فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

صبر یعنی زینب ......

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۴۷ ب.ظ

نظرات  (۱۱)

سلام لوتی بامرام
اینو می دونم هم ارباب خیلی باحاله هم خدای ارباب
دلت کرببلایی
سلام اخوی.
این فریاد ما هم هست:
خدایا! از این دنیایی که این قدر به ظاهر اهمیت می دهد! خسته شدم! کمک کن
................
۱۸ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۴۶ محدثه سادات
سلام
ببخشید من تو پست پایین نظر پست بالا رو مینویسم...
بله...
اکثر موارید که گفتید اتفاق افتاده............هی
ممنون خبرمون میکنید

اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یا زهرا(س)
۱۹ خرداد ۹۱ ، ۰۰:۱۶ سعیدزاده بیدگلی(صهبا)
سلام
ممنون از دعوتتون .بله حق با شماست واقعییاتیست که در دنیای امروز وجود داره .مانا باشید
ممنونم از حضورت
مطلب بسیار پربار و جالبی انتخاب نموده اید
ازاینکه در اعتلای فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی همت گمارده تلاش میکیند قابل تقدیرید در شکر گزاری از خداوند سبحان ازشما تشکر میکنم .
بایاد و در پناه حق سربلند باشید و موفق
سلام
وب فوق العاده ای دارین
۲۱ خرداد ۹۱ ، ۱۷:۵۸ شیعیان تهران
سلام
شرمنده امروز یه سر به وبلاگ زدم دیدم که دوبار پیغام گذاشتی ، چون من از طریق کافی نت به اینترنت دسترسی دارم معمولا دیر به دیر به وبلاگ سر میزنم . یاعلی
سلام ....
به روز هستم ....
سلام خسته نباشی خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم -اگه میشه توبه رو بیشتر بنویس-راستی میشه بیای وبلاگ من -اگه همو لینک کنیم ممنون میشم -در پناه خدا
آنقدر جسمت را برایم برهنه کردی
که یادم رفت روح عریانت چه شکلی بود!
....
با درد دلی دیگر بروزم .
بسم الله نور نور
سلام علیکم ورحمه الله
چشمهای قشنگ عباس
دلمو خدایی کرده
مدد اقام ابالفضل
منو کربلایی کرده
....
اخه مولامه دوسش دارم
اقامه دوسش دارم
.....
یه خیابون بهشتی
اسمش بین الحرمینه
هرکجاش که پا میذاری
جا قدم های حسینه...
التماس دعا
یا حسین ع

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی