فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

امام ره را که دیدعاشقش شد!تحصیلات را رها کرد و از پاریس آمد تهران!پدر و مادرش هر دو منتسب به علمای معروف بودند و پدرش بارفروش میدان تره بار تهران بود.مجاهدین انقلاب که تاسیس شد از اعضای اصلیش بود،بنی صدر که آمد او را نقدش میکرد ولی قبلش حامی اش بود!خودش میگفت تحت تاثیر مارکسیست هم قرار گرفته بوده!همراه با بهزاد نبوی با نماینده امام خمینی،درگیر شدند،تفکراتشان کمی چپکی شده بود و امام دستور انحلال سازمانشان را داد!با اندیشه های شهید مطهری میانه بدی داشت! خاتمی که شد وزیر ارشاد،معاونش شد!خاتمی که قهر کرد و رفت او هم کنار رفت و شد دانشجوی علوم سیاسی!با اصغرزاده و...تا عبدی وآغاجری در مجمع تشخیص ، کار تحقیقاتی میکردند!

دوم خرداد شد،شد معاون سیاسی وزیر کشور،نوری که استیضاح شد او شد سرپرست تا لاری بیاید..!مشارکت در احزاب رادوست داشت برای همین در حزب مشارکت عضو اصلی شد!از کودکی بازیگوش بود!با این که معاون وزیر کشور،موسوی لاری بود،ولی اهل شیطونی بود! دادگاه که با روزنامه سلام،خداحافظی کرد،تاجزاده تاب نیاورد و با دفتر تحکیم وحدت دست به اعتراضات زد!دوستانش هم مشارکت داشتند!حکم دادگاه را تاوان انتخاب مردم در دوم خرداد میخواند!از 18 تیر 78 میخواست نهایت استفاده را ببرد!

#فرهنگ_پرواز

ناجا که دست وزارت کشور بود،تاجزاده میگفت پس این نیرو دست ماست یا اون اقا(رهبری)!!!بعد هم اغتشاشگران را برد سمت بیت رهبری!،بسیجی نبود ولی بسیجی ها راهم دوست نداشت!یکسال بعد از فتنه78،رهامی و شیرین خانم!شدند وکلای پرونده محکومین!فرشاد ابراهیمی را پیدا کردند و گفتند بگو سرکوب اعتراضات 78 اشتباه بوده! فرشاد هم گفت و اینها فیلم نوارش کردند!بلوتوث نبود ولی پخشش کردند!قاضی دخالت تاجزاده را فهمید،بعدا که آزاد شد ،ابراهیمی رفت اسرائیل!جاسوس بودنش بعدا ثابت شد!سید مصطفی میگفت خود شیرین عبادی نوار را برایم آورده بود!

انتخابات مجلس ششم که فرا رسید،تاجزاده یاد التماس دعای هم حزبی هایش افتاد،آدم اهل خیری بود،تعدادی تعرفه با مهرهای تقلبی و صندوق های فک پلمب شده تا کلی آمار جعلی از شمارش آرا و.. را روی دست ملت گذاشت!بعضی از صندوقها که اسم فلان نامزد در نیامده بود،طرف تا هزار رای هم آورده بود! هاشمی رفسنجانی را آخرین نفر اعلام کردند! احمدینژاد و چند نفر دیگر را هم اصلا حساب نکرده بود! شکایت ها که بالا گرفت!شورای نگهبان برخی صندوق ها را با حکم حکومتی رهبری، باطل اعلام کرد! کارگزارانی ها حسابی از دوستان مشارکتی شان ناراحت شدند!انتخابات مجلس انتخاباتی بود که گاهی فردی با اختلاف صد تا رای پیروز میشد!اما سید باید فکر همه را میکرد!

دفتر تحکیم که هوای لرستان به سرشان زده بود!خواستند اردو بذارند!اردو که تشکیل شد،سخنرانهایشان علیه نظام و انقلاب حرف زدند!خرم آبادیها ناراحت و راهپیمایی کردند!معاون استاندار با تاجزاده سر مجوز اردو اختلاف داشت و قبول نکرده بود!مشارکتی ها هم دست به آشوب زدند! به خودی خود شد غائله!80 نفر زخمی و یک پلیس هم شهید شد!سید مصطفی که دید موتور گازی اش تا خرم آباد بنزین کم میاورد با هواپیما رفت لرستان و مردم را لر را فاشیست و جنایت کار نامید!آن زمان خبری از داماد لرستان و عروس اذربایجان نبود! دادگاه که شد، تاجزاده را بخاطر تقلب در انتخابات تهران محکوم و برکنار کرد!موسوی لاری عصبانی شد!

تاجزاده عشق فوتبال بود!برای همین فرار از جناحین و روبه جلو را بخوبی تمرین کرده بود!وقتی ازش درباره انتخابات های نظام سوال شد!گفت همه ی 21 انتخابات برگزار شده سالم و صحیح بوده...

سال 88 که انتخابات شد،از اولین کسانی بود که بر طبل القای تقلب کوبید!از محرکان بود و بازداشت شدولی بعدها که آروم شد! تقلب را نفی وگفت شکست خوردیم!

دعایی مدیر مسئول روزنامه جمهوری و از نزدیکان هاشمی،رفت دیدنش،صدای دانشجویان در دیدار با رهبری درآمد که چرا منصوب رهبری از فتنه گران حمایت و عیادت کرده!؟ مظلومیت رهبری را میگفت...

بعدها از تمام اقداماتش در اول انقلاب و همچینین از کارهای اول انقلاب نظام و مردم اعلام برائت کرد!روحانی که آمد، توافقات را تایید کرد و منتقدان توافق ژنو را داعشی های شیعه نامید!خودش را انقلابی راستین و مومن اما با خطاهای دوران جوانی و انقلابی توصیف کرده بود!دخترش که رفت کانادا،کشف حجاب کرد..!در حمایت از توافقات هسته ای،گفت که باید مثل دوران اصلاحات در برابر آمریکا کوتاه بیاییم تا جنگ نشود..!

تاجزاده که تضعیف داعش را میدید،گردوغبار خوزستان را نه محصول کم کاری دولت روحانی! بلکه آنرا گردن سپاه و مدافعان حرمی انداخت که نتواسته بود با پروژه نوارسازان در سال 78 و 79 و کوی دانشگاه... بهشان صدمه بزند..

همین...

نظرات  (۲)

مطلب مفیدی بود!

پاسخ:
سلام
ممنون
۰۹ اسفند ۹۵ ، ۰۵:۲۲ رفاقت به سبک شهید
تازگی هم گفته مردم تو انتخابات ۹۶ نشون میدن با چه کسیانی آشتی و آشناتر هستند !یعنی دریت برخلاف رهبری حرف میزنن 
اینا خیلی دارن می سوزن که آقا گفت ما آشتی نمیکنیم 
پاسخ:
واقعا دارن میسوزنن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی