فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

 بنده این طنز را برای سایت خبری تحلیلی رجانیوز نوشتم که در این آدرس منتشر شده است.



می‌دانید که یکی از پدیده‌هایی که امروزه در حال گسترش است، انداختن عکس‌های شخصی با کادری خاص و... و گذاشتن آن بر روی شبکه‌های اجتماعیست که به آنها عکس سلفی میگویند. از آنطرف هم که علی مطهری در حال جا انداختن «گفتمان کف‌گرگی» در مجلس است. در همین راستا از شما دعوت میکنیم تا نامی را که برای عکسهای سلفی‌تان در موقعیت‌های مختلف انتخاب می‌کنید را از میان گزینه‌های زیر برگزینید:

 

1: اگر شما و علی مطهری پشت تریبون مجلس باشید:

الف: من و‌‌ علی مطهری در حال کف گرگی زدن، یهویی!

ب: من و علی مطهری و در برابر حمله به سپاه عمر سعد،... یهویی

ج: من و علی مطهری در حال «پف...» گفتن، یهویی!

 

2: اگر شما و برخی افراد در حال تماشای سخنرانی علی مطهری بودید:

الف: من و کاسبان حصر، همین الان یهویی

ب: من و بی‌بی‌سی فارسی که دارد بشکن می‌زند، همین الان یهویی

ج: من و ساپورت پوشان رقصان(روم به دیوار!)، همین الان یهویی

 

3: اگر شما هنگام نطق مطهری در دفتر حضرت حاج آقا بودید...؟

الف: من و خندهٔ حاج آقا، همین الان یهویی

ب: من و تکبیر شیخ، همین الان همراه تکبیر...

ج: من و آقازاده ده میلیاردی در حال حرکات ناموزون، شطرنجی...

 

4: اگر شما در زمان سخنرانی آن مرد رفته در یکشنبه معروف، در مجلس می‌بودید؟

الف: من و‌‌ علی مطهری و خنده زیر لب، همین الان یهویی

ب: من و علی مطهری و حرکات موزونش، همین الان یهویی

ج: من و دو دوهای ساکتین و آزادی بیان، همین الان یهویی

 

5: اگر شما در روز ۹دی می‌خواستید سلفی بیاندازید...

الف: من و جای خالی طرف دیگر فتنه‌ی مد نظر علی مطهری، یهویی

ب: من و شعار باغ پسته و تاجر ورشکسته، همین الان یهویی

ج: من و جای خالی خود علی مطهری، یهویی

 

6: اگر شما، صد‌ها سال قبل در کشتی نوح حضور داشتید....

الف: من و فال بینی پسر نوح، همین الان یهویی

ب: من و الگوی آینده علی مطهری،‌‌ همان زمان یهویی

ج: من و کشتی پدر و جای خالی پسر، یهویی


نظرات  (۲۵)

۳۰ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۵ محمد سجاد خادمیان
جالب بود
پاسخ:
ممنونم:))
من و ارزشهایی که عوض میشود... یواش یواش! :(
پاسخ:
چرا؟0_0
سلام
طنز شما جالب بود آقا علیرضا. متشکرم
منظور من اتفاقی بود که داره میفته...
ان شاءالله پیروزی نهایی با حق است...
یا علی ع
پاسخ:
سلام
ممنون!!!!!
۰۱ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۴۷ فاطمه(یاس)
سلام
طنزتون فوق العاده بود
همچنان پیگیر مطالب عالیتون هستم
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون.
۰۱ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۳۲ امین شیعه مذهب ایرانی زاده انسان باور
سلام
والا
پاسخ:
سلام!
متاسفم واسه کسایی که خودشونو خدایی و نماینده خدا می دونن و هر کی که مخالفشونه رو مخالف اسلام و خدا می دونن ... رفتارتونو اصلاح کنید
پاسخ:
اینجا کسی تکفیر یا بت پرست شد؟

 

لبیک یا محمد "صلی و الله علیه و آله و سلم"

 

سلام

 

 دعوتید به  آخرین آفتاب.... 

 

http://baketab.blog.ir/post/46

 

سلام  جالب  بود  ممنون  :)))  راستی این  پیام  اقا  رو  چجوری میشه   تو  سایتای خارجی منتشر کنیم  ؟؟
پاسخ:
سلام
ممنون! نمیدونم!!!!!
خیلی خندیدم یهویی!
پاسخ:
:))
سلام بصیر
ممنون بابت طنز
در آن لحظه در مجلس فقط جای گزارشگر ورزش های رزمی خالی بود!
متاسفیم که مجلس را با رینگ بوکس اشتباه میگیرند, یهویی
پاسخ:
سلام
بله، ممنون
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۱۵ دوستدار اسلام

سلام قولا من رب رحیم

 

به دنبال درخواست بسیار مهم دکتر رحیم پور ازغدی برای برگزاری کرسیه های آزاد اندیشی اقتصاد در نماز جمعه ی تهران، و عدم همکاری مسئولین ذیربط بدلیل فشارهای وارده از سوی اقتصاد دانان غیر اسلامی در داخل کشور، از شما وبلاگ نویس عزیز تقاضا داریم که به میزان توان خود مطلبی در خصوص لزوم طرح بحث های "اقتصاد قرآنی" در مهم ترین و پرتعداد ترین تریبون دینی کشور، در وبلاگ خود منتشر کرده تا از اندک اندک این مطالب در کنار هم موجی پدید آمده و به گوش تئوریسین های اقتصادلیبرال در کشور برسد تا بلکه قدمی در راستای زدودن مظلومیت و مهجوریت از قرآن برداشته باشیم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نظریه های تولید شده ی اقتصاد اسلامی، می توانید به وب سایت http://www.kadamaei.ir/ و همچنین وب سایت http://reba.ir/ مراجعه نمایید.

 

 

« ما تا به امروز می بایست مدل بومی اقتصاد را به دنیا عرضه می کردیم. ما باید هم کارآمدی در جهت رشد رونق اقتصاد، هم کارآمدی در جهت تأمین عدالت را به دنیا نشان میدادیم.»

بیانات رهبری - 85 (دیدار با دست اندرکاران اصل 44)

 

و تا به امروز هنوز...

۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۰۸ روح الله فاضل
اما جدا از شوخی و جدی، این عمل مجلس در قبال نطق علی مطهری به هیچوجه قابل دفاع نیست... اصلاً جالب نبود.
پاسخ:
....!
باسلام
به دلیل امتحانات مدتی نبودیم.
اکنون طبق قرار یکشنبه ها به روزیم...
شما و رحیمی و عذر خواهی نکردن محمود یهویی. راست گویی و راست بینی میر حسین یهویی. شما و تمسخر همیشگی یهویی. شما و چسبیدن به این مملکت یهویی.
پاسخ:
رحیمی و آقا محمود ! به من چه؟حالا خوبه ما خودمان بهش نقد داریم!
ضمنا،لطفا اسم فتنه گران تهمت زن و آشوب طلب بی همه چیز را اینجا نبرید...
باید گفت:شما و سوزش ناگهانی،یهویی... این طوریاس...
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۴۱ شبکه اشتراک لینک توبنویس

 با سلام و احترام

از شما دوست گرامی و فعال در فضای مجازی دعوت بعمل می آید

تا در شبکه اشتراک لینک توبنویس عضو شوید و مطالب خوبتان را جهت بهره برداری سایرین در این شبکه قرار دهید.

بی صبرانه منتظر عضویت و ارسال مطالب زیبای شما هستیم.

دوستان شما در شبکه اشتراک لینک توبنویس

 

هدیه توبنویس به شما وبلاگنویس گرامی :

پیامبر اکرم(صلى الله علیه وآله) فرمودند:

اَلزُّهدُ فى الدُّنیا قَصْرُ الأَمَلِ وَشُکْرُ کُلُّ نِعْمَة وَالْوَرَعُ عَنْ کُلِّ ما حَرَّمَ اللهُ ؛

 

زهد در این جهان به سه چیز است: کوتاهى آرزو، شکرگزارى نعمت ها و پرهیز از حرام.

تحف العقول.

http://www.tobenvis.com/Default.aspx

http://letter4u.blog.ir/

سلام
دوستانی که میخوان نامه آقا به جوانان اروپایی رو منتشر کنن به این آدرس برن تا خیلی راحت موجب بشن که صدها نفر اروپایی پیام اقا رو بخونن...
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام.
بااجازتون باذکر منبع بازنشر ؟
پاسخ:
مشکلی نداره
سلام
لفظ عس"گ" ری ، با گاف اشتباه است ، در زبان عربی گاف صحیح نیست و عسکری با کاف صحیح است !
وهابیت پلید و نجس اصرار دارد امام عسکری (ع) را با گاف بنویسد چون از نظر معنایی واژه عسگری به معنای " نازا " و بخاطر اعتقادات حرافی که دارند مبنی بر اینکه امام حسن عسکرس (ع) فرزندی نداشته اند! پس لطفا در زمان مشاهده اطلاع رسانی شود ...

                                       میــــلاد مبـــــارک
التماس دعا

یازهـــــرا   
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۱۸ جامونده از شهدا
:سلام به روزم با
1.مثل آینه باش..
2.مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی (ره)
3.روزی چند دقیقه...؟
4.هر وقت دیدید اوضاع بی ریخت است..
5.مرحوم حاج مرشد چلویی
6.در به در
7.مومن مثل عطر است!
8.گفتم که به پیری برسم توبه کنم
9.برای متأهلین
10شــاه کلیــــد
11خدا
به روزم منتظر حظور سبزتان هستم
التماس دعا
ذکرتعجیل فرج رمز نجات بشر است / ما برآنیم که این ذکر جهانی گردد
اللهم عجل لولیک الفرج

۰۹ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۲۸ قران قطب نمای خوشبختی
بااولین پست وبلاگم بروزم منتظرحضور ارزشمندتون هستم.
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۳۴ سید مرتضی آوینی
سلام.جالب بود
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۲۹ سیدمهدی حاجی آبادی
دیگی که برای من نجوشد می خواهم سر سگ در آن بجوشد!
سلام .
تولد انقلاب مبارک .
به روزم با 3 مطلب؛
 ما بی خیال خون شهدا نمی شویم !
ایرانی نیستی اگه ...
آماده باش سربازان امام خامنه ای ...
التماس دعا
یازهـــــرا
منم  یهوویی انداختنم تو جهنم ! این در حالی بود که خودم مایل نبودم ! چقدر یهویی پیش میاد ! عکسای سلفیم همه سوختن ! اما زبونم درازتر شده یهویی !
پاسخ:
آخی!
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۳۵ یاران باران
عالی بود
پاسخ:
خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی