فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

آقایان اصولگرا! لطفا دندان طمع را بکشید...

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ب.ظ

وقتی که نماینده سابق تهران که عمری در دنیای شعرو ادب فارسی سپری کرده بود و خواست برای انتخابات 92 ریاست جمهوری فکری بکند،تصمیم به ایجاد ائتلاف گرفت هیچ کس فکر نمی کرد این ائتلاف ساختن ها چیزی جز اتلاف انرژی و زمان نیست و نخواهد بود!

وقتی مبنای کار بشود چند عدد نظر سنجی یا همان نظرسازی هدفمند! و دکتر جهادی و خوشتیپ به خیال این که حتما خودش از دل این ائتلاف ساختگی به عنوان کاندید نهایی بیرون میاید و به مانند همیشه نتواند در سخنرانی،درست سخن بگوید و بگوید!!! اگر از این ائتلاف چیزی جز اتحاد و.. بیرون بیاید در دین داری شان شک کنیم! ایا برای رسیدن به راه یقین برای دین داشتن اینان راهی هم باقی می ماند؟

وقتی هم که علامه مصباح یزدی،با بیان این که آن سه نفر..که باهم در ابتدا با هم ائتلاف کردند در عمل با هم نمی سازند و اکثریت قریب به اتفاق رسانه های مثلا اصولگرا و بازهم مثلا خودی این پیش بینی علامه را سانسور خبری کنند و در عوض سخنرانی یک هفته بعد ایشان که کاندیداتوری فرد مطبوعش را و مسئله ی اصلح بودن در زمین و اسمانها را به سخره بگیرند...!چیزی از دین داری و تقوا به مشام میرسد؟

در انتخابات 92 ریاست جمهوری،که همه خود را یا در مرحله اول پیروز میدانستند یا میگفتند در مرحله دوم به نتیجه میرسند هیچ کس حاضر به کناره گیری نبود! نتیجه شد انچه نباید میشد!!! حالا هم که دوست و دشمن همه اعتراف میکنند که حسن روحانی به خاطر عملکرد بسیار بدش،شانسی برای پیروزی ندارد!تاکنون شرکت کردن چند تن از اصولگرایان برای انتخابات 96 ریاست جمهوری،اگر نگوییم صد در صدیست ولی کاملا محرز است!

در انتخابات 92،که فردی مثل جلیلی نه در ائتلاف ال اسحاق و پورمحمدی و..بوده و نه در ائتلاف سه گانه قالیباف و ولایتی و.. بوده را میگفتند تو چرا کنار نکشیدی تا اصولگرایان پیروز شوند و پایداری ها را که تا کنون به مانند باد در مسئله برجام و...عمل نکرده اند و ثابت مانده اند را متهم به تفرقه و تقسیم ارا کرده اند!چیزی باقی ماند؟

اقایان ولایت متر و ولایت سنج! که با نهی شدن احمدینژاد توسط رهبری از شرکت دوباره...دوباره میخواستند روزشمار ولایت مداری برگزار کنند!!! چنان خوشحال شده بودند که انگار وی یک ضد انقلابی و..چیزی است که ما تاکنون بی خبر بوده ایم!نگو که از هم اکنون سفرهای استانی شان را اغاز نموده اند و هر کدام سری به قم و علما میزنند و بعد میروند باقی نقاط کشور!البته یکیشان هم چون ساختمانی ریزش کرد برگشت...!

عده ایی هم دیده اند بازار ائتلاف سازی بعد از سه انتخابات مجلس و ریاست جمهوری دیگر مشتری ندارد جبهه تشکیل میدهند و از همه رنگ ها و افراد در ان یارگیری میکنند! و وقتی از انها انتقاد میکنید چرا فلان اشخاص لیبرال حضور دارند..!میگویند در هر جبهه ایی افراد مختلف هستند ولی نمی گویند اگر افراد مختلف هستند ایا هدفشان هم در زمینه مسائل سیاسی و اقتصادی و فرهنگی یکیست؟ این کجایش انقلابیست؟

حرص قدرت و طمع ریاست،در زمانی که حریف به علت وعده های توخالی و برجام بی فرجام و رکود وبیکاری،کمر شکسته،را زمانی میتوان از بین برد که تقوا فردی و گروهی در بین جماعت اصولگرا وجود داشته باشد،این طورکه پیش میرود،انتخابات 96 ،از انتخابات 92 ،تعداد کاندید اصولگرای بیشتری را دارد که شاید تها امیدمان به تیغ رد صلاحیت شورای نگهبان  باقی بماند! کاش یک عده هم روزشمار تقوامداری برگزار میکردند و دندان طمع خود را می کشیدند...

همین...

نظرات  (۴)

وضع اصولگرایان غم انگیز است
پاسخ:
سلام
بسیار....
۱۸ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۵۹ رفاقت به سبک شهید
سلام
واقعا دیگه شورش در اومده مطمئنم تو انتخابات بازم گند میزنن
پاسخ:
سلام
واقعا نگرانیم
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۰۸ فدایی رهبر
بسیار مطلب عالی...
پاسخ:
ممنون
۲۲ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۴۱ فرناز فرزان
سلام
توکل به خدا
پاسخ:
سلام
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی