فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

اعتراض قانونی یا آشوب خیابانی ؟!

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۷ ب.ظ

سربسته بگویم فعلا با این آمار از انتخابات،ما باختیم!

آنروز که رهبر انقلاب در دیداری فرمودند حوادث سال 88 تا سالها گریبان نظام و انقلاب (نقل به مضمون) را میگیرد برخی ها نفهمیدند منظور آقا چه چیزی بوده است؟

حجم تخلفات واقعا غیر قابل تصور است،چه قبل از برگزاری و چه حین برگزاری انتخابات! اگر توزیع یارانه سه برابری و وصل شدن یارانه دیگر مردم در شب انتخابات بگذریم،اگر از وام ده میلیونی به دهیاران بگذریم،اگر از اجازه تبلیغ سر صندوق برای روحانی بگذریم،اگر از عدم صدور کارت و اخراج نماینده های ستاد رئیسی حین شمارش آرا بگذریم،اگر رقیب هراسی گسترده توسط روحانی بگذریم،از توزیع هدفمند و کاملا گزینشی برگه رای(تعرفه) در مناطق مختلف رای خیز رئیسی نمی شود گذشت!

ذهنیتی که در برخی از جوانان و تحلیل گران حزب اللهی است این است که اعتراض قانونی  و بدون هیاهو و با آرامش را هم مساوی با آشوب های سال 88 معرفی میکنند! اصلا در ذهن برخی این طور شکل گرفته است اگر اعتراض کنیم،دشمنان سو استفاده میکنند!! آخر این چه ذهنیت غلطی است؟

بحث ما و هدف ما ابدا ابطال انتخابات یاحتی به دور دوم کشیدن آن(دور از ذهن نیز نخواهد بود) نیست! حتی سال 94 که لیست امید پیروز شد،شکست را قبول داشتیم ولی اگر چند تن از کاندیدهای اصولگرا به برخی از تخلفات شکایت میکردند،و از طعنه رقیب نمی ترسیدن!!! شاهد این حجم از تخلفات نبویدم!

 

تخلفاتی که نه فقط در استان تهران،بلکه در سایر استانها نیز بوده است و برخی را تا تجمع مقابل فرمانداری ها کشانده است...

کار بجایی رسیده که رهبرانقلاب،در پیام خود،به روحانی،تبریک پیروزی را نگفت و صرفا از حضور حماسی مردم قدردانی نمودند...!

در سال 88،با بازشماری ده ها صندوق،بدون این که حتی یک رای نیز جابجا شود،صحت انتخابات تایید شد! اما اکنون خبر رسیده که در انتخابات اهواز،با بازشماری فقط 22تا صندوق،نتایج بدست آمده تا 70 درصد مغایرت داشته است!از باقی شهر و عدم اعلام نتایج هر صندوق و شهر توسط وزارت کشور و...فعلا چیزی نمی گویم!

اگر در این انتخابات شکایت نکنیم و کوتاه بیاییم،فاتحه انتخابات مجلس سال 98 را هم اکنون بخوانید و در دوسال بعدی جای هیچ گونه ناراحتی و گله مندی نخواهد بود...

ننگ فتنه و اتهام بی اساس و بی مدرک 88 به گونه ای است که فتنه گران 88 که با وجود داشتن پرونده امنیتی،امسال پست فرمانداری تا استانداری را به عهده داشتند،به عمد و به وضح تخلفاتی کردند تا جریان انقلابی،آشوب راه بیاندازد و تا لکه سیاه 88 خود را پاک کنند ولی ما فقط راه قانون و اعتراض قانون را میشناسیم...

اگر بنده تا 6 ماه قبل انتخابات 96، از کسی به نام تاجزاده سخن گفتم چون اینها را میشناسم؛میدانم فردی مثل تاجزاده که خودش مسئول انتخابات بوده و به دلیل تقلب در انتخابات مجلس ششم،دادگاهی و زندانی شده،الان با توان تمام آمد و برای روحانی تبلیغ کرد یعنی چه؟

اگر از موسوی خوئینی ها گفتم،میدانم نقش اش در تایید صلاحیت بنی صدر چه بود؟میدانم نقش اش در زمینه سازی برای انتخابات مجلس ششم و غائله کوی دانشگاه 78 چه بود؟

اگر از کسی به نام آشنا مطلب نوشتم  واگر از خسروتهرانی نوشتم،اگر های بسیاری که نوشتم و برخی را به دلیل کمبود وقت ننوشتم (به دلیل کمبود وقت) چون کار اینها و سابقه اینها را در انتخاباتها میشناختم هر چند که رسانه قوی نداشتم و تنها امکاناتم همین کانال و وبلاگ و.. بوده....

مطمئن باشید،اگر در برابر تخلفات گسترده دولت روحانی اعم از نرسانیدن تعرفه به مناطق خاص کشور،جابجایی آرا،رای های تقلبی به روحانی بدون مهر منشی صندوق و امضا، ابطال میلیونی آرا رئیسی به دلیل مهر نداشتن!!!و...ساکت بنشینیم و شکایتی صورت نگیرد(فارغ از نتیجه شکایت)،این امر بر دولت روحانی ثابت میشود که میتواند تخلفات سازمان یافته تری در انتخابات های سال 98 و 1400 را با کمال خونسردی و شدیدتر انجام دهد و یک عده هنوز حیا و خجلت بکشند از اعتراض از مسیر قانونی...

والسلام

همین....

نظرات  (۵)

الان با توجه به نامه و مستنداتی که حجت الاسلام رئیسی به شورای نگهبان فرستاد باز امروز سخنگوی این شورا اعلام کرد که تخلفات جزئی بوده ...! واقعا دیگه چیزی نمیشه گفت !!!
پاسخ:
سلام
بیان تخلفات جزئی از کدخدایی مربوط به قبل از ارائه اسناد هست! خودشان هم گفتند به شکایات می پردازیم و......
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۴ شبنم بیقرار
منفعل بودن قشر مذهبی و انقلابی واقعا درد اوره!! توی همه شئونات زندگیشون نمود داره!!

نه اعتراضی نه تذکری..نه درخواستی..هیچییی...واقعا متاسفم!!

امیدوارم جواب بگیریم!
پاسخ:
سلام
ممنون
ان شاالله
سلام
خط اول رو خوندم
اما قبل از اینکه ادامه متن رو بخونم لازم شد این رو بگم که:
  • ما یک ملتیم با نظرات مختلف...از هم شکست نمی‌خوریم و بر هم پیروز نمی‌شویم...شکستی اگر باشد برای همه است و پیروزی هم برای همه است.

دوم اینکه

پست زیر و نظرم درباره اون هم صرفا در واکنش به خط اوله

http://montazerashena.blog.ir/1396/03/01/P161


به نظرم برای باقی متن باید یه فرصت دیگه مراجعه کنم

پاسخ:
سلام
ممنون
۰۴ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۲ رفاقت به سبک شهید
فقط صبر و سکوت 
گوش به فرمان آقاییم 
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی