فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

از زینت دولت خاتمی تا دزدی دکل نفتی!

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۰۱ ب.ظ

رفت دانشگاه تاریخدان شد!انقلاب شد به مانند خیلی از مدرک داران آکادمیک کاندید و سپس نماینده شد!بنی صدر که آمد،از جمله کسانی بود با وی نساخت و طرح استیضاحش را امضا کرد!بازرگان که افسرده سیاسی شده بود را با مقالاتش مینواخت و از رزمندگان جبهه ها یاد میکرد! جوانی بود به شدت انقلابی و در هرکسی که بویی از لیبرالیسم داشت میانه ای نداشت!

امام را بسیار دوست میداشت! در اولین سالگرد ارتحال امام مقاله ای در ضرورت رابطه و مذاکره با آمریکا نوشت! بوسیدن لب منتقدان را خیلی دوست داشت.

رهبری جواب قاطعی به وی داد! کسی که تا دیروز امثال منتظری و بازرگان و... را با مقالاتش میکوبید به یکباره دچاره استحاله فکری شد و پشیمانی اش را از کارهای انقلابی اش بیان کرد!

نیک اهنگ کوثر مهاجرانی را تشنه قدرت و چاپلوس توصیف کرد! هاشمی که دولتش رو به اتمام بود،مهاجرانی گفت حاج اقا...هم امیرکبیر زمان است و هم مدرس!پس حیف است!برای همین پیشنهاد تغییر در قانون اساسی و مادام العمر کردن دولت هاشمی را داد.

مهاجرانی در جای دیگری گفته بود بعد از هاشمی هیچ امیدی برای کشور نیست و هرکسی رئیس جمهور شود نفر سوم!!است،اما بعد که خاتمی آمد، گفت نفر دوم کشور است!

عطاءالله عاشق بود! سروش را ایدولوژِیست اصلاحات و گنجی منکر امام زمان(عج) را سرمایه روزنامه های دوم خردادی میدانست!وقتی وزیر فرهنگ خاتمی شد، از کاریکاتور های توهین امیز امام ره تا کتاب هایی در دفاع از سلمان رشدی مرتد را مجوز انتشار داد! تا قبل از او، کسی نمی توانست به سادگی به اعتقادات اسلامی شبهه و توهین وارد کند...خاتمی تمام قد پشتش بود،مهاجرانی چاپ روزنامه های همسو با دولت را تا سه برابر هم رساند.

عطاءالله با جمیله کدیور ازدواج کرده بود! کارهای مخرب مهاجرانی که بالا گرفت،توسط مجلس پنجم استیضاح ولی مجدد رای اورد!تا قبل از آن خاتمی در برابر فشارهای مردم و علما برای برکناری وی مقاومت میکرد و حتی مهاجرانی را زینت الوزرای دولتش توصیف کرده بود! مهاجرانی خودش بعدا استعفا داد، بعد از رفتن از وزارت ارشاد،به مرکز گفتگوی تمدن های خاتمی رفت،شیفته زنان بود،یکبار از یک زن شوهر دار تبریزی که برای همکاری با گفتگوی تمدنهای خاتمی امده بود، خواستگاری کرد!زن جوان جواب رد داد ولی سید عاشق بود!

تا دوسال به دنبال معشوقه اش بود تا این که یک شب او را بازداشت و سپس برگه ی صیغه نامه محرمیت برای ان زن فرستاد!بعد از سماجت های فراوان روز عقد را هم تعیین کردند که دوباره آن زن را سه روز به اتهام رابطه نامشروع بازداشت و دوباره مهاجرانی صیغه نامه ایی فرستاد که تاریخ اش مشکل داشت!که آن زن به ناچار باید ...

کارمهاجرانی به جایی رسیده بود که با زن دیگری بر اساس اعترافات آن زن رابطه داشت و این در حالی بود که وی همسر جمیله کدیور و دارای فرزند بود!

آبروریزی مهاجرانی، وی را مجبور کرد از کشور برود!آغاجری از دوستان وی،علت نگه داشتن مهاجرانی توسط خاتمی را در دولت،سو استفاده مهاجرانی از سپرده های حج مردم در بانکها میدانست که قرار بود پرونده ایی برای او تشکیل شود!

به آمریکا که رفت،در بنیادی پژوهشی اسرائیلی مشغول بکار شد،زمانی که وزیر جنگ اسرائیل از مقابله با اسلام سخن میگفت، سخنرانی بعدی مراسم ،مهاجرانی بود که گفت اگر نهضت آزادی در سال53شکست نمی خوردنیازی به انقلاب اسلامی هم نبود!

انتخابات 88 ، از حامیان کروبی بود،با کمک ام ای6 انگلیس،برادر زن اولش(محسن کدیور)و...سایت جرس و رهبری جنبش سبز را در خارج به عهده گرفت!هر وقت که مشکل مالی پیدا میکرد، به مانند علیرضا نوری زاد، همکار جدیدش، به دستبوسی ملک عبدالله شاه عربستان میرفت!در یکی از کمکها مبلغ 18 میلیون دلار از عربستان دریافت کرد!او که اهل گفتگو وتمدن، از مذکر تا مونث بود!با مرکز گفتگوی ادیان آل سعود در وین همکاری کرد...!

کسب درآمد پدر برای پسر و نحوه ی طلاق و ازدواج مجددپسر برای پدر الگو شده بود، سید محمد محسن پسر بزرگش را به کار نفتی سوق داد!دکل حفاری نفتی که قرار بود با واسطه یک شرکت اماراتی از رومانی به ایران بیاید، سر از خلیج مکزیک در آورد! دو دلال واسطه شرکت بودند که یکی از آنها محسن پسر مهاجرانی بود،محسن و دوستش،نحوه عقد قرارداد و پول و..را به عهده داشتند و دو دلال معروف دیگر نحوه رساندن به ایران و...که در اخر پای دلال دیگری باز میشود که در ماجرای کرسنت هم دخیل بود!

پسر به اتهام دزدی دکل حفاری بازداشت و ممنوع الخروج میشود..علیزاده طباطبایی وکیلی که وکالت متهمان فتنه88 و مهدی هاشمی را در کارنامه خود دارد وکیل وی میشود و پسر مهاجرانی زینت الوزرای خاتمی،به عنوان یکی از متهمان اصلی گمشدن دکل نفتی مطرح میشود...

همین...

 

نظرات  (۲)

سلام
مطالب اخیرتون  برای نسلی که از سیاسیون خائن ناآگاه هستند خیلی مفید هست...

پاسخ:
سلام
ممنون
برای دوستانتان هم بفرستید...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقا عطای ****** و جمیله خانم دوره گرد!!

کنفرانس برلین رو جا انداختید...
پاسخ:
سلام
بله چیزهای زیاددیگری مثل انتقادات صریح رهبری و... هم بود 
نمیشد همه را در یک مطلب جمع کرد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی