فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

برادران بد حجاب و خواهران خوش حجاب !

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳ ب.ظ

اصولا هر وقتی که کسی نتواند خواسته اش را بدست آورد دچار چند حالت می شود ! یکی از حالت ها این است که فرد دچار یکسری از عقده های روانی می شود.

این گونه مسائل بیشتر در جوانان نمود پیدا می کند.

امروزه هر جوانی و یا حتی هر نوجوانی دوست دارد خوش تیپ باشد .بیشتر مردم تا اسم از جوانی برده می شود ذهن هایشان ناخود آگاه بیشتر به سمت پسران جوان می رود تا دختران جوان.

در عرف جامعه ی ما هیچگاه به یک مرد نمی گویند خوشگل حتی اگر زیبا باشد ! بیشتر از واژه ایی مثل مرد خوش تیپ استفاده می کنند .

بر عکس اگر یک زنی خوش لباس باشد نمی گیویند خوش تیپ ! حتی اگر آن زن خوش تیپ باشد و بیشتر از واژه ایی به نام زیبا پوش یا خوشگل استفاده می کنند !!!

مشکلی الان در جامعه ی ما بیشتر دارد خودش را نشان می دهد مشکل بد پوششی است . این مشکل را مردم بیشتر در دختران می بینند ! درحالی این مشکل در آقا پسرها کم تر از دختر خانم ها نیست !؟

چیزی الان در جامعه می ببنیم این است که پسران دوست دارند با تی شرت هایی با آستین های کوتاه و شلوار هایی بعضا تنگ و با فاق کوتاه بگردند و در جامعه ظاهر شوند !!!

وقتی از همین آقاپسرها سوال می کنیم که چرا این گونه لباس می پوشید همان بحث مضحک و دور از عقل مدگرایی را پیش می کشند !

ولی وقتی بیشتر پای درد و دل این پسرا می نشینید متوجه حرف های دیگری می شوید !

وقتی به همین برادران می گویید وقتی شما با تی شرت های آستین کوتاه در خیابان راه می روید و بعضا یقه ی خودتان را نیز نمی بندید!!! دختران  چشم چرانی شان  تحریک می شود ! با چشمانی گرد شده به حرف هایتان نگاه می کنند ! بعضی از همین آقایان می گویند مگر دختران نیز چشم چرانی می کنند ؟؟؟

در جواب به این پسران می گوییم بله ! دختران نیز با نگاه کردن می توانند چشم چرانی کنند ! منتها حس خودنمایی در دختران بیشتر از پسران و حس چشم چرانی در پسرانی بیشتر از دختران و برعکس است ! در طول تاریخ چه آن ماجرای پسرک سبزی فروش و دختر تاجر و چه ماجرای حضرت یوسف (ع) که در قرآن هم آمده تنها یکی از هزاران دلیل این گونه ماجراهاست ....

وقتی بیشتر با این پسران درد و دل می کنید ! می بینید پسران جوان امروز جامعه ی ما به طور پنهان دارند با دختران بد حجاب دارند یک ماجرای رو کم کنی و جنگ جنسی را راه می اندازند ... !

البته هر دوطرف مقصرند !

به یک مرد جوان می گوییم چرا با همچین تیپی بیرون می آیی و خودت را نشان می دهی ؟ در جواب به ما می گوید که مگر ما با پیراهن آستین بلند و شلوار معمولی به خیابان بیاییم ! دختران بد حجاب !!! حجاب خودشان را رعایت می کنند ؟ جالب تر این که بعضی از این پسران متاهل هم هستند !!!

در مورد دختران نیز همین طور است ! وقتی به بد حجابی یک زن ما گیر سه پیچ می دهیم ! در دلش می گوید مگر پسران با لباس مناسب بیرون می آیند ؟

ولی خب ! دختران از پسران کمی در این گونه موارد بیشتر راز های دلشان را نگه می دارند و برای رد گم کنی می گویند که مگر مشکلات ایران ما فقط بد حجابی من دختر است ؟

این گونه موارد که ما هر روزه در زندگی مان شاهد هستیم ! دلیلش همان عقده های جنسی است !

بنده یادم هست دوسال پیش در حرم حضرت معصومه (س) در قم در ماه رمضان در شبستان نشسته بودیم. رفقیم به من گفت : علیرضا ! گفتم بله ! گفت :

یک چیز بهت بگم بهش عمل می کنی ؟ گفتم :سعی می کنم ! گفت می بینی در شبستان در ماه رمضان بعد از نماز این دختر و پسر های تازه عروس و یا نامزد میایند در شبستان کنار هم می نشینند با هم بگو و بخند می کنند ! چه دلی از جوانان مجردی مثل من و تو می برند !!!!؟؟؟ گفتم ! آره حق با توهست .به من گفت اگر تو زن گرفتی !!! یک وقت مثل این ها رفتار نکنی ! گفتم ان شاالله که این طور نمی کنم !

از قضا همان دوست بنده از من زودتر زن گرفته است ! چند ماه پیش در حرم امام رضا (ع) ازدواج دانشجویی کرده است ! (خدا قسمت ما و بقیه هم بکند ...) من ماندم آیا خودش به این حرفش عمل خواهد کرد ؟ ان شاالله که خواهد کرد ....

مشکل بنده و دیگر برادران جوان و خواهران جوان و دختر خانم های بد حجاب این این است که تا وقتی خودمان در عذاب باشیم !!! می گوییم چرا دیگران با پوششان ما را عذاب می دهند ! ولی وقتی ! کمی اوضا عوض می شود ! می گوییم ! به جهنم ! چشم هایشان را درویش کنند !!!

درویش کردن چشم هم درست است و هم غلط !

تا جایی درست است که طرف مقابل شما مرضی نداشته باشد و با نگاه مسمومش شما را نگاه نکند !

از یک لحاظ غلط است چون یک جوان دختر یا پسر تا کجا باید چشمش را درویش کند ؟

الان این مشکل بدحجابی هم در آقایان وجود دارد و هم در بانوان !

هر طرف هم اگر بخواهد مشکل طرف دیگر برطرف شود باید از خودش شروع کند !

اگر پسری که با جلف ترین تیپها هم منظورمان نیست ! با همین آستین های کوتاه و شلوار های فاق کوتاه و یقه های باز است ! بخواهد دختران حجابشان را رعایت کنند ! باید از خودش شروع کند ...

دختران هم همین طور ! اگر بخواهند پسران با تیپی رسمی تر ظاهر شوند ! باید از حجاب خودشان که  نباید نازک یا چشبان و یا کوتاه نباشد شروع کنند ...

تا این عقده های جنسی در جامعه رواج پیدا نکند.

ماه مبارک رمضان یکی از همین فرصت هاست تا این دو گروه مخلوق خداوند بناست مکمل هم باشند بعد از ازدواج به مشکلات پایان دهند....

ببنید !

سقوط امثال من زمانی اتفاق می افتد که خودمان را از فلان دختر بدحجاب و یا فلان پسر بد پوشش بهتر بدانیم و بگوییم که آره این ما هستیم مومن هستیم ! و این ما هستیم که عاشق نظام و ولایت هستیم ! این جا هست که تکبر و غرور به ما دست می دهد ! و لحظه  ی سقوط ماست !

مشکل دیگر ما وبلاگ ها و وب سایت هایی با موضوع عفاف و حجاب هستند که هیچ سازماندهی ندارند !!! البته نیت نویسندگان و گردانندگانشان نیز خیر است و ما به آن ها خدا قوت می گوییم !

ولی این وبلاگ ها الان کارشان شده فقط کپی و پیست کردن !!! و به هیچ وجه تولید محتوا ندارند ! من نمی گویم که این ها دست از کار بکشند ! ولی بهشان می گویم مشکل فقط در دختران نیست و در پسران نیز هست و این که از هر چند تا مطلبی که از فلان وبلاگ و یا وب سایت کپی می کنید ! خودتان هم تولید محتوا و کمی مطلبی بنویسید !!! هر چند اگر ضعیف باشد ! این مشکل کپی کردن در دیگر وبلاگ های ارزشی با موضوعاتی غیر از حجاب نیز هست که باید درست بشوند ! و تولید محتوا کنند و تعدادشان بیشتر شود...

هم باید در اینترنت امر به معروف کرد و هم در خارج از فضای مجازی و در متن جامعه....البته هر دو باید در کنار هم انجام شوند.

همین....

بازتاب داده شده در :

رجانیوز

پایگاه خبری تحلیلی زنان و خانواده(مهرخانه)

تهران پرس

ریحانه

....................................................................................................................................................................................

پی نوشت :

میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) بر مسلمانان مبارک...



نظرات  (۸۸)

۲۹ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۹ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام بزرگوار
مطلب مفیدی بود.
سپاس
التماس دعا.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۲۹ تیر ۹۲ ، ۰۱:۵۵ بیست و چهار
سلام لینک شدید
۲۹ تیر ۹۲ ، ۰۲:۰۱ یار دلدار
با کلیت نوشته شما موافقم .
ببین تا وقتی که ما تو مملکت خودمون نتونیم نیازهای تنوع طلبی بخش زیادی از جوون هامون رو تامین کنیم نباید انتظار داشته باشیم که نسلی که باید مربی و تربیت کننده نسل بعدی باشن خودشون تربیت شده باشن
در مورد تولید محتوا هم به نظر من حتی باز نشر مطالبی که کپی شده باشن به شرط اینکه مفید باشن عیبی نداره .
ولی باشما موافقم آدم باید خودش تولید محتوا کنه هرچه قدر ضعیف باشه مثل من .
یا علی .
پاسخ:
سلام؛ممنون؛
سلام
مطلب خوبی بود خدا خیرتون بده
من هم آپم
با آرزوی فرج
یا علی (علیه السلام)
۲۹ تیر ۹۲ ، ۰۸:۳۴ سید مجید - انقلاب سوم
سلام
موضوع حجاب نکته ای است که باید کار روانشناسی٬‌ دینی و فرهنگی بر روی آن صورت گیرد. در مدارس روی بچه ها کار شود و این میسر نمی شود مگر با معلمین مومن و با حجاب و آگاه.
به جای برخورد با جوانان در جامعه باید با تولیدی ها و کارخانه ها و مغازه دارها برخورد شده و از تولید و فروش لباس های نامتعارف در آنها جلوگیری شود.
باید قانون عفاف و حجاب تصویب و اجرایی شود. باید دلیل حجاب داشتن برای دختران و پسران ملکه ی ذهن شود.
سوال اینجاست که چرا بسیاری و تقریبا همه ی مهاجران عرب در کشورهای اروپایی و امریکایی حجاب خود را علی رغم همه ی فشارها و مشکلات حفظ می کنند ولی ایرانی ها نه؟
چگونه است که تازه مسلمانان اروپایی و امریکایی به هر قیمتی مثلا به قیمت طرد شدن از خانواده و جامعه٬ ممنوع الکار شدن٬ ممنوعیت حضور در مدرسه و ... حجاب خود را حفظ می کنند اما جوانان ما در ام القرای جهان اسلام...!!!
دلیل آن دینی است که ارثی به جوانان ما رسیده و در عمق وجودشان ریشه ندوانیده است. جوان هایی که خانواده های مذهبی دارند و پدر و مادر روی آنها کار کرده و در مجالس و کلاس های دینی آموزش دیده اند به خوبی به حجاب پایبند اند.
پاسخ:
ممنون؛درست فرمودید؛
سلام
اگر دقت کرده باشید مسئله زیبا و خوش تیپ ویژه فرهنگ ما نیست. در فرهنگ غربی واژه beautiful برای زنان و handsome برای مردان به کار میرود.
در مورد بد لباس پوشیدن پسران و مردان بسیار با شما موافقم. متاسفانه مردان ما نمی دانند که حس یک دختر در مقابل یک پسر بدلباس چیست. و همین مسئله در صدا و سیما هم و جود دارد لباس خانم ها با ادیت اسلامیزه می شود ولی مردان به هرصورتی حتی بدون لباس جلوی دوربین ظاهر شوند اشکال ندارد. در صورتی که در شرع ما همین طور که مردان از دیدن زن نامحرم منع شده اند و توصیه به غض بصر زنان هم نسبت به نگاه به مردان نهی شده  و متقابلا توصیه به غض بصر شده اند. اما چون عمده مسئولان و قاتونگذاران ما مردند این حس زنانه در مقابل بد لباسی یک مرد را درک نمی کنند. همان طور که زنان امکان درک حس های مردانه را نسبت به بی حجابی زنان ندارند.
طاعتتان مقبول
توفیقتان مستدام
پاسخ:
بله؛با شما موافقم؛
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۰:۵۳ سید امیر علی حیدری
سلام بنده خوب خدا.
مطلب خوبی بود.
قلمتان مستدام

==============
در مورد تولید محتوا تو وبلاگ ها کاملاً با شما موافقم اما یک نکته ای که هست وبلاگ های با اشتراک گذالشتن یا همان کپی پیستی که می فرمایید تا حدی کمبود مطالب ارزشی رو تو محیط وب جبران می کنند و حجم بالای یک مطلب در اینترنت باعث دیده شدن بیشتر اون تو فضای وب خواهد شد.

بهر حال باید وبلاگ نویس ها دقت کنند اشتراک مطالب اون هم با ذکر منبع می تونه یکی از هر 10 پستشون باشه.
================

موفق باشید.
یا حق/.
سلام، طاعات قبول، اگر چکیده مطلبتون رو بگیریم می شه این که من با شما موافقم که سقوط ما زمانی هست که خودمون رو برتر بدونیم
پاسخ:
بله ؛درسته؛
سلام
        مطلب خوب بود 

        اما این یکی از ریشه های بد حجابی یا بی حجابی بود در اصل اول ریشه یابی کنید ببینید از زمانی که آنتن ماهواره در خانه ها جا گرفت به بعد چند درصد این مشکل ما اوج گرفته شاید این بشقاب(آنتن) درصد بالایی داشته باشد 
     
       شما ببینید برخورد روابط ما حزب الهی ها با فقط اقوام خویش چگونه است حال بماند با یک نفر غریبتر

       از وبلاگ بیرون بیائیم و ببینیم در خانواده ، اقوام ، محل چگونه کار کرده ایم در مورد حجاب به گفته شما پسر و دختر 

       ممنون از دست نوشته هایتان 
سلاک همسنگر
یه گله دارم از شما
شما فقط اومدین مصادیق گفتید این مصادیق الان واسه همه قابل لمس هست و درست ولی شما اصلا راه کاری برای حل این مشکل ندادید
در ضمن در مورد وبلاگ های ارزشی چند تا وبلاگ میان کپی می کنند دلیل بر این نمیشه امثال منم کپی میکنه خواهشا مطلق نگین
پاسخ:
سلام؛دوباره بخوانید؛راه کار را هم گفتم؛نگفتم همه کپی می کنند؛
سلام.ممنون از حضورتون.حرف حساب زدین...
التماس دعا
یا حق
سلام به نکته خوبی اشاره کردی اما بذار من کاملترش کنم 
بخش مهمی از بد حجابی خانومها هم تقصیر اقایونه!!! چون مردای امروز ما از زنها مطالبه چنین وضعی  رو دارن!!! عملا میبینی از بدحجابی زنها دفاع میکنن!!!! میفتن دنبال زن و بچه مردم و با ابراز علاقه  این زن احساساتی که متاسفانه اصلا هم نیازهاش در خونواده معمولا برطرف نمیشه رو به گمراهی میبرن  غیرت  هم که شده ضد ارزش هیشکی نیست یه نظارتی بر کار این دختر یا زن داشته باشه نتیجش میشه که زن روز به روز تیپش تحریک امیزتر میشه تا مقبولتر باشه چی برا این جامعه میمونه؟؟؟
باید ارزشها رو مجددا به ارزش تبدیل کنم و ضد ارزش رو به ضد ارزش راهش اینه
پاسخ:
سلام
ممنون. درسته ....

سلام .آقا علیرضا بله مطالبی که بیان فرمودید مشکله همه ی شهرهای ماست و در حدیثی از پیامبر که دیشب از یک مومنی شنیدم که در آخرالزمان زنان لباس دارند اما لباس را در تنشان نمیبینی یادم اومده .
بله درسته پسر ومرداها هم باید وضع پوششان رادر ست کردند عفت وخودنمایی فقط برای زن ها نیست.
ومطلب دیگرتون راجع به کپی کردن مطالب درسته باید تولید محتوا بشه تا اثرگذار باشه وبنده هم تولید محتوا کم دارم که شمال حال من هم میشه.مطالبتون خوبه وحرف دله بازهم در مطالب جدیدتون خبرمون کنید.باتشکر
پاسخ:
ممنون؛چشم؛

سقوط امثال من زمانی اتفاق می افتد که خودمان را از فلان دختر بدحجاب و یا فلان پسر بد پوشش بهتر بدانیم.....

بهترین قسمت مطلبتون به نظر حقیر همین بود

 

پاسخ:
نظر لطفتون هست؛
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام برادر. خیلی زیبا نوشتید. ان شاءالله که این مشکلات هرچه سریعتر حل شوند. بنده هنگامی که با پوشش رسمی و بالباس آستین بلند و شلوار مناسب و صورت اصلاح نکرده (با ریش و سبیل) بیرون میروم مردم به ویژه خانم ها مرا به چشم دیگری نگاه میکنند و انگار میخواهند بگویند که چرا تو مثل دیگران نیستی! و این مسئله برای من خیلی عذاب آور است. امیدوارم که هرچه سریعتر این مشکلات حل شود و مردم آگاه شوند.
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر وجعلنا من خیر اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه
سلام...طاعات قبول باشه...خداقوت انشاالله
یامهدی
سلام بزرگوار
طاعات قبول
مطلب بسیار عالی گذاشتید...انشالله ما هم بتوانیم در کنار عمل به وظایف در این فضای مجازی هم قدمی برداریم و به گفته شما بتوانیم به قلم خود بنویسیم ولی این مطلب ناب شما با اجازه ذخیره شد
بزرگوار طرح قرائت دسته جمعی که با موضوع شما بی ربط نمی باشد برای هدایت جوانان برگزار کردیم شرایط در وبلاگ " رشت تشنه لبیک یا مهدی(عج)" منتظر حضور شما
پاسخ:
ممنون؛
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۰:۱۱ فرشته ابراهیمی
واقعاً حرف حق بود خسته نباشید.
سلام
بسیار عالی
ان شاء الله که عامل باشیم
..........
در مورد آن دل بردن هم
دار الحجه مشهد الرضا نیز اینگونه ست ..

خب من دلیل مخالفت شما را نمی دانم-
تازه جنبه تبلیغ هم دارد که ..؟؟!!

یاحق

سلام.

با نوشته ی شما موافقم.

ولی برای رفع این مشکل باید بطور اساسی و در دوره ی زمانی طولانی کار کرد.

از اواخر دوره ی قاجار آغاز تغییر در لباس ایرانیان آغاز شد با به قدرت رسیدن رضا شاه  به اوج خودش رسید و تا الان که سی سال از انقلاب اسلامی گذشته هنوز  نتونستیم وضعمون رو بهتر کنیم.

شما ببینید رضا شاه اول از کارکنان اداره جات دولتی  بعد مدارس(دخترانه) و...

بعد از چند سال دست به کشف حجاب زد. یعنی حتی با داشتن قدرت  و پشتیبانی مالی سیر رسیدن به هدف مدت زمان چندین ساله ای رو نیاز داره.

عوامل زیادی در رواج بد حجابی چه در آقایون و چه در خانوم ها دخیل اند . یکیشون ماهوارست که شما اشاره کردید. ولی من معتقدم خیلی از مردم تو جهل نسبت به آموزه های دینی هستند و این خیلی تاثیر گذاره.

هنوز جنگ فرهنگی واسه خیلی ها واژه ی گنگی هست .

حرف واسه گفتن زیاده ولی....

موفق باشید.

یازهرا(س)

 

سلام برادر

خداقوت

این جمله آقا که فرهنگ آن چیزی است که حاضرم جانم را....

منبعش کجاست؟

فکر کنم نامعتبره...
پاسخ:
سرچ کنید؛معتبره؛
سلام
مهمانید
به وبمان...


یاعلی
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۳ نی نامه ...
بسار عالی . و پربار . درسته بد حجابی بده اما...فخر فروختن بد حرف زدن غرور همه اینها میتونه به اندازه بد حجابی رو سرنوشت آدما تاثیر منفی بذاره .
ولتکن منکم امه یدعون الی الخیر یامرون بامعروف و ینهون عن المنکر ...
سلام.ممنون ازمطلبتون.به نظرمن این علت بدحجابی ای که شما ذکرکردید خیلی کم هست.بد حجابی پسران وبه تیپ دختران خود را درآوردن میتواند علل خیلی زیادی داشته باشد یکی از عللش میتواند کار کردن زیاد پدران در بیرون از منزل باشد ودرنتیجه درکنار فرزندان خود به خصوص پسران خود نبودن سبب میشود که که خلق وخووتیپ مردانه کمتر درآنان پیدا شود وبیشتر به سمت مادر کشیده بشوند واخلاق هایی زنانه پیداکنند از طرف دیگر برای اینکه پسران خود رامورد مقبول دختران قرار بدهند مجبورند خود رازیبا تر نشان دهند یعنی آنطوری که دختران بپسندند وماهواره ها وخوانندگان وبازیگران و...نیز نقش مهمی دارند.
درمورد صحبت کردن دختر پسر هم در حرم باز هم شما دچار افراط شدید. یه دختر پسر که به هم حلال باشند باهم بخندند بهتره یابه هم حلال نباشند
پاسخ:
در مورد صحبت کردن ؛یکبار دیگر متن را بخوانید؛اشتباه برداشت کردید؛
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۴۰ تـــ ـا را
سلام
خیلی مفید قابل تامل بود...
موفق باشید

به روزم... منتظر مهر نگاهتان...
سلام.
کل پستتون رو خوندم مفید بود. چی می شه گفت حرف حق تلخه. بعضی ها یا بی حجابی  از اون طرف بوم می افتن، بعضی هام با خشک و مقدس بودن بیش از حد از این طرف دچار لغزش می شن.
این هم که گفتین محتوای وبلاگها.... واقعا راست گفتین در این زمینه کار ااساسی نشده چندوقت پیش که هفته عفاف و حجاب بود به تعداد زیادی از وبلاگها سر زدم می شه گفت همشون یه مطلب رو تکرار کرده بودن. تاریخچه حجاب و حجاب در ایران و...
اینکه آدم تاریخچه حجاب و ... رو بدونه بد نیست ولی آیا این دونستنها می تونه مشکل بی حجابی ما رو حل کنه؟!

یادمون باشه که حجاب امری فطری یه، نه تاریخی، نه ملی و نه...
کاری کنیم که از فطرتمون دور نشیم. حفظ حجاب جزیی از فطرت ماست.
یاعلی
سلام علیکم
مطلبی با عنوان " کنار آمدن با کنار رفتن" نوشته بودم اگر وقت داشتید بخوانید
قسمت انتهای نوشته شما مضمون سخنان حضرت آقا در دیدار با روحانیون در سفر به خراسان شمالی بود
خدا قوت
پاسخ:
چشم؛

باسلام

برای اینکه وقت بگذره توفیق شد مطلب شما رو کامل خوندم، باید بگم احسنت، خوب نوشتی و دعا کنید ما نیز در امر به معروف و نهی از منکر  سستی نکنیم.

یاعلی . . .

۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۱:۱۳ حقایق را بیابید
به نام خدا
سلام
شما در قسمت هایی از نوشته اشتباه هایی داشتید(البته به نظر بنده) که در ادامه ذکر می کنم.
1- این که آیا عقده های روانی بیشتر در جوان نمود می یابد نیاز به تحقیق دارد.
2- در رابطه با خوش تیپ و خوشگل و... من به کسی که زیبا باشد از لحاظ چهره می گویم خوشگل و کسی که لباس را خوب می پوشد می گویند خوش تیپ.
3- مشکل بد حجابی در بین خانم ها بیشتر هست. قطعا.
4- پوشیدن تی شرت آستین کوتاهی که از لحاظ عرف مشکل نداشته باشد(تنگ و جلف نباشد) از لحاظ شرع هم مشکل ندارد مگر فتوای مرجع خاص که بنده اطلاع نداشته باشم ولی خوب در محیط هایی مثل دانشگاه بهتر است از لباس های رسمی استفاده شود. همچنین شلوار تنگ و... از لحاظ عرف شرع و حتی سلامتی مشکل دارد و باید جلوگیری شود ولی نوع پوشش به انتخاب فرد بستگی دارد که باید شرع و بهتر است عرف را در نظر بگیرند.
5- با رو کم کنی و جنگ من آشنا نیستم ولی یکسری بد اخلاقی ها در این زمینه هست.

پاسخ:
سلام اخوی ! انگار در این دنیا زندگی نمی کنی !؟
تحقیق شده که من این حرف ها را زده ام !
منظور خوش تیپ در اصطلاح جامعه را در متن توضیح دادم....!
مشکل بد حجابی در هر دو جنس به یک میزان است !
تی شرت آستینش حداقل باید به آرنج دست برسد ! محض اطلاع !
و....
۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۱:۲۴ حقایق را بیابید
ان شاء الله نظر قبلی ارسال شده باشد چون اینترنت قطع شد وسط ارسال!
6- در رابطه با شبستان و آن حرف شما به نظر من هیچ کدام از افراد در آن جا برای دلبری از مجرد ها این کار را نمی کنند همیشه رسم بوده است در کنار مساجد قسمتی را به عنوان شبستان به همین معنا می ساختند همچنین قبلا هم که شبستان ساخته نشده بود قسمتی از حرم خانوادگی بود همچنین فرد مجرد باید بسیار پست باشد که در چنین فضای روحانی حتی فکر بد هم بکند. ولی شما می توانید نیمه پر لیوان را هم ببینید این کار باعث می شود جوانان بیشتر به ازدواج رغبت پیدا کنند. همچنین در شبستان مجرد ها را از آن قسمت بلند می کنند به این دلیل که برای متاهل ها مزاحمت ایجاد نشود که این به نظر من نیاز به بررسی دارد من خودم سابقه دارم که بلندم کردند البته بسیار محترمانه. شما ابن مورد را با مسجد الحرام که افضل مساجد است مقایسه کنید در اکثر قسمت ها به خصوص در حیاط تقسیم بندی خاصی نیست البته قسمتی مثل باب العمره مخصوص خانم ها هست. ولی در هر صورت نباید رفتار های خارج از شئون و ... در این مکان ها انجام شود.
پاسخ:
منظور من برخی از رفتار هاست که متاهلین جوان در انظار مردم انجام می دهند ! چرا بی خودی  بحث را پیچ می دهید ؟
۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۱:۳۴ حقایق را بیابید
7- در رابطه با مشکلی که ذکر کردید که درست نیست اصلا قرآن چشم چران ها را با تعبیر الذین فی قلوبهم مرض یاد کرده است و این که از مومنین خواسته می شود حجاب کامل داشته باشند و در ارتباط با نامحرم دقت کنند به خاطر همین افراد است.( سوره احزاب آیه 32) ولی خطاب کلی چیست؟ چشم هایتان را از نگاه غیر شرعی به نامحرم فرو بندید.
8- مشکل بد حجابی بسیار فراتر از آن موردی است که شما ذکر کردید.یقینا
9- ما هیچ وقت در رابطه با کسی قضاوت در رابطه با ایمان نمی کنیم و همیشه با حسن ظن نگاه می کنیم نگاه دلسوزانه. ولی متظاهر به فسق از جمله بد حجابی حکم مشخص در دین دارد همچنین اکثر افراد بد حجاب به خصوص در شهر مثل قم دقیقا از حکم شرعی اطلاع دارند و این اشتباه است که ما در این زمینه چشم پوشی جهت داری داشته باشیم. همچنین این طبیعی و درست است که انسان با حجاب و عفاف خود را برتر از فرد بد حجاب و بعضا بی حجاب و بعضا دشمن افراد باحجاب بداند و این مشکلی ایجاد نمی کند و هیچ فرد مومنی تقوای خود را به رخ دیگری نمی کشد.
10- ولی رابطه با قسمت آخر بسیار موافقم ما مدیر فرهنگ در کشور نداریم تولید محتوا کم است مناسب نیست و بعضا افرادی غیر صحیح رفتار می کنند.
با تشکر
۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۲:۱۸ چادر سیاه من
سلام و سپاس از دعوتتون...مطلب مفیدی بود.

سلام

طاعات قبول

بنده قبول ندارم که میزان بد حجابی بین آقایون و خانم ها به یک میزان است .یا شاید بهتر بگم تاثیر بد حجابی بین آقایونو خانم ها یکسانه.درست می فرمایین که آقایون هم باید از لحاظ شرعی حجابشون رو رعایت کنند و خانم ها رو تحریک نکنند اما اگر نگاهی به قرآن بندازیم این موضوع به فراوان گفته شده و اکثرا از خانم ها خواسته شده که حجاب و از آقایون خواسته شده که نگاهشون رو حفظ کنند.خانم ها به دلیل زیبایی و زینتی که دارن خیلی بیشتر تاثیر گذارن به همین دلیل اکثر وبلاگ های ارزشی با این موضوع به بحث حجاب خانم ها تکیه می کنند که درستم هست.به نظر بنده !!!!

البته باز به نظر بنده حجاب رفتاری خیلی مهمتر از حجاب از نوع پوششه...

از قسمت سقوط هم خیلی لذت بردم.حضرت آقا هم در دیدار با مردم خراسان شمالی به همین نکته اشاره کردن که این جوانها را از نظام و انقلاب جدا ندانیم...

................................

شکم خالی شد!
اما هنوز دل
پر است از غیر تو!
نکند نسخه رمضانت هم
جواب ندهد مرا؟!!!

.............................

منتظر حضور سبزتان هستم

در پناه مهدی فاطمه عج باشید

التماس دعا

سلام...
احسنت...
بسیار عالى...

قصد پیام گذاشتن نداشتم

ولی حیفم اومد بهت خسته نباشی نگم

دمت گرم داداش

چشای علی(ع) چشم به راهته...

پاسخ:
ممنون.
یاعلی(ع)
سلام ممنون از دعوتت
خیلی مطلب عالی بود...
۳۱ تیر ۹۲ ، ۰۱:۵۵ حقایق را بیابید
به نام خدا
سلام
زندگی در دنیا منجر به دانستن همه چیز نمی شود. همچنین همیشه وقتی آمار می دید چه کمی چه کیفی نیاز به تحقیق و منبع دارد. من بدون این دو چیزی را قبول نمی کنم.پس منبع اعلام کنید.
در مورد تی شرت خیلی دوست دارم حدیث و یا آیه شما را بشنوم.
همچنین دوست دیگری هم توضیح دادند که مشکلات بی حجابی در بین خانم ها بیشتر است قوانین اسلام برای حفظ حجاب و رعایت آن برای خانم ها بیشتر است بیشتر مفاسد اخلاقی در کل جهان در بین خانم هاست و یا استفاده ابزاری از ایشان همچنین احادیث متعدد بیشتر به امر حجاب خانم ها پرداخته است.
در رابطه با خوش تیپ من نظر خودم را دادم همان طور که در متن ذکر کردم همچنین در مورد متاهلین جوان هم من به خاطر حساسیت موضوع تبیین کردم. ما که وهابی نیستیم بگیم اگر زوجی دست همدیگر را در خیابان بگیرند الصاق است و حرام! یا این که شما می گویید باعث حسرت مجرد ها می شود.
پاسخ:
چهار تا کتاب روان شناسی ! یا حداقل چند تا از آمار های بهزیستی و روزنامه را بخوانید بد نیست !
در مورد تی شرت به رساله ی مرجع تقلیدتان رجوع کنید !
وقتی می گوییم به یک میزان ! شاید بگویید که پسران با حجاب ترند ! درحالی که خیلی از جوانان مصداق بد حجابی در پسران را نمی دانند ! برای همین می گیویند در خانم بیشتر است !
وقتی می گوییم حجاب در پسران باید رعایت شود ! به معنی نادیده گرفتن بد حجابی خانم ها نیست !
خیلی ببخشید ! روابط زناشویی برای زن و شهر حلال است ! آیا می شود هر حلالی را در انظار مردم انجام داد ؟
سلام علیرضاجان..
مطلب خوبی بود. انشاالله هر کسی در اندازه خودش بتونه روشنگری کنه و بالاتر از آن همه ما اول خودمون رو اصلاح کنیم. جامعه اصلاح میشه.. تا من و خواهران و برادران و اطرافیانم مشکل دارن، جامعه هم مشکل داره!
ممنون

یاعلی
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۶ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام بزرگوار
به روزم با:
+منبرمجازی باحضور استاد فاطمی نیا
التماس دعا..

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
سلام همسنگر
مطلب جالبی بود 
التماس دعا
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۱:۵۱ مقتدر مظلوم
سلام
خسته نباشی و خدا قوت

با دو پست به روز هستیم و منتظر نظر زیبای شما

۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۳ حقایق را بیابید
به نام خدا
سلام
بنده روان شناسی را این ترم با نمره 20 پاس کردم. در مورد آماری که در روزنامه داده می شود که همیشه درست نیست ولی من همیشه خبرهای خبرگزاری ها را می خوانم.آخر شما با زندگی در جامعه به این آمار ها رسیدید یا از روزنامه و بهزیستی؟
در مورد تی شرت مرجعم هیچ نظری در رساله توضیح المسائلشان نداده اند.
در مورد بد حجابی ما علت را ذکر کردیم.
نه من کی گفتم هر حلالی را می شود در انظار مردم انجام داد؟ گفتم مثلا دست همسر را گرفتن در خیابان اشکال ندارد.حتی اگر موجب حسرت بعضی مجردین شود.
و شاید مردم ما حجاب اجباری نمی خواهند
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۵ خداازجنس نور (مهدی)

سلام...
بسیار مفید....
یادت باشه خدا دنیا رو عمودی آفریده هر چیزی رو بدی به خوت بر میگرده ، خوبی باشه ، هفت تا

خوبی ، بدی باشه ، بدی . انتخاب با تو

ممنون...
موفق باشین...

قبل از اینکه مرا دعوت کنین خودم آمده بودم ومطالعه کردم

پاسخ:
ممنون؛
نگفتین منظورتون از بچه بازی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام تازه رسیدیم و خسته تر از اونم که بخوام مطلبتونو کامل بخونم به احترام دعوتتون اومدم و اجمالی مطلبتونو خوندم. نگاه جالبی به قضایا دارین
سرفرصت کامل میخونم ان شاء الله
باعرض شرمندگی یاعلی


با سلام

می توانستید متن تان را مودبانه تر بنویسید.

موفق باشید.

پاسخ:
بی ادبی مشاهده نکردم!
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۶:۴۱ نویسنده وبلاگ به سوی ولایت
سلام
با تبدل لینک موافقید؟
چرا؟
به راستی چرا جوانان این مرز و بروم اینهمه تغییر کرده اند
حدودا 33 سال پیش صدام جنایتکار به کشور ما حمله کرد و جوانان این کشور بدون سلاح و فقط با غیرت و همیت خود به مقابله برخواستند و صدام و نیروهای بعث را بیرون کردند
مردانی مرد کشور و مردم آن را از ویرانی نجات دادند و وعده خدا را با اذن حضرت حق عملی کردند
که باطل نابود شدنی ست
حال این جوانان چه شدند که با گذشت حدود 3 دهد اینهمه تغییر کرده اند
پوشش و وضعیت ظاهری نمادی از مردانگی ندارد
دستها سرد است و نگاه ها متزلزل
تهاجم فرهنگی و خدعه دشمنان بیگانه از بیخ و بن فرهنگ ما را متلاطم کرد
حال این کشور با غیور مردان خود می تواند همیشه و همیشه مستحکم بماند اما این دلاور مردان کجا هستند؟
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۸ لایتنــــــــاهی خویشم همه غیر آمد
سلام علیکم
بروزم با سومین قسمت از ویژه‌نامه‌ی ماه مبارک
یا حق
سلام

         میلاد امام حسن مبارک
پاسخ:
بر شما هم مبارک...
این نمونه های تاریخی که همراه کردی با این استدلال های مضحکت، ببین!! یعنی بی نظیر بود. به به، داستان پسر سبزی فروش و دختر تاجر و داستان مرحوم یوسف و مرحومه زلیخا، آفرین...
این بندگان خدا چقدر بامزه اند که اول ازدواج یا نامزدی یا چه میدونم هر چی که هست، میرن حرم حضرت معصومه، توی شبستان برای هم دلبری میکنن... آفرین به حسن سلیقه شون... آخرش هم که حسابی دل از شما و رفقاتون می برند. چه با مزه!! حضرتعالی و رفقاتون با خندیدن دخترها و پسرهای جوون حسابی دل و دین از دست میدید و آه می کشید!!... آفرین!! چه جماعت بی نظیری!! هم اونا و هم شما. یه کارگردانی باید بیاد فقط یه دوربین بذاره روبروتون و بره فردا بیاد دوربین و جمع کنه و فیلم رو ببره جشنواره کن ارائه کنه، باور کن همه جوائز رو درو میکنه...
این نمونه های تاریخی که همراه کردی با این استدلال های مضحکت، ببین!! یعنی بی نظیر بود. به به، داستان پسر سبزی فروش و دختر تاجر و داستان مرحوم یوسف و مرحومه زلیخا، آفرین...
این بندگان خدا چقدر بامزه اند که اول ازدواج یا نامزدی یا چه میدونم هر چی که هست، میرن حرم حضرت معصومه، توی شبستان برای هم دلبری میکنن... آفرین به حسن سلیقه شون... آخرش هم که حسابی دل از شما و رفقاتون می برند. چه با مزه!! حضرتعالی و رفقاتون با خندیدن دخترها و پسرهای جوون حسابی دل و دین از دست میدید و آه می کشید!!... آفرین!! چه جماعت بی نظیری!! هم اونا و هم شما. یه کارگردانی باید بیاد فقط یه دوربین بذاره روبروتون و بره فردا بیاد دوربین و جمع کنه و فیلم رو ببره جشنواره کن ارائه کنه، باور کن همه جوائز رو درو میکنه...
پاسخ:
جشنواره ی کن برای امثال شما موز است ! برای ما خیاری پیش نیست !!!!!

۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۸ با ولایت تا شهادت
سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جست وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح با اعلام این خبر افزود: پیکرهای این شهیدان، روزهای اخیر و به دنبال تلاش گروه های تفحص در عملیات درون مرزی و در مناطق شرهانی، سومار، فکه و ابوغریب به دست آمده است.

این پیکرها مربوط به یگان های «27 محمد رسول الله (ص)، 21 حمزه (ع)،7 ولیعصر و 40 سراب» هستند.

سردار باقرزاده اظهار کرد: این شهیدان در تهران، خوزستان، گلستان و همدان تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
یا زهرا 
سلام
بروزیم
آیینه حق نمای ایزد آمد
روشنگر بزم حی سرمد آمد
در عرش برین فرشتگان می گویند
 میلاد حسن، سبط محمد آمد
عیدتون مبارک]
پاسخ:
ممنون!
همچنین....
۰۲ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۵ محمدصادق یزدانی
سلام داداش!
می‌گم داری یکم ما رو بسازی!؟!  :)

خیلی خوب بود! نه! خوشم اومد!
این تیکه‌شو کاش بولد می‌کردی!
هر طرف هم اگر بخواهد مشکل طرف دیگر برطرف شود باید از خودش شروع کند !

ایول! احسنت و از این جور تشویق‌ها!

فکر کنم این خودسازی تا آخر ماه مبارک بلکم بیشتر طول بکشه!
موفق باشی!
یا علی
پاسخ:
سلام؛ممنون؛
سلام
عالی بود وبلاگ من از emamat8 به این آدرس منتقل شده
مطلبتون رو تبلیغ میکنم
موفق باشید یا علی

۰۲ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۵ سمانه پهلوانی
 سلام
نشریه فانوس از شنبه ویژه نامه شبای احیا رو منتشر میکنه منتظر حضور شما هستم
www.fanooos.blog.ir
سلام همسنگر عزیز
با دو مطلب بروزم
سیاسی:خدا قوت مرد ...
مذهبی : دعای ارباب غریب هنگام افطار
منتظریم

خدا مرحم تمام دردهاست
هرچه عمق خراشهای وجودت بیشتر باشد
خدا برای پر کردن آن بیشتر در وجودت جای میگیرد

درود  خدمت شمادوست عزیزم منتظرحضورشما در وبلاگ ارزش آسمانی هستم






۰۲ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۱۰ با ولایت تا شهادت
ولادت مبارک.
بسم‌ الله الرحمن الرحیم

فان مع العسر یسراً، ان مع العسر یسرا

پروردگارا تو خود گواهی بر من چه می‌گذرد.

تو خود این معرفت را به من عنایت کردی که آسانیهای بعد از سختیها را در ظرف دورة فانی زندگی خود در دنیا نپندارم، بلکه برای رسیدن به موهبت بزرگ تو که همانا «آرامش در سکینت قلبی» است، این گونه تصور کنم که دنیای فانی حادثه و ماجرایی است سخت و طاقت‌فرسا و ما انسانهای ناتوان بایستی مهیای گذشتن و عبور کردن از این ورطة هولناک باشیم.

اینکه گاهی اوقات به صورت مقطعی پس از سختی، آسانی ظاهر می‌گردد، از یک طرف آزمایشی است که خداوند از ما می‌کند تا معلوم گردد مدعیان دین و آیین خدا چه کسان‌اند. (... و لما یعلم الله الذین جاهدوا...) و از طرفی، لطف و مرحمت خداست بر اینکه در حرکت در راهش نبریم...)

از دلنوشته‌های امیر شهید صیاد شیرازی
---------------------------------------------------
بروزیم و منتظر نظر خوبتون.
یازهرا.     
 
سلام
         تنها شهیدی که امام(ره) بر پیشانی او بوسه زد
 
                   http://baran313.blog.ir

سلام
خدا قوت طاعتتون راه گشا
به نظرم مراتب حجاب و عفاف متفاوته شاید بیشتر دختران ما حجابی که کسی به حریمشون وارد نشه  رو دارند .ولی کاش موانع حجاب وعوامل بد  حجاب پسران ودختران رو بفرمائید ونقش حکومت در حل این موضل بگید باید با جوانان کشورمون همراه بشیم برای حلش وتردشون نکنیم
باغربت فرهنگ در خدمتیم سر بزنید وراهنمائی کنید .تشکر
التماس دعا از همه
سلام
نماز و روزتون قبول
 به روزم با یک هدیه
یک شعر غیر معمولی
منتظر حضورتونم
بروز هستیم
http://khodkareenghelabe.blog.ir/
سلام
بروزم


یا علی
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۸ عباس ایمانیان بیدگلی
سلام
همیشه اگر از نگاه طرف مقابل به مسئله ای توجه کنیم بهتر متوجه نقاط ضعف و کاستی های احتمالی می شویم
مسئله حجاب هم همینگونه است یعنی اگر دختر و پسر ما خود را به جای جنس مخالف بگذارند متوجه می شوند که بی توجهی آنان به حفظ حدود و بی حجابی و نمایش جاهای حساس و جذاب بدن چه تأثیراتی روی ذهن و نگاه آن طرف دارد

سلام

یه نکته اینکه محتوای نوشته خوب بود اما محتوای خوب قالب خوب هم میخواد،با عرض پوزش قلم خوبی ندارید ،توصیه میکنم روی قلمتون کار کنید.

امیدوارم نقد پذیر باشید البته با بعضی از جوابهایی که به برخی از دوستان دادید لحنتون

خلاف این رو میرسونه!اگر با نظری هم مخالفید بهتره لطیف تر پاسخ بدید،مثلا اینکه (حقایق را بیابید)خیلی منطقی صحبت کردن شما هم بهتره زیباتر جواب بدید.

دعوتید به پله 13 هیئت وبلاگی فاطمه الزهرا سلام الله علیها
التماس دعا .
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۰ محمد امین یزدان پناه
بسم الله الرحمن الرحیم
متاسفانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خواسته یا نا خواسته در حال ترویج سبک زندگی اشتباه غربی در جامعه ماست که البته نقد های بسیاری را در این باره در مورد سریال ها و دیگر برنامه های رسانه ملی شنیده و خوانده اید. اما کمتر شده که روی این نقد ها به پیام های بازرگانی باشد و کم و بیش از آن غفلت شده است.
در این قسمت از "زندگی به سبک پیام های بازرگانی" قصد داریم به تبلیغات اپراتور های تلفن همراه بپردازیم...
http://negahebabasirat.mihanblog.com/post/143
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۱ رضا غفاریان
مطلب بجا و بسیار زیبایی بود
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۲ رضا غفاریان
متنتون رو کوتاه تر کنید تا خواننده از خوندنش خسته نشه
از فرعیات بکاهید تا به اصل برسید
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۶ یه بنده خدا

سلام
ایام ضربت خوردن و شهادت امام علی ع را تسلیت عرض می کنم
در لیالی قدر محتاج دعای خیر همه دوستانم
دعا برای فرج را همگی فراموش نکنیم
به امید ظهور امام مهدی عج

 

جالب نوشتید بنده هم مطلبی نوشتم تحت عنوان .............قیمت یک زن..............


1mygod1.blogfa.com

برای فرج صلوات

من کیم عبد گنهکار، الهی العفو
من کیم بنده‌ی سربار، الهی العفو
منم آن کس که نمک خورد و نمکدان بشکست
نه که یک بار، چه بسیار، الهی العفو

پاسخ:
ممنون زیبا بود.
سلام
بروزیم
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۱۸ دلتنگی ابرها
در شب قدر مهمتر از "بیداری کشیدن"،
"بیدار شدن" است.
دعا کنید که بیدار شویم...
التماس دعا
تقدیری سراسر خیر برای دنیا و آخرت،
توشه شب قدرتان باد!
پاسخ:
سلام؛ممنون؛همچنین؛
الهی آن شب که همه قرآن به سر می کنند ما را توفیق بده قرآن را به دل کنیم.

التماس دعا دارم
پاسخ:
سلام؛همچنین؛

سلام

عالی بود

لینک شدید لطفاًلینک کنید

۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۳ حقایق را بیابید
به نام خدا
سلام
شهادت امام علی(ع) را تسلیت می گویم.
التماس دعا به ویژه شب های قدر
پاسخ:
سلام؛همچنین
سلام بر شما منتظر گرامی /// طاعات و عباداتتان مورد قبول درگاه حق تعالی

۩۩۩ شهادت امام علی(ع) مولای مظلوم عدالت ، تسلیت و تعزیت ۩۩۩
=================================================
طرح جمعی ختم 100 مرتبه آیه شریف "" أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ ""
در شب 23 ماه مبارک رمضان جهت تعجیل در امر ظهور امام منتظَر(عج)
=================================================
التماس دعای فرج در این شب های برتر از هزار ماه
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۹ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
به روزم باسومین جلسه از منبرمجازی.
ابن بار با حضور حجت الاسلام پناهیان.
التماس دعا..


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۵ لایتنــــــــاهی خویشم همه غیر آمد
این جزر و مد چیست که تا ماه می‌رود؟
دریای دردِ کیست که در چاه می‌رود...؟
***
سلام علیکم
خوب و البته بسی طولانی! قلم زیبایی دارید؛ احسنتم.
بروزم با تصویرسازی با موضوع "علم بهتر است یا ثروت؟" و پاسخ حضرت امیر علیه السلام
یا علی علیه السلام

سلام

با ( آهای خانم جات کجاست؟ ) 

و

(یک خاطره واقعی)

در خدمتم در وبم

1mygod1.blogfa.com

نظراتتون شاید به کسی کمک کرد


برای فرج آل محمد صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پاسخ:
سلام
ببخشید، لینک مطلب را بذارید! 
نطر شما را سایت هرزنامه حساب کرده بود و من الان متوجه شدم!
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۸ دانشجوی مدیریت

اقا علیرضا خیلی پر حرفی میکنی !مطلبو کش میدی من کلا میگم هر کسی حجاب نداشته باشه به ضرر خودشه قران هم هم میگه عمل کنید وگرنه به ضرر خودتان است... من موندم  به شما چه ربطی داره !!!!!!!!پس خود داری چی میشه شما که دلت با دیدن دو تا تازه عروس میره از خود داری حرف نزن ...

پاسخ:
من نگفتم دلم با دیدن دو تا عروس میره !!!!!  خواندی ولی درست مضمون را نفهمیدی!!!

زنان خبیث و ناپاک از آنِ مردان خبیث و ناپاکند! و مردان ناپاک نیز تعلق به زنان ناپاک دارند؛

 

 و زنان پاک از آنِ مردان پاک و مردان پاک از آنِ زنان پاک اند!

 

اینان از نسبتهای ناروائی که به آنها داده می‏شود مبرا هستند،

 

 و برای آنها آمرزش (الهی) و روزی پر ارزش است.

 

آیه ی  بیست و ششم سوره ی نور

پاسخ:
سلام
متشکر....
سلام چقدر حرف هاتون جسته گریخته بود مقدمه موخره وپیام واحد نداشت ببخشیدا
پاسخ:
سلام
سرسری نخوانید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی