فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

متولد تهران بود،انقلاب که شد،پشتش هنوز سبز نشده بود که عضو سپاه شد،چند ماه نگذشت که هم نویسنده وهم مجری رادیواستانی شد،از والدینش اطلاعاتی نبود ولی کس مهم پشتش بود!
جنگ که شروع شد،شیخ دری نجف آبادی نماینده اقای خامنه ای در جبهه شد!حسام الدین که در اهواز،نواسرایی میکرد، با ایشان آشنا شد و در سال 67،داماد اقای دری نجف ابادی شد،دانشگاه امام صادق که راه افتاد،شد یکی از دانشجویان انجا!! از عمامه روحانیت خوشش امد و مععم شد!دکترایش را که گرفت،لباس روحانی را گذاشت کنار! علم الهدی(امام جمعه فعلی مشهد)که مسئول دانشگاه بود،به او اعتراض کرد!حسام الدین آشنا در جواب گفته بود کسی که منبر و خطبه و ...نمی رود چرا باید عمامه بذارد؟!
#فرهنگ_پرواز 
دست به قلمش خوب بود!پس قلمسرایی میکرد.!خاتمی که شد رئیس جمهور!پدرزنش هم شد وزیراطلاعات!حجاریان که مشاور خاتمی شد!خاتمی با معاونت محسنی اژه مخالفت کرد!حجاریان با اژه ای باید یک طوری تسویه میکرد!پس دری نجف ابادی دامادش آشنا را کرد معاونت ویژه..جایی که کمترین کارش اطلاع از نامه های محرمانه رهبری وخبرگان وعلما و..بود!دری معاونت را صندوقچه نظام وصف کرده بود.
منتظری که از ذوق دوم خرداد،ازعلما تا رهبری و..را با زبانش مورد تفقد قرار میداد،حسن روحانی دبیر وقت شورای امنیت ملی،همراه با دیگران،تصمیم گرفتن در خانه اش حصر کنند.!آشنا که در معاونت ویژه بود،برایش مشاوره و تحلیل فرستاد و روحانی هم خرسند از آشنایی با آشنا،تصمیم به حصر منتظری گرفت!قتلهای زنجیره ای که اتفاق افتاد،پدرزن و داماد هر دو استعفا دادند!چند سال بعد که منتظری بیماری روحی پیدا کرده بود،رفع حصر شد!
ولی آشنا که حالا پژوهشگر شده بود،رفع حصر را کار خودش و روحانی میدانست!!نمیدانست بعدا سوتی اش لو میرود.!هر وقت صحبت مدیرکلی اطلاعات قم که میشد میگفت من مدیرش نبودم!یکبار هم در اینترنت در جواب به یکی ازفعالان مجازی داستان تهمت به یک امام جماعت مسجدی را مثال زده بود!
بیشتر دوست داشت سوال کند تا جواب دهد!احمدی نژاد که در شهرداری جلسات مشورتی راه انداخته بود،مرحوم مهدوی کنی،آشنا را از رفتن به جلساتش منع کرد!او شاگردش را به خوبی میشناخت!احمدینژاد که شد رئیس جمهور،رفت پیش اش ودرباره وزارت اطلاعات وارشاد با او حرف زد!محمود که شیشه روی میزش را درست میکرد اصلا به او نگاه نکرده بود! او دلخور  بیرون امد. بعدا رقیب قدیمی اش محسنی اژه ای شد وزیر اطلاعات!از سوالات احمدینژاد درباره ی هلوکاست خوشش نیامد!مشایی را نفوذی میدانست،ولی برای تفکرات رسانه ای و تبلیغاتی اش حساب ویژه باز کرد. بخاطر همایش ایدز،دوباره عمامه گذاشت ولی بجای منبررفتن،مقاله نوشت! 
روحانی که کاندید شد او شد مسئول تبلیغات ستادش..
از زمان اطلاعات به مخلوط کردن علاقه داشت برای همین آبی و قرمز را بهم زد شد بنفش وبجای پرچم، کلید را نماد روحانی انتخاب کرد! بعد از ترکیب ،به تخریب عناصر علاقه داشت.!برای همین رقبای روحانی را با کلید واژه های گازنبر وسرهنگ تا تحریم و تخریب 8ساله و در شیشه کردن خون مردم و.. مورد تفقد قرار داد!روحانی که منبر و حوزه نمیرفت،شد رئیس جمهور..ولی معمم بود!بعد شد مشاور فرهنگی تا سیاسی روحانی! یکروز با حمایتش از نیلی و تهدید نماینده ها،افتضاح میکاشت و یکروز نمایندگان مجلس را کمتر از حد برجام میدانست!و روز دیگر از درک کردن اوباما حرف میزد!هر کس که احتمال کاندیداتوری برای انتخابات 96 داشت..، برایش توئیت نصیحت به عدم شرکت میکرد!از سردار سلیمانی تا جناب رئیسی و.. حصر کاندیدها از علایق دیگر وی بود...
حسام الدین آشنا،استاد رسانه وفضاسازی است،تولید کلید واژه های تخریبی مثل امپراطوری مشهد! برای مقابله با جریان انقلابی منتقد اقدامات ضد فرهنگی دولت روحانی مثل کنسرت تا جهت دهی غلط به جریان رقیب برای انتخاب کاندید درسال 96،دوقطبی قوه قضاییه و مجریه ..همگی محصول تیم آشناست!سخنان متضاد روحانی با رهبری ، تهییج و تحریک منتقدان، به اقدام های احساسی،صحبت از تک دوره ای شدن روحانی و سپس نفی آن و احتمال دو دوره ای شدن او،ساخت کلید واژه های تخریبی علیه رقبا.. در شرایطی که دولت روحانی،هیچ دستاورد مهمی در تامین معیشت مردم نداشته است،از جمله اهداف و کارهای آشناست،فردی که مسئول تدوین و تهیه استراتژی برای روحانیست ...!
همین!
عضویت در کانال:

نظرات  (۳)

سیاست بازی کثیف و البته پیچیده ای است...
پاسخ:
بله متاسفانه...
:|
پاسخ:
?
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۴۴ قاسم صفایی نژاد
یه چیزی جا موند:
روزی که احمدی نژاد برای پروفسور مولانا حکم مشاوره زد، آشنا جزوه‌ای چند ده صفحه‌ای علیه استاد سابقش منتشر کرد
پاسخ:
سلام این را هم خواستم اضافه کنم و چندتای دیگر!  منتها،محدودیت کاراکتر در شبکه های اجتماعی همیشه باعث میشه مطلب را قبل از انتشار،ویرایش و حذف... کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی