فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

این مرد برای ساندیس آمده؟

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ

ادامه ی تصاویر حاشیه راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن در ادامه ی مطلب....












نظرات  (۱۷)

۲۲ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۰۰ سید محمد مسعودی
سلام دوست عزیز
بنده فریاد زنان به سراغتون اومدم تا بگم من شما رو لینک کردم شماهم اگه دوست داشتید منو با نام "بصیرت" لینک کنید...!

با گزارشی از روز 22 بهمن از استان البرز + تصاویر به روزم
منتظر نظرتونم
یا علی
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۰۲:۰۱ چهل حدیث ناب
سلام علیکم
ممنون از حضور گرمتان.
وبلاگ بسیار مفید و زیبایی دارید.
با افتخار با نام "فرهنگ پرواز" لینک شدید.
لطفاً ما را با نام "چهل حدیث ناب" لینک بفرمایید.
در پناه حق موفّق باشید.

اللّهم عجّل لولیّک الفرج

سلام دوست عزیز
حرف شما کاملا درسته
ما هستیم که به حکومت معصوم نیاز داریم
دقیقا بحث من سر تشکیل حکومت است که ما انسان ها می خوایم
11 امام دیگر ، به غیر از حضرت علی که 5 سالی حکومت داشته ، بقیه ائمه همه دستشون بسته بود ، در مشروعیت ائمه کسی شک نداره
اما بین مردم مقبولیتشون رو بنی امیه و بنی عباس از بین برده بودن
واسه همون نتونستن تشکیل حکومت بدن
برای حضرت مهدی دیگه فرق داره
باید این مقبولیته به وجود بیاد و شرایط مهیا باشه تا دیگه حضرت زیر بیعت کفر نره
ضمنا توجه داشته باشید که حدیث داریم حکومت با کفر می ماند ولی با ظلم نمی ماند (الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم)
اینجا بحث مقبولیت اهمیت پیدا می کنه
در اون حکومت های یهودی و امثالهم مشکل این است که مشروعیت که ندارند هیچ ولی ظلم هم وجود دارد
و گمون نکنم اون چنان هم که شما فرمودین مقبولیتی باشد
ولی کشور هایی مثل چین و ژاپن و یا برزیل به خوبی توانسته اند مقبولیت خود را حفظ کنند ، هرچند مشروعیت ندارند
زنده باشید
یا مهدی [لبخند]
تصاویر خیلی زیبایی بود ممنون
خیلییییییییی زیبا بود به خصوص عکس اولیتون
پاسخ:
ممنون!
سلام علیکم .
واقعا جالب بود و دندان شکن .
متشکر . یا علی .
پاسخ:
سلام
ممنون!
جهت تعجیل در فرج امام زمان صلوات

اف بر کسانی که این مردم را نشناختند

پاسخ:
احسن!

سلام.با تشکر از حضورتان

بنده شمارو با نام "فرهنگ پرواز" لینک میکنم

شماهم بانام "شرح صدر"لینک بفرمایید.

درپناه حق...

مطلب مناسبی بود!
پاسخ:
مناسب تر ! نظر شما بود!
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۵۸ سیدمحمدسجاد مرتضوی
باسلام از دیر پاسخ دادن عضر خواهی میکنم لینک شدید درصورت تمایل ما را هم لینک کنید
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۳۳ عاشق خدا و منتظر مهدی(عج)
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام وممنون از حضورتون
موفق باشید
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۴۹ یه بنده خدا

سلام داداش گلم

من هم با خانواده علارقم کسالت شدید در مراسم به عشق رهبرو نظام و حضرات آل الله وحرمت گذاشتن به خون شهدا و روح امام شرکت کردیم

واقعا عالی بود و شلوغ الحمد لله

عکسات هم عالی بود باسلیقه...

برای فرج آل محمد صلوات

سلام

ایول عجب عکسایی

حال کردم

خسه نباشی همسنگر

خوشال شدم  از اومدنتون

اصولا به اونایی که حس میکنم هدفی مشابه خودم داره و نوشتن وبلاگش سر میزنم- و ایضا ازش درس میگیرم

خوشال میشم لینک کنید

پاسخ:
سلام
لینک ما نبود؟!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۱ اسفند ۹۱ ، ۲۰:۵۹ منتظر تنها

سلام  علیکم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است/ ما برآنیم که این ذکر جهانی گردد

اللهم عجل لولیک الفرج

اگه دوست داشته باشی میتونیم با هم تبادل لینک کنیم و ارتباط داشته باشیم..

این برای من افتخار و

ودر شرایط کنونی یک وظیفه است

در صورت تمایل بنده رو خبردار کنید و حقیر را بانام

"جا موندیم از شهدا" لینک کنید

منتظر نظرات شما هستم

مرا هم دعا کنید...

۱۱ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۰۳ منتظر تنها

سلام  علیکم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است/ ما برآنیم که این ذکر جهانی گردد

اللهم عجل لولیک الفرج

اگه دوست داشته باشی میتونیم با هم تبادل لینک کنیم و ارتباط داشته باشیم..

این برای من افتخار و

ودر شرایط کنونی یک وظیفه است

در صورت تمایل بنده رو خبردار کنید و حقیر را بانام

"جا موندیم از شهدا" لینک کنید

منتظر نظرات شما هستم

مرا هم دعا کنید...

پاسخ:
و علیکم السلام!



محتاجیم به دعا
 سلام
عکس های قشنگی بود
مخصوصا من دندان پزشک نیستم
تشکر بابت لینک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی