فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

طنز: پاسخ ایران به نقض برجام اعلام شد!

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۰ ب.ظ

بعد از کش و قوس های فراوان همراه با قرکمر و توضیح واضحات ان از سوی ناجیان ایران ،به نقض بد عهدی و نامردی سنای امریکا در تمدید تحریم داماتو،تصمیم بر ان شد که با همکاری مجلس فخیمه در غالب طرحی ایکس فوریتی!!! به این اقدام دردمنشانه و بی ادبانه امریکایی پاسخی قاطع داده شود تا هم به حساب اوباما ی بی ادب و دوستانش برسد و هم حساب دونالد ترامپ که ازگرد راه نرسیده!!! حالش گرفته شود! بدین منظور ایران با خرید هشتاد فروند بوئینگ امریکایی، حال این یانکی های بی ادب را گرفته و صدهزار جوان امریکایی که به دنبال شغل در دولت اوباما می گشتند و حالا مجبورند در دولت ترامپ صاحب شغل شوند را به عزای مامی هایشان بنشاند!

این اقدام قاطع از سوی دولت تدبیر و امید باعث شد تا صدای مخالفان برجام در سرتاسر جهان از ما تحتشان در بیاید!!!

مجلس سنای یانکی ها اعلام کرد:از صد سناتور،نودونه نفر خواستار این شدند که به مدت ده سال قطعات یدکی بوئینگ را قبل از تحویل هواپیما به ایرانی ها بدهند تا شاید ایرانی با این کار گیج و نا امید شوند!

دولت نتانیاهو(اسرائیل): در واکنش به این اقدام ایران اعلام کرد ما برای گرفتن حال ایرانی ها،حاضریم بخشی از تولید قطعات و مونتاژ هواپیما را در خاک فلسطین اشغالی انجام دهیم تا حال حامیان برجام گرفته شود...

دولت موزی و نامرد فرانسه نیز اعلام کرد: هی عمو،اون ایرباس ها رو که قولش را دادیم،قطعاتش را با بوئینگ به صورت مشترک میدیم دستتون تا حالتون جا بیاد!

اما در این سوی میدان حامیان برجام هم اتخاذ موضع رسمی نمودند!

اخوندی،وزیر راه و مسکن مزخرف اعلام کرد که تمام این هواپیماها،قرارداد خریدشان به ایران بدون بیمه و ضامن است!ولی اگر دستمان رسید انها را بیمه میکنیم تا خرج خون های احتمالیتان در بیاد!

نعمت زاده،وزیرصنعت درحالی که دهانش به موازات دستان پیرش در حالت ویبره بود گفت:هرکسی پولش را دارد میخرد و سوار میشود!اونهایی هم ندارند بروند قطارهای هشتاد ساله سوار بشوند!

دکتر ظریف،نماد قهرمان دیپلماسی درحالی که نیش اش تا بناگوش باز بود گفت:این اقدام ایران در راستای منافع حزبی،ببخشید منافع ملی رقم خورد و تاکید میکنم تمام هشتادتا فروند بوئینگ در روز اجرای قرارداد تحویل! تحویل ایران داده خواهد شد! در هیچ کجای این قرارداد واژه ی عدم تحویل نیامده و از عبارت ان شاالله تحویل میدهند استفاده شده است!

زنگنه که لباس هایش حسابی بوی دکل و نفت و قیر میداد در مصاحبه ای اعلام کرد: طبق قرار ما با شرکت توتال! تمامی سوخت مورد نیاز این هواپیماها و دیگر هواپیماهای دیگر کشورها به مدت سی سال با مبلغ بسیار اندکی از جانب ما ایرانی ها ،تامین خواهد شد!این کار باعث میشود نفت میادین ما کپک نزند و ترش نشود!

نوبخت،سخنگوی دولت اعلام کردکه با این اقدام سخت ما،تندروهای امریکایی بسیار عصبانی شدند و طرحی را در مجلسین امریکا اماده کرده اند که تمام بوئینگ فقط رنگ سفید باشند و ایران نتواند از رنگ های ابی اسمانی و مشکی و قرمز استفاده کند که این نشان از پاسخ سخت و قاطع و مدبرانه دولت تدبیر و امید به نقض برجام می باشد!

پایگاه اطلاع رسانی دولت اعلام کرد ثبت نام برای گرفتن عکس یادگاری با بهترین مدل بوئینگ فردا اغاز میشود و تمامی عکسهای گرفته شده مشت محکمی بر دهان منتقدان این قرارداد خواهد بود!ضمنا مجلس شادی و حرکات موزون با ماکت مدلهای بوئینگ نیز برقرار خواهد بود!

طیب نیا،وزیر اقتصاد گفت:ما تورم را تک رقمی کردیم،یک صفر هم از پول ملی برداشتیم!انرا تومان نامیدم و میدانید که ریال تحریم است ولی تومان تحریم نیست و این یعنی گرفتن حال وزارت خزانه داری امریکا و در نتیجه خرید بوئینگ از انها! در همین حال یکی از خبرنگاران ما، نعره ای به اسمان بزد و در افق محو بشد!

علی لاریجانی نیز گفت:این پاسخ که با همکاری خوب مجلس و دولت ایران همراه بود نشان داد ما نه تنها از نقض برجام ضرر نکردیم بلکه هیچ هزینه ای هم برای ساخت هواپیمای ایرانی نپرداختیم که این خود نشان از نبوغ مدیریتی و رشد عقلایی در بین مدیران دولت و مجموعه کشور دارد که خود ثمره ی بزرگیست!در همین حین یکی ازخبرنگاران از علت وجودی و ممکن الوجود بودن بوئینگ و برجام و فلسفه ی تصویب های بیست دقیقه ایی پرسید که دکترلاریجانی یک نگاهی به او کرد و یک نگاهی به یکی از محافظانش...!

دکتر روحانی در نشست خبری اعلام کرد که تمام مسئولیت این قرار داد با من است و انرا نعمت الهی و طوفان برجام علیه همه ی مخالفان این توافق خواند و گفتند:اگر کسی به افتاب برجام خاکی بپاشد!از اسمان هشتاد فروند بوئینگ به سوی چشمانش و حتی دهانش خواهد امد...

همین....!

نظرات  (۴)

دوست عزیز سلام.

تیم مدیریت محتوای موضوع آزاد به دنبال نویسندگان و به صورت تخصصی وبلاگ نویسان برتر میگرده تا با بازنشر مطالب خوب و مفیدشون در موضوع آزاد مخاطبین بیشتری پیدا کنند. خوشحال میشیم از سایت دیدن بفرمائید و درصورت علاقه مندی مطالب خوبتون رو در موضوع آزاد منتشر کنید.

موضوع آزاد یک لینک مستقیم به مطلب شما ایجاد میکنه و علاقمندان به مطلبتون رو به سمت شما روانه میکنه.

از اینکه با تولید محتوای خوب و مفید به ارتقای وب فارسی کمک میکنید ممنونیم :)

تیم مدیریت محتوای موضوع آزاد

طنز خوبی بود.

پاسخ:
سلام
ممونم!
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۰:۴۷ من الله التوفیق
خیلی خوب بود 
ولی دردش زیاده
دردی که از این خنده ها نسیب آدم میشه
پاسخ:
سلام
ممنون....!
نداشتن تقوا و ایمان به خدا و مردم ؛ نعمت ، جهت خدمت به مردم را از مقام یا ... میگیرد...
و من الله التوفیق
اللّهمّ عجّل لولیک الفرج...
پاسخ:
سلام
ممنون
آمین.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی