فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

راستش را بخواهید،نسبت به این تجمعات چند نفره در چند شهر ایران که به لطف تلگرام و.. با پوشش دهی شبکه های خارجی،بصورت صد برابر نمایش داده میشد به اندازه فتنه 88 ،نه نگران بودم و نه بدبین!

مردم،گرسنه هستند،جوانان بیکار،دختران مجرد،معتادان رو به فزونی! گرانی روی گرانی! عدم امید به آینده در چهره خیلی از جوانان موج می زند،همه اینها هست!

تمامی این تجمعات کاملا هدفمند بود،دولت از ماه های قبل روی گرانی های آینده،تحریم در صورت عدم کوتاهی در مقابل آمریکا،مانور میداد،خبر گرانی بنزین،اقلام مصرفی و.. همه باعث وحشت در بین مردمی شده بود که همین چند ماه پیش یکی از دلایل رای مجدد به روحانی را ثبات بازار بیان می کردند..

خیال همه را راحت کنم! هم وزارت اطلاعات روحانی،هم خود شخص روحانی،پشت این تجمعات بودند، این که شما فکر کنید،چند نفر که بیایند از تجمعات به حق مردم معترض،سو استفاده کنند،قرار های تلگرامیشان برقرار کنند و دولت و وزارت اطلاعاتش نتواند صرفا به دلیل خارجی بودن این پیام رسان،کاری نکند،یا خیلی ساده لوح هستید یا خیلی خوش بین!

هرچند حساب کارکنان پاک(اکثریت قاطع) وزارتخانه حساس از عناصر مغرض و بیمار جناحی اش جداست،اما فراموش نکنید تمامی تصمیم گیران این وزارتخانه با همراهی وزیر امنیتی ارتباطات همگی تابع دولت مستقر هستند!

بازداشت شدگان توسط ناجا در بعضی از شهرها،مثل قم برخی از عناصر فعال ستاد روحانی در انتخابات بودند!

هیچ کس،به اندازه این اغتشاشگران،که کارشان از مسجد سوزی و قرآن سوزی به پرچم سوزی و له کردن خانواده با ماشین دزدیده شده اتش نشانی رسیده بود،نمی توانست این لطف را به روحانی و وزیران لیبرال اقتصادی اش بکند که وضیعت اعتراض به حق مردمی به رکود و بیکاری را به اغتشاش و درگیری و بازی های سیاسی بکشاند...!

بسیاری از مردم با دیدن این حجم از وحشی گری ها توسط جوانانی که یا عضو گروه های شیطان پرستی بوده اند یا طنزو سخیف و مستهجن!و سلطنت طلب ها،از ادامه حرکت اعتراضی و آرام خود دست کشیدن و اعلام انزاجار کردن...

حرکت های مردمی و راه پیمایی عظیم 14 دی،امسال که نگذاشت حرکت انحرافی عده ایی که میخواستند سالروز 9 دی به فراموشی سپرده شود،شعارهای حمایت از ولایت و نظام،دلیلی نمی شود و نخواهد شد که روحانی از افتضاح اقتصادی دولتش تبرئه شود...!

نکته جالبترماجرا،موضع گیری سخت و شدید محمد خاتمی(از سران فتنه) علیه این آشوبگریها بود! خاتمی اعتراف میکند که اصل اعتراض مردم به وضیعت بد معیشت،به سمت اصلاحطلبان بر میگردد،مردمی که تحت تاثیر جریان اغواگر حامی اش،فریب تکرار هایش را خورده بودند!

جوانی فریاد میکشید خودمان رای دادیم وخودمان هم تغییر اش میدهیم،به او گفتیم تا 1400 همین است!

نمی شود،مردم،به عشق دیسکو،پارتی و ازادی های بی حد و نامشروع به دیگری رای دهند،نمی شود گروهی از مردم،به لیستی رای دهند که یک کارشناس اقتصادی در ان نباشد،و تنها فعال اقتصادی اش فاطمه حسینی دختر یکی از نجومی بگیران باشد،بعد انتظار داشته باشند وضیعت مملکت بهبود پیدا کند!

نمی شود ،در خبرگان به لیست بی بی سی ،رای دهند و دم از استقلال بزنند!

هر چند،انتقام گیری از این گروه از مردم،یا سرزنش آنها،کار درستی نیست و نخواهد بود، اما باید توجه داشت اگر رای دادن عده ای،از روی لجبازی باشد،هم معصیت بوده و نامردی در حق کل مردم ایران!

نمی شود،گوسفندان مردم را معاویه بدزد،فحشش را علی تحمل کند،به والله نمی شود!

نمی شود،عکس شهدا و سردار سلیمانی را اتش بزنند،آنگاه علیه غزه شعار بدهند و به ساز اسرائیل برقصند و دم ایرانی بودن بزنند!

نمی شود و نخواهد شد،در برابر اقدامات عظیم سپاه در کرمانشاه با بودجه خود،ساکت بمانند و علیه کمک به مقاومت سوریه،شعار بدهند!

راستش را بخواهید،شتر سواری دولا دولا نمی شود...!

بس است دیگر! تا کی شما انتخاب غلط بکنید و رهبری باز برای تشکر،از حضورتان در صندوق رای تشکر بکند؟

بهتر نیست نظام جمهوری تبدیل به حکومت اسلامی شود و تمام مقامات اجرایی توسط رهبری انتخاب شوند؟ وخود رهبری و مجلس هم به مانند گذشته توسط مردم؟

نگویید که شورای نگهبان مقصر است! مثل این میماند که بگوییم هم نوشابه گاز دار مجوز بهداشت دارد و هم شیرپاستوریزه! بعد بگویید چون نوشابه گازدار مجوز دارد پس ضرری ندارد! اهل فن  می فهمند و احمق ها صدایی از انجا در خواهند آورد..

وما فقط ضربه مشتی راحت طلب و رقاص و بی بندبار عقیدتی فکری را خواهیم خورد!

همین...

نظرات  (۴)

۱۸ دی ۹۶ ، ۲۳:۲۴ علی ابن الرضا

بیشتر به نظر می رسید این تجمعات بر علیه دولت صورت گرفته بود و عده ای بستر سازی کردند برای فتنه ای که ضد انقلاب و ضد دین سوارش شدند

والله اعلم

این به نظرمن تهمت زدن هیچ قشر اصلاح طلبی این طور فکر نمیکنه و اینقد مملکتش براش مهمه این رو در قران هم اومده عشق به وطن در خون هر کسی هست شما خیلی بدبین به قشر اصلاح طلبید و این کاملا اشتباه و انحراف فکری است گناهی بزرگ و کبیره انجام میدهید اینقدر راحت شخصیت افراد را در صورتی که نمیشناسید قضاوت نکنید  این صحبت ها باعث تفرقه در مردم و جاماندن از هدف اصلی همه ی مردم میشود و همدلی را از بین میبرد 
من نه اصلاح طلب هستم نه اصول گرا ایرانیم ....من پیام قبلی را دادم بازهم میگم من ادمایه اصول گرای راهم به شدت میشناسم که اشتباه و انحراف داشتن  و بی نهایت تظاهر میکنند که درست ترین انسان هستند شاید مهم شخصیت افراده نه اصلاح طلب نه اصول گرا بازهم خواهش میکنم با مطالب باعث تفرقه نشید چون تمام این افراد در ابتدا ایرانین 
من خودم در یک خانواده دینی بزرگ شدم که در پست های مختلف سیاسی  و دولتی و تراز اول بوده اند و هر دو قشر در خانواده من مشاهده شده هم اصول گرا هم اصلاح طلب و همه ی این ادم ها به تمام عقاید دینی عرفانی و معرفت نفس پایند هستند اصولی که به شدت اصول گراها تظاهرش را میکنند و لی در واقع خودشان با تظاهر رعایتش نمیکنند در ریاست جمهوری علاوه به صلاحیت دینی و فکری فرد لزوم به توانایی مذارات اقتصادی سیاسی  و... هم وجود دارد کسی که در حوزه بین المللی فرهیخته باشد دلیل رای بالای جناب روحانی هم این مورد بود ایشان علاوه بر صلاحیت فکری و دینی که به ان ایمان دارم به لحاظ تحصیلی و توانایی های اجرایی هم قوی بوده اند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی