فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

آن مرد در باران می آید .....

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۱۰ ب.ظ

امشب نمی خواهم یک مطلب غم انگیز و گریه آور بنویسم .ولی می خوام چند تا حقیقت غیر قابل انکار درباره ی خودم و امثال خودم بنویسم.
داشتم در تلوزیون از شبکه قرآن صحبت های حاج محمود کریمی را درباره ی انتظار گوش می کردم.
خیلی جالب و دل انگیز صحبت می کرد.
می گفت وقتی امام زمان ظهور کند و چشم های ما بارانی باشد می گوییم آن مرد در باران آمد.... تقریبا همچین مضمونی داشت.
نگاه کنید تا به حال نشده واقعا برای امام زمان برای ظهورش از ته دل دعا کنم و از ته دل گریه کنم. از خودم خجالت می کشم.
الان هم که نیمه شعبانه و ما اهل قم هستیم. از روی تنبلی نرفتیم جمکران.....
عاشق هستیم ها ولی عاشق اماممان نه! خیلی جالبه نه ؟ دلیل هم داره ها. وقتی من نوعی همه چیز را با چشمانم می بینم و همه چیز را با ظاهر ! می شوم عاشق ! البته عاشق چهار تا چشم و ابروی یک دختر نامحرم.
خوش به حال کسانی که عاشق حضرت مهدی (عج) هستند. واقعا خوش به سعادتشان.
کاش ما هم امام زمان را درک می کردیم. بازم اشکم در آمد . خدا کند اشک شما در نیاید. به جای این که بنشینم دو تا مطلب شادی آور در نیمه شعبان بنویسم دوباره ......

یک حقیقت در مورد خودم این است که امام زمان . می ترسم روزی شما ظهور کنید و من در خط شما نبشام . یا امام زمان دعا کن از یاران مخلص شما باشم.
بعد از نماز همیشه دعا می کنم خدایا ظهور آقامون را برسان و ما را از یاران مخلصش قرار بده ولی خودم بهتر می دانم این را را از روی عادت یا شایدم اجبار که بتوانم  به خدا دعای اصلی ام را بگویم دعا می کنم.


حقیقت بعدی این است که کسی که مثل من ادعای شیعه بودن وای به حالش ! هر گناهی می کینم و هر کاری می کنیم و بعد می گوییم ما شیعه ایی هستیم معتقد به ظهور حجت.......

اللهم عجل ..... را همیشه می گویم اما دریغ از این که از ته دلم باشه.....
دعا کنید برام....
دعا کنید برای ظهور حضرت منجی بشریت امام مهدی (عج)

نظرات  (۲۱)

سلام
میلاد آخرین ذخیره الهی مبارک...
نوشتتون عالیه...
امشب نمیشه گریه نکرد....
امیدوارم خداوند مهربان همه ما جوانان را برای یاری اماممان پرورش دهد....
درپناه خدا
یازهرا(س)
۱۵ تیر ۹۱ ، ۰۱:۵۳ پشت هیچستان
سلام علیکم
نمی دونم تو قم هم از این کارناوال هایی که توی تهران برگزار میشه هست یا نه

شب میلاد امام زمان(عج):
فضاهای از شهر آماده برپایی جشن، اما چه جشنی؟ خواننده های آنچنانی با اشعار سبک و مبتذل و بی ربط به شب میلاد، و البته حاشیه بسیار پر رنگ تر و جذاب تر از متن برای لشکریان شیطان، زنان و دختران آرایش کرده، یک شوی لباس واقعی، صحنه های زننده، مرد های بی غیرت با سیبیل کلفت ولی... همراه زنهای بدن نمایشان و و البته عکس امام خمینی و امام خامنه ای را هم با بی شرمی تمام در مراسمی که عکس آرمان های امام اداره می شود گذاشته اند تا کسی اینجا را با پارتی اشتباه نگیرد
از همه بدتر اینکه این به اصطلاح جشن را نهاد های جمهوری اسلامی تدارک می بینند: شهرداری!!!!! و چه می کند این شهرداری
مردم را از هیئات به خیابان ها می کشند!!!

دلم خیلی خونه امشب، قلبم داره میترکه، دردمونو به کی بگیم ...
و نمی دونم خود آقامون چی کشیدند از دست ما
پاسخ:
بله! از این کارهای شهرداری تهران به ما هم خبر رسیده!!!!
هممون مث همین برادر دیشب فهمیدم خیلی ازش دورم ...خیلی
سلام همسنگر
نمی دانم چه بگویم ، بگویم اللهم عجل ...
آیا از ته دله؟؟؟
یا ...
به امید روزی که آن مرد در باران بیاید
در پناه حضرت زهرا(س)
۱۵ تیر ۹۱ ، ۲۰:۳۰ من یک مسلمانم
بوی خوش تو در کوچه های جان پیچیده است یا ابا صالح! طلوع کن ای ماه نیمه پیدا تا سلسله جنبانِ قلبمان، به دلخوشی یادت آرام گیرد... #**اللهم عجل لولیک الفرج**
میلاد مبارک
سلام دوست خوب:
تولد حضرت مهدی(عج) رو خدمتتون تبریک میگم و ان شاءالله جز> یارانش باشیم!
ممنون از حضورتون!
واقعا راست گفتین ما همیشه تو دعاهامون برای ظهور آقا دعا میکنیم که اصل کاری خودمون رو پیش بکشیم!
ان شاءالله خود آقا بهمون کمک کنه و مارو به راه درست راهنمایی کنه!
التماس دعا!
یاعلی
سلام
با عرض پوزش به خاطر این که نه up میکنم نه زود پاسخ میگذارم در حقیقت
هم همت نکردم هم مشغول درس بود
اما درباره ی درد دلتون اونقدر خجالت زدم که حتی روم نمیشه بگم... من و خانوادم ترجیح دادیم شب تولد اقا و روزشا تو خونه بمونیم تا حداقل در معصیتی که تو شهر بود شریک نباشیم شنیدم یکی از اولیا روز تولد اقا به خدمشون میرسن میبینن صورتشون خونالوده میپرسن اقا جان این زخم ها و خون ها برا چیه فرمودنند از دست شیعیانمونه .
برم بمیرم که حتی نمیتونم دلشا خون نکنم اخ چقدر اقا غریبه
تو این دوره زمونه باید دو دستی بچسبیم به همین ایمانه نصف و نیمه
بقییه کارا پیشکش
در پناه حق
باور کنید
اجازه ی "و عجل فرجهم" گفتن بعد از صلوات هم به هر کسی داده نمی شود
حالا با چله نشینی های پرهیز از گناه به همان درجاتی که حد کمال طلبی فطری انسان ست می توان رسید. . .
التماس دعای فرج
یا علی
دردهای دل من بروز شد . تشریف بیارید ...
راستی با نام فرهنگ پرواز لینک شدین..

سلام
ممنون از نظرتون..
محمد سلیمانی بچه محل ما و دوست و رفیق 10 ، 12 ساله ما بود یکی از بچه های هیات و اباالفضلی های هیات محبین الزهراء
خیلی غریبانه شهید شد..روحش شاد...
خوشحالم از اشنائی با شما ..
وبلاگ خوبی دارین...
منتظر حضور گرم و صمیمانه تان خواهم بود...
یه وبلاگ دیگه دارم به نام 598i.mihanblog .com که وبلاگ شخصی منه...
خوشحال میشم ردی ازتون در اون وب ببینم...
حق یارتون....
پاسخ:
شادی روح شهید سلیمانی صلوات...
۱۹ تیر ۹۱ ، ۲۲:۵۲ کربلایی محمدرضا کاشانیان
با سلام ؛
ایام ولادت سراسر نور نازدانه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام
حضرت رقیه سلام الله علیها مبارک باد .
همیشه منتظر حضور گرم و دوست داشتنی شما هستم
تا بتوانم از نظریات ارزشمند و با ارزش شما دوست بزرگوار استفاده نمایم .
ضمنا بعد از ورود در سمت چپ و قسمت بازار پیامک می توانید پیامک های زیبای مذهبی ؛ ادبی و عرفانی خود را با
دیگران به اشتراک بگذارید
به امید سلامتی و ظهور هر چه زودتر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف
ملتمس دعای فرج
کربلایی محمدرضا کاشانیان
علوی و حسینی باشید
یا علی علیه السلام
۲۰ تیر ۹۱ ، ۰۱:۵۰ شهریار نوروزی
سلام برای عرض ادب و ارادت خدمت رسیدم
هل من ناصر ینصرنی؟
۲۲ تیر ۹۱ ، ۱۹:۲۰ بنت الزهرا
سلام
با"خداوند حجاب را از جنس محبت آفرید" به روزم
منتظر حضورتون..
نظرفراموش نشود...
درپناه خدا
یازهرا(س)
سلام
سر بزنید خوشحال میشم
ممنون
سلام
با " فرقه های شیعه 9 و 10 " به روزم
منتظرتونم
راستی در هفته یک بار آپ میشم.
در پناه حق
۱۴ مرداد ۹۱ ، ۰۰:۳۲ جامانده از شهدا
سلام دوست عزیز خسته نباشید نمازروزتون قبول باشه انشاالله
ولادت امام حسن (ع)رو تبریک میگم
بروز هستم خوشحال میشم تشریف بیارید
التماس دعا[بدرود]
سلام
به روزم خوشحال میشم به کلبه ی درویشی ام سری بزنید
منتظرم

دلت قدر شب قدر
لوتی دعا یادت نره وگرنه نفرینت می کنما
از ما گفتن
اگه دعا نکنی یه شتر ماچت کنه
۲۳ مرداد ۹۱ ، ۱۶:۱۷ سعیدزاده ..صهبا بیدگلی

سلام
ماه رمضان و مشهد
التماس دعا
سلام
با " خداحافظ رمضون " آپم.
منتظرتونم

در پناه حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی