فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

آقایان پس بفرمایند چه کسی به انتخابات بیاید!؟

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۳۰ ب.ظ

مثلا چه چیزی را حل کرده ایم؟ مسائل مختلفی که در این دولت دیده ایم کدامشان با اعتراض هایمان حل شده است؟ چند درصد مردم واقعا از مخاطرات توافق لوزان آگاهی پیدا کرده اند؟ چند درصد مردم را توانستیم از نقایص توافق برجام آگاه کنیم؟ چقدر توانستیم مردم را به قرارداد های جدید نفتی در دولت روحانی موسوم به آی پی سی آگاه کنیم؟ چقدر توانستیم مرم را از مسئله ی خطرناک و ضد استقلال کشور یعنی اف ای تی اف،آگاه کنیم؟ چرا وقتی وزیر ارشاد دولت روحانی می گوید اجرای کنسرت در مشهد خوب نیست ولی برای بقیه شهرا خوب است!!! کسی بلند نشد بگوید چرا اگر یک چیز بد برای بقیه جاها بد نیست؟ چند درصد مردم واقعا به مفاد برجام احاطه فکری پیدا کرده اند؟ اگر وضع اقتصاد بعد از برجام بدتر نمی شد!مردم میگفتند برجام بد است؟ آیا برجام فقط اقتصاد را خراب کرد؟ پس دستاورد های هسته ایی کجا رفت؟ بتن ریختن ها چه شد؟ در ماجرای هسته ایی به جز تولید هشتگ ها و نوشتن مقاله ها،دلواپسان عزیز، در چند شهر تجمع و سخنرانی اعتراض برگزار کردند؟ برگزاری دو سه جلسه آن هم در تهران بس بود؟

مثلا چه چیزی را حل کرده ایم؟ چرا فکر میکنیم با نوشتن چند مقاله و چند تصویر گرافیکی انتقادی نسبت به کارهای پر ضرر دولت روحانی در زمینه های فرهنگی و مذهبی و اقتصادی و سیاسی و... تکلیف از ما ساقط است؟


وقتی وزیراطلاعات این دولت از قیمت گوجه بجای گزارش کار وزارت اش،حرف میزند،اعتراضی بلند شد؟وقتی برادر حسن روحانی در همه ی امور دولتی دخالت می کند،امضایی جمع شد؟

وقتی وزیر بهداشت دولت روحانی یعنی دکتر هاشمی با وقاحت تمام میاید از حقوق های نجومی دفاع میکند! چرا کسی طومار علیه اش امضا و جمع نمی کند؟ کفن پوش ها کجا رفتن؟ نکند قیمت کفن هم در این دولت گران شده؟

وقتی وزیر میلیاردی دولت بنفش،مسکن مهر را مزخرف معرفی کرد...چرا اعتراض جدی دیده نشد؟وقتی بحث مناطق آزاد تجاری که شما باید بخوانید مناطق آزاد قاچاق برای آقازاده ها توسط مدیران دولت تدبیر و امید پمپاژ رسانه ای میشود!چرا کسی اعتراض علنی نمی کند؟چرا وقتی به فلان پیر جاهل و مغرض که هر روز یک حمله ای به نیروهای نظامی مان میکند و روز بعدش انکار میکند پاتکی نمی زنید؟ چرا کسی بلند نمیشود تمام بادیگارد هایش رااز او بگید و در خیابان تنها رهایش کند تا.....!

این چرا ها برای تمام کارهای این دولت ادامه دارد.....

پس کجا رفت آن شوروحرارت انقلابی؟ همه چیز با نزدیکی به انتخابات حل شد ؟

اگر روحانی که حتی چوب خشک!!! هم ازآن رای اش بیشتر است دوباره انتخاب شد! خود را سرزنش نکنید! مثلا کدام مسائل را توانستید برای مردم جا بیاندازید؟

بنی صدر که بنی صدر بود،نتوانست هر روز یک چیز ضد با سخنان امام ره بیان کند،اما اکنون چه شده است که در این دولت،از رئیس دولت تا کاسه لیسانی میایند به رهبری مملکت در جمع دانشجویی بخاطر بی عرضگی مدیران سازندگی و اصلاحطلب و اصولگرایش در اقتصاد،متلک به حضرت سید علی می اندازند وصدای کسی در نمیاید!

در فرهنگ، اباحه گری و ولنگری،در اقتصاد قاچاق و رباخواری و در سیاست ذلت و تحقیر و خود تحریمی! در این دولت شاهد بودیم ولی جماعت حزب اللهی انگار با نهی شدن یکی مثل آقای احمدی نژاد از ورود به انتخابات،تمام مشکلات و دغدغه های فکری و مذهبی شان حل شده است و حالا آماده شده اند سر خودی ها،امتحان ولایت مداری مجدد برقرار کنند!!!

مثلا بفرمایید چه کسی بیایید؟ نکند کاندید های شکست خورده ی قبلی که در سرهم کوبیدن در جمع هایخودی شهره بودند را دوباره به میدان میاورید و صبر میکنید ببینید چه کسی در دقیقه ی نود خود را کانیدید معرفی میکند؟

چقدر خودی ها در مسائل کادرسازی و تربیت مدیر ضعیف هستند!چقدر در معرفی آن چیز که دارند ضعیف هستند! فکر میکنید با چند کیلوبایت اینترنت سوزاندن،تکلیف از شما ساقط می شود؟ دقیقا بفرمایید چه میخواهید غیراز کوبیدن وامتحان ولایت مداری برگزار کردن بکنید؟

نظرات  (۲)

۳۱ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۴۴ قاسم صفایی نژاد
:(
پاسخ:
!
انتخابات سختی در پیش است.
پاسخ:
بله....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی