فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

فرهنگ همانی که آقا هم فدایی آن است

فرهنگ پرواز

بسم الله
هر چیزی یک فرهنگی دارد
پرواز هم فرهنگ خود را دارد...
...........................................
استفاده از عناوین و مطالب فقط با ذکر نام فرهنگ پرواز
مجاز است! اخلاق در امانت داری....
در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام است.
...........................................
فرهنگ پرواز چه با همین عنوان و
چه با عنوان های
نزدیک به فرهنگ پرواز . ارتباطی ندارد
...........................................
برای مشاهده بهتر فرهنگ پرواز از مرور گر
Mozilla Firefox استفاده کنید.

بایگانی

آخرین مطالب

نویسندگان

پیوندهای روزانه

خواهرم! نمیدانم چگونه و از چه راهی از شما تشکر کنم! اصلا زبانم و دست هایم و تمام وجودم در مقابل کاری که برای من میکنی،ناتوان است که شکر بجای بیاورد...

خواهرم!من درخیابان همان پسری هستم که وقتی تو را میبیند دست و پایش را گم میکند،وقتی باتو بخواهد هم صحبت شود عرق شرم و خجالت تمام بدنش را خیس میکند!

من همان پسری هستم که جرات معاشرت و هم کلامی را با تو ندارد! همان پسری که با ترس خاصی به لباس هایت یک نگاه زیر چشمی میکند!


من آن پسری نیستم که در سر چهار راه به هرزگی مشغول است! چرا که از آبرویش در نزد دوستان و همسایگان میترسد!

من آن پسری هستم که در دانشگاه خودش را پاک جلوه میدهد ولی....

خواهرم! از این که با کارهایت در فضای مجازی،کار مرا و امثال مرا راحت تر کردی سپاس گذارم!

از این که عکس هایت رادر اینترنت قرار دادی سپاس گذارم! از این که هر وقت با دوستانت عکسی انداختی سپاس گذارم!

من تا بیش از این جرات نگاه کردن حتی به چادر سیاهت را هم نداشتم!ولی حالا میتوانم با دقت هر چه بیشتر به آرایش کردن ها و لباس پوشیدن هایت خیره شوم!

خواهرم! من تا بیش از این جرات نداشتم رو در رویت درباره ی زیبایی ات با تو هم صحبت شوم ولی حالا در فضای مجازی میتوانم با گذاشتن کامنت زیر هر پست ات!!! به ابراز احساسات خودم بپردازم!

از این پس میتوانم راجع حجم اندام ها وپایین تنه ات فکر کنم،حتی میتوانم وقتی هایی که دسترسی به اینترنت ندارم،در خیال و ذهن ناخودآگام بری خود اتاق خوابی....

از این پس میتوانم به تک تک حالت هایت در عکس هایت از خنده هایت تا شادی کردن ها و یادگاری و سلفی انداختن ها با دوستانت خیره شوم!

من همان پسری هستم که فکر میکردی پاکم و پاک نگاه میکنم!

خواهر زیبای با حجاب و یا حتی بی حجابم! شاید باورت نشود! تو برای حس غریزی من و لذت نگاه کردن به نامحرم،همچون گوشتی لذیذی برای گرسنه ایی روزه دار شده ای!

خواهر زیبایم! از این که عکس ات را در اینترنت نشر می دهی و لایک میگری سپاس گذارم! راستش را بخواهی دیگر به مانند گذشته عذاب وجدان برای گناهانم ندارم! ساعتی با عکس های پست ها و پروفایلت چشم چرانی میکنم و با خود میگویم اشکالی ندارد! گناه به گردن هر دویمان شده است!

براستی! دست های سفیدت را که میگذاری دلم میرود! از نگاه ها و فیگورهایت در عکسها لذت میبرم! روزی با تو چندین نفر امثال تو دل میدهم و قلوه میستانم! خواهر زیبا و خوش اندانم! با حجاب یا بی حجابت دیگر برای من جوان فرق آنچنانی ندارد! چرا که چهره هر دوی شما را در اینترنت و صفحات مجازی میتوانم ببینم! براستی! دوست داری ؟

اصلا عکس گذاشتن شماها... بهانه را برای گفتگو بین نامحرم ها چه آنانی که دنبال ارشاد کردند و چه آنانی که دنبال شهوت رانی هستند باز میکند! پس با یک تیر دو نشان میزنید.....!

خواهرم! هرچه قدر دوست داری دنبال لایک برای عکس هایت باش! بیخیال این دنیا و آن دنیا....

اصلا جای تو بودم به لجبازی هایم ادامه میدادم و لذت میبردم از این همه دل بری و دل بردن ها.....! به دنبال شوهر و دوست پسر باش! نان چیست؟ خربزه...آب...هست؟

شایدم هم به آن دنیا اعتقاد نداری....یا شایدم.... متاسفم....!

همین....

 

 

نظرات  (۱۵)

۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۴۱ سید محمد رضی زاده
تأسف...
عطف به مطلب «استدراج با دستور پخت قورباغه!»
http://delabad.ir/post/898

پاسخ:
فقط تاسف....:((
حرفاتون کاملا متینه و باید با تمام قوا در برابر این اعمال خانم های محترم ایستاد اما
نذارید دید مردم نسبت به پسرای مذهبی ای ک تو کوچه خیابون میبینن عوض بشه
همونجوری ک ی دختر مذهبی البته مذهبی واقعا... عکسشو نمیذاره تو شبکه های اجتماعی؛ یه پسر مذهبی هم حتی اگه بربخوره به همچین صفحاتی بلاکشون میکنه. نه اینکه بشینه به جشم چرونی بپردازه 
پاسخ:
سلام
بله باید هین طور برخورد بشه! ولی محتوا ناظر به قدرت فیزیولوژیکی دو جنس مخالف بود... مذهبی و غیر مذهبی ندارد....
۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۴۶ رفاقت به سبک شهید
با خوندن متن از طرف همه خانم ها خجالت کشیدم
کاش زمین دهن وباز کنه نباشم

پاسخ:
سلام
البته دورجان شما.... خجالت را باید کسان دیکری بکشند....
#تقوای-مجازی
پاسخ:
ممنون
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۳۹ قاسم صفایی نژاد
تقوای مجازی سخت تر از تقوای حقیقی است.
همچین حرف زدی اینگار دخترا فرشته هستن و پسرا گرگ گرسنه. 
خود این دخترا  که بی حجاب و آرایش کرده و عمل کردن و هزار تا ادا اطوار در میارن که معلوم چه کارن اما اون دخترای چادری هم همچین که نوشتی خیلی ناراحت نمیشن ازشوندنمیشن بگی و بهشون نگاه کنی و حتی خیلی کارهای دیگه . متاسفانه تو مملکت ما یه مشت بی فرهنگ و نادان همه مشکلات اجتماعی رو از چشم مردان می بینن و زن رو قربانی در حالی که در خیلی از موارد کاملا عکس
۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۵۰ مهدی ابوفاطمه
احسنت
پاسخ:
ممنون
بااجازه با ذکرمنبع بازنشر؟
پاسخ:
سلام
راحت باشید!
با سلام خدمت شما ، مطالب بسیار خوبی دارید ، من مدیر وبلاگ خلوت نشین ( که وبلاگ شخصی شاعر معاصر استاد محمدرضا صفایی هست ) هستم ، در صورت تمایل میتونیم تبادل لینک داشته باشیم که مارو با عنوان "خلوت نشین" در لینک قرار بدید و عنوان و لینک رو هم برای ما ارسال کنید.

باتشکر و دعای خیر برای همه فعالان این وبلاگ
ممنونم
سلام وقت بخیر
ما ارائه دهنده پنل های های پیامکی در سطح کشور هستیم بصورت رایگان با عبور پیام کوتاه از بلک لیست مخابراتی
آدرس سایت پیام کوتاه ما : favano.ir

آدرس وبلاگ بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت : yaraneyar313.rzb.ir

ما آماده تبادل و همکاری با وبسایت شما را داریم .
باتشکر


سلام. یه سوال اساسی ومهم دارم.معیار شماپسرهای مذهبی برای ازدواج چیه؟چند درصد زیبایی یه دختر براتون مهمه؟

پاسخ:
سلام
در کل هر  کسی که بگوید زیبایی برایش مهم نیست، دروغ شیرینی را گفته است،زیبایی ملاک نسبی است و هر کس به دنبال همسری است که تصپیرش بر دلش بنشیند!
یاعلی
بعضی آقایون و پسر ها هم به این مسئله مبتلاهستند و همین مطالب برای اونها هم وجود داره. در نتیجه هر دو گروه موظف هستیم که حریم ها را حفظ کنیم... 
پاسخ:
بله تقریبا
عالی

 


مستر هَمفر، جاسوس انگلیسی در کشورهای اسلامی، یکی از نقاط قوت مسلمانان را حجاب زنان می‏داند و می‏نویسد: «زنانِ آنان دارای حجاب محکم هستند که نفوذ فساد در میانشان ممکن نیست».

و در جایی دیگر می‏نویسد: «به هر وسیله‏ای که شده باید زن مسلمان را از حجاب اسلام خارج کرد و بی حجابی را در بین مسلمانان رایج نمود و ابتدا برای گول زدن آنها [برای این] که حجاب را کنار بگذارند، باید به آن‏ها تفهیم کرد که حجاب به صورت چادر و یا عبا مربوط به اسلام نیست.
چادر لباس قدیمی ایرانیان قبل از اسلام بوده و عبا لباسی است که خلفای عباسی برای زنان مسلمان رسم کرده‏اند و این یک لباس اسلامی نیست... خواه ناخواه وقتی زن‏ها از حجاب خارج شوند، مردها و جوانان فریفته می‏شوند و در نتیجه، فساد در کانون خانواده‏ها رخنه می‏کند.
برای اجرا باید اول سعی کرد زنان غیرمسلمان درکشورهای اسلامی را از حجاب خارج کرد تا زنان مسلمان نیز از آنان پیروی کنند.»
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتان
کتاب مستر همفر خیلی خواندنی است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی