فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

از دیروز صبح اول وقت بود که این پیامک ها به ترتیب برای بنده می آمد:

پیامک اول :

دیدی ! همه نظرسنجی ها کشک بود !

پیامک دوم :

حسن ... !!! روحانی ؟

پیامک سوم :

بچه ها اگر شهر سقوط کرد .نگران نباشید دوباره فتح می کنیم.مراقب باشید ایمانتان سقوط نکند. شهید جهان آرا (صلوات)

وقتی پیامک سوم آمد دیگر فهمیدم دوراول انتخابات تمام است... وما هستیم با کسی که هر آنچه هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی خواستند و نتوانستن انجام بدهند ! این آقا می خواهد انجام بدهد !

پیامک چهارم :

دیدی ! علی ! مردم عزتشان را به شکمشان فروختند ! مرد تحمل سختی را ندارند !

پیامک پنجم :

به مالک بگویید برگردد..به حضرت(عج) بگویید نیاید.. عصر .. عصر شما نیست ...مردم تحمل سختی را ندارند.از عاشورا فقط سینه زنی بلدند.امان نامه ایی که اباالفضل (ع) نگرفت ...مردم عاشورایی ما گرفتند...

پیامک ششم :

ما آموخته ایم به اصلح رای دهیم ... حتی اگر 72 تن باشیم...یاعلی

یک بنده خدایی هم به نکته ی جالبی اشاره کرده اش : او گفته است اصلاحطلبانی که در اصولشان از اصولگریان !!! اصلوگراتر بودند....

حسین قدیانی ! همان کسی که هنوز هم همه ی تقصیرات را گردن پایداری ها را می اندازد با کنایه گفته : «اصلاح طلبان در صحنه نیستند و خطری ندارند»

حالا چند نکته :

اول این که حالا حالاها وقت داریم سر و کول یکدیگر بزنیم !

دوم این که حسن روحانی بر حسب درصد آرا با حداقل آرا یعنی 50/7 رئیس جمهور شده که یعنی از نظر محبوبیت در پایین ترین درجه از روسای جمهور قبلی است !

سوم این که حتی اگر اصولگرایان با هم اجماع داشته بودند و با یک کاندیدا وارد می شدند بازهم با توجه به آرا حسن روحانی برنده بود !

چهارم این که باید پرسید چه کسانی این خاک بزرگ را بر سر اصولگرایان ریختند ؟

(به ادامه مطلب بروید)


برای جواب به این سوال بالا باید گفت همان کسانی که از ائتلاف 7+8 شروع کردند تا رسیدن به ائتلاف 2+1 !

همان کسانی که ما هر وقت داد می زدیم که ای جماعت ! این ها از اصولگرایی بویی نبردند ! به ظاهرشان نگاه نکنید ! هی نگویید فلانی مشاور آقاست...

هی نگویید فلانی فرمانده ی سپاه بوده و هی نگویید فلانی پل ساخته !

علی اکبر ولایتی :هر کسی که به این نظام اعتقاد دارد و به این رهبری اعتقاد دارد جزو دایره ی اصولگرایی است !

محمد باقر قالیباف : باید با شعار اصولگرایی مدرن ! اصولگرایی اصلاحطلبانه وارد شد ! شاید بگویید این حرف آقا بوده است ! ولی باید گفت رهبری همچین منظوری داشته اند ؟

نکته ی پنجم : چرا حسن روحانی اعتدال گرا یا همان ارتجاع گرا پیروز شد ؟

جواب این سوال هم ساده است هم پیچیده ! جواب پیچیده برای آینده عرض خواهم کرد ! و جواب ساده را هم اکنون...

باید گفت وقتی افرادی مثل محمد رضا عارف اصلاحطلب از هاشمی و خاتمی با وجود این هم افتضاحات سیاسی و دخیل بودن در فتنه ی 88 ! قهرمان می سازند ! وقتی حسن روحانی ! در جماران عکس رهبری را بر می دارند و جایش عکس هاشمی را می گذارند ! صدایش در نمی آید !

وقتی اصولگرانماهایی که از دو سال پیش تا کنون !پشت احمدی نژاد را به بهانه ی مشایی خالی کردند ! وقتی احمدی نژاد با دیدن این اوضاع تصمیم گرفت گرانی را ول کند تا مردم همه ی این گرانی ها را از چشم جماعت اصولگرا ببنینند ! وقتی رهبری معظم در ماجرای مشایی و جریان انحرافی می فرمایند مسائل اصلی را با فرعی قاطی نکنید !

وقتی احمدی نژاد تمام هم و غمش می شود که اصولگرایان شکست بخورند !

وقتی هاشمی رفسنجانی با گفتن :ولایتی را قبول دارم ولی به حسن روحانی رای می دهم ! چهره ی واقعی دکتر ولایتی را برای اصولگرایان نمایش می دهد ! که این مهره ی هاشمی است در دل اصولگرایان...!!!


وقتی محسن رضایی با وعده های مضحک ایی مثل  تبدیل کردن کویر لوت به بهشت ! سعی در عوام فریبی دارد !

وقتی جبهه ی پایداری می آید در نقد دولت کنونی انصاف را رعایت کند ! آنگاه افرادی مثل داوود احمدی نژاد ! به علم ستاره شناسی و غیب خود مراجعه می کنند و بگویند !!! جلیلی ! احمدی نژاد دومی است !
وقتی احمد توکلی با سایت مطبوعش سایت الف در مقام دلسوز اصولگرایان ! و در باطن از مریدان هاشمی رفسنجانی ! بیاید از قالیباف حمایت کند و در سایتش از هر دو مطلبش یکی ضد جریان حزب الله و شخص دکتر جلیلی باشد !

وقتی سایت فردا نیوز ! شب انتخابات بیاد شایعه ی حمایت از حاجاآقا پناهیان را از قالیباف پخش کند ! و بعد هم توسط کمیته ی فیلترینگ !

فردا نیوز فیلتر شود ! و بعدش هم سایت موسسه بیان معنوی ! سایت خش آثار پناهیان بیاد با هزار بدبختی اطلاعیه صادر کند و تکذیب کند ! که حتی همراهی پناهیان با جلیلی در روز رای گیری بایکوت شود توسط این سایت !

وقتی سایت آقای دکتر ولایتی بیاید شب انتخابات بیاید شایعه مضحک و خنده دار حمایت سید حسن نصرالله در حمایت از ولایتی با هدف شکستن آرای جلیلی و ریختن آن به ولایتی پخش کند!

وقتی ولایتی بگوید :نظر جامعتین حکمیت است ! و قالیباف بگوید : نظر سنجی ها ملاک است !

وقتی آیت الله مصباح یزدی را متهم به انتخاب احمدی نژاد در سال 84 بکنند ! در حالی همچین چیزی نبود و صرف یک ملاک گذاری از سوی ایشان بود و بس !

وقتی امثال ستاد آقای همیشه کاندید محسن رضایی بیاید علیه قالیباف و ولایتی و جلیلی سی دی آژیر قرمز در سطح کشور پخش کنند !

وقتی امثال محسن رضایی و عارف اصلاح طلب به ولایتی و قالیباف را به عدم وفا داری و پایبندی به ائتلاف 2+1 متهم کنند ! که بگویند که شما سر قولتان به خود نماندید ! چطور می توانید به قول و وعده هایتان به مردم عمل کنید !

وقتی جناب محسن رضایی رکود دار حضور در انتخابات و شکست را تجربه کرده باشد ! مردم با چه زبانی بگویند فلانی ما شما را...

اگر من هم جای مردمی که 18 میلیون و شیشصد هزار نفری! به اصولگرایانی بی هویت رای نمی دادم ! حداقل به کسی رای میدادم که بر سر اصولش گرچه اصولگرا نباشد ولی می ماند و از دوستانش همچون هاشمی با سرسختی دفاع می کند حتی اگر بداند او حق نیست و حق با او نیست !!! رای می دادم ونه به اصولگرایانی که فقط برای آمدن احساس تکلیف می کنند و نه برای رفتن !

یک پیامک دیگری هم برایم آمد !

آغاز 8 سال دفاع مقدس !(شاید هم چهار سال...)

در جبهه های فرهنگی انقلاب اسلامی با رمز یا زهرا (س)

شاید هم چهار سال...

همین....


نظرات  (۵۱)

اقای رضایی و اقای ولایتی خوب پروژه دشمن رو حمایت کردند کاری کردن مردم باور کنن که گرونیها مال مقاومته نه کار بد تکنوکراتها و وابستگی ما به نفت اونا در حق مقاومت خیانت کردن امیدوارم رهبری هنوز مصمم باشه که اون چیزایی که درباره مناظرات باید بگن بگن تا این  جماعت فریب خورده متوجه اتشباهشون بشن منتها ما همه باید بپذیریم که همه ما اصولگراییم و یه جوری باید با هم کنار بیایم و الا اختلاف باعث ضعف بیشتر میشه 
کاش عبرت بگیریم
آقا بعد رای دادنشان گفتند «ما نمی دانیم تقدیر خدا چیست»
تقدیر خدا برای بنده مومنش خیرست
شاید آن خیر در ازمون و فتنه ای سخت باشد
خدا عاقبتمان را ختم بخیر کند
سلام
آزمایشات بعدی در راه است باید رهبری را یاری نمود.
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۵ پرده اسرار
سلام همسنگر

وقتتون بخیرو خوشی

امیدوارم بعد از این همه مون بتونیم عزممون رو بالا ببریم تا بتونیم ایمان و اسلاممونو حفظ کنیم

راستی دوست من ....تعداد لینک های وبم افزایش پیدا کرده و خیلی هاش نمایش داده نمیشن

شما میدونین چطوری میتونم تعداد نمایششونو بیشتر کنم
از داخل مدیریت وبم فقط اجازه 99 تا رو دارم

راه دیگه ای داره ....؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
فکر کنم باید برید قسمت مدریت؛تعداد نمایش لینکتان را بالا ببرید؛یا با استفاده از برنامه نویسی ؛برای نظام و رهبری زیاد دعا کنید؛

عرض سلام و خدا وقت خدمت شما

من با نظرتون موافقم اما دیگه وقت شماتت نیست.چرا که از دعوای اصولگرایان و اصلاح طلبان و بی انصافی خیلی از دوستان اصولگرا که در سیاه نمایی سنگ تمام گذاشتن!!فردی به ظاهر اعتدال گرا رای آورده و هم اکنون رئیس جمهور همه ماست...

شاید بهترین تلنگر برای اصولگراها رو باشد که دعوای خودی باعث نشود رای مردم متدین و پایبند به اصول به سبد دیگران دوستان بریزد!!

اما وظیفه ما واقعا تلاش در جبهه فرهنگی و روشنگری و بصیرت افزایی است و آمادگی برای نه 8 سال که 4 سال آیندست...

ای سید علی سیادتت را عشق است

صبر و کرم و شهامتت را عشق است

گور پدرش هر که تو را آزارد

آقای منی ولایتت را عشق است

چون امر نمایی همگی می آییم

فرمانده ما اوامرت را عشق است

از دست سران بی بصیرت هیهات!

مظلوم زمان بصیرتت را عشق است

(سلامتی امام زمان عج و ولی امر مسلمین امام خامنه ای صلوات)

سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان . در ابتدا  به عنوان یک اصلاح طلب و طرفدار آقای روحانی این نکته را عرض کنم که این شکست چیزی از ارزشهای آقای دکتر سعید جلیلی  و بقیه کاندید های محترم کم نخواهد کرد اما به هر حال انتخابات همین است روزی پیروزی و روزی نیز مغلوب و بی شک رفتار منطقی و قانونگرایانه اصولگرایان پس از انتخابات قابل تقدیربوده و در اذهان ملت باقی خواهد ماند  .

اصولگراهای واقعی که البته  هم تعداد آنها زیاد است و هم خدماتشان به نظام و کشور غیر قابل انکار باید از سالها پیش آسیب شناسی درونی اصولگرایی را آغاز میکردند تا امروز به وضعیتی دچار نشوند که چهار کاندید آنها در انتخابات مجموعا حدود 40در صد آرا ملت را به دست آورند

اگر بخواهیم به دلایل اصلی شکست اصولگراها در این انتخابات بپردازیم چند نکته برجسته تر به نظر میرسد که در نوشتار حاضر سعی داریم به توضیح آن بپردازیم :

1-حمایت افراطی از دولتی که با تخلفات قانونی  ،مشکلات بسیاری را برای کشور به وجود آورده و عدم اعتراض آنها به تضییع حقوق ملت و به نوعی ذبح مصالح  واقعی ملت به پای مصلحت اندیشی های کاذب.

2-اعتماد بیش از حد به تحلیل های اشتباه و فقدان جایگاه نقادی در میان اصولگرایان .

3- سیاه نمایی افراطی دولتهای گذشته که باعث شد ملت متوجه شوند دولت مورد تایید اصولگرایان در بسیاری از موارد از دولتهایی که مورد سیاه نمایی قرار گرفتند عملکرد بدتری داشته است .

4- عدم وجود اجماع بر سر کاندید واحد و تفرقه های درونی .

5-بگم بگم های بدون پشتوانه و خود زنی برای خارج کردن طیف های مختلف اصولگرا از صحنه سیاسی کشور.متاسفانه در این مورد اصولگرایان به جای آنکه با تدبیر و عقلانیت مشکلات درون حزبی را حل کنند ،هر کدام به نوعی با ساز مخالف زدن در پی بد جلوه دادن طیف دیگر و حق جلوه دادن خود  بود که آخرین نمونه آن را در جریان استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی  در مجلس در بهمن ماه گذشته شاهد بودیم .

6-کم توجهی به وضعیت معیشتی مردم چنانکه ملت را قانع کرد با تداوم حاکمیت جریان اصولگرایی تغییری در وضعیت اقتصادی نامناسب و وضعیت معیشتی مردم حاصل نخواهد شد .

7-خود عمار پنداری مطلق و ترویج تفکر حذف رقیب به هر قیمت ممکن .

موارد ذکر شده به عقیده نگارنده تنها بخشی از دلایلی بود که موجب شکست اصولگرا ها و تقدیم کرسی قوه مجریه به جریان رقیب شد. حال با تمام این اوصاف ،جریان اصیل اصولگرایی باید  با در نظر گرفتن نقاط قوت و نقاط ضعف  دوری از قوه مجریه را فرصت مغتنمی برای پوست اندازی و بازسازی قوای خود شمارد تا در آینده با برنامه ها و عملکرد بهتر و صد البته عدم تکرار اشتباهات گذشته نقش سازنده تری در ساختن ایران عزیز اسلامی ایفا نماید . ضمن اینکه همه ما امید داریم  اکنون که آقای دکتر حسن روحانی به عنوان رییس جمهور ملت انتخاب شده اصولگرایان عزیز و به ویژه عقلای آنها بادرس گرفتن از اشتباهات گذشته به فکر تخریب ایشان نباشند و برای ساخت ایرانی در شان ایرانی همه با ایشان همکاری صمیمانه ای داشته باشند .

پاسخ:
باشما در بیشتر موارد موافقم؛ولی یک سوال ؛ اصلاحطلبان ؛روحانی را از خود نمیدانند ‏!‏
خوب جیگر جان! آقای جلیلی مثلا می خواست چیکار کنه واسه ملت؟ حفظ ارزشها؟ کدوم ارزش؟! افراط گری و خفه کردن بیشتر صداهای آزادی خواهی و رفع تبعیض و فربه تر کردن آقا زاده ها با اقتصاد مقاومتی؟! لپ لپ می دانی چیست و از درونش چه برون آید؟
پاسخ:
وقتی ناموس ات ؛برای یک عده حلال شد؛اون وقت بیا ببینم جیگر تویی یا روحانی ؟
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۷ کسی از همین حوالی
سلام.کلا2روزه توی شوکم...نمیتونم باور کنم...ولى به فرموده ى آقا باید متحد باشیم.همین.بقیه حرفاهم باشه 4سال بعد

در منطق ما شکست اگر نیست که نیست

این کشور اگر بیمه ی اولاد علیست

آن برگ برنده ای که در توشه ی ماست

سید علی حسینی خامنه ایست

سلام ماحق داریم ناراحت باشیم ولی الان دیگه وقت وحدته

با اینکه اصلا زبونم نمیچرخه اینو بگم  ولی
آقای روحانی الان رییس جمهور همه ی ایرانه  رییس جمهور همه ی ما و در این جایگاه احترامشون واجب
بهتره به ایشون تبریک بگیم همونطور که آقای جلیلی بهشون تبریک گفتن
مطمئنم حکمتی در کار بوده مطمئنم خدا در هر لحظه بهترین چیزی رو که ممکنه اتفاق بیفته رو برای بنده اش رقم می زنه
ولی مردم ما نون رو به استقامت و پایداری فروختند به امریکا نشون دادن کم آوردن
و این خیلی چیز ها رو به ما ثابت کرد الان هم اگر امام زمان بیاد ما ازش طلب نان میکنیم نه عدالت
ثابت کرد بهمون که چرا الان آقا نمیان
ما از بزرگان اصولگرا توضیح می خوایم  باید جوابگوی این خیانتشون باشند ما خون دل خوردن های آینده ی سید علی عزیز تر از جانمان را از چشم آنها می بینیم (انشاالله که آقا اذیت نشن ولی اصلاحاتیا نشون دادن که آزموده را آزمودن خطاست) اتفاقا من فکر میکنم بی انصافی ما در مقابل دولت احمدی نژاد و نشون ندادن خدمات این دولت به مردم عادی هم کم در این قضیه بی تاثیر نبوده البته اینو هم بگم با اینکه نسبت به این دولت نقد دارم ولی من یکی حاضرم ده سال دیگه دولت احمدی نژاد با همین رویه سر کار باشه ولی یک ثانیه هم نمی تونم دولت اصلاحات رو تحمل کنم


راستی آپم تشریف بیارین خوشحال میشم

۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۷ چادر سیاه من

سلام...

 

سلام 
من از دیروز مدام دارم مطالبی شبیه مطلب شما رو می خونم. هر جا که سر می زنی اصولگراها به جان هم افتادن.... جای تأسفه الان وقت پیدا کردن مقصر نیست. الان وقت نوشتن بعضی مطالب تفرقه  افکن نیست. ما باید قبلا به فکر می بودیم. رآی آوردن جلیلی یا قالی باف از اصل انقلاب مهم تر نیست.... وقتی می بینم از نوشته بعضی از دوستان بی بی سی چقدر ذوق زده می شه دلم می خواد خون گریه کنم. مشکل الآن ما امدن آقای روحانی نیست. خودمانیم ! اگر ما قرار باشه بعد از تکی که خوردیم به جای فکر پاتک به جان هم بیافتیم دیگه از اندیشه اصولگرایی!!! چیزی باقی نمی مونه . باید به فکر باشیم و تو زمین دشمن بازی نکنیم. باور کنید ما هم ناراحتیم و هم عصبانی  از اتفاقی که افتاده ولی توی این شرایط بعضی حرف ها مثل خودکشی می مونه. اینجا از گفتمان انقلاب دفاع می شه و جای دیگه به بهانه تخلیه عصبانیت حتی علما رو هم  به جریان انحرافی منتسب می کنند. خیلی دردناکه . آقا با پیامشون خواستند راه رو برای ما روشن کنند و از شوک بیرونمون بیارن. از خط رهبری زاویه نگیریم.... به هیچ قیمتی...
یاعلی
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۵۸ عشق و زندگی
سلام مطالبتونو خوندم من واقعا متاسفم برای این مردمی که چشم و گوش شونو بستن و فقط به شکمشون نگاه کردن ...

به نظر من از قبل هم انتخاب شده بود با اون حرفی که آقای روحانی زد دست گذاشت رو نقطه ضعف مردم و تونست رای بیاره اینا سیاست دارن بلدن چطور با احساسات مردم بازی کنن تا رای بیارن ...
فقط امیدوارم وضع مملکت از این بدتر نشه و ازادی بیش از حد نیاد و امنیت باشه

ما پشتیتیم رهبری عزیز تا جان در بدن داریم میجنگیم 8 سال که صحله بیشتر هم مقاوت میکنیم

به امید ظهور آقا امام زمان انشالله

آپم برادر
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۸ وبلاگی برای شیعیان

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

آیا می دانید نقش نگین انگشتر امام حسین (ع) چه بود؟

 

 

با "وبلاگی برای شیعیان" همراه باشید ..

 

 

Surkfa.blogfa.com

۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۳ علیرضا زیبائی نژاد
سلام 
با "حکایت ما..." به روزم،
این بار در نقد بچه حزب اللهی ها!!
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۲ قدیر کیانی
میزگرد:
دلایل شکست اصولگرایان چه بود؟
http://makin.blog.ir/page/Roundtable

خاک برسر ما که غفلت کردیمو اینجوری شد یعنی ما هام نه ما اصلح رو انتخاب کردیم آقایونی که میگن اصولگرانو حب قدرت کورشون کرده رو میگم

پاسخ:
خبر تازه !
احتمال ورود دکتر قالیباف !!! به کابینه ی روحانییییییییییییییییییییییییییییییییییی!
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۰ مدیروبلاگ بیداری
سلام...
تنها این دعاها رو  باید کرد: اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا... اللهم احفظ قائدنا خامنه ای ... و اللهم عجل لولیک الفرج
...
قراره در روز میلاد بهترین عالم بهشون هدیه بدیم لطفا تشریف بیارید
1-ما آماده ایم برای دفاع- یا زهرا(س)
-----------------------------------------------------
2-سیره ی مادر(سلام الله علیها) - بخش اول

تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir

۲۷ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۶ جا مونده از شهدا
به ادامه مطلب نرفتم
نظرات رو هم نخوندم
حال نداشتم!
فقط باید بگم این گوش کشی خوبی برای دوستان اصولگرا بود تا اینا باشن که ..
ای بابا وقتی میشن 13 گروه..
به قول پروین اعتصامی
از آن برد گنج مرا دزد گیتی    که در خواب بودم گه پاشبانی
-------------------------------------------

بالاتر از سلام !

]رهبر خود را تنها نگذارید[

سلام علیکم

وظیفه مـــــا سنگین تر شد...

از جهاد فرهنگی خود غافل نباشید و با هم در ارتباط باشید!

{دوست ودشمن بدانند

اگر زسرهایمان کوهها بسازند هرگز نخواهیم گذاشت فرزندانمان در تاریخ بخوانند خامنه ای تنها ماند..}

ومن الله التوفیق...

ذکر تعجیل فرج ، رمز نجات بشر است/ ما برآنیم که این ذکر جهانی گردد

                               اللّهم عجل لولیک الفرج


۲۷ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۶ پرده اسرار
سلام همسنگر

وقتتون بخیرو خوشی

امیدوارم بعد از این همه مون بتونیم عزممون رو بالا ببریم تا بتونیم ایمان و اسلاممونو حفظ کنیم

راستی دوست من ....تعداد لینک های وبم افزایش پیدا کرده و خیلی هاش نمایش داده نمیشن

شما میدونین چطوری میتونم تعداد نمایششونو بیشتر کنم
از داخل مدیریت وبم فقط اجازه 99 تا رو دارم

راه دیگه ای داره ....؟؟؟؟؟؟؟
سلام
آن مرد ، رفت...
روزی که نتیجه به نفع ما نبود نه مسجدی آتش گرفت نه اتوبوسی و نه بانکی ! دلمان را غم گرفت ولی لبخند زدیم، چون ما مامور به وظیفه ایم نه مسئول به نتیجه و تا ابد بر اصولمان پایداریم و به امام مان وفا دار. صلوات
خطر دوست احمق خیلی بیشتر از دشمن داناست
با این تحلیل تو و امثال تو به حماقت شما ایمان آوردم

رای ندادن مردم به کاندیدای مورد حمایت شما هیچ ربطی به ادامه راه عاشورایی ملت ایران نداره.. ملت به جهل شما و دوستانتون و اصرارتون بر تکروی و تفرقه نه گفتن نه به عاشورا و انقلاب و آقای عاشورایی ما... آقای شما کس دیگه ایه که شاید الان داره دنبال اصلح بعدی میگرده
پاسخ:
شعور شما همین اندازه است؛شکمتان را سیر کنید؛با لگد دشمن بیدار میشوید؛
همه چیز روبراه بود.
نه تورم 30 درصد، نه خط فقر یک میلیون تومنی، نه قیمت خونه بالا رفته بود، نه قیمت ماشین، دارو که حسابی فراون بود پنسلین های چینی همه جا ریخته بود، ملت هم از اینترنت سرعت بالا و پر از فیلتر کمال استفاده رو می کردن. کسی ماهواره نداشت همه طرفدار وضع موجود بودن.  همه چیز خوب خوب بود. فقط اصولگراها الکی داشتن باهم دعوا می کردن. اینجوری شد که رای نیاوردن و کاندیدای روحانی و خاتمی رای آورد.
بیدار شو از خواب برادر. گفتید تحریم ها ورق پاره است، اثری ندارد، جلیلی گفت از تحریم ها فرصت می سازیم همه دیدند که از تحریم گرانی و بدبختی در می آید بی خیالش شدن به روحانی رای دادن همین. این اینقدر صغری و کبری نداره.
دوست داری جهاد و مقاومت کنی پاشو برو سوریه، خوش بگذره. تو ایران گفتمان مقاومت فقط 11 درصد طرفدار داره.
پاسخ:
برو یکبار دیگه مطلب را بخوان ‏!‏ دولت اعتدال را خواهیم دید؛
سلام شما و دوستانتون رو دعوت میکنم به خوندن پست جدیدم
سلام
او خواهد آمد ...
baran313.blog.ir
 سلام مردم تو این دوره فقط به اقتصاد فکر کردن و تو مناظره ها مقاومت واقعی رو کوبوندن و مشکلات اقتصادی رو انداختن گردن مقاومت و خودشون رو مصداق مقاومت همراه با اعتدال معرفی کردن وو از رهبری مایه گذاشتن واز یه طرف دل اصلاحطلبا رو بدست اوردن از یه طرف دل طرفدارای هاشمی رو ....اما ما همدلی و همکاری رو بهشون یاد دادیم ایا استقبالی که بچه های ما از روحانی کردن از احمدی شد؟؟؟ همه کمر بستند احمدی رو بزنن بخدا یه روز تقاص میدن یه روز همون دردی که احمدی کشیده اونام میکشن دنیا دار مکافاته
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۷ قدیر کیانی
گفتمان: 
حال که انتخابات تمام شد چه باید کرد؟
راهکارهای عملی ارائه دهید؟
امروز گفتمان انقلاب اسلامی چه وظیفه ای دارد؟
http://makin.blog.ir/page/gofteman
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۰ پرده اسرار
سلام علیکم

با جواب به این سوال که چرا ما زندگی موفق نداریم به روز هستم

شاید بخاطر توقعات ما از دیگران هست؟؟

حتما داستانی که براتون نوشتمو مطالعه کنین و نظرات ارزشمندتون رو برام بذارین ...

مچکرم از حضورتون
سلام
ایشالله وقت کار وقت منطق
امامتاسفانه برخی از همین الان حتی باشعارهای بی منطق میخواهن فضای گفتگو راهم ببندن تا معلوم نشود منطق دیگران
در کار سیاسی، حرف مطلق نداریم. متاسفانه همین مطلق‌نگری‌ها باعث می‌شود که بعضی‌ها توجهی به مقتضیات زمان و تغییر شرایط نداشته باشند و نتوانند در مواقع حساس، تصمیم درستی بگیرند. البته اسم رفتارشان را می‌گذارند تکلیف؛ تکلیفی که آگاهانه منجر به شکست می‌شود و پیروزی حریف را رقم می‌زند! و البته گاهی برای توجیه اشتباهات خود، به شهادت امام حسین هم اشاره می‌کنند! غافل از اینکه نتیجه قیام کربلا، احیای حق و رسوایی یزید بود؛ حال نتیجه تکلیف این دوستان چه شد؟! آیا موفقیتی داشتند؟
پاسخ:
یزید بعد از حادثه ی کربلا یکروزه رسوا نشد ‏!‏ کمی مطالعاتتان را بالا ببرید ؛به حرف هر سایتی هم نگاه نکنید؛
آیا تکلیفشان این نبود که گفتمان مقاومت و انقلاب را حاکم کنند؟ پس چرا گفتمان مقابل (یا به قول خودشان گفتمان سازش) حاکم شد؟! آیا تکلیفشان این نبود که مانع تکرار دولت‌های سازندگی و اصلاحات شوند؟ پس چرا همانها به قدرت رسیدند؟! سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که آیا راهی وجود نداشت که تکلیفشان را به سرانجام برساند؟ اگر وجود داشت و به آن عمل نکرده باشند، آیا مقصر هستند یا نه؟!

بله وجود داشت. مطمئنا آن راه سیاست‌ورزی خردمندانه بود، یعنی توجه به مصلحت و مقتضیات زمان. چیزی که به آن توجه نکردند و ظاهرا هنوز هم متوجه اشتباهات خود نشده‌اند و همچنان خود را صاحب حق می‌دانند. کاش لااقل از امام خمینی مایه نمی‌گذاشتند و تعریف خاصشان را از تکلیف، به امام نسبت نمی‌دادند. زندگی امام مخصوصا دوران رهبری ایشان در جمهوری اسلامی، پر است از سیاست ورزی خردمندانه و توجه به شرایط و مقتضیات زمانه و مصالح نظام. اگر یک روز «جنگ جنگ تا پیروزی» تکلیف بود، یک روز هم قبول قطعنامه تکلیف شد. آیا مدعیان فعلی تکلیف هم، این شرط سیاست‌ورزی را قبول دارند و در عمل رعایت می‌کنند؟

پاسخ:
خیلی از مردم فرق بین جلیلی و روحانی را نمی دانند؛رهبری هم فرمودند رای به هر کدام از نامزدها ؛رای به جمهوری اسلامی است؛مردم دنبال تغییر شرایط موجود اند؛زیر فشار اقتصادی به منتقد دولت رای دادند؛سال ۷۶ و ۸۴ هم رای به نقطه مقابل دولت وقت دادند؛کسانی باید خردوزی میکردند که ۹ سال است ستادهایشان فعال بود ؛نه کسی که دو ماه نشده وارد عرصه شده؛کمی تعصبات را بذارید کنار؛اگر مردم با گفتمان انقلاب مشکل داشتند ؛اصلا در انتخابات شرکت نمیکردند؛رهبر گفتمان انقلاب ؛امام خامنه ایی است؛که مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد و مردم لبیک گفتند؛
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۵ روح الله فاضل
چیزهایی در این انتخابات از آقایان رضایی و قالیباف و هواداران و سایتهای حامیشان دیدم که تا عمر دارم فراموش نخواهم کرد....

ای حرفات حرف دل بود دوتا پست برا انتخابات زئم بیا نظر بذار
با کلی احترام بهشون تبرک گفتم طرف به اومده کامنت گذاسته هرچی از دهنش در میومده بارم کرده و اخرش گفته شما اصولگرا ها باید برید بمیرید جون دیگه حزبتون طرفدار ندراه
امام علی(علیه السلام):حاظرم ده تن از شما با یکی از یاران معاویه عوض کنم چرا که انان در عقیده باطلشان محکم اند و شما در غقیده حقتان سست
این است حکایت حال و روز ما .....
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۳ سعید براتی

سلام-

امروز باید کمتر گفت...  آقایان تاب شنیدن ندارند..!!

صبر... صبر... و روشنگری تا جایی که به مجادله نرسد..!
حتی گاهی سکوتباید تا وحدترا حفظ کنیم...

درد آور است سکوت، اما گاهی لازم.

یاحق

 سلام من مدونم شما و رجا متهم میشید منم به بارها به تندروی متهم میشم و شدم اما نترس باید با قول بلیغ و کلام بین و دور از جنجال ذهن هه رو روشن کنیم حداقل یه زمینه فکری تو جامعه باشه فتنه که شروع شد باورشون میشه زود خودشون رو جمع میکنن ما وظیفمون رو انجام بدیم این کد رو به دوستایی که میشناسی بده 
اون وقت آقای جلیلی هیچ مشکلی نداشت! پایداری و دوستان همه معصوم بودند! جلیلی حتی در لفظ هم حاضر نبود بگه من اصولگرام!
سلام
بروزم وقت کردین تشریف بیارین
...............................................
۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۴:۴۹ جابر رضاپور

بسیار عالی و دقیق

خدا به قلمت عزت بده

سلام
جلیلی = روحانی
منتظر نظرات تون هستم.
احسنت...
به هر حال اتفاقیست که افتاده؛‌
حالا قضیه کی بود کی بود من نبودم داره پیش میاد
دیگه الان دنبال مقصر باشیم چه سود؟
خیلی ها هنوز هم بدنبال مقصر هستند
سلام
دوستان عزیز دقت کنند که ملاک حق و باطل افراد نیستند ولی اگر حرف کسی حق باشه، تبعیت از حرف حق، شرعا و عرفا چه اشکالی داره؟!

عالی بود. موفق باشید
سلام
جالب بود موفق باشید
ممنون از دعوتتون
emamat8
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۳ کسی از همین حوالی
سلام
مدتیه میخونیم مطالبتونو!از خیلی وقت پیش!
شما رو لینک کردیم
بروزیم
سر بزنید خوشحال میشیم...
در مورد اننتخاب آقای روحانی...
هیچی ندارم بگم!یعنی...بنظرم حالا دیگه گفتن خیلی هاش صلاح نیست!
نمیدونم....
فقط به پیروی از رهبرم ...تبریک!همین

التماس دعا
یا حق
ولایتی به اصول گرایی خیانت کرد.قالیباف نتونست از قدرت چشم بپوشونه...رضایی با عینک اقتصادش مردم رو به سمت تعامل با دشمن هل داد.غرضی که فقط رای سوزوند.حداد گل کاشت و ثابت کرد که اصول گراست.عارف با زیرکی تمام میدون رو خالی کرد و روحانی تیر خلاص رو زد.

ما موندیم و اصلح که مهره نسوختمونه...

اما 8 سال سرکوب بچه های حزب اللهی اصولگرا

شاید هم چهار سال....


سلام دوست عزیز
لطفا آدرس ما رو از
http://montazer.mihanblog.com/
به
http://www.montazeram.ir/
تغییر بدید
و بعد اگه تونستید به ما اطلاع بدید
ممنون از وقت که برای اینکار میذارید
"من هنوز منتظرم"
اجرکم الی الله
پاسخ:
قبلا تغییر داده شده...
سلام
برشما
آپـــیـم
هر کسی هم جای دکتر بود همین کارو میکرد ، اصلا شما چند دلیل بیارید که دکتر بخاطر این دلایل بخواد از اصولگرایان(از نوع حزبیش) حمایت کنه. تنها  چیزی که در این دو سال از اصولگرایان دیدیم فقط "حماقت" بود و بس.
پاسخ:
سلام
والا چی بگم ؟
یعنی کی اقا درباره ی مناظرات صحبت میکنن؟؟؟ بنظرتون میگن؟؟
کی؟؟

یاد باد آن روزگاران، یاد باد!!!
پاسخ:
...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی