فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

بازهم اتفاقی افتاد و عده ای شروع به سروصدا کردند،دختری خردسال ربوده شد،تجاوز جنسی شد،بدنش تکه تکه شد و جماعتی رگ گردنشان باد کرد!

در شرایطی که رسیدن و دیدن فیلم های سکسی و مستهجن به زیر 10 ثانیه رسیده! در تلگرام و اینستاگرام،کانال های پورن و جنسی و خلاف اخلاق و صفحات فیلم های زناشویی و دوست شویی!! از خصوصی ترین دستشویی ها بدون کوچکترین فیلترینگ و محدودیت در اختیار کاربران خردسال 5 ساله تا پیران 70 و 80  ساله براحتی قابل دسترسی است!میخواهید این اتفاقات نیافتد؟ زمانی دیش ماهواره بود که همه نداشتند،آنهایی هم که داشتند شاید رویشان نمیشد مستهجن ترین تصاویر و فیلم ها را با خانواده شان ببینند!سیاست خیلی خاص برخی دولتمردان که اجازه نقد سیاسی به اعمالشان را نمیدهند و صفحات پربازدید سیاسی منتقدشان را در کسری از زمان،فیلتر میکنند!چرا باید این همه کانال سکسی وجود داشته باشد؟ پس فیلترینگ هوشمندی میگفتید کجا رفت؟

#فرهنگ_پرواز

میگویند اگر سند 2030 لغو نشده بود(محض اطلاع یواشکی اجرامیشود) آن دختر خردسال به این سرنوشت شوم گرفتار نمیشد!سندی که نه تنها آموزش جنسی را به کودکان به صورت عملی میداد!بلکه استقلال فکری یک کشور را هدف گرفته بود!

برفرض آن دختر بینوا،که خدا بیامرزدش..از مسائل جنسی آگاهی داشت!چگونه میتوانست در برابر ان حیوان انسان نما 42 ساله،مقاومتی بکند؟ باعرض معذرت حتما میخواسته کاندوم زنانه و مردانه را به آن ...پیشنهاد دهد؟ از آب گل آلود هم میخواهید ماهی بگیرید؟

چه بر سر انگلیس و برخی کشورها اروپایی آمده از هر 6 کودک،4 کودک پدرشان مشخص نیست؟ درصد بالایی سقط جنین در دختران دبیرستانی در امریکا صورت میگرد؟ ان ها که مافوق 2030 را اجرا کردند؟

چرا فکر میکنید این کانالها و صفحات بدون فیلتر که حتی دارند با کمال راحت،از طریق سکس چت!(مثلا یک پسر با دختری چت کند،در عوض پسر به دختر پول دهد) تا نمایش رایگان فیلم های رابطه جنسی را مردی ببیند و اتفاقی برایش نیافتد؟ فکر میکنید با این کار شهوت پسران کم میشود و عادی سازی صورت میگیرد؟ این چیزی که کم میشود سطح شهوت ان است،با هر بار دیدن طرف دیگر به رابطه با جنس مخالف هم راضی نمیشود،عده ای از مردان تمایل به هم جنس بازی و عده ای دیگر دچار انحرافات جنسی از جمله سکس خشن روی میاورند!!

چرا فکر میکنید اگر دختران در خیابانها،هر چه لخت تر ظاهر شوند،شهوت پسران کم میشود؟ پس این چشم چرانی ها و مزاحمت ها برای دختران چیست؟

مگر نمی گفتید مردم خودشان خوب و بد را تشخیص میدهند؟مگر نمی گفتید مردم را نباید به زور به بهشت برد؟ از چهارشنبه های سفید چه خبر؟از کمپین های بی حجابی و اشاعه فحشا چه خبر؟ چرا ما ایرانی ها دوست داریم خودمان را فریب دهیم؟

اگر در امریکا و یا هر کشور غربی دیگر،فیلم پورن تولید و پخش میشود،پسرانشان فقط خود ارضایی نمی کنند!این شهوت باید خالی شود،باید انرژی شان تخیله شود،ان هم در پارتی های شبانه و کنسرت های مختلط!ایا اینها را میخواهید؟

خانم ها و اقایان!حتی اگر خودتان را هم فریب بدهید،مسائل فیزیولوژیکی بدنتان را نمی توانید فریب دهید،تمایلات جنسی تان را نمیتوانید فریب دهید! نمیشود هم سکس تماشا کرد،هم رابطه دوستی با جنس مخالف داشت،بعد بگوییم آزادی است و کاری نمی شود کرد!!! چه کسی را میخواهید فریب دهید؟

 

واقعیت است که تک تک کسانی که یا برای افزایش فالوور یا تفریح ویا پول تصاویر وفیلم های غیراخلاقی منتشر میکنند،در قتل و تجاوز به کودکان وزنان مقصر اند...

میگویند ایران سرزمین گرسنگان جنسی است!البته گرسنه جنسی بهتر از تیمارستان جنسی است! وقتی کسی گرسنه جنسی باشد،با ازدواج درست،ارضا می شود،با حجاب درست کنترل می شود،با عدم ارایش بیرون از منزل زنان و خود ارایی برای همسر کنترل میشود،شما نمی توانید قواعد طبیعی بشر را تغییر دهید،شکم گرسنه با دیدن تصاویر غذا سیر نمی شود..و حالش بدتر میشود...!

همین...

نظرات  (۱)

۲۱ تیر ۹۶ ، ۲۳:۴۰ درستان عکس و تصاویر مذهبی
کو گوش شنوا ؟!!
فعلا که مردم را  دارند به زور به جهنم می برند...
ای کاش این کارهایشان از روی غفلت باشد نه خیانت!!! هرچند خوش خیالی است که بگوییم غفلت است.
پاسخ:
بله متاسفانه،اینها از غفلت نیست، حساب شده عمل می کنند....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی