بسیاری روسای جمهور اسبق بهتر بودند.من در سفرهای استانی ایشون از نزدیک شاهد این موضوع بودم...ممنون

پاسخ:
سلام
مممنون!
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۲۵ خادم اهل بیت
سلام.
عالی بود
باتشر از زحماتتون
یاعلی

سلام

خیلی عالی بود جدا

کاملا با شما موافقم، چند وقتی مدام تو دل خودم قر میزدم که سال 88 چرا انقد از آقای دکتر حمایت میکردیم که الان هنوزم که هنوزه داریم حرف میشنویم! ولی بعد به این نتیجه رسیدم که اگر سال92 هم همون شرایط تکرار بشه، با اینکه ما میدونیم ایشون قراره یکم از راه راست منحرف بشن! باز هم به ایشون رای میدیم! چون همونطوری که شما گفتید آرمان ایشون برای ملت مهمه و البته کسی بهتر از ایشون نبوده!

فعلا که راهی نیست جز اینکه گوش به فرمان رهبری باشیم

خدا عاقبت ما و این کشورو ختم بخیر کنه انشاءالله!

پاسخ:
سلام
اللهی آمین...
دیشب کسی برای تو سجاده وا نکرد

بغضی ترک ندید و گلویی صدا نکرد

انگار ما بدون حضور تو راحتیم

وقتی کسی برای ظهورت دعا نکرد

اللهم عجل لولیک الفرج

-----
سلام
ممنون از حضورت[گل]
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۰۲ مَـهـشِــیــدَ سـآدآت
salam
mamnoon az davatet
vali man bebakhshida san bahaton movafegh nistam
oon hata balad nis chejoori dolato begardone alan hame oonaiii ke on sal be ishoon raai dadan pashimon hastan vagheaan ....
on hata be harf haye agha ham gosh nemide
mage shoma zade velayat hastin ke tarafdari az arman hash mikonid?
on vaghti harfe agha ro gosh nade yani zede hamin
va oonayi ham ke taraf dareshan yani zedan zede velayat
hamin
ya ali
پاسخ:
سلام
آرمان های احمدی نژادی همان آرمان های انقلاب است!
شما بروید اولین دیدار هیت دولت در سال 84 با رهبری را ببینید ! در سایت معظم اله موجود است!
بحث ما بر سر آرمان هاست ! و نه شخص خاصی !
این روزها یک عده می خواهند با بهانه مسائل اقتصادی آرمان های انقلاب را بزننند!
شما یکبار دیگر بروید فرمایشات رهبری در مورد آرمان های دولت نهم و دهم را بخوانید!
متوجه می شوید!
ممنون از نظرتون!

۲۷ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۲۰ یکی بود و آن یکی هم بود ...
سلام و عرض ادب
دعوتین به مجازستانم
.
.
منتظرم
یاعلی...



پاسخ:
یاعلی
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۳۰ دختر باحجاب

سلام ممنون از دعوتتون...

در مورد مطلبتون باید عرض کنم که در دو دوره قبل شاید بهترین انتخاب رئیس جمهور فعلی بود. راستش اوایل خیلی ایشون بهتر کار میکردن...اما نمیدونم چی شد که دوره دوم به خوبی دوره اول کار نکردن...حرفها و برنامه های خوبی ارائه کردن اما توی اجرا نشد اونی که باید میشد!!! ولی خوشحالم کسی غیر از ایشون رئیس جمهور نشد...امیدوارم کاتدیداهای این دوره خیلی بهتر از قبلیها باشن...هم از لحاظ ایمان و اخلاق  هم از لحاظ سیاست و عدالت و...

اللهم عجل لولیک الفرج بحق الزینب الکبری

راستی حرم مشرف شدید سلام بنده رو به آقای مهربونم برسونید...دلم براشون خیلی تنگ شده

 

پاسخ:
سلام
خود ما التماس دعا زیاد داریم!
ولی کدام آقا!
حرم ما حرم عمه ی سادات است.
السلام علیک یا حضرت معصومه(س)

۲۷ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۵۵ مَـهـشِــیــدَ سـآدآت
bebakhshid yani man nakhondam inyaii ke shoma mig???
bezarid az aval shoro konim "banisadr" ro yadetoone?i
emam behesh etemad kar
to on dolat nohom ham agha goft in arman haye ishoon nazdik ta hastam be arman haye man
khob?!
hala in az in
vali on moghe ke ishoon mashahi ro kardam moavene avaleshoon agha goftam ino asan barkenaresh konin in agha hamoon ahmad nezad
inkaro kard???
yani chi?yani inke be harfe agha goosh nadan
va in mese ghazie "banisadr mimone
ya hagh
پاسخ:
آقا هیچ وقت نگفتن آرمان های ایشون نزدیک به منه! آقا گفتن ایشون یعنی احمدی نژاد شعار ها و آرمان های انقلاب را زنده کرد!
کلیپ معروفی هم بود! بین خیلی ها هم پخش شد! آقا گفتن این مرد حتی اگر هم رای نمی آورد (سال84) شعار های انقلاب را زنده کردند(نقل به مضمون)
خواهر من !
مسائل ساده را پیچیده نکن! کی من از شخص خاصی حمایت کردم؟
بحث ما بر سر آرمان هاست! و نه اشخاص! اصلا می دانی آرمان از نظر لغوی یعنی چی؟
در ضمن !
امام (ره) هیچ وقت به بنی صدر اعتماد نکرد و این در سخنرانی هایشان هم بوده ! مراجعه کنید به صحیفه ی نور!
امام فرمودند چون مردم ایشان(بنی صدر) را انتخاب کردند بنده هم به رای ملت احترام می گذارم و درجای دیگری بعد از عزل بنی صدر فرمودند که من از اول هم  با بنی صدر موافق نبودم ! خواهشا کمی دقت !
در ضمن ! کمی عصبانیت و تعصبات خودتان را پایین بیاورید!
آرمان های احمدی نژاد ! عدالت و ولایت و ساده زیستی بود ! بحث سر سرفصل هاست و نه متن که ببینیم آیا این ها واقعا اجرا شده و یا نه!!!
حالا شما هی بگو که فلانی این کار را کرد و نکرد !
خواهشا فینگلیش ننویسید!
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۳۶ هیئت منتظران شهادت

سلام

واقعا حرف نداشت

 اقای احمدی نژاد تمام تلاشش رو کرد

کارایی که هیچ کس باایران نکرده بود

حالا این به کنار که دوره ی دوم یک سری تناقص به وجود اومد

اما مردم نباید پای روی حق بگذارند

چون احمدی نژاد با تمام جون برای مردم و کشور مایع گذاشت

حالا مسئولین نظام یه سریشون براش دندون تیز کردن

به نظر من کسی تا موفق نباشه دشمن پیدا نمیکنه

خب حتما الان ایشون موفق بودن تو کارشون

بعضی از مردم ما متاسفانه یه شخصی رو تا جایی میخوان که نیازاشونو بر اورده کنه وهرچی گفتن طرف بگه چشم

بعدشم که جندتا مسئله پیش بیاد

نمکدون بشکنن

الان خیلیا گرونی وتورم رو میندازن گردن احمدی نژاد

در حالی که مردم ما اولین مقصرا هستن و هی دارن به این گرونی دامن میزنن

ما حتی محصولات کشور خودمون هم داره به قیمت گزافی به مردم فروخته میشه

خب این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چون گرونی شده مردم باید بی انصافی به خرج بدن

 

حالا حرف زیاده بگذریم

اما من به شخصه ممنونم از اقای احمدی نژاد و ارمانهاش

و دستاوردایی که تو ایران بوجود اورد

 

پاسخ:
سلام
ممنون!
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۱۴ مَـهـشِــیــدَ سـآدآت
bazam salam
bebakhshid fek konam shoma chooon tond in nazaro mikhonin fek mikonin man asabaniyam dar hali ke injoor nist:|
va inke shooma darin be man bi ehterami mikonin
(اصلا می دانی آرمان از نظر لغوی یعنی چی؟)
vagheaan ke...
bahs ba shoma fayede nadare asan
omid varam hedayat shiid va bishtar fekr konin
pas harf haye mardoom chi?
chera shooma vaghti az arman haye ye nafar ra taiid mikonid
yani ono ghabool darin
hamin!


پاسخ:
سلام
اولا از شما معذرت می خواهم ! بنده قصد جسارت و بی ادبی نداشتم!
نگاه کنید! الان با توجه به این حرف هایی که شما زدید بیشتر مربوط می وشد به کارایی  دولت و احمدی نژاد و نه آرمان گرایی این فرد!
امام خامنه ایی در دیدار با با احمدی نژاد و هیئت دولت در سال 84 می فرمایند:
(یکى از شعارهاى این دولت، عدالت است. عدالت یقیناً محور انقلاب بود؛ در این شکى نیست. هیچ دولتى هم از اول نیامده صریحاً بگوید من نمى‌خواهم طبق عدالت رفتار کنم؛ لیکن من باید از آقاى احمدى‌نژاد تشکر کنم که ایشان کار جدیدى کردند؛ عدالت محورى را به عنوان یک شعار گذاشتند وسط؛ این کار خیلى بزرگى بود. وقتى که ایشان تبلیغات انتخاباتى مى‌کردند، به افراد خانواده‌ى خودم مى‌گفتم اگر آقاى احمدى‌نژاد رأى هم نیاورد، این خدمت بزرگ را به انقلاب کرد که شعار عدالت محورى را مطرح کرد؛ نگذاشت به فراموشى سپردنِ این شعار بشود یک سنت. این شعار مطرح شد و ذهن‌ها را به خودش متوجه کرد. خوشبختانه مردم هم فهمیدند، خواستند، دوست داشتند و رأى دادند. این کار، کار مهمى است. بنابراین عدالت‌محور بودنِ این دولت حرف بزرگى است؛ طرح این شعار به عنوان محور حرکت دولت، یک کار جدید است؛ خودش یک تحول است؛ به این پایبند باشید.)
حالا شما اگر با فرد به دلایل مختلفی که خودتان عرض کردید! مشکل دارید! چرا با شعار ها و آرمان هایش که همان آرمان های امام و رهبری است مشکل دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حرف بنده این است! که یک عده در این زمان حساس نزدیک به انتخابات به مردم بقبولانند که حالا که احمدی نژاد دچار لغزش هایی شده است! پس آرمان هایش هم باید از بین برود! واین اصل دشمنی با انقلاب است!
برای مثال عرض می کنم!
اگر یک مسلمان شیعه خطاهایی کرد حال باید بگوییم که پس شیعه یعنی خطا کردن و از دین به در شدن؟ آیا این درست است؟
شما می گویید اگر آرمان های یک فرد را قبول دارید پس او را هم قبول دارید ! این حرف شما صددر صدی نیست!
دلیلش همان مثالی بود که عرض کردم!
احمدی نژاد در ابتدای کار یکسری شعار های انقلاب را که به فرموده ی رهبری بعضی سیاستمدران خجالت می کشیدن از بیان آن ها را احیا کرد!
این چیز کمی است؟؟؟ ! چون فلانی احیا کرد ! مردم هم به خصوص جوانان ! این شعار ها را با نام احمدی نژاد می شناسند! همین !
تازه همین برای خود احمدی نژاد امتیاز است گرچه خودش این اواخر از بعضی از این شعار ها به دلایل مختلف دور شده ! پس دلیلی نمی شود ما آن شعار های سوم تیر را از بین ببریم!
والسلام.....
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۵۷ حقایق را بیابید
به نام خدا
سلام
من قبل از این که امر بفرمایید متن شما را خوانده بودم خوب است
ولی کلا این قضیه ها انقدر مهم نیست که بخواهیم در این حد رویش وقت بگذاریم مهم این است که همت کنیم اسلام و ایران اسلامی آن را با عزت تر وسرافراز تر کنیم در همه عرصه ها پیشرفت کنیم و یکه تاز میادین باشیم
یاعلی
پاسخ:
سلام
اتفاقا بسیار مسئله ی بسیار مهمی است! یک عده می خواهند به ارتجاع برگردند! این چیز کمی است!؟؟؟؟؟؟
ممنون از حضورتون.
یاعلی
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۰۱:۰۳ حقایق را بیابید
ببخشید من انقدر از بحث وبلاگتان خوشم آمد که حد ندارد و خوشحالم که مردم هم بصیر هستند من خیلی ناراحت می شوم بعضی حرف های بی پایه و اساس می زنند ولی اینجا دیدم مملکت یک طور دیگر فکر می کند

پاسخ:
اختیار دارید.
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۰۱:۰۶ مَـهـشِــیــدَ سـآدآت
hoooffffffffffffffffff
khooodaaaaaaaaaaaaa
agha asan man aghab neshini kardam khobe?
harki ba aghayedesh zendegi mikone
khaste shoodam man:D
D:
mamnoon azat
ya ali
پاسخ:
عقب نشینی نکن!
قرار نیست عقاید غلط با درست مخلوط بشه!
قراره بهترین راه انخاب بشه!
یاعلی
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۰۱:۱۴ مَـهـشِــیــدَ سـآدآت
aghab neshini nakardam
didam fayede nadare bahse ba shooma
bara hamin
پاسخ:
دستت درد نکنه!
حالا بحث با ما فایده نداره!
از رهبری برای شما پاسخ آردم و بعد شما میگی فایده نداره!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا ! ایولاتی!
دیگه این طور اش را ندیده بودیم!
کسی سرباز رهبر است! باید هر از چند گاهی فرمایشات فرمانده اش را مرور کند ! درسته؟

۲۸ بهمن ۹۱ ، ۰۱:۲۰ مَـهـشِــیــدَ سـآدآت
ohoom ras migi man kotahii kardam
rasti dastam ham dard nakone eyval daram baraaaaaadar
پاسخ:
والا چی بگم؟

سلام ممنون از دعوتتون
صحبت کردن در این زمینه و در همچین فضای باز و تا زمانی که ایشون رئیس جمهور هستند رو مصلحت نمی دونم چون نمی خوام باعث دامن زدن به این دو دستگی  باشم فقط همین رو می گم که هر کسی در هر مقام و پستی باشه باید چشمو گوشش به رهبر باشه فقط رهبر ملاک برای ارزیابی افراد جامعه هستند
خوبه ما هم کمی با بصیرت تر به اوضاع جامعه نگاه کنیم

پاسخ:
سلام!
اصلا باعث دودستگی نمی شود!
یک عده می خواهند به زمان ارتجاع برگردند! همین!

اگه تو هم مثل من دل آفا رو شکوندی با من هم نجوا شو.
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۱۷ دختر باحجاب
سلام چون برچسب دانشگاه فردوسی توی مطالبتون بود فکر کردم ساکن مشهد مقدس هستید...خوب حالا که نزدیک حرم بی بی هستید سلام ما رو به خواهر آقای مهربونمون برسونید... التماس دعا
پاسخ:
چشم.
سلام و درود بی پایان
احسنت / واقعا عالی بود و استفاده کردیم
التماس دعا
پاسخ:
سلام
مممنون!
سلام و تحیت.
دست مریزاد . نوشته شما حق بود.
پاسخ:
خدا کند...
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۱۸ معبر سایبری فندرسک
سلام دادا. احسنت دمت گرم. حرف دل من وخیلی هارو گفتی. ایول داری دادا.

پاسخ:
سلام
شما بیشتر...
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۳۷ مَـهـشِــیــدَ سـآدآت
salam
emrooz raftin beyte rahbari??!!
omidvaram harf haye agha emrooz dar beyte rahbari gosh dade bashiin
va khob roye harf hashoon taamool konid
didin ke dele agha bad joori gerefte bood va ishoon che ghadr az baziya narahat boodan
eltemas doaaye basirat
پاسخ:
سلام
بنده تبریزی نیستم!
اهل قمم!
از تلوزیون دیدم!
فقط خواهشا فینگلیش دیگه ننویسید!
خدا همه ی ما را عاقب به خیر کند .... صلوات

۲۸ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۲۵ پویان مهر-اینجامقرلاله ها
سلام
مطلب بسیارخوبی بود
من به دو دلیل به احمدی نژاد رای دادم:
اول اینکه من به احمدی چهارسال اول رای دادم.ولی چهارسال بعد کاملا تغییرکرد
دلیل دوم که از اولی مهم تره به خاطرحضرت آقا...وهمین طورکه گفتی بهترین گزینه موجود بود
انصافا احمدی نژاد کارای مهمی کرد ولی کارهایی هم کرد که باعث خشم آقا شد.
ولی باید این رو بدونه کسی حق رویارویی باآقارو نداره...
ازشما هم ممنونم

یاحق
پاسخ:
سلام
مممنون!
یاحق

سلام دوست بزرگوار مطلب خوب و مفیدی بود. ممنون

بسیار از مطلب مفید و بابصیرت شما بهره بردیم..

خدا توفیق بیشتر دهد انشاالله.

یاعلی

پاسخ:
سلام
یاعلی
دوستان و اساتید بزرگوار با عرض پوزش از اینکه حدود 40 روز توان بروز رسانی و استفاده بردن از مطالب گوهربار شما رو ندارم .عازم یادمان (فکه) هستم جهت خادمی بر شهدا البته اگر شهدا قبول بفرمایند. اگر قدوم جنتی خود را به روی فرش روضه گذاشتید حقیر رو هم دعا بفرمائید.

با غزلی در این  رابطه  دعاگویتان هستم

التماس دعا یاحق
پاسخ:
سلام
التماس دعا
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۰۵ یه بنده خدا

سلام داداش گلم

منم مثل شما و خیلی دوستان دیگه باز هم اگر سال 84 میشد و حتی 88 به احمدی نژاد رای میدادم نه به این علت که خیلی آدم خوبو ...بلکه به این علت که به نظرم از مابقی در آن تاریخ باهتر بوده

اما حال

بنده معتقدم احمدی نژاد ادم بدی نیست امتحانش بی اندازه دشوار است خدا کمکش کند

اما این دلیل تایید اشتباهاتش نیست من همیشه انشاالله مواضعم را با فرمایشات و نظرات رهبری هماهنگ میکنم بنا به صحبت های حضرت آقا در تبریز

آقایان همه اشتباه کردند که به عقل بنده هم همین طور است

و من شخصا در انتخابات 84 و 88 عملا به رهبری رای دادم نه به کس دیگری و فقط رهبرم را قبول دارم نه کس دیگری این آقایی را هم که بهش رای دادیم تا هر جا رهبر تاییدشان کند ما پشتیبانشانیم نه یک ذره بیشتر و نه یه ذره کمتر

...........

اگر آقا تردشان کنند ما هم تردشان میکنیم ............و اگر فعلا موعظه میکنند ما هم فعلا ملاطفت و نصیحت مشفقانه را صلاح میدانیم

و ته بحث برای بنده هیچ کس با کس دیگه فرقی نداره من پیرو رهبرم سیدعلی ام هرچی آقابگه حقه مابقی مهم نیست...........

 

و در آخر یک کلام

سید ما مهدی جان ........... ما به دعای شما پیرو رهبرمانیم انشاالله تا شما از پیروی کردنمان از خط ولایت رضایت یابی و قدم بر سر ما گذاری........

جانم فدای مهدی

من پیرو سید علی ام به عشق مهدی عج

و پیروی مهدی عج ام به عشق حضرت الله

چرا که عشقم خداست اگر بپذیردم

 

برای فرج محمد و ال محمد صلوات

پاسخ:
سلام
ممنون!
صلوات...
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۵۳ بنت الزهرا

سلام

آدرس وبتون  تصحیح  شد.....

انشاالله اگه شد قالب وبم رو تغییر میدم...

درپناه خدا

یازهرا(س)

پاسخ:
سلام
ممنون!
۳۰ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۲۹ شیعیان تهران
سلام جای هیچ حرفی باقی نذاشتی کاملا باهات موافقم
پاسخ:
سلام
ممنون!
۰۹ اسفند ۹۱ ، ۰۲:۱۶ چهل حدیث ناب
با سلام
مطلب خوبی نوشتید.
فرمودید: تغییر... باید دید که احمدی نژاد تغییر کرده یا اینکه دیگران تغییر را القاء می کنند؟!
در پناه حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی