فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه


نوروز 1396و سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال مبارک باد...
..................................................................................................

پدرش شهید غفاری بود،پدر مادرش آیت الله مقدس تبریزی!قبل انقلاب عاشق جنگ بود!به مانند همه..وقتی انقلاب شد،به مجلس راه یافت!تنها عضو جامعه روحانیت مبارز بود که به بنی صدر رای منفی داد!وقتی کاندید مجاهدین خلق تایید صلاحیت شد،به موسوی خوئینی ها نماینده امام در تایید صلاحیت..اعتراض کرد!خودش میگفت یکبار همسر بی حجاب بنی صدر همراه با همراهانش در ماشین مدل بالا بازداشت کردیم!بعدها مصاحبه کرده بود حاضر بوده جانش را برای حفظ بازرگان بدهد!میگفت سال 57،برای فرار از چشم ساواکی ها،با چادرزنانه به مسجد و و برای زنان منبر میرفته!

در مجلس که بود اهل دعوا وگاهی کتک کاری هم بود!یکبار یکی از اعضای نهضت آزادی را با لنگه کفش زده بود!تاجایی که هاشمی رفسنجانی هم صدایش درآمده بود!ولی تا آخرین روزهای حیات منتظری،در درس اخلاقش شرکت میکرده...!اما همیشه آن کتک کاری ها رد میکرده...در درگیری های سال60 بین حزب اللهی ها و مجاهدین و طرفداران بنی صدر شرکت میکرد و به شدت مجروح میشود!

کارخانه جوارب استارلایت که مصادره شد،میرحسین موسوی آنرا با تمام امکانات داد به هادی غفاری!در حکم میرحسین آمده بود که با سود کارخانه کارهای فرهنگی صورت بگیرد!اما خودش داستان دیگری نقل میکرده..بعدها شیخ هادی هم نامردی نکرد و ساختمان الهادی با 1500 متر زیربنا را در یکی از نقاط خوب تهران ساخت!به علت سو مدیریت او،کارخانه تا مرز ورشکستگی هم رفت!یکروز کارگران با روش خودش!از خجالت استخوان های حاج آقا درآمدند و تا چندماه بستری بود!برای سود دهی بیشتر،تولید جوراب های نازک و بدنما را بیشتر کرد تا جایی که یکبار احمدینژاد که عضو انجمن اسلامی علم و صنعت بود در سخنرانی هادی غفاری،به آن و دولت میرحسین اعتراض کرد...!

#فرهنگ_پرواز

هربار که در مجلس میخواست نطقی کند دیگر نماینده ها با متلک بحث جوراب استارلایت(آسیا)را پیش میکشیدن!به گفته خودش یکبار بعد از رهبری اقای خامنه ای،رفته بود پیش ایشان،از انتقادهای احمد توکلی که اسمش را رفیق اقا گذاشته بود انتقاد و گله کرده بود ولی اقا گفته بود شما هم رفیق بنده هستید..!غفاری بعدا استعفا داد وازکارخانه رفت!ولی الهادی...

خاتمی که خواست کاندید بشود،شهر به شهر برای تبلیغ وی اقدام کرد و راستی های آن زمان و اصولگراهای فعلی را با فحش های خود نوازش میداد!انتخابات مجلس هشتم،میگفت اقاتهرانی و لاریجانی و حداد عادل انگشت کوچک من هم نمیشوندو از سوابق مبارزاتی خود میگفت!چند بار در انتخابات ها رد صلاحیت شد!انتخابات دهم سال88 که فرا رسید،از طرفداران افراطی مهدی کروبی بود!میگفت احمدی نژاد کشور را تا لبه سقوط برده است!همیشه میگفت اقای خامنه ای از هیچ کسی حمایت خاص نمی کند!نتایج که اعلام شد!به جمع جنبش سبز پیوست و عکس هایش در تظارهرات اغتشاش گران دوشادوش دختران و پسران با مچ بند سبز پخش شد!یکبار هم بعد از انتخابات در حضور و سکوت معنی دار کروبی،به رهبری اهانت  و متهم به دخالت در انتخابات کرد...! میگفت ،آقای سیدعلی خامنه ای اصلا در زمان امام مفهوم ولایت فقیه را نشناخته بوده و..!

کسی دیروز همیشه سر ولایت فقیه با طرفدران بنی صدر و... دعوا میکرد در اغتشاش هایی شرکت کرد که بر ضد اصل ولایت فقیه شعار داد میشد! یکبار هم در مسجداش انواع سلاح های یوزی و کلاشنیکف و نارنجک و..کشف شد!بازداشت شد و خبری از او نبود!بعدها اول بازداشت خود را انکار کرد و مگیفت سلاح های برای متولی مسجد است و بعدا گفت برای بسیج است!مسجدی که از بیش از بیست سال بود پایگاه بسیج نداشته و سلاح یوزی که اصلا در سازمان بسیج وجود ندارد! سر همین موضوع با حسین شریعتمداری چند بار در روزنامه شرق و کیهان کارش به بحث و انکار رسید..!

یکبارهم گفته بود دلواپسان،طرفداران خود را شستشوی مغزی دادند!غفاری از حامیان سرسخت روحانی است!شیخی که تا دیروز از کارهای افراطی اش دفاع میکرده،امروز مدعی و حامی اعتدال شده است!او میگوید همه باید در انتخابات 96 به روحانی رای بدهند،غفاری آمدن احمدی نژاد را باعث افزایش آرای روحانی و بلعکس میداند..!میگفت اصولگرایان در96 دنبال کسی اند ازاو سواری بگیرند!هادی غفاری نمونه خیلی واضح از استحاله فکری جریان چپ از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است،کسی که دیروز به مبارزه مسلحانه برخلاف نظرات امام خمینی ره اعتقاد داشت و امروز صدوهشتاد درجه تغییر روش میدهد...

همین!

عضویت در کانال:

https://telegram.me/joinchat/AjzDWTuoHYOXY5tQ3IHuyA

نظرات  (۱)

سلام
سال نو مبارک
ان شاء الله سال خوب و پر برکتی داشته باشید
پاسخ:
سلام
ممنون
همچنین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی