فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

ویدیو های شما التهاب شهوانی یا حتی سیاسی ایجاد نمی کند؟

سایت آپارات یا همان شبکه اشتراک گذاری کلیپ های ویدیویی ایرانی بعد از حذف فیلم ما باولایت زنده هستیم از کانال آپارات فرهنگ پرواز و بعد از چند ساعت پیام داده که ویدیوی شما به دلیل ایجاد التهاب و تنش سیاسی و.. از سایت حذف شده است!

هرچند ادعای گزافی بیش نبوده و سایت آپارات که بیشتر به دلیل مسدود بودن یوتیوب در ایران به مانند شرکت های خودروسازی انحصار طلبی را با وجود یک دو سایت گمنام اشتراک فیلم در ایران،با جدیت دنبال میکند هیچگاه جواب مشخصی نمی دهد و نمی گوید با کدام دلیل و منطق اجازه انتشار هزاران فیلم با مضمون جنسی و شهوانی و خلاف عرف و شرع را میدهد؟

با کدام و دلیل و منطق اجازه انتشار که هیچ! بلکه با دستکاری و ترفندهای بسیاری فیلم سخنان برخی فتنه گران را به بهانه های گوناگون و ... همیشه در صفحه اول سایت قرار میدهد تا آمار بازدید آنان بالا برود؟

از طرفی در صفحه مربوط به قوانین سایت خود، میگوید مسئولیت انتشار فیلم ها بر عهده ی کاربران سایت است ولی آنگاه یک کلیپ را به دلیل آنچه ایجاد التهاب سیاسی و تنش میخواند!!! از سایت مذکور حذف می نماید....!

دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را ؟؟؟

هرچند باید بگویم که این کلیپ ویدیویی برای اولین باربرخی  تصاویری را در فیلم نمایش داده است یا دیده نشده اند....! ویا کمتر دیده شده اند. این تصاویر مربوط به حضور فتنه گران در حرمت شکنی ظهر عاشورای سال 88 در تهران بوده است!

پس آب را کجا باید ریخت؟

کار بجایی رسیده است که جریان فتنه،با گستاخی هرچه تمام تر ،دیگر فیلم های خود را در سایت های مسدود شده شان نشان نمی دهند و برای انتشار به آپارات مراجعه میکنند!

البته ناگفته نماند که سایت آپارات از مدتها بیش با جریانات و اشخاص حزب اللهی و ... این برخورد های مسخره را انجام داده است! و معلوم نیست این برخورد های سیاسی تا به کجا ادامه خواهد داشت....!

شخص بنده که از اول در فاضی مجازی بدون کمک دوستان خودی شروع فعالیت کردم و با هزینه شخصی ادامه دادم،با این کارها از میدان نمی روم و از دیگر دوستان میخواهم از این به بعد بیشتر از قبل به بنده و امثال بنده کمک و یاری رسانند...

و من الله توفیق...

همین.....

این فیلم را از لینک زیر دریافت کنید

دریافت

عنوان: ما با ولایت زنده هستیم
حجم: 14.3 مگابایت

پ ن : بعد از حذف فیلم توسط آپارات و مشکل تراشی اینستاگرام،فیلم کامل را از دیشب در کانال تلگرام نیز قرار دادم!

نظرات  (۱)

۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۸:۱۷ رفاقت به سبک شهید
ای وای یعنی سرم درد گرفت
پاسخ:
....!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی