فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

چند سوال ساده از دکتر قالیباف و دکتر ولایتی ؟؟؟

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷ ق.ظ

دکتر ولایتی و دکتر قالیباف که تا همین چند روز پیش یک ائتلاف به نام ائتلاف 2+1 داشتند ! والان ندارند ! چرا ندارند !؟ یکسری سوالات ایی هست که در ذهن بسیاری از مردم ایجاد شبهه کرده است !

بنده از این دو نفر و حامیانشان درخواست دارم تا به این سوال ها جواب دهند !

بعضی از سوالات چند بخشی هستند !و نیاز به جواب های جداگانه ایی دارند ! با صبر و حوصله بخوانید !


سوال 1:آقای ولایتی شما گفته بودید که در سال 84 به احترام روحانیت از انتخابات کنار کشیدید ! و نه به نفع هاشمی رفسنجانی ! چه تضمینی وجود دارد که شما در دولت آینده تان !!! دوباره همچین کاری را انجام ندهید ؟


سوال 2:آقای قالیباف شما همیشه در تبلیغاتتان خود را مدیری برجسته و با سابقه نشان داده اید ! چطور یک مدیر برجسته نتوانسته است در طول 8 سال بافت فرسوده ی تهران را با وجود مشوق ها و تبلیغات فراوان برای مردم و هزینه ی بسیار زیاد به انجام برساند ؟ تا جایی که چمران رئیس شورای شهر تهران نیز زبان انتقاد را گشوده است ؟؟؟

آیا درست است که نتوانستن ها و نشدن ها را حتی قبل انتخابات به گردن دولت به دلیل اجرای مسکن مهر در خارج شهر و اجرای درست تمرکز زدایی از پایتخت انداخت ؟؟؟


سوال 3: آقای قالیباف مقصر اصلی حادثه ی سیل در متروی تهران در فروردین پارسال (1391) و خسارت 30 میلیاردی به گفته سنخنگوی خودتان آقای ایازی چه کسی بود ؟ آیا شهرداری تهران و شخص شما در عدم اجرای درست کانال سیل بر در نزدیکی خط 4 مترو شما نبودید ؟؟؟

در ضمن بعضی از منابع این خسارت ها را تا 100 میلیارد تومان هم برآورد کرده بودند که رسانه های حامی شما زبان سانسور را بر زبان حقایق ترجیح دادند !درست است ؟


سوال 4: آقای ولایتی ! آیا کل دیپلماسی ما باید همان خنده ها و در اتاق خلوت خوش و بش کردن ها باید تعریف شود ؟؟؟ آیا  120 کشوری که در اجلاس عدم تعهد به تهران آمدند ! جزو این دنیا نبوده اند ؟


سوال 5: آقای ولایتی شما گفته بودید که سفرای کشورهای اروپایی به خاطر شما به ایران می آمدند ! آیا این درست است که محبوبیت امام خمینی (ره) را به خودتان نسبت دهید ؟؟؟


سوال 6: آقای قالیباف ! شیب غیر استاندارد تونل توحید که امروزه از آن با اسم تونل وحشت یاد می شود ! بخشی از مدیرت مثلا موفق شما به حساب نمی آید ؟

تا جایی که پلیس مجبور شده است تا با نصب دوربین از وقوع تصادفات خطرناک جلوگیری کند ! که البته نیز ناموفق بوده است ! وآیا جان شهروندان ایی که از این تونل می گذارند ! از آرای شما کم ارزش تر هستند ؟


سوال 7:آقای قالیباف ! شما در کتاب خودتان با عنوان برنامه ایی برای پیشرفت ! یکی از راه های از بین بردن بیکاری را کاهش جمیعت عنوان کرده اید ! آیا امروزه که ایران اسلامی هم با مشکل بیکاری روبرو است و هم با مشکل کاهش نرخ جمیعت ! و پیر شدن نسل که تهدید همه جانبه برای ایران است ! همیچین تفکری درست است ؟؟؟


سوال 8 :آقای ولایتی ! ماندن شما در صحنه ی انتخابات همان قدر به ضرر اصولگرایان است که اجماع اصلاح طلبان بر روی حسن روحانی ! شما که در انتخابات مجلس نهم در اسفند 90 ! ادعای اتحاد را داشتید ! امروز چگونه می خواهید عمل کنید ؟؟؟


سوال 9 : آقای قالیباف ! شما در مناظره اقتصادی گفته بودید که نرخ ارز را تثبیت می کنم ! آیا این حرف شما غلط نیست ! حتی اگر تورم ایران به زیر 5 درصد برسد و شما نرخ ارز را ثابت کنید ! آن وقت تمام تولید کنندگان ما در مواجه با کالا ی خارجی  با توجه به تورم سالانه ! ضربه اقتصادی نخواهند خورد ؟؟؟

چرا باید به خاطر بدست آوردن رای مردم همچین وعده ی غلطی داد ؟؟؟


سوال 10 : آقای قالیباف ! شما گفته اید که اول پیشرفت و بعد عدالت !!! آیا این گفته ی شما ضد فرمایش امیرالمومنین علی (ع) نیست ؟ که می فرمایند عدالت مقدمه ی پیشرفت است ؟


سوال 11: آقای قالیباف ! آیا مسجد گریزی را نمی شود در برنامه های شهردای تهران پیدا کرد ؟

آیا جشن های شعبانیه شهرداری تهران  را نمی توان اوج ابتذال اختلاط دختر و پسر  دانست ؟ تا جایی که صدای همین مردم متدین هم در آمد ؟


سوال 12 : آقای ولایتی و آقای قالیباف ! مگر رهبری در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) امسال نفرمودند کاندیدا ها وعده های نشدنی ندهند ! آیا دادن وعده های 100 روزه و دوساله ! به این مردمی که هم اکنون در اوج فشار اقتصادی هستند ! نشانه ی  بازی با احساسات مردم نیست ؟؟؟


سوال 13 : آقای قالیباف ! شما در مناظره اقتصادی در تلوزیون گفته بودید شهرداری تهران را در این 8 سال بدون پول نفت اداره کرده اید !!! آیا شهرداری تهران ! چاه نفت دارد که حالا بخواهد بدون یا با پول نفت ادراه شود ! شما این را چگونه توجیه می کنید ؟


سوال 14 : آقای ولایتی ! آیا می شود کشور را فقط با یکسری نظریات درباره ی تاریخ اداره کرد ؟


سوال 15: آقای قالیباف ! آیا درست که پروژه هایی که توسط قرار گاه خاتم الانبیا (ص) اجرا و به بهره برداری می رسد را با نام شهر داری تهران ثبت کرد ؟

آیا تورم کشور ما قدمتی بالای 40 سال دارد را با صرف این که چون فلانی بزرگراه در تهران ساخته پس می تواند مشکل تورم را حل کند ! تضمین کرد ؟ که همین بزرگراه ساختن ها توسط قرار گاه انجام نمی شده است ؟

چرا باید بزرگراهی را در ایام تبلیغات انتخابات نمیه کاره افتتاح کرد ؟


سوال 16: آقای قالیباف ! اگر فقط صرف این که کارآمدی مهم تر از تقوا است ! آیا شهردار واشنگتن سیتی آمریکا از شما شایسته برای ریاست جمهوری ایران نیست ؟

سوال 17 : آقای ولایتی و آقای قالیباف ! آیا حضرت علی (ع) استانداران خود را  بر مبنای تقوا و شایستگی فردی انتخاب نمی کردند ؟


سوال 18 : آقای قالیباف ! شما گفته بودید اگر هاشمی رفسنجانی در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت کند ! شما سوالات جدی دارید ! شما چگونه حامیان دیروز هاشمی رفسنجانی را به جای این که از حسن روحانی حمایت کنند !!! دارند از شما حمایت می کنند ! نمونه اش احمد توکلی و سایت الف آن !!! این را چگونه توجیه می کنید که احمد توکلی از نمایندگان مجلس و کارشناس اقتصادی حامی اقتصاد تورم زای 49 درصدی هاشمی ! هم اکنون جزو حامیان اقتصادی شما قرار گرفته ! و آیا این قبیل مثال ها ! نشان از قرابت تفکرات اقتصادی شما با هاشمی ندارد ؟

آیا مدل اقتصادی شما ! همان مدل اقتصادی توسعه ی اقتصادی هاشمی  نیست ؟


سوال 19 : آقای قالیباف ! شما چگونه می خواهید دلیل حمایت آشکارای روزنامه های اصلاحطلب تندو مثل روزنامه ی بهار و آفتاب یزد را از خود توجیه کنید ! چرا این روزنامه به جای حمایت از محمد رضا عارف و حسن روحانی !! از شما حمایت می کنند ! این اصلاحطلبان تندور و حامیان سابق فتنه گران ! چه منافع مشترکی با شما دارند ! شما چرا علیه آن ها موضع گیری نمی کنید ! آیا چند عدد رای بیشتر ! این همه ارزش دارد ؟؟؟


سوال 20 : آقای قالیباف ! مردم حالا باید در دین داری شما شک کنند ! مگر شما نگفته بودید اگر نتیجه ی ائتلاف 2+1 چیزی جز اتحاد در آمد ! مردم در دین داری شما باید شک کنند ؟؟؟


سوال 21 :آقای ولایتی ! تنها دلیل حامیان شما ! مشاور بودن شما در بیت رهبری است ! آیا این همان سو استفاده از عنوان و منصبی نبست که به لطف امام خامنه ایی شامل حال شما شده است ! چرا شما تاکنون موضعی نگرفتید ؟

..............................................................................................................................................

پی نوشت !

بنده منکر خدمات آقایان قالیباف و ولایتی نیستم و نخواهم بود ! هدف ! بیان یکسری سوالات و ابهاماتی است که مردم دارند ! و بهتر است به جای موضع گرفتن های تعصب آمیز !!! به بیان پاسخ به این سولات بپردازند !

همین !

برای دیدن تعدادی از تصاویر مرتبط و لینک های مرتبط با سوالات به ادامه مطلب بروید !

ا


آبگرفتگی تونل توحید تهران بعد از بارندگی!

شکستن دیواره ی کانال و طغیان آب به داخل مترو


تاکید قالیباف در نشست ائتلاف سه گانه: اگر پایان این ائتلاف منجر به اختلاف شود باید در دینداری ما شک کنید

قالیباف و دین داری و ائتلاف سه گانه

(بروی تصویر بالا کلیک کنید !)

ادامه دارد......در آینده ان شاالله ....

...............................................................................................................................................................
پی نوشت 2 :
برخی دوستان به بنده گفتند که سوالاتت کمی تند است ! و تخربیی عمل می کند !
باید به این عزیزان و چه آن یکی عزیزان که با تهمت ها و پاسخ نداند به این 21 سوال و جای آن با ناسزا گفتن به ما !!! پاسخ دادن عرض کرد که بنده نقد نکردم که بخواهم تخریب کنم ! بنده چند تا سوال بود ! واگر کسی تاب تحمل چند عدد سوال را ندارد نمی شود به او گفت که به دموکراسی اعتقاد دارد !
و این می شود عین دیکتاتوری !
اگر تاب تحمل چند عدد سوال را نداشته باشیم که نمی شود آینده کشور را درست کرد....
جناب دکتر قالیباف انسان خوب و زحمتکشی است و همین طور جناب ولایتی ولی این دو بزرگوار طوری در تبلیغاتشان از خود تعریف کردند که یک عده مردم فکر کردند این ها هیچ ایرادی ندارند و این درست نیست.
اصل نظام مهم است و بس !
عقاید هرکس برای هر کسی محترم است .
انتخابات جای نقد و بررسی است درحالی حتی من نقد نکردم و فقط چند عدد سوال بود که متاسفانه کسی به این سوالات جواب درستی نداده است !

بازتاب داده شده در :
رجا نیوز
نگاه با بصیرت
عبرت
گفتمان انقلاب
و....

نظرات  (۱۳۶)

سلام برادر
سئوالهای خوب وبجایی بود اگر کسی به جواب داد به منم اطلاع بده؟؟؟
راستی نظرت به تبادل لینک چیه؟
وقتی کاری انجام نشده باشد، اشکالی نیست
جلیلی سابقه اجرایی ندارد و این اشکالات دربارش مطرح نیست
کاش درباره خدمات قالیباف هم مینوشتید؛ پروژه بزرگراه امام علی(ع) اگر او نبود، چند سال دیگر پایان میرسید؟ یا تونل رسالت که 9 سال قبل از او شروع شده بود و او یک ساله تمامش کرد
یا کاری که ولایتی در دوران جنگ کرد در دیپلماسی را شما چه میفهمی؟
پاسخ:
در سوالات هم گفتم ! اگر به منطق شما باشد ! شهردار واشنگتن آمریکا  از همه بهتر است !!!
در ضمن ! جناب عالی می توانی فقط سه مرود از وظایف شورای امنیت ملی را برای بنده بازگو کنی ؟
بزرگراه امام علی (ع) که نیمه کاره افتتاح شد !
تونل رسالت هم که موقع بارندگی خوب خودش را نشان می دهد !!!! (جمع سیلاب وووو.....)
ولایتی هم بنده خدا نزدیک بود بگه جای امام (ره) هم تصمیم می گرفته درباره ی دیپلماسی !
چه ضمانتی هست که جلیلی احمدی نژاد نشود؟
پاسخ:
شما می توانی بگویی که چه ضمانتی است قالیباف مثل هاشمی نشود ! آن وقت من هم جواب شما را می دهم ! درسته ؟
۱۵ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۴۶ جا مونده از شهدا
خوب همش درسته و ما پشتیبان رهبری

سلامــــــ

 به روزم  با :

·         جمعه ها کافی نیست!

·         آخرین نگاه

·         یک روز یه ترکه !

·         میدان مین (عمل)

·         تکلیف

ذکر تعجیل فرج ، رمز نجات بشر است/ ما برآنیم که این ذکر جهانی گردد

                                    اللّهم عجل لولیک الفرج

محتاج دعایم..

یه سر به سایت دکتر قالیباف بزن جواب همه حرفاتو می گیری در ضمن رهبر فرمودن که نباید کسی و تخریب کرد خودتونم میدونید دکتر خوب واسه همین ریز می شید یه چیزایی از خودتون در میارید که عقل جن هم بهش نمی رسه 
وقتی کسی چیزی نیست و حرفی واسه گفتن نداره دیگران و تخریب می کنه که خودش بیاد بالا 
پاسخ:
شما می توانید از همین سایت !!! چه عرض کنم ! از سایت های آقای قالیباف ! جواب بنده و دوستان را بدهید !
یعنی عق انسان به مواردی که بنده گفتم نمیرسه !!!
تعصب را کنار......
پیشنهاد می کنم اول مطالعه کنید بعد حرف بزنید اخه عوام فریبی تا کی؟!!
پاسخ:
عوام جایی است که یک نفر سال ۸۴ با کت و شلوار و لباس خلبانی ژست بگیرد و همان نفر حالا بیاید با یک چفیه دور گردنش بیاندازد و بگوید جهاد ‏!‏ درسته ؟
بسیار سئوال عالی و مفیدیه منم منتظر نظردوستانم می مانم
ولی خدائیش همه دارای تئوری هتی خوبی هستند اگر اجرا بشود؟!!!
سلام خیلی داغی  ی وقت نسوزی 
...
اولا پیشینه کاری آقای ولایتی خیلی زیاده فقط  به خاطر مشاور بودنش در بیت رهبری نیست
....
بقیه حرفامو توی وبلاگت نمیزنم چون  داری منحرف میشی 
پاسخ:
منحرف ! تهمت زشتی که هر کسی که منطقی نداشته باشد ! نثار دیگری می کند !
سلام
لینک شدید
یک سوال هم من داشتم چرا قالیباف هنوز هم موضع رسمی و شفاف و علنی در مورد فتنه 88 ندارد؟ و حاضر نیست چیزی بگوید؟ همانطور که در مناظره ها در برابر تخریب نظام توسط اصلاح طلب ها ساکت است؟ آیا این فرهنگ جهادی است؟
دکتر قالیباف اگه احمدی نژاد اینقدر بد و وحشتناک است چرا مدل تبلیغاتی خود رو مثل او قرار دادید ما تبلیغات 8 سال پیش شما را فراموش نکردیم. و آخر اینکه در مباحث خود گفتید فاصله فقیر و غنی مانع همدلی میشود و  مثال آوردید کسی که محتاج نان شبش است نمی تواند با کسی که ماشین چند صد میلیونی زیر پایش است همدل باشد به نظر شما با این دلیل چند درصد مردم می توانند با شما همدل شوند؟؟؟؟؟
سلام
تئوری در وضعیت فعلی کشور بی معنیه.بهتره حرفی رو بزنن که به قول آقا بعدا شرمنده ملت نشن.با ذکر نام وبلاگتون با اجازه این مطلب رو در وبلاگم برای روشنگری نشر میدم
پاسخ:
ممنون !
سلام
نویسنده محترم جواب ندادند که سابقه مدیریتی و اجرائی دکتر جلیلی کجا و چه مقدار بوده؟ آیا جز این است که ایشان را هول داده اند گفته اند برو ما باهاتیم؟! در ضمن از نقش ایشان در بازجویی از معترضان به نتایج انتخابات هم بگو.
از طرف یک نفر حامی عارف (نه قالیباف و ولایتی) و رای دهنده پشیمان به احمدی نژاد در دوره دومش.
پاسخ:
کسی بیاید خود را پشیمان از رای به احمدی نژاد نشان دهد ! و در این انتخابات به عارف از اصلاحطلبان رای دهد ! چگونه مردم می توانند حرف او را تصدیق نمایند ؟
شما از وظایف دبیری شورای نگهبان چه می دانید ؟
در ضمن ! بازجویی از معترضان کار یک مقام ارشد شورای امنیت ملی نبوده است ! درحالی که از همین آشوب گران ونه معترضان خود من آرزو داشتم بازجویی کنم !!!
راستی !
جناب سعید جلیلی  مامور رسیدگی به تخلفات حادثه ی کهریزک در سال 88 و ارسال گزارش آن به امام خامنه ایی بودند ! محض اطلاع !
لباس خلبانی چه ربطی به چفیه داره اخه!!!
اون موقع که تو 20 سالگی فرمانده بود تو جبهه شما کجا بودی  اره جبهه رفته خلبانه دکتر استاد دانشگاه رتبه 8 جهانی رو تو دنیا داره شهردار نمونه است سردار بنده خدا این باید باعث افتخارت باشه کور کورانه تقلید نکن


اگه نمی ترسی نظرمو تایید کن 
پاسخ:
ادب را رعایت کن !
آقای قالیباف در سال 84 ! در اکثر تبلیغاتشان با لباس خلبانی و عینک دودی ظاهر می شدند ! حالا چه شده است که در امسال 92 1!! یادشان افتاده که چفیه هم در جبهه استفاده می شده است !!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حتما با چفیه و پراید جایی رفتن و گول زدن مردم خوبه نه؟

عوام فریب هستید شما
پاسخ:
با پراید جایی رفتن عوام فریبی نیست !
عوام فربی همان شعار های اقتصادی بی پشتوانه ی دوسال دو سال آقای قالیباف است !
حرمت را نگه دارید !
انتقاد پذیری خودتان را بالا ببرید !
اینجا بحث درباره استقلال و پرسپولیس نیست بحث ریاست جمهوریه باید سنجیده حرف زد شما همه چیزو بیخیال شدی گیر دادی به لباس خلبانی و عینک دودی!!!!! رو تو سایت دکتر قالیباف اقداماتشو بخون این موضوعی که شما می گی ربطی به انتخابات نداره دکتر ادم بزرگیه این بحثا در حد ایشون نیست خلبان بوده جبهه هم رفته به همین سادگی شما تخریب نکن از کسی که می خوای حمایت کن
پاسخ:
من کسی را تخریب نکردم و نمی کنم و نخواهم کرد !
این لباس !!!! همش بحث روانی در انتخابات است ! شما بروید پوستر های تبلیغاتی ایشان را در سال 84 در اینترنت و یا هر جای دیگر پیدا کنید و بعد بیایید دوباره نظر دهید !
رو چه حسابی می گی شعار بی پشتوانه ؟؟؟!!!!


پاسخ:
شما بروید بروید صحبت های امام خامنه ایی در سالروز ارتحال امام (ره) امسال را بخوانید !
گوش دادم شما مطلب و نگرفتی 
پاسخ:
یکبار دیگر بخوانید !
درضمن !
مگر تورم ما دوسال آمده که بخواهد دوساله هم برود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما تا بحال کتاب برنامه ایی برای پیشرفت آقای قالیباف را خوانده اید ؟
نمیدونم کی هستی؟؟؟
بعضی سوالات درسته که البته جواب داره!
اکثرشم حرفای بی پایه و اساس!! که خوب حرف الکی ارزش وقت گذاشتن نداره!
اما آقای.... یاخانوم.... اگر دوس داشتی تمام کلیپ های سایت arzeshha.ir
رو نیگاه کن بیشتر جواباتو میگیری!
به عنوان نکته آخر خیلی داری تند میری اگه خیلی به ولایت مداری و اهل تقوا بودن معتقدی؟ این درست نیست حداقلش که ما از تقوا اینو نفهمیدیم!
راستی تو که انقدر اشکالات قالیبافو میدونی و ذکر کردی اگر مردشی اگر مثلا تقوا داری مرد باش و تمام خدمتای قالیبافو نام ببر!(همشو)
از ده سال جنگ تا هشت سال شهرداری...
یاحق 
پاسخ:
به نام خدا
بنده منکر خدمات خوب هیچ کس نیستم !
امام کسی که از صبح تا شب ! هی هی از مدیرت خودش تعریف می کند ! یک عده مردم ساده ! چنان باور می کنند که فلانی از آسمان آمده !!!
شما هنوز تو سال 84 گیر کردی برنامه های امسال و مطالعه کنید 
پاسخ:
سابقه فرد + حال فعلی فرد !
هوالحق
من طرفدار هیچ حزب گروهی نیستم برای نظرات شما هم احترام قائلم  بی طرف هم نیستم بی طرفی معنا نمی دهد
1-جدا از این بحث ها آقای قالیباف مدیریت خوبی در شهر تهران داشته نباید منکر شد  اما مشکلش آن است که هی می خواهد تهران را با کل ایران مقایسه کند!مدیریتش بیش از حد شعاریست! هزینه های کارهای اجرایی که انجام داده بالا ست خبر دارم هزینه ها بارها تمدید شده مقداری رویکرد رای محور دارد
2- این که پروژه های شهرداری را قرارگاه خاتم می زند درست است امایادتان نرود از بودجه شهرداریست همان طور که خیلی از پروژه های دولتی را قرارگاه خاتم می سازد
3- نکته ای که در خودم متوجه شدم وقتی قرزار بود هاشمی بیاید قالی باف متوجه شد او رقیب اصلی اش هست شروع کرد به انتقاد از هاشمی هاشمی مدیریت جهادی را از بین برد و... اما در گفتگوی ویژه خبری وچند برنامه دیگر از وی تمجید کرد ! بعد فهمید ولایتی وجلیلی رقیب اصلی او هستند از ان ها انتقاد کرد
4- این نکته را باید قبول کنیم که جنبش عدم تعهد کشور محوری وبه
اصطلاح موثری در سطح جهان و هم تراز با ایران ندارد این جنبش آن چنان توانایی در سطح جهانی وبین المللی ندارد
5- آقای ولایتی سوابق در خشانی در سیاست خارجه دارند از محکومیت عراق در سازمان ملل به علت حمله به ایران محکومیت حمله شیمیایی به سر دشت
و....

پاسخ:
ممنون ! با تعدای از حرف های شما موافقم ! به شدت !
آقای قالیباف از مدیرت خودشان هی تعریف می کند ! پول دادن که مدیرت به حساب نمی آید ! اگر پروژه ایی خود شهردای پیمانکارش بود و نه قرار گاه خاتم الانبیا (ص) آن وقت می شود رویش حساب کردکه فلانی انجام داده است !
آقای ولایتی گفته بودند ایران با هیچ کشوری ارتباط ندارد !!!!! پس 120 کشور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه شد ؟آیا این سیاه نمایی نیست !!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوشحالم از این چیزی از دکتر ندارید و مجبورید واسه تخریب به عینک و لباس خلبانیش گیر بدید  باشه شما به هر کی دوست داری رای بده اما کسی و تخریب نکن
پاسخ:
من هم خوشحالم ! دکتر قالیباف با احساسی کردن مردمی مثل شما رای جمع می کند ! کسی که این طور بالا برود ! همان طور هم زمین می خورد !
قالیباف با چفیه نمی تواند دل هزاران بسیجی را به دست بگیرد !!!
راستی به این یکی مطلبم هم سری بزن !
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/01/27/ghalibaf-12312312-paydari123213

به نظرم روی دیپلمات بودن (به قول شماها انقلابی بودن) جلیلی بیشتر می شه حساب باز کرد تا اقای قالیباف. احمدی نژاد هم یک دیپلمات نبود. راستش اخرشم خودش نفهمید که چه کار است و کی است و ...... !

به هر حال هر که رای بیاره رئیس یک جمهور است حتی اصلاح طلب ها هم دیگر نمی توانند به گذشته برگردند.


ظاهرا لطف صدا و سیما شامل حال سعید جلیلی شده است. در حالی که بنا بر قانون، نامزدها باید یک روز پیش از پخش، فیلم خود آن را به صدا و سیما تحویل دهند، فیلم دیشب جلیلی حاوی تصاویری بود که مربوط به ده ساعت قبل از پخش آن بود.

سایت الف که با مدیریت احمد توکلی فعالیت می‌کند، درباره‌ این فیلم نوشته است: خلاصه شدن فیلم در سه بخش استانبول، همایش‌های تهران و جوان سازنده فیلم در شمال به خوبی نشان می‌دهد جلیلی برای معرفی خود هیچ موقعیت دیگری را در دست نداشته و هیچ زمینه مدیریتی دیگری ندارد تا بتواند به آن وسیله خود را معرفی کند. دست آخر اینکه رئیس جمهور آینده می‌باید اعتبارش را از حضور در متن زندگی مردم دریافت کند، نه افتخار به دیدار با این یا آن‌ مقام خارجی!

موضوع مهم دیگر در مورد جلیلی، رابطه وی با دولت احمدی‌نژاد است. نسیم خبرگزاری متعلق به مجتمع رسانه‌ای اطلس نوشته: سعید جلیلی در گیلان در پاسخ به پرسشب مبنی بر اینکه ‌چه تضمینی هست تا مثل احمدی‌نژاد نشوید، گفته است: در دوره پیش، گفتمان ما گفتمان انقلاب بود و احمدی‌نژاد هم بر همین گفتمان تأکید داشت، ولی در ادامه حب قدرت وی را منحرف کرد. این در حالی است که جلیلی در پاسخ به این ‌که آیا شما با جریان دولت انتساب و ارتباط دارید یا خیر، اظهار داشته: بنده دیروز در صفحه نخست روزنامه ایران دیدم که مدعی شده است از قول برادر بنده که در دور اول انتخابات ۸۴ به احمدی نژاد رأی نداده‌ایم، باید بگویم که اینطور نبوده است.(سایت تابناک به نقل از الف)
پاسخ:
نه عزیز من !
فیلم جلیلی حاوی تصاویری از حسن روحانی بود که بنابر مقررات تخلف محسوب می شده است ! و باید با تصاویر دیگر جایگزین می شده است !
شما چرا جواب سوالات را نمی دهید ! جواب ندارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اتفاقا همین سایت جلیلی از آن دلایل احمقانه ایی که می گیرد و می گوید جلیلی شبیه احمدی نژاد است این است که جلیلی همیشه در متن مردم بوده !!!!
عزیز من چرا قاطی می کنید سوالات و جواب ها را باهم ! یکبار دیگر برو خبرگزاری تسنیم ! و نه نسیم !!!!! ببین سوال چی بوده و جواب چی !
جلیلی درابطه با انتساب به دولت ! که یک تهمت است ! گفته است من صد در صد کاندیدای دولت نیستم !
در ضمن ! احمدی نژاد در سال 84 و 88 بهترین گزینه بوده است !
سایت الف که کل ایران را همیشه به مثابه یک افغانستان دیگر می پیندارد ! ازش بعید نبود ! بعد از حمایت شاخ دار از هاشمی ! برود دنبال آقای قالیباف..........
آقایان قالیباف وولایتی فقط میخواستن سر یکدیگر کلاه بذارن وکی اون یکی نیاد ولی نشد هردوتاشون زرنگ بودن واومدن.
دکتر ولایتی سیاسی کهنه کاره وتو سیاست روز فعال نیست وناشناس وقالیباف که داره له له میزنه برا ریاست جمهوری.بینی وبین اله تو این هشت نفر فقط یکی نمیگه من ومنم و من بشم میگه رئیس جمهور باید چنین باشه وچنین بکنهوخودتان قضاوت بکنین
حرفها و دفاعهای که از سعید جلیلی کرده اید بسیار مزحرف و پوشالی است، و انتقادهای که از قالیباف و ولایتی کرده اید نیز بی معنا و مفهوم است، مثل این در دنیای دیگری سیر می کنید!
پاسخ:
منطق امثال شما از این بیشتر نمیشود؛ جواب سوالات ؟
سلام من هم این سولات رو از این آقایون دارم چه بسا اگر قالیباف رئیس جمهور شد در مواجهه با رهبری از احمدی نژاد بدتر عمل کنه.باید به کسی رای بدیم که برای رضای خدا اومده باشه نه کسی که پروژه های تهران رو با اهداف انتخاباتی با عجله افتتاح میکنه در ضمن میخوام بدونم اگه قرارگاه خاتم نبود بازم جناب قالیباف میتونست اینطور از پیشرفت تهران!!!حرف بزنه؟جایی که قبلا فرماندش بوده و خدا میدونه که چقدر بهش بدهکاره.
سلام چرا فقط انتقاد؟ چرا نقاط مثبت را نمیگی؟ چرا چهره این دو نفر را تخریب می کنید؟ دکتر جلیلی که شما حامی ان هستید کجا سابقه دارد؟ ایا ایشان مهره احمدی نژاد نیست؟ به خدا هست احمدی نژاد کارهای بزرگی کرد اما پشت به ولایت کرد و مشایی را بر همه ایران ترجیج داد. جلیلی جانیباز است افتخار ما است اما به درد ریاست جمهوری نمیخورد تخریب نکن
پاسخ:
فکر کنم نقاط قوت و مثبت را خود آقای قالیباف با کمی اغراق در مطبوعات و رسانه ی ملی بیان کرده باشند !!! یکمی هم نقاط ضعف ! تا مردمی که در زاهدان و اراک و تبریز و دیگر شهر ها هستند فکر نکنند که آقای قالیباف از آسمان آمده است !!!
شما که می گویید جلیلی مهره ی احمدی نژاد است !!! حاضرید دست روی قرآن بگذارید و حرفتان را دوباره تکرار کنید ! تهمت نزن !
جواب سوالات را بده !
متاسفم که دراین زمان حساس شخصیتی چون دکترولایتی باچه اشخاصی که نه درزمان امام ونه درزمام مقام معظم رهبری مسولیتهای خطیری راداشته اندمقایسه می شود
پاسخ:
دکتر ولایتی شخصیتی قابل دفاع دارد ! اما در ماجرای ائتلاف کارنامه ی قابل دفاعی ندارد !!!!!

سلام

از طرفداران قالیباف لطفا سوال کنید چرا ما جنوب شهری ها باید از دریاچه 12 هکتاری شیرابه حاصل از انباشت هزارات تن زباله در کهریزک انواع و اقسام مریضی ها را بگیریم ولی شمال شهری ها در دریاچه پارک چیتگر جت اسکی سوار شوند؟این پیشرفت است؟ این عدالت است؟ این اسلامیت است؟

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** *** ********
این همه طبیعت پاک و تمیز رو ول میکنه ، میره رو چیزهای بد میشینه.
بی انصاف...
پاسخ:
گفتن ادب از که آموختی ! گفتن از حامیان تکنوکراسی !
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۸ کامیار مولودی
سلام علیرضا جان سوالات بسیار زیبا و قابل تامل بودن !!!!

مناظره دیروز هم حواشی زیادی داشت که امیدوارم نقدتو راجع بهش بخونم !!!
پاسخ:
ان شاالله...
کی از ادب صحبت میکنه!!!!!!!!
شما که جز تخریب و فحاشی کاره دیگه ای بلد نیستید!؟
آقای قالیباف امروز گفته که من تکنوکرات نیستم.
حالا هی بگو........
پاسخ:
شما که می گویی بنده فحش دادم !!!! یکی از ناسزاها و توهین های بنده را نسبت به آقای قالیباف بگویید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اتفاقا مشکل ما با آقای قالیباف همین است !
ایشان سه ماه پیش گفتند تکنوکرات بودن چیز بدی نیست ! و کلی هم تعریف کردند ! و بعد سایت ها و رسانه های حامی اش نشستند چقدر از تکنوکراسی حرف زدن ! بعد دیدن بازخورد خوبی در جامعه نداشته است ! نشستند توجیه کردن ! و بعد دیدن اوضاع خراب تر شد !!! گفتند ما نگفتیم !!!! و.....
به لینک زیر بروید !
http://1.parsiblog.com/Posts/73/
سلام جلیلی بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است تنها کسی است که تا به حال پست ومقامش را به رخ دیگران نکشیده است غرب نگران روی کار آمدن جلیلی است 
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۱ عباس ایمانیان بیدگلی
سلام
بی شک اقدامات مسئولین پیش ما با اشکالاتی و نواقصی روبرو بوده که در قدم اول برای برطرف شدن آن باید خود بدان اعتراف کنند و بعد به یاری هم و پشتوانه رأی مردم در رفع آنها بکوشند این مسئله در مورد این دو کاندیدای ارزشی نیز صدق می کند که باید با پرهیز از شعار و توسل به صداقت در مسیر اعتماد سازی و برطرف کردن مشکلات به یاری هم و پشتوانه مردم تلاش نمایند.
راستی با کمال میل لینک شدید
هستی جان شعار بی پشتوانه یعنی اول اقتصاد ایران رو سیاهنمایی کنی بعدش با اعتماد به نفس بگی من رو دو سال درستش میکنم!!!!
وقتی به عوام فریبی اشاره کردید یاد عکسایی افتادم که اقاقی قالیباف بین اون جمعیتی که اعضای پر تعداد ستاد ایشون برای ایشون جمع میکنن من فقط تو کرمان که دارم میبینم ایشون چجوری اومدن خودشون رو پوشش خبری دادن از طرق مختلف اخه الان چند ساله دارن کار میکنن برا این قضیه 
منتها درباره اقاقی جلیلی یه روز قبل اعلام شد هیچ سر وصدایی هم نشد منتها جمعیت هم قابل توجه بود ...
در مناظره ها هم همینطور اقایون همه عوامفریبانه حرف میزدند اما اقای جلیلی فقط دیدیگاه واقعی خودش رو بیان کرد ...اینا عوام فریبی نیست 


من میخوام بگم ادمی که در تبلیغاتش تقوای کافی نداره معلوم نیست در پست ریاست جمهوری سرونوشتش بهتر از قبلی ها بشه ...
هرچند ایشون مدیر خوبین و کشور ما میتونه از ایشون در بخشهای دیگه بهره ببره 
سلام
جانا سخن از زبان ما می گویی.
واقعا سوالها و دغدغه های به جا و قابل تاملی است.
خدا قوت
وصف قنوت نماز امام خامنه ای
استاد شهریار را با رهبر معظم انقلاب آیت‌الله سید‌علی خامنه‌ای، رئیس‌جمهور وقت ایران- هم الفتی دیرینه بود. در وصف قنوت نماز وی می‌گوید:
در رکوع و سجــودِ خامنـــه‌ای
من هم از دور ســرنگون دلـــم
خاصه وقتِ قنـوت او کز غیب
دست‌ها می‌شــود ستــون دلــم
او به یک دست و من هزاران دست
بــا وی افشانــم از بطــون دلـم
عرشیان می‌کشند صف به نمـــاز
از درون دل و بــــرون دلــــم
من برونی نیم، خـــدا دانــــد
کاین صـلا خیزد از درون دلم
و یا شهریار سلک سخن در سال آخر عمرش در قصیده‌ای دیگر با عنوان شهید زنده که با بیت زیر آغاز می‌شود.
جهاد عشق نو پیروزی است پایانش
که سایه‌پرور سیمرغ پــور دستانش
ضمن وصف مقام شهدا در ابیات پایانی می‌گوید:
نظــر بـه چشــم یتیمـان نمی‌کند طاغوت
ببین چه می‌کند این سیل اشک و طغیانش
گــو شهریار همه ناتوان مبین خــود را
که نــاتوانی مــا هــم خداست تاوانـش
شهید زنده‌ی ما خود رئیس‌جمهوری است
که دست داده به قرآن که جان به قربانش
بسم الله الرّحمن الرّحیم
بنده حامی آقای ولایتی هستم وفقط به سوالا مربوط به ایشان پاسخ می دهم هرچندسوالاتتان در مورد آقای قالیباف هم به راحتی قابل پاسخگویی اما بنده وقت پاسخگویی به آن هارندارم.
پاسخ سوال اول:یعنی ازنظرشما کنارکشیدن به نفع روحانیت اشکال دارد؟
سوال چهارم:قطعادرخنده وخوش وبش خلاصه نمی شودو عملکرد درخشان آقای ولایتی دردوران وزارت خارجه نیز بیانگرهمین مطلب است که ایشان دیپلماسی رادرخنده وخوش وبش خلاصه نمیبینند!این حرف شمادراین وبلاگ به نظر توهین و چه بساتخریب تلقی میشود!
سوال پنجم:سوال پنجم شمامغالطه است! اثبات شیء نفی ماعدانمی کند!یعنی این که وزرای خارجه بخاطرعملکرد آقای ولایتی به ایران بیایند دلیل براین نمی شودکه بخاطرامام نمی آیند!نکته ی دوم دراین سوال این است که قطعاایشان عملکردمدنظرشان بوده است نه محبوبیت!چون محبوبیت درروابط خارجی بین کشورهاتاحدی بی معناست.
سوال هشتم:این ائتلاف به این نتیجه رسیده اند!شما سنگ آن هارابه سینه میزنید؟شایدهم سنگ رأی هایی که به جای آقای جلیلی به آقای ولایتی داده می شو درابه سینه بزنید!ان شاءالله این سوال ازسرخیرخواهی بوده باشد.
سوال دوازدهم:چراخلط مبحث می کنید؟آقای ولایتی گفتن که وضعیت بحرانی اقتصادرادر100روز سامان می دهند!یعنی مثلا ازافزایش بی رویه نرخ تورم جلوگیری میکنند!نه این که کلمشکل اقتصادراحل میکنند.
سوال چهادهم:بنای ایشان هم نیست که صرفابانظرات تاریخ کشور را اداره کنند!اطلاع از تارخ وعبرت ازآن توصیه ی قرآن واهل بیت(علیهم السلام)است.شمامی خواهیدحسن ایشان راعیب جلوه دهید؟!
سوال هفدهم:مگر قرار است این افراد براساس غیرتقوا انتخاب کنند؟خوب است که اولین شاخصه ی دولت آقای ولایتی دربیانات خودایشان تدین است.
سوال بیست ویکم:البته لازم به ذکراست که تنهادلیل حامیان آقای جلیلی هم حضورایشان دردبیری شورای عالی امنیت است.ضمن این که این دلیل چه اشکالی دارد؟حامیان آقای ولایتی نظرمثبت رهبری برایشان رابیان می کنندوهدف شان معرفی آقی ولایتی است نه چیزدیگر.سوال شما اصلا منطقی نیست.هرکس درمعرفی خودپیشینه و پست های خودرابیان می کند.

پاسخ:
جواب به جواب شما !!!
سوال 1:
اصل کنار کشیدن مشکل ندارد ! اما وقتی یک نفر خود را اصلح می داند !!! فقط به صرف این که فلانی روحانی بوده باید برایش کنار کشید ؟؟؟ یعنی این دو نفر در مبانی اعتقادی و سیاسی با هم قرابت فکری ندارند ؟؟؟
سوال4:
شما بهتر است به برنامه ی حضور دکتر ولایتی در شبکه 2 مراجعه کنید ! تا عمق فاجعه را بهتر دریابید !
سوال 5:
بازهم بروید برنامه با دوربین شبکه ی یک سیما را نگاه کنید ! خیلی سطحی به بحث نگاه کردید !
سوال 8:
ببخشید کدام نتیجه ؟
این ائتلاف هنوز با خودشان درگیرند ! حسین مظفر که به ستاد قالیباف رفت ! قالیباف هم گفته فقط نظر سنجی ها را قبول داره ! ولایتی گفته بود حکمیت جامعه مدرسین !!! ولی جامعه مدرسین هم بیانیه رسمی دادکه از هیچ کاندیدی به طور مصداقی حمایت نمی کند !
شما نگران نباشید ! سبد رای جلیلی از ولایتی هم جداست و هم بالاتره ! نمنه اش استقبال های مردمی و نخبگان از جلیلی است....
سوال 12:
اتفاقا حرف ما روی صد روز!!! وشش ماه آقای ولایتی است ! ببخشید ! یعنی کنترل تورم جز سامان دهی به اقتصاد به حساب نمی آید !؟؟؟؟؟؟؟ امام خامنه ایی در مراسم ارتحال امام امسال درباره ی وعده های کاندیدا ها چه فرمودند ؟
سوال 14:نه اتفاقا ! حسن ایشان را عیب نمی دانیم ! بر عکس شما که ساده زیستی جلیلی را عیب و تشبیه به احمدی نژاد می کنید !!!!!
آقای ولایتی طوری از تاریخ حرف می زنند که انگار مملکت داری !!! مثل کتاب تاریخ خواندن است ! نمونه اش در مناظره ی فرهنگی شاهد بودیم !
سوال 17:
تدینی که به خاطر رقابت در انتخابات ! تمام قول و قرار هایشان در ائتلاف یادش برود ! چه دین و ایمانی است ؟

سوال 21:
نه عزیز من ! منظور ما سابقه نبوده است ! برو دوباره سوال 21 را بخوان !
منظور ما نسبت دادن به رهبری در تمام دفاعیات طرفداران ایشان است !
این نظر من است و چون به حرفم ایمان دارم قسم نمیخورم قسم برا کسی است که به خودش شک داره من معتقدم روش ایشان هم روش احمدی نژاد است بی برو برگرد
پاسخ:
پس شمایی به خودتان شک ندارید بی برو و برگرد ‏!‏ حاضرید دست روی قرآن بگذارید ؟ پرسیدن ۴ تا سوال تخریب حساب میشه از جانب شما ؛ولی تشبیه کردن های احمقانه جلیلی به احمدی نژاد که بارها نسبت به جریان انحرافی موضع گرفته اند ؛تخریب نیست ؟!‏ کمی فکر ؛
سلام علیکم،
خیلی از این سوالات سوالات ما هم بود. خیلی ممنون
من فقط نگفتم چون دوستان می گفتند نقاط مثبت جلیلی را بگویید.
واقعا ممنونم، داشتم خفه می شدم!
خصوصا درباره طرفداری کسانی که قبلا طرفدار جریان فتنه بودند والله فامیلهامون دارند تغذیه پولی می شوندو طرفداری می کنند.
لینک این مطلب در انتهای مطلبم اضافه شد.
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۴ پایگاه جامع ولایت
سلام دوست عزیز
خسته نباشید
سئوالات خوبی است اما امیدواریم این سئوالات به قصد تخریب دیگران نباشد.
بیشتر سر بزنید
باتشکر
پایگاه جامع ولایت
باز هم خوبه قالیباف و ولایتی 2 تا کار کردن که بیایی و اینجا ازشون ایراد بگیری . انصاف را در نظر بگیرید . 
پاسخ:
اتفاقا چون کاری کردند و بدون ایراد نبوده اند ! سوال کردم ونه ایراد !
جواب داری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برای سوالات ؟
سلام
مطالب شما و بعضی نظرات را خواندم
خداقوت
سوالی برایم پیش آمده و اینکه در شهر خودم متوجه شدم،بعضی از کسانی که در دولت احمدی نژاد به پست و مقامی رسیدند و اکنون نیز برای پست و مقام و رسیدن به بالاتر تلاش می کنند،در ستاد آقای جلیلی جمع شده اند و فعالیت میکنند و خود را حامی ایشان میدانند.
ابهامم اینجاست که چرا ستاد آقای جلیلی؟!
اصلا مگر قرار است ایشان دنباله روِ بعضی سیاست های نابجا و غلط احمدی نژاد (در این اواخر) باشد؟! که حامیانشان(منظورم کسانی ست که تا آخر با احمدی نژاد بودند و هر لحظه منتظر حضور مشایی!) این طور حجوم آوردند به ستاد جلیلی! (لااقل در جایی که من متوجه شدم)
شاید بگوید هیچ ربطی ندارد،اما برای من شک ایجاد شده.
میخواهم لا اقل برای خودم ثابت شود که جلیلی راهش جدا از احمدی نژاد است.
متشکرم

پاسخ:
سلام
شرمنده از این که دیر دارم پاسخ می دهم ! سرم کمی شلوغه !
ستاد آقای جلیلی و هر کاندیدای دیگری یک شورایی داره ! این شورا می آید برای هر استان یک مسئول ستاد استانی و هر مسئول ستاد استانی اعضای پایین تر از خودش را انتخاب می کند !
این که بگوییم فلان اشخاص که قدرت طلب بودند چرا آمدن ! این روند چه در ایران و چه در کشور های دیگر بوده است و همیشه خواهد بود ! که روندی بسیار بدی است !
وقتی یک عده که باید بیایند و نیاند این طور می شود ! که دیگران بیایند و ستادی را برپا کنند ! در ضمن نمی شود به هرکسی به این راحتی انگ منحرف بودن را زد !
از اعضای ستاد مشایی با اطلاع دکتر جلیلی کسی وارد ستاد ایشان نشده است !
اگر بخواهیم این طور بحث کنیم !  از اعضای ستاد هاشمی هم تعدادی به یکی از کاندیدای غیر اصلاحطلب وارد شده است !
دکتر جلیلی بارها در قبال حلقه ی انحرافی موضع گیری کردند ! مثل سخنرانی در جمع مردم اراک .
در ضمن دکتر جلیلی با قاطیع گفتند که به هیچ وجه کاندیدای دولت نیستند !
این ها همه اش تهمت است !
متاسف برای بعضی ها که این همه تخریب می کنند ! به طوری بر حسب یک آمار رسمی نزدیک به 400 میلیون پیامک تخریبی علیه دکتر جلیلی تا الان ارسال شده است !
روزنامه های اصلاح طلب هم فقط جلیلی را اصولگرا می دانند و با بقیه کاندیداهای اصلوگرا کاری ندارند ! چرا ؟ چون خوب می دانند جلیلی واقعا اصلوگرا است....
دیکته نانوشته غلط ندارد برادر.
پاسخ:
دیکته نادیده را شما نانوشته می دانید؛


 اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

آخرین پست انتخاباتی + 1 : صداهای بی تقوا

منتظر حضورتان هستیم
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۱ کسی از همین حوالی
بحث جالبیه!انتخاب من فعلا دکتر جلیلیه چون شعار نمیده.البته باید بگم ایشون هم تو برنامشون زمان دادنا!
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۴ کسی از همین حوالی
مگه جلیلی رفته واسه انتخابات پراید خریده?خب ماشینش اینه!شما راجب 1ساعت بعدخودتون میتونید نظر بدید?به ما چه در آینده چی میشه?
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۷ مهدی عسگری
عزیز من که حامی دکتر سعید جلیلی هستین کافیه یه سر به سایت دکتر قالیباف بزنید تا متوجه شید ذره ای نامزدهای دیگر را تخریب نکرده اند خواهشا بجای تخریب . خوبی های دکتر جلیلی را بنویسید و بگذارید مردم قضاوت کنند مثلا : جانباز بودن دکتر جلیلی
پاسخ:
اگر شما سوال کردن را تخریب می دانید ؛ نقد کردن را چه می نامید ؟
شما کارهای سایت فردا نیوز را چه می نامید ؟
سخنان دیروز قالیباف در لرستان که مخالفانش را متحجرین احمق لقب را چه می نامید ؟
سلام
یک طرفه به قاضی رفتن درست نیست ، سواد درست حسابی ندارم ولی سیل اومدن دست قالیباف نبوده ، مدیریت بحرانش هم رو باید دید ،دریاچه و آبشار تهران ، اتوبان امام علی ، از آقای ولایتی هم زیاد نمی دونم ولی سنش زیاده ، جلیلی هم بچه خوبیه ولی کشور اداره که نیست که یه مدیریت قوی میخواد سابقه اش به نظرم کافی نیست ، 13 انتقاد از قالیباف ، 8 تا از ولایتی ، عدالت ؟   البته نظر منه و نظر هرکسی واسه خودش محترم .
پاسخ:
مدیرت بحران فقط در هنگام بحران نیست ! پس کار های پیش گیرانه چه می شود ؟

سلام

در صورت تمایل به لینک زیر رفته و امضا کنید:

http://vote92.com/

کمپین 20 میلیونی حامیان دکتر جلیلی

دوستان خارج از کشورمون رو هم کمک کنید....بیشتر اطلاعاتشون از رسانه های بیگانه هست البته خودشون خیلی بصیر هستن ولی بازم نیاز به کمک دارن...

این سوالات رو با ادبیات دیگه هم می شود پرسید...

 

سلام یه سوال اقای جلیلی به غیر از حضور در جلسه 5+1 و حضور در جبهه چه سابقه اجرایی دارند؟ البته حضور در جبهه سابقه اجرایی نیست.
پاسخ:
خیلی بحث جالبه دارد می شود !
بنده 21 عدد سوال پرسیدم وکسی جوابی ندارد بدهد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعد یک عده سوالاتی متاسفانه سطحی می پرسند !!!
عزیز من !
جناب عالی می توانی فقط سه مورد از وظایف شواری امنیت ملی را برای من بازگو کنی ؟
دکتر جلیلی در سن کم ! در جوانی مسئول مهم ترین بخش بیت رهبری بودند ! مسئول مدیرت بررسی های جاری بیت رهبری ! درسته ؟
ندانستن در مورد مسئله ایی ! دلیل بر نقض در آن چیز نمی باشد ! و ایراد از فرد نا آگاه می باشد !......
این حکایت دروغ وحید وسعید جلیلی در خصوص رای به احمدی نژاد را مانفهمیدیم اخرش چی شد؟بالاخره کدام دروغ گفته بودند؟سعید؟وحید؟هر دو؟یا هیچکدام؟
نکته دیگر این بحث استفاده از بیت المال برای ساخت فیلم تبلیغاتی اقای جلیلی  چی شدجوابش؟از بیت المال استفاده شده بود؟نشده بود؟فاکتور هزینه های حسین شمقدری  منتشر شد؟نکته دیگر اینکه برخی از حامیان جدی جریان انحرافی از اقای جلیلی حمایت می کنند.این مطلب راچگونه توجیه می کنید؟
پاسخ:
دکتر جلیلی تکذیب کردند ! اگر یادتان باشد که حتما هست ! در ضمن در آن سال انتخابات دو مرحله هم بوده ! محض اطلاع عرض شد !
احمدی نژاد در سال 84 و 88 بهترین گزینه بوده است !(ملاک حال فعلی افراد است )
دروغ را یک عده که چشم دیدن جلیلی را ندارند ! چه تکنوکرات ها و چه اصلاحطلبان وطن فروش !
می توانی دقیقا بگویی در کجا از بیت المال استفاده شده ؟(می خواستی یک شایعه راه بیاندازی ؟؟؟)
هر وقت آقای قالیباف فکتور های هزینه ی     3/400/000/000  سال 84 و استفاده از ماشین شهرداری برای میتینگ های انتخاباتی قبل از انتخابات !!!! و استفاده از اتوبوس های حمل و نقل عمومی (که بخش خصوصی تنها سهامدارش نمی باشد و شهردای تهران هم سهم دارد!!! بیت المال) تهران در قم !!!! و استفاده ابزاری از روزنامه ی همشهری تهران (برای بیت المال) و مجلات وابسته !!! و ..... گفتید ! ما هم فکتور بلیت شخصی حسین شمقدری و دو دوستش را برای شما می آوریم !
در مورد جریان انحرافی هم خود دکتر جلیلی بارها موضع محکم گرفتند و هم ستاد ایشان به آدرس اینترنتی    www.drjalily.com موضع شدید گرفتند !
به صفحه اخبار انتخاباتی هم سری بزن !
شما جواب  تا21 سوال را بده ؟
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۲۱ ما تااخر ایستاده ایم
تما سوالات خوب بودن...من تهرانی نیستم  ...باید بگم که این به اصطلاح موفق عمل کردن دکترقالیباف در شهرداری تهران فقط برا رای جمع کردن تو تهران به درد میخوره ...از همون 83 که رای نیاورد با اقداماتش تو شورای شهر سعی کرد رای تهرانی ها رو به سمت خودش بکشه ...ایران تهران نیست...
کاش اعضای شورای شهر ما هم خیال ریاست جمهری به سر داشتند!!!!

یک سوال دیگر

به نظر شما چه معنی دارد که قالیباف در مستندش میگوید: یک نفر  به من گفت که شما رای نمیاری ...گفتم چرا؟گفت چون کت وشلوار میپوشی و ریشت را کوتاه میکنی؟

من نفهمیدم منظورش تمسخر کردن فرد یا افراد خاصی بود با میخواست تیپ خودشو توجیه کنه...
یاعلی
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۲۶ حامی دکتر جلیلی
بابت سوالات خوبتون که بی جواب هم موندن ممنون...

علیرضا نوری زاده (عضو اپوزیسیون ومنافقین)گفت:

همه باید تلاش بکنند تا جلیلی رای نیاورد ،او برای ما فاجعه است هرکسی جز او مهم نیست ،مهم اینست که او رای نیاورد...


سلام اولا بنا به فرمایش رهبری تخریب و هتک حرمت کاندیدا های دیگررا کراراً منع فرمودندثانیاً هرکسی که دیکته مینویسد غلط هم دارد بعضی از کاندیدا های محترم هتوز در امور اجرایی مملکت نقش اساسی نداشته اند ولی صرفا در شغل مورد تصدی خود خوب عمل کرده اند مثل جناب جلیلی که تا کنون در سخن رانی ها و اعلام مواضع خودشان به هیچ یک از کاندیدا ها توهین نکرده اندو در کار خودشان نیز اگر خودشان تصمیم گیرنده بودند میشد نسبت به عملکردشان قضاوت کرد ولی سیاست خارجی ایران بر اساس شورایی و تحت نظررهبری اداره میگردد
اماصرفا کارکرد کسی را با چند خطا زیرسوال بردن با عدم توجه به مجموعه عمل کرد،صرفاً پاک کردن صورت مسئله جهت تخریب ساحت افراد و مطرح نمودن نظرخود است لذا با رعایت ادب برمبنای فرمایشات مقام رهبری دفاع از کاندید مورد حمایت خود کنیم نه باهتک حرمت دیگران در جهت مطرح نمودن خود گام برداریم از توجهتان متشکرم   
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۳۵ ایستادن فقط کارماست
دکتر جلیلی تنها کاندیداییست که مدام رززمنده بودنش و حضورش در داع مقدس را علم نمیکند و از گذشته اش برای حالش مایه نمیگذارد...
قالیباف نصف فیلمش درمورد دفاع مقدس بود بهتر نبود خدماتتان بین خودتان و خدا میماند...

نکته مهم :

دلیل اصلی طرفداران دکتر قالیباف برای انتخاب ایشان عملکردشان در شهرداری است  دوستان این دلیل برای  تبلیغات انتخابات شورای شهر قابل قبولتر است ... ریاست جمهوری که الکی نیست خواهشا دقت کنید چه کسی بیشتر به معیارهای امام خامنه ای نزدیکتر است ...



متاسفانه آدمهایی از جنس شما با این بی ادبی ها و این بی منطقی ها، آبروی یک گفتمان پاک رو میبرند. در ایام تبلیغات از طرفداران دکتر جلیلی جز بی ادبی و تخریب و حمایت های تعصب گونه ندیدم. همانطور که در سال 84 هم دقیقا صحنه های مشابه رو دیدم.....حیف رهبری و ولایت فقیه که متاسفانه برای عده ای شده وسیله ای برای رسیدن فکراتشان به قدرت.....
پاسخ:
آقای با ادب ‏!‏ شما یکی از بی ادبی های من را نسبت به کاندید مورد نظرتان بگید ؟ به کسی تهمت نزن؛

سلام ،اقای جلیلی به جز سوابق دیپلماتیک چندین سال اخیر چه پرونده ی قابل دفاعی برای مدیریت اجرایی دارد؟چه کسی سابقا ایشان را میشناخت؟ ایا صرف مدافع ولایت بودن و دم از حریم ولایت زدن شایستگی مدبریتی به همراه دارا؟ امروزه از ولایت خرج کردن سکه ی رایج شده است/ بعلاوه در حال حاضر رسیدگی به امور ایشان در شورای امنیت ملی به چه کسی سپرده شده است؟چرا باید همزمان هم دبیر و هم جانشین شورای امنیت ملی در جریان پرونده ی مهم هسته ای کشور سرگرم امور تبلیغاتی انتخاباتی شوند؟

پاسخ:
جواب ۲۱ سوال چه شد ؟/ ایشان دبیر هستند ونه رئیس/مصوبات شورا باید به امضای رهبری برسد / شما می توانی سه مورد از وظایف شورای امنیت ملی را بگی ؟/ از ولایت کسی خرج می کند که ۱۰ سال است ولع ریاست جمهوری دارد و نه جلیلی ؛
واقعا مخالفانش رو متحجرین احمق نام برد؟
ممکنه منبع بدهید؟
:(
پاسخ:
عین جمله را در اینترنت سرچ کنید؛
سلام علیکم خوشحالم با آدم با اطلاعات وقوی آشنا شدم
بحث این نیست من نه به ولایتی رای می دهم نه به قالی باف !
بحث این است که از حدود انصاف خارج نشویم بعضی چیزهایی که شما می گویید آقای قالی باف حرف درستی زده شهرداری به یک نهاد اجتماعی فعال تبدیل شده خیلی از پروژه های تهران توسط قرارگاه خاتم ساخته نشده یا حداقل خود مدیریت عمرانی در اکثر پروژه ها نقش داشته
در آن مورد هم باید بگویم بله منظور مطلب شما را فهمیدم اگر ولایتی می گوید با جهان ارتباط نداریم منظورش با کشورهای توانمد وصاحب تکنولوژیست کشورهای نم اصلا کشورهای توانمندی نیستند نمی گویم نباید به ان کمک کرد . البته من معتقدم راه پیشرفت کشور همان اقتصاد مقاومتی است
اما دیپلماسی عمومی وارتباط با کشورهای جهان به جز رژیم غاصب صهیونیستی لازم است نه برای اقتصاد بلکه برای سطح مبادلات فکری ، تکنولوژیو حتی اثر گذاری با آنها
من یه سوال فنی دارم
چرا دکتر قالیباف برای پاسخ به هر سوالی حتی جواب دادن به عکس ها در مناظره اول به تبلتش نگاه می کرد؟ اینکه یه عکس نشون بدن و بعد نظر طرف رو بخواهند به تبلت چه ربطی داره؟ نکنه کسی چیزی می فرستاده براشون؟؟؟؟؟

من هم چند سوال دارم از شما

1 اقای جلیلی  بغیر از  دبیر عالی  شورای امنیت و اداره امور خارجه چه شغل مهم اجرایی داشته اند

2 ایا میتوانیم با چه ضمانتی به ایشان رای داد  ایا میشود ریس جمهور شد بعدا به او اموزش اجرایی داد

3 اقای جلیلی در همین شغل هم اشتباعاتی داشته مانند نداشتن نظارت بروی نامه های ارسالی به طرف مذاکره کنند  که مدتها در شبکه های  بیگانه مورد تمسخر  قرار گرفته شده غلط انگلیس متن

 

پاسخ:
سلام عزیز !
1: الان خود شما اعتراف کردید که آقای جلیلی سابقه ی اجرایی داشتند و حرف های حامیان قالیباف یک مشت باد هواسسسسسسسسسسسسسسسسسست !
هر وقت توانستید سه مورد از وظایف دبیر شورای امنیت ملی را بگویید ! من هم جواب شما را کامل می دهم !
در ضمن ! ایشان مدیر بررسی های جاری بیت امام خامنه ایی نیز بوده اند !
ما چیزی به نام اداره ی امور خارجه نداریم ! ایشان بازرس ارشد وزارت خارجه و معاونت مهم ترین بخش وزارت خارجه یعنی معاونت اوروپاو آمریکا نیز بوده اند !
2:
سوال اولتان !!!! سوال دومتان را نقض کرد !
3:
رسانه های بیگانه طرح تونل توحید را خیلی بیشتر مسخره کرده اند و این که شما می گویید نامه های ارسالی !!! را من تا به حال هیج جایی نخواندم و نشنیدم ! اگر مثل آقای جهادی تان دین ندارید ! حداقل آزاد مرد باشید........
راستی می دانی دلیل این که امثال شما نمی توانند به این 21 سوال جواب منطقی بدهند و جواب های احساسی ندهند چییست ؟ دلیلش این است که آقای دکتر قالیباف ! فقط با احساسات مردم بازی کرده و رای جمع می کند !

یک سوال: نظر اقای جلیلی در مورد انحراف چیست و اولین بار کی این نظر را دادند؟

پاسخ:
 به گزارش مشرق، سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص انتسابش به حلقه انحرافی اظهار داشت: ما هرگونه انحراف از ولایت فقیه را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی پیشتر در جمع نمایندگان مجلس نیز در این باره گفته بود: از هر انحرافی به شدت پرهیز می‌کنیم و نمی‌توانیم بپذیریم افرادی در حکومت از آنچه که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند، زاویه بگیرند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری همچنین در جمع مردم اراک نیز تاکید کرده بود: هر نقطه انحراف از ولایت، نقطه توقف پیشرفت ملت خواهد بود.
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/219778/%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4%E2%80%8C%E2%80%8C%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%B4-%D8%A8%D9%87-%D8%AD%D9%84%D9%82%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%D9%86%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C
در ضمن حاج حسین شریعتمداری که لقب استادقلم را گرفته است و بارها در روزنامه ی کیهان . نقشه های جریان انحرافی را برهم زده و مشایی هم از او در دادگاه شکایت کرده بود می دانی در توصیف دکتر جلیلی در قیاس با لنکرانی و ولایتی چی گفته بودند ؟
ایشان گفتند لنکرانی و حداد و... حزب اللهی اند ولی دکتر جلیلی سوپر حزب اللهی هستند ....
http://www.ghatreh.com/news/nn14147347/%D9%84%D9%86%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%DA%86%D9%87-%D8%AD%D8%B2%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%BE%D8%B1-%D8%AD%D8%B2%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87%DB%8C-%D9%81%D8%AA%D9%86%D9%87

آقای پناهیان گفتند تخریب قالیباف حرام است
میدونید الان با صدای آمریکا و بی بی سی در تخریب قالیباف هم صدا شده اید
چرا وقتی کسای دیگه حرفهای اونها رو میزنن منافقن اما خودتون...!!!
دکتر قالیباف به احتمال زیاد رئیس جمهور بعدی هستن
ایشون کاملا ولایی و در خط رهبری هستند و مقایسه شون با شهردار نیویورک و واشنگتن خیلی اشتباهه
قالیباف همیشه مدیر خوبی بوده و زمانی که برخی کاندیداها در جبهه سرباز بودند ایشون فرمانده لشکر بوده و برادر شهید هم هست
الان هم خودش داره میگه با فرهنگ جبهه ای و جهادی کار میکنه
اونوقت شما...

پاسخ:
متاسفم برای شما !
آقای پناهیان یکی از حامیان جدی دکتر جلیلی است . وقتی بیاید همچین حرفی را بزند ! این نشان از مش فکر حامیان جلیلی است که هیچگاه رقیبشان را تخریب نمی کنند !
فکر نکنم ! چند تا سوال ! کسی تخریب بشه ! مگر این که طرف مقابل دارد با احساسات مردم رای جمع می کند که با این سوال ها !!! حالش بد شود !
شباهت بر اساس منطق خودتان است ! شما هی می گویید شهردار فلان جا ! ما که نگفتیم !
بر مبنای منطق خودتان ! گفتم کی اصلح تر است ! شهردار واشنگتن آمریکا !
در منطق بسیجی ! سرباز مقامش بالاتر از فرمانده است !  می دانم که این را نمی فهمید !
من بیشتر فکر کنم ! آقای دهنمکی ! فیلم اخراجی های 3 را برای این روز های انتخابات ما ساخته است ! که عده ایی از بسیجی ها بسیجی تر شده اند !!!
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۴ دوستدار شما

این منطق شما مارا شقه شقه کرد!

دست و پا نزنید و ناخن به دیوار نکشید.

اگر چیزی برای عرضه کردن دارید رو کنید لطفا!

گچ ها را هم خالی کنید بجایش قدری فسفر تزریق کنید بلکه افاقه کند!

سلام و خسته نباشید برادر
من تنها از خدای منان و به عنایت امام زمان (عج) یه چیز میخوام در این انتخابات که کسی که واقعا دلسوز مردم و لیاقت را داره روی کرسی ریاست جمهوری بشینه و ما هم حمایت همه جانبه ی خودمون رو با یاری خدای متعال از آن ریاست محترم اعلام می کنیم ** هیچ نامزد خاصی مخاطب حرف من نیست تنها دوست دارم کسی که متدین ؛ ولایت مدار واقعی امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب هست
با آرزوی موفقیت برای شما و هرکس که خدمتگزار این انقلاب اسلامی هست
التماس دعا داداش
اینکه انسان باید اصلح را بشناسد و انتخاب بکند کار صحیحی است، ولی این دلیل نمی شود که الباقی را پایین بیاوریم و فقط گزینه مورد نظر خود را بالا ببریم. آقای ولایتی،حداد و قالی باف یک انسان مومن و ولایتمدار (حالا هر کدام درجه ای از اینها را دارند)هستند، هرچند به نظر بنده دکتر جلیلی اصلح است.
خواهشا به دیگران 0 و 100 نگاه نکنید.
ادامه نظر قبلیم:
یک توصیه به شما برادر گرامی دارم:
در دیدن باقی کاندیداها انصاف را در نظر بگیرم مثلا بگوییم آقای الف این ایرادات و خوبی ها را دارد و همینطور الی آخر، بعد مقایسه بکنیم بین اینها و بگوییم به این دلایل فلانی اصلح است.
فقط عیب باقی نامزدها را دیدن و خوبی نامزد مورد حمایت خود را دیدن باعث خدشه دار شدن وحدت در جامعه می شود، ضمن این که یک مصداق بی تقوایی نیز هست. برای مثال دید مقام معظم معظم رهبری به آقای هاشمی را نگاه کنید که چقدر باز است.
پاسخ:
من کسی را نقدنکردم؛سوال پرسیدم؛اما جواب کو ؟
خوبه فقط یه جاهایی در جواب دوستان یه کم تم تخریب میگیرید که اصلاح کنید و یک مقدار اخلافی تر کنید
دوستان متاسفانه از دبیر شورای عالی امنیت ملی و جایگاهش در تمام پرونده های امنیتی و ملی چیزی نمیدونن
و از اون مهمتر من به عنوان یه فارغ التحصیل صنایع شمارا به بررسی سه سطح فنی و عملیاتی و استراتژیک ترجاع میدم که تیپای مدیریتی کاملا متفاوت داره
آقای قالیباف تقریبا مدیر عملیاتی موفقی هستن تو بیشتر پروژه ها ونه همه ش ولی مدیریت استراتژیک کاملا جنسش فرق داره و متاسفانه افراد بسیار معدودی پایه های علمی این مسائل را می دانند
هعععی
سلام
حوصله جواب دادن به این سوالات(که اگر یک بار به ستاد های ایشان رجوع کنید، حل می شود) را ندارم.
ولی بر فرض که همه این اشکالات وارد، اشکالات به عملکرد شهرداری(بر فرض) وارد، آیا این درست است که میدان را به اشخاصی دهیم که حتی مدیریت نمی توانند بکنند چه برسد به مدیریت جهادی!
کاری به این سوالات ندارم ولی آیا درست است که جایی مثل رجا نیوز که لینک شما در آن موجود است فقط دست به تخریب بزند و در اثبات خود عاجز بماند.این شده است که شما صد برابر نقد دیگر هم بیاورید و در مقابل من یک فرد نالایق(یا حداقل کسی که لیاقتش اثبات نشده) را هم بگذارید من به نفر اول که تخصص و کارآمدی دارد رای می دهم
خیلی خوشحال شدم.
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
شما برو به آدس زیر !!!! تا کمی با وظایف شورای عالی امینت ملی آشنا شوی!!!
http://ww1.rajanews.com/detail.asp?id=159371

قالیباف در زمستان 87 با انتشار مقاله ای با عنوان «دولت توسعه و ضرورت های شکل گیری آن در ایران» می نویسد: «دولت توسعه گرا در سیاست خارجی خود به گذر از دیدگاه های احساساتی به سوی واقع گرایی نیازمند است. این گذار را می توان رنسانس سیاست خارجی ایران نامید؛ رنسانسی که در نهایت، میزان تنش با دنیای بیرون را برای ایران کاهش می دهد. این تنش زدایی، بسیاری از فرصت های موجود در محیط بین المللی را برای ایران به ارمغان خواهد آورد؛ فرصت هایی که نیاز ضروری ایران در روند توسعه هستند.»

وی در 17خرداد 84، در سفر تبلیغاتی خود، در دانشگاه اصفهان می گوید:« روشی که دولت (اصلاحات) در بدست‌ آوردن این انرژی(هسته ای)  دنبال کرده است بسیار مناسب و منطقی است و باید همین سیاست دنبال شود.»

متشکر از پاسختان

سلام

واقعا سوالهای به جایی بود و جواب ها هم واقعا سطحی نگرانه است .

در مورد کسانی که می گویند دکتر جلیلی سابقه اجرایی ندارد پس توان اجرایی کشور را ندارد باید عرض کنم . ایشان دبیر شورای امنیت ملی است یعنی هر مساله ای وقتی به جای بحرانی برسد در این شورا بحث می شود بعد هم مسائل امنیتی که مثل پل ساختن نیست که هر لحظه در بوق و کرنا بکنی و ساختنش رو به خودت نسبت بدهی .

من سوال می پرسم کسی که مسائل بحرانی را مدیریت می کند توان اجرایی بالاتری دارد یا کسی که مسائل عادی را مدیریت می کند ؟

بعد هم وقتی یک نفر از یک گفتمان پایان خوشی ندارد دلیل بر بدی گفتمان نیست بلکه نشان از ظرفیت خود فرد دارد اگر کسی با اسم گفتمان انقلاب اسلامی با رهبری زاویه درست می کند (ضمن احترام به همه کارهای عمرانی و خدمات دکتر احمدی ن‍ژاد)آیا باید کل گفتمان را زیر سوال برد . به نظر شما حرف داوود احمدی نژاد که می گوید چون احمدی نژاد از گفتمان انقلاب بود و اینگونه شد پس به او رای نمی دهیم با اهمیت تر است یا وزن حرف آیت الله مصباح که دکتر جلیلی را یاور رهبری می داند ؟

برای شناخت آیت الله مصباح می توانید به بیانات رهبری در خصوص شخصیت ایشان مراجعه نمائید .

در آخر اینکه کاندید اصلح دکتر جلیلی است چون اکثر نخبگان و علما مدافع ایشان هستند .

خداوکیلی در مناظره فرهنگی چه کسی بیشتر از همه درخشید ؟ خواهشن بی تعصب جواب دهید .

من طرفدار جلیلی هستم ولی اولا جلیلی معاون وزارت خارجه نبوده رییس اداره اروپا و امریکا بوده.  یعنی از یک مدیر کل هم پایین تر.ثانیا انصافا سوالات خیلی احمقانه بود.
پاسخ:
برو در مورد مقام امور اروپا و آمریکا سرچ کن؛احمقانه بودن یا نبودن بستگی به شعور داشتن یا نداشتن شما دارد!‏
سلام عزیز بنده گریه کن و سینه زن و لطمه زن و ضرخه کن و سینه زن مادر سادت و پدر و شوهر و بچه هاشون علیهم السلام ام.قسمت میدم به این بانو که نظرم قرار بدی و بهش جواب بدی؟
جواب سوال هایت را میدهم
اولا از این چیزهایی که نوشتی به جز تونل توحید و ابتذال در جشن های نیمه شعبان و کمی هم مترو و نیز حمایت اصلاح طلبان و تهمت به ایشان درباره متمایل بودن به هاشمی بقیه حرف های بی پایه و اساسه و در انتها سند و مدرکی برای آن ذکر نکردی؟
دوما آقای حداد عادل وثتی دانشگاه ما یعنی شهید بهشتی تشریف اوردند گفتند کسی که از این ایتلاف بیرون می آید بر اساس نظرسنجی است و در نظرسنجی ها دکتر قالیباف اوله ظبق گفته آفای بروجردی<<از اعضای ایتلاف>> و خب سایت ها رو می تونید چک کنید......پس آقایان ولایتی و حداد باید کنار بروند و اگر نروند ایمان آن ها برباد است و دکتر قالیباف گناهی ندارد.
در مورد ابتذال که ضعف بزرگ ایشان است باید بگویم بزرگ ترین مجموعه های فرهنگی ایران مثل رهپویان وصال شیراز و اتحادیه هیات های دانش آموزی امام رضا علیه السلام و نوابغ کار فرهنگی ایران مانند سید محمد انجوی نژاد شیخ حسن کردمیهن حجت الاسلام شهاب مرادی و فکر می کنم مطمین نیستم شیخ حسین انصاریان با ایشان کار می کنند که این خلا و ایراد بسیار بزرگ دکتر قالیباف را پر خواهند کرد.
سوما اینکه بنده می خواهم به تقوا رای بدهم اما سوال من این جاست که آیا تقوای دکتر جلیلی بالاتر از دکتر قالیبافه؟؟؟؟!!!!!تقوا را شما از روی ظاهر یا مثلا به دل نشستن یا مثلا شعار های انقلابی می سنجد؟؟؟؟
مگر احمدی نژادی که خودش با بیل جوی آب را باز میکرد و شعارهای انقلابی میداد و از آقا حمایت میکرد عاقبتش چه شد؟هنوز یادم نرفته که تو دسته ی عزاداری مادر سادات علیها السلام که به سر و سینه میزدیم برای این فرد دعا میکردیم!!!!
مالک اشتر علی علیهما السلام  به احمدی نزاد میگفتند اما عاقبتش شد مشایی.......
چهارما اینکه دکتر قالیباف به هاشمی وصله دروغ و تهمته همان طوری که به دکتر جلیلی تهمت می زنند که به مشایی وصله.....شیوه مدیریتی ایشون تفاوت داره با هاشمی ایشان مدیریت جهادی دارند....دربارهی روزنامه های اصلاح طلب هم باید بگم اگر بر فرض مثال روزنامه های طرفدار مشایی از ادکتر جلیلی طرفداری کنند شما میکید که دکتر جلیلی با مشاییه؟مسلما نه و دکتر قالیباف اصلا به این راضی نیست که اصلاح طلبان ازش دفاع کنند....
پنجما اشکالات به تونل توحید و کمی هم مترو کاملا به جاست اما این دلیل نمی شودکه بگیم مدیر بسیار موفقی نبوده شما فقط این دو پروژه ای که با ضعف و خرابی همراه بوده رو می بینید؟؟؟و پروژه های عظیم دیگر رو نمی بینید؟
خانم زهره قبل از من جواب این سوال را داده اند که مدیر خوب و مدیر عملیاتی چه تعریفی داره؟!
درآخر باید بگم بقیه ی مطالبی که نوشتید با بی تقوایی محض و کاملا بدون انصاف بود و پر از دروغ و تهمته و سند و مدرکی برایش ذکر نکرده اید؟مانند نیمه کاره بودن اتوبان امام علی علیه السلام  بنده مطمینم دکتر جلیلی با اخلاق هم راضی به این نیست که چنین تخریب هایی علیه دکتر قالیباف صورت بگیره...
و نکته ی آخر درباره ی ولایت مداری و تقوا است شما به من ثابت کن چرا میگویید تقوا و ولایت مداری دکتر جلیلی از سردار قالیباف بیشتره چرا؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام عزیز من !
اگر قسم هم نمی دادی نمایش می دادم !
در ضمن کسی که سینه زن است نباید سینه زنی خودش را به رخ بکشد تا اجر سینه زنی اش از بین برود !!!
درباره سند و مردک حالا خوبه لینک هایش را زیر سولات با رنگ های قرمز آورده ام ! کمی بیشنر چشم هایت را باز کن !
پس چرا تا الان هیچ کدام به نفع آقای قالیباف کنار نرفتند ! و چرا آقای قالیباف دارد با این ها رقابت می کند ؟ این تناقض نیست !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در مورد حمایت من هم می توانم بگویم که آیت الله مصباح و آیت االه خزعلی و آیت الله جزایری و قرههی و .... آقا تهرانی و پناهیان و ..... هم از جلیلی حمایت کردند !
نه ! تقوا را از روی ظاهر نمیشه دید ! ولی از روی وعده های بی اساس و میتینگ های انتخاباتی ! که بیشتر به جنگ می ماند می شود حدس زد !
بنده خدا ! چند روز پیش ! دکتر جلیلی به یکی از دانشجویان اجازه ی نقد آقای قالیباف را نداند ! حالا چه کسی باتقوا تر است !
آقای قالیباف ! مخالفانش را متحجرین احمق لقب دادند !!!!
از کجا معلوم عاقبت قالیباف مثل هاشمی رفسنجانی نشود با این همه نظریات منطبق بر نظریات اقتصادی و سیاسی !!! مشابه با آقای هاشمی !
چرا آقای قالیباف ! در سال 84 ستاد هایش را در دور دوم در اختیار آقای هاشمی قرار دادند !!!
عزیز من ! مدیرت جهادی ! با اسم نمی شود تبلیغ کرد ! شما برو مقاله ی توسعه اقتصادی قالیباف در سال 87که همشهری چاپ کرده بود را بخوان !
در مورد روزنامه ها ! حرف خوبی شما زدید ! بله کاملا با شما موافقم ! ولی دکتر جلیلی بارها نسبت به حمایت جریان انحرافی از او واکنش شدید داشتند ! ولی آقای دکتر قالیباف آیا همچین موضعی نسبت به اصلاحطلبان و رسانه هایشان داشتند ؟
ما منکر خدمات دیگر آقای قالیباف نیستیم ! در متن هم اعلام کردم با رنگ آبی !!! ولی ایشان طوری تلبلیغ می کنند که آن فردی که در بند عباس است و از همه جا بی خبر از تهران است ! فکر می کند فلانی ازآسمان آمده است ....
شما اگر بچه تهرانید ! بروید سری به اتوبان و عدم ساخت مساجدی که در راه اتوبان امام علی (ع) ساخته شده اند را ببینید و اگر هم بچه تهران نیستید !!! بروید سرچ کنید !....
در مورد ولایت مداری هم بروید مطلب بنده با عنوان از قالیباف تکنواصولگرا تا علی طهری نئو اصلاح طلب را بخوانید !
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/01/27/ghalibaf-12312312-paydari123213
التماس دعا....



شما بزرگترین ایراد دکتر ولایتی را در زمینه ائتلاف ارزیابی می کنید. مناسب است مطلع باشید که دکتر جلیلی نیز به ائتلافی که بین ایشان و دکتر لنکرانی و دکتر فتاح در قالب جبهه پایداری صورت گرفت و نتیجه ان انتخاب دکتر لنکرانی به عنوان اصلح با تایید ایت ا... مصباح بود پایبند نبود و با حضور دکتر لنکرانی نامزد انتخابات شدند!!!
پاسخ:
آقای جلیلی هیچ گاه با کسی ائتلاف نکردند و نخواهند کردند به جز با مردم !
کمی اطلاعاتتان را بالا ببرید ! دکتر لنکرانی بارها گفته بودند که اعتقادی به ائتلاف ندارند و حتی از آن با عنوان شرکت سهامی نام برده بودند !!!!!

سلام سوالات خوبی بود

اصلا هم سطحی نبود

این راهم اضافه کنید که اگر آقای ولایتی که من به شخصه خیلی  برای شخصیتشون احترام قائلم نبودند آیا ما الان در مسئله ی هسته ای اینقدر مشکل داشتیم؟مگر همین آقای ولایتی ان پی تی رو به صورت دایمی نپذیرفت و معاهده رو امضا کرد در صورتی که در همان زمان هم خیلی ها مخالفپذیرش اون بودند اگر این معاهده پذیرفته نمی شد که  ما الان نیازی نبود به هر کس و ناکسی جواب پس بدیم

و آقای نویسنده یک انتقاد به شما خیلی تند با مخالفینتون صحبت می کنید بهتر نیس کمی آرام تر باشید این کار شما در تخریب جلیلی بی تاثیر نیست ها

آرامتر و منطقی با دلیل و برهان طرف را قانع کنید در اون صورت شما تلاش خودتون رو کردین و اگر کسی قانع نشه یا دیدگاه و مبانیش باشما متفاوته که هرکسی حق داره نظر خودشو داشته باشه  یا متعصبه یا خودشو به خواب زده که در اون صورت دیگه کاری از دست شما بر نمیاد  پس بیخود خودتونو ناراحت نکنین  و جواب اونها رو هم ندید اصلا یه پیشنهاد یه شکلک نیشخند براشون بذارید و تمام

مثل خود دکتر باشید آرام و منطقی و قاطع

 

پاسخ:
سلام
ممنون ! سیستم وبلاگ بیان شکلک نداره ! بهد که علامت تعجب می ذارم ! بعضی ها ناراحت می شوند و می گویند بنده تند صحبت کردم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!درسته ؟
سلام عیدوت مبارک.ممنون از حضور و اطلاع رسانی تون.ما نیز اگر خدا بخواهد طرفدار دکتر جلیلی هستیم و منتقد آقای قالیباف.امید که طرفدارانشون هم به اشتباهشون پی ببرن.موفق باشید و التماس دعا
یا علی مدد
آقا من مطلبتون رو پرینت گرفتم و می خوام در ستادهای انتخاباتی پخش کنم . زیرش حتما آدرس سایتتون رو بزنم ؟
پاسخ:
بزنی بهتر است ! چون این حرف های بنده نباید مواضع ستاد دکتر جلیلی باشد و شخصی است !
در ضمن اگر پرینت می گیرید ! حتما همراه آدرس وبلاگ بنده ! آدرس لینک های مربوطه مثل ابتذال و غیره را هم درج کنید !
یاعلی(ع)

۱۷ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۷ بیژن طالبی

بنده خدا شما فقط داری پز کنارگذاشتن تعصب رومیدی!!!

شما که بیشتر متعصبی !

بجای اینکه قالیباف یاهرکی دیگه روتخریب کنی برنامه هاتونو روکنید!

چرا هی نق میزنی؟!

در تعریف ازقالیباف همین بس که هیچ یک ازنامزدهای دیگرراتخریب نمیکند!

البته برادر جلیلی هم اینچنین هست ولی شما اطرافیان تندرو نمیذارید کسی بی حاشیه باشد!

برو درتمام گفتار خودت شک کن!

منطق شما درتمام بحث هایی که بادیگران میکنی جذل محضه!

که امام علی این افراد را نادان خطاب نموده!

درآخر از خداوند میخواهم به شما سعه صدر اعطا نماید.

ومن الله التوفیق

پاسخ:
من مقاله انتقادی ننوشتم؛  چند تا سوال بود که بعضی ها ؛از روی تعصب ؛تخریب مینامند!‏
نبض هستی لرزه بر رگ‌های کوهِ نور زد
باغبان انبیاء گل نغمه‌ای مسرور زد

چشمِ کوه‌های دگر پیش حرا تاریک بود
چشم خورشیدی او علت بر این مشهور زد

بسکه شیرین بود وصلِ یار در غارِ حرا
صد ملک با بال‌های سر درش را تور زد

هم نبوت را به دست آورد و هم ختم الرسل
فکر را از نو بنا کرد و دم از معمور زد

با چنین والا مقامی چشم‌ها را خیره کرد
تیرها بر دیدگانِ دشمنانِ کور زد

دیگر از حرف یتیمی و شبانی نیست حرف
سیلی سنگین بعثت بر رخِ مغرور زد

دست شیطان را ببست و شاهکاری را گشود
گفت اسلام و همه ابلیسیان را دور کرد




اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم والعن اعدائهم اجمعین
همسنگر عزیز مبعث پیامبر اکرم(ص) را به شما و خانواده ی گرامیتان تبریک عرض می کنم. (عید مبعث مبارک) التماس دعا 
یاعلی(ع)
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۴ باز هم مهدی عسگری
به جان آقادکتر
تو سایت فردانیوز هیچ تخریبی ندیدم
پاسخ:
چقدر جالب !
باسلام خدمت نگارنده ی مطالب بالا ابتدا عرض بنده این است که نقطه اشتراک ما ارادت به امام خامنه ای حفظه الله است پس وجود اختلافات و تنش بین خودمان را درست نمیدانم و اختلاف سلیقه هم اجتناب ناپذیر است اما خواهش دارم که در بحثها رعایت انصاف و اخلاق و احترام رعایت شود!
بنده نظرم روی آقای ولایتی است پس دلیلی برای جواب دادن به شبهات پیرامون رفتار و تواناییهای دکتر قالیباف نمیبینم!
اولا دوست عزیزمون فرمودید که جناب دکتر ولایتی گفتند که به بخاطر احترام به روحانیت کنار کشیدن نه به نفع هاشمی اینکه شما نگفتید دکتر ولایتی به نفع هاشمی کناره گیری کرده و بجای اتهام زنی سوال مطرح کردید خودش جای شکر دارد و بنده شخصا از شما سپاسگذارم که به روش سایرین که تخریب میکنن عمل نکردید! ببینید با دقت در سخنان دکتر ولایتی این نتیجه بر میاید که ایت الله مجتبی تهرانی از ایشان خواستند بخاطر حفظ احترام روحانیت! پس این منطق و دلیل آیت الله مجتبی تهرانی بوده نه ایشان! د.ما ایشان گفتند قرار بر این بوده همه اصول گرایان روی ایشان اجماع کنند که همه قبول کردن برای کناره گیری الا یک نفر که قبول نکرد لذا بنده به صحنه نیامدم! خب این هم از تیزهوشی ایشان بوده که به صحنه نیامدن چون اگر ایشان در صحنه میماندند آرا اصولگراها که بین قالیباف، لاریجانی، احمدی نژاد و هاشمی تقسیم شده بود با اضافه شدن مهره قوی چون ایشان آرا سایر اصول گراها را جذب میکرد و بجای اینکه احمدی نژاد و هاشمی به دور دوم بروند کروبی و هاشمی به دور دوم میرفتند و به دلیل بالا بودن آرا منفی هاشمی شاید کروبی رئیس جمهور میشد همانطوری که احمدی نژاد در دور دوم رئیس جمهور شد! پس اینکه ایشان فداکارانه بخاطر پیروزی جریان اصولگرایی کنار رفتند نه تنها نقطه ضعفی برای ایشان نیست بلکه نقطه قوت ایشان هم هست!!
اما جوابی به سوال دوم شما: گفتید که آیا دیپلماسی در اتاقهای خلوت است و رابطه با 120 کشور و... ببینید برادر عزیزم که به طور قطع دغدغه شما دغدغه بنده هم هست این نوع نقد کمی بی دقتی است و با دید عینک منفی  به صحبتهای ایشان است! جالبه که شما از فضای اتقاقهایی که خلوت هستن انقدر اطلاعات دقیقی دارید! عزیز کسی منکر موفقیت سفر 120 کشور نیست اما شما که نباید سقفی برای حد روابط قائل باشید! چرا توسعه روابط را چیز بدی میدانید؟ البته ما درسیاست خارجی درخصوص رژیم صهیونیستی و امریکا همه ما نظرمان یکی است و نظر دکتر ولایتی هم مخالفتی با نظر رهبری ندارد مدارکی موجود هست که بعدا سروقت بنده ارائه میدهم
پاسخ:
سلام
ممنون از نظراتتون !
فعلا زیاد در مرود کنار کشدین ایشان در سال 84 چیزی نمی گویم ! چون قبلا حرف هایم را زدم !
در مورد ائتلاف سه گانه واقعا مردم الان دید خوبی ندارند !
شما مناظره ی سیاسی را دید ؟
جلیلی چهره ی 16 ساله ی سیاست خارجه ی آقای ولایتی را به مردم نشان داد !
حتی کار به جایی رسید که محسن رضایی هم به ائتلاف سه گانه تیکه انداخت !
عزیز من ! مردم همه این قضایا را تحلیل می کنند....
باتشکر...
سلام علیکم
عیدتون مبارک
با تبادل لینک موافقین؟
ممنون از سوالاتی که به جا پرسیدین و ان شاء الله همین امروز فردا بنده هم قصد دارم سلسله انتقادهامو از دکتر قالیباف بنویسم.
ان شاء الله که دوستان تهرانی یادشون بیاد که آقای قالیباف فقط تونستن کمی ظاهر شهر رو زیباتر کنن و اینگونه رضایت جلب کنن، فقط همین؛ کار بزرگتری نکردن که امروز این منم منم کردن هاشون گوش فلک رو کر کرده؛ هنوز رئیس جمهور نشده باز بوی غرورشون از ده فرسخی آدم رو اذیت می کنه، خدا به دادمون برسه از اون روزی که ایشون رئیس جمهور بشن.
خدا قوت
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک !
لینک کنید و بعد خبر دهید...
 http://farhangeparvaz.blog.ir/page/akhbare123123
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۵ عشق فقط یک کلام
سلام موفق و موید باشید.
متاسفم برای شما که هر جا نظر مخالفی را خواستی جواب بدهی با توهین همراهش کردی و تحقیر و هر جا نظر موافقی را خواستی همراهی کنی چنان مودبانه و مهربانانه نوشتی که . . .
یادت باشد یک موافق نادان بهتر از هر مخالفی می تواند نامزدی را تخریب کند. کاری که شما در این جا کردی به نظر من عین تخریب جلیلی است جلیلی هر ایرادی داشته باشد اما این را نمی شود منکر شد که آدم متینی است چیزی که متاسفانه طرفدارانش از جمله شما و سایت رجا نیوز از آن بی بهره هستند
پاسخ:
کا شما هم نظرات هم فکرانت را می خواندی !!!
دکتر محمد باقر قالیباف : مخالفان من ! متحجرین احمقی هستند !....
اقایان ولایتی و قالیباف واقعا به در ریاست جمهوری نمی خورند

امان از شهرت طلبی امان از منافع طلبی
 

سلام
کاری به سوالها و سطحی بودن یا نبودنشان ندارم ولی در مورد متن و طرز نگارشت میخواستم بگم استفاده ی بیش از حد از علامت تعجب نه فقط زیباییِ نوشته رو از بین میبره که حتی باعث میشه در ناخوداگاه خواننده نویسنده آدمی عصبی و بی منظق که به دنبال جارو جنجال است تا اثبات به نظر برسه. اگه میخوای نوشته هات تاثیر گذارتر باشه سعی کن خیلی کمتر از علامت تعجب یا درشت نویسی حتی در پاسخ استفاده کنی.
البته خدا رو شکر که به گفته ی خودت نمیتونی از شکلک استفاده کنی! و به جاش از علامت تعجب استفاده میکنی. برادر نوشته های با شکلک و این چیزا مخصوص چت روم و این چیزاست و کسی که در مورد بحث های سیاسی و اجتماعی مینویسه و خودشو در حد نقد نخبگان مملکت میدونه سنگین تر و وزین تر مینویسه
موفق باشی
پاسخ:
چشم؛
سلام لینکتون کردم

چرا به جلیلی رای میدهم؟

منتظر نظرات شما هستم

غالب سوالات احمقانه و بچه گانه بود  که ارزش پاسخگویی نداشت و در تخریبی بودن سوالات نیز شکی نیست حداقل برداشت بسیاری از مخاطبین این بوده است و انکار لجوجانه شما نیز چیزی را تغییر نمی دهد. شما بهتر است ارزش های نامزد مورد نظر خویش و دست اوردهای مدیریتی ایشان را بیان کنید. به نظر می رسد الان با مناظره ها و روشن شدن عدم خلاقیت ، عدم مدیریت و جمود فکری نامزد مورد حمایت شما ، مشار الیه  حتی صلاحیت دبیری شورای عالی امنیت ملی و مذاکره با خانم اشتون را ندارد تا چه رسد به ریاست جمهوری. مهمترین دستاورد ایشان تحریم های شدید و اجماع اکثر  کشورها  علیه ما است . به اقرار آقای جلیلی در رجاء نیوز که گفت ما در مقابل جهان ایستادیم.
پاسخ:
قالی...‏‏=‏ بنی صدر دیگر و حامیان .../فیلم مناظره را نگاه کن که چطور قالیباف چند بار صحبت های جلیلی را تایید کرد/و چطور امثال ولایتی وروحانی و رضایی به پراکنده گویی واداشت؛ بگو جوابی ندارم ‏!‏ چرا منطق نداشته ات را به رخ میکشی ؟/ امام حسین ‏(ع)‏ با  تا پای جان مقاومت کرد؛
دنبـــــــال یک بهــــــــانه یا در پی دلیـلی؟ دل‌بسته‌ی حقیقت یا مست قـــال و قیـلی؟ بهر رهـــــــایی از این پیچ و خم مســـــائل محتـــــــاج تونل و پل، یا راستـــــینْ سبیلی؟ از بهر ارتقـــــای تولید و نـــان چه خواهی؟ یک فـــکر کــــــاری یا نه، لنگ کلنگ و بیلی؟ فرهنگ و دین، آن‌گاه، کـــار و تلاش بسیار یا کــــــار و کـــــــار و آن‌گه، دینداری قلیلی؟ در بینش سیـــاسی، سوسوی بی‌رمق یا خورشید تابنــــــاکی، مصبــــاح سلسبیلی؟ در موضع دفـــــاع از فرّ و کیــــــــان و عزّت یک پرچــــــم ســـــــرافراز، یا روح مُنفعیلی؟ هنگـــــــــام روبه‌رو با مستــــــــکبران قلدر دستی دراز و لرزان، یا رعد و برق سیــلی؟ رنگی از این و رنگی از آن، چو هاشمی، یا آقـــــا، امـــام، رجایی، مردی از این قبیلی؟ این هشت مرد میدان هستند خوب امّـــــا اصلح خداوکیلی، کس نیست جز «جلیلی» برگرفته از سایت http://h-shad.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=272:1392-03-18-12-21-45&catid=49:1392-02-21-06-29-54&Itemid=96 لطفا این مطلب را به هر نحو ممکن و در هر رسانه ای انتشار دهید.
سلام. اولین باره وارد وبلاگتان شدم. جمله ای که گوشه وبلاگ در مورد فرهنگ نوشتید از مقام معظم رهبری است؟ خیلی جمله عجیب و تکان دهنده ای است... می شه بگید مقام معظم رهبری کی این حرف رو زدند؟
پاسخ:
برای حالا نیست؛چند سال پیش فرمودند؛تاریخ دقیقش یادم نیست؛
سلام گرامی

http://mahtab1313.blogfa.com/post/83
mibakhshid fagat ye soal daram

agha mast tu shahre shoma che rangie?????????
پاسخ:
shom chi fekr mikonid?
چرا قالیباف بهترین انتخاب نـیست؟
http://negahebabasirat.mihanblog.com/post/134
من طرفدار جلیلی ام ولی والله قسم داری تند می ری. مخصوصا در جواب هات به نظر دهندگان که به اسم احساس تکلیف داری دشمن تراشی می کنی.
یه نموته از تند روی هات: س 19. حالا سوال من از تو اینه: یه عده به حضرت علی(ع) می گفتند خدا. پس حضرت علی آدم بدیه؟!!
در ضمن تو کل سوال ها حرفی از حماسه سیاسی نزدی؟! (به نظرت من می تونم نتیجه بگیرم که تو ضد ولایت فقیه هستی؟!!!!!) حالا یه ائتلاف شکسته. آدم که نکشتند. چه عیبی داره که رقابت بیشتر بشه و منجر به مشارکت بیشتر بشه که مد نظر آقا هم هست؟
یا در بحث شیب تونل توحید و از این قبیل اشکالات که بیانشون عین بی تقوایی است. یعنی تو هم شدی مثل اونایی که همه مشکلات اقتصادی رو گردن احمدی نژاد می اندازند؟
و قس علی هذا
تو این 4سال چرا اقای جلیلی هیچ حرفی از انحراف نزده و تازه این صحبتها در مورد انحراف خیلی مبهم بوده است.
پاسخ:
اولا رهبری هم تذکر دادند که مسائل اصلی را با فرعی در درون دولت مخلط نکنند ! محض اطلاع !
دوما:
اگر میزد فقط اختلاف درون دولت بیشتر و دوبار قصه ی وزرای دولت نهم در دهم بیشتر میشد؛میخواستی مثل قالیباف ؛بد و بیراه بگه ؟ ایراد بنی اسرائیلی نگیر ؛جواب ۲۱ سوال چی شد ؟
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۰ محمد رضا میسمی
سلام
از مقاومت به همه جا میرسیم
اما یک نکته: نام کتاب، برنامه پیشرفت نیست نام کاملش برنامه پیشرفت و عدالت است. لطفا امانتدار بهتری باشید.
آن مطلب کاهش جمعیت را نتوانستم در آن مجموعه پیدا کنم. می توانید آدرس دقیقتر بدهید؟
پاسخ:
سلام !
شرمنده نام کاملش یادم نبود ! منظوری هم نداشتم ! فکر کنم صفحه ی 33...
قالیباف یکی از راهکار ها برای رفع بیکاری را چنین عنوان می کند !
ادامه‌ی کنترل و تنظیم خانواده (جلوگیری از رشد بالای جمعیت)، به ویژه در دوره های پنجساله که هرم سنی، مجدداً گسترش می یابد.
آقا یا خانمی که نمیدونم کی هستی...از نظرت جناب پرویز درست نمیگن؟خیلی تند نرفتی؟درسته که رقابت شدیده اما نباید به تخریب رو بیاریم.در ضمن شمایی که میگید منکر کارهای خوبشون نمیشید پس چرا حتی یک کلمه هم درباره قابلیت اشون نگفتید؟و دائما تخریب میکنید
به نظرم قالیباف هم مستعد احمدی نژاد شدنه هم هاشمی شدن
چون تقریبا همان راهی را که احمدی نژاد برای رئیس جمهور شدن رفت رو اینم رفته به اضافه باند هایی که مثل هاشمی دور خودش جمع کرده
سلام. سوالات بسیار به جا و به حق بود. یک سوالم من داشتم
آقای قالیباف در یکی از برنامه های تبلیغاتی شون گفتن 250 کارشناس به مدت 6 سال برنامه ریاست جمهوری شون رو نوشتند. ولی نگفتند حقوق این کارشناسان رو در این شش سال از کجا دادند.
فرض هم بگیریم که قالیباف تو کار اجرایی از بقیه به نظر قوی تر میاد ، ولی اینقد جاه طلب و فرصت طلب هست که آدمو می ترسونه .
اون هاشمیه دومه .
آقای جلیلی واقعا معقولانه ترین رفتار رو در این مناظره ها داشته و فکر نمی کنم کسی پیدا بشه بگه آقای جلیلی حرص و طمع داره .
این خودش خیلی نکته هست . منم مثل بقیه نمی دونم کار اجرایی آقای جلیلی چه طوریه ، ولی به کسی رای می دم که بتونه درست تصمیم بگیره . و به نظرم آقای جلیلی تو این جمع بهترینه ،نه احساسی برخورد می کنه نه حول میشه نه می ترسه فقط دارن تخریبش می کنن و همچنان با آرامش برخورد می کنه و نه حرص بیخود نمی زنه انگار براش فرق نمی کنه رئیس جمهور بشه یا نه .چنین آدمی می تونه درست تصمیم بگیره .

سلام من هم به آقای دکتر جلیلی رای میدم...
اما
چند سوال:
--چرا آقای پناهیان هر گونه تخریب در مورد قالیباف رو معصیت میدونند؟!
--آیا رییس جمهور باید حتما فقط مبانی نظری قوی داشته باشد یا در صورت انتقاد پذیر بودن و ولایت پذیری میتونه مبانی و اندیشه هاش رو عوض کنه؟!
--شما مطمئنید آقای جلیلی بیاد همه چی درست میشه؟
--آیا احتمال نداره آقای جلیلی در گیر و دار کارها با برخی از حامی هاش به اختلاف بخوره؟
--چرا آقای جلیلی مستقیما از سمت جبهه پایداری کاندید نشد؟
--شما میتونید دو نفر پیدا کنید که در مبانی نظری کاملا با هم هیچ اختلافی نداشته باشند؟
--اصلا نمیشه بین آقای جلیلی و قالیباف رابطه دوستانه برقرار کرد و از ظرفیت هر دوتاشون برا نظام استفاده کرد؟
--امور شما بدون انتقاد از آقای قالیباف میگذره یا نه؟؟؟
پاسخ:
سلام
آقای پناهیان خودشان از حامیان جلیلی اند ! این که چرا تخریب قالیباف را معصیت می دانند ! سوال کردن داره ؟
سوال دومتان واضح نیست !
همه چی زمانی درست میشود که دلها آماده باشد و آن وقت زمانی است که امام زمان (عج) ظهور کنند...صلوات...
آقای جلیلی با اخلاق هستند و....
چرا کاندید نشد ! سوال خوبی بود ! قبلا به یکی از بازدید کنندگان جواب دادم !
ببینید وقتی شما از طرف حزب یا گروه یا جبهه ایی کاندید شوید . باید طبق تمام خواسته های آنها عمل و تمام نقایص و مزایا و نقاط قوت و ضعف آن گروه را هم قبول کنید !ولی وقتی مستقل بیایید ! شما مسئول کارهای خودتان هستید .... که این بهتر است.
کسی که با کس دیگری وقتی ائتلاف می کند ! یعنی دیگری را قبول دارد و.......
چرا نمی شود ! خوبش هم می شود ...
سوال آخری شما را قبول ندارم...

سلام
لینک وبلاگ شمارو دوستی معرفی کرد
این پست غیر گرفتن وقت مخاطب چیزی نداشت یه سری عقده گشایی ! نه اینکه قالیباف آش دهان سوزی هست ها نه ! فقط اینکه به زور میخواید بگید جلیلی خوبه !!!!! خیلی بی معنی بود همین و بس !
پاسخ:
سلام؛ممنون؛
من میگم آقای جلیلی بیاد همه چی درست میشه یعنی ایشون هیچ عیبی و نقصی نداره؟
 اگه داره که پس نمیشه به قالیباف هم اشکال گرفت...
 اگه نداره اون حرف دیگه ایه!؟
اینکه چرا پناهیان تخریب قالیباف رو معصیت می دونه چرا سوال نداره؟!
اگه نداره چرا شما می کنید؟!
چرا بجای شمردن خوبی های جلیلی مشکلات قالیباف رو پیدا میکنید؟
چرا یه خورده به قالیباف حسن ظن نشون نمیدید؟
اصلا مطمئنید که برای سوالالت شما جواب قانع کننده ای نداره؟
آیا مطمئنید که از مطرح کردن سوالات تو فضای عمومی منظوری غیر از رسیدن به پاسخ در دلتون نیست؟! یا اگه انتقاد دارید چرا حالا که وقت انتخابات شده یادتون افتاده مطرح کنید؟
خلاصه از من گفتن بود...
بد نیست که یه خورده به زوایای پنهان دلمون بیشتر توجه کنیم.
پاسخ:
جواب سوالات شما قبلا به دیگران داده ام؛رجوع شود؛
نظرات رو خوندم؛ کامل؛ حداقل همه جوابای شما رو...
اما چیزی در جواب سوالاتم نگرفتم!!!
حالا شما میشه زحمت بکشید یه بار دیگه جواب من نادون رو بدید؟ چیزی که از شما کم نمیشه بزرگوار...
من حرف سیاسی نمزنم حرف از اخلاصه؛ آخه بعضی از ایرادات رو میشه به آقای جلیلی هم وارد دونست ، اگه حکم تیر من رو صادر نکنید البته!

پاسخ:
ما نگفتیم فلانی بی عیب است یا اون یکی کلی عیب دارد ....
این آقای قالیباف طوری در تبلیغاتش خود را به مردم معرفی کرده است که انگاری ازآسمان آمده و سوپر من است ... این می شود مردم فریبی ...
مشکل ما با آقای قالیباف اطرافیان ایشان نیز هست.... نقش اطرافیان خیلی مهم تز از خود فرد است... اطرافیان همان کسانی هستند که نگذاشتند هشدار های شهید بهشتی به بنی صدر خائن برسد ... اطرافیان همان کسانی اند که میرحسین موسوی را دچار توهم کردند ... اطرافیان همان کسانی اند که احمدی نژاد را از مسیر اش 180 درجه چرخاندن....
اطرافیان همان کسانی اند که زبیر را از بهشت وعده داده شده توسط رسول (ص) به جهنم قطعی رساندن....
رئیس جمهور یک نفر نیست ... به اطرافیانش هم نگاه کنید...!
این حرف بنده ی حقیر به شما!
هر کسی که زیاد وعده می دهد ... کم ترین عمل را می کند....
سنگ بزرگ نشانه نزدن است ... وعده بزرگ نشانه ی عمل نکردن است .....
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام. از این که دیر پاسخ دادم معضرت می خواهم. ان شاءالله که اصلح ترین کاندیدا منتخب مردم می شود. لطفا به وبلاگ این جانب سرزده و پس از خواندن "ویژگی های نامزد اصلح" در ستون سمت چپ وبلاگ در نظر سنجی شرکت کنید. با تشکر.

شدیدا محتاج دعای خیر شما هستم. امروز ساعت 15 نتایج آزمون ورودی حوزه را اعلام خواهند کرد. یامهدی(عج)
اللهم عجل لولیک الفرج وجعلنا من خیر اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه
واقعا برات متاسفم و برای خودم که با شما دارم زندگی میکنم.
حرف از امام و آقا میزنی.بعد اینکه کارت جز تخریب چیز دیگست؟ لباس خلبانی و عینک دودی چه ایرادی داره؟ آدم باید تو دوران خودش زندگی کنه.اونوقت خلبان بود با لباس خلبانی که از افتخاراتشه عکس گرفت.ولی شهردار که نبود،حالا که 8 سال شهرداره با کت و شلواره دیگه.میخواستی با لباس خلبانی بره شهرداری؟هر چیزی جا داره.چی میگی تو؟ بر اساس منطق و تفکر تو نتیجه میگیریم آدما باید هنوز مثل سرخپوستها لباس بپوشن. تغییر نباید کنه؟؟؟چرا شما اینقدر ذهنتون بسته؟چرا فکر نمیکنی بعد حرف میزنی و آبروی یه مومن میبری؟بنده کاری با هیچ کاندیدای دیگه ندارم. مگه رهبر نفرمودند فقط کاندیدای خودتونو تبلیغ کنید.چرا شما تخریب میکنید؟چطور ولایت پذیری دارید شما؟فقط عکس رهبر زدن تو وبلاگ ولایت پذیری نیست.متاسفم واقعا.
پاسخ:
ممنون ! از این که برای بنده متاسف هستید ....
نه عزیز من ! شما خیلی خوش بین هستید ... کمی واقع بین باشید ....مردم به ساده زیستی علاقه دارند و نه به تجملگرایی....
این نشان از جهت گیری خاص  دارد... کسی بیاید طرز تبلیغاتش را تغییر دهد ... مستند اولش را نگاه کردید ؟ دیدید چطور با لباس غواصی..!!! واقعا برای اطرفیانش هم متاسفم که دور وبر آقای قالیباف جمع شدند و دارند همان بلایی که سر میرحسین موسوی آوردند را سر قالیباف می آورند !
متاسف باش برای مردمی الان در فشار اقتصادی اند و دو سه تا از کاندیدا هی دارند با اقسام و عده و عید ! دل این بیچارگان را می خرند....

ما نگفتیم فلانی بی عیب است یا اون یکی کلی عیب دارد ....
منظورتون از ما کیه؟ طرفدارای جلیلی؟ جبهه پایداری؟ یا کس دیگه؟

این که کسی برای نجات و خدمت به مردم با پایبندی به تمام اصول و آرمان ها اومده باشه و وعده هایی بده که از توان عملیش خارج نیست(همون جور که تو دفاع مقدس مشخص شده) بنده فکر نمی کنم به معنی از آسمون اومدن باشه...

نکته ی قابل تامل آنجاست که بخشی از دوستان انقلابی و جوان و پرشور ما به ناگاه با ابراز خشنودی از حضور این دیپلمات انقلابی تمام قد در مقام دفاع از وی در این انتخابات بر آمدند، این عزیزان به گونه ای برخورد می کنند که گویی وضعیت کشور و شرایط حاضر به گونه ای است که قطعا هر انسان مذهبی، انقلابی،عاقلی باید به ایشان رای دهد و از ایشان حمایت کند...

ضمناً حسین مظفر، رئیس ستاد قالیباف یکی از بهترین هاست و دور بر جلیلی هم خیلی هم همه علیه السلام نیستن. 
من واقعا متاسفم برای گردانندگان این سایتی که کاملا مشخص از طرف دولت دزد وخیانتکار آقای احمدی نژاد دار حمایت میشه. اتفاق اونی که دنبال رای جمع کردنه خود شماهه هستید تا شاید بارای اوردن جلیلی به یک نوایی برسید.      
سابقه اجرایی جلیلی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه سابقه درخشانی در کار اجرایی داره؟؟؟؟
این آقا اصلا برنامه نداره!
فقط بلده بگه استفاده ازتمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی!
آخه این شد حرف!
درود بر شرف سردار دکتر خلبان قالیباف که کارنامه و سوابقش بر هیچ گس پوشیده نیست.
شماه همونایی هستید که هشت سال تمام چشماتونو رو تمام دزدی های احمدی نژاد و اشتباهات او بستید.                  
  واقعا متاسفم براتون .......................
احسنت به ان که سخت متقن
گفت از هنر وتعلم وفن
با این همه حرف خوب حتی
یک بارنگفت دولت من

خدایا خودت کمک کن که مردم با بصیرت انتخاب کنن و تعصبات الکی رو کنار بذارن ...انشاالله

رای ما دکتر جلیلی

آقا خیلی دارن دکتر جلیلی رو تخریب می کنن.

تو رو خدا دعا کنید .

باعرض سلام ،
راسش مطالب و نقد و انتقادات خوب و البته جواب های خوبی در این صفحه بود ؛
فک کنم دیگه با خوندن مطالب این سایت بتونم جواب خیلیا رو بدم ؛
راستی حتما لینکتون میکنم ،
فقط دعا کنین تا دکتر جلیلی در این انتخابات پیروز بشه تا بتونه این همه مقاومت و تلاشش رو ادامه بده تا به فضل خدا چشم همه دشمنا کور بشه ...
به امید خلق حماسه ای بهتر و انتخاب فرد اصلح تر ... 
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۲ علامت سئوال
بنده طرف‌دار آقای جلیلی هستم و نیازی به پاسخ‌گویی این سئوالات نمی‌بینم. اما بنده یک سئوال از شما دارم. اگر قرار باشد آقای جلیلی مثل شما فکر کند در این مملکت با چه مسئولی می‌تواند کار کند؟ اگر این شباهت در اقای جلیلی و احمدی‌نژاد وجود ندارد در شما که سینه‌چاک نادان آقای جلیلی هستید این اشکال به صورت جدی وجود دارد. روحیه‌ای که خود را بری از هر عیبی بداند و هر آن‌چه غیر اوست را این‌گونه به چالش بکشد به درد هواداری هم نمی‌خورد!!! البته ناراحت نشوید من بیشتر از این‌که دلم برای شما بسوزد برای اقای جلیلی می سوزد که امسال شما هوادارش هستید. سئوال من را جواب دهید و بگویید اگر در دور دوم از میان آقایان جلیلی و دو بزرگوار دیگر آقای جلیلی نیامد، شما رویتان می‌شود از همین جا از این آقایان حمایت کنید، یا انحصارطلبانه رأی سفید می‌دهید؟ جزمیت اندیشی انسان را به بن‌بست تنها ماندن می‌کشاند و این بستری است که فکر خوارجی به آن می‌رسد!! سئوالاتی که ما از این دو بزگار داریم از سئالات شما جان‌دارتر است ولی فکر قبری را که قرار است ما را در آن بگذراند هم می‌کنیم، بد نیست شما هم در طرح سئوال اول کمی مزمزه کنید. بویی که از کلام شما بلند است بوی تعفن می‌دهد! شما رسما دارید تخریب می‌کنید.

آقای محض اطلاع اینکه کسی تکلیف خودشو با انحراف مشخص نکنه که خیلی بد . یعنی ةآقایان محسنی اژه ای یا پورمحمدی یا صفارهرندی( توی کیهان قبلن بودند محض اطلاع) اشتباه کردند که اعتراض به انحراف کردند و انحراف خیلی مساله کوچکی از دید شماست. جواب سوالاتم هر وقت خواستی میدم. در ضمن آدم با کسی که نمیشناشتش از ضمیر شما و فعل جمع استفاده میککنه.
پاسخ:
زمانی که آقای جلیلی در برابر مکتب ایرانی موضع گرفت؛شما کجا بودید ؟ برادر من ؛اگر واقعا دنبال حقیقتی بهتره این لینک را هم بخوانی http://www.mashreghnews.ir/fa/news/222655/%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B9%D9%84%D8%AA-11-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%86%D8%B4%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D9%88%D8%AF
ولی از اینکه نظرات مخالفت را هم میگذاری خیلی خوشم امد.
جالبه! هرکسی رو که بخواید تخریب میکنید بعد میگید من تخریب نمیکنم
خودتون با تندی حرف میزنید وحرمت هارا میشکونیدو انتقاد پذیر نیستی بعد همه رو به انتقاد پذیری دعوت میکنی,کافیه به نامزد مورد نظرت بی احترامی بشه!

پاسخ:
خدا مرا ببخشد؛کمی بیشتر دقت کنید؛
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۵۱ علامت سئوال
آقای به ظاهر محترم! آقای «سقوط فرهنگ»! جواب سئوال من را ندادید؛ من طرفدار جلیلی هستم و از شما سئوال واضحی پرسیدم: «اگر قرار باشد آقای جلیلی مثل شما فکر کند در این مملکت با چه مسئولی می‌تواند کار کند؟» «اگر در دور دوم از میان آقایان جلیلی و دو بزرگوار دیگر آقای جلیلی نیامد، شما رویتان می‌شود از همین جا از این آقایان حمایت کنید، یا انحصارطلبانه رأی سفید می‌دهید؟»؟؟؟؟؟



»


پاسخ:
رای سفید درست نیست ؛انسان تابع شرایط است؛کاری نکردم که شرمنده باشم؛وای به حال کشوری که سوال کردن را تخریب بداند ‏!‏
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۷ صدای دانشجو
سلام دوست عزیزم

صدای دانشجو، با شفاف سازی در انتخابات به روز است
http://voice-of-student.blogfa.com


همراه با آرزوی بهترین ها برایت
راه خوبی رو برای شلوغ شدن سایتت انتخاب کردی کوچولو
شما که در تمام زمینه های فرهنگی اقتصادی سیاسی ورزشی اجتماعی و آزادسازی ظرفیت استادی خودت رییس جمهور بشی بهتر نیست؟
به قول یه رفیق: من ظرفیت اینکه جلیلی رییس جمهور بشه رو ندارم
پاسخ:
رفیقتان خیلی کم ظرفیت است....

الان خیلی دیروقته قبلا هم نظر داده بودم خواستم جواب یه حرفتو بدم ببینید برادر من شما میگید جلیلی درمناظره عملکرد 16 ساله ولایتی رو برد زیر سوال من فکر میکنم که عملکرد جلیلی بیشتر زیر سواله اولا!! دوما شما که میگید عملکرد ولایتی زیر سوال متوجه نیستید که ایشان با نظر امام و رهبری عزیز وزیر امورخارجه بودن پس اگر بگیم به عملکردش نقد هست  و لغزشهایی داشته اما عملکردش مثبت بوده این قبول اما اگر بگیم ضعیف بوده این دیگه به این سادگیها نیست چون شما خوب میدونی دراینصورت حضرت امام و رهبری عزیز رو باید برد زیر سوال که چرا شخصی رو انتخاب کردن که افکارش زاویه داشته و عملکردش ضعیف بوده!! ببین برادر من این انتخابات تموم میشه و میره ولی درست نیست کسی که سابقه خوبی داره و از نزدیکان رهبری است رو تخریب کنیم فقط برای اینکه جلیلی رای اش بره بالا!! ما همه جلیلی رو سالم میدونیم ودوسش داریم اما در انتخاب اصلح به ولایتی رسیدیم این شیوه کار شما رجا نیوز 598 صابرنیوز بولتن نیوز و.... شیوه خوبی نیست شما اثبات خود رو در تخریب دیگران میبینید فقط کافیه ادم یه نگاه به این سایتها بندازه همش تخریبه همش!!! این خلافه اخلاقه خلافه شرعه والله انصاف هم چیزه خوبیه
پاسخ:
برادر من !
ملاک حال فعلی افراد است....
بنده ! خدا... اگر به حمایت از رهبری باشد ... جلیلی از همه بالاتر است چون هم در جوانی مدیرت بررسی های بیت رهبری را بر عهده داشته و هم الان با حکم رهبری نماینده ایشان در شورای امنیت ملی هم هست....و هم دبیر....
زمانی امام خمینی از ولایتی حمایت کرد که سال 64 بود ! نه الان !
آقای ولایتی اومده میگه لویت نفر دوم فرانسه است !
من جای نخست وزیر فرانسه بودم از ولایتی شکایت می کردم ! چون جای یک کارشناس ارشد را بالاتر از نخست وزیر فرانسه نشان داده ! برای چه ! خواسته بگه مردم من با انسان های مهم فقط ملاقات می کنم ! این یعنی همان خودنمایی که یکی از آفات های شخصیتی است...
من هیچ وقت کسی را تخریب نکردم... به اصول دموکراسی پایبند باشد تا کسی به شماها انگ دیکتاتور را نزند... سوال کردن را تخریب می دانید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عالی عالی عالی عالی عالی عالییییییییییییییییییییییییییییییییی......

تشکر فراوان منم به اینا فک میکردم! فقط حیف دیر دیدم این وب عالی رو (چن ساعت دیگه ساعت تبلیغات تموم میشه)وگرنه نشرش میدادم تا استفاده بشه برای روشنگری و آگاهی مردم

البته هر کاندیدایی افرادی شبیه به خودش رو جذب میکنه نامزد و حامی نشانه طرز فکر همدیگه هستند

بازم ازتون ممنونم

به امد ریاست جمهوری دکتر جلیلی عزیز

۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۱۴ فدایی سیدعلی

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام

اصلح ترین یعنی دکترسعید جلیلی...

واقعیت اینه که حرف حق همیشه تلخه...سوالهای حق و به جای شما هم برای طرفداران کاندیدا تلخ محسوب شد و باعث این واکنش وبرخوردهای تند که در نظراتشون دیده میشه،شد...

در حالی که شما فقط چند سوال مطرح کردید و انتظار جواب...

کسی که شک نداشته باشد می آید و جواب میدهد تا رفع شبهه کند نه اینکه موضع بگیرد...

درضمن داشتن اخلاق انتخاباتی از توصیه های حضرت آقاست...

آقای جلیلی چه رای بیارد وچه نیارد در قلب ما جا دارد...

خدا حفظشون کنه...

برام اثبات شد،کسی که با خدا باشه ،خدا محبتش رو تو دل مردم میندازه...

الان موضع نگیرید که یعنی شما گفتید بقیه باخدا نیستند!!!!!!!!نه من قصد توهین و تخریب ندارم ودر باخدا بودن بقیه هم شک نداریم فقط مصداقی گفتم...

باعث افتخار ماست که هنوز افرادی چون ایشون در کشورمون داریم...

 

۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۱۹ گفتمان انقلاب
حتما قبل از رای دادن کلیپ های زیر را ببینید و مقالات را بخوانید و انتشار دهید. حتما:
دشمن را باید از دور شناخت:
http://www.mostazafin.tv/latest-video/video/326_doshman-ra-bayad-az-dor-shenakht
پشت خیمه دشمن:
http://www.mostazafin.tv/latest-video/video/321_poshte-kheime-doshman
تکنوکراسی در دیپلماسی 1 و 2:
http://www.mostazafin.tv/latest-video/video/323_teknokeraci-dar-diplomaci
http://www.mostazafin.tv/latest-video/video/325_teknokeraci-dar-diplomaci2
سلام
درفاصله ی یک روز مانده به انتخابات با مطلبی تحت عنوان " خطاب به آقای روحانی و هوادارانش " بروز شدیم .
هرگونه نظر ، انتقاد یا پیشنهادی در مورد این پست داشتید اعلام بفرمایید .
نظرات شما برای ما محترم است .
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۸ زهرا سادات
ما هم والا بسیجی هستیم و طرفدار قالیاف! شما چی شده که فکر میکنید همه ی بچه بسیجی ها پشت جلیلی اند؟

پاسخ:
بسیجی واقعی ! هیچ وقت ادعای بسیجی بودن نمی کند....در عمل نشان می دهد...
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۹ علامت سئوال
نگو نقی!
1. این تعریف شما از تابع شرایط بودن فرقش با حزب باد بودن خیلی فرق نمی‌کنه!
2.سئوال پرسیدن تخریب نیست درست سئوال نپرسیدن تخریبه. فرق بشین و بفرما رو در جریانید که.
3. تندروی تو سئوال هم آفته. لحن شما تصاویر شما، جواب کامنت‌های مخالفین شما به خوبی نشان دهنده تندروی!
4. ما الان یک رقیب اصل سازشکار داریم، بقیه صالح و اصلحند! با این نزاع کلا قضیه رو از یاد بردید.
پاسخ:
زمانی انتخاب بین اصلح و صالح است...
زمانی انتخاب بین بد و بدتر است...
به جای موضع گرفتن ها که فقط نشان داد از روی تعصبات است .. چرا جواب سوالات را ندادید .....؟
جرا فحش ها و ناسزا هایی که طرفداران قالیباف به بنده کردند را نمی بینید ... چشمان شما مشکل دارد ؟

آقای مصباح سال 84 دفاع بسیار افراطی از احمدی نژاد کرد که بعد پشیمون شد الانم داره همون کارو می کنه بعد مصاحبه اقای غروی از شاگردان مصباح یزدی در مورد ایشان جالبه توصیه می کنم بخوانید.
پاسخ:
کذب محض است !
علامه مصباح از احمدی نژاد دفاع افراطی نکرد و فقط ملاک های انتخاب را گفت و مردم دیدن این ملاک ها  بیشتر در احمدی نژاد بوده است ...
به هیچ وجه هم پشیمان نشدند... احمدی نژاد در آن سال بهترین انتخاب بوده است....
این شما هستید که متاسفانه از علامه کینه دارید....
بیشتر فکر کنید...
شما میگید ولایتی سال 64 و 68 خوب بوده؟ شماها که دارید عملکرد همون موقع رو هم نقد میکنید یه نگاه به رجانیوز جونت بنداز!!! بحث لویت هم حرف اصلی ولایتی روی سارکوزی بود ایشون گفت با سارکوزی دیدار کردم و سارکوزی به من گفت که میخاد به ایران بیاد و دست رهبری رو بفشارد!! بعد درجواب جلیلی گفت لویت اصلا در حدی نیست!! در واقع جلیلی بجای جواب بحث رو برد تو حاشیه!! و بحث از حالت منطقی خارج و رفت به سمت جدل البته این رفتارها برای ما اشنا بود احمدی نژاد هم همینطوری با رقبا بحث میکرد!! بحث فایده ای نداره باشماها مرغ یک پا داره حق مظلوم و انصاف معنایی نداره اما ایم رو بدونید که ماها داریم باهم دعوا میکنیم درحالی که روحانی نفر اوله و قالیباف دوم این دوتا میرن برای دور دوم رضایی سوم میشه جلیلی چهارم و ولایتی پنجم و ما همچنان یقه همدیگه رو گرفتیم غافل از اینکه.... با دست گلی که جبهه پایداری ها به آب دادن و قالیباف رو تکنوکرات و نزدیک به هاشمی خوندن باید دید قالیباف از پس روحانی بر میاد یا نه که اگر نیاد آقایون پرمدعای افراطی باید جوابگو باشن! ظاهرا ترس از همین مسئله هم باعث شده تو روزهای اخیر پناهیان و بعدا خوده جلیلی به تخریب قالیباف اعتراض کنن! باز خوبه اونها بیشتر از اعضا جبهه پایداری بصیرت دارن و زمین دشمن بازی نمیکنند! یاعلی
پاسخ:
برو جوابم را بخوان... من کی گفتم خوب بوده ؟
شما اگر واقعا دنبال حقیقت هستید .لطفا بروید دوباره فیلم مناظره را نگاه کنید... اگر به نتیجه ی دیگه ایی نرسیدید !!! بیا با هم گفتگو کنیم!
عزیز من ! من نمی دانم سن ات چقدر است ؟ ولی این را بدان ! سال 84 . مردم را از اصلاحطلبان ترساندن و گفتن بیایید تا این اصلاحطلبان رای نیاورند به هاشمی رای دهید ! یعنی یک چیزی بین بد و بدتر !
نتیجه اش چه شد ؟
این نظرسازی ها همه اش کار تبلیغات روانی حامیان قالیباف است !
جدیدترین شایعه یک فیلم از پناهیان را گذاشتن که پناهیان می گوید باید جلیلی و ولایتی به نفع قالیباف کنار بروند!!! حالا شما برو رجانیوز اصل خبر را ببین ...
همین پناهیان دیروز در قم برای در حمایت از جلیلی در مسجد امام سجاد (ع) محله ی تولید دارو برنامه داشت و گفت رای ام جلیلی است و ائتلاف در این شرایط ضرورتی ندارد....
بیشتر فکر کن...
۲۴ خرداد ۹۲ ، ۰۳:۵۰ علامت سئوال
مشکل شما چیست؟ آیا در معرفی نقاط قوت آقای جلیلی این‌قدر کم‌توان هستید که باید روی نقاط ضعف حریفان اصول‌گرای ایشان زوم کنید؟؟؟ آقای عزیز بد و بدتر کدام است. جلیلی بد است که بدترش قالیباف باشد؟؟ وقتی رقیب مشترکتان این‌گونه ائتلاف کرده نوبت به این حرف‌ها می‌رسد؟ با این اجتماع می‌خواهیم ادعای اصول‌گرایی‌مان را اثبات کنیم؟ انشاالله در یک فرصت مناسب ساختار تخریبی کلامتان را مشخصا و جز به جز مشخص می‌کنم. اما عجالتا بدانید که ما با این قلوب متشتت به جایی نخواهیم رسید: «تحسبهم جمیعا و قلوبهم شتی ذلک بانهم قوم لایعقلون»(حشر 14)
پاسخ:
شما چرا در جواب دهی به 21 سوال ناتوان هستید ؟ جواب سوال را که با سوال نمی دهند ! درسته ؟
کدام اصولگرا ؟ این دو نفر که با این ائتلاف از هم پاشیده ... !

دغدغه بحق دکتر جلیلی گفتمان انقلاب اسلامی است اما به نظر می‌رسد فهم درستی از ابعاد ‌این گفتمان ندارند، چرا که گفتمان انقلاب اسلامی گفتمانی جامع و اعم از مقاومت، پیشرفت، عدالت‌طلبی، شکوفایی اقتصادی، رفع معضلات اجتماعی و… است در حالی که ایشان تاکنون تنها بر مقاومت تأکید کرده و برنامه‌ها و مکانیسم‌های اجرایی خود را برای تحقق شکوفایی اقتصادی، رفع معضلات اجتماعی و پیشرفت همه جانبه کشور ارائه نداده‌اند؛ افزون بر اینکه تفسیر ایشان از مقاومت تفسیری تک‌بعدی است. پس در دورانی که تأکید چندباره رهبر معظم انقلاب بر رفع این مسائل برای رسیدن به قله پیشرفت و عدالت است چگونه می‌توان سکان اجرایی کشور را به فردی سپرد که تا پیش ‌از نام‌نویسی بارها و بارها بر ناتوانی خود برای مسئولیت اجرایی کشور تأکید کرده و از نداشتن برنامه و تیم اجرایی مناسب سخن‌ رانده بود؟

پاسخ:
sسلام
فکر کنم جواب سوالات شما را قبلا در سولات دیگران داده ام !
جواب 21 سوال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شکست اصولگرایی واجب بود؛ واجب تر از نان شب! جریان اصولگرایی باید این نکته را درک کند که نمی‌تواند ناکارآمد بود و انتظار داشته باشد، مردم باز هم فوج فوج به سمت آنان حرکت کنند.

جریان اصولگرایی باید درک کند که باید مسئولیت پذیر باشد و پاسخگو. نمی‌تواند تمام قد به حمایت از یک کاندیدای ریاست جمهوری برخاسته و در نیمه کار از او اعلام برائت کرد.

جریان اصولگرایی باید بداند که نمایندگان مجلس اصولگرایی در انتخابات اخیر، صد و چهل تن از آنان از قالیباف حمایت کرده بود و صد و شصت تن از آنان از ولایتی و نزدیک همین تعداد هم از جلیلی در حالی که تعداد نمایندگان مجلس فعلی کمتر از 290 نفر است، اما حدود پانصد امضا از این مجلس برای حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری جمع می‌شود!

جریان اصولگرایی باید درک کند که فقط در مونولوگ است که می‌تواند فرمایش‌های خود را برای مردم بخواند و دیکته کند و در یک دیالوگ و گفت‌وگوی دو نفره همیشه کم می‌آورد و قافیه بازی را می‌بازد و مردم هم خوب می‌بینند که عیار هر کس به چه میزان است!

رسانه‌های اصولگرایی و در رأسشان صدا و سیما، باید بدانند دوران انحصار رسانه ای پایان یافته و نمی‌توان با نادیده گرفتن بخشی از مردم یا کاندیدای آنان، آنان را به شکست رساند.

پاسخ:
دولت اعتدال شما را خواهیم دید ‏!‏/ولی با یکسری از حرفات موافقم؛

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی