فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

1: مسئله ایی که در کشور ما وجود دارد این است که در جای جای دنیا معمولا دولت ها اول با تشکیل حزب ها و فعالیت های حزبی بر سر کار می آیند ولی در ایران اسلامی اول دولت ها تشکلی میشوند و سپس حزب یا یا یک طیف را تشکیل می دهند . البته این مسئله در ابتدای انقلاب اسلامی با تشکیل حزب جمهوری اسلامی یک استثناست.

چه دولت های سازندگی و چه اصلاحات در آخر کار خود برای بقای خود در دولت احزاب کارگزارن و سازندگی را تشکیل دادند و البته با شکست جدی نیز مواجه شدند.

در مورد دولت مهر نیز یک چیزی شبیه حزب به وجود آمد به طوری که هر چه به پایان دوات دهم نزدیک می شدیم مشاهده می کردیم که اطرافیان آقای احمدی نژاد یک سری افراد خاص و از نظر فکری نزدیک بهم ارتباط داشتند .

حسن روحانی

اما در دولت روحانی به دلیل این که حزب کارگزارن تقریبا منحل شده بود . دکتر روحانی ناچار است برای پیرزی در سال 96 ریاست جمهوری و انتخابات 94 مجلس شورای اسلامی از هم اکنون به فکر طیف سازی و استفاده از عناصر حزبی باشد و دلیلش هم همان پیروزی شکننده وی در انتخابات 92 امسال بود که با حداقل را ممکن پیروزی خود را بدست آورد.

2: مجلس نهم  که به ظاهر اسم اصولگرایی را یدک می کشد یک شباهت های ظریفی با مجلس پنجم شورای اسلامی به ریاست علی اکبر ناطق نوری دارد .

جدا از این که مجلس فعلی با ریاست علی لاریجانی به چند درصد از کابینه ی پیشنهادی حسن روحانی رای اعتماد خواهد داده این است که مجلس نهم دوست داشت با فشار طیف پیروان ولایت که طیف لاریجانی در مجلس شناخته می شود اکثر قریب به اتقاق وزیران پیشنهادی آقای روحانی رای اعتماد کسب بکنند که کردند که این خود دو دلیل عمده دارد : اول این که از ابتدای انقلاب تا کنون هر رئیس جمهوری در چهار سال اول خود چه خوب کار کرده باشد و چه نکرده باشد توانسته است در اولین انتخابات مجلس بعد از انتخابات ریاست جمهوری لیست پشنهادی انتخاباتی خود را به پیروزی بکشاند و این را طیف رهروان ولایت به محوریت لاریجانی به خوبی می دانند و دوست دارند تا دکتر حسن روحانی از آنها خاطره ی خوبی داشته باشد و دلیل دوم این است که هر رئیس جمهوری در ابتدای کار دنبال بهانه ایی برای عدم اجرای وعده های داده  شده خود در انتخابات است و مجلس فعلی نمی خواهد زیاد بهانه نگذاشتن کار کنیم و نمی گذارند کار کنیم و نمی شود نمی توانیم دست دولت پیر آقای روحانی بدهند.

3: دولت حسن روحانی با این که هنوز  در ابتدای کار است ولی جناب دکتر روحانی بر خلاف روسای جمهور گذشته که همه شان در روز های آخر دولت خود مهم ترین دلیل عدم اجرای وعده های خود را شرایط کشور می دانستند !!! روحانی از هم امنون ساز ناکوک خود را مبنی بر این شرایط کشور طوری است که نمی تواند همه ی وعده های اقتصادی خود را اجرا کند بنا نهاده است !

البته در این جا باید به روحانی و نزدیکانش گفت که شما می دانستید به قول خودتان شرایط کشور ناجور و ناگوار است چرا شعار هایی در انتخابات سال 92 مطرح کردید که مردم در این شرایط اقتصادی به شما رای بدهند ؟

جدیدا نیز حسن روحانی به انکار برخی شعار های داده شده از زبان خود و اطرافیانش روی آورده تا از همین روز ها خیال مردم را برای عدم اجرای حماسه اقتصادی در چهار سال آینده راحت نماید !

ادامه در ادامه مطلب......

4: درباره ی جرران اصولگرایی باید گفت این روز ها بیشترین فشار بر آنهاست ! چرا که یک عده که در مجلس هشتم با محوریت علی لاریجانی و حمایت دولت احمدی نژاد توانستند پیروز انتخابات مجلس هشتم بشوند و در ادامه به حامی خود یعنی احمدی نژاد پشت کردند و با ادامه کار حدود 90 درصدشان در مجلس بعدی یعنی مجلس نهم نتوانستند رای مردم را بدست آورند (منظور از 90 درصد فقط اصولگرایان نبوده و اصلاحطلبان نیز همین طور) در مجلس نهم با تشکیل طیفی و فراکسیونی موازی با فراکسیون اصولگرایان به ریاست حداد عادل ! فراکسیونی در مجلس با نام فراکسیون رهروان ولایت راه انداختند و علی لاریجانی برای این که بتواند دوباره بر ریاست مجلس تکیه بزند به ریاست این فراکسیون جدید انتخاب کردند .


5: دولت حسن روحانی ناچار است این بار برای طیف سازی و ایجاد جریانی با نام زیبای اعتدال و در باطن ابقای مدیران کارگزارانی و از رده خارج شده ی خود

که میانگین وزیران اش به 60 سال می رسد ! با طیف علی لاریجانی ها یا همان اصولگرایان رهروان ولایت پیمان برادی ببندد و یک تعداد از اصلاحطلبانی که نسبت به هاشمی رفسنجانی با دیدی پدرانه نگاه می کند طیفی جدید تشکلی دهد .

البته شاید دکتر علی لاریجانی و مریدان سینه چاکش همچون کاظم جلالی و باقی دوستان و هم فکرانش در ظاهر اسم اصولگرای خود را برای انتخابات مجلس بعدی در سال 94 حفظ کنند ولی در باطن با گروه هایی از از احزاب اصلاح طلب و طیفی مجمع تشخیصی ها با محوریت هاشمی رفسنجانی ائتلافی نانوشته را تشکیل دهند.

6: اما از آنجایی که محمود احمدی نژاد شخصیتی کاملا غیر قابل پیش بینی دارد حداقل اگر برای انتخابات مجلس دهم سال 94 و انتخابات ریاست جمهوری سال 96 برنامه ی جدی نداشته باشد ولی حتما برای سال 1400 کاملا هدفمند برنامه ریزی کرده است به طوری شاید اگر دانشگاه مطبوع وی که از شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز مجوزش را گرفته باشد محل رفت و آمد های سیاسی دوستان و نزدیکانش باشد .

رابطه ی محمود احمدی نژاد حتی اگر با مهندس مشایی نیز بهم نخورد ولی در آینده نچندان دور به احتمال زیاد با برخی از اعضای ساختمان نهاد ریاست جمهوری دولت دهم که در افکار سیاسی به جریان بهاری ها (انحرافی ) است به مشکل خواهد خود و نمونه این تنش های احمدی نژاد با این افراد را می توان در ماجرای رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی و عدم ایجاد تنش از سوی احمدی نژاد بعد از اعلام خبر آن از سوی شورای نگهبان است.

به طوری که صدا و سیما نهایت قدر دانی  را از محمود احمدی نژاد در روز های آخر دولت با برگزاری مراسم از خدمات 8 ساله ی دکتر احمدی نژاد و اقدام متقابل دکتر احمدی نژاد در واگذاری یکی از زمین های نمایش بین اللملی به صدا وسیما را می توان بر شمرد.

7: متاسفانه نکته ایی که اکثر مردم نمی دانند این است که جریان راست سنتی و راست مدرن همچون دکتر علی اکبر ولایتی را جز جریان اصولگرایی می دانند.

نتیجه اصولگرا خواندن امثال دکتر ولایتی و محسن رضایی را در انتخابات امسال مشاهده کردیم.دکتر ولایتی با تعریفی انحرافی و دور از عقل و خرد از جریان اصولگرایی و با ترسیم یک دایره ایی که شاید بتوان گفت در نظرش چیزی جز این نبود که تمام آرا به خود جذب کند ولی با شکست جدی مواجه شد.

شاید در ظاهر خودش و اطرافیانش شکست خورده باشند ولی در باطن ضربه ایی کاری به جریان اصولگرایی وارد کرده باشد. نقش دکتر علی لاریجانی دقیقا همان نقش دکتر ولایتی در انتخابات امسال اما برای انتخابات مجلس سال 94 است. جالب تر این که دکتر ولایتی و محسن رضایی از وزیر خارجه ی دولت روحانی حمایت جدی کردند و از دو وزیر دیگر حمایتی محسوس !

اگر بزرگان اصولگرایی بخواهند جبهه ی پایداری را به انشقاق در اصولگرایی متهم کنند و مدام بر رای نداشتن پایداری اصرار بورزند نتیجه ایی بدتر از انتخابات امسال برای آنها در سال 94 و 96 اتفاق خواهد افتاد.

پس ضرورت تشکیل یک مجمع مرکزی برای اصولگرایان با محوریت سه شخص یعنی حضرات آیات الله مهدوی کنی و مصباح یزدی و محمد یزدی احساس می شود.

8: نکته ی دیگر عدم رای اعتماد مجلس به وزیری بود که دکتر روحانی در آخرین دفاعش از کابینه از وی با عنوان اصلاح طلب یاد کرد که وی کم ترین رای مثبت را از نمایندگان کسب کرد. ساده لوحانه است اگر بگوییم اصلاحطلبان در انتخابات امسال پیروز شدند!!! شاید در باطن ائتلاف کرده بودند ولی بزرگترین چالش سیاسی روحانی با همین اصلاحطلبان خواهد بود. ادبیات وزیران پیش نهادی اصولگرایی بود ولی مردم فکر نکنند که این ها اصولگرا هستند ! از بین وزیران 4 نفرشان از جریان راست سنتی هستند و اگر اصولگرا ننامیم بهتر است .

کابینه ی دولت روحانی با میانگین سنی 57 سال بیشتر به کابینه ی کلید های زنگ زده شباهت دارد تا یک کابینه پویا و با تدبیر...

9: پیزوی دکتر روحانی در انتخابات سال 92 امسال ! شاید پیروزی بوده باشد ولی خود روحانی و اطرافیانش به خوبی این نکته را می دانند که این آخرین فرصت مردم ایران اسلامی به هاشمی رفسنجانی و اطرافیان وی است.

مردم اصلا دیگر انتظار بهانه گیری های همچون بهانه ی های محمد خاتمی به ظاهر !!!و محمود احمدی نژاد در برخی اوقات به حق را ندارند! یعنی مردم فقط از دولت روحانی نتیجه ی کارهایشان را در زندگی اقتصادی خود می خواهند!

پس روحانی با این کابینه ایی که بالاترین رای اعتماد هایش به وزرای اقتصادی بوده بهانه ایی که احمدی نژاد در سال 84 به مجلس برای چوب لای چرخ گذاشتن اش می گرفت ندارد و این یعنی یک آبانس مجلس به دولت روحانی !

جالبتر این که وزاری اقتصادی روحانی رای های رویایی را کسب کردند!

10: نکته ی مهم دیگر این است که اگر تا دو سال پیش شرایط احراز صلاحیت در شورای نگهبان و کسب رای اعتماد در مجلس و عزل و نصب مسئولین دولتی اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و نظام اسلامی بود و تشیع و ... بود از حالا به بعد یک شرط مهم دیگر را باید عدم شرکت در فتنه ی سال 88 عنوان کرد.

11: جریان حزب الله باید از این پس در معرفی اشخاصی که واقعا اصولگرا هستند و نه راست !!! بیش از پیش بکوشد و اگر هر گونه کم کاری کند  ضررش متوجه خودش می شود و این یعنی صف بندی جدیدی شکل گرفته است.

12: اصلاحطلبان به دولت روحانی به یک دولت 4 ساله نگاه می کنند و این تصمیم را در آخرین جلسه ی مجمع اصلاحطبان به صراحت بیان کردند!!!

اصلاح طلبان  به دولت روحانی به دید یک پل برای انتخابات سال 96 ریاست جمهوری نگاه می کنند ! یعنی یک رفتاری شدیدتر از رفتار دوم خردادی نسبت به رئیس مطبوع خود یعنی محمد خاتمی در سال 84 که پروژه ی عبور از خاتمی که البته در سال 80 نیز قرار بود اجرا بکنند ! ولی از آنجایی که روحانی خود را یک فراجناحی معرفی کرده است این رفتار اصلاح طلبان شدید تر خواهد بود.

13: کسانی که در زمان دولت دهم به تخصص انحراف شناسی دست پیدا کرده بودند ! و با هر عزل و نسب دولت دهم توسط احمدی نژاد ! سریع آژیرشان به صدا در می آمد از هم اکنون باید چهار چشمی مواظب باشند که دولت روحانی وعده های خود را بدون انحراف اجرا کند !!!

جریانی که همه به آنها میگفتند انحرافی ! امام خامنه ایی از آن به عنوان جریان غلط فکری یاد کرد و آن را به عنوان مسائل فرعی کشور و نه اصلی یاد کرد...

14: مهم ترین چالش ما با دولت روحانی مسائل فرهنگی و سیاست خارجی خواهد بود ....

ویزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت روحانی همان پسر آیت الله جنتی است که به گفته ی خود علی جنتی پسر جنتی شورای نگهبان ! در بسیاری از مسائل با پدرش اختلاف نظر جدی دارد و حتی در زمینه ی حجاب یک برنامه درست و حسابی نیز به مجلس ارائه نداد و این یعنی بار اصلی فرهنگی کشور دوباره بر دوش جریان حزب اللهی خواهد نشست....

15: بیشترین نگرانی این بابت است که شعار اعتدال روحانی را که صدای فلک هم را کر کرده است به مانند شعار آزادی محمد خاتمی تفسیر به غلط نشود ! خود روحانی تاکید کرده است که اعتدال از نظر خودش به معنی راه رفتن بین حق و باطل نیست ! ولی دوستانش و گاهی هم خودش اعتدال را در سکوت کردن در برخی مسائل عنوان می کنند ! به طوری که بیشتر به نقش نوترون نسبت به الکترون (منفی) و پروتون(مثبت) در هسته است و یعنی خنثی !

مطمئنا روحانی واژه ی اعتدال را برای توجیح شکست ها و ناکار آمدی های احتمالی دولت اش در اینده به کار خواهد برد .

واژه ی اعتدال از نظر امثال ناطق نوری و هاشمی رفسنجانی بیشتر به مانند این است که بگوییم چرا فلان کار را نکرده اید و آنها با لحنی فیلسوفانه جواب دهند ما معتدل هستیم !

یا مثل این است که در اتوبان حداقل سرعت 70 کیلومتر در ساعت است و حد اکثرش 120 ! ولی ماشینی برای توجیح ناکارآمدی موتورش با سرعت 70 برود و یکی از پشت به آن بکوبد....

16: اعتدالی که کلیدش ! به گفته ی سعید حجاریان دندانه هایش تمایل به اصلاحات داشته باشد و دسته اش از نظر برخی به ظاهر اصولگرایان باشد چیزی جز ناکار آمدی نخواهد بود.

17 : به هر حال همه ی ما به نظاممان اعتقاد داریم و بهتر است به دولت روحانی برای پیشرفت کشور کمک کنیم و اگر زمانی ماشین دولت خواست دنده عقب بگیرد مثل یک دور برگردان عمل کنیم و ماشین را به مسیر اصلی اش بر گردانیم....

همین.....

نظرات  (۹۳)

سلام
مطلبی که نوشتید واقعا عالی بود ...
پاسخ:
ممنون
سلام ...
جواب سلام واجبه !
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
 
سلام همسنگر
منتظرتونم یه مطلب جدید در مورد 6 ماه فعالیتم گذاشتم

خط اول
یه خط خطی
از خطاطی زمونه
منتظر خسته کردن چشاته
آقا چه دل پری داشتی
نتونستم تا آخر بخونم ولی عالی بود تا 6

پاسخ:
ممنون!

این یعنی بار اصلی فرهنگی کشور دوباره بر دوش جریان حزب اللهی خواهد نشست....
بشینید سرجاتون بابا لازم نکرده ما مطهری ها داریم نیازی به شما نیست
نکته 2:اعتدال از نظر خودش به معنی راه رفتن بین حق و باطل نیست
ازنظر خودش که گفت نه تقریط نه افراط که در جوابش دوستتون دکتر سعید  گفت اعتدال راه رفتن بین حق و باطل نیست تا جایی یادمونه  

نکته سوم:اگر زمانی ماشین دولت خواست دنده عقب بگیرد مثل یک دور برگردان عمل کنیم و ماشین را به مسیر اصلی اش بر گردانیم....

شما که فعلن باید تو صندوق عقب ماشین باشید اگه کاری از دستتون بر اومد باشه در خدمتیم

پاسخ:
ادب خانوادگی تان این طور است یا جناب کلید با آن کابینه ی کلید های زنگ زده (بالای 57 سال) این طور است ؟ هان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید کدام مطهری ها ؟؟؟؟؟؟؟؟

۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۵ به رنگ وطن به رنگ ایران
سلام مطلب خب وبه جایی بود منتظر حضور ونظرت هستم یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون چشم....
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۹ قافله ی صبر و بصیرت
سلام
جالب بود
ولی با اینکه شخصا جناب روحانی رو قبول ندارم ولی پیروزی ایشون در انتخابات اصلا شکننده نبود .با حداکثر اختلاف رای آورد ومن به نظر مردم احترام میذارم
خدا کنه خوب خدمت کنه و پیرو رهبری باشه
سلام
خدا بخیر کنه با مدیریت حضرات...
فعلاً سکوت می کنیم تا یه عملکردی از دولت ببینیم و امیدوارم از صمیم قلب که موجبات انتقادات تند ما رو برنیانگیزند!
سلام دبشب مطالعه شد! واقعا کامل وجامع است
نظر من این است ربط دادن عده ای از اصول گرایان به حادثه 22 بهمن قم برای کاهش ارای پایداری ها برای نمایندگان مجلس است .
به نظرم اصول گرایان باید حول محور آقای حدادعادل متحد شومد چون وی هم واقعا پایبند به گفتمان انقلاب است و هم مقبول بین تمام گروهها گروههای مخالف هم به علت ادبیاتی وفرهنگی بودن او برایش احترام قائل هستند انتخابات آینده باید تلاش کنند تا از ورود اصلاح طلبان افراطی تحت لیست اعتدال! جلوگیری کنند باید از همین حالا شروع کنند
به نظرم باید اصول گرایان علی رغم میل باطنی خودم از لاریجانی تاحدی دور شوند البته این دور شدن به معنای مخالفت با او نیست بلکه به جهت حفظ انسجام است لاریجانی باعث دلخوری جزب اللهی به خصصو در مجلس شده وی باعث دود دسته شدن فراکسیون اصول گرایان شده است علاوه بر این سابقه شکایت از سایت ها ووبلاگ های حزب اللهی دارد
پاسخ:
سلام
نظر شما جالبتر بود.
سلام
         متنتون رو با این که کامل نخوندم ولی در کل جالب بود 

و 2خط آخر بهتر از همه متن نظام و اعتقاد به آن و بهتر اینکه در کنار رهبری تا نفس آخر به یاد شهدا 

ممنون 
پاسخ:
ممنون

با سلام

به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما




مطلب خوبی بود...
حسن کلید ساز رو میشناسین ؟
پاسخ:
خدا رحم کند ....با این کلید هایش
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۴ عشق و زندگی
مطالبتون جالب و کامل بود ...

فقط امیدوارم ، مسیری که توسط آقای روحانی و اعضای کابینه شون میخواد طی بشه در راه حق و به نفع مردم و ملت ایران باشه ... انشالله

ممنونم از دعوتتون ... موفق باشی

یا علی
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۷ چادر سیاه من
سلام ممنون از مطلبتون

سلام

خوب بود

مرگ بر اعتدالی که معنایش تبرئه کردن ناکامی هاست...

لطفا نام وبلاگ من را در لیست پیوندهایتان از فابلاگ به قلم سایبری تغییر نام دهید
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۷ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
پست به جایی بود.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
سلام
مطلب جامع و کاملی بود.
اما به یک نکته باید توجه کرد باید سعیمان این باشد که مردم را از جریان اعتدالی!
اصلح طلبی! راست! کارگزاران! و هاشمی بگیریم!
شواهد نشان دهنده این است که حضرات اصول گرا ترجیح می دهند تکرو باشند تا متحد!
در نتیجه باید قاطبه مردم از جریان غیر اصول گرا گرفته شوند. مثل کاری که امام با بنی صدر کردند.
و این هم وظیفه مضاعفی است بر دوش امت حزب الله علاوه بر عرصه فرهنگ
و من الله التوفیق 
با اجازه تا زمانی که فرصت کنم مطلبی در این حوزه بنویسم لینک مطلب شما را در وبلاگم میگذارم
پاسخ:
اشکال نداره
سلام در مورد تحلیلایی که کردی درست یا غلط کر ندارم اما خیلی جسته گریخته حرف زدی چند تو موضوع متفاوت در یک پست  باعث میشه خیلیش فراموش بشه تو چند تا پست میذاشتی 
در مورد حزبی که محوریتش اون سه بزرگوار باشن هم باید بگم هر کاری بکنید اخرش نفوذ میکنن و گند میزنن به همه تشکیلات  .... از یه طرف مرزبندی جدید باعث میشه مردم دیگه ما رو از خودشون ندونن و باورشون بر اینکه اینا تندرو هستند بیشتر بشه از طرفی هم مرزبندیم نشه ان مشکلات هست که به نام اصول هزار کار میکنن و پشت این واژه پنهان میشن من فک میکنم واقعا بزرگان باید  با رهبر عزیزمون جلسه ای داشته باشن و هرچی اقا گفت حقیقتا گوش بدن 
پاسخ:
سلام
جسته و گذیخته نبود !!!!
مطممن باش اگر مرز بندی نشه ضررش بدتره
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۰ عباس ایمانیان بیدگلی
ْسلام
مطلب طولانی و توضیحات مفصل شما شایسته دقت و ارزیابی عاقلانه ای است و در کل چنان که نتیجه گرفته اید وفاداری مردم به نظام و رهبری است که می تواند باعث موفقیت رییس جمهور و دیگر رؤسای قوا و مسئولین شود و تا اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین برقرار است از توطئه دشمنان و کاستی ها هراسی نیست

پاسخ:
سلام
ممون
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۵ پشت هیچستان
سلام علیکم
ممنون خوندم، ممنون از دعوتتون
پاسخ:
ممنون
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۰ بیقرار شهادت
با سلام و تحیت
مطلبتان جالب و قابل تامل بود
بالاخره تعامل عمده ای با مجلس شورای اسلامی صورت گرفته بود که در نوع خود کم نظیر بود و دیگر بهانه ای برای توجیه عملکرد خودشان نخواهند داشت
از خدای متعال می خواهیم توفیقاتشان را در جهت خدمت به دین و فرهنگ و عزت کشور عزیز اسلامی ایران را بیشتر کند ...
به هر حال امیدواریم ...
سلام...
فعلا فقط باید صبر  کرد...
فکر مى کنم یه خورده واسه حمله و  انتقاد  کردن  زوده...
حداقل باید دو سال بهشون فرصت بدیم...
البته این فقط نظر شخصى بنده ست...

ولى در کل تحلیل خوبى کردین...


موفق باشین...
التماس دعا...
یا على...
پاسخ:
سلام
ممنون ولی حمله با انتقاد فرق داره ها !!!!!
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۰ امیرابراهیمیان

مطلب خوبی را بیان کردید.موفق باشید

۲۷ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۱۱ میلاد گودرزی
سلام
خوندم کامل
موافقم با اکثر بندها
فقط :
* اولین گروهی که با روحانی به مشکل بخواهد خورد اصلاح طلبان خواهند بود احتمالاً چون روحانی سازگاری نخواهد داشت با اونا پس برا انتخابات بعدی روش نمیتونن حساب کنن.
* نقش مهم هاشمی رو توی مسائل ندیدید.هاشمی سکان دار اصلی دولت خواهد بود و نقشش بسیار پررنگ
و...

در کل خوب بود موفق باشید....
پاسخ:
سلام
ممنون ولی منم به نقش هاشمی اشاره کردم اگر درست خوانده بودید.
یاعلی

با سلام و خسته نباشید 
+با یک مطلب زیبا در خدمتیم
*مشتاق نظرات سودمند شما *
در پناه حق

۲۷ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۲ آجی+ سپیده زهرا
سلام

واقعا برا ریس جمهور متاسفم
برا این مردم خل مغز هم

وختی تفریط برایشان اعتدال تعریف می شه
واعتدال رو افراط می دونن 0 لعنت برعمرو عاص زمانه

سلام

تبریک میگم وب خیلی خوبی دارید

خوشحال میشیم اگه به سایت "اشتراک لینک وبلاگ " ماهم بپیوندید و مارا از مطالب زیباتون بهره مند سازید.

منتظر شما هستیم.

www.azadmehr.com

 

۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۴ صادق صداقت
سلام 
مطلب جالبی بود

۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۵ صادق صداقت
سلام 
مطلب خوبی بود
سلام برادر
خیلی توپ بود!
دور برگردون رو خوب اومدی!
لینکش می‌کنم!

توی عکس روحانی چه انگشتی بالا گرفته!
کاش متحرک بود و حرکت انگشتش رو می‌دیدیم! 
انگار داره ته‌دید می‌کنه!!!!

موفق باشی
یا علی
پاسخ:
سلام
ممنون !
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۲ پاتوق بچه حزب اللهی ها

سلام

با مطلبی در مورد مقایسه طلبه و دانشجو بروزم

منتظر حضورتون و نظرتون هستم

۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۹ پرستوی کانال کمیل
سلام زیبا بود و به جا 
ممنون
سلام.متن خوبی بود.
ببینیم عاقبت، این "وصول گرایی" بدون "اصول گرایی"  چه نتایجی خواهد داشت؟...
میشه بدون رعایت اصول فقط به رسیدن و وصول فکر کرد؟
مثلا با دنده عقب برن تا به مقصد برسن :)
فعلا "امیدوار" باشیم تا بعد.
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۹ یه بنده خدا
تا بیبینیم چی میشه
16 نکته طلایی .
البته به نظرم باید اصولگراهای واقعی مانند جناب حداد بیان و با احمدی نژاد ائتلاف کنن البته ائتلاف واقعی .
یکی از دلایلی که شرکت مردم رو در انتخابات کم کرده بود نبود نماینده ای از سوی دولت بود در انتخابات و میشناسم افراد زیادی رو که به دلیل نبودن احمدی نژاد و نزدیکانش رای ندادن .

پاسخ:
احمدینزاد اصولگرا نبوده است...
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۰ مهدی آقایی پور
سلام خسته نباشین
با شعر جدید در رابطه با " اعتـــــدال"  منتظر حضور و نظرات ارزشمند شما هستم .

اعتــــدال

گر همی گفتی شعار اعتدال

دور شو از سستی و از انفعال

اعتدال اینجا صراط المستقیم

راه غیر راه حق باشد عقیم

ادامه مطلب

" مثنوی بصیرت"

http://masnavi-basirat.blogfa.com


سلام
         نگاه، با چشم دل
                                 baran313.blog.ir
شما شنیدید رئیس دولت اسمی از فتنه بیاره؟
میگه حوادث 88!!!
لابد حوادث هم فقط به سطل آشغال آتیش زنا برمی گرده
برا همین امثال توفیقی سر کار گذاشته میشن.
پاسخ:
خدا بخیر کند.....
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۴ میلاد گودرزی
وبلاگ "حـــِـــذر" بروز است:

«دعوت عملی» و لباس دین - تحلیلی بر فیلم «رسوایی»
http://hezr85.blog.ir/post/56
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۸ حقایق را بیابید
به نام خدا
سلام
با مورد 1 در مورد دولت مهر مخالفم.
با مورد 2 موافقم این را هم اضافه می کنم دکتر احمی نژاد نمره خوبی از مجلس گرفت و وزیران رد صلاحیت شده دلایل دیگری داشتند که نهاد تصمیم گیرنده در مجلس نقش زیادی در آن نداشت
با مورد 3 موافقم این معلوم است که ایشان فقط برای به قدرت رسیدن این شعار ها را داد هرچند اگر واقعا بتواند که خیلی خوب است.
مورد 4 را درست نفهمیدم ولی اصول گرا ها دو دسته اند و احمدی نژاد که اصلا حزبی نداشت و ندارد اصول گراها هم فقط از او در انتخابات حمایت کردند و بعدا حالش را گرفتند!
مورد 5 به نظر من طیفی که در انتخابات رای آورد و طبفی که اشاره کردید که من نام نمی برم همه یکی هستند فقط قدرت را دست به دست می کنند که مردم حساس نشوند در سال 84 و 88 به خاطر مردمی بودن یک کاندیدا نتوانستند بازهم اگر توده های مردم متحد شوند انتخاب بهتری خواهند داشت.
مورد 6 من کلا با جریان انحرافی مخالفم هر کس عقیده ای دارد اتفاقا روند جمهوری اسلامی گونه ای بوده که این ها را حفظ می کند تا در مواقع لزوم از آن ها استفاده کند. بعد خیلی مواردی که دکتر می گفت برترین شعار های الهی - انسانی است این ها را حتما مردم می پذیرند حتی اگر سال 92 بود!!!
مورد7 من خیلی از این ها را اصلا اصول گرا نمی دانم اصلا اصول گرا و حزب چیه فقط مردم این ها فقط به فکر قدرتند نتیجه اش هم در انتخابات مشاهده کردیم.
مورد 8 زیر پوستی کار می کنند غصه نخور!!!



۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۷ حقایق را بیابید
با 9 مخالفم اون فرد با فریب ... بعضی وقت ها مردم آزمایش می شوند!!!
10 موافقم و عالی است کاش نظارت شدید تر هم بشود.
11 حزب الله حزب الله بماند این ها باند های قدرت اند به این ها نزدیک نشود.
12 اصلاح طلب( به معنای بد آن !) این ها خطرناک اند ممکن است برای 96 اقدامی بکنند باید بصیرت افزایی کرد که نمی شود پس خطر هست!
13 مخالفم نیازی نیست بیانات آقا تفسیر شود توسط دیگران تا وقتی خودشان زنده هستند عین صحبت ها ملاک است و همچنین شرایط بیان این صحبت ها باید در نظر گرفته شود.
14 ما که خیلی چالش بیشتر داریم...
15 انشا الله که این طور نشود ولی شعار اعتدال که یک شعار اسلامی است همانند شعار آزادی که آن هم یک شعار اسلامی است توسط این گروه ها با یک تفسیر نادرست روبه شد می شود و خواهد شد و این خیلی بد است.
16 این هم نظری است
17 در کارهای صحیح کمک می کنیم.



پاسخ:
سلام
ممنون
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۰ محمد رجا فکری
سلام همسنگر خدا قوت...دمت هم گرم که اینجوری جهاد 
میکنی اجرت با خود خدا...من طرح های مذهبی سیاسی
میزنم الان هم با یه طرح جدید بروزم...خوش حال میشم اگه
نظرت هم درباره کار ها بگی...www.3noghte.com یا علی(ع)
سلام
من وبلاگتونو تاحدودی قبول دارم مطالب و تفکراتونو
اینکه افراط نمیکنید حتی در نقد اشخاص

اما درمورد احمدی نژاد متاسفانه شما هم انگار ترمز بریدید. در جواب کسی نوشتین احمدی نژاد اصولگرا نبوده!

احمدی نژاد وابسته نبود به حزبی که بزور میخواد خودشو اصولگرا جابزنه و توشو نگاه میکنی پره از امثال قالیباف ها و ولایتی ها و لاریجانی ها!!!
والا بین حضراتی که ما دیدیم تا اینجا کار کرده اند؛ از احمدی نژاد اصولگراتر کی؟
پاسخ:
اصولگرا نبودن یک نفر به معنای اصلاح طلب بودن وی نیست....
ویزگی احمدینزاد مستقل بودنش بود.
چه عجب !!! یک نفر پیدا سد بگه من افراطی عما نکردم.
ممنون
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۶ امیررضا ادب
امیدوارم 7 محقق شه
پاسخ:
ان شاالله....
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۵۶ میلاد علیدوست
لطفا سیب زمینی نباشید@#$
در خدمتم

سلام مجدد 
ببین برچسبی که اونا به بچه های ما میزنن مبنی بر تندروی رو مردم باور میکنن مث همین اتپانتخابات دیدی باور کردن جلیلی تندرو هست !! واقعا متعادل تر از جلیلی هم وجود داشت؟؟؟؟ هعهی چی بگه ادم به این جماعت اخه معنی دین ارمان و زندگی و دنیا رو نفهمیدن و ما رو متهم میکنم چه کنه ادم ؟؟ وقتی این برچسب به ما چسبید دیگه مردم حرفای ما رو نخواهند پذیرفت ...اوضاع از نظر من از همیشه پیچید
پاسخ:
وقتی روحانی حرف از اعتدال زد به خودم گفتم این دولت روحانی تنش زا ترین دولت میشه.......
سلام و رحمت الله
بنده به بلاگفا و عرصه ی مجازی برگشتم
اگر هنوز لینکت هستم، به وبم سر بزن
علی مدد

سلام و عرض ادب و آرزوی توفیق.

مطلب خوب و جامعی بود.

امیدوارم خدا همۀ سختی ها را در مسیر اعتلای ایران عزیز و رضایت رهبر بزرگوارمان هموار فرماید.

"من برای فردای ایران نگرانم" در وبلاگ "رازی در منتهی الیه مشرق"

خوشحال می شوم اگر از دیدگاهتان بهره مندم سازید.

یا علی.

سلام
جالب مثل همیشه
 فتنه 88 کمتر از 12 ساعت دیگه پاک میشه

سلام

مثل همیشه تحلیلتون خیلی خوب بود
هرچند دیر ولی بالاخره آویژه هم آپ شد
 منتظرتون هستم
در پناه حق

ادامه مطالب ...
سلام 
به ما هم سر بزن خوشحال میشیم 
موفق باشی یاعلی 

سلام

گفتید که روحانی ناچار به استفاده از عناصر حزبی هست در حالیکه با یه نگاه به تیم همراه ایشون میشه فهمید که اصلا اینطور نیست

در مناسب نبودن ارثیه ی به جامونده از دولت قبل مگه کسی هست که شکی داشته باشه شما متیونید به حرف های کاندیدا های انتخابات 92 توجه کنید که اکثرشون از این شرایط انتقاد میکردن و اسم این بهانه نیست و در میان گذاشتن مشکلات با مردمه

جالبه شما فراکسیونی که تعداد اعضای بیشتری داره رو فراکسیون موازی اسم میذارید

امیدوارم شماره ی 5 اتفاق بیفته و این افراد کاردان به یک ائتلاف برسند

احمدی نژاد با جریان مشایی هیچ وقت به مشکل نمیخوره چون یک روحند در چند بدن

این سه شخصی که فرمودید هیچ وقت به اتحاد نمیرسن چون از نظر مبنایی با هم اختلاف دارند.

شما یک منبع علمی به من معرفی کنید که نوشته باشه که اگه کابینه میانگین سنی ش 57 سال باشه ناکارآمده.

کلید های زنگ زده هم تعبیر نامناسبی بود بنظرم.

این شماره ی 10 رو من نفهمدیم از کجای قانون در اورده بودید.

جریان افراطی اصولگرا که شما نام حزب الله رو روش میذارید تا وقتی به متن چامعه برنگرده و صدای مردم رو نشنوه همین رای ده درصدی در انتظارش هست

بعید میدونم شماره ی 12 اتفاق بیفته

بار اصلی جریان فرهنگی کشور رو که بر دوش گروه مورد علاقه تون حس میکنید قراره چه جوری به سرانجام برسونید؟

 

پاسخ:
سلام
همین که شما قبول ندارید ایشان از عناصر حزبی استفاده کرده معلومه اصلا از مسائل سیاسی خبر ندارید....
متاسفانه کاندیدا ها برای این که رای بیاورند یکسری مزخرفاتی را تحویل مردمی دادند که در فضار اقاتصادی بودند که رهری هم بعد انتخابات درباره ی رعایت نکردن انصاف تذکر صریحی را دادند...
جه کسی گفته تعداد اعضای فراکسوین رهروان بیشتره ؟ شما از حرف هایی که خود فراکسیون رهروان زده خبری داری ؟؟؟ خودشان می گفتند این فراکسیون موازی کاری با اصولگرایان نیست و لی در عمل چیز دیگری ثابت شده !!! خود این فراکسیون خودشان را از اصولگرایان می دانند (ولی ما قبول نداریم) !
حتما امثال پزشکیان و کارگر !!! و علی مطهری و... جلالی کاردان هستند ! همان بهتر به ائتلاف برسند تا مردم کارهای غلط اثال علی مطهری و جلالی و لاریجانی را به اسم اصولگرایان ننویسند !
در مورد احمدی نژاد و مشایی دوباره مطلب را بخوانید ! بد برداشت کردید !
ببینم وزیر صتعتتان می تواند یک خط صاف روی کاغذ بدون انحراف بکشد ! عضایش را کجا گذاشته ؟
می خواستید بنویسم کلید هایی فولادی با محافظی استیل ضد آب !
 از قانون ! چه جالب ! افساد فی الارض و آشوب و بی قانونی ! این ها نباید ملاک باشد ؟
در مورد 10 درصد همین را بگویم که در آینده از همین ده درصد ضربه می خورید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اون زمان که 24 میلیون رای آوردیم کجا بودید ؟
رئیس جمهورتان با 260 هزار رای شده رئیس جمهور ! (50/7 درصدی)
ببخشید ازکار فرهنگی چه می دانید ؟

۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۲۱ مقتدر مظلوم
سلام علیکم ، خسته نباشید و خدا قوت

از شما درخواست می شود در اولین "فراخوان ایده های فعالان فضای مجازی به رهبر معظم انقلاب" شرکت کرده و پیشنهادات ، انتقادات و ایده های خود را در حوزه فضای مجازی را برای مقام معظم رهبری بفرستید. و با قرار دادن لوگو ما را حمایت کنید. اطلاعات بیشتر در لینک زیر:

لینک فراخوان: http://mazloum.ir/page/didar-ba-rahbari
لینک فرم ارسال ایده: http://forms.freepersian.com/action/13794
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۳۳ مهدی آقایی پور
سلام و خدا قوت

تحلیل جالب و عمیقی از کابینه روحانی ارائه کردین .
امیدوارم روحانی
تو تحلیلاش راجع به مسائل سیاست خارجی اشتباهات فاحش اصلاحات رو تکرار نکنه
تو مسائل اقتصادی اشتباهات ویرانگر دولت سازندگی رو تکرار نکنه
تو اطمینان کردن به اطرافیانیش ، همانند احمدی نژاد برای اونا تقدس و معصومیت قائل نشه

خلاصه اینکه مطیع محض ولایت مطلقه فقیه باشه تا به مملکت آسیبی نزنه .

با شعر جدید با مضمون " وطن فروشان " منتظر نظرات ارزشمند شما هستم .

پاسخ:
سلام
ممنون ...
چشم...
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۹ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
نگاه به نامحرم تیری زهرآلود از ناحیه ی شیطان است هرکس به پاس حرمت الهی آن را ترک کند خدا ایمانی به او می دهد که شیرینی آن را در دل احساس میکند.

سلام بزرگوار
بامطلبی جدید به روزم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۴۵ حضرت مادر.سـ
سلام پس از مدتی دوباره به روز شدیم این بار با مطلبِ نظر شما چیست؟ تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir
با سلام به روزم با مطلب من از عاقبت این دولت ترسانم
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

همسنگر عزیز

در صورت تمایل آدرس ما را از basiratiha.mihanblog.comبه http://basiratiha.ir/ تغییر دهید

پاسخ:
سلام
تغییر داده شده...

سلام دوست دینی من
یک خاطره واقعی در وبم گذاشتم که دوست دارم بخونید و اگر نظری داشتید مرقوم کنید
بر نهایت از لطفتون متشکرم

برای فرج آل محمد صلوات

1mygod1.blogfa.com

سلام 
ادامه مطالب ...
سلام
شماره 8.12.14.15.16.17 عالی بود.مخصوصا با 17 خیلی موافقم
قلمتان پایدار...
 سلام
با دلم واسه دخترم تنگ شده به روزم
خوشحال میشم اگه سر بزنید

سلام با ترانه ی شاهین نجفی و عکس العمل بعضی از ما بچه شیعه های امام هادی(ع)! به روز هستم خوشحال میشم سر بزنی


 

سلام.
بروزم با : 
پیامد های مغالطه حجاب و عفاف
صحبت های دکتر روحانی در زمینه حجاب و عفاف!
حجاب را عین عفاف ندانیم.!
سلام 
پشه و نمرود
و 
پیرمرد بهشتی
درwww.monavar.net
  سلام
انشاالله
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۰۲ مهدی آقایی پور
سلام خدا قوت
با شعر جدید با موضوع " آقــــــــازاده " منتظر نظرات ارزشمند شما هستم .

اولین ذکر تو در آغوش مام

نام بابا بود تنها یک کلام

شیشه مردم چو تو بشکسته ای

اسم بابا گفته و در رفته ای

http://masnavi-basirat.blogfa.com/post/35
سلام عصر بخیر...

بروزم با موضوع زائر امام رضا و چندتا عکس خوشحال میشم از حضورتون

یاحق ...

۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۴۱ میلاد گودرزی
وبلاگ «حـــِـــذر» بروز است:

«رئیس جمهور خاورمیانه !»
(سردار قاسم سلیمانی)

http://hezr85.blog.ir/post/57

ان شاءالله تا اون موقع امام زمان ظهور می کنن
به روزیم

سلام

درمورد آقای روحانی و دولتشون بیشتر ترجیح میدم فعلن سکوت کنم ببینم میخوان چه کاری انجام بدن

ضمنا

با پست <<عروسی >> آپم
خوشحال میشم تشریف بیارین
و
البته که منتظر نظرات مفیدتون هم هستم

با سلام

چرا خبرگان؟

بروزیم تشریف بیاورید...

یا حق

سلام
مگه ندیدین که...
به روزم منتظرتون هستم
سلام 
          حرف دلتون...
baran313.blog.ir
برای کسب اطلاعات به روز من جمله وقایع اخیر در سوریه و احیانا کسب تکلیف حتما به سایت زیر سر بزنید و در آن عضو شوید
/http://ahaad..ir
پاسخ:
سلام
چشم
ممنون.
سلام...ممنون
۱۵ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۱۸ امیرابراهیمیان
سلام بر شما.با پست جدید ماه عسل بروزم.لطفا به ما سر بزنید.
۰۳ مهر ۹۲ ، ۰۶:۵۱ ترنم جیرجیرک
سلام خیلی طولانی بود .....با مطلبی تحت عنوان "خفه خوان نخبگان و رسانه ها " بروزم و منتظر نظرتون

با عرض سلام

من یک سوال داشتم: ایا شما سخنان اقا را به یاد دارید که فرمودند من به این دولت کمک میکنم شما هم  همگی کمک کنید؟

توهین اصلا کار یک مسلمان نیست

مگر نه اینکه همان شورای نگهبانی که ما قبولش داریم اقای روحانی زا تایید صلاحیت کرده؟

مگر نه اینکه پیامبر حتی به بت ها هم توهین نمیکردند؟

این مه سیاست زدگی و اظهار نظرهای یک طرفه برای چیست؟

مشروعیت این اقا را نظظام ما تایید کرده شما چرا جلوتر میدوید؟/

ایا شنیده اید حکایت ان افرادی که جلوتر از پیامبرشان بودند؟

چرا چلوتر از اقا و دلسوزتر از او میشویم؟؟؟؟

پاسخ:
سلام
من به کسی توهین نکردم ! شما بند آخر را دوباره بخوانید !
۱۲ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۳۷ امیرهادی بابایی
رهبرمان خامنه ای زنده باد . درود بر دکتر روحانی . اولا دکتر روحانی با پیروزی قاطع بر سایر رقیبان و طیف ها با رای 18 میلیونی پیروز انتخابات شد واین میزان رای و مشارکت بینظیر در جهان نشان داد که اکثر مردم ایران اسلامی خواهان دولت تدبیر و امید هستند . دوما گردانندگان این سایت از بیان این گونه حرفهای افراطی که فقط آب به آسیاب دشمنان انقلاب میریزد و خوراک برای رسانه های ضدانقلاب درست میکنند چه قصدی دارند !؟به قول دکتر روحانی عده ای نه در جنگ بودند و نه در انقلاب یک شبه انقلابی شدند.
پاسخ:
درود !
ولی سلام بهتر ،
50/7 درصد ! از 73 درصد واجدین!!!!!
حالا به غیر از باغ پسته ! انقلاب هم شد ارث خانوادگی این ها !
ملت تحویل بگیرن !

خیلی تخیلی بود مثل اینکه زیاد فیلم هندی نگاه می کنی این تحلیل از مغز نبود از داغ دلت بود به قول همون محمود جون آب بریز همون جاییت که سوخته
پاسخ:
فکر کنم بیشتر دود از شما بلند شده...!
میدونم شماها ترسو تر ازاین هستید که نظر منو بذارید ولی واقعا بعضی وقتا فکر میکنم شماها خیلی آدمای بدبختی هستید بابا دلتون به چی خوشه می خوایید پشت این حضرات مزدوری کنید بعدشم یه پارچ مواد شوینده بهتون بدن به خدا حیفه جوونیتون نیست بابا یه کم فکر کنید شماها ذاتا برده به دنیا اومدید دوست ندارید آزاد باشید چون پرواز بلد نیستید چون از تنهایی می ترسید حیف این اسمی که خراب کردید .
پاسخ:
آخی!
به نظر من شما چرت و پرت زیادی نوشتید چراکه سعید جلیلی در سیزده آبان اگر سخنرانی ایشان رو گوش میکردی می فهمیدید که چرت نوشتید 
سعید جلیلی در سیزده آبان از تیم مذاکره کننده حمایت کردن

پاسخ:
مثلا باید به تیم مذاکرات! می توپید؟؟؟
منطق احمقانه ایی دارید...
سلام
خدا به خیر کند .
کاش صبح فردا سواری از راه برسد
آمین...
پاسخ:
سلام
آمین...

سلام

اقا تا اینجا هم که مملکت وایساده از برکت وجود اقاست وگرنه این روحانی مملکت ر به باد داده بودهمین الان هم داره به باد میده خون شهدای هسته ای رو که به باد داد دیگه ایران قدرتی نداره ای کاش مدرم 2سال و نیم دیگه این اشتباه رو نکنن که به این اقا رای بدن ایخدا زود تر این روزگار تلخ تر از زهر رو بگزرون الهی امین شماهم دعا کنید و به این اقا رای ندید

پاسخ:
سلام
هرچه خدا بخواهد ،همان میشود...
سلام
ازینکه به همه نظرات حتی منتقدین  پاسخ دادین کمال تشکر رو دارم از حوصله وجنبه تون واقعا خوشم اومد مطلبتونو  خوندم بد نبود اما من کمی تندرو ترم وکسی رو جز رهبر قبول ندارم ومقداری نیروهای مخلص کمیاب
به بعضی منتقدین بگویم که آقاخودش گفته وظیفه شما ست خوب وبدها رو تشخیص بدیدهمش منتظر نظر من نباشید پس هرچند برای حفظ انسجام جامعه از دولت ها حمایت کنه دلیل نمیشه طرف واقعا مالی باشه
پاسخ:
سلام
ممنون
در خصوص انتخابات آینده مجلس نیاز است اهدافی برای اصلاح طلبان مد نظر قرار گیرد و مطمئنا جامعه ما از آن رنج می برد و به آن استقبال نشان می دهد طرح عفو عمومی در مجلس آینده می بایست مطرح شود دو مزیت عمده برای مملکت دارد یکی سرمایه های ایرانیان خارجی که نمی توانند به ایران بیایند راه باز می شود دوم آقایان موسوی و کروبی از حصر خارج می شوند و کلی مشکلات داخلی ناشی از حوادث پس از انتخابات 88به راحتی حل خواهد شد
پاسخ:
رفع حصر = محاکمه خائنین فتنه گری چون موسوی و کروبی! 
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۶ یک وطن دوست ومردم دوست
ازادی غیر مشروع و ایجاد فحشا ومنکر نابودی امید مردم گرانی ویسایل اولیه زندگی عمل نکردن به وعده ها گرانی گاز وبنزینم ونان تنها بخشیب از خدمات اقای روحااااااانی است
سلام ، بسیار مطالب خوب و ارزنده ای بود ، بنده که استفاده کردم ، تحلیل های شما به جا و منطقی بود ، دولت فعلی هیچ غلطی نمیکنه ، مقام معظم رهبری دارند اینها رو تحمل میکنند ، خیلی خیلی ازتون تشکر میکنم بابت نکات کلیدی و بدرد بخورتون ، اینهایی که دم از این دولت می زنند و به حساب خودشون رو روشنفکر میدونند و به شما عیب میچسبونند یه مشت متعصبند که مغز خر خورده اند والا این دولت به ملت ایران و مردم عزیزمون دروغ سر هم کرد ... حالا هم داره گندش در میاد ... که زودی باید جمع کنه ... ما گوش به فرمان رهبریم ... آمریکا و دولتهای مستبد جایی توی این کشور ندارند ... موفق باشید 
پاسخ:
سلام
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی