فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

یارانه ، حق الناس است یا بیت المال ؟

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۲۲ ب.ظ

اشتباه نکنید ! این یک مطلب فقهی نیست . همچنین یک مطلب اقتصادی هم نیست ! چون فقه کار علمای فقه است و اقتصاد کار کارشناسان اقتصادی است.

این فقط مطلبی است که شاید نظرات و عقیده ی عده ی کثیری از مردمی باشد که هنوز برای آینده خود و خانواده ی خود نگران هستند !

دولت بر روی کار آمده است که قرار بود اقتصادی را سامان دهد که هم مردم راحت باشند و فعالان اقتصادی .

اما از آنجایی که این دولت با تمام بلدم بلدم هایش ! نمی تواند یک فاکتور ریزهزینه های درشت خود را که فقط برای تغییر دکوراسیون دفتر شیخ الرئیس روحانی بود را نگه دارد چگونه می تواند اطلاعات اقتصادی 75 میلیون ایرانی را ثبت وضبط کند ؟ حالا خرج دکوراسیون باقی وزرا ...

دولتی سر کار است که نیتش اش ان شاالله خیر است !  اما چگونه است که هنوز زبان تکریم و نوازش را با مستضعفان نمی داند چیست ! اما از کمک به فقیران خبر می دهد ؟

دولت تدبیر و امید چرا مسلئه ی خزانه ی خالی را اعلام عمومی می کند و آن گاه خبر از خرج هایی می رسد که یک ماهنامه ی دسته ی چندمی با کمک رفقای دولتی خود ! تبدیل به روزنامه می شود ؟

خزانه خالی بود ! شاید جیب یک عده از قبل پر شده بود ! نمی دانم در کجای مسائل آماری می توان اورانیوم 20 درصد را سوزاند(اکسید) ولی نتوان آن را فروخت تا شاید با پول آن به جای خود اورانیوم برای بیماران ؛ رادیو دارو تهیه کرد؟ شاید برای برخی وارد کنندگان دارو که در انتخابات نقش بسزایی داشتند ، سوزاندن اورانیوم با غنای 20 درصد با صرفه تر بود! همه با هم به سبک آقا جواد شادمان ! لبخندی غم انگیز بزنید تا شاید برخی ها که به فرموده امام راحل (ره) خواب آمریکا را می بینند ؛ بیدار شوند ....

شاید هم این اقتصاد باید کلنگ جهادی بودن و مقاوم بودنش ؛ از سواحل کیش و کنار دلفین های با تدبیرش که خوب می دانند در جلوی چه کسانی و چطوری در آب شیرجه بزنند و صدای ناز خود را به گوش ساحل نشینانی که به دنبال یک دقیقه تفریح سالم ! هزاری اندی کیلومتر را نه در بنزهایشان ! بلکه در بوئینگ هایشان که قرار است کدخدا برایشان کمک و تجهیرات بفرستد از شمال سبز به کیش لطیف بیایند تا همه را با تدبیر مثال زدنی خود مات کنند ...



و جالب تر این که تکنسین های ایرانی هم حق نصب تجهیزات را ندارند ! باید خود بچه های کدخدا بیایند! آری؛ این گونه با تدبیر می شود اشتغال زدایی !!! کرد!

دولتی سر کار است که بانگ یاایها المسلمون اش ! برای راه یابی به بهشت ؛ تنها با انصراف از یارانه ی بخور و نمیری که اگر از اردیبهشت به بعدش را کسی بگیرد ! هم گدا نامنش و هم بیچاره ! سر میدهد ...

دولتی آمده است با تدبیر حضرات ، که هنوز مسئول میراث فرهنگی اش نمی داند مردم جنوب شهر نشین تهران هم نمی توانند برای یک شب ! و فقط یک هتل که نه ! خدا خیرت دهد ؛ حتی یک مسافرخانه ی در و پیت اجاره کنند و دستور ممنوعیت استفاده از چادر مسافرتی از سازمانش می آید و وقتی ناله ی مردم را می شوند تازه می فهمد که ایران هنوز هم بشاگرد را دارد ...و ناچار مشود لغو دستور کند!

دولتی سر کار است که دوست ندارد مردم حس نوستالژیکی خود را در دوران ریختن آوار مهروزی ! تداعی کنند ! آنگاه می آید برای خانواده های 5 نفره و دونفره ! به یک میزان کالا در سبدی می دهد که وزیرش خبر ندارد ایران برنج در بسته بندی 10 کیلویی هم دارد ! حالا نحوه ی توزیع آن و تهیه خوراک آن برای رسانه های بیگانه و از همه مهم تر ایجاد جو سنگین روانی برای مردم در کنار مذاکرات ژنو، خودش یک داستان مفصل بود!



در کل ما بی سواد و کم سواد هستیم ! شاید دوستان لندن درس خوانده بدانند که معوقات بانکی 80 هزار میلیاردی که بخشی از آن و یا شاید بیشتر از آن بخش اش !!! برای خیانت های کوچکی است که شیخ الرئیس فرمودند نه بزرگش کنید و صدایش را در آورید ! به اندازه ی یارانه ی یک ماه کل این مملکت است ! آیا نمی دانند ؟ حتما از دید درس خوانده های اروپا ! و ایضا آمریکا ؛ این معوقات تورم زا نیست ؟؟؟!

دولتی هست و بانکی با نام زیبا و فریبنده ی مرکزی ! خدا برای هم حفظشان کند؛ نه من و نه کسی دیگری از این جماعت بیچاره ! بخیل نیستیم ! چک پول های صد هزار تومنی را می خواهند دوباره وارد کنند که اگر کسی ؛ دوباره  خواست خیانت کوچکی از او سر بزند ؛ بعد ها کسی از سر و سراغی نتواند به علت پول شویی! بزند...

من و امثال من ! چه بخواهیم و چه نخواهیم از یارانه انصراف می دهیم و یا خودشان می دهند ؛ دست من و شما نیست ؛ چون وقتی بالاسر مان انسان های باتدبیر هست که می دانند می شود با خزانه ی خالی هم هزینه ی میلیاردی برای نهاد ریاست جمهوری انجام داد و هم می توان مرغ ها ی تاریخ گذشته را در سبد (پاچه) مردم گذاشت و هم می شود برای نوروزشان پیام تبریک فرستاد ... این همان تدبیری است که با آن پسته های رفسنجان؛ لبخند به ریش من و شما می زنند و هر گاه که دولت در تنگنا قرار بگیرد ؛ با ذکر خاطره ایی ؛ دل ملت شاد می شود!

باز ما نفهمیدیم ! یارارنه حق الناس است و یا بیت المال ! اگر حق الناس است چرا یک عده باید به صورت اجباری انصراف دهند ؟ و اگر بیت المال است ؛ چرا باید یک عده ی دیگر در آینده به اسم تولید (بخوانید سرمایه گذاری در دبی و کویت) از آن بیشتر بهره مند شوند ؟ مگر نه این که همگان باید به یک میزان از بیت المال سهم ببرند ؟

یادمان نبود ! وزیری داریم که از توقیف روزنامه ی هتاک به امیرمومنان علی (ع) ناراحت بشود ! چرا که برخورداری از بیت المال برای همگان به صورت عادلانه شیوه ی مولایمان است .

چرا باید رئیس جمهور محترم؛ بیاید اعلام کند نیازمندانی که به یارانه نیاز دارند ؛ ثبت نام کنند ؟ آقای رئیس ! مگر می شود نیازمند نیاز نداشته باشد و اعلام نیاز نکند ؟ چرا باید حتما ثبت نام کند ؟ اگر کسی به هر علت نتوانست ! حتی اگراز همان نیازمندان بود، نیاز ندارد ؟

چرا باید دریافت یارانه را با ندادن تسهیلات بانکی (که ان شاالله واقعا تسهیلات است و نه..) مساوی کنید؟ این چه سیاستی است که در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ؛ بیایید فرهنگ تهدید و تمسخر راه بیاندازید ؟

براستی ! صداو سیما منتقد شما است ؟ یا گاو ده من شیرده که با آن زیرنویس هایی در حد روایت برای ملت بفرستید که انصراف از یارانه از نشانه های پرهیزکاران است !!! نخیر از نشانه های سخاوتمندان است ! همه ی پرهیزگاران سخاومتندند آقای رئیس ولی همه ی سخاومتمندان ؛ پرهیزکار نیستند ! بخصوص کسانی که انصراف نمادین می دهند و صدایش در میاید که مگر رئیس جمهور تا بحال یارانه می گرفته است....!

همین...

............................................................................................................................

بازتاب این مطلب در سایت های زیر:

حرف تو

خبری دانا

خبرگزاری دانشجو

598

رجانیوز

راهکارنیوز

تحلیلی اقتصادی ترازنیوز

دولت بهار

هریس پویا

نظرات  (۶۱)

۱۷ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۳۰ بنیامین دهقانیان
نمی فهمم مشکلت با دولت تدبیر و امید چیه؟؟؟
یه وقت به دلفین‌های کیش گیر میدی و یادت میره برای امام معصومی که زندگی ساده و فقیرانه‌ش الگو امتش بود کاخ می‌سازن و هیچ کس اعتراضی نمی کنه ... حالا برای اینکه یه مکان تفریحی سالم! (نسبت به تایلند و ارمنستان و ترکیه و امارات و ...) برای مردم آماده بشه دادت در اومده؟؟؟؟؟؟
چک پول 100 تومنی می‌خواد بیاد تا گردش پول عظیمی که یادگار دولت قبلی س راحت تر بشه ... یادت نرفته که با یاوه‌سرایی دوستان شما کار به تحریم کشیده شد و اقتصاد مملکت اینگونه آسیب دید ...
پاسخ:
سلام
مشکلمان دقیقا با بی تدبیره ایی که اسمش را گذاشتند تدبیر و ولخرجی و از کار فرار کردن هایی است که اسمش را گذاشتن تفریح !
فکر کنم وزرای همین دولت اند که سرمایه های هزار میلیاردی دارند !؟درسته ؟
۱۸ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۲۱ شهیدان راه حق.
با سلام بزرگوار مطلبی که گزاشتی بسیار جالب بود.
تشکر از زحمات خوب شما.
موفق باشید.
یا حق.
پاسخ:
سلام
ممنون

سلام ورحمه الله
بسیاز سپاس گذارم بخاطر مطب مفیدتان
اما اندر حکایت شیخ حسن فریدون تنها باید دعا کنیم که در صراط انقلاب حرکت نمایند، هم خودشان و هم اطرافیانشان
وفقکم الله.
پاسخ:
سلام
ان شاالله
۱۸ فروردين ۹۳ ، ۰۴:۴۵ محمد حسن قدیری ابیانه
سلام. نفت خام و فرآورده های نفتی که با پول بیت المال پالایش و توزیع شدند حق الناس هست. و دولت حق ندارد حق الناس را بگیرد و محرومان را از طریق یارانه به سوخت محروم و سهم آنها را به ثروتمندان بدهد. در روش فعلی ثروتمندان 30 برابر فقیرترها یارانه می گیرند.
یارنه هر 60 لیتر بنزین آزاد مساوی قیمت یک سال برنج مصرفی یک نفر است!!
پاسخ:
سلام
ممنون آقای دکتر،در مورد سوخت با شما موافقم!
۱۸ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۴۷ بنیامین دهقانیان
سرمایه هزار میلیاردی و از جیب شما برنداشتن مطمینن! آدمای موفق و متخصصی بودن که با کسب کارشون به این سرمایه رسیدند ... احتمالا اگر اقای بیل گیتس هم تو ایران بود شما از اون دسته آدمایی بودی که دارش می زدی ...
پاسخ:
سلام
خدا کند این طور باشد!
چون آقای روحانی فرمودند نباید خیانت های کوچک( بخوانید فساد در قرار داد نفتی و صنعت خودرو) را بزرگ کنیم ! چون برای دوستانشان است!
۱۸ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۵۰ حقایق را بیابید
به نام خدا
سلام
حرف دل ما رو زدی چه کنیم از دست این دولت
جالب این است هیچ کس صداش هم در نمی آید در دوره قبلی مرغ 2هزار تومان گران می شد همه جیغ و داد الان نه.
اون انصراف اجباری واقعا اشکال دارد می توانند از کسانی که خیلی وضعیت مالیشان خوب است مالیات بیشتر دریافت کنند ولی حق بیت المالشان باید داده شود(به صورت معمول).
پاسخ:
سلام
اخوی، به شدت با حرفات موافقم،

با سلام و خدا قوت مطلب شما در سایت حرف تو و سایت دانا با آدرس های :

http://harfeto.ir/?q=node/24631

http://www.dana.ir/News/79758.html

منتشر شد

خواهشمندیم مطالب تولیدی خود را به سایت حرف تو ارسال نمائید .


 

هدیه سایت حرف تو به شما:

ابزارهاى تسهیل کننده، مثل رایانه ها و ارتباطات اینترنتى و فضاى مجازى و سایبرى هم که الان در اختیار شماست. اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعى که شما آنها را نمی شناسید، برسانید؛ این فرصت فوق العادهاى است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خداى متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما براى ترویج معارف اسلامى چه استفاده هاى کردید؟

بیانات رهبری در دیدار با روحانیون خراسان‌شمالی 19/07/91

پاسخ:
سلام
تشکر
۱۸ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۴۸ عباس ایمانیان بیدگلی
سلام
سپاس از مطلب مفید و مفصل تان
و کاش مسئولین ما با دلسوزی و صبر و مصلحت بیشتری قدم در راهی بگذارند که خود انتخاب کرده اند و حتما عواقب آن را پذیرفته اند و با تعادل و اقتدار بیشتری در مسیر عزت مردم قدم بردارند تا شاهد آینده ای روشن تر برای ایرانی باشیم.
پاسخ:
سلام
ان شاالله
سلام بزرگوار

هعیییی....دردناکه

در راه حق پایدار باشی و برقرار
پاسخ:
سلام
یاحق
مطلب خیلی خوبیه
شادی بهتر بود با قلمی محترم تر می نوشتین که متخصصین برچسبزنی ، به شما وصله "زبان تند " و یا دیگر واژه های بی ارتباط و کم ارتباط را مرهوم نکنند.
پاسخ:
سلام
ممنون!
از نرم تر نمی شد !
سلام 
این روزها همه جور کاری میشه  بجز کار اقتصادی  حالا ببینیم  بالاخره این دولت  قدمی برای تولید برمیداره یا نه  

در پاسخ  به نظر دوستمون  بنیامین باید بگم  هیچکس با تفریح سالم مشکلی نداره  اما  طبق   منش و  سنت پدرخوانده و بر و بچ  این تفریحات  فقط  نصیب از ما بهترون میشه  مایی که برجی ششصد هفصد تومن حقوق میگیریم و کفاف مخارج اولیمون رو هم نمیده  چجوری از پس هزینه  این تفریحات بربیایم؟؟
بله این حضرات برا  سود خودشون  یه  امکاناتی فراهم میکنن  خودشون کیف و حال  میکنن  خودشونم برا خودشون کف میزنن  برا خودشون جشن میگیرن که  ما چنین کردیم چنان کردیم  و سر ما ملت  بی نوا هم  بی کلاه میماند 
هعععی کاش یکی از اون بلیطهای دلفین  یا اون  اکواریوم زیر  اب نصیب ما  فقیر فقرا نیشد  ما هم از دنیا گشتن بدمون نمیاد هاااا راهش چیه؟؟ بنظرتون ؟؟
فردا به همسر گرامیم میگم  یه  تایپ تکثیر چک پول صد هزار تومنی بزنه  تا ما هم بتونیم از یارانه انصراف بدیم خخخخخخخخ
پاسخ:
سلام
اره دیگه !

پستت رو میذارم تو بخش وبگردیم 
پاسخ:
تشکر
۱۸ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۰۴ به رنگ وطن ب رنگ ایران
سلام علیرضا جان شرمنده این مدت خدمت نرسیدییم سال نو مبارک
پاسخ:
سلام
اخوی اختیار داری. سال خوبی داشته باشی ان شاالله
سلام...آخ گفتی...تدبیر...آخه یکی نیست یگه تعریف شماها از تدبیر چیه...اینه که برید درمقابل دشمن خندان و در مقابل ملت خودت حق به جانب و خشن....اینه که بری و با رفتار و حرفات اشک پدر،مادر شهیدرو درآری....اینه که خون عزیزات رو بری با  تدبیر غلطی که داری بفروشی...نه آقا...تو برو درست کن تعریف تدبیرت رو و بعد بیا برای ملت تدبیر تدبیر کن....
(خسته نباشی...راستی اینم اضافه کن که هر روز ملت ایران رو با یه چیزی سرگرم میکننن واینکه روز شروع ثبت نام برای یارانه ها روز 20 فروردین یعنی روز فناوری هسته ای ...بازم دارن سر مردم رو گرم میکنن که چی؟؟؟که خیلی چیزارو مردم یادشون بره...خیلی کارای اشتباهشون رو یادشون بره... زهی خیال باطل...
موفق باشی....یاعلی...)
پاسخ:
سلام
ممنون.خواستم 20 فرودین را هم ذکر کنم ! دیدم داره دوباره ی حماسه ی برف و صف دهه فجر برای سبد کالا !!! تداعی میشه ! و این دولت هم دوست نداره تداعی !!! بشه ! ننوشتم !
یاعلی(ع)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
از هر تدبیر این دولت خدمت گزار صد ترکش بی تدبیری پراکنده می شه.
شایدم برعکس!!
تا شعار هست چرا شرع ؟!!
بیت المال و حق الناس و... همه فقط بر سر دولت پیشین خراب بود!
(آن *****  آپ دیت دمی کجا هستند که احیای ما کنند؟؟!!)


پاسخ:
سلام
ممنون
بسم الله
سلام علیکم
واقعا که حرف دل مارو زدی و چقدر دردآوره
قلمتان پر برکت

(باعث افتخاره به وب کوچیک منم سری بزنید)
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام. خدا قوت. حرف ما را زدید. مطلبتان در سایت گویدا با ذکر منبع منتشر شد.
پاسخ:
سلام
تشکر
سلام...عنوان وبلاگم از سکوت میکنم به تا آخر پای ولایت ایستاده ایم تغییر کرده لطفا تغیرش بدید...تشکر...
یاعلی...

سلام اول ممنون از دعوتتون دوم اینکه ببخشید دیر اومدم

خیلی زیبا بود و پر محتوا

کاش حواسمون باشه چیا دوروبرمون هست و مسئولین هم ی کم توجه داشته باشن

پاسخ:
سلام
ان شاالله
خیلی دوست دارم
پاسخ:
ممنون
کمی تا قسمتی عوام فریبی هم بد نیست
ما خوبیم و قبلیه بده شده کار هر روزه شون
تدبیرش برای ما بوده امیدش برا غربیا...
پاسخ:
چی بگم!؟؟
سلام
واقعا عاااااااااااااااالـــــــــــــــــــــــــــی نوشتید حرف دل مارو زدین!
پاسخ:
سلام
ممنون
 سه نقطه نگو مومن
پاسخ:
...?
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جالب اینه که * میلیارد تومان هزینه تغییر دکراسیون  کردند دیگه اینجا نگفتند خزانه خالی هست حالا چرا مردم باید انصراف دهند؟  انصراف دهند که این پول به جیب آقایونی بره که رقم های نجومی از بیت المال میگیرند؟  تا قبل از انتخابات *** ****** می گفت یارانه های نقدی حذف نخواهد شد ولی الان با زور و تهدید مردم رو مجبور به انصراف می کنه  چرا باید مردم حرف این دولت رو قبول کنه  وقتی به این سادگی دروغ می گویند  مردم هیچ اعتمادی به این دولت ندارد البته من معتقدم  این سیاست دولت موجب بی اعتمادی به نظام بانکی و دولت خواهد شد که از هر فاجعه ای برای نظام بدتر خواهد شد 
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام
قسمت بد ماجرا اینه که افراد نادان میگن همه ی این اتفاقات که داره می افته چون از بالا دستور می گیرن تقصیر آقاست!
آخه یکی نیست بگه دولت قبل اشتباهاش تقصیر خودش بود!
دولت الان اشتباهاش هم سندش به اسم آقا خورده!

قلمتان پر برکت
پاسخ:
سلام
چی بگم؟
ممنون
احتمال زیاد 4 روز دیگه انصراف ز یارانه ثواب هم داشته باشه !!!!!!
یاعلی
پاسخ:
یاعلی(ع)
با سلام دوست عزیز
مطلب خوب شما در سایت خبری تحلیلی تراز منتشر گردیده است.
http://www.taraznews.com/link/155
پاسخ:
سلام
تشکر
اینکه روز ثبت نام مصادف شده با روز انرژی هسته ای مشخص می کند که این کار عمدی بوده تا ذهن مردم را منحرف کنند که یادشان برود که دیگر نمی توانند بر پلم شدن آن افتخار کنند
اینکه روز ثبت نام مصادف شده با روز انرژی هسته ای مشخص می کند که این کار عمدی بوده تا ذهن مردم را منحرف کنند که یادشان برود که دیگر نمی توانند بر پلم شدن آن افتخار کنند
پاسخ:
ان شاالله خیر است...
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد...
با سلام و افتخار. مطلب شما در ناصرون درج شد
پاسخ:
سلام
تشکر
۲۰ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۰۳ سیدعلی حسینی
خیلی خوب نوشتید، خدا خیرتان دهد...
قلمتان پر برکت...

باز جای شکرش باقی ست که پاداش انصراف از یارانه را فردوس برین قرار ندادند!!!

آخر مگر این پول چقدر است که نمایندگان میلیاردی مجلس خود را کوچک نموده و برای ثبت نام آن حاضر شوند؟؟؟که با افتخار در مقابل دوربین قرار میگیرند و میگویند: انصراف میدهیم... نه تورو خدا جان همشیره ابویت، بیا دریافت هم کن...


خدا ما را در این 4 سال دفاع مقدس کمک کند با تدابیر!!! این دولت محترم
و اقدامات دیپلماسی قهرمان دیپلماسی ایران!!!
آیا کسی هست که مرا از معیار این انتخاب شایسته!!! باخبر سازد...؟؟!!

یاعلی مدد
پاسخ:
سلام
یاعلی(ع)
سلام ورحمه الله
آیا باید خطاهای گذشته را تکرار کرد؟!
با مطلبی جدید به روز هستم
وفقکم الله
برای سلامتی فناوری هسته‌ای(آن عزیز تعلیق شده) صلــــــوات!
پاسخ:
برای پیشرفت دوباره صنعت هسته ایی و برچیدن پلمب ها ، صلوات...
۲۰ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۴۵ طرح با تو حرف می زند
با سلام
وبلاگ خوبی داید,اگر تمایل به تبادل لینک دارید بنده را با نام*طرح با تو حرف می زند* به آدرس*wwww.si-technews.blogfa.com*
لینک نمایید
و به بنده اطلاع دهید تا شما را با عنوان مورد نظر لینک کنم.
ایمانتان پایدار و شهادت نصیبتان.[گل]
harf del maro zadi khoda  kheiret bede
پاسخ:
Mamnoon
افضل از حج و نماز و اعتکاف
انصراف است انصراف است انصراف!!!
پاسخ:
!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عملیات روانی انصراف مردم از دریافت یارانه !

اگر میبینی که این روزها دولت به کمک رسانه های حامی خود و البته  صداوسیما در جهت منصرف کردن مردم از ثبت نام برای دریافت یارانه ها در حال اجرای یک عملیات روانی گسترده و البته بشدت مخرب علیه مردم است ، شاید دلیلش این باشد که این روزها دست راست جناب روحانی و عنصر اصلی پروژه هدف مندی یارانه های دولت ، *** ***** *****) مدرس سابق درس عملیات روانی در دانشگاه وزارت اطلاعات است .

و اما نکته ای که این اساتید کهنه کار عملیات روانی فراموش کرده اند این است که

ممکن است بتوانند در یک مقطع کوتاه ، با انواع روش های تبلیغاتی و عملیات روانی ، در یک فرایند احساسی و روانی ،بخشی از مردم را متقاعد به انصراف از دریافت یارانه هایشان بکنند ، اما قطعا این فضای روانی تحت تاثیر رسانه ملی را نمی توانند برای ماه ها ادامه دهند .

محتمل ترین اتفاقی که می افتد این است که

 همان افرادی که بعد از این بمباران تبلیغاتی از دریافت یارانه انصراف دادند ، بعد از فروکش کردن این تبلیغات و مشاهده تورم ناشی از افزایش قیمت حامل های سوخت و البته عدم مشاهده وعده های دولت مبنی بر گل و بلبل شدن اوضاع اقتصادی ناشی از انصراف یارانه بگیران ،  احساس غبن و فریب خوردن می کنند و از کرده خود پشیمان می شوند و خواستار بازگشت به چرخه یارانه بگیران می شوند .

آن وقت است که این اساتید عملیات روانی می مانند و افرادی که دیگر به این راحتی به وعده ها وتوصیه های آقایان اعتماد نمی کنند … آن هم با رسانه ای که یک بار همه ی اعتبار و آبرویش را برایشان خرج کرده است

و بیچاره مردمی که خود سوژه عملیات روانی دولت خود قرار گیرند

 

۲۲ فروردين ۹۳ ، ۰۲:۳۶ یارانه - حق مسلم ماست
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عملیات روانی انصراف مردم از دریافت یارانه !

اگر میبینی که این روزها دولت به کمک رسانه های حامی خود و البته  صداوسیما در جهت منصرف کردن مردم از ثبت نام برای دریافت یارانه ها در حال اجرای یک عملیات روانی گسترده و البته بشدت مخرب علیه مردم است ، شاید دلیلش این باشد که این روزها دست راست جناب روحانی و عنصر اصلی پروژه هدف مندی یارانه های دولت ، *** ***** (عباد) مدرس سابق درس عملیات روانی در دانشگاه وزارت اطلاعات است .

و اما نکته ای که این اساتید کهنه کار عملیات روانی فراموش کرده اند این است که

ممکن است بتوانند در یک مقطع کوتاه ، با انواع روش های تبلیغاتی و عملیات روانی ، در یک فرایند احساسی و روانی ،بخشی از مردم را متقاعد به انصراف از دریافت یارانه هایشان بکنند ، اما قطعا این فضای روانی تحت تاثیر رسانه ملی را نمی توانند برای ماه ها ادامه دهند .

محتمل ترین اتفاقی که می افتد این است که

 همان افرادی که بعد از این بمباران تبلیغاتی از دریافت یارانه انصراف دادند ، بعد از فروکش کردن این تبلیغات و مشاهده تورم ناشی از افزایش قیمت حامل های سوخت و البته عدم مشاهده وعده های دولت مبنی بر گل و بلبل شدن اوضاع اقتصادی ناشی از انصراف یارانه بگیران ،  احساس غبن و فریب خوردن می کنند و از کرده خود پشیمان می شوند و خواستار بازگشت به چرخه یارانه بگیران می شوند .

آن وقت است که این اساتید عملیات روانی می مانند و افرادی که دیگر به این راحتی به وعده ها وتوصیه های آقایان اعتماد نمی کنند … آن هم با رسانه ای که یک بار همه ی اعتبار و آبرویش را برایشان خرج کرده است

و بیچاره مردمی که خود سوژه عملیات روانی دولت خود قرار گیرند

 

پاسخ:
ممنون

با سلام
دوست خوبم به من سر بزن.
در مورد شهید برونسی می نویسم.
شاید که ذره کوچکی از حقی که این شهید بزرگوار بر گردن من جوان 24 دارد ادا شود که میدانم نمی شود که نمی شود.
اگه امکانش داشت من رو لینک کنید ممنون میشم.
http://www.boronsy.loxblog.com/
یاعلی

پاسخ:
سلام
لینک کنید.تا شما را لینک کنم...
جالب بود حتما ادامه بدید.
گروه ما هم در زینه جنگ نرم کار می کند
خوشحال میشم اگه تبادل لینک با  داشته باشیم
پاسخ:
سلام
مممنون.لینک کنید .شما را لینک کنم...
با سلام
مطلبتان حرف خیلی از ماهاست،بنده مطالبم را به گفته ی دوستان تند می نویسم،حالا من می گویم شما تند می نویسید!و به نظر من این خوب نیست،مطلب اگر آرامش داشته باشد و تند باشد بهتر اثر می کند.
در سطر49 فرموده اید"دست من وشما نیست!"هنوز که حذف اجباری نکرده اند!شاید هم منظور را متوجه نشدم.
بروزیم
یاحق
پاسخ:
یعنی همانی که نوشتم ! معنی دیگری ندارد!
۲۳ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۲۷ آلــــــو نــــــک . . .
هـــــــــــــــــــــــو العزیر . . . 

www.aloonak.blog.ir
مدت مدیدی است که فرستادگان دولت و حامی کبیر ایشان به قم !!! بسیار پررنگ شده است !!؟
آیا این خود یک تدبیر نیست؟
آیا میدانید کاشتن بذر تردید "بیت المال یا حق الناس بودن یارانه"در دل مردم مومن که غالبا از اقشار مستضعف و به تعبیر امام عزیز قدس سره از پابرهنگان هستند توسط دولت و توجیه گران ایشان در بیوت علما و به دنبال آن آنصراف این قشر مومن، چه پیامدهایی خواهد داشت؟
با مطلب" خدا را این چه تدبیر است " بروزمhttp://hopehearted.blogfa.com/


پاسخ:
سلام...
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۰۵:۵۷ محمدمهدی باقری
سلام
خدا قوت
سال خوبی برای شما آرزو میکنم
مدتی بود به نت دسترسی نداشتم و به روز نبودم
اما حالا یا مطلبی تحت عنوان"نامه های خوانده نشده؟!" به روزم
منتظر نظرات و انتقادات صادقانه شما هستم
یا زهرا سلام الله علیها
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۰۷ به رنگ وطن ب رنگ ایران
سلام علیرضا جان در همین مورد به روزم

با سلام و خدا قوت مطلب شما به عنوان بهترین های وبلاگی انتخاب شد و در قسمت "گلدون  وبلاگی" با آدرس :

http://harfeto.ir/?q=node/24832

http://dana.ir/News/82420.html

منتشر شد.

خواهشمندیم مطالب تولیدی خود را به سایت حرف تو ارسال نمائید .

هدیه سایت حرف تو به شما:

پیامبر اسلام: هر کس قدرت دارد که از حرام استفاده نماید اما آن را به خاطر ترس از خدا رها کند،خداوند در همین دنیا بهتر از آن را از راه حلال به او عطا خواهد کرد.

پاسخ:
سلام
تشکر
با سلام مطلب شما در هریس پویا به آدرس ذیل منتشر شدhttp://herisepooya.ir/weblog/6591
پاسخ:
سلام
تشکر
نمیدانم برای خوار کردن کسی که بخواهد از یارانه استفاده کند٬  راه دیگری را هم میتوان تصور کرد...!!؟

هر کس راه حل جدیدی بدهد که تا کنون دولت فخیمه از آن استفاده نکرده٬ اعلام کند تا سریعاً مورد استفاده قرار بگیرد !

ضمناً فردی که راه حلی را پیشنهاد بدهد٬ از دریافت یارانه محروم میشود!٬ چون معلوم است که مخش خوب کار میکند و نیازی به یارانه ندارد !

                                                        با تشکر  

                 مسئولین ایجاد رفاه! مردم در دولت!!!

پاسخ:
خدا بهتر می داند و اوست که مواظب ماست...
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۳۸ محمد جواد آهنگردارابی

اللهم عجل الولیک الفرج

سلام علیکم همسنگر

در صورت تمایل به تبادل لینک و بنر به ما اطلاع دهید

باتشکر از شما افسر جنگ نرم

پاسخ:
سلام
لینک تا بعدا شما لینک شوید

با سلام

منظور بدی نداشتم.

ان شالله موفق باشیدو زیر سایه ی اهل بیت ...

یاحق

پاسخ:
سلام
یاحق
هر جه محمود به مردم عزت واحترام گذاشت حسن مردم راذلت وخوارى. داد در ثبت نام یارانه اقرار کنید که نیازمند هستىد واقعا تدبیر فوران میکند در دولت تدبیر وناامید
پاسخ:
...!
دل آدم از این میسوزه ک همینهایی ک مجبورن برای یارانه ثبت نام کنن و به خاطر تبلیغات صورت گرفته شرمنده و خجالت زده از این کارشون باشن و انگ ب پیشونیشون زده بشه ک انقدر بافرهنگ و وطن دوست نیستن ک فداکاری کنن و از حق یارانه شون برای پیشرفت کشور بگذرن ازهمون قشری هستن ک زمان جنگ تو هشت سال دفاع مقدس نه تنها مال ک جونشون رو کف دستشون گرفتن و ب میدون اومدن و نهال نوپای انقلاب رو آبیاری کردن و به اینجا رسوندنش.اما خمینی کبیر فرمودن تنها پابرهنه ها تا آخر پای این انقلاب خواهند ایستاد و این لحن برخورد و رفتار ناشایست دولت با این گروهه.واقعا آدم دلسرد میشه از این دولت با این تدبیرورزی هاشون!!!
پاسخ:
سلام
بله واقعا
سلام
داغ بودم از ذست این جملعت یا خوندن این پستتون داغ تر هم شدم
بعد از چندماه دوری از فضای سایبر بالاخره با دنیای کیبورد آشتی کردم پست جدیدم:" راهپیمایی ذر عزای آب "رو بخونید تا یکی ذیگر از شاهکارهای آقایون رو ببینین

۲۹ فروردين ۹۳ ، ۰۴:۲۰ محمدمهدی باقری
سلام
خوبید ان شا ءالله؟
پیشاپیش ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها رو بهتون تبریک میگم
و با مطلبی کوتاه و ادبی در باب ولادت حضرت زهرا با عنوان "آسمان میخندد" به روزم.
منتظر نگاهتون هستم
علی علی
سلام بزرگوار! با ی واقعیت( به همین سادگی خونه نشینی ) به روزم تشریف بیارین
التماس دعا

هوالعزیز

 امام صادق(علیه السلام) فرمودند:

نیکی به پدر و مادر نشانه‌ی شناخت شایسته‌ی بنده خداست.

زیرا هیچ عبادتی زودتر از رعایت حرمت پدر و مادر مسلمان به خاطر 

خدا انسان را به رضایت خدا نمی‌رساند.

بحارالانوار جلد 74  صفحه 77

دعوتید به " ارتش خدا "

http://ayatenoorani.blog.ir/1393/01/29/army-of-god


سلام هم اکنون زمان ایده پردازی و تشکیل اتاق های فکر برای فرماندهی جهاد اقتصادی است.
به فکر عملیات باشیم.
پاسخ:
سلامه
بله
۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۵۹ فدایی یوسف فاطمه
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم...
تو سیب سرخی و از باغ سرمد آمده ای
 تو بر تمام خلایق سرآمد آمده ای
از آن هزار هزار آیه ای که نازل گشت
 سه آیه ای که به دست محمد(ص) آمده ای
انا اعطیناک الکوثر...
این روز خدمت شما و خانواده گرامیتون شادباش عرض میکنم..
التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام
همچنین
ما هم شنیدیم که حق الناس و بیت الماله و اونهایی که دارن نباید استفاده کنن.
حالا ما که فهمیدیم بیت المال یعنی چی، ولی برا بعضیــــــــــــــــــــــــــها بیت المال همون حق خودشونه
پاسخ:
lممنون
سلام بصیر
با کارگر زحمتکش به روزیم
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی