فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

پروژه های جنگ هراسی از انتخابات 84 تا 96

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۴ ب.ظ

زمانی که #خاتمی دولت خودش را روبه پایان میدید،به دنبال یک جانشین مناسب برای خود بود تا بتواند اهداف سیاسی اش را دنبال کند،بعد از تلاش های فراوان،دو نفر به نمایندگی از خاتمی در #انتخابات نهم ریاست جمهوری شرکت می کردند،یک نفر نامزد اصلی و دیگری بیشتر #نامزد رزو بود! دکتر #مصطفی_معین ،وزیر علوم اش،نامزد اصلی وی بود،و #مهر_علیزاده نقش داغ کردن تنور را بر عهده داشت،در روز های پایانی #هاشمی_رفسنجانی کهن سال نیز احساس وظیفه کرد تا به قول خودش بتواند #اتحاد و وحدتی مضاعف در دل #اصولگرایان به وجود اورد! هاشمی در جایی گفته بود این #کوتوله ها(بخوانید دیگر نامزدهای انتخابات)نمی توانند رای لازم رابه دست اوردند و باید رئیس جمهوری انتخاب شود تا رای بالایی داشته باشد تا ابروی بین الملی ایران از بین نرود!

مصطفی معین،به همراه علیزاده و چند نفر دیگر رد صلاحیت شدند ولی با نامه نگاری خاتمی با #رهبری ،این دو نفر با حکم حکومتی آیت الله #سید_علی_خامنه ای،تایید صلاحیت شدند،تا خاتمی و جریان #اصلاحات نتوانند انتخابات را تهدید و یا کم رنگ و مظلوم نمایی کنند،شعار اصلی معین همان شعار لیبرالیستی #حسن_روحانی در دولت یازدهم بود،معین اعتقاد داشت که نباید کسی را بزود وارد #بهشت کرد! جریان اصلاحات و رادیکال های درون ان که عمر سیاسی خود را در پاستور روبه پایان می دیدند!پروژه ی #جرج_بوش هراسی را راه انداختند،تمام روزنامه های اصلاحطلب هر روز از حمله قریب الوقوع امریکا که افغانستان و عراق را در مدت کمتر از 10 ماه و کل منطقه را به نوعی با پایگاه هایش به کنترل خود در اورده بود،مردم را میترساندند! و به مردم این گونه القا میکردند که اگر از میان معین و مهر علیزاده کسی رای نیاورد،ایران نیز وارد جنگ با امریکا خواهد شد و سرنوشتی بهتر از افغانستان برای ایران بدست نمیاید!

از آن طرف در بحبوحه ی انتخابات سال 84،طرفداران هاشمی و کاگزاران،این گونه تبلیغ میکردند که اگر میخواهید معین رای نیاورد و انتخابات دو مرحله ای نشود،به هاشمی رفسنجانی رای دهید!!!اما تقدیر این بود که #احمدی_نژاد که به جز چند تشکل دانشجویی، هیچ تشکل و حزب اصولگرایی از او حمایت نمیکرد،با هاشمی به مرحله دوم برود و پیروز شود وهمان حامیان #معین حالا در دور دوم از #هاشمی حمایت کردند!!! دکتر معین،کاندیدای رادیکال و #تندرو اصلاحات،فقط توانست 4 میلیون کسب نماید و چهارم شود و مهرعلیزاده،مقامی جز اخر شدن از میان 7 نفر پیدا نکرد!

امروز نیز این گونه دارد به مردم القا میشود که اگر میخواهید میان #ایران و امریکا با ریاست #دونالد_ترامپ،جنگ و خون ریزی رخ ندهد،باید به حسن روحانی و اعتدال!!! در #انتخابات_96 رای بدهید! #پروژه ایی نخ نما شده که شاهد بودیم با پیروزی احمدی نژاد،بوش و امریکا در منطقه ضعیف تر شدند،#حماس و #حزب_الله قوی تر شدند و... امریکا ناچار شد با تلفات فراوان از #عراق عقب نشینی نماید...

همین...

عضویت در کانال:

https://telegram.me/joinchat/AjzDWTuoHYOXY5tQ3IHuyA

نظرات  (۲)

۰۴ آذر ۹۵ ، ۱۸:۵۵ مهدی محمدزاده
جالب بود ..........
پاسخ:
ممنون
۰۴ آذر ۹۵ ، ۲۱:۳۹ حمیدرضا ندیری
خدا عاقبت ریاست جمهوری بعد رو بخیر کنه.
پاسخ:
ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی