فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

شاید چیزهایی که اینجا مینویسم را کمتر جایی شنیده یا خوانده باشید!

تصور روحانی و دولتش از برجام چیز دیگری بود،روحانی معتقد بود که با برداشته شدن بخشی از تحریم ها،بقیه تحریم مرتبط با هسته ایی یا غیرمرتبط، به مانند برداشتن تکه اجری از یک دیوار و ریزش آن،فرو خواهد ریخت،برای همین هم بود که روحانی در روز اعلام برجام،از برداشتن شدن همه ی تحریمهای مالی و هسته ای تا نظامی سخن گفته بود،این تصور غلط بود که باعث شد،در متن برجام بجای درج واژه لغو تحریمها،از واژه تعلیق استفاده کنند و شد دبه آمریکایی ها!

این که فکر کنید با نقض برجام،روحانی شکست برجام را اعلام میکند،یک تصور غلطی است،برجام هرچند نوع پاره شده آن،تبدیل به مشروعیت شخص روحانی و دولتش شده است!

تصور غلط دیگرتان،این است که فکر کنید با اعلام شکست برجام،آن دسته از افراد که دل خوش به آمریکا هستند،به امریکایی ها بدبین میشوند! این امر هیچ گاه اتفاق نخواهد افتاد که یکی از ده ها دلیل اش این خواهد بود که شکست برجام را نه به گردن آمریکا،بلکه به گردن جمهوریخواه ها و ترامپ خواهند انداخت!با این که اکثریت قاطع دموکراتها و همفکران اوباما هم به تحریم جدید رای دادند!!!

فقط دسته ای از افراد از امریکا روی برمیگردانند که از اول هم به آمریکا دلخوش نبودند ولی فکر میکردند با آمدن روحانی و امثال ظریف و..میشود با امریکایی ها هم ساخت!اینان بیشترین دل زدگی را پیدا خواند کرد به آمریکا و دولت روحانی ...

تصور غلط دیگرشماها این خواهد بود که فکرمیکنید رسانه های متعدد حامی روحانی و شخص روحانی، اثر منفی تحریم ها رانه اکنون بلکه در آینده نزدیک گردن آمریکا خواهند انداخت!اینان حتما تمامی اثرات ماه های آینده تحریم بر اقتصاد شکننده ایران را گردن موشکها و نیروی سپاه پاسداران خواهند انداخت،شک نکنید...

تصور دیگرشما البته بازهم به غلط این است که فکر میکنید با نقض چندباره برجام(بعد تحریم داماتو و مادر! و..) روحانی دست از خیال مذاکره با غرب(کشورهای اروپایی و امریکا) برمیدارد،مطمئن باشید چنین نخواهد بود و جریان اغواکننده مواجب بگیر دولت او،فضا را به گونه ای آماده خواهد کرد که مذاکره با غرب و دادن امتیازهای دیگر ،دوباره مطالبه بخشی از مردم خواهد شد...!

دولت روحانی،قوه قضاییه را بخاطر تحریمهای حقوق بشری و سپاه را بخاطر ساخت موشک حتما زیر فشار قرار خواهد داد،دیدار اخیر روحانی با فرماندهان ارشد سپاه چیزی جز اتمام حجت طرفین برای یکدیگر نبوده و نیست..

تنها راه پیش رو،از بین بردن احساس بد بخشی زیادی از مردم نسبت به تولیدات ایرانی ،تقویت خودباوری ملی در تک تک مردم است،تا زمانی که فرهنگ مصرف مردم تغییر نکند،شما نمیتوانید با چند مساله سیاسی حتی مثل روز روشن باشد،پلک های متعصب و بسته را باز کنید...

هیچ راهی جز تغییر سبک زندگی مردم و تغییر فهم عده ای از مردم نخواهید داشت، تنها راه فشار بر دولت برای تغییر سیاست خارجی و ایجاد نگرش انقلابی،فقط تغییر سبک زندگی مردم در مصرف،خرید و تولید خواهد بود..

پس نه خوشحال باشید و نه ناراحت،پرتلاش باشید...

همین...

نظرات  (۲)

سلام
وبلاگتون زیباس
خواستم دعوتتون کنم به جایی که نه فقط حرف من شاید حرف خیلیا داخلش باشه . یه وبلاگ برای خدا برای بهترین مخاطب خاص
امیدوارم بهم سر بزنید و خوششتون بیاد و دنبال میکنید موفق باشید
۰۸ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۳ پیام غدیر ...
بسیار خوب
ممنون
پاسخ:
سلام
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی