فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

 آقای جعفریان ! بنده و خیلی از جوانان شما را بیشتر با شهید احمد شاه مسعود قهرمان دره پنجه شیر افغانستان میشناسند...
 بنده و خیلی از جوانان این سرزمین شما را با مستند هایتان می شناسند...
محمد حسین جعفریان
 بنده و خیلی از جوانان ! شما را با ستون ویژه تان در مجله ی همشهری جوان میشناسند...راستی ! آقای جعفریان! انسان چقدر زود نمک گیر می شود ...
 چندی پیش مقاله تان را با عنوان وقتی تفرقه از الطاف اللهی می شود را خواندم ! اول کمی مکث کردم ... ولی وقتی دوباره با دقت خواندم و اسم شما را بالای مقاله      دیدم ! دیدم فتنه ایی که علما بعد از فتنه ی 88 خبرش را می دادند ! در بین اصولگریان شروع شده است...شاید باورش کمی سخت باشد ! ولی وقتی امثال شما و    حسین قدیانی نمی توانید تعصبات خود را از جهت گیری های سیاسی تان دور کنید ! از بقیه بچه حزب اللهی چه انتظار ؟؟؟ 
گفتید که رئیس جمهور نباید اصولگرا و یا اصلاحطلب باشد ! و باید بیشتر به فکر اجرای وظایف اش باشد ! اول فکر کردم که منظورتان جناب شیخ حسن روحانی است !  ولی دیدم نه ! لحن شما کمی با بغض و نارحتی همراه است ... فکرم جای دیگر و کس دیگری رفت..
 گفتید که به گمان این قلم پس از ۲۴خرداد باید به دنبال معنای جدیدی از اصولگرایی باشیم! .... بله ! ولی این را بدانید که نیازی نیست که به دنبال معنای جدیدی     از  اصولگرایی باشیم ! چرا که این معنای جدید در زمستان سال 1390 تحقق یافته و آن پایداری بر اصول انقلابی است...
 گفتید که کسانی که فقط بر اصول خودشان پایبندند ! بله ! .... ولی می توانید بگویید که آن افراد چه کسانی بودند ؟ آیا همان کسانی که ائتلاف کردند !
 ولی بعدند که دیدند قدرت چه شیرین است ! بر تمام قول و قرار هایشان یک ماست مالیدن و نوع جدیدی از پیچاندن را در فرهنگستان ادبیات فارسی ما وارد کردند ؟
 گفتید که برخلاف آنان که بر خلاف رقبایشان مدعی هیچ نوع اصولگرایی نیستند جبهه ایی واحد را تشکیل دادند ... از این نظر باشما  کاملا  مواافقم !
ولی آقای  جعفریان این را بدانید که شاید نتیجه آنان برده باشند ولی این را بدانید تازه اول مشکلات امثال اعتدال گرایان بعد از تشکیل دولت خواهد بود . چرا که اینان    فقط هدفشان برد بوده و دولتی که با این وضع بیاید بالا ... با همین شیوه ساقط خواهد شد.. تاریخ خود گواه است ..
 به جمله ی آیت الله جوادی آملی اشاره کردید که برخی به درد دعای کمیل می خورند و نه مدیریت !... انصافا جمله ی خوبی است !
 ولی بهتر بود از سوابق حمایت این عالم فرزانه در سال 84 نیز اشاره می کردید که این بزرگوار در آن سال حساس چگونه از هاشمی رفسنجانی حمایت کرد !!!
 خود شما نیز جبهه را درک کرده اید ! و خوب می دانید اکثر فرماندهان ما جوان و کم تجربه و برخی نیز بدون تجربه بودند ! همان افراد وقتی دعای کمیل می خواندند !  پل پیروزی را بر روی اروند رود طراحی و اجرا کردند ! با کم ترین امکانات و کم ترین هزینه ! که بهترین و قشنگ ترین پل های شهرداری تهران در کنار آن پل      حرفی    برای گفتن ندارد !!!
گفتید که اصولگرایان در انتخابات امسال با معتدل ترین نامزد خود جنگیدن و حق خدمات دفاع مقدس را کف دستش گذاشتند !....
  می دانم که منظورتان جناب سردار قالیباف است ... ولی این را بدانید ! همان رقیب اصلی ایشان یعنی دکتر جلیلی چگونه در قبال تکنوکرات نامیدن قالیابف موضع  گرفت و تذکر جدی به اعضای ستادش و حامیانش داد ! آیا جناب دکتر معتدل خلبانتان همچین کاری را در قبال تهمت های بیشمار حامیان قالیباف علیه دکتر جلیلی  که   عناوین احمدی نژاد دوم نامیدند ! ویا منحرف خواندن وی ! عکس العملی از خود نشان دادند ؟؟؟
 آیا معنای معتدل بودن در اصولگرایی این است بین حق و باطل راه برویم ؟
 گفتید که سال 84 احمدی نژاد بر اثر یک سوء تفاهم رئیس جمهور شده است ! ....
 گفیته اید که مردم (درسال84) از سیاست بازی به جای دولت داری به عدالت مجهول و کج و معوجی رو آوردند !.....
   بله من در عمل کردن یا نکردن به این شعار عدالت از سوی احمدی نژاد شاید با شما هم عقیده باشم ! ولی در مورد همان شعار دادن پاسخ شما را با کلام امام خامنه  ایی می دهم !
 رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت در هشتم شهریور سال 84 یعنی دوماه بعد از انتخابات سال 84 می فرمایند :
 یکى از شعارهاى این دولت(نهم)، عدالت است. عدالت یقیناً محور انقلاب بود؛ در این شکى نیست.
هیچ دولتى هم از اول نیامده صریحاً بگوید من   نمى‌خواهم طبق عدالت رفتار کنم؛ لیکن من باید از آقاى احمدى‌نژاد تشکر کنم که ایشان کار جدیدى کردند؛ عدالت محورى را به عنوان یک شعار گذاشتند وسط؛ این کار خیلى بزرگى بود. وقتى که ایشان تبلیغات انتخاباتى مى‌کردند، به افراد خانواده‌ى خودم مى‌گفتم اگر آقاى احمدى‌نژاد رأى هم نیاورد، این خدمت بزرگ را به انقلاب کرد که شعار عدالت محورى را مطرح کرد؛ نگذاشت به فراموشى سپردنِ این شعار بشود یک سنت. این شعار مطرح شد و ذهن‌ها را به خودش متوجه کرد. خوشبختانه مردم هم فهمیدند، خواستند، دوست داشتند و رأى دادند. این کار، کار مهمى است. بنابراین عدالت‌محور بودنِ این دولت حرف بزرگى است؛ طرح این شعار به عنوان محور حرکت دولت، یک کار جدید است؛
 خودش یک تحول  است؛ به این پایبند باشید...
 نمی دانم ! شاید این سخن از رهبری را فراموش کرده بودید ! که بنده برای شما یاد آوری کردم !
  آقای جعفریان ! من هنوز درد  ودل شما در برنامه ی راز نادر طالب زاده در شبکه ی 4 را یادم هست که می گفتید از سال 84  قبل  از انتخابات از دکتر احمدی نژاد قول دادن ملاقات خصوصی در صورت پیروزی برای کارهای مستند سازی تان را گرفتید و
 احمدی نژاد   تا آن روز که شما در شبکه ی 4 سیما صحبت کردید به قولش وفا نکرد ! آیا این با این بد قولی حالا به هردلیلی ! باید انسان مسلمانی اش را فراموش کند و هرچه بر زبان آورد بگوید ؟
      شما گفته اید که اصولگریان خط خود را از همان ابتدا جدا نکردند ! .... ولی باید به شما گفت یکی از علل عدم نتیجه گری در انتخابات سال 92 همین خالی کردن پشت دولت احمدی نژاد توسط هیمن اصولگرایان بود که در مناظرات به جای این که به نقد منصفانه بپردازند ! سعی در سیاه نمایی و تخریب دولت فعلی با وجود همه ی اشکالات و امتیازات توام بود .... !
 درست است ! مردم ترس داشتند احمدی نژاد دیگری بر آن ها مسلط شود ! ولی نه احمدی نژا د سال های 84 تا 90 !
 مردم در این دوسال سختی هایشان زیاد شد !
 آقای جعفریان ! شما رای دهندگان به دکتر جلیلی افراطیانی نام بردید که تا آخر دولت احمدی نژاد از وی حمایت کردند !
  متاسفم برای شما که رای دهندگان و طرفداران سعید جلیلی را یک مشت افراطی و حامیان احمدی نژاد تا آخرین سال دولت متهم کردید ! از انسان مثل شما دور از  انتظار نبود !
 کسی که در مجلات همشهری شهرداری تهران مقاله بنویسد و نانی بدست بیاورد از این بیشتر انتظار نبود !
 حامیان جلیلی و شخص دکتر جلیلی را متهم به فریب مردم با معادله ی شعار و پراید و چفیه کرده اید !!!
 ولی این را بدانید ! وقتی امثال شما ! در میتینگ های انتخاباتی ! از مسیر ویژه میهمانان وارد سالن همایش تبلیغاتی جناب سردار خلبان می شدید !
 مردمی که  از در  های معمولی وارد سالن می شدند ! به آنها یکی یک دانه و شاید بیشتر چفیه اهدا می کرند ! نمونه اش مراسم تبلیغاتی دکتر قالیباف در شهر مقدس     قم  بود! که ملت را آب معدنی و چفیه راهی سالن شهید حیدریان زنبیل آباد قم می کردند !
 راستی آقای جعفریان ! یاد شعر خودتان افتادم که چند سال پیش گفتید و مسعود دهنمکی آن را در تیتراژ پایانی اخراجی های 3 آورد و   شما در همشهری جوان گله کردید که چرا پولش را به شما به عنوان صاحب شعر ندادند !
 بعضی از آنها که خون نوشیده‌اند
 ارث جنگ عشق را پوشیده‌اند
 عده‌ای حسن القضاء را دیده اند
 عده‌ای را بنزها بلعیده اند
 بزدلانی کز هراس ابتر شدند
 از بسیجی‌ها بسیجی تر شدند
 گفته اید که این افراد یعنی همان افراطی های از ظر شما حامی دکتر جلیلی ! باید به یک نامزدی رای می داند که رای سوخته به رای موثر تبدیل شده تا حریف رای نیاورد !.... ولی این را نگفتید که رای همان دکتر قالیباف که با 9 سال زحمت شبانه روزی ستادهای ایشان  بدست آمده !!! چیزی کم تز از رای واقعی دکتر قالیباف بوده است !  اکثر کسانی که به دکتر قالیابف رای دادند همان هایی بودند که تحت تاثیر پروژه رای به قالیباف و ترس از روحانی رسانه های حامی دکتر شهردارتان رای داده بودند !
 بر فرض محال ! اگر 4 میلیون رای جلیلی هم به پای صالح ذبح می شد ! آیا بازهم به رای 18 میلیونی آقای روحانی می رسید ؟
  خوب است بدانید ! اصلح ! اصلح است حتی اگر 72 نفر یار داشته باشد !
 آقای جعفریان ! شما رای دهندگان به جلیلی را خواسته یا ناخواسته متهم به فریب خوردن از پراید آقای جلیلی کرده اید ! راستی خبر ندارید که پراید هم چند ماهی است  با قیمت 16 یا 18 میلونی جزو آرزوهای دست نایفتنی مردم شهرستان های کوچک شده ! من و امثال من ! که ساکن ساختمان بهتشت شهرداری تهران نیستیم که با     ماشین های بیت المال به متینگ های انتخاباتی برویم ! که بعدا صدای امثال دکتر مهدی چمران ! رئیس شورای شهر هم در باید که چرا از بیت المال استفاده کردید ؟؟؟!
 آقای جعفریان ! من قصد حمایت از احمدی نژاد را ندارم ! ولی این را خوب می دانم که احمدی نژاد هیچگاه خود را اصولگرا ننامید ؟!
 احمدی نژاد با این که خود را اصولگرا ننامید ! ولی همین اصولگرایان به لطف خدمات او در دولت نهم ! مجلس هشتم را پیروز شدند !
ا مثال آقایان ولایتی و قالیباف بودند که با تخطی از ائتلاف شان سعی در ریختن آبروی اصولگرایان کردند !
 شما به حرف جناب روح الله حسینیان اشاره کردید ! بله ! تا وقتی امثال دکتر ولایتی با آن تعریف کذایی ! حتی هاشمی رفسنجانی را هم جزو اصولگرایان بنامد ! تفرقه در  اصولگرایان ظاهری بهتر بود تا چهره ی بعضی از این اصولگرانماها رو شود !
 حتما شما کنایه ها و متلک های محمد رضا عارف اصلاحطلب و محسن رضایی را به ائتلاف سه گانه فرموش کردید ؟
 بماند که حالا حالا باید به یکدیگر جواب پس بدیهم ! چرا که بدنه اصولگرا دچار ضعف هایی است که افراد مثلا معتدل را به خود راه داده است !
 از حق نگذریم ! با تفسیر رای حسن روحانی با شما موافقم ! ولی چرا نگفتید که رای محمد باقر قالیابف با رای حسن روحانی  مشترک بوده است ! نکند خود شما هم   می دانید که مردم قالیاف را زیاد اصولگرا نمی دانند !!!
  آقای جعفریان ! شما به اعتراض کیهان به احضار احمدی نژاد از سوی دادگاه اشاره کردید و خود شما نیز گفتید که این اقدام دادگاه عجولانه بوده است ! تا این جای  کار آفرین ! بر شما !
  ولی گفتید که اگر (باتوجه با سخنان شریعتمداری که به دوسال پایانی بد احمدی نژاد و خدمات گذشته او اشاره کرده است و انصاف را نگه داشته است ) دولت های  گذشته دو کیلو عسل داشتند و این دولت (دهم) 10 کیلو عسل ! چه فایده که با ضربه ایی همه بر زمین ریخته است ؟!....
   باید به شما گفت که آقای محمد حسن جعفریان ! شما سخنان رهبری را در مراسم ارتحال امام (ره) نشنیده اید که فرمودند جانب انصاف را در نقد دولت فعلی رعایت  کنید ! آیا دکتر احمدی نژاد با وجود روز های بد پایانی دولت ! تمام خدمات قبلی را نیز نابود کرده است ؟
 آقای جعفریان ! اصولگرایان ! در باختن خود قوانین ویژه ندارند ! این شما هستید که در تفسیر کار دوست خود ! تفسیر ویژه دارید !
 مردم دیدند که این ها در مجلس و دولت به هم می پرند ! چه کاری است که دوباره به یک رئیس جمهور اصولگرا رای بدهیم ! نتیجه ی علنی کردن اختلافات در       خانواده ی اصولگرایی که رهبری در مورد این علنی کردن ها چه تذکرات صریحی فرمودند ؟
امثال شما می خواستید با انداختن و نمایش دادن این اختلافات ! خود را به قدرت برسانید!  درحالی که مردم امثال قالیباف و شما را از چریان اختلاف افکن دور ندانسته و کار به جایی رسید که دکتر قالیباف حتی در تهران ! با اختلاف زیاد از حسن روحانی ! نفر دوم شد !
   آقای جعفریان ! ما نیز مثل شما این انتخابات را پیروزی مردم ونظام اسلامی می دانیم و دوست داریم که جناب حسن روحانی به وعده هایش عمل کند و مشکلات مردم را رفع بگرداند ...

    راستی آقای جعفریان ! حسن روحانی بالاترین مرتبه ی مدیریتی اش همین دبیری شورای امنیت ملی است.سعید جلیلی نیز دبیر شورای امنیت ملی است . چرا شما او امثال حامیان آقای قالیباف کوچکترین خرده ایی بر سابقه ی اجرایی حسن روحانی نگرفتید ؟

 .........................................................................................................................................................

پی نوشت !(بازتاب غیر مستقیم نقد دوستانه بر مقاله ی آقای جعفریان)

سایت جهان نیوز که مقاله ی آقای جعفریان را با عنوان وقتی تفرقه از الطاف اللهی می شود را بر روی سایت خود قرار داده بود . با نقد دوستانه ی فرهنگ پرواز از خروجی سایت خود حذف کرده !!! به طوری که وقتی از موتور جستجوی گوگل این مقاله را سرچ می کنید ! به علت این که گوگل هر چند وقت یکبار جستجو ها را بروز می کند ! باقی مانده بوده است !!! البته سایت تی نیوز ! به نقل از جهان این مقاله ی آقای جعفریان که کمی دور از عقل و سرشار از تعصبات بوده را هنوز بر روی خروجی خود قرار داده است ! در ضمن ! این اقدام به حذف از سوی سایت جهان نیوز قابل تشکر است ....


برای دیدن تصویر (در اندازه ی واقعی) نتیجه ی جستجوی گوگل بر روی لینک زیر کلیلک کنید !

دریافت
بازتاب داده شد در :

پایگاه خبری تحلیلی 598

خط نیوز

نظرات  (۸۴)

۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۷:۳۹ محمد حسین خانی کوثرخیزی
ممنون بابت دعوتتون
یا حق
سلام علیکم
بااینکه زیادبود تا اخر خونده شد!
مطلب خوبی بود!
یاعلی
پاسخ:
ممنون !

۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۸:۲۸ عشق و زندگی
ممنون از دعوتتون خوب بود
۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۰ یار دلدار
ممون از دعوت شما دوست گرام ؛
همین یه جمله برای جعفریان بس که آقای قالیباف گفته بودن اگر تا روز ثبت نام یکی از ما انتخاب نشد در دین داریمان شک کنید .
آقای جعفریان ما برای کسب قدرت نیامده بودیم تا الان به مانند شما و دوستانتان سرخورده باشیم و به عالم و آدم توهین کنیم .
بهتره که به آقای قالیباف بفرمایید شما را همان شهرداری بس است .
سلام
ان شاء  الله عمری باشد بعد امتحان فردا عصر میخوانم
قالب تان گرسنه بوده؟از راست در حد 2 حرف  را خورده

یاعلی(ع)
پاسخ:
نه؛مشکلی ندارد؛مشکل از سیستم شما یا عدم آپلود درست سایت بوده؛
۰۳ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۳ سید میلاد موسوی
درود؛
خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید.
 سلام علیکم
بنده افراطی نیستم اما برای خیلی از رفتارهای آقای احمدی نژاد که به زعم برخی اشتباه غیر قابل بخشش است توجیه و تحلیل های منصفانه شنیده ام و برای همین هرگز دست از حمایت ایشان بر نداشته ام. البته انتقادهایی به ایشون رو می پذیرم اما نه در اون حد که بی ولایت و سقوط کرده بدونمشون.
در انتخابات هم به آقای جلیلی رای دادم چون گفتمانش ادامه گفتمان امام و انقلاب بود و باز هم شعار عدالت محوری در راس امور بود.
الان نمی فهمم چرا افراد مث من افراطی دونسته میشن؟
ایراد حمایت از آقای احمدی نژاد چیست؟ چرا باید هر انتقادی که وارد می شه قطعاً اشتباه غیر قابل بخششی تلقی بشه و اگه کسی باز حمایتی و دفاعی کنه یعنی افراطیه؟

در کل نقدتون رو خوندم نکات خوبی بیان کردین.
ربنا افرغ علینا صبراً و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین
اللهم عجل لولیک الفرج


پاسخ:
سلام
ممنون.
۰۳ تیر ۹۲ ، ۲۳:۰۶ یار دلدار
سلام
ممنون از نظرتون.
فقط یه سوال اگه ممکن هست یه نمونه بگین که کپی شده .
آخرین پستی که کپی کردم رو فکر کنم میانمار بود که آدرسش رو هم ذکر کردم .
بازم ممنون از نظرتون .
۰۴ تیر ۹۲ ، ۰۰:۵۵ چادر سیاه من
سلام و سپاس از دعوتتون.
تقریبا تا انتها خوندم. زحمت کشیدید...
چی بگم؟
به امید ظهور...
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام. زیبا بود. میلاد امام زمان (عج) برشما مبارک باد.
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر وجعلنا من خیر اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه
۰۴ تیر ۹۲ ، ۰۵:۲۲ فقط خانوم ها کلیک کنند

ماجرای چادری شدنم ؛ ماجرای چادری نشدنم | فراخوانی فقط ویژه بانوان

سلام

وبلاگ ما به کمک چند وبلاگ دیگر در کشور اقدام به برگزاری یک طرح بزرگ درباره بحث پوشش و حجاب زنان ایرانی کرده است و قصد دارد خاطرات آنان را درباره انتخاب پوششان منتشر کند. از شما مدیر محترم و همه کسانی که این مطلب را میخوانند دعوت میکنیم به ما سر بزنید و از جزییات مطلع شوید(البته فقط خانم ها).

منتظرتان هستیم

سبک مطهر

 

۰۴ تیر ۹۲ ، ۰۸:۵۳ سید مجید - انقلاب سوم
االلَّهم إِنا نَشْکُو إِلَیْکَ فَقدَ نَبینَا صَلَوَاتکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ غَیْبَةَ وَلِینَا وَ کَثرة عَدُوِّنَا وَ قِلّةَ عَدَدِنَا

سلام
پاسخ بسیار خوبی نوشته بودید. ما در پی جاه و مقام نبودیم. پس وقتی کاندیدای مورد علاقه مان انتخاب نشد گفتیم جای دیگر به انقلاب خدمت می کنیم. آنها که در پی مقام بودند و در آن راه از هیچ کوشش صواب و ناصوابی فرونگذاردند. الان زمین و زمان را متهم کرده و فحش نثار می کنند.
۰۴ تیر ۹۲ ، ۰۹:۴۱ ریحانه کوثری

سلام علیکم :)


ممنون از حضورتون


موفق باشید و همیشه در صحنه


یاعلی 

سلام میدونی علیرضا این برادران ما نمیدونن چهار میلیون رای  جلیلی پاکترین و خالصترین رای هاست منظورن از نظر الهی نیستا؟ کسانی که به جلیلی رای دادن  به قول اونا تند رو هستن میدونی یعنی چی؟ یعنی همه قبول دارن رای جلیل یعنی حزب الله در حالی که نصف رای همه اون اصولگراهای دیگه هم مال ماست تعداد ما به هفت میلیون افزایش پیدا میکنه تقریبا  میدونی هفت میلیون حزب اللهی بالای 18 سال یعنی چی؟؟؟؟؟ یعنی این هفت میلیون اگه خالص بشن اگه ناب بشن برای هدایت هفت میلیارد انسان کفایت میکنه  تعداد شهدای ما مگه چند تاست؟ سیصد هزار تا!!!! ول کن این ادمای  بی جنبه رو  اقای جلیلی تو سخنرانیشون راه رو به همه ما نشون داد ما باید همون اهداف رو دنبال کنیم استفاده از همه ظرفیتها برای ساختن فرهنگ این جامعه ما باید به مردم بگیم مقاومت یعنی چی ؟ باید بیان کنیم چی باعث شد ما مشکل اقتصادی پیدا کنیم  انرژیت رو برا این ادما هدر نده هر کدوم از ما بمب هسته ای هستیم باید همینایی که هستیم اولا کیفیت خودمون رو ببیریم بالا دوما به تولید محصولات فرهنگی بپردازیم  این تنها راه جبران مافاته و رسیدن به جامعه ارمانی پس بجنب وقت تنگه
پاسخ:
از این ناراحت هستم چرا همچین آدمی یعنی جعفریان ؛که من او و نوشته هایش را دوست داشتم؛چگونه رنگ عوض کرده ‏!‏
سلام
ممنون از روشنگری شما
مطالب خوب و نقد های خوب تر
و البته تاسف برای عده ای غافل

تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir
۰۴ تیر ۹۲ ، ۱۲:۵۸ محمدصادق یزدانی
از لحاظ پاراگراف آخر! :))
پاسخ:
نه زیاد خوش نباش !!! من ماجرای دبیری دبیری روحانی و جلیلی را قبل انتخابات به این طرفداران دو آتشه قالیباف گوشزد کرده بودم !!!!!
از لحاظ پاراگراف آخر! :))
seraat.blog.ir
۰۴ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۴ پرده اسرار
سلام
بابت دعوتتون بسیارممنونم

افرین برشما که بدون هیچ تعصبی بر نقد صحبت ها پرداختید و با استناد به حقایق موجود پاسخ ایشان را دادید.

زنده و پاینده باشید ان شاالله
سلام
متن جالب بود 
و اینکه باید در دین داری آقای تکنو کرات شک کرد به نظر من باید ما در وبلاگ هایمان یک اتحاد باشد تا بتوانیم این مطالب را به یکدیگر برسانیم و اینکه گوش به دهان امام خامنه ایی باشیم تا ان شاالله آماده ساز ظهور.
متاسفانه ما در تاریخ کشورمان این اتفاقات را زیاد داشته ایم 
ممنون از مطلبت.
من یه ادم دیگه میشناسم که یه روز نوشته هاش مرهمی بود بر زخمهای ما منتها الان هر جملش زخمیست بر قلبهای خستمون اقای محمد نوریزاد که معرف حضورتون هستن؟؟؟  حالا این اقای جعفریان که هنوز اصولگرا میدونه خودشون  اون بابا که نامه سر گشاده برا رهبری مینویسه ببین چه وضعی افتاده  من امیدوارم این دوستان ما روزی دوباره برگردن والاا تا بوده همین بوده تاریخ اسلام پر از ریزش ها و رویشهاست ماها باید خودمون رو مجهز کنیم علیرضا باید عملمون جوری بشه که وقتی اونا بهمون حمله میکنن مردم با خودشون بگن نه بابا اینا به این خوبی چرا دارن تخریبشون میکنن؟؟؟ باید مخربین ما رسوا شن منتها با حرف زدن این اتفاق نمیقته فقط میشه مشاجره لفظی باید دل بزنیم به دریا و عمقمون رو افزایش بدیم  من دیگه فکر جذب نیستم فقط فکر افزایش عمق خودیها هستم همینایی که هستیم باید عمیق بشیم 
پاسخ:
نمی دانم؛شاید؛
سلام .مطلبتون خوب بود ولی کم بود دقیقاً متوجه نشدم.اما تازه به قول یکی از کاندیدای انتخابات امسال، تازه فهمیدیم اونهایی که قبلا به ایمانشون غبطه میخوردیم ،توخالی بودند وآن سرسختی ولایت پذیر محض بودن در آنها صدقیت ندارد.به ما سربزنید خوشحا ل میشیم
ریزش ها و رویش ها!!
همیشه بوده
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
یه عکس تکراری تو وبلاگم دارم از  نگاه خودم!
دلتون شکست برای ظهور مولا و مشکل بزرگ من دعا کنید.

ما که یه نظر مخالف ندیدیم
عجیبه؛ قضیه چیه!؟!
پاسخ:
نمی دانم !
خیلی خوبه خدا قوت
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۲:۰۳ امین رحمتی
سلام عیدت مبارک
اما رفیق عزیز بدان که این اتفاق یعنی انتخاب اقای روحانی نعماتی هم برای جریان اصیل حزب الله خواهد داشت که یکی از آنها همین مشخص شدن چهره ابن الوقت ها است مانند فتنه 88 که بسیاری از منفاقان را به مردم با چهره واقعی شناساتد . این بار هم به امید خدا جریان اصول گرایی با کنار رفتن نان به نرخ روز خورها محکمتر وخالص تر به میدان باز خواهد گشت
بارک الله فیک یا صدیقی!
لکن حساس نشو...!

به همه توصیه حضرت آقا رو مبنی بر آغاز فصل رفاقت هاو پایان فصل رقابت ها رو یادآوری می کنم...

ان الله و ملائکته یصلون علی النبی، یا ایهاالذین امنوا صلوا علیه و سلموا تسلیما.
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۴:۴۵ پرده اسرار
سلام علیکم

با عنوان گناهان پاییزی به روز هستم.

منتظر قدوم مبارک و پربرکتتان هستم.

___________________________

هـــر بار کـه دلــم هـــوای خـــــــدا کـــرد …

نــــه !

هــر بار کـه خـــــــدا یــاد ِ دلــم کــــرد …

تـنـم لــرزید …

نــه از خــــــدا …

از خــــودم !

که از شــیطــان هـــم شـیطـان تــَر شــدم …

نـگـاهم را مــی دزدم …

مبادا چشــمم در چشـــم خدا گــــیر کند …

۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۴:۵۵ روح الله فاضل
من که هیچ وقت نه از مجله همشهری خوشم اومده نه از یادداشتهای آقا جعفریان!
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۴:۵۵ رضا غفاریان

مطلب زیبایی بود

ولی قالب وبلاگتان فک کنم به هم ریخته

پاسخ:
باید از مرورگر موزیلا فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید؛اکسپلور باعت بد دیدن قالب میشود؛
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۵ حقایق را بیابید
به نام خدا
سلام
من کل مطالب را نخواندم
ولی حیف که احمی نژاد می رود واقعا رئیس جمهور خوبی بود
حیف جلیلی رای نیاورد
همچنین
چرا حزب بازی باید در کشور باشد؟
۰۵ تیر ۹۲ ، ۲۳:۵۳ جا مونده از شهدا
سلام
همینجا  باید از زحمتات برای ایجاد این نوع وبلاگ تشکر کنم  این سبک رو ادامه بده و هم دعا گوی تو هستیم این 1
2 باید بگم که نه زیاد قبول ندارم غرق در گذشته بشیم و همدیگه رو به چالش بکشیم
اعتقاد من به امامت امام خامنه ای است و اینکه خمینی کبیر فرمود: رمــز پیروزی شما وحدت کلمه است.
همه یکی اند همه..
نیمه شعبان قم بودم یک سر با دوستم رفتیم حوزه فیضیه  شهریه پدرش رو بگیره واقغع جای تاسف داشت باید بودی و میدیدی که به چه شیوه ای به اینها حقوق میدانند قدیمی و عقب افتاده...
"اگر خودمون رو به روز نکنیم و به جلو نریم"شکست میخوریم که خوردیم
ما زخم خورده جنگ نرمیم کلی کشته دادیم و تازه کلی هم اسر دادیم...

ذکر تعجیل فرج ، رمز نجات بشر است/ ما برآنیم که این ذکر جهانی گردد

                               اللّهم عجل لولیک الفرج


پاسخ:
ممنون!

سلام.

ممنونم، مثل همیشه عالی بود.

باید برای فتنه 92 خیلی بیشتر از فتنه 88 غصه خورد؛ چون داریم کسانی رو از دست میدیم که روشون حساب میکردیم... خدا عاقبت ما رو ختم به خیر بکنه.

یا علی(ع)

۰۶ تیر ۹۲ ، ۱۰:۰۹ سجاد عبدی
طلب حلالیت..
خدانگهدارتان
 اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

سلام بر شما همسنگر عزیز
وبلاگ ارزشی بصیرتیها قصد دارد از دنیا سیاست فاصله بگیرد و تمام تمرکز خودش را در بخش فرهنگی به کار گیرد
اما متاسفانه به این مطالب کمتر اهمیت داده شده است
امیدوارم شما با نظراتان در 3 پست جدیدمان باز هم یاور ما باشید البته از شما هم میخواهم به بخش فرهنگی بیشتر توجه کنید

سلام
با دوپست ارث پدر برای پسر و پروتکل های شیطان آپم
حتما بخونید اگر فرصت کردین
بخصوص این آخری خیلی جالبه (البته از نظر من) از دستش ندین
منتظر حضور و نظرتون هستم

البته جسارتا یه پیشتهاد هم داشتم انتخابات دیگه تموم شده بهتر نیست کمی از دوز سیاسی وبتون کم کنید بپردازین به مسایل فرهنگی ؟

فکر می کنم الان دیگه وقت این حرفها و کشمکش های سیاسی نیست بخصوص بین کسایی که دیدگاه هاشون به هم نزدیک تره  یادتون نرفته که همین کشمکش ها بود که باعث شد با دست خودمون اصلاح طلب ها رو روکار بیاریم
یاعلی

دروغگویی ازهمه قلمت میباردبرادرجان.درتیترنوشته ای "نقدی دوستانه"ودرمتن از"بی عقلی"و...هرفحش وتهمتی که دلت خواسته به این بنده خدادریغ نکرده ای.فقط مانده بود فحش ناموسی به اوبدهی.آنهم به کسی که شاعرانقلاب است وجانبازورهبری گفتندشعرش راخوشنویسی کنید.شماکه نقددوستانه خودتان به خودتان این است اگرانتخابات رامیبردیدباماچه میکردید.جعفریان ازهیچ نامزدی درانتخابات حمایت نکرد.اماشمااورابه مجلس خصوصی قالیباف هم برده ای.نان همشهری جوان؟برادرجان بقول استادمادردانشگاه بعضی میخواهندبافحاشی به آدمهای بزرگ واسم ورسم دارخودشان رامطرح کننداگرحاج کاظم آژانس شیشه ای هم امروزبودشمابهش فحش میدادید.بقول همان شعرجعفریان "ازبسیجیهابسیجی ترشدید"ازنظرهایی که تاییدکرده ای هم میزان خودشیفتگی ات معلومست.بعنوان خواهرکوچکترمیگویم حیف جعفریانهابرای امثال شما.اگراوپای اعتقاداتش نبودوبسمت اصلاح طلبهامیرفت رودست میبردندش.امااینجابایدازامثال این جوجه های از...ببخشیدنثرم داردشبیه شمامیشود.ادامه نمیدهم.فقط بگویم مردم ازهمین افراط تهوع آوربه روحانی پناه بردن.درس بگیریداگرکسی هم بتواندجلوی خرابکاری اصلاح طلبان درآینده بابستدقلم امثال جعفریانست نه شماها.نسخه قدیانی راهم که پیچیده ای.پس کی میماند.فقط خودت؟!
پاسخ:
کم تر تهمت بزنید !
اگر من گفت بی عقلی در مقابل افراطی خواندن ما از طرف امثال جعفریان بوده است !
نخیر! بنده مثل شما ! فقط کامنت های تایید را تایید نمی کنم ! برو مطلب چند سوال از قالیباف را بخوان ! حتی کامنت هایی که به من فحش داده اند را هم تایید کردم...
یک ضرب المثلی می گوید که کافر همه را به کیش خود پندارد !!!!
این قدر مقاله ی جعفریان دور از عقل و انصاف بود که خود سایت جهان نیوز هم حذفش کرد !
اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید...
کمی تعصبتتان را بذارید کنار...
سلام با مطلب  اتحاد یا اختلاف با تخریبها کدام را دنبال میکنید؟؟؟؟ بروزم خوشحال میشم بیاین  
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۵:۲۱ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام بزرگوار
به روزم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۶:۲۶ علی خلیلی
تحریف دوباره ی تاریخ 
با قسمت جدید فیلم 300
بار دیگر سکوت ؟؟
اینبار چگونه برخورد میکنید ؟؟
۰۸ تیر ۹۲ ، ۰۶:۲۴ آرمان نگار
باید حرکت کرد برای رشد فکری و پر کردن خلأهای گفتمان انقلاب اسلامی
سلام
احسنت،خیلی خوب نقد کردید.
موفق باشید
التماس دعا
ببین قبول کن شعورت پایینه (از نظر سیاسیا البته!!!)... بهتر نیست بعد از این گندی که در انتخابات زدید کمی خودتان را از مقام عصمت!!! و عدم امکان اشتباه کردن!!! پایین آورده و نقد کنید. حتی خود اصلاحطلبایی مثل عباس عبدی اعتراف کردن که علت اصلی پیروزی روحانی ورود جلیلی به عرصه انتخابات بود. یعنی اینکه ایشون با حضور بیموقعشون و خرج کردن بی حساب از گفتمان انقلاب!!! و ظرفیتها!!  حسن آقا رو رییس جمهور کردن چون مردم ترسیدن احمدینژاد تکرار بشه!!! به همین سادگی حسن شد رییس و نام مبارک خاتمی و هاشمی!!! و باقی سران محترم فتنه شد نقل برنامه های صدا و سیمای ما

حالا شما که در تمام مسائل غیب و شهود کارشناس و صاحب نظری!! لطفا نیم ساعت از لباس عصمت و حق مطلق بیا بیرون و منصفانه به این چیزا فکر کن و یک تحلیل واسه وجدان خودت بنویس... آفرین
در ضمن لطفا دست از سر قالیباف عزیز بردار .. ولش کن دیگه کاری که میخواستین شد و قالیباف رییس نشد و (به قول بعضی سایتها)یک اصولگرا!!!!! رییس شد.. سوژه های دیگری هم برای گند زدن موجود است برو سراغشون
پاسخ:
البته شعور شما و امثال شما !!! خیلی از این ها بالاتر ه ! به طور مثال ! قالیباف بعد از 9 سال تلاش برای ریاست جمهوری !!! مثلا چه .... کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خریت محض است که بگویییم عامل پیروزی شیخ حسن ! جلیلی بوده ! تنها کسی در این انتخابات با اخلاق رفتار کرد . جلیلی بوده .
ترساندن مردم از احمدی نژادی کار شما و امثال شما بوده و بس ! و حالا با روی کار آمدن روحانی باید چوبش را بخورید !
چه بخواهید و چه نخواهید ! نه از دست قالیباف دست بر می دارم و نه ...
قالیباف و ولایتی همه از یک آبش خور آب می خورند و والسلام !
راستی شندیم ! قالیباف می خواهد بشود یکی از وزیران روحانی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این دونفر ولاتی و قالیباف هیچ قرابتی با گفتمان اصولگرایی ندارند.
۰۹ تیر ۹۲ ، ۰۶:۳۴ محمد جواد ابراهیمی
سلام
خیلی جالب بود
اما با آنجا که فرموده بودید این دولت عسل ها را ریخت موافق نیستم
هم خوبی داشت هم ضغف می شود تفکیک کرد
پاسخ:
سلام
یکبار دیگه برو مطلب را بخوان ! من نگفتم ! آقای جعفریان گفته !!!!!
سلام
نقد خوبی بود
التماس دعا
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۰:۵۸ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
نمیدانم اگر در مصر یا پاکستان بودم باز هم جرات و ادعای شیعه بودن را داشتم؟

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۱:۴۱ یگانه مهاجر
سلام
مطلب خوبی بود
به ما هم سری بزنید خوشحال میشیم
سلام من با اجازه شما رو لینک کردم، اگه دوست داشتین وب من رو لینک کنید.
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۹ مدیروبلاگ بیداری
عذر تقصیر جهت تاخیر...
ممنون از پست
سلام.
متن خوبی بود.
امثال دکتر جلیلی طالب قدرت نیستن تا با رای نیاوردن ناراحت بشن و بخاطر رای آوردن دست به هر بی قانونی و تهمت بزنن.

سلام ممنون میشم بهم سر بزنید و منو لینک کنید...اجرتون با شهدا

سلام
با قربون صدقه به سبک اپرا آپم
ضمنا سریال پروتکل های شیطان  هم کلید خورد 24 تا پروتکله که سعی می  می کنم هر هفته یکیش رو بذارم حتما بخونید و از دستش ندین
اگر اومدین نظرتون رو بذارین خوشحال می شم
مبادا غافل شویم و روز مرگی ما را از حضور تاریخی خویش غافل کند .
شهید آوینی

ایشالا شهید بشی هم سنگر صلوااااااااااااااات
چرا منو از لیست پیوندات حذف کردی؟
پاسخ:
سلام
ممنون
لینک نشده بودید !
لینکتان می کنم....
یاعلی (ع)
۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۶ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜

دلـم کـمـی مـرد میـخـواهـد از آن مـردهـایـی کـه در خـیـابـان سـرشـان را پـایـیـن می انـداخـتـنـد از آن مـردهـایی کـه بـا شـنـیـدن صـدای اذان .... در مسـجـد حـاضـر می شـدنـد , سـر سـجـاده ... از آن مـردهـایی کـه غـیـور بـودنـد , مـرد بـودنـد آخــر هـم شـهـیـد شــدنـد!


اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای

اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
سلام دوست عزیزم. مطلب رو خوندم. نون به نرخ روز....
حضرت سید علی رو عشقستــــ
جان من و سید علی

در جوار حضرت عشق به روزم..........یاعلی
سلام، به نظر من وجود احزاب مختلف بد که نیست برای پیشرفت کشور خوب هم هست چون عقاید و نظرات مختلف میتونن تصمیمات مهم رو بهتر به سرانجام برسونن..... اما، اما، اما
اما تا زمانی که اون احزاب صلاح مملکت و این خاک و شهدا و رهبری رو به هر چیز دیگه ای ترجیه بِدهند، توجه کنید به هر چیز دیگه ای.
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۵:۲۵ پرده اسرار
امام صادق (علیه السلام) نیز تأکید می کند که «از خوش بین بودن بهره ای برگیر، که با آن دلت را آرام می کنی و کارت را پیش می بری.» (بحارالانوار: ج78/ص 209/ج84)

_________________________

سلام همسنگر

به روزیم...منتظر قدوم پر خیر و برکتتان هستیم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلااام
ترنم وصال
ی شعر که تا حالا نخوندید
http://baran313.blog.ir
بامطلب جدید (مشکل کجاست) آپم.
۱۴ تیر ۹۲ ، ۰۰:۲۴ جا مونده از شهدا
سلام اخوی گرام یه سوال شما چجوری برای تمام لینک هایتان پیام بصورت همزمان میفزستید منظورم اینه که اگه بخوام پیغام رسونی کنم راه سریعترش چیه تا اینکه تک تک وب ها رو باز کنم و پیام بزارم ممنون
در ضمن بروزم با 
تکه های کاغذ
در های بسته

ذکر تعجیل فرج ، رمز نجات بشر است/ ما برآنیم که این ذکر جهانی گردد

                               اللّهم عجل لولیک الفرج


۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۹ احسان ایرانی
سلام
نقد بدی نبود ولی ایراد هم بهش وارده و جای بحث داره عزیز ...
پاسخ:
ممنون !

سلام

من مدتهاست مجله پنجره رو میخونم و از چند ماه قبل مقالات ایشون که مرتب در پنجره چاپ میشه حاوی سیاه نمایی عجیبی بود که از این آدم بعید به نظر می رسید به قدری به در و دیوار و کس و ناکس خرده میگیره که بعد از خوندن مطالبش آدم آرزو میکنه کاش در گینه بیسائو یا بیابانهای شاخ افریقا به دنیا آمدم بودم و هرگز ایران رو ندیده بودم کاش هیچوقت وارد نقد مسائل مربوط به ایران نمیشد و به همان افغانستان بسنده میکرد

کاش اجازه میداد همان جعفریان دوست داشتنی با ته لهجه افغانی در دلهایمان باقی بماند

حیف از این آدم که ظرفیت پیچیدگی شرایط کشور خودش را نداشت و به این راحتی چپ کرد

از جناب زاکانی بعید بود که علی رغم تذکر مکرر خوانندگان پنجره بازهم این روند رو ادامه بده

آره

آره آقای جعفریان

ما گول خوردیم

ما بسیجی های امام خامنه ای  دوست داریم رئیس جمهورمان پراید سوار شود و چفیه داشته باشد

دوست داریم رئیس جمهورمان همیشه بسیجی باشد

همیشه بسیجی ها را دوست داشته باشد

دوست داریم همیشه به ما بسیجی بگوید و نه اینکه اگر لازم شد برای بدست آوردن دل جلبک ها لباس شخصی خطابمان کند و از اصولگرای معتدل تمجید کند

آقای جعفریان به شما شک دارم

نکند تمام تحلیل ها و خاطرات قشنگ شما از افغانستان مثل حرفهایتان درباره ایران باشد

نکند ارادت شما به حضرت آقا ......................................

 

۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۵:۱۴ عبد الزهرا
بامطلبی درمورد سردار بی نشان حاج احمد متوسلیان بروز هستیم ومنتظر نظرات شما
التماس دعا
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۵ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
هیچکس جز آنکه دل به خدا سپرده است رسم دوست داشتن نمیداند ...

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
سلاااام
دارم آماده میشم برا مهمونی
baran313.blog.ir

سلام
وب خوبی دارید.
موفق باشید.

سلام
خوشحال میشم به وبم بیاین و آخرین مطلبم"عمق و بصیرت" رو بخونید و نظرتونو بگین.
سلام
نقد خوبی بود با اینکه خودم طرفدار مستند های آقای جعفریان هستم
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنیدو نظر بدبد

یاعلی
با سنگ هر گناه پرم را شکسته ام
آه ای خدا ، خودم کمرم را شکسته ام

نه راه پیش مانده برایم نه راه پس
پلهای امن پشت سرم را شکسته ام

من دانه دانه اشک خودم را فروختم
نرخ طلایی گهرم را شکسته ام

دیگر مرا نشان خودم هم نمی دهند
آیینه های دور و برم را شکسته ام

دنیا شکست خورده تر از من ندیده است
حالا به سنگ خورده ، سرم را شکسته ام

آرام کن مرا و در آغوش خود بگیر
حالا که بغض شعله ورم را شکسته ام

راهم بده به باغهای شجرهای طیبه
من توبه کرده ام ، تبرم را شکسته ام

حالا ببین که به غیر از گدا شدن
در پیشگاه تو هنرم را شکسته ام

سلامپیشاپیش فرا رسیدن ماه بندگ و عشق بازی با خدا برشما مبارک [لبخند][گل]  
۱۷ تیر ۹۲ ، ۰۰:۰۱ یار دلدار
دعوتید به سخنی با سخنان سایت هاشمی .
۱۷ تیر ۹۲ ، ۰۹:۴۶ محمد امین یزدان پناه
سلام علیکم
به روزم
خوشحال میشم تسریف بیارید

زندگی به سبک پیام های بازرگانی
نقدی بر پیام های بازرگانی در رسانه ملی

http://negahebabasirat.mihanblog.com/post/142
سلام دوست عزیزم
این روزها همه با هم برای فرج مولا دعا کنیم.
ما راهم فراموش نکنید.

امام خمینی "ره" :
من خوفِ این را دارم که در این ماه مبارک رمضان که ماه تهذیب نفس است و همه را خدا به ضیافت خودش دعوت کرده است، ما با صاحب خانه کاری بکنیم که عنایتش از ما برگردد.(صحیفه نور ج19، ص12)

در پناه خدا...............یاعلی[گل]
۱۸ تیر ۹۲ ، ۰۱:۲۱ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...
امسال روزه می گیری؟
اگر خدا بخواهد...
من هم می گیرم، ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟
همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند، برایت معجزه می کند
.
سلام بزرگوار
به روزم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
سلام
حلول ماه بندگی بر شما مبارک
 با قسمت دوم پروتکلهای شیطان و بلند ِسیاه ِقشنگ آپم
آویژه منتظر حضور گرم و نظرات مفید شما ست
در این لحظات ناب بندگی التماس دعا
سلام. ماه رمضانتون پیشاپیش مبارک.
این وب ها رو سر بزنید انصافا خوب دارن کار می کنن
http://www.antivahhabi.blogfa.com http://wahhabinews.blogfa.com/ http://antivahabism.blogfa.com/
و اگه ممکنه لینکشون کنید
سلام
شیطان نفر اصلی است یا هوا و هوسهای نفسانی ما؟
baran313.blog.ir
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۶:۴۵ علیرضا ait20
ممنون و جالب بود و این که لینک شدید و خوش حال می شم گه گهی به وب منم سری بزنید و از نظراتتومن منو بهره مند کنید 
و در اخر من از هم نام های خودم خیلی خوشم میاد یعنی در کل از اسم علیرضا و مهدی وچند تا دیگه خیلی خوشم میاد 
یا علی و در پناه حق
همونطور که توی تیتر هم زدید دوستانه بود و منصفانه
خدا خیرتون بده

شروع ماه مبارک رمضان، در حقیقت عید بزرگی برای مسلمانان است و جا دارد که مَؤمنین، ورود این ماه را به هم تبریک بگویند و یکدیگر را به استفاده هر چه بیشتر از این ماه توصیه کنند.

امام خامنه ای عزیز

 

ماه رمضانتان مبارک

سلام. اومدم که فقط توی این روزهای مبارک تا پایان رمضان منو هم به یاد داشته باشی!

با تبادل لینک موافقم مرا با نام عکسهای جالب ایرانی و خارجی لینک کن و خبر بده
۲۴ تیر ۹۲ ، ۰۵:۴۹ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
سلام بزرگوار
ممنون از حضور و دعوتتون همسنگر.
بسییییییییییییییییییییییار عالی، نقد جامعی بود، هرچند اگر دوباره بادقت بیشتر بخونم، احتمالا بنده هم، یه نقدهای کوچولویی به شما می نویسم.
به هرحال، خوشحالم که هستید؛ اینچنین.
به امید اتحاد و "همدلی" و تدبیر به موقع هممون برای خدا و دینش.
یا مهدی(عج)
پاسخ:
ممنون؛

نقد منصفانه ای بود!!

آقای جعفریان، برادر عزیز اونی که میخواست با مظلوم نمایی و بسیجی نشون دادن خودش رای بیاره قالیباف بود نه جلیلی، ما هنوز عکسای تبلیغاتی سال 84 قالیباف یادمون نرفته، کت شلوار و عینک دودی و ... اما امسال انداختن چفیه و گفتن از جنگ و دفاع.....!!!

و از انتخابات امسال هم یادمون میمونه، که چطور این آقا خودش رو به آب و آتش میزد برای رای آوردن، پیام ها و تبلیغات علیه دکتر جلیلی یادمون میمونه، روز آخر و بخصوص شب آخر قبل انتخابات رو با اون پیامک های مضحک حتما یادمون میمونه و ثبتش میکنیم برای روز مبادا

شاید این آقا بخواد 4 سال دیگه دوباره بیاد و از اخلاق بگه برامون!!!!!



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی