فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

شباهت لاریجانی و قالیباف در انتخابات ها

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ب.ظ

وقتی #احمدی_نژاد،شهردار تهران در سال 84 به عنوان رئیس جمهور از سوی مردم انتخاب شد،و #قالیباف از شکست خوردگان دور اول بود،فکر میکرد که میتواند با شهردار تهران شدن خود،راه دستیابی به منصب ریاست جمهوری را بدست اورد،بعد از چهار سال،دوباره با توصیه نزدیکان #هاشمی_رفسنجانی و بازی کردن در نقشه هاشمی،ستادهای خود را تشکیل دادولی بعد از مدتی منصرف شد و نیمی از ستادهای خود را در اختیار #میر_حسین_موسوی قرار داد،یکی از اشتباهات احمدی نژاد این بود که فکر میکرد اگر به رقیب خود یعنی #علی_لاریجانی،مقام و منصبی بدهد،دفع شر کرده و خیال اش از او راحت می شود! لاریجانی اول با قبول دبیر شورای #امنیت ملی از84 تا سال 86 و سپس کاندیداتوری نمایندگی #مجلس از #قم و کسب رای و راه یابی به مجلس،از حمایت دولت احمدی نژاد با تمام قدرت برای ریاست مجلس استفاده کرد و این شد که احمدی نژاد با میدان دادن به رقیب خود،زمینه را برای تضعیف خود فراهم کرد! لاریجانی از جمله سیاست مدارانی بود که در #انتخابات 88 کاملا مرموزانه عمل کرد و حتی اخباری از #رای او به میرحسین نیز حکایت داشت!بعد از فتنه هم با بیانیه های دوپهلو به مقابله با فتنه پرداخت!و تا سال 92 بر تضادش و دشمنی با احمدی نژاد افزود...

شباهت قالیباف با لاریجانی به غیر از شباهت های فکری و میل به سیاست گرایی شیک و پر هزینه،تقلید هر دوی انها از دو نفر بود برای شرکت در انتخابات ها بود!

قالیباف از مدل #شهرداری به #ریاست_جمهوری احمدی نژاد پیروی کرد و شکست خورد!لاریجانی هم فکر میکرد اگر در سال 86 رئیس #مجلس شود میتواند در 88 دوباره کاندید شده و پیروز شود!منتها این تقلید لاریجانی از هاشمی بود که چند دور رئیس مجلس بوده و سپس با استفاده از شرایط روحی و احساسی مردم در سال 68 که ناشی از رحلت #امام_خمینی بود،رای کسب کرد و رئیس جمهور شد.که نشان میدهد نه لاریجانی و نه قالیباف،راه پیروزی را نمیدانند!شخص لاریجانی در انتخابات اخیر مجلس،با کاهش شدید چند هزاری رای،نفر دوم شد و این درحالی بود که نفر اول #قم،رقیب او،در دور قبل نفر سوم بود!

واقعیت این است در صورت پیروزی مجدد روحانی در سال96،که ان هم پیروزی هم معلوم نیست،دولت روحانی دیگر از لاریجانی حمایت نکند و قالیباف نیز شاید سال بعد دیگر نتواند بنا به دلایلی شهردار تهران شود!

همین....

عضویت در کانال:

https://telegram.me/joinchat/AjzDWTuoHYOXY5tQ3IHuyA

نظرات  (۴)

چی بگم...
خیلی از سیاست چیزی نمیدونم!
پاسخ:
ممنون از حضورتون
۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۰:۳۰ قاسم صفایی نژاد
خصوصی میذارم چون موافق نیستم باهاتون
قالیباف شاید شبیه هاشمی باشه سیستم مدیریتی و اقتصادی اش اما به توصیه هاشمی یا نزدیکانش کاری نکرده. تیم هاشمی اگه تاثیری رو قالیباف هم بذاره غیرمستقیم هست و قالیباف فریب میخوره نه اینکه از قصد کاری کنه.
اشتباه احمدی نژاد راجع به لاریجانی رو قبول دارم اما احمدی نژاد به لاریجانی پست نداد که از شرش راحت بشه. احمدی نژاد رو این مدلی نشناختم. خیلی از مدیران دولتش هم لاریجانی معرفی کرده بود از جمله کردان!
لاریجانی هم دنبال ریاست جمهوری نبود که اومد رئیس مجلس شد. به نظرم لاریجانی فهمیده که رأی مردمی نداره و همون مجلس رو چسبیده برای تحکیم قدرت خودش
پاسخ:
سلام
ممنون
فکر نکنم درست منظورم را متوجه شده باشید
این که خصوصی نبود!
۰۳ آذر ۹۵ ، ۲۱:۲۳ مهدی محمدزاده
سلام..ممنونم.خوب بود ولی یکم اختلاف نظر دارم باهاتون....

۰۳ آذر ۹۵ ، ۲۱:۲۳ مهدی محمدزاده
اگه مایلی هم رو دنبال کنیم و برای هم نظر بذاریم..متظر خبرت هستم 
پاسخ:
سلام
حتما....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی