فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

اختلاس گری که مرجع تقلید شد!

سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۳۴ ب.ظ

جوان بود که به قم آمد،به دلیل برخی فعالیت های سیاسی،چندبار ساواک شاه بازداشت اش کرد،انقلاب که شد،به عضویت حزب جمهوری اسلامی درآمد!نماینده ی سه دور اول مجلس و در مجلس سوم،نائب مهدی کروبی بود!

به همراه موسوی خوئینی ها،از موسسین مجمع روحانیون مبارز و از اعضای مجمع محققین حوزه بود!از دوستان نزدیک بهزاد نبوی بود،شهید رجایی و باهنر که در انفجار نخست وزیری ترور شدند،جز 61 نفری بود که چهار سال بعد به امام نامه نوشتند و شهادت دادند که نبوی و بقیه مقصران حادثه و ترور، بی گناه و پاک اند!امام جماعت مسجد قلهک تهران که بود،صدای مردم را در آورده بود و بیرون اش کردند!

در اواخر عمر امام ره،جز چنج نفری بود که از طرف مجلس در هیات بازنگری قانون اساسی و افزایش اختیارات رهبری حاضر بود!

اسد الله بیات زنجانی از مجلس که درآمد،به تدریس دروس حوزوی پرداخت!از شاگردان سابق و فعلی اش حجاریان و عبدی و غلامحسین کرباسچی(شهردار سابق تهران که بعدها به علت فساد مالی بازداشت و زندانی شد) میتوان نام برد!یکرورز تصمیم گرفت خانه اش را بیت و خودش را مرجع تقلید بنامد و چنین نیز نمود!!!

بیات،به حدی به معلومات علمی اش مغرور بود که یکروز گفته بود حاضرم با حضور برخی از آقایان مثل مشکینی ،فاضل و...در امتحان علمی فقهی شرکت کنم و از همه ی فقهای شورای نگهبان، نمره بالاتری بیاورم!

به علت عدم دادن وجوهات از طرف مردم به او،وضع مالی مناسبی نداشت!کلاس های درسش،گاهی به علت نبود شاگرد تعطیل میشدند!برای چاپ رساله رایگان و تامین مالی و جذب شاگرد!از یکی از سران فتنه پول گرفت!

وقتی امام جماعت مسجد نارمک تهران بود،از صندوق مسجد،دزدی و برداشت نامشروع و اختلاس نمود،با شکایت مردم،دادگاه ویژه روحانیت او را محاکمه و زندانی نمود!مجمع روحانیون مبارز و اصلاحطلبان به دستگیری او اعتراض کردند!بعد تحمل چندماه زندان،مشمول عفو رهبری شد!

میگفت اگر نبوی،رئیس جمهور میشد عالی میشد!سروش را منتفکر متدین و شهید مطهری را مجاهد و طراح ولایت فقیه میدانست! آیت الله خامنه ایی را شبیه ترین فرد در سیاست به امام ره میدانست !فکر و عقایدش با هم جور در نمیامد...!

نزدیک انتخابات 88 که شد،بر طبل تقلب میکوبید...!بیات زنجانی،در انتخابات76 از حامیان خاتمی بود!ولی میگفت اگر هاشمی رفسنجانی به عنوان سوپاپ اطمیان نبود،آرا مردم حفظ نمی شد!!اما نمی گفت مگر خود دولت هاشمی مجری انتخابات نبود؟

میرحسین موسوی،که در مناظره با احمدی نژاد مغلوب و سرشکسته شده بود،به شورای نگهبان نامه نوشت و خواستار رد صلاحیت احمدی نژاد شد!بیات که ملاک را انتخاب اکثریت مردم میدانست! بعد از شکست در انتخابات88،به نامه نگاری و حمایت از موسوی،به ایستادگی در مقابل نظام تشویق میکرد!بهزاد نبوی و حجاریان که بعد از حوادث88،بازداشت شدند،سخن به اعتراض گشود! او که بیماری منتظری و احتمال فوت اش را میدید،سعی می نمود تا در کنار صانعی،جایی برای مرجعیت خود بازکند!وقتی روزخواری و نوشیدن آب طرفدران جنبش سبز را در راه پیمایی روز قدس را دید،بعدها،در فتوایی عجیب،خوردن آب توسط روزه دار در ماه رمضان در هنگام تشنگی شدید..! را مجاز دانست!و اعلام کرد که آب خوردن باعث ابطال روزه نمی شود! آیت الله مکارم و باقی مراجع،به این فتوای غلط بیات زنجانی بارها اعتراض کردند...!

وقتی اصلاحطلبان فتنه گر،عکس امام را پاره کردند!بیات زنجانی ،به جای محکومیت عاملان اصلی،صداوسیما را به خاطر اطلاع رسانی هتک حرمت،مقصر معرفی کرد!

 او کروبی،شیخ بی سواد را،افتخار روحانیت نام برد!بیات زنجانی،با زندانی و محکوم شدن هرکدام از آشوب طلبان 88،به دیدار خانواده هایشان میرفت!

بیات،بازداشت حرمت شکنان عاشورای حسینی رابه بازداشت حضرت یوسف ع و امام کاظم (ع) و... تشبیه نمود!!حتی آنهایی را که عضو گروهک تروریستی منافقین و سلطنت طلبان نیز بود را به ابرار امت تشبیه نمود...!

یکبار هم خبری منتشر شد که دو تن از فرزندان او( پسر و دخترش)در اغتشاشات 25 بهمن بازداشت شدند...

بیات زنجانی،در استفاده گزینشی از مقدسات برای اهداف سیاسی و جناحی از هیچ کوششی دریغ نمی کرد،او در انتخابات سال 92،از حامیان حسن روحانی بود که با پیروزی او،برایش پیام تبریک فرستاد!

همیشه در منابع مالی بیت او و برخی از اطرافیانش و فرزندانش،ابهامات فراوانی وجود داشته و دارد...

همین....

نظرات  (۱)

هعییی روزگار
پاسخ:
.....!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی